Dynomen | 12452 | 2009. április 20. 21:24 |
Csodás volt a mai nap, mátra meghódítva! JA!! Belsõ infóbol tudom, ha valki holnap Kerecsend és Eger között jár VIGYÁZZON mérni fognak egész nap!!
|
Szicsu600 | 12450 | 2009. április 20. 18:29 | Válasz erre: 12448 |
Viszont ha szólsz, akkor le sem kell szerelned!Ha valakinek ez ügyben kell segítség szívesen segítek.
|
Eyesis | 12448 | 2009. április 20. 09:32 |
van új mûszaki a mocimon... még nem szereltem vissza a sport dobom, hát a gyalogosok sem vesznek észre, hátmég a kocsisok... de tényleg! meglepoen több rámhúzás és elém kikanyarodás ért, pedig ez utóbbin elvileg nem sokat segít a hang... lehet csak véletlen egybeesés... a kis robogón megjavítottuk a belsõ gumit, mert abban olyan is van :) a hátsó kerekem ha pörgetem nyikorog... valószínû a hátsófék... megpróbálom megint kimosni ott hátha megszünteti... már várom a túrát :) |
murnyul | 12445 | 2009. április 19. 10:27 | Válasz erre: 12444 |
Tudom nem voltunk ott, a túra végéig, de mi történt??
|
Dokypapa | 12444 | 2009. április 18. 23:07 |
Persze ,nem jó ómen így kezdeni ,de szerencsére minden jó lett a végére és egyébként is minden rendben. Nem szoktam kitárgyalni vagy elemezni dolgokat ,fõleg , hogy nem láttam ,így az infó elosztásban nem én vagyok kompetens,de minden rendben. |
Szicsu600 | 12443 | 2009. április 18. 20:50 | Válasz erre: 12441 |
Azért ott hirtelen megadta az alaphangulatot.:(
|
freemailpeter | 12442 | 2009. április 18. 20:48 | Válasz erre: 12441 |
hogy történt? persze csak ha publikus,,, jobbulást neki |
Dokypapa | 12441 | 2009. április 18. 20:47 |
minden rendben ,,beszéltem a sráccal ,a motor lerottyant de a srác megúszta, itt ott meg ütötte magát,motor mentés üzemelt korrekten ,gyors volt minden ,a túra konkrétan pazar volt.minden rendben.
|
freemailpeter | 12440 | 2009. április 18. 20:33 |
Jelen vagy Dokypapa ?? mi történt a túrán??balesetes motor?
|
AkosNagy | 12439 | 2009. április 18. 19:15 | Válasz erre: 12438 |
Én úgy kértem hogy hangosabb legyen,persze mértékkel...aztán remélem olyan is lesz. Túrára pont fent lesz,ha minden jól megy.Nagyon remélem. |
freemailpeter | 12438 | 2009. április 18. 18:24 | Válasz erre: 12437 |
nah és ez milyen lesz? hangos vagy halkabb verzió? túrára fel lesz rakva?:) |
AkosNagy | 12437 | 2009. április 18. 17:32 | Válasz erre: 12430 |
Vasárnap ne menj,zárva vannak :) Egyébként én ma voltam,remélhetõleg csütörtökön/pénteken érkezik postán a dob. |
murnyul | 12436 | 2009. április 18. 12:37 | Válasz erre: 12435 |
Nem szeretnék kötözködni, de én szeretném látni Valentino Rossi-t is!! A múlt heti közvetítéstõl SOKKOT kaptam!!! Az osztályon aluli volt!
|
Oliver600 | 12435 | 2009. április 18. 09:45 |
Na végre egy jó hír:M1 közvetíti Talam összes futamát! :D "http://sportmotor.hu/motoros_hirek/motogp/talma-motogp-kozvetites" |
AkosNagy | 12434 | 2009. április 17. 21:15 | Válasz erre: 12433 |
Én viszont szeretem hogy ha ilyen szép hangok zörgetik szét a fejem... :) Merre van mostanság a túravezetés? |
Dokypapa | 12432 | 2009. április 17. 21:12 |
Nekem az eredeti marad ,az tetszett meg valaha ,maradni is fog ,menj egy hasonlóan kipucolt után ,nem fog tetszeni hidd el ,legalább is én szeretem ha nem zörgetik szét a fejem ,bár mostanában nem lesznek hasonló gondjaim ,elöl nem zörög a pofámba senki :-))))
|
AkosNagy | 12431 | 2009. április 17. 20:57 | Válasz erre: 12430 |
Hát...én mindenkitõl 30e hallottam,tényleg emeltek...de úgy gondolom meg fogja érni és nem lesz rá panasz... :)
|
Szicsu600 | 12430 | 2009. április 17. 20:45 | Válasz erre: 12429 |
Na..árat emeltek? 30.000-ról halottam a Buboréktól. mondjuk így sem 120.000 ;)
|
AkosNagy | 12429 | 2009. április 17. 20:38 | Válasz erre: 12428 |
az jó...ha külföldre mész feldobod h a rend õrei ne szívassanak...jól jön...egyébként úgy tûnik hogy 35 pénz lesz
|
Szicsu600 | 12428 | 2009. április 17. 20:33 | Válasz erre: 12427 |
Valószínû, ráadásul van egy tartalék dobom így a gyári maradna.
