19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16

Kérlek jelentkezz be

Regisztráció
Elfelejtett jelszó
Yamaha Fazer segítsünk és ismerkedjünk
Következő oldal

goimo 13572 2009. június 26. 19:43  
...
    

goimo 13571 2009. június 26. 19:36  
No párat fellövök Én is...
    

Szicsu600 13570 2009. június 26. 19:27  
A sivatagos kép a legjobb! Még egyszer gratula Nektek.
    

Szicsu600 13569 2009. június 26. 19:26  
Karu az unicumot megbírtátok inni?:)
    

kicsi 13568 2009. június 26. 19:24   Válasz erre: 13566
irigy vagyok:)))))



    

freemailpeter 13567 2009. június 26. 17:25   Válasz erre: 13563
szép helyeken jártatok,
kiváncsi lennék ha a leeresztett motorolajat, bevizsgáltatnád mit mondanánk rá , illetve a gumira:)

    

karu 13566 2009. június 26. 15:51  
def
    

karu 13565 2009. június 26. 15:48  
abc
    

karu 13564 2009. június 26. 15:36   Válasz erre: 13558
Látom azért gondoltál rám:)
    

krisztian.fz6 13563 2009. június 26. 15:35  
Pár kép az útról, a teljesség igénye nélkül.

Voltunk 4 svájci 2000 mn-nél magasabb hágón, a pireneusi hágókon átmotoroztunk a földközi tengertõl az atlanti óceánig, voltunk Portugáliában a Coba de Roca fokon, ami európa legnyugatibb pontja, majd portugáliai a Vicente fokon át irány Gibraltár. Itt felmentünk a szikla legmagasabb pontjára, megetettük a szabadon élõ majmokat, majd irány Marokkó. Itt kb 2300 km-t motoroztunk, kétszer át az Atlasz hegységen egészen a Szaharáig, ahol tevegeltünk. Innen Tarifa-Barcelona útvonalon Svájcon át haza.

Röviden ennyi a túra. Nekem összesen 11.447 km lett.
    

krisztian.fz6 13562 2009. június 26. 15:26  
bg
    

krisztian.fz6 13561 2009. június 26. 15:25  
jhg
    

krisztian.fz6 13560 2009. június 26. 15:25  
hg
    

krisztian.fz6 13559 2009. június 26. 15:24  
bn
    

krisztian.fz6 13558 2009. június 26. 15:23  
nhg
    

Nabs 13557 2009. június 26. 11:09  
Szia krisztián!

:)


    

HGabi 13556 2009. június 26. 09:45  
Csatlakozom az elõttem szólokhoz!:-)
Gratula és persze elõ a képekkel és a videókkal!
    

Eyesis 13555 2009. június 26. 08:56   Válasz erre: 13544
én is kiváncsian várom a beszámolókat :)

( én tegnap az év viharában motoroztam haza :) Ti is? :) )
    

mexikana 13554 2009. június 25. 23:19   Válasz erre: 13544
Már éppen ideje volt...merre szuszogtatok?A többiek már "rég" itthon vannak:-DD


Gratula Krissz...!
Te is figyelve vagy:-))kezdtem aggódni,mert nem láttalak itt nyüzsögni.
    

mexikana 13553 2009. június 25. 23:17   Válasz erre: 13543
Gratula!
Figyelek ám:-)
    

karu 13552 2009. június 25. 22:24  
Jol van azért nehogy elájuljatok Krisztiántól itt alszik nálam.Tulélték az a lényeg.
Ez nagy tellyesitmény volt.
    

murnyul 13551 2009. június 25. 22:20  
Jómagam is csak az elismerésemet tudom tolmácsolni a Marokkói- túra teljesítõinek!! Az élmény beszámoló engem is érdekelne! Gratulálok!!!
    

kicsi 13548 2009. június 25. 21:38   Válasz erre: 13547
ha lesz ,arra én is elmennék!!!!:)
    

Ferko 13547 2009. június 25. 21:03  
Gratulálok nektek.
Élménybeszámolós, videózós, képnézegetõs összeröffenés lesz ?
    

