pintati | 7729 | 2008. szeptember 21. 21:34 |
Én ismerem Zsifit. Igaz csak egyszer találkoztunk ,egy oktatónap keretében ,de nem hiszem ,hogy olyan felelõtlen lenne, mint azok akkikrõl elöbb írtatok. |
krisztian.fz6 | 7728 | 2008. szeptember 21. 21:32 | Válasz erre: 7726 |
Szerintem ne is találkozz vele, most felb@sztad. Majd jól kupánvág, az biztos. Ezentúl kerüld, mert Õt csak egyszer lehet felbosszantani, utána véged!!! Ezt vedd komolyan!!!
|
kinetic | 7727 | 2008. szeptember 21. 21:29 |
Sziasztok! Szép estét mindenkinek.:-) Elég relativ az,hogy ki a gyors és ki a lassú. A kõzut nem versenyzésre való szerintem.
|
Zsifi | 7726 | 2008. szeptember 21. 21:28 | Válasz erre: 7724 |
Na ez a hülyeség...ki motorozott körbe ki... Egyébként még nem is találkoztam Karuval...én legalább is nem tudok róla.. |
Oliver600 | 7725 | 2008. szeptember 21. 21:24 | Válasz erre: 7723 |
Figyelj, ez egy fórum, ahol nagyrészt az emberek a beírt mondanivalójuk alapján ismerik a másikat, így téged is az elõzõ sorok alapján ítéltelek meg. Ettõl függetlenül lehetsz "jó" ember. :D
|
krisztian.fz6 | 7724 | 2008. szeptember 21. 21:19 | Válasz erre: 7723 |
Én úgy tudom, Karu körbemotoroz itt mindenkit rajtam kívül, még Téged is, Zsifi.
|
Zsifi | 7723 | 2008. szeptember 21. 21:17 |
Az ilyen felelõtlenek miatt utaznak ránk a rendõrök és történnek a sajnálatos balesetek! Csak az az elszomorító, hogy majd az issza meg egyszer a baromságodnak a levét aki ésszel közlekedik... Srácok! Csupán annyi a kérésem, hogy aki nem ismer és még nem is látott motorozni az NE tegyen ostoba kijelentéseket!! |
bigcsabi | 7721 | 2008. szeptember 21. 21:12 | Válasz erre: 7716 |
Minden jóérzésû motoros felháborodik a beírásodon, a közút nem a bravúrról szól, hanem a szabadságérzésrõl! Ha motort akarsz gyilkolni, menj egy zárt pályára, az igazi nagymenõk közé és rájössz arra, hogy milyen kicsi vagy. Az ilyen felelõtlenek miatt utaznak ránk a rendõrök és történnek a sajnálatos balesetek!
|
Oliver600 | 7719 | 2008. szeptember 21. 20:56 | Válasz erre: 7716 |
Zsifi! Tavasszal nehogy viszontlássunk a Fókuszban! Csak az az elszomorító, hogy majd az issza meg egyszer a baromságodnak a levét aki ésszel közlekedik...
|
karu | 7718 | 2008. szeptember 21. 20:49 | Válasz erre: 7716 |
Ne játszd már itt az agyad tudjuk hogy te vagy a nagy menõ aki úgy elõzi be motoros társait hogy közben félkézzel fogja a kormányt de ez nem mindig jön be lehet hogy egyszer nem sikerül. Azért nem kell lenézni másokat.
|
krisztian.fz6 | 7717 | 2008. szeptember 21. 20:44 | Válasz erre: 7716 |
Ja-ja, eleget osztottad itt nekünk a butaságaidat. :-)
|
Zsifi | 7716 | 2008. szeptember 21. 20:42 |
Van aki bevállalja, hogy lassú és lenne mit tanulnia... és úgy láccik vagytok ti..) na megyek komolyabb motorosok közé..) |
TeeJay | 7715 | 2008. szeptember 21. 20:39 | Válasz erre: 7708 |
Ez nem éppen 'oldskúl motoros' szemlélet... :-D Erõbõl motorozni meg a hülye is tud, láttunk tavaly rá példát... |
krisztian.fz6 | 7713 | 2008. szeptember 21. 20:30 | Válasz erre: 7708 |
Zsifi, kispályás vagy itt nálunk....