|
AkosNagy | 12427 | 2009. április 17. 20:26 | Válasz erre: 12426 |
Holnap fogom vinni...és hétfõn/kedden kapom vissza postán...sajna nem fért be úgy hogy megvárjam... te is vadítanál rajta? :P |
Szicsu600 | 12426 | 2009. április 17. 20:15 | Válasz erre: 12425 |
Ha Vasárnap viszed keress elõtte, mert kigurulnék veled.
|
AkosNagy | 12425 | 2009. április 17. 12:31 | Válasz erre: 12423 |
jaja...igy vagy tényleg...hétvégén viszem a dobot azt hiszem.....köszi a segitséget
|
Oliver600 | 12424 | 2009. április 17. 11:59 | Válasz erre: 12423 |
Ez így van, én nem találkoztam senkivel személyesen. telefonon mindent lezsíroztunk, 3 napon belül postán küldte is a dobot, én meg csak feltettem. Azótavan hangja a Fazernek...
|
Buborék | 12423 | 2009. április 17. 11:50 | Válasz erre: 12421 |
ez így van,és még kapsz hozzá felebaráti szeretetet figyelmességet az egyéni kívánságokra (mármint a hangképre). de kérdezd Olivért, Jézusomat hogy milyen korrekt munkát kaptak.Úgytudom Oli mindezt postán játszotta le gond nélkül. |
tittipecci | 12422 | 2009. április 17. 11:34 | Válasz erre: 12403 |
Igen, sajnos Uj úr (?) nem elõször ragadtatja el magát, már korábban is kifröcsögte a köznek hozzá nem értõ magánvéleményét. Õt minõsíti, hogy számára csak a Simson Schwalbe-s a normális motoros, diszperzites vödörrel, merítõ szákkal katonai gyakorlóban. Csak azt nem értem, hogy egy ilyen tartamú - stílusú cikk hogy jelenhet meg? Vak a fõszerkesztõ? |
Eyesis | 12421 | 2009. április 17. 10:34 | Válasz erre: 12420 |
szinte hallom, "Halló, Buboréktól tudom a számot,..." :D
|
Buborék | 12420 | 2009. április 17. 09:02 | Válasz erre: 12417 |
PRC Kft 06-70-384-4242 rám kell hivatkozni :-)))
|
AkosNagy | 12416 | 2009. április 16. 19:30 |
Valamiért nem veszi fel senki a telefont a PRC kipuf cégnél...és 3csengés után kapcsol a fax....van valakinek ötlet hogy mikor próbálkozzam?
|
Mark91 | 12415 | 2009. április 16. 15:57 | Válasz erre: 12409 |
Köszönöm válaszod! Mivel tetszik mind a kettõ gép azért járom körül a témát,meg hát nem is kevés pénzrõl van szó. Üdv: Márk |
TeeJay | 12414 | 2009. április 16. 11:45 | Válasz erre: 12413 |
Köszi! :) Egregy megvolt, Sikonda nem rossz, napi rendszerességgel jártam arra a hétvégén - sajna rövid. A Pécs-Abaliget kellemes, fele szakasz új aszfalt. A Melegmány-völgy látványos, de az út csak ott az út nem annyira jó, mint írtam. |
Raido | 12413 | 2009. április 16. 10:54 | Válasz erre: 12343 |
Magyaregregy és Komló közötti rész a király a Mecsekben meg a Komló-Sikonda...
