27
28 29 30 31 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24

Kérlek jelentkezz be

Regisztráció
Elfelejtett jelszó
Yamaha Fazer segítsünk és ismerkedjünk
Következő oldal

Macko 9136 2008. november 21. 04:57   Válasz erre: 9135
Mondok. Amikor felraktam, nagyon tetszett. Azután azon az erdélyi túrán, ahol a kép készült, tapasztaltam egy furát. Amikor utassal ÉS tele csomagokkal mentünk, furán ingatag lett a motor hátulja a kanyarokban. Állandóan piszkáltam a húzófokozati csillapítást a rugóstagon, de maradt a jelenség. De csak teljes terhelésnél, ahogy lekerültek a csomagok, máris jó lett.
A másik: nem vagyok egy egyenesen menõs fajta, viszonylag szeretem a kanyargós utakat. Autópályára szinte soha nem megyek. Ennek ellenére 6500 km után olyan volt a hátsó Road Attack közepe, hogy nem mertem elindulni vele a 3000 kilométeres osztrák-olasz túrára. Szögletes volt, és veszélyesen fogytak a közepén levõ minták.

Így felkerült a Tourance EXP, amivel megoldódott a húzófókozati probléma is. Kiderült, hogy a Conti oldalfala volt annyira gyenge, hogy az okozta a jelenséget. Amikor levették, a gumis két dologra fel is hívta a figyelmemet: egyrészt hogy ezt a gumit két vassal, kézzel levette, míg a Metzelert alig bírta géppel felküzdeni. Másfelõl a leszedett Road Attack olyan puha képet mutatott (simán kézzel megnyomkodva), mintha egy gumilabda lett volna ott.
Szóval ha egyedül motorozol, lehet hogy nagyon jó választás, mert egyébként brutálisan tapadt és nagyon jó volt esõben is (Eringen is leteszteltem, ott pl. remekül teljesített!), sok kétszemélyes használathoz a GS-re én nem találtam megfelelõnek.
Szóval én maradok az EXP-nél. Az ugyanis zseniálisan teljesített azon a 4100 kilométeren, amit eddig ment. (Egy ideje már Karoo van fent.)
Na ennyi.
    

ekowob 9135 2008. november 20. 22:17   Válasz erre: 9128
Mackó!
Jól látom? az ott Continental road attack?
Mondanál róla egy pár szót?
Elsösorban a dönthetöséd, és a futásteljesitmény érdekelne vele kapcsolatban...
    

karu 9134 2008. november 20. 22:09   Válasz erre: 9133
Viktorom a vasuti lépcsõs hidon naponta átkel a KTM el.
Kicsit meredek a téma:)))))))
    

Macko 9133 2008. november 20. 21:50   Válasz erre: 9132
Ez valószínûleg akkor is így lenne, ha õ menne a GSA-val, én meg az EXC-vel... :o)
    

karu 9132 2008. november 20. 21:44   Válasz erre: 9131
Figyu Mackó ahol te elmész 40 nel ott a Viktor megelõz téged 100 zal a KTM mel.
    

Macko 9131 2008. november 20. 21:35   Válasz erre: 9128
Egyébként az adott összekoszolás ilyen körülmények között zajlott (és akkor itt be is fejezném a topic összepiszkítását):
    

goimo 9130 2008. november 20. 21:34  
Az elhanyagoltságot term. én is csupán a külsõre értettem!
    

CsabaGT 9129 2008. november 20. 21:33   Válasz erre: 9128
Ez így mindjárt más. Szép.
    

Macko 9128 2008. november 20. 21:30   Válasz erre: 9123
A kép közvetlenül egy offroadozás után készült, amint hazaértem. Az emlék-bogáncs is lejött a gõzborotvától... :o)

Különben is, az én motorom soha nem elhanyagolt, legfeljebb piszkos! Mûszakilag mindig patent. "Rendes" túrán így néz ki:
    

goimo 9127 2008. november 20. 21:17  
Mi az amin meglepõdtél Ferko?
Hisz tudjuk Kriszrõl,Õ mindig így szerez barátokat:))
    

Ferko 9126 2008. november 20. 21:04   Válasz erre: 9113
Mivel Krisztián ?
"ezzel a szarral."
Na na ebbõl még akármi is lehet.
    

Ferko 9125 2008. november 20. 21:02   Válasz erre: 9111
Nem bizony. Próbálkozott ugyan a srác, de nem hagytam magam.
    

goimo 9124 2008. november 20. 20:57  
Használd-még-többet,vagy néha menj le az aszfaltról!!!
    