|
Zsifi | 7712 | 2008. szeptember 21. 20:29 | Válasz erre: 7709 |
Senki nem mondta (én biztos nem) hogy nem jól teszed.. csak van akinek mást jelent a motorozás.. A motorom az mindíg tiszta és rendesen szervizelt.. Az autóm asszem idén még nem volt lemosva, kitakarítva.. |
karu | 7711 | 2008. szeptember 21. 20:29 | Válasz erre: 7708 |
Na jó te nem vagy vita partner csináld a dolgod ahogy te gondolod. Erre itt nem kiváncsi senki.
|
Zsifi | 7710 | 2008. szeptember 21. 20:27 | Válasz erre: 7707 |
Szerited a jamaha gyárt láncot meg lánckereket??? Megveszi valamelyik gyártól és becsomagolja jamahás zacskóba.. |
karu | 7709 | 2008. szeptember 21. 20:27 |
Aki engem ismer az tudja hogy én mindent megadok a motornak de vigyázok is rá nagyon. Feleslegesen nem gyilkolom szervizbe nem hordom én ápolom javitom nekem ez a hobbi.... És másoknak is segitek ha tehetem. |
Zsifi | 7708 | 2008. szeptember 21. 20:26 | Válasz erre: 7707 |
ahhoz fosás kell hogy 40-50e-t elmenjen valaki... Óvatos félõs motoros alatt sokáig tartanak az alkatrészek.. De hát a motorozás a kigyorsításról, meg a féktávokról szól.. szerintem.. |
TeeJay | 7707 | 2008. szeptember 21. 20:20 | Válasz erre: 7706 |
5-10e Ft? Tudod mennyi egy gyári láncszett a kis Fazerre? Nem valami utángyártott jónevû márka, hanem a gyári. Egyébként meg ahhoz sok tudás kell, hogy valaki 20e km alatt tönkretegye, a tudás inkább ahhoz kell, hogy elmenjen vele 40-50-et. |
Zsifi | 7706 | 2008. szeptember 21. 20:14 | Válasz erre: 7704 |
Ez nem igaz... Nekem a motorosbolt az hobbi... Jobban szeretem, ha jókedvûen, elégedetten távoznak a motorosok.. De 5-10e spórolás miatt nem mondok le az élvezetekrõl.. |
karu | 7705 | 2008. szeptember 21. 20:09 | Válasz erre: 7701 |
Ja Zsifi nekem sporolnom kell mert a fiam 160km alatt vasra koptatta a .vadi uj fékbetétet mondjuk az nem gyári volt. |
karu | 7704 | 2008. szeptember 21. 20:02 | Válasz erre: 7701 |
Akinek van lóvé annak az sem számit ha uj motort kell venni. Neked meg az olyanok kellenek akik gyilkolják a motort hogy minél több alkatrészt vegyenek. |
karu | 7703 | 2008. szeptember 21. 19:58 | Válasz erre: 7702 |
Egyenlõre áll a projekt kevés az érdeklõdõ de a fazer talin megbeszéljük.
