Macko | 9136 | 2008. november 21. 04:57 | Válasz erre: 9135 |
Mondok. Amikor felraktam, nagyon tetszett. Azután azon az erdélyi túrán, ahol a kép készült, tapasztaltam egy furát. Amikor utassal ÉS tele csomagokkal mentünk, furán ingatag lett a motor hátulja a kanyarokban. Állandóan piszkáltam a húzófokozati csillapítást a rugóstagon, de maradt a jelenség. De csak teljes terhelésnél, ahogy lekerültek a csomagok, máris jó lett. A másik: nem vagyok egy egyenesen menõs fajta, viszonylag szeretem a kanyargós utakat. Autópályára szinte soha nem megyek. Ennek ellenére 6500 km után olyan volt a hátsó Road Attack közepe, hogy nem mertem elindulni vele a 3000 kilométeres osztrák-olasz túrára. Szögletes volt, és veszélyesen fogytak a közepén levõ minták. Így felkerült a Tourance EXP, amivel megoldódott a húzófókozati probléma is. Kiderült, hogy a Conti oldalfala volt annyira gyenge, hogy az okozta a jelenséget. Amikor levették, a gumis két dologra fel is hívta a figyelmemet: egyrészt hogy ezt a gumit két vassal, kézzel levette, míg a Metzelert alig bírta géppel felküzdeni. Másfelõl a leszedett Road Attack olyan puha képet mutatott (simán kézzel megnyomkodva), mintha egy gumilabda lett volna ott. Szóval ha egyedül motorozol, lehet hogy nagyon jó választás, mert egyébként brutálisan tapadt és nagyon jó volt esõben is (Eringen is leteszteltem, ott pl. remekül teljesített!), sok kétszemélyes használathoz a GS-re én nem találtam megfelelõnek. Szóval én maradok az EXP-nél. Az ugyanis zseniálisan teljesített azon a 4100 kilométeren, amit eddig ment. (Egy ideje már Karoo van fent.) Na ennyi. |
ekowob | 9135 | 2008. november 20. 22:17 | Válasz erre: 9128 |
Mackó! Jól látom? az ott Continental road attack? Mondanál róla egy pár szót? Elsösorban a dönthetöséd, és a futásteljesitmény érdekelne vele kapcsolatban... |
karu | 9134 | 2008. november 20. 22:09 | Válasz erre: 9133 |
Viktorom a vasuti lépcsõs hidon naponta átkel a KTM el. Kicsit meredek a téma:))))))) |
Macko | 9133 | 2008. november 20. 21:50 | Válasz erre: 9132 |
Ez valószínûleg akkor is így lenne, ha õ menne a GSA-val, én meg az EXC-vel... :o)
|
karu | 9132 | 2008. november 20. 21:44 | Válasz erre: 9131 |
Figyu Mackó ahol te elmész 40 nel ott a Viktor megelõz téged 100 zal a KTM mel.
|
Macko | 9131 | 2008. november 20. 21:35 | Válasz erre: 9128 |
Egyébként az adott összekoszolás ilyen körülmények között zajlott (és akkor itt be is fejezném a topic összepiszkítását):
![]() ![]() ![]() |
Macko | 9128 | 2008. november 20. 21:30 | Válasz erre: 9123 |
goimo | 9127 | 2008. november 20. 21:17 |
Mi az amin meglepõdtél Ferko? Hisz tudjuk Kriszrõl,Õ mindig így szerez barátokat:)) |
Ferko | 9126 | 2008. november 20. 21:04 | Válasz erre: 9113 |
Mivel Krisztián ? "ezzel a szarral." Na na ebbõl még akármi is lehet. |
Ferko | 9125 | 2008. november 20. 21:02 | Válasz erre: 9111 |
Nem bizony. Próbálkozott ugyan a srác, de nem hagytam magam.
|
CsabaGT | 9123 | 2008. november 20. 20:54 | Válasz erre: 9120 |
Sziasztok! Benéztem, meglepõdtem és nem bírtam ki: tényleg dicsõség ez így...? Nekem fontos a mocim, megdöbbentem srácok.