Szicsu600 13546 2009. június 25. 20:41   Válasz erre: 13544
Gratula töki NAGYOK VAGYTOK!:)
    

joci1975 13545 2009. június 25. 20:35  
Ma beraktam az új sinter fékbetéteket elõre. Nekem egy kicsit hangosabbank tûnik, remélem nem fogja "megenni" a féktárcsákat.
    

krisztian.fz6 13544 2009. június 25. 20:32  
Hi!!

Megjöttünk.
    

goimo 13543 2009. június 25. 20:32  
Üdv Mindenkinek,Én már hazaérkeztem a Nagy Fazer Túráról Marokkoból épen egészségesen!!!
Krisz még úton lehet...

Képeket,beszámolókat késöbb...
    

Eyesis 13542 2009. június 25. 11:37  
na csak összehoztunk egy rendes motoros cuccot bnõmnek :)
Végre nem lötyög a fején a bukósisak, és nem csak a rendõr ellen véd, hanem egy esetleges balesetben is :)

"http://www.youtube.com/watch?v=vvh59CpWJX8" ha valakit érdekel :)

ja és most hétvégén lesz a nagy szerkezetek elkészítése :) A citadellán talán már élesben is használhatom :)

Tényleg nem Citadellázunk? Esetleg egy elõtte lévi kisebb karika?

Na hali :)
    

TeeJay 13541 2009. június 25. 09:20   Válasz erre: 13519
Bármilyen nagynevû gumigyártó (Michelin, Pirelli-Metz, Conti, BT) által gyártott gumma messze túlmutat a mi képességeinken. Mindegyiknek vannak elõnyei, hátrányai, de többnyire szubjektív a döntésed, és itt a dolog jelentõsége: az ember.

    

freemailpeter 13540 2009. június 24. 21:28   Válasz erre: 13537
például a hirhedt bt016 os gumi ami hátul 3 keverékû azaz 5 zónás,
és a gsxr erek gyári gumija, csak azzal a különbséggel hogy ott 2 keverékû és 3 zónás, azaz egy "butított" verzió...
    

joci1975 13539 2009. június 24. 21:25  
Köszönöm a gyors reagálást :D!
    

Oldi 13538 2009. június 24. 21:23   Válasz erre: 13535
Hali!
Ha budai vagy, a Kondorossi uszival szembeni szûrõboltban,ma megrendeled, holnap átveszed. Igen jó áron.
    

Oldi 13537 2009. június 24. 21:21  
Érdekes sztorit hallottam egy profi gumis szakembertõl, hátha valakinek új, a gyári gumikról:

szóval az új motorokra szerelt gumi és a kiskerben kapható azonos gummancs között ég és föld és egy elrejtett betû a különbség.
A nagy mennyiség miatt a gyárak iszonyatos rabatot csikarnak ki, sikerrel a gumigyártól, viszont ez utóbbi, amit lehet kispórol ezekbõl a szériákból.
Nem a legjobb reklám ez a gumigyáraknak, de mégis így csinálják.
Egyszer mentem egy gyárilag szerelt BT- vel, hát mintha bakeliton próbálkoztam volna... Iszonyú sz@r volt.
Aztán a gumis felvilágosított, mert nem akartam elhinni, hogy a Forma1-ben élenjáró technika ilyen ócska lehet...
A Varákat pl. teljesen használhatatlan gumikkal adják el majd 3 milkáért...
    

freemailpeter 13536 2009. június 24. 21:21   Válasz erre: 13535
pl: nissint motorparts nál
brembot tsanyinál ,itt megtalálod a forumon
"http://www.quickmoto.hu/"

de ezer meg egy motoros boltan is tuti kapsz, ajánlott sinter betétet belerakni
    

joci1975 13535 2009. június 24. 20:59  
Sziasztok! Segítsetek! Hol kapok 2004-es 1000-es Fazerhez Budapesten elsõ fékbetéteket?
    

Ferko 13534 2009. június 24. 18:01  
Én is alig vártam, hogy lecserélhessem a BT 020-at annak idején.
Egyetértek veletek, hogy a csúcsgumik között már nincsenek nagy külömbségek, de azért vannak higyjétek el.
Azzal is egyetértek veletek, hogy mi messze nem használjuk ki a gumijaink tudását.( legalábbis én )

    

fazeratti 13533 2009. június 24. 15:16   Válasz erre: 13532
Lehet,hogy amikor még az enyémet gyártották más volt a fõ szempont?:)Akkor most megnyugodtam.
    