|
pintati | 7702 | 2008. szeptember 21. 19:51 |
Karu! A mocid hátsójáról jut eszembe -Mi van a tengelygomba projekttel? |
Zsifi | 7701 | 2008. szeptember 21. 17:31 | Válasz erre: 7699 |
Ja és nem bántani akarom a nyugdíjasokat!! Csak nagyon felesleges ez a "nekem ennyit megy el" fitoktatás.. mindenki másképppp csinálja.. |
Zsifi | 7700 | 2008. szeptember 21. 17:29 | Válasz erre: 7699 |
Attól mert egyben megyek 10000-et nem fogok óvatosabban motorozni mint alapban... hogy fél literrel kevesebbet fogyasszon??? Ki nem szarja le...motorozni megyek nem számolgatni.. Az ápoláson valóban kevés múlik, de biztos abban is van 5-10% plusz-minusz. |
karu | 7699 | 2008. szeptember 21. 16:19 | Válasz erre: 7696 |
Bittos igaz amit irsz de szerintem sok mulik az ápoláson. A nyugdijas temporol: gondolom te amikor elmész egy 10000km túrára akkor huzod nyélig hagy fogyasszon satu fékeket huzol. NA NE MERT EZ NEM IGAZ. |
karu | 7698 | 2008. szeptember 21. 16:14 |
Szenny és társai idelye hogy felkészüljetek a fazer turára. Motor takaritást el lehet kezdeni:)))))))))))) ![]() ![]() ![]() |
Zsifi | 7696 | 2008. szeptember 21. 11:36 | Válasz erre: 7695 |
Aki 50000-et megy el egy fékbetéttel az láncot is ritkábban cserél. A 20000 az elég kevés, de az ápolásban és a csuklómozdulatokban keresendõ a különbség. Szóval nem a 20 a kevés, hanem a 43 a ritka. Csak a nyugdíjasoknak megy el annyit....)))) |
DeV | 7695 | 2008. szeptember 21. 11:13 | Válasz erre: 7694 |
Iminek is 43-at ment el, azért csodálkozom, hogy hogy a picsába ment szarrá nekem fele annyi idõ alatt. Ráadásul most, ahogy a gumit cseréltük, megnéztem a görgõzött felnimet, és hát az sem lett tökéletes. Lehet, hogy télen cserélem, bár az nem olcsó mulatság..
|
krisztian.fz6 | 7694 | 2008. szeptember 21. 10:19 | Válasz erre: 7691 |
Én 43-nál cseréltem, de még kibírt volna 1-2-3 ezer km-t, de tél volt, és nem akartam vele tavasszal foglalkozni.
|
Eyesis | 7693 | 2008. szeptember 21. 09:40 |
hahó, felkerölt a videonk :-) "http://www.youtube.com/watch?v=Q-FVjJEEOjk" csak elveemulteknek :-) 8 perc és meglehetõsen csaladias lett... de van benne par jo kis motoros jelenet :-) nemsokara evadzaras :-) |
freemailpeter | 7692 | 2008. szeptember 21. 07:28 | Válasz erre: 7691 |
az sajnos tényleg arra utal hogy kuka, ilyen egyik ahveromnak is volt hogy egy helyen jobban megnyult máshol meg feszesebb volt, ezáltal nem is lehetett beállitani neki, meg a rossz lánc sok loerõt elvesz |
DeV | 7691 | 2008. szeptember 21. 00:23 | Válasz erre: 7681 |
Na nekem meg lehet, hogy 20000 után láncot kell cserélnem:( Egyre jobban idegesít a hangja és valahol tök laza, máshol feszesebb. Azért remélem még két hónapig kihúzom vele, aztán télen csere... Nektek mennyit bírt a gyári?
|
Macko | 7690 | 2008. szeptember 20. 22:19 | Válasz erre: 7689 |
Én maradok a benzinkútnál. És a gõzborotvánál. A mai "keressük meg az ország legszebb sárfelhordásait esõben" túránk után az én motorom sem néz ki gyerekesen! |
ztaki | 7687 | 2008. szeptember 20. 21:51 | Válasz erre: 7686 |
macko: azért mi nem keresünk olyan jól, hogy ezzel a piszok drága benzinnel mossuk le a motorunkat... :))
|
krisztian.fz6 | 7685 | 2008. szeptember 20. 21:28 | Válasz erre: 7684 |
Hm....akartam kérni egy gõzborotvát, hogy azzal lemossam a könyökök mögött, de nem tudom ideadják-e még........ :-((( Talán majd egyszer.... :-(((
|
karu | 7684 | 2008. szeptember 20. 21:25 | Válasz erre: 7682 |
Nehogy igy jelenj meg az évadzáron mert össze verlek. Takarits szenny. |
krisztian.fz6 | 7682 | 2008. szeptember 20. 20:56 | Válasz erre: 7681 |
Még lemosni sincs kedvem. :-( Rajta van egy Horvát-Alpok út kosza, és egy Erdély-Románia sara. Olyan koszos az egész, hogy hozzákezdeni sincs kedvem. :-( Hátsókerék meg fekete, pedig úgy emlékszem szürkére van festve. Meg a lengõvilla is fekete, meg az elsõkerék is, és a plexin sem látok már át.