|
goimo | 9122 | 2008. november 20. 20:54 |
Koszolás,piszkolás,sarzás,kenyekedés... Meg van bocsálytva! De elfelejtve viszont nincs! Még szerencse,hogy ilyen esetekben-is-rövid távú a memóriám:)) |
goimo | 9119 | 2008. november 20. 20:25 |
Az ilyen szintû elhanyagoltság a tolvajoknak is visszatartó erõ lehet!Biztos ki sem kenyekednének vele,oly sáros:) Én a helyedben le se zártam volna:-D |
krisztian.fz6 | 9116 | 2008. november 20. 18:26 | Válasz erre: 9115 |
De nem azért, mert én nem értek hozzá, hanem nincs kedvem! És ez nagy különbség!!!
|
goimo | 9114 | 2008. november 20. 14:24 | Válasz erre: 9111 |
"az én motorom a legretkesebb kategória nincs?" :-DDD |
krisztian.fz6 | 9113 | 2008. november 20. 09:41 | Válasz erre: 9112 |
Mostanság nem érdekel a motor, abszolút nem hiányzik. És még lenne rajta egy csomó meló, amihez semmi kedvem hozzákezdeni. Lehet elhívom a Karcsibácsit a téli szünetben, adok neki egy kis aprót és megcsináltatom vele a gépest. Így legalább nem kell összepiszkítanom a kezem ezzel a szarral.
|
Dokypapa | 9112 | 2008. november 20. 09:22 |
Úgy látszik megfáradt a csapat ,arra azért nem mernék gondolni,hogy esetleg meg eggyeztek volna
|
TeeJay | 9111 | 2008. november 20. 07:43 |
No mi van? Tegnap este nem volt a "ti motorjaitok az enyém nyomába sem érnek" vagy az "én világításom jobb mint a tiéd", esetleg "szar olajt használsz" téma? :-DDD
|
mexikana | 9110 | 2008. november 19. 09:11 | Válasz erre: 9109 |
Szépeket nem 6 gombóc fagyiért irok...az egy kicsit többe kerül:-)!!!
|
krisztian.fz6 | 9109 | 2008. november 19. 09:09 | Válasz erre: 9108 |
Ok, kapsz 6 gombóc fagyit, és most írsz rólam szépeket!! OK???
|
mexikana | 9106 | 2008. november 19. 09:05 | Válasz erre: 9099 |
Bátor legény vagy már megint:-)))))akarod h, megvédjelek?de nem több ,mint testör...DD
|
Macko | 9103 | 2008. november 19. 08:19 | Válasz erre: 9101 |
Nem tud napirendre térni felette szegény. Irigy. Ezt meg neked kellene megérteni! (Én értem.) :-))) |
karu | 9102 | 2008. november 19. 08:15 | Válasz erre: 9100 |
Én örülök neki és igyekszem is a minõséget tartani.
|
Ferko | 9101 | 2008. november 19. 07:57 | Válasz erre: 9094 |
Krisztián már megint kóstolgatsz ? Már ezerszer átbeszéltük ezt a témát, hogy miért váltottam tipust. |
Ferko | 9100 | 2008. november 19. 07:56 | Válasz erre: 9095 |
Karu teljesen igazad van. Persze az igazi xenon a tuti, de az ára az horror, ( az igazinak ). Másik pedig nekem egy felesleges beruházás, mert nagyon keveset motorozok sötétben csak ha úgy sikerül. Ezért probálkozik a magamfajta hagyományos izzókkal. A világ így mûködik. Én a helyedben örülnék, hogy egy ilyen neves cég beszállítója vagy. |
krisztian.fz6 | 9099 | 2008. november 18. 23:23 | Válasz erre: 9096 |
Neked azért nem kell utánfutó, mert teherautóval hurcolod haza a motort. Neked teherautód van!!!