|
Eyesis | 12412 | 2009. április 16. 09:07 | Válasz erre: 12411 |
hát még ha cigányozásos irónia akart lenni, akkor is így szezon elején egy ilyen cikket kiadni... akármilyen szólásszabadság van, ezt én eltiltanám az írástól... más: haveromnak vettunk egy centro SL-t, már a tesztnél kiderult, hogy az elsõ fékbetét a végét járja, és nem rejtették véka alá azt sem, hogy gumicsere sem volt még 2001 óta rajta... ahogy az lenni szokott, a gumi megadta magát.. és szépen leeresztett... (bár az azért rosszul esett, hogy mindezek ellenére nem volt képes még egy picit sem alkudozni :/ ) kérdésem a következõ... egy robogóra is ugyanugy kell gumit cserelni mint motoron? centirozas meg minden? hol lehet gumit venni olcson tenyleg olcson ahol fel is rakjak? vagy ezt ne itt fazer forumon akarjam megtudni? :D na de, hogy ne legyetek mérgesek egy kis videó :) "http://www.youtube.com/watch?v=PonYhBwQlI0" én csináltam szine mindent :) egyedül a zene és azok a felvételek, amiken kívûlrõl látszom, azok nem sajátok :) |
Jezusom | 12411 | 2009. április 15. 23:34 | Válasz erre: 12403 |
Próbáltam reagálni a "tollforgató mester" észrevételeire, mint motoros..... de sajna a rendszer nem támogatja a hozzászólásokat. Kár! Dobhártyaszaggatás helyett, arról regéltem volna, hogy egy pór motoros miként tiszteli a természetet, amikor túrázni indul sokadmagával. Meséltem volna arról, hogy (néhány kivételtõl eltekintve) nem az a néhány Db plusz jelenti számunkra az élvezetet.... sokkal inkább a madárcsicsergés, a táj szépsége, a szabadságnak vélt kanyargás -fizikai adottságainknak megfelelõen kicsit gyorsabban mint mások, és ha ez sérti a cikk íróját (aki nyilván nem motoros!) akkor tisztelettel kérem az elnézését: -azért, mert nem okádunk Ifányi füstfelhõt a természetbe -azért, mert nem viszünk magunkkal Ifa platónyi szemetetet, és nem ürítjük a fák közé -azért, mert kicsit hangosabbak vagyunk, mint az átlag Mercis... létfenntartási ösztönünktõl vezérelve -azért, mert mi tiszteletben tartjuk a mások helyváltoztatási szabadságát, és nem kritizáljuk azt -és végül azért, mert mi motorosok is közlekednénk..... szabad akaratunktól vezérelve, nem holmi kissebbségkomplexusos tollforgató elképzeléseinek megfelelõen, hanem így , "pór motoros" módjára! Ahogy nekünk bejön. Meggyõzõdésem, hogy az a kanál nem a hanghatás miatt (sokkal inkább az elviselhetetlen szemétbûz hatására) nem állt meg bácsi kezében, és az étvágya sem miattam szünetel.... sokkal inkább az ilyen ok- (nyomozó) -magyarázó , semmihez sem értõ, feszültségkeltõ, bajnaigordon - ludasmatyi -zó, társadalommegosztó köcsög firkászok miatt, akik csak a szenzációt, és a mások eltérõ szokásait kurkásszák, lesve a lehetõséget (pillanatnyi érdekeiktõl vezérelve!) hogy felülkerekedhessenek! Szép ország a miénk,... szép emberek lakják,... kiket szép eszmék vezérelnek! Hajrá Magyarok, ... hajrá Magyarország! |
murnyul | 12410 | 2009. április 15. 22:43 | Válasz erre: 12403 |
Szerintem a cikk egy személynek szól,azon szeretne bosszút állni, csak egyszerûbb és hangzatosabb kipécézni az egész motoros társadalmat.