CsabaGT 9123 2008. november 20. 20:54   Válasz erre: 9120
Sziasztok! Benéztem, meglepõdtem és nem bírtam ki: tényleg dicsõség ez így...? Nekem fontos a mocim, megdöbbentem srácok.
    

goimo 9122 2008. november 20. 20:54  
Koszolás,piszkolás,sarzás,kenyekedés...
Meg van bocsálytva!
De elfelejtve viszont nincs!
Még szerencse,hogy ilyen esetekben-is-rövid távú a memóriám:))
    

peregrinus 9121 2008. november 20. 20:47   Válasz erre: 9119
Bocs Imi! Mi az a "kenyekedés"?????
    

goimo 9120 2008. november 20. 20:27  
Macko profi.
Tudja minek szabad lógnia:)
És minek nem:)
    

goimo 9119 2008. november 20. 20:25  
Az ilyen szintû elhanyagoltság a tolvajoknak is visszatartó erõ lehet!Biztos ki sem kenyekednének vele,oly sáros:)
Én a helyedben le se zártam volna:-D


    

freemailpeter 9118 2008. november 20. 19:12  
Macko! valami lóg a rendszámtáblád alatt :)))
    

Macko 9117 2008. november 20. 18:35   Válasz erre: 9114
Abban egyetlen Fazernek sem lenne esélye...
    

krisztian.fz6 9116 2008. november 20. 18:26   Válasz erre: 9115
De nem azért, mert én nem értek hozzá, hanem nincs kedvem! És ez nagy különbség!!!
    

banier 9115 2008. november 20. 15:53   Válasz erre: 9113
Krisztián 8975 és 8976 os hozzá szólás .
    

goimo 9114 2008. november 20. 14:24   Válasz erre: 9111
"az én motorom a legretkesebb kategória nincs?"
:-DDD
    

krisztian.fz6 9113 2008. november 20. 09:41   Válasz erre: 9112
Mostanság nem érdekel a motor, abszolút nem hiányzik. És még lenne rajta egy csomó meló, amihez semmi kedvem hozzákezdeni. Lehet elhívom a Karcsibácsit a téli szünetben, adok neki egy kis aprót és megcsináltatom vele a gépest. Így legalább nem kell összepiszkítanom a kezem ezzel a szarral.
    

Dokypapa 9112 2008. november 20. 09:22  
Úgy látszik megfáradt a csapat ,arra azért nem mernék gondolni,hogy esetleg meg eggyeztek volna
    

TeeJay 9111 2008. november 20. 07:43  
No mi van? Tegnap este nem volt a "ti motorjaitok az enyém nyomába sem érnek" vagy az "én világításom jobb mint a tiéd", esetleg "szar olajt használsz" téma? :-DDD
    

mexikana 9110 2008. november 19. 09:11   Válasz erre: 9109
Szépeket nem 6 gombóc fagyiért irok...az egy kicsit többe kerül:-)!!!
    

krisztian.fz6 9109 2008. november 19. 09:09   Válasz erre: 9108
Ok, kapsz 6 gombóc fagyit, és most írsz rólam szépeket!! OK???
    

mexikana 9108 2008. november 19. 09:08   Válasz erre: 9107
6 gombóc fagyiért csak:-))
    

krisztian.fz6 9107 2008. november 19. 09:06   Válasz erre: 9106
Igen Kedves Mexi, megvédenél????
    

mexikana 9106 2008. november 19. 09:05   Válasz erre: 9099
Bátor legény vagy már megint:-)))))akarod h, megvédjelek?de nem több ,mint testör...DD
    

Macko 9105 2008. november 19. 08:25   Válasz erre: 9104
Esetleg spoTolós? :o)))
    

karu 9104 2008. november 19. 08:24   Válasz erre: 9103
Nem irigy inkább sporolós.
    

Macko 9103 2008. november 19. 08:19   Válasz erre: 9101
Nem tud napirendre térni felette szegény. Irigy. Ezt meg neked kellene megérteni!
(Én értem.)

:-)))
    

karu 9102 2008. november 19. 08:15   Válasz erre: 9100
Én örülök neki és igyekszem is a minõséget tartani.
    

Ferko 9101 2008. november 19. 07:57   Válasz erre: 9094
Krisztián már megint kóstolgatsz ?
Már ezerszer átbeszéltük ezt a témát, hogy miért váltottam tipust.
    