|
karu | 9098 | 2008. november 18. 23:20 | Válasz erre: 9096 |
Akkor légyszi ird meg a gyári xenonod árát ha kiégne mennyiért cserélnék ki a szervizben. Megsugom az én Kinai xenonomban már 34000km van és még mûködik. |
karu | 9097 | 2008. november 18. 23:14 | Válasz erre: 9093 |
Különben meg vizsgáld meg a motorodat szerintem a fele alkatrész nem fajtiszta:))))))))))) Az Audi TT motorja hol készül? Nálunk Magyarországon ennyi. |
CsabaGT | 9096 | 2008. november 18. 23:08 | Válasz erre: 9095 |
Nekem xenon a lámpám. Gyári. Utánfutó sem kellett még-ezért sem-krisztián. Nagyon jól látok vele, tehát ez jó. A moci két szezonban bizonyított (25000 km) nem égett ki. Itt meg kell jegyezni, hogy a kawa sem égette ki 7 szezonban az égõt, de semmit nem láttam vele sötétben. Szerintem az után beszerelõs gagyi az utánzás mûvek tipikus esete, nincs rá szükség. Gyári a jó, mindegy milyen típus. |
karu | 9095 | 2008. november 18. 22:42 | Válasz erre: 9093 |
Figyelj Ferko az igazi xenon az világit. A többi csak utánzat azaz fos. Ez csak üzletpolitika hogy tiltják az utólagosan beépitett szetteket menj rá a Hella honlapjára hogy hogy fel vannak háborodva. de én azt mondom kapják be a Helláék vettem két kürtöt Hella névvel hozták forgalomba 8000ft ért igaz Indiában gyártották 1 honapig mûködött. Utána vettem gagyi Kinait a Homasita áruházban 1200 ft ért még azóta is müködik. Akkor most ez hogy van ? Szerintem a németek kapják be ök már nem csinálnak semmi normális dolgot mindent a legolcsobb helyen legyártatnak aztán eladják saját néven. Ugyhogy nem kell eájulni tõlük én például a Philipsnek dolgozom hoppá ök meg csak eladják senki nem tudja hogy az én mühelyemben készült a cucc. Õk meg verik a mellüket egy féltéglával hogy milyen ügyes gyerekek. Érted te ezt ? |
krisztian.fz6 | 9094 | 2008. november 18. 22:38 | Válasz erre: 9093 |
Ferko!!! Ez a kütyü - "http://www.riki.hu/utanfuto/motorszallito_utanfutok_pic1.htm" - szériafelszerelés egy BMW-nél, vagy külön megrendelhetõ extra tartozék?? Gondolom Te talpraesett voltál a vásárlásnál, és belealkudtad a vételárba. |
Ferko | 9093 | 2008. november 18. 22:02 | Válasz erre: 9091 |
Így van kékes fénye van mint a xenonnak. ( hideg fényû) Hidd el ha rendesen be van állítva a lámpa nagyon jó. Mondjuk én senkit nem akarok meggyõzni róla csak egyszerûen én így tapasztaltam. Én is próbáltam mindenféle szuper izzókat az osram-tól, a philips-tõl, a hellától az ilyen - olyan növelt teljesítményû stb és nagyon kis különbséget tapasztaltam a hagyományos izzókhoz képest. |
Ferko | 9092 | 2008. november 18. 21:52 | Válasz erre: 9090 |
Nálam nagyjából 15000 km- enként kellett cserélni. A normál H7-est 22000-nél úgy vettem ki, hogy még nem égett ki. Ebbõl ítélem ,hogy rövidebb az élettartama. |
krisztian.fz6 | 9091 | 2008. november 18. 11:32 | Válasz erre: 9089 |
A 8500Km az már erõsen kékes, nem fehér. Fehér a 4300-5000K. Érdekes, nemrég sötétben mentünk a Goimo-val, és mellette kellett menjek, mert semmit sem látott ezzel az álxenon izzókkal. Nekem a silverstar fényévekkel jobban világított.