Szicsu600 13532 2009. június 24. 15:09   Válasz erre: 13531
Így van. A Bt020 beszállító volt éppen a legolcsóbb.
    

freemailpeter 13531 2009. június 24. 14:54   Válasz erre: 13530
z6 az jo gumi, nekem is volt,

nah de kérdezzük meg hány fz6 os vesz gyári gumi? például bt 020 at :)) szerintem emberek 90% örül ha megszabadul tõle

    

fazeratti 13530 2009. június 24. 14:40   Válasz erre: 13527
A gyár az én motoromat még Metzeler Z6-tal szerelte,valószínûleg nem véletlenül.Hiszek nekik és a saját tapasztalataimnak,így amikor csak tehetem ezt veszek rá.
Dolgozni is motorral járok ha esik ha fúj.Pl.ma reggel 15 fokban,ködben indultam otthonról,az elsõ két kanyar ötszáz méteren belül van,nyilván nem melegszik semmit a gumim,mégsem kell semmitõl tartanom,bátran dönthetek (persze nem ész nélkül).A lakott terület kábé két km,addig rendszerint 140-160 közé húzom gond nélkül.
Hasonló körülmények között a Diablo Strada már feladta,kegyetlenül csúszkált.Több fajtát nem ismerek,a kísérletezést meg nem szeretem.
Alkalmanként az én pici párom kísérletezget a konyhában,na aznap se ebéd se vacsora!:)(miért nem jó az amit tud fõzni???...rántotta,rántotta,rántotta....:)
    

freemailpeter 13529 2009. június 24. 14:37   Válasz erre: 13528
200km er felett vagy 200km/h felett :D
nem mindegy:))
    

Szicsu600 13528 2009. június 24. 14:19  
A Road 2-esem egyenlõre többet tud mint Én, még ha 0 majrém is van, viszont napi szinten járok 200 felett és teljesen jól bírja ott is. Szerintem a lejjebb említett abroncsok mind többet tudnak mint amire szükségünk van. A választás így csak pénztárca és szimpátia függõ.
    

freemailpeter 13527 2009. június 24. 13:41   Válasz erre: 13526
ebben igazad van, mivel én a saját esetemet, én motoromat veszem alapul, amikor is nagyrészt egyedül megyek, motorom száraz sulya 180kg.
persze egy erõsebb , nehezebb géppel, jobban meglehet terhelni a gumit, meg persze a sebesség,

én meg mondjuk utálok autópályán menni, és akkor sem 180 an közlekedem:)

nem tudom, milyen gumit használsz?

nem olcso dololg a gumi, de én sose félek ujat kiprobálni, és mint mondtam sose csalodtam egyben sem, persze elõtte jol utána járok hogy milyet veszek,
    

fazeratti 13526 2009. június 24. 13:29   Válasz erre: 13525
Hogy mennyire nem használjuk ki a motorunk ill. a gumink tudását?!Azért kell egy kis erõ,hogy a túlterhelt gépemmel kanyarogjak hegyi utakon.A gép önsúlya:231kg,összsúlya:420kg.Ha felpakolok a haverommal,úgy 450 kg körül mérlegelünk(a asszonnyal se nem kevesebb 430-nál:))
Nos,lehet,hogy nem használom ki a végletekig a motorom és a gumim,de tavasztól õszig hidegben-melegben két személlyel megrakva,az atópályán 180-nal,élvezve a gyorsítások erejét azért ez teljesítmény mindkettõtõl.
Nem vagyok benne biztos,hogy más gumi-motor kombinációtól ugyanezt kapnám...
    

freemailpeter 13525 2009. június 24. 11:55   Válasz erre: 13523
attol függ milyen kategoriába nézzük, de sport-túrában biztos nyerõ gumik, de szerintem valakinek nagyon jol kell hogy motorozzzon hogy meleg gumi mellett megérezze a különbségeket,
meghát attol is függ milyen motoron van,

láttam már bt20 al kakucson pályázni fz6n -t nulla majrécsikkal, és piszkos jol meg gyorsan ment, kérdeztem tõle miért nem vesz egy sport gumi ha enniyre jol megy neki, nehogy bicska legyen belõle, õ azt mondta megvan vele elégedve:)
nekem az a vélemyényem amennyire nem használjuk ki a motor teljesitményét annyire nem használjuk ki a gumi tudásást se,,,
    

Szicsu600 13524 2009. június 24. 11:41   Válasz erre: 13517
0 mint a gyári h4,bár spontán teszten a xenon töltésû a sima h4-edet lenyomta.
    