|
karu | 7681 | 2008. szeptember 20. 20:51 |
Ferko | 7680 | 2008. szeptember 20. 07:07 | Válasz erre: 7677 |
Ez az Szenny ! Nem jutott a múltkor az eszembe, hogy hívod Krisztiánt. |
Ferko | 7679 | 2008. szeptember 20. 07:04 |
Karu Mester ! Nem csak pü-ben hanem így a publikum elõtt is gratulálok a fiad teljesítményéhez. Nagyon büszke lehetsz rá. Gratulálok neki. |
ztaki | 7678 | 2008. szeptember 19. 23:42 | Válasz erre: 7670 |
woow... Karu! Ez nagyon szép eredmény. Gratula a fiadnak és köszönet neked, hogy segítetted ebben. :) Egy-két ismerõsöm már indult a versenyen, de még egyiknek sem sikerült eredményesen végig menni rajta! Le a kalappal - szerintem ez a legnehezebb valódi endurós verseny. |
krisztian.fz6 | 7676 | 2008. szeptember 19. 22:53 | Válasz erre: 7670 |
Milyen koszos, elhanyagolt motorja van a kis fiadnak.
|
karu | 7675 | 2008. szeptember 19. 22:42 | Válasz erre: 7673 |
Amiket látsz videokat azt nem mindet kellett teljesiteni az amatõrõknek.De a lépcsõházat azt igen.
|
karu | 7674 | 2008. szeptember 19. 22:39 | Válasz erre: 7673 |
A lánc az kibirta de a hátso fékbetét az vason van 160km birt ki összesen.
|
freemailpeter | 7673 | 2008. szeptember 19. 22:31 | Válasz erre: 7671 |
nagyon kemények ezek az emberek akik résztvettek ezen a versenyen, nagyon sok gyakorlás, megtapasztalat kell ehhez, meg sok erõ és kitartás, ugyhogy mégegyszer gartuláció neki!! vidok is királyak gondolom egy láncszett szét is ment? :) |
mexikana | 7672 | 2008. szeptember 19. 21:49 | Válasz erre: 7670 |
Gratula Viktornak!....meg Neked is!...pár percet túlórázhatsz ,mire letakarítod szép tisztára a motorját:-)) Klassz a videó...! Hungarian cross topicban nézzd meg az erdélyi túra videóját...! |
karu | 7670 | 2008. szeptember 19. 21:45 |
Viktor az 548as rajtszámmal indult amatõr kategoriában 17.én az eredmény listán nem az õ neve szerepel mert egy másik srác versenyzõ licenszével indult szerencsére ezt a Románok nem vették észre.De azért harmadiknak beérni ilyen mezõnyben nézzétek meg a nevezési listát meg a videókat."http://www.redbullromaniacs.com/video/2008/" Az elsõ kép még ithon a garázsban indulás elõtt. A többi hazaérkezés után. ![]() ![]() ![]() |
fazeratti | 7669 | 2008. szeptember 19. 21:41 | Válasz erre: 7668 |
No igen.... Ha tehetném,vennék egy szupersport-túra-endúró-krossz-csoppert:))))),hogy mindenre jólegyen... Amíg viszont nincs ilyen,marad a lábtartó törés meredek hegyi utakon esõ után:) na meg a hegesztés,kalapálás... Azt már nem is említem,hogy kész kabaré,míg a garázstól az aszfaltig jutok ilyen idõben,pedig csak melózni indulok,nem is szórakozni! |
goimo | 7668 | 2008. szeptember 19. 20:39 |
Nonmeg az ilyen külsõ körülmények sem kedvezhetnek egy aszfaltra tervezett modellnek nemde?