|
Ferko | 12409 | 2009. április 15. 21:43 | Válasz erre: 12395 |
Bizony jó a megfigyelésed. Az FZS 1000 egy igazi jó túramotor volt. Az FZ1 pedig egy sportos gép. Hosszútávon sokkal kényelmesebb a CBF, viszont nincs olyan harapós motororja. A CBF nagyon nyomatékos már kis fordulaton is viszont szépen csendben nyugodtan végzi a dolgát. Az FZ1 5000-es fordulat alatt kis túlzással szinte használhatatlan. Ugyan az a probléma vele mint az FZ6-al. Ha elõzni akarsz akkor kettõt viszza és gáz. Szóval döntsd el sportosan vagy kényelmesen és öregurasan akarsz közlekedni. Én a Te helyedben hosszú túrázáshoz egyértelmûen a CBF mellett döntenék. |
TeeJay | 12408 | 2009. április 15. 21:13 | Válasz erre: 12405 |
Yamaha World, Soroksári út. "http://www.yamahaworld.hu/?m=contact" 6000HUF/óra Vagy keresd Lecsót (Alsónémedi), ezen a fórumon is fenn van. |
DeV | 12407 | 2009. április 15. 15:51 | Válasz erre: 12403 |
Hát bazzeg az agyam eldobom. Remélem egyszer összeakadok ezzel a kreténnel valahol, csak hogy meg tudja milyen az, ha egy motoros bûnözik...
|
Page | 12406 | 2009. április 15. 15:27 | Válasz erre: 12403 |
Hát kilenne más mint új péter a fröcsögõ. õ mindig rasszistázik a kirekesztésrõl pofázik... most meg bûnözõ fajról ugat és õ akar kirekeszteni... hát nem undorító fajta?
|
VincentWega | 12405 | 2009. április 15. 14:13 |
Kollégák figyelem! Segítségre lenne szükségem! Bár gépészmérnök hallgató vagyok, meggondoltam és nem vágok bele egyedül egy vezérmûlánc cserébe. Tudnátok ajánlani Budapesten vagy környékén egy jó szerelõt? Megveszek mindent, lánc, olaj, olajszûrõ légszûrõ, igazából a nagy feladat a lánc, a karbiszinkron, meg a szelephézag álíítás. Köszönöm elõre is! |
Eyesis | 12404 | 2009. április 15. 13:47 | Válasz erre: 12398 |
ez mind mind jó és mind elolvastam és igyekszem mind komolyan venni, és mindig emlkékezni rájuk...
|
Eyesis | 12403 | 2009. április 15. 13:40 |
ez de kemény cikk... "http://nol.hu/belfold/lap-20090415-20090415-31" akarminek is szánták... mindenhogyan nagyon gáz... :/ |
AkosNagy | 12402 | 2009. április 14. 21:21 | Válasz erre: 12401 |
Csak volt :) Elõzõ tulaj beletúrt a kábelezésbe,fõleg a lámpánál...nem bírtunk rájönni mi a pi..át akart csinálni de csak összekuszálta a dolgokat aztán most jött elõ.Szóval újra kellett kábelezni a fényszórónál és egy részt elöl a váznál. De szerencsére most már tökéletes. |
Szicsu600 | 12401 | 2009. április 14. 20:33 | Válasz erre: 12400 |
Akkor itt is a vezetékelésnél van a probléma.
|
AkosNagy | 12400 | 2009. április 14. 20:02 | Válasz erre: 12399 |
Megvolt,de azért köszi a tippet. Átnéztem mindent de nem jutottam elõbbre,index és duda sem ment.Aztán leverettem Vácra és másfél órás munkával meglett...a vázban két vezetéken nem volt burkolat és az vágta ki a biztosítékokat szépen sorba. |
Szicsu600 | 12399 | 2009. április 14. 19:17 | Válasz erre: 12393 |
Mérd ki, hogy a 12v meddig van meg, ha az izzó biztosan jó.(21/5W)
|
TeeJay | 12398 | 2009. április 14. 18:55 | Válasz erre: 12397 |
Ja... "http://onroad.hu/motor/hirek/1606/" "http://onroad.hu/motor/hirek/1589/" "http://onroad.hu/motor/hirek/1578/" "http://onroad.hu/motor/hirek/1572/" "http://onroad.hu/motor/hirek/1510/" |
Dynomen | 12397 | 2009. április 14. 16:09 |
"http://www.sportmotor.hu/motoros_videok/other/figyelj-a-motorosokra-670" Csak figyelmesen,itt a jó idõ, mindenkinek balesetmentes közlekedést, SZÉLES UTAT!!!
|
Dokypapa | 12396 | 2009. április 14. 15:02 |
Kicsit délfele is elnézhetsz ,az sem egy pocsék vidék ,mondjuk Dubrovnik vagy Split
|
Mark91 | 12395 | 2009. április 14. 14:19 | Válasz erre: 12391 |
� Én a környezõ országokba járnék vele Cseho. v. Hollandia szóval fontos a kényelem. Ezért érdekelne az h. mennyire sportos v. túrás a fazer üléspozíciója hosszabb távon. Mert motorkiállításon ültem rajta azt leszûrtem rögtön hogy az ülése nincs agyonpárnázva mint az FZS 1000-nek, de ez hosszú távra nem nagyon mérvadó.