|
TeeJay | 9090 | 2008. november 18. 08:19 | Válasz erre: 9088 |
gyártó: "Élettartalma a hagyományos izzók kb 3x-osa!" vs. Ferkó: "Rövidebb az élettartamuk" Neked valahogy jobban hiszek, mint egy marketdumának. De akkor hogy is van ez? Egyébként köszi a lehetõséget, jövõ tavasszal sort keríthetünk rá? :) |
Ferko | 9089 | 2008. november 18. 06:31 |
Jani a lényeg lemaradt. Ha ki akarod próbálni eljössz hozzám, betesszük 1 perc alatt, elviszed egy pár napra és leteszteled. Ha elolvastad a lényeg, hogy a felépítése mint egy hagyományos izzó, és engedélyezett az unióban. |
Ferko | 9088 | 2008. november 18. 06:22 | Válasz erre: 9086 |
Tee Jay ! Bemásolom neked a honlapjukról a lényeget. Bárki által a régi helyére betehetõ, nem igényel plusz trafót vagy bármilyen segédeszközt. A termék struktúrájából eredõen 8500K-s gyémánt viola fehér xenon fényt bocsájt ki. A jelenlegi gyári izzók kb 2300K A jelenleg Xenon fényûnek árult izzók kb 2500-3500K A jelenlegi gyári Xenon lámpák komolyságuktól függõen 5000K-8500K Az alapvetõ különbség a xenon fényûnek árult izzókkal szemben, hogy ott festéssel érnek el más színt, a mi izzóink viszont 8500K fénnyel izzanak, ezt egy speciális krypton/xenon gázkeverékkel és speciális izzószállal valamint Quartz üveg felhasználásával érik el. Minden mi általunk árult izzó UV védett, sugárzása nem károsítja a lámpa foncsorát! Tökéletesen alkalmas autók fõvilágításaként, reflektoraként, illetve a már jelenleg is meglévõ xenonos világítás mellé ködlámpába, reflektorba. A termék a gyárival teljesen megegyezo wattszámú, és hõmérsékletû az Európai Unióban engedélyezett. Élettartalma a hagyományos izzók kb 3x-osa! |
Ferko | 9087 | 2008. november 18. 06:15 | Válasz erre: 9085 |
Én 2 évig használtam. Mentem vele eleget sötétben is. Összehasonlítatlanul jobban lehet vele látni mint a hagyományos izzókkal. A hideg fénye a titka. Ha neked elveszik a fénye akkor valószínû nem jól vannak beállítva a lámpáid. Elég nehéz az FZ/6 lámpáit jól beállítani. |
TeeJay | 9086 | 2008. november 17. 20:22 | Válasz erre: 9084 |
Köszi, de xenont nem akarok. Plusz szabályok, akár figyelik, akár nem, és túl sokat járok ki ahhoz, hogy ilyenbe belemenjek. Alapvetõen nem is a fényerõvel van a gondom, csak a gyári izzók sárga fényûek. Jó, izzószál nem lesz soha olyan mint a xenon, de attól ez az Osram, amit belinkeltem jónak tûnik.
|
krisztian.fz6 | 9085 | 2008. november 17. 20:16 | Válasz erre: 9084 |
Bocs ferko, de ezek az álxenon izzók semmit sem érnek. Szembõl jól világít, de éjjel elveszlik a fénye és semmit sem látni. A silverstar kibír kb 20-30 ezer km-t.
|
Ferko | 9084 | 2008. november 17. 20:12 | Válasz erre: 9069 |
Tee Jay ! Én ezeket használtam. Nagyon jók. Rövidebb az élettartamuk, de jól lehet velük látni. Tényletg sokkal jobban. Semmilyen átalakítás nem szükéges. "http://www.xenon.hu/gp_xenon.php" |
Ferko | 9083 | 2008. november 17. 20:07 | Válasz erre: 9064 |
Azért az a felni fényezés nagyon ott van. Lehet, hogy Karu már csiszolja is le a piros fényezést amit most fújt és csinál egy ilyet. :-))) |
freemailpeter | 9081 | 2008. november 17. 18:57 | Válasz erre: 9080 |
szerintem õk inkább az ölünk be valók! :))
|
Buborék | 9079 | 2008. november 17. 15:57 |
Ja és az enyém még sehol se tart. Károlyom feladta a leckét mindannyiunknak. |
Buborék | 9077 | 2008. november 17. 15:52 |
Háát hogy hol található? meg se merem mondani Oliver600 honlapján a német fórumba. nagyon sok jó dolog van fenn csak sajna nem tudok németül se! |
murnyul | 9076 | 2008. november 17. 15:10 | Válasz erre: 9072 |
Így igaz, de tartósabb és sokkal jobb minõségü!!