![]() |
fazeratti | 7667 | 2008. szeptember 19. 18:47 | Válasz erre: 7666 |
kinetic | 7666 | 2008. szeptember 19. 17:51 | Válasz erre: 7665 |
Az sem mindegy,hogy ki ül a motoron,és hogy húzza a madzagot.:-)))
|
krisztian.fz6 | 7665 | 2008. szeptember 19. 17:38 | Válasz erre: 7663 |
Hogy kifogtál egy agyonhajtott, elhanyagolt példányt az még nem azt jelenti, hogy az összes terméke ócskavas akármelyik gyártónak is.
|
kinetic | 7664 | 2008. szeptember 19. 17:29 | Válasz erre: 7663 |
Szia,Dokypapa! Nekem ugyan ez a véleményem,amit irtál ezekröl a márkákról.:-)
|
Dokypapa | 7663 | 2008. szeptember 19. 15:54 |
Nekem már volt Suzuki ,Honda ,Kawa és most a Yamaha de a Suzuki és a Yamaha az Moci,nem bántom a többit sem ,de nekem a kawa pl nem jött be ,csörgöt zörgött, a honda meg szét repült , pedig precíz kis vas volt. Nagy különbségek meg elhúzások azért szerintem nincsenek ,csak ízlések és pofonok ennyi ,nekem most ez tetszik slussz. |
kinetic | 7662 | 2008. szeptember 18. 23:39 | Válasz erre: 7650 |
Azért,mert én már láttam Honda vázban Yamaha motort.:-)
|
krisztian.fz6 | 7661 | 2008. szeptember 18. 21:50 | Válasz erre: 7660 |
Hát Te meg honnan tudod?? Tényleg ott a videon a ház. :-)
|
Oliver600 | 7660 | 2008. szeptember 18. 21:43 |
Karu! Gratulálok Viktor fiadnak! Ne csak kicsit légy büszke!!
|
TeeJay | 7659 | 2008. szeptember 18. 20:51 | Válasz erre: 7654 |
Nem, nem a Honda kezd elhúzni, a Yamaha marad le. :-/ Egy általam roppantul tisztelt szerelõ szavaival élve: a Yamaha az utóbbi években a régi, versenyeken szerzett renoméját éli fel. |
Ferko | 7658 | 2008. szeptember 18. 20:14 | Válasz erre: 7657 |
Biztos igazad van, mert én a krossz gépeket abszolút nem ismerem. Én csak a közúti túra ill. sporttúra gépekrõl tudok neked saját tapasztalatokat átadni.
|
DeV | 7657 | 2008. szeptember 18. 20:10 | Válasz erre: 7654 |
Leginkább csak a cross gépeket ismertem, a 125-ösök dugói nem bírtak túl sokat. Mondjuk a többi márkánál sem, de a Hondák hamarabb beszartak.
|
DeV | 7656 | 2008. szeptember 18. 20:08 | Válasz erre: 7655 |
Na szasztok, megyek pókerezni. Átjön pár csaj. Krisz tudja, hogy milyenek:)
|
Ferko | 7654 | 2008. szeptember 18. 19:59 |
Pedig nagyon jó gépek a Hondák is. Azokkal ugyanúgy szinte semmi probléma mincs mint a Yamahákkal. Csak hajtani kell. Nekem volt az FZ6 elõtt egy CB 750-em. Nagyon jó kis gép volt az is. Megy az örökös versengés a két márka között. Viszont el kell ismerni az utóbbi években a Honda kezd elhúzni így a Yamaha kénytelen lesz lépni ha nem akar a piacból veszteni. |
DeV | 7650 | 2008. szeptember 18. 18:02 | Válasz erre: 7648 |
egyébként mért azt írod mindig, hogy honda motorod, yamaha motorod stb.? Miért nem hondád, yamahád? Végülis nem zavar, csak na:)
|
DeV | 7649 | 2008. szeptember 18. 18:00 |
Nekem csak yamahák és kawák. Haveroknak volt, de sokat bajlódtak vele. Volt persze olyan is, aki szerette, de nekem a Yamaha jött be a legjobban. És a yamahának a legjobb a szervíz háttere is, ami pl. a kawának fos, mert el kell hordani a halálba, ha valami baja van. Mert én nem szerelek:)
