27
28 29 30 31 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24

Kérlek jelentkezz be

Regisztráció
Elfelejtett jelszó
Yamaha Fazer segítsünk és ismerkedjünk
Következő oldal

freemailpeter 8836 2008. november 4. 18:44   Válasz erre: 8830
BÓDOG névnapot :)
    

goimo 8835 2008. november 4. 18:17  
Karu!
Nagyon Boldog Névnapot Kivánok!
Fogyassz el valami édeset,Én már megtettem:D

    

pintati 8834 2008. november 4. 16:34  
Boldog névnapot minden Károlynak!
    

Oldi 8833 2008. november 4. 15:43  
Isten éltessen erõben, egészségben, sok-sok boldog névnapot kívánva, Neked és minden Károlynak, Karcsinak, Karesznak stb...:-)
    

krisztian.fz6 8832 2008. november 4. 11:39  
Karcsibácsi!!!!!!! SOK BOLDOG NÉVNAPOT KÍVÁNOK!!!!!

Majd igyál meg valamit!!!!!!
    

Dokypapa 8831 2008. november 4. 09:18  
Látod karu ,mindenki kedvet kapott és most legózza a Fazert .
    

karu 8830 2008. november 3. 20:26  
Nem valami nagy ma az aktivitás de sebaj majd máskor.
Én pihizek az tuti.
Jók legyetek.
    

Dokypapa 8829 2008. november 3. 14:35  
Furunk majd bele még két lukat és dobunk bele még két szelepet az lesz a szellõzõ szelep és mán modern is lesz. :-)
    

kinetic 8828 2008. november 2. 22:50   Válasz erre: 8827
Jó az még,most is szerintem.:-) Nekem nagyon tetszenek a retrós gépek.:-))
    

karu 8827 2008. november 2. 22:30   Válasz erre: 8826
Igen ez már egy elavult motor.
    

kinetic 8826 2008. november 2. 22:14   Válasz erre: 8825
Bocs,elgondolkoztam.:-))) Most látom, hogy a Fazer nem öt szelepes hengerenként.:-)
    

karu 8825 2008. november 2. 22:03   Válasz erre: 8821
Mért neked 3 szelep van a két hengerben?
    

karu 8824 2008. november 2. 22:01   Válasz erre: 8822
Megoldanám de te meg tudod fesziteni?
    

xtremist1000 8823 2008. november 2. 21:51  
Hivatalosan igen, bár inkább nagyon sötét kékesszürkének látszik.
    

krisztian.fz6 8822 2008. november 2. 21:50   Válasz erre: 8812
"http://frmpic.sportmotor.hu/p/110/143714/2" Karu, és ezen a láncon tudnál picit feszíteni??
    

kinetic 8821 2008. november 2. 21:40   Válasz erre: 8811
Szia,karu! Micsoda pazarlás ennyi szelep egy motorba.:-))) Nekem a két hengerbe nincs ennyi,mint neked egybe,és menetközbe az oszágúton is tudok szelephézagot állitani.:-) A gyújtásnál meg egy kecskebéka is jó kondenzátor helyett,arról nem is beszélve,hogy a fazer évadzárón egy drótozott törött megszakitóval mentem majd ezer kilométert.:-)
    

karu 8820 2008. november 2. 21:31   Válasz erre: 8818
A brigi az olajat és zsirt szedi le az esõ által ráégett sarat az ugy vettem észre nem szedi le.
    

karu 8819 2008. november 2. 21:27   Válasz erre: 8818
Fekete a blokkod?
    

xtremist1000 8818 2008. november 2. 21:25  
Nekem az FZ-1 blokkján nem hagyott nyomot, de azt mondják, hogy nem szabad hagyni hogy rászáradjon, mert akkor nyomot hagy amit csak újabb lemosással lehet eltüntetni.
    