|
murnyul | 9075 | 2008. november 17. 15:08 | Válasz erre: 9069 |
Nem kell hozzá! És nem is kell "lerelezézni" ez így csereszabatos!
|
murnyul | 9074 | 2008. november 17. 15:05 | Válasz erre: 9068 |
Én is szeretném megtudni hol lehet ilyen a fotókat találni?!?!
|
Oliver600 | 9073 | 2008. november 17. 14:27 | Válasz erre: 9064 |
Amúgy lehet tunningolni nagyon tud a csávó, de motorozni nemnagyon ( a majrécsíkból ítélve ).
|
krisztian.fz6 | 9072 | 2008. november 17. 14:26 | Válasz erre: 9071 |
Jók, jobb, mint a normál izzóknak, de nem tud 50%-al többet.
|
TeeJay | 9071 | 2008. november 17. 14:22 | Válasz erre: 9070 |
No és milyen a fényük, hogy vagy vele megelégedve? |
TeeJay | 9069 | 2008. november 17. 12:34 |
Szakik segítségét kérném. Az 55W-os energiafelvétel alapján ehhez gondolom nem kell trafó. H4: "http://www.amuszaki.hu/Default.php?category_id=33&product_id=120&wind=2" H7: "http://www.amuszaki.hu/Default.php?category_id=34&product_id=123&wind=2" Vélemény? |
Oliver600 | 9068 | 2008. november 17. 11:16 | Válasz erre: 9064 |
Honnan vadásztad ezeket a képeket? Vagy már a tiéd itt tart? :D
|
freemailpeter | 9067 | 2008. november 17. 10:51 |
meg ha már ennyi pénzt rávert egy jobb gumit is vehetett volna rá, elég gas
|
freemailpeter | 9066 | 2008. november 17. 10:50 |
biztos szépen van megcsinálva a fényezése , de nekem nem tetszik,,,
|
krisztian.fz6 | 9065 | 2008. november 17. 10:33 | Válasz erre: 9064 |
Az valami feltöltõ kompresszor rajta?? Karué ehhez képest egy kis gagyi szecskavágó lesz.
|
karu | 9063 | 2008. november 16. 21:45 | Válasz erre: 9062 |
Ilyet biztos hogy nem fogsz látni mégeggyet azt garantálom. Egymás mellett álni meg fõleg:) |
freemailpeter | 9062 | 2008. november 16. 21:21 | Válasz erre: 9060 |
én ezt nem mondhatom hogy az enyémbõl tul sok az egyforma :) eddig 1egyet láttam élõben,,, de két ilyen szinût még nem láttam egymás mellett állni :) |
karu | 9060 | 2008. november 16. 21:17 | Válasz erre: 9059 |
Nem csak szeretném megismerni a parkolóban hogy melyik az enyém. Túl sok az egyforma fazer ezért probálkozom az egyedi fényezéssel. |
peregrinus | 9059 | 2008. november 16. 21:03 | Válasz erre: 9056 |
Karu! Totál átfested a gépet? Ez a piros tényleg elég durva. Nem ez az árnyalat látható Gáspár Gyõzõ házában is több helyen?
|
murnyul | 9058 | 2008. november 16. 20:54 |
Tudjuk te fényezésben helyzeti elõnyben vagy. Nem tudunk és nem akarunk veled versenyezni! Tavasszal majd megnézzük a "vasat" akkor minden kiderül!!