|
kinetic | 7646 | 2008. szeptember 18. 16:11 | Válasz erre: 7645 |
Szia,Dev. Nekem a Hondák nem váltak be,de az még nem jelenti azt,hogy a Honda nem volna jó motor.:-)
|
DeV | 7645 | 2008. szeptember 18. 15:24 | Válasz erre: 7644 |
Lehet úgy volt vele, hogy "halottról" jót, vagy semmit. Azért csak visszatért a vfr-hez:)
|
kinetic | 7644 | 2008. szeptember 18. 15:19 | Válasz erre: 7622 |
Sziasztok! Krisztián,ezt is olvasd el.:-) "http://totalbike.hu/nepitelet/?op=itelet&cat_id=69156"
|
Dokypapa | 7643 | 2008. szeptember 18. 09:47 | Válasz erre: 7640 |
a nyitó bili is jól lement ,igaz kicsit elveszett a mocisok fele
|
DeV | 7642 | 2008. szeptember 18. 09:02 | Válasz erre: 7641 |
Na jó reggelt! Végre kialudtam magam! Múlt szerda óta elõször:)
|
krisztian.fz6 | 7641 | 2008. szeptember 17. 21:20 | Válasz erre: 7639 |
De, most értem haza a kocsikázásból, jól befûtöttem. :-)
|
freemailpeter | 7640 | 2008. szeptember 17. 21:09 |
azt hiszem leszünk egy páran az évadzárón! :) hogy ennyi ember hogy fog együtt menni azt nem tudom :) |
DeV | 7638 | 2008. szeptember 17. 14:09 | Válasz erre: 7637 |
Ügyes vagy. Engem néha a technik lego is zavarba tudott ejteni annak idején..
|
kinetic | 7637 | 2008. szeptember 17. 13:36 | Válasz erre: 7636 |
Szia,Dev! Ime egy kismotor,ezt én épitettem 10-évvel ezelött.:-)
![]() ![]() ![]() |
DeV | 7636 | 2008. szeptember 17. 13:10 | Válasz erre: 7635 |
Nekem azt mondta fater, hogy húzzam a gázt, akkor nem dõlök el:)
|
kinetic | 7635 | 2008. szeptember 17. 12:39 | Válasz erre: 7634 |
Szia,Dokypapa. Köszi,hogy megértesz.:-) Kezdö motoros koromban,nekem apám mindig azt mondta,hogy nem az a jó szerelö,aki be szerel egy új alkatrészt,hanem az aki meg tudja javitani a rosszat.:-)
|
Dokypapa | 7634 | 2008. szeptember 17. 10:13 | Válasz erre: 7625 |
Gratulálok neked ,én azért nagyon becsülöm azokat akik alkotni is tudnak nem csak rombolni ,valaha még azETZ idõkben én is szereltem a vasam na de a Fazert már nem szeretném,eleve azért mert had ne keljen már szerelni ,másodsorban meg most már utálok szerelni egyébként meg ott vannak a hozzá értõk ,ezek már nem csattogó biciglik itt már kell tudomány is.
|
Dokypapa | 7633 | 2008. szeptember 17. 10:10 |
Hát igen ez nem az 1,5 milkás Fazer,viszont baba, nekem tetszett a tigrincs motor is ,igaz nem kellene, én azért elsõ sorban már Yamaha hívõ maradok.
|
TeeJay | 7632 | 2008. szeptember 17. 07:34 |
Az utolsót nézzétek csak. "http://onroad.hu/motor/hirek/1235/" |
Macko | 7631 | 2008. szeptember 17. 06:13 | Válasz erre: 7625 |
Ugyanilyen helyzetben én nagyon nyugtalan lennék. :o) Amúgy meg nem is, mert kizárt lenne, hogy mûködjön, így nem tenném ki magam a motorozás veszélyeinek! :-)) |
kinetic | 7630 | 2008. szeptember 17. 02:59 |
Amúgy meg,ami a tervezö asztalon jó,az még nem jelenti azt,hogy a vevök is elégedettek lesznek vele hosszú éveken keresztül.
|