Dokypapa 8817 2008. november 2. 21:17   Válasz erre: 8815
Hát igen és van ahgol még értik is , hogy mit miért sõt ezt még normális ároém is teszik.
Ha merném én is szét szedném de ehez már nem szeretnék hozzányúlni
    

banier 8816 2008. november 2. 21:13   Válasz erre: 8810
20500 km van benne . de 15ezerrel vettem igy csörgõsen. nem mértem meg csak szemmértékkel.
    

karu 8815 2008. november 2. 21:06   Válasz erre: 8803
Doky én ezt csak azért csinálo m mert ez a hobbim.
Meg mért fizessek érte ha meg tudom csinálni.
Meg segítek a többieknek is.
Különben meg nem kell beájulni a szervizektõl ott is emberek dolgoznak.
    

karu 8814 2008. november 2. 21:00   Válasz erre: 8805
Dicsérik a Motult is meg a Shellnek is van valami ilyesmi.
A brigeciol az kifehérít mindent azt utálom.
    

freemailpeter 8813 2008. november 2. 20:55   Válasz erre: 8805
festéket nem bántotta?
én már sajnos találkoztam olaj blokk tisztitoval ami tényleg mindent levitt, festéktõl kezdve mindet, azota félek ilyenket használni, vagy elõtte egy jol eldugott helyen kiprobálom

meg a leomlok alatti ráégettt vagy kifehérdett szenyezõdést is leviszi?
    

karu 8812 2008. november 2. 20:51   Válasz erre: 8806
Na látod ha ugy feszited meg a láncot hogy kinyitod a felfogató csavarokat 0.5mm re avval becsapod a feszítõt.
Az a feszizõ papucsok idõ elõtti kopásához vezet.
    

karu 8811 2008. november 2. 20:45  
A szelep hézagok 36000km nél az én motoromon.
Krisztián is hasonlo értékeket mért tavaj.
Kiváncsian várom az idei adatait.

    

karu 8810 2008. november 2. 20:41   Válasz erre: 8806
Neked mennyi van a motorban mert ami neked 12mm az nekem 11.2.
    

murnyul 8809 2008. november 2. 20:39   Válasz erre: 8794
Rendben, hogy elvetemedett de miért csak néha kattog.akkor megjavul?
    

murnyul 8808 2008. november 2. 20:37   Válasz erre: 8793
az van benne!!
    

murnyul 8807 2008. november 2. 20:35   Válasz erre: 8792
Köszönöm elnéztem,de nem sértödtem meg.
    

banier 8806 2008. november 2. 20:32  
karu leírása alapján kiszedtem a vezlánc feszítõt..ekkor a megengedett értékig a rugó kinyomta a feszitõ részét. ugy visszatettem és láttam kb 12 mm kintebb van vagyis anyit tud még feszíteni..nekem a belsõ kis csavar ami visszafelé húzná ha elengedtem vagy a csavarhuzó kijött belüle azonnal kinyomta a feszítõt. az egyik kezemmel a csavarhúzót fogtam a másikkal vissza raktam a csavarjait ,,ekkor elengedtem és azonnal megfeszitette a láncot. félve de beinditottam a gépet, megsem csörren mintha uj lenne ..A Fazeres társaimmal nagyon sok mindent tanultunk és tanulunk tõled . Karcsi Köszönjük.
    

xtremist1000 8805 2008. november 2. 20:31   Válasz erre: 8801
Milyen igaz! Milyen tisztítószert használsz a blokkhoz? Én kipróbáltam a Würth-ös blokklemosót, és félelmetesen jól dolgozik. Ajánlom figyelmedbe!
    

Zsifi 8804 2008. november 2. 20:31   Válasz erre: 8802
Áááá...olyan szép estém nem lesz több veletek, mint a múltkor...))))
Túl sokan tudják, hogy csak félig vagyok bunkó kötsög..))
    