Ferko 9100 2008. november 19. 07:56   Válasz erre: 9095
Karu teljesen igazad van. Persze az igazi xenon a tuti, de az ára az horror, ( az igazinak ).
Másik pedig nekem egy felesleges beruházás, mert nagyon keveset motorozok sötétben csak ha úgy sikerül.
Ezért probálkozik a magamfajta hagyományos izzókkal.

A világ így mûködik. Én a helyedben örülnék, hogy egy ilyen neves cég beszállítója vagy.
    

krisztian.fz6 9099 2008. november 18. 23:23   Válasz erre: 9096
Neked azért nem kell utánfutó, mert teherautóval hurcolod haza a motort. Neked teherautód van!!!
    

karu 9098 2008. november 18. 23:20   Válasz erre: 9096
Akkor légyszi ird meg a gyári xenonod árát ha kiégne mennyiért cserélnék ki a szervizben.
Megsugom az én Kinai xenonomban már 34000km van és még mûködik.
    

karu 9097 2008. november 18. 23:14   Válasz erre: 9093
Különben meg vizsgáld meg a motorodat szerintem a fele alkatrész nem fajtiszta:)))))))))))
Az Audi TT motorja hol készül? Nálunk Magyarországon ennyi.
    

CsabaGT 9096 2008. november 18. 23:08   Válasz erre: 9095
Nekem xenon a lámpám. Gyári. Utánfutó sem kellett még-ezért sem-krisztián. Nagyon jól látok vele, tehát ez jó. A moci két szezonban bizonyított (25000 km) nem égett ki. Itt meg kell jegyezni, hogy a kawa sem égette ki 7 szezonban az égõt, de semmit nem láttam vele sötétben.
Szerintem az után beszerelõs gagyi az utánzás mûvek tipikus esete, nincs rá szükség. Gyári a jó, mindegy milyen típus.
    

karu 9095 2008. november 18. 22:42   Válasz erre: 9093
Figyelj Ferko az igazi xenon az világit.
A többi csak utánzat azaz fos.
Ez csak üzletpolitika hogy tiltják az utólagosan beépitett szetteket menj rá a Hella honlapjára hogy hogy fel vannak háborodva.
de én azt mondom kapják be a Helláék vettem két kürtöt Hella névvel hozták forgalomba 8000ft ért igaz Indiában gyártották 1 honapig mûködött.
Utána vettem gagyi Kinait a Homasita áruházban 1200 ft ért még azóta is müködik.
Akkor most ez hogy van ?
Szerintem a németek kapják be ök már nem csinálnak semmi normális dolgot mindent a legolcsobb helyen legyártatnak aztán eladják saját néven.
Ugyhogy nem kell eájulni tõlük én például a Philipsnek dolgozom hoppá ök meg csak eladják senki nem tudja hogy az én mühelyemben készült a cucc.
Õk meg verik a mellüket egy féltéglával hogy milyen ügyes gyerekek.
Érted te ezt ?
    

krisztian.fz6 9094 2008. november 18. 22:38   Válasz erre: 9093
Ferko!!!

Ez a kütyü - "http://www.riki.hu/utanfuto/motorszallito_utanfutok_pic1.htm" - szériafelszerelés egy BMW-nél, vagy külön megrendelhetõ extra tartozék?? Gondolom Te talpraesett voltál a vásárlásnál, és belealkudtad a vételárba.
    

Ferko 9093 2008. november 18. 22:02   Válasz erre: 9091
Így van kékes fénye van mint a xenonnak. ( hideg fényû)
Hidd el ha rendesen be van állítva a lámpa nagyon jó.
Mondjuk én senkit nem akarok meggyõzni róla csak egyszerûen én így tapasztaltam.
Én is próbáltam mindenféle szuper izzókat az osram-tól, a philips-tõl, a hellától az ilyen - olyan növelt teljesítményû stb és nagyon kis különbséget tapasztaltam a hagyományos izzókhoz képest.

    

Ferko 9092 2008. november 18. 21:52   Válasz erre: 9090
Nálam nagyjából 15000 km- enként kellett cserélni.
A normál H7-est 22000-nél úgy vettem ki, hogy még nem égett ki. Ebbõl ítélem ,hogy rövidebb az élettartama.
    

krisztian.fz6 9091 2008. november 18. 11:32   Válasz erre: 9089
A 8500Km az már erõsen kékes, nem fehér. Fehér a 4300-5000K. Érdekes, nemrég sötétben mentünk a Goimo-val, és mellette kellett menjek, mert semmit sem látott ezzel az álxenon izzókkal. Nekem a silverstar fényévekkel jobban világított.
    