Ferko 13523 2009. június 24. 06:45  
Sziasztok !
Mint ahogy már korábban is írtam a gumi rettenetesen szubjektív döntés. Mindenkinek más a motorozási stílusa és másak az elvárások. Egy biztos a csúcsot a Pilot Road 2, a Z6 Interact és a Pirelli Angle ST tarja. Tavasszal a nagy német gumi tesztben a Motorrad-ban elolvashatjátok melyik hogyan viselkedik különbözõ körülmények között.
Én most rakattam fel hétfõn az új Interact-ot. 2 hét múlva lesz egy 8 napos Dolomitok kanyargászásom, majd leírom hogyan viselkedett. Biztos lesz minden, esõ, hideg, meleg, száraz, taknyos stb....
    

freemailpeter 13522 2009. június 24. 00:24   Válasz erre: 13521
eddig 2 alkalommal nem volt párban a gumi
egyszer egy z6 és elöl gyári dunlop volt fent, z6 ott kimondottan párban ajánlják, hát nekem semmi bajom nem volt vele,

kicsit szerintem ez túl van lihegve, persze a gumik azonos kategóriába tartoztak,
eddig volt dunlop,metzeler, bt, pirelli, igazábol egyikben se csalodtam, megfeleltek a motorozási tudásomnak,,,

szerintem ne félj váltani, márkát, típust,
nekem pl a dunlop utána pirelli sokkal jobban bejött

legközelebb szemezgetek az M3al, de elõtte még egy corsa vagy corsa3 megy fel, de a contitol sem ódzkodok,,, :))

    

Oldi 13521 2009. június 24. 00:08   Válasz erre: 13520
Azért ezzel vigyázz...

Annyit tudok, hogy azonos tipus kell, hogy legyen elöl/hátul, van, ahol ez nagyon szigorú elõírás...
Talán nem véletlenül...
Feltételezem, hogy mindegyik gumi más-más fõ tulajdonságokkal bír, ehhez állandóan alkalmazkodni, nem semmi teljesítmény...
Olyan, gondolom, mint a berepülõ pilótáké...:-)))

    

freemailpeter 13520 2009. június 24. 00:01   Válasz erre: 13519
nekem meg nem volt eddig két egyforma gumim a motoron :)) bár tul sok km er sincs benne,
5.fajta gumi van fent
    

Oldi 13519 2009. június 23. 23:57  
Ezzel a gumikérdéssel, nem tudom, lehet, hogy csak én vagyok így vele, de nagyon maradi vagyok.

A Metz. úgy gondolom, nekem bevált, csak piszok drága.

Viszont a többi is drága ahhoz, hogy kísérletezek...

És, ha nem passzol, akkor ledobom, vagy pofára esek vele, vagy félek motorozni vele?

Na, ezért maradok ennél a típusnál, ha lehet.
    

freemailpeter 13518 2009. június 23. 23:23   Válasz erre: 13514
nah majd várjuk a tapasztalatokat vele !!
mennyi pénzért adják? ha meg lehet kérdezni:)

    

karu 13517 2009. június 23. 23:07   Válasz erre: 13516
NO AKKOR MOST RÁJÖTTÉL HOGY A XENON TÖLTÉSÜ HALOGÉN IZZÓK FÉNYEREJE A 0 VAL EGYENLÕ.
    

Szicsu600 13516 2009. június 23. 22:42   Válasz erre: 13515
Amelyikben a hosszanti csík van gyárilag:D
Xenon tesztelve ma este, na az nagyon komoly éjjel, teljesen ledöbbentem a különbségen.
    

karu 13515 2009. június 23. 20:52   Válasz erre: 13513
Nekem ez most a harmadik garn Metzelerem.
Mi a szar az a MICHELIN.
    