|
karu | 9057 | 2008. november 16. 20:38 | Válasz erre: 9056 |
Fényezésben nem akarom menedzselni de valóban van mit tanulnotok én 1990 óta mûvelem azota ragadt rám valami:)))))))
|
karu | 9055 | 2008. november 16. 20:22 | Válasz erre: 9051 |
Ilyen lessz a felni is de ez igazából nem is piros inkább bordó. De mondom ezt nem tudom lefotózni. |
freemailpeter | 9054 | 2008. november 16. 20:19 | Válasz erre: 9053 |
meg a hasidom is durvábban néz ki rajta!! elégé ütõs |
Oliver600 | 9051 | 2008. november 16. 20:05 |
Akkor milyen széplesz, mikor telelesz muslicával :D Ilyen lesz a felnid is? |
karu | 9050 | 2008. november 16. 19:51 |
Egyszerüen nem birom lefotózni ezt a szint. De a valóságban nagyon durva. ![]() |
karu | 9049 | 2008. november 16. 19:23 | Válasz erre: 9046 |
Nem tudom normálisan lefotozni a kép nem adja vissza a látványt. Ez igazából akkor ütös amikor a napsütésben nézed akkor brutál ez egy gyöngyház piros. Természetes fényben mint a képen is egy közönséges pirosnak tûnik. |
freemailpeter | 9048 | 2008. november 16. 19:22 | Válasz erre: 9047 |
nah ez a fejidom amikor én kérdeztem kb 1,5 éve valami 70ezer ft volt:( nah akkor tettem le rola :)
|
Buborék | 9047 | 2008. november 16. 19:08 | Válasz erre: 9044 |
nekem tetszik ne mondjátok meg Karu-nak az enyém meg ilyen lesz ha végzek.
![]() |
krisztian.fz6 | 9046 | 2008. november 16. 13:52 | Válasz erre: 9045 |
Az a motor úgy jó volt, ahogy volt. Mondtam én, hogy a túl sok csecsázással átesik a ló túloldalára.
|
krisztian.fz6 | 9044 | 2008. november 16. 13:35 | Válasz erre: 9042 |
Ez a piros bukóvas neked tényleg tetszik????
|
Ferko | 9043 | 2008. november 16. 11:05 | Válasz erre: 9042 |
Látom Karu neked is van kis sámlid. Hát hiába nekünk fiataloknak már fájnak a térdeink ha sokat gugolunk szerelés közben a motorjaink mellett. |
Oliver600 | 9041 | 2008. november 16. 07:26 |
Így a hidegebb napok beköszöntével elkezdtem összegyûjteni hasznos dolgokat fz6-hoz: "http://fz6.uw.hu/index.html" Esetleg, ha valakinek van hasznos cucca, amit megosztana másokkal, azt feltehetõ ide. |
freemailpeter | 9040 | 2008. november 15. 21:00 | Válasz erre: 9039 |
nah mi van te humorzsák!!! "ha havazna annak örülnék, mert akkor általában enyhébb az idõ, így egy jót tudnánk motorozni." majdnem sirtem a nevetéstõl :)) |
krisztian.fz6 | 9039 | 2008. november 15. 20:35 | Válasz erre: 9037 |
Karu, ha nem tudsz valamit, kérdezd meg a Ferkot.
|
Ferko | 9038 | 2008. november 15. 19:26 | Válasz erre: 9037 |
Akkor jó. Egy kis miért használunk menetrögzítõket ? Sajnos sokan nem figyelnek oda ezekre a gyári elõírásokra és csodálkoznak ha egy idõ után elkezdõdnek a problémák. Mivel a mai jármûgyártás folyamatosan a sújcsökkentésrõl szól ezért az anyag vastagságot folyamatosan csökkentik ezáltal a megfelelõ meghúzási nyomatékhoz már nem lenne elég a falvastagság ezért a hányzó nyomatékot különbözõ fajta menetrögzitõk elõírásával érik el. Ezért nagyon fontos ezeknek az elõírásoknak a betartása. Azért írom ezt le, mert sajnos már többször láttam, hogy komoly szakemberek komoly szervizekben is (elfelejtették) használni. Ti használjátok. |
karu | 9037 | 2008. november 15. 18:51 | Válasz erre: 9036 |
Loctite van nekem is csak kissebb a készletem mint neked.
|