Dokypapa 8803 2008. november 2. 20:29  
Karu te ezt már szakma szerûleg is csinálhatnád :-)
    

karu 8802 2008. november 2. 20:28   Válasz erre: 8800
Azért csak maradj nyugodtan hátha még beszolnak neked páran:)
    

karu 8801 2008. november 2. 20:26   Válasz erre: 8797
Csak azért rakok fel képeket mert sokan még nem láttak ilyeneket .
Neked persze hogy unalmas mert nap mind nap ezt látod.
Most még koszos tavaszra majd megtisztul:))
Van még idõ bõven.
    

Zsifi 8800 2008. november 2. 20:24   Válasz erre: 8799
...)))
    

karu 8799 2008. november 2. 20:20   Válasz erre: 8796
Ugy látom megint unatkozol hogy nálunk probálkozol.
Ha abszulut nincs más dolgod piszkáld a szemed kötötûvel:)))))
    

xtremist1000 8798 2008. november 2. 20:19  
Amúgy a szelepfedél-csavarok mellett elég koszos a blokkod. : )

    

xtremist1000 8797 2008. november 2. 20:18  
Karu, ezekkel a képekkel (esztétikai értéküktõl eltekintve) : ) milyen hatást kívántál elérni? Nem értem, hogy mihez kapcsolódnak.
    

Zsifi 8796 2008. november 2. 20:12   Válasz erre: 8792
A Nyugdíjas és Csirkefarhát szavakat levédettem... más nem használhatja a fészeresekre..)))
    

karu 8795 2008. november 2. 20:10  
Hörgõszelep acél membránnal a szelepfedélben.
Fojtoszelep.
    

karu 8794 2008. november 2. 19:58   Válasz erre: 8791
Az is lehet hogy el van vetemedve a féktárcsádés erõsebb fékezésnél beráz.
    

karu 8793 2008. november 2. 19:53   Válasz erre: 8791
Tegyél bele gyári fékbetétet.
    

freemailpeter 8792 2008. november 2. 19:52   Válasz erre: 8790
bocs hogy beleszolok, de nézd meg a elõzményt,,,fejlécnél a jobboldali szám!!(Karunak szolt)
csak a két "NYUGDIJAS" csipkelõdik :)))))))))))
    

murnyul 8791 2008. november 2. 19:44  
Karu:fékezésnél néha egy daráló,kopogó jelenséget észlelek. Ez nem zárja ki a teleszkópszimeringet, de én kétlem.
    

murnyul 8790 2008. november 2. 19:41  
Krisztián ha a mümájer nekem szólt elárulok egy titkot az idén 6000km-t mentem össze-vissza. Hiába szabadidõ és pénzhiány ennyit engedett. Én inkább kocamotorosnak hivnám magam.
    

karu 8789 2008. november 2. 19:24   Válasz erre: 8788
Jók a szelephézagok nemkell megbontani.
Nem láttam semmi kopást.
    

freemailpeter 8788 2008. november 2. 19:06   Válasz erre: 8787
vettél már észre valami erõsebb kopást ? szelephézagok jok?
    

karu 8787 2008. november 2. 18:34   Válasz erre: 8786
Mielõtt beruháznál egy vez láncra inkább nézd meg az olajpumpa láncát meg a szelep hézagokat.
Neked is koszos lesz a kezed ha nekiálsz:)
    

krisztian.fz6 8786 2008. november 2. 18:25   Válasz erre: 8780
Akkor átlagban 9000 km-t mész egy év alatt??? Te nagy túrás.. :-)) Májer--> Mûmájer!!!
    

krisztian.fz6 8785 2008. november 2. 18:06   Válasz erre: 8780
Jó koszos körmöd van.
    

xtremist1000 8784 2008. november 2. 18:05  
Helló! Barátnõ, motorozás, munka, egyetem. Ebben a sorrendben. semmi idõm nem volt netezni meg ilyesmi, a Fazeres túrákon meg vagy C vágányon volt a motor, vagy pont szülinapom volt. De most, hogy nincs sok munkám, van idõm netezni.
    