TeeJay 9090 2008. november 18. 08:19   Válasz erre: 9088
gyártó: "Élettartalma a hagyományos izzók kb 3x-osa!"
vs.
Ferkó: "Rövidebb az élettartamuk"

Neked valahogy jobban hiszek, mint egy marketdumának. De akkor hogy is van ez? Egyébként köszi a lehetõséget, jövõ tavasszal sort keríthetünk rá? :)
    

Ferko 9089 2008. november 18. 06:31  
Jani a lényeg lemaradt.
Ha ki akarod próbálni eljössz hozzám, betesszük 1 perc alatt, elviszed egy pár napra és leteszteled. Ha elolvastad a lényeg, hogy a felépítése mint egy hagyományos izzó, és engedélyezett az unióban.
    

Ferko 9088 2008. november 18. 06:22   Válasz erre: 9086
Tee Jay !
Bemásolom neked a honlapjukról a lényeget.

Bárki által a régi helyére betehetõ, nem igényel plusz trafót vagy bármilyen segédeszközt.

A termék struktúrájából eredõen 8500K-s gyémánt viola fehér xenon fényt bocsájt ki.

A jelenlegi gyári izzók kb 2300K
A jelenleg Xenon fényûnek árult izzók kb 2500-3500K
A jelenlegi gyári Xenon lámpák komolyságuktól függõen 5000K-8500K

Az alapvetõ különbség a xenon fényûnek árult izzókkal szemben, hogy ott festéssel érnek el más színt, a mi izzóink viszont 8500K fénnyel izzanak, ezt egy speciális krypton/xenon gázkeverékkel és speciális izzószállal valamint Quartz üveg felhasználásával érik el. Minden mi általunk árult izzó UV védett, sugárzása nem károsítja a lámpa foncsorát!

Tökéletesen alkalmas autók fõvilágításaként, reflektoraként, illetve a már jelenleg is meglévõ xenonos világítás mellé ködlámpába, reflektorba. A termék a gyárival teljesen megegyezo wattszámú, és hõmérsékletû az Európai Unióban engedélyezett. Élettartalma a hagyományos izzók kb 3x-osa!


    

Ferko 9087 2008. november 18. 06:15   Válasz erre: 9085
Én 2 évig használtam. Mentem vele eleget sötétben is.
Összehasonlítatlanul jobban lehet vele látni mint a hagyományos izzókkal. A hideg fénye a titka.
Ha neked elveszik a fénye akkor valószínû nem jól vannak beállítva a lámpáid. Elég nehéz az FZ/6 lámpáit jól beállítani.
    

TeeJay 9086 2008. november 17. 20:22   Válasz erre: 9084
Köszi, de xenont nem akarok. Plusz szabályok, akár figyelik, akár nem, és túl sokat járok ki ahhoz, hogy ilyenbe belemenjek. Alapvetõen nem is a fényerõvel van a gondom, csak a gyári izzók sárga fényûek. Jó, izzószál nem lesz soha olyan mint a xenon, de attól ez az Osram, amit belinkeltem jónak tûnik.
    

krisztian.fz6 9085 2008. november 17. 20:16   Válasz erre: 9084
Bocs ferko, de ezek az álxenon izzók semmit sem érnek. Szembõl jól világít, de éjjel elveszlik a fénye és semmit sem látni. A silverstar kibír kb 20-30 ezer km-t.
    

Ferko 9084 2008. november 17. 20:12   Válasz erre: 9069
Tee Jay !
Én ezeket használtam.
Nagyon jók. Rövidebb az élettartamuk, de jól lehet velük látni. Tényletg sokkal jobban.
Semmilyen átalakítás nem szükéges.
"http://www.xenon.hu/gp_xenon.php"

    

Ferko 9083 2008. november 17. 20:07   Válasz erre: 9064
Azért az a felni fényezés nagyon ott van.
Lehet, hogy Karu már csiszolja is le a piros fényezést amit most fújt és csinál egy ilyet. :-)))

    

Buborék 9082 2008. november 17. 19:39  
persze, a barátnõd "ajánlásával"
    

freemailpeter 9081 2008. november 17. 18:57   Válasz erre: 9080
szerintem õk inkább az ölünk be valók! :))
    

Buborék 9080 2008. november 17. 17:57  
Karu a sok piros mellé vagy mögé ezek illenének
    

Buborék 9079 2008. november 17. 15:57  
Ja és az enyém még sehol se tart.
Károlyom feladta a leckét mindannyiunknak.
    