|
AkosNagy | 12393 | 2009. április 14. 12:57 |
Valamiért nem ég a hátsó helyzetjelzõm,viszont a féklámpa mûködik.Izzó hibátlan,motornál van valahol a hiba...sajnos. Esetleg valakinek ötlet? |
Szicsu600 | 12391 | 2009. április 14. 12:25 | Válasz erre: 12390 |
Az esetek 90%-ban Én is egyedül nyomom,3-500 km-et. Mark91! Mekkora túrákra használnád, mert 4-500 km-et bármikor tud bármelyik, de a Krisztián extrém kilométereket is megül rajta. |
Oliver600 | 12390 | 2009. április 14. 07:02 |
Azért olyan nagy bátorság nem kell hogy "nekivgjon" az ember. Én minden hétvégén magam megyek.
|
fazim | 12389 | 2009. április 14. 04:23 |
Hallo. Karu gondolt egyet és egyedül nekivágott. Igaza is van, néha jobb, hogy senkihez nem kell igazodni!
|
tiborr | 12388 | 2009. április 13. 23:55 |
Sziasztok, Karu szép helyeken jártál, ha emlékem nem csal akkor az egyik vagy is két fotó nagyon ismerõs, azok amik a #12371 -es hozzászolásban vannak. Ha nemtévedek akkor Banska Stiavnica vagyis Selmecbánya. Kicsit nehezen ismertem fel mert én mindig vagyis kb 7 éve március elején szoktam arra járni, akkor meg még nagy ott a hó. |
Mark91 | 12387 | 2009. április 13. 23:26 |
Nekem inkább túrázásra kéne kényelmes üléspozícióval,de ha kedvem tartja akkor sportosabbra venném a figurát. Én ha pályára megyek se pályacsúcsokat akarok döntögetni csak lendületesebben motorozni. A CBF-be a pakolhatóság,kényelme tetszik a Fazerbe a dinamikája.A Fazer üléspozíciója túrásnak vagy inkább sportosnak mondható? Mik a tapasztalatok vele?Mennyire viseli meg az embert 300-400 km rajta?
|
AkosNagy | 12386 | 2009. április 13. 22:08 | Válasz erre: 12384 |
Ááá ugyan...csak 250-nek indulna,aztán fokozatosan....de ha 1600 lesz én azt sem fogom bánni! :)
|
AkosNagy | 12383 | 2009. április 13. 22:00 | Válasz erre: 12381 |
Fazeres guriga után 1-2 héttel jöhet egy Szlovák túra.Olyan kellemes,laza fajta.
|
karu | 12382 | 2009. április 13. 21:58 | Válasz erre: 12380 |
Vannak utak ahol csak 30-40 nel lehet menni de én ezt is imádom.
|
karu | 12381 | 2009. április 13. 21:56 | Válasz erre: 12374 |
Ezt igy nem lehet elmondani ha akarod egyszer szervezünk egy komolyat olyat hogy elályulsz a látványtól.
|
AkosNagy | 12378 | 2009. április 13. 21:51 | Válasz erre: 12376 |
Úgyszintén. De...köhöm....ügyes volt az aki az ötletet adta...köhöm... |
karu | 12376 | 2009. április 13. 21:49 | Válasz erre: 12374 |
Ezek full mellékutak a térképen sincs nagyon rajta. Én az ilyeneket kedvelem. |
AkosNagy | 12375 | 2009. április 13. 21:47 | Válasz erre: 12373 |
Egyébként jártunk oda egy ideig aztán Mo-ról mentem oda ismét túrázni egy fickóval és olyan helyeket tudott hogy csak lestem. Egyébként meg megéri arra járni és nincs is messze,fõleg nekem :) |
turaforest | 12374 | 2009. április 13. 21:44 |
Sziazstok! Karu egy kicsit bõvebben lehetne errõl a szép tájról? Talán én is megnézném egyszer. |
karu | 12373 | 2009. április 13. 21:43 | Válasz erre: 12372 |
Ezek olyan mellék utak voltak hogy othon találtam meg a térképen a nagy felbontásun.
|
AkosNagy | 12372 | 2009. április 13. 21:30 | Válasz erre: 12371 |
Ja,de szép helyek,legalább is én szeretem.Bár nyáron jóval pörgõsebb a város is.