karu 8783 2008. november 2. 17:34   Válasz erre: 8782
Hát te meg hol bujkáltál eddig?
    

xtremist1000 8782 2008. november 2. 17:18  
Helló Emberek! Ha esetleg érdekel valakit 78 lovas FZ-6 100 Le-re nyitása, akkor itt érdeklõdhet nálam pü-ben. Szép napot!
    

karu 8781 2008. november 2. 16:49  
Akis alátétre vigyázni mert nem mindegy hogy áll.
    

karu 8780 2008. november 2. 16:46  
Uraim közkivánatra utána néztem a vez lánc feszitõ dolognak.
Alaposan megvizsgáltam a szerkezetet és tökéletesnek találom ezt a megoldást mert a feszités fokozat mentes.
A feszités ugy történik hogy egy erõs rugó forgó mozgásra kényszeriti a feszitõ szerk belselyében lévõ menetes részt erre ez kifelé forogva a lánc felé közelit(ezért fokozatmentes)
Ez különben egy balos menet.
Tönkre menni nem nagyon tud esetleg ha a rugó eltörik benne.
Elég komoly erõt fejt kiszerintem egy 2kg sulyt biztos megemelne.
Namost ha a lánc nincs tulnyulva a feszités határán akkor ez a kis szerkezet ez biztonsággal utánállit.
Az én motoromban 36000km van és még van hátra 11.2mm a feszitõ munka hosszából.
Ezt mindenki magának lemérheti.
A feladat a következõ szereljük ki a lácfeszítõt utána nyuljunk be a lukon és a feszitõ felfekvõ felületétõl merjük meg egy tolomérõvel a feszitõ papucsig a távolságot.
Mivel a feszitõ munkahossza 47.7mm ebbõl kivonjuk az elõbb mért értéket máris megtudjuk hogy mennyi van még hátra.
A vissza szerelést ugy végezzükhogy a feszitõ külsõ részén található csavart vegyük ki és egy kis csavarhúzóval az óra járásával egyezõen tekerjük a csavart.
A blokkra felfogató csavarokat kézzel erõltetés nélkül huzzuk meg érintõre.
Utána a középsõ kiscsavart teker jük kifelé az óra járásával ellenkezõleg.
Avégén huzzuk meg a csavarukat 15Nm rel.

Képek a szerkezetrõl.

    

karu 8779 2008. november 2. 16:01   Válasz erre: 8777
Ezen kivül még a teleszkopszár kottyanhat.
    

murnyul 8778 2008. november 2. 15:00  
Ja és az enyém 2002-s tehát nem egy mai darab.
    

murnyul 8777 2008. november 2. 14:59  
Megvizsgáltam a kormányagycsapágyat az jó, nekem gyanús volt a kerékagy csapágy is. Na az is jó volt, valakinek van valami ötlete esetleg tapasztalata!!!!
    

murnyul 8776 2008. november 2. 14:52  
Az igaz, de a mostani az a ráadás!!
    

karu 8775 2008. november 2. 14:14   Válasz erre: 8772
Én már eleget motoroztam az éven:)))))
Most már szét kelletett hogy szedjem:))))))
    

DeV 8774 2008. november 2. 10:38   Válasz erre: 8773
az éven? :)))
    

krisztian.fz6 8773 2008. november 2. 10:20   Válasz erre: 8772
Volt az éven elég pazar motorosidõ.
    

murnyul 8772 2008. november 2. 09:48  
Karu nem sietted el ezt a szétszerelést!? Mert pazar motorosidõ van? Bár szerintem te is észrevetted!
    

karu 8771 2008. november 2. 09:10   Válasz erre: 8770
Nem egyforma a kettõ.
Alsó 55x30x15
Felsõ 47x25x15
    

krisztian.fz6 8770 2008. november 2. 07:20   Válasz erre: 8767
Karcsibácsi, a csapágyszámokat nem nézted meg???? Valamelyik száma: SAC-2547-2 , de nem tudom melyik. Azt nem nézted, hogy mind a kettõ egyforma-e???
    