Buborék 9078 2008. november 17. 15:53  
"http://www.fz6-forum.com/forum/cmps_index.php"
    

Buborék 9077 2008. november 17. 15:52  
Háát hogy hol található?
meg se merem mondani Oliver600 honlapján a német fórumba. nagyon sok jó dolog van fenn csak sajna nem tudok németül se!
    

murnyul 9076 2008. november 17. 15:10   Válasz erre: 9072
Így igaz, de tartósabb és sokkal jobb minõségü!!
    

murnyul 9075 2008. november 17. 15:08   Válasz erre: 9069
Nem kell hozzá! És nem is kell "lerelezézni" ez így csereszabatos!
    

murnyul 9074 2008. november 17. 15:05   Válasz erre: 9068
Én is szeretném megtudni hol lehet ilyen a fotókat találni?!?!
    

Oliver600 9073 2008. november 17. 14:27   Válasz erre: 9064
Amúgy lehet tunningolni nagyon tud a csávó, de motorozni nemnagyon ( a majrécsíkból ítélve ).
    

krisztian.fz6 9072 2008. november 17. 14:26   Válasz erre: 9071
Jók, jobb, mint a normál izzóknak, de nem tud 50%-al többet.
    

TeeJay 9071 2008. november 17. 14:22   Válasz erre: 9070
No és milyen a fényük, hogy vagy vele megelégedve?

    

krisztian.fz6 9070 2008. november 17. 14:09   Válasz erre: 9069
Ilyeneket használok már pár éve.
    

TeeJay 9069 2008. november 17. 12:34  
Szakik segítségét kérném.
Az 55W-os energiafelvétel alapján ehhez gondolom nem kell trafó.
H4: "http://www.amuszaki.hu/Default.php?category_id=33&product_id=120&wind=2"
H7: "http://www.amuszaki.hu/Default.php?category_id=34&product_id=123&wind=2"

Vélemény?
    

Oliver600 9068 2008. november 17. 11:16   Válasz erre: 9064
Honnan vadásztad ezeket a képeket? Vagy már a tiéd itt tart? :D
    

freemailpeter 9067 2008. november 17. 10:51  
meg ha már ennyi pénzt rávert egy jobb gumit is vehetett volna rá, elég gas
    

freemailpeter 9066 2008. november 17. 10:50  
biztos szépen van megcsinálva a fényezése , de nekem nem tetszik,,,
    

krisztian.fz6 9065 2008. november 17. 10:33   Válasz erre: 9064
Az valami feltöltõ kompresszor rajta?? Karué ehhez képest egy kis gagyi szecskavágó lesz.
    

Buborék 9064 2008. november 17. 08:56  
õrület,hogy ezt a tuningolást meddig lehet fokozni!!!
    

karu 9063 2008. november 16. 21:45   Válasz erre: 9062
Ilyet biztos hogy nem fogsz látni mégeggyet azt garantálom.
Egymás mellett álni meg fõleg:)
    

freemailpeter 9062 2008. november 16. 21:21   Válasz erre: 9060
én ezt nem mondhatom hogy az enyémbõl tul sok az egyforma :)
eddig 1egyet láttam élõben,,, de két ilyen szinût még nem láttam egymás mellett állni :)
    

peregrinus 9061 2008. november 16. 21:19   Válasz erre: 9060
O.K. De a felnit is?
    

karu 9060 2008. november 16. 21:17   Válasz erre: 9059
Nem csak szeretném megismerni a parkolóban hogy melyik az enyém.
Túl sok az egyforma fazer ezért probálkozom az egyedi fényezéssel.
    

peregrinus 9059 2008. november 16. 21:03   Válasz erre: 9056
Karu! Totál átfested a gépet? Ez a piros tényleg elég durva. Nem ez az árnyalat látható Gáspár Gyõzõ házában is több helyen?
    

murnyul 9058 2008. november 16. 20:54  
Tudjuk te fényezésben helyzeti elõnyben vagy. Nem tudunk és nem akarunk veled versenyezni! Tavasszal majd megnézzük a "vasat" akkor minden kiderül!!
    

karu 9057 2008. november 16. 20:38   Válasz erre: 9056
Fényezésben nem akarom menedzselni de valóban van mit tanulnotok én 1990 óta mûvelem azota ragadt rám valami:)))))))
    