|
krisztian.fz6 | 12370 | 2009. április 13. 21:25 | Válasz erre: 12366 |
Pont úgy, mint a múlt héten, mint tavaly minden hétvégén, tizedszer, huszadszor, századszor.......még nem unod??
|
AkosNagy | 12368 | 2009. április 13. 21:23 | Válasz erre: 12366 |
Merre volt a pontos útvonal? Jó irányt mondtam úgy gondolom...nem rossz helyek :) |
murnyul | 12364 | 2009. április 13. 21:03 | Válasz erre: 12359 |
Azt hiszem egy Yamahás oldalon nem nyerhet a Honda, de azt el kell ismerni mind a két "vas" nagyon JÓ!! A szubjektív megítélés a döntõ!
|
Ferko | 12362 | 2009. április 13. 20:21 | Válasz erre: 12359 |
A CBF 1000 egy nagyon jó, nyugodt viselkedésû, kényelmes allrounder inkább túrásra hangolva. Pályázásra abszolút alkalmatlan. Persze fel lehet menni vele, de nem erre találták ki. Az FZ1 egy kicsit idegesebb, izgága motor aminél a kényelem, a pakolhatóság háttérbe szorul. Ezzel viszont nyugodtan felmehetsz a pályára érdekes élmény lesz. Szóval ahogy elõttem is írták neked kell eldöntened mire akarod használni a gépet ill. melyket részesíted elõnyben. |
freemailpeter | 12361 | 2009. április 13. 19:49 | Válasz erre: 12359 |
szia!! én csak a teknikai adatokbol indulok ki, a fazer 150 paci, jo széles 190es hátsóval, elég sportos már csak a loerõböl kiindulva, igy a fogyasztása is magasabb 6-7 liter,ez kb 240 kmert jelent, ami egy nagy tura esetén elég kevés,,,szoval szerintem ez inkább egy sportosabb motor amivel ha akarsz kimehetsz pályázni is, ezzel szemben a honda 98lova (mint a fz6) bár biztos nyomatákosabb, keskeny gumija van 160as , fogyaztásba biztos jobb mint a fz1 tanka nagyobb 1literrel ,kmerben is többet megyel, ez a motor inkább turásabb hajlamokat visel, és ami még fontos, hogy drágábbak az alaktrészek, hozzá!!! igazábol neked kell tudnod melyiket akarod, melyik tetszik ,én azt ájánlom probáld ki minkettõt, lehetõleg egymás után!!! és akkor tudsz dönteni!! |
kinetic | 12360 | 2009. április 13. 19:37 | Válasz erre: 12358 |
Szia. A honvédségnél az autók gumiját kenték valamivel,de sajnos nem tudom a nevét. En cipö boxot használok.:-)
|
Mark91 | 12359 | 2009. április 13. 19:24 |
Hello mindenkinek! Motorvásárlás elõtt állok és a CBF-1000 és a Fz-1 Fazer között vacilálok.Érdekelne a véleményetek h. melyik alkalmasabb hosszabb túrázásra(hasonlóakra mint amit egy FJR-rel v. pan european-nal le lehet csavarni) és ha a kedvem úgy tartja egy kis sportos motorozásra, pályázásra. Érdekelne az is hogy melyiknek kényelmesebb az ülése,üléspozíciója. Várom a véleményeteket. Üdv:Márk |
freemailpeter | 12358 | 2009. április 13. 18:55 |
nem tud valaki oylan kence -ficét ami kimondottan gumi ápolásra, öregedés ellen van? (nem szilikon spryre gondolok)
|
AkosNagy | 12357 | 2009. április 13. 17:43 | Válasz erre: 12354 |
Érdekes megfigyelés...de osztom ezt a véleményt.... :)
|
Szicsu600 | 12355 | 2009. április 13. 17:18 |
Egy kis õrület, remélem olajnyomás volt végig. "http://www.youtube.com/watch?v=A8it-2dkXKs" |
Dokypapa | 12354 | 2009. április 13. 10:14 |
Nemtudom hogy van ez ,de ha valaki egyszer yamahára ül már nemigazán szeretne másra váltani,,,érdekes
|
kinetic | 12353 | 2009. április 13. 09:31 | Válasz erre: 12352 |
Szia. Nem,csak próbáltam a ZX9-es kawasakit. Én YAMAHA párti vagyok,nem váltok kawasakira.:-)
|