murnyul 8769 2008. november 1. 23:11  
fékezésnél az enyém is kattog, de nem mindig. Na holnap falhoz állitom a vasat és majd eljön az igazság pillanata.
Bár juniusban voltam 20ezres szervizen ahol állítólag mindent átnéztek,és azóta 5000-t mentem csak.
    

banier 8768 2008. november 1. 21:26  
Köszi szépen . ezt eltárolom és a télen javítom..
    

karu 8767 2008. november 1. 21:20   Válasz erre: 8765
Igy néz ki szétszerelve.
    

karu 8766 2008. november 1. 21:14   Válasz erre: 8765
Szét kell szedni megvizsgálni van e rajta sérülés ha van akkor csere.
Ha nincsen sérülve akkor ujból zsirozni és a megfelelõ nyomatékkal meghúzni a körmös anyát 30Nm.
    

banier 8765 2008. november 1. 20:55  
Sziasztok. Fékezésnél mindig kattogott zörrent valami,, azt mondták az elsõ fékbetét... a kollégám mondta toljam a falnak és nyomkodjam elõre a motort ,igen kormány csapágyas..(a magyar utak)ezt minden képpen cserélni kell vagy lehet utánna húzni is ..Köszi
    

freemailpeter 8764 2008. november 1. 20:14   Válasz erre: 8757
szia!!
ne szarj be!!
ez nekem is elõfordul!!! már elég régota,,, és a láncom még jo, multkorában meg mértük elég sok helyen
    

DeV 8763 2008. november 1. 19:41  
Sziasztok!
FZ6-hoz keresek használt, olcsó alkatrészeket. Tudtok valamit? Karu bontott alkatrészei is jók lesznek, ha nincs más.
    

karu 8762 2008. november 1. 18:59  
Hátsó lengõvilla csapágyazása.
1 kép a tengely.
2 kép a tügörgõ a lengõkarban.
3 kép a lengõkar szimering.
    

pintati 8761 2008. november 1. 18:55  
Láncfeszesség jó 12000-nél álitoták és azóta is jó. Még nem tapasztaltam ezt, nagyon furcsa!
    

pintati 8760 2008. november 1. 18:53  
15300Km
    

karu 8759 2008. november 1. 18:50   Válasz erre: 8757
Szerintem kezd nyulni a láncod.
Hány km van benne?
    

karu 8758 2008. november 1. 18:46  
Szelep dekli alatt.
    

pintati 8757 2008. november 1. 18:44  
Szia Karu!
Egy kérdés : mitõl van ,hogy minden második láncszem fényesedik ki a láncomon?
    

karu 8756 2008. november 1. 18:41  
A hátso telom.
    

karu 8755 2008. november 1. 18:35  
Szegény Trixi nincs szerencséje mostanában.
Sajnálom.
    

Oliver600 8754 2008. november 1. 11:15  
A kurva annyát az ilyen mocskoknak!!! Eggyüttérzek Trixivel, de ezzel nemsokra megy sajnos...
    

Kalmiboy 8753 2008. november 1. 10:37  
Sziasztok! Sajnos rossz hírrel jövök! Lopják a Fazert! Most hívott Trixike sírva, hogy a XI. kerületbõl ellopták a fekete kis vasát! Rendszáma UIE-550! Ha valaki talalkozna a motorral kérem tegye meg a szükségeset! Különös ismertetõ jegyként talán azt tudnám megemlíteni, hogy a motor ülésrésze nem a szokványos, az ülésbélés kicsit meg lett kurtítva mert nem ért le róla a lába. Az ülés és tank közé egy ujj befér és oldalról nézve az ülésen látszik az átalakítás. A motor plexijére valami hülye egy X-et karcolt még korábban az is látszik közelrõl. A doboz kis méretû egy sisakos. Karu biztosan ki tudja majd egészíteni ezt az elég hiányos leírást! Körözést már kiadták! Köszi elõre is mindenkinek!
    

pereiro 8752 2008. november 1. 10:36   Válasz erre: 8745
Ez a gumi engem is érdekelne! Hol lehet megtalálni?
    

tsanyi 8751 2008. november 1. 09:16   Válasz erre: 8748
pü ment.....
    