Buborék 9056 2008. november 16. 20:27  
ma már fetést tanultam a "mefter-tõl"
    

karu 9055 2008. november 16. 20:22   Válasz erre: 9051
Ilyen lessz a felni is de ez igazából nem is piros inkább bordó.
De mondom ezt nem tudom lefotózni.
    

freemailpeter 9054 2008. november 16. 20:19   Válasz erre: 9053
meg a hasidom is durvábban néz ki rajta!!
elégé ütõs
    

Oliver600 9053 2008. november 16. 20:10  
Peti, ez nem a tiéd?... ja neked nincs ülés"búra" rajta...
    

freemailpeter 9052 2008. november 16. 20:08  
nekem meg ez tetszik :)
    

Oliver600 9051 2008. november 16. 20:05  
Akkor milyen széplesz, mikor telelesz muslicával :D
Ilyen lesz a felnid is?
    

karu 9050 2008. november 16. 19:51  
Egyszerüen nem birom lefotózni ezt a szint.
De a valóságban nagyon durva.
    

karu 9049 2008. november 16. 19:23   Válasz erre: 9046
Nem tudom normálisan lefotozni a kép nem adja vissza a látványt.
Ez igazából akkor ütös amikor a napsütésben nézed akkor brutál ez egy gyöngyház piros.
Természetes fényben mint a képen is egy közönséges pirosnak tûnik.
    

freemailpeter 9048 2008. november 16. 19:22   Válasz erre: 9047
nah ez a fejidom amikor én kérdeztem kb 1,5 éve valami 70ezer ft volt:( nah akkor tettem le rola :)
    

Buborék 9047 2008. november 16. 19:08   Válasz erre: 9044
nekem tetszik ne mondjátok meg Karu-nak az enyém meg ilyen lesz ha végzek.
    

krisztian.fz6 9046 2008. november 16. 13:52   Válasz erre: 9045
Az a motor úgy jó volt, ahogy volt. Mondtam én, hogy a túl sok csecsázással átesik a ló túloldalára.
    

goimo 9045 2008. november 16. 13:46  
Egydül neki...
    

krisztian.fz6 9044 2008. november 16. 13:35   Válasz erre: 9042
Ez a piros bukóvas neked tényleg tetszik????
    

Ferko 9043 2008. november 16. 11:05   Válasz erre: 9042
Látom Karu neked is van kis sámlid.
Hát hiába nekünk fiataloknak már fájnak a térdeink ha sokat gugolunk szerelés közben a motorjaink mellett.

    

karu 9042 2008. november 16. 10:14   Válasz erre: 9039
Jó oké kérdezek tõle.
    

Oliver600 9041 2008. november 16. 07:26  
Így a hidegebb napok beköszöntével elkezdtem összegyûjteni hasznos dolgokat fz6-hoz:
"http://fz6.uw.hu/index.html"
Esetleg, ha valakinek van hasznos cucca, amit megosztana másokkal, azt feltehetõ ide.
    

freemailpeter 9040 2008. november 15. 21:00   Válasz erre: 9039
nah mi van te humorzsák!!!
"ha havazna annak örülnék, mert akkor általában enyhébb az idõ, így egy jót tudnánk motorozni."
majdnem sirtem a nevetéstõl :))
    

krisztian.fz6 9039 2008. november 15. 20:35   Válasz erre: 9037
Karu, ha nem tudsz valamit, kérdezd meg a Ferkot.
    

Ferko 9038 2008. november 15. 19:26   Válasz erre: 9037
Akkor jó.
Egy kis miért használunk menetrögzítõket ?
Sajnos sokan nem figyelnek oda ezekre a gyári elõírásokra és csodálkoznak ha egy idõ után elkezdõdnek a problémák.
Mivel a mai jármûgyártás folyamatosan a sújcsökkentésrõl
szól ezért az anyag vastagságot folyamatosan csökkentik ezáltal a megfelelõ meghúzási nyomatékhoz már nem lenne elég a falvastagság ezért a hányzó nyomatékot különbözõ fajta menetrögzitõk elõírásával érik el.
Ezért nagyon fontos ezeknek az elõírásoknak a betartása.
Azért írom ezt le, mert sajnos már többször láttam, hogy komoly szakemberek komoly szervizekben is (elfelejtették) használni.
Ti használjátok.


    

karu 9037 2008. november 15. 18:51   Válasz erre: 9036
Loctite van nekem is csak kissebb a készletem mint neked.
    

ELőző oldal
Hoterkep

Tagok száma: 22119
5 622 Eddigi túrák
14 221 826 km
34071 Eddigi túra-résztvevők