Ferko 8750 2008. november 1. 08:04   Válasz erre: 8741
Nekem is ez van fennt a kocsimon és semmi bajom vele.
Szerintem egy kicsit meggyaláztad ezt a gumit.
Nem volt esetleg egy kis vagánykodás, egy kis gumi égetés,
egy kis broadside ??
Mert ezek a gumik ezt valószínû nem bírják.
    

freemailpeter 8749 2008. november 1. 07:49   Válasz erre: 8746
köszi szépen!! valószinû ezt probálom meg, bizok a kis suzukiba swiftbe:)
    

Ferko 8748 2008. november 1. 07:33   Válasz erre: 8745
Na engem ez nagyon érdekelne, hogy ne kellejen bogarásznom.
Hol vetted ennyiért ?
Egyébként tényleg 70 felett mozog az ára párban ennek a tipusnak.

    

Ferko 8747 2008. november 1. 07:19   Válasz erre: 8704
Ha elolvasod amit írtam, ( JAVASOLT ) természetesen a fáma azt írja, hogy 40000 km után kell szelep hézagot állítani,de a szervizek is javasolják a 20000 km enkénti ellenörzést és szükség szerinti hézagolást.
Úgy mint a 8000 km utáni olaj és szûrõ cserét.
Valamint a sûrûbben ellenörzött és cserélt levegõszûrõt.
Nagyon porosak az utak nálunk ezért hamarább elszennyezõdik.
Ezek csak javaslatok. Mindenki maga dönti el, mit áldoz a gépre. Egy dolog biztos ezek az alaktrészek csere periódusa nagyban befolyásolja a motor élettartamát és idõ elõtti teljesítménycsökkenését.
    

Ferko 8746 2008. november 1. 07:11   Válasz erre: 8705
Szia Freemailpeter !
Amit én javaslok az a Pest megyei közlekedés felügyelet által mûködtetett mûszaki vizsgabázis.
Nagyon rendesek.

"http://www.nkh.hu/content/view/2302/"
    

tsanyi 8745 2008. október 31. 21:31   Válasz erre: 8736
Tényleg nem jó ár.....itt is van aki 60000 körül adja a párt. Én tavaly 61500-ért vettem.
    

krisztian.fz6 8744 2008. október 31. 21:25   Válasz erre: 8741
Motoron nem ilyet használok.
    

Macko 8743 2008. október 31. 21:05   Válasz erre: 8742
:o)))
    

JZL 8742 2008. október 31. 20:58   Válasz erre: 8741
Macko!

Miért csodálkozol ezen? A motoron is a közepe fogy hamarabb az átlagos használat mellett!
    

Macko 8741 2008. október 31. 20:55   Válasz erre: 8722
A legújabb Michelin Primacy mai szereplése autón (kis túlkormányozottság vizes úton):
    

krisztian.fz6 8740 2008. október 31. 18:06   Válasz erre: 8739
Mondom, az drága. Tanuld meg, hogy az olcsótól mindig van egy még olcsóbb, csak meg kell találni.
    

freemailpeter 8739 2008. október 31. 18:03   Válasz erre: 8737
neked mi lenne a jo ár? 45 párban ?? :)))))
minõséget megkell fizetni, persz mindig kilehet fogni akciosokat is

    

goimo 8738 2008. október 31. 18:02  
Jó-jó,csak sok helyen ennél-is-drágább...
    

krisztian.fz6 8737 2008. október 31. 17:55   Válasz erre: 8736
nem.
    

ELőző oldal
Felhokep

Tagok száma: 22119
5 622 Eddigi túrák
14 221 826 km
34071 Eddigi túra-résztvevők