TeeJay 13514 2009. június 23. 20:50  
Mindenki gumizik?
Holnap rendelek egy pár Pirelli Angelt. :D
    

Szicsu600 13513 2009. június 23. 18:07  
Azért a Road2-t nem veri meg a z6!De bizonyos hogy jó gumi a metzeler, ár értékben valszeg jobb is a Michelinnél.
    

fazeratti 13512 2009. június 23. 16:37   Válasz erre: 13510
Na jó hogy mondod,ezt a sz@rt!!!300 km-t még a babakocsink gumija is kibír,pedig azon több karcolás is van,nem csak egy!!Soha többet nem veszek ilyet!
    

Oldi 13511 2009. június 23. 16:31  
Hali!

Na, má megint belevau egy kicsit...:-)
Ca. 1 éve mondogatom, hogy a Z6-nál nincs jobb sport-túra gummancs...
Csak én még akciósan 82-ért vettem garnitúrában...
Azóta olcsóbb, a Kékholdnál, a bécsi úton bele lehet alkudni még a szerelést...
    

karu 13510 2009. június 23. 16:21   Válasz erre: 13509
Nekem a Z6 elsõ gumi 300km birt ma cseréltettem:)
    

fazeratti 13509 2009. június 23. 15:58   Válasz erre: 13508
Az a Diablo Strada nem Pirelli véletlenül?
Pont róla beszéltem,ez az amitõl féltem a motoron.Nem csak nem lehetett dönteni,hanem egyszerû gyorsításnál is kapart a gép.Ahogy lecseréltem,azonnal kipróbáltam a Z6-ost,sehogysem sikerült csúszásig rángatnom......
Nnnna,tuti nem vagyunk egyformák:)
    

Elnok 13508 2009. június 23. 15:35  
Z6, vagy Diablo Strada.

Nekem a nagyfazeren eddig mindketto bevallt (90% utas, doboz, oldaltaskak). Most az utobbi van fent, meglatom mikor kopik el (eddig >12K van benne es kb 65%-os)
    

fenty 13507 2009. június 23. 13:47   Válasz erre: 13506
Szia.

Köszi, valóban jobbnak bizonyul, mert több felõl is csak jókat hallok!! Most is Metzeler van fenn 1-1 Mez4-es. Idáig nem volt gondom velük. Ahogy én használom tapad is, esõben is jó...Lehet, hogy maradok a Metzelernél.
A Continentalnak az ára csábító....

Szép napot, köszi a véleményt!!
fenty
    

fazeratti 13506 2009. június 23. 11:27   Válasz erre: 13488
Szevasz fenty!
Nekem a Metzeler már bizonyított,szerintem nincs jobb a Z6-nál!Most vettem le hátulról valami Pirellit,kegyetlenül csúszott.Sikerült belebotlanom egy használt Z6-osba nagyon olcsón,úgyhogy újra biztonságban érzem magam a gépen.Rendesen fogy a majrécsík:))
Elölre egyenlõre egy Bridgestone BT014-et sikerült szereznem,nincs gondom vele,de amint lehet lecserélem Z6-ra.
    

Eyesis 13505 2009. június 23. 08:20  
én kifejezetten szeretek esõben gurulni, csak lenne már hozzás esõcsizmám, és esõkesztyûm...

Azt hiszem az antifog izét vissza kell tegyem, mert nagyon párásodik... (test failed :) )


Egy kérdés, ha a motorra szerelek egy kisebb, kicsit kilógó állványt, akkor azt tényleg fel kell zászlóznom? Na mindegy majd felzászlózom, csak a hátrafele filmezésnél be ne zavarjon, és már készüljön végre el :)
Olyan túravideózások lesznek :) Remélem :)

Na jó napot, mondom JÓ napot! :D
    

freemailpeter 13504 2009. június 22. 21:34   Válasz erre: 13503
pfff, szépre sikeredet, nem egy összeszokot banda volt akkor :)
    

karu 13503 2009. június 22. 21:32   Válasz erre: 13501
Hárman vannak a másik kettõ már ithon van.
    

Szicsu600 13502 2009. június 22. 21:28   Válasz erre: 13501
Együtt jönnek vagy szétszórva?
    

karu 13501 2009. június 22. 21:22  
Az elõbb beszéltem telefonon Krisztiánnal jól vannak.
Most éppen Barcelonában táboroznak,
Ott nem esik az esõ.
    

freemailpeter 13500 2009. június 22. 21:07   Válasz erre: 13499
utobbi 3 motorozásombol 2 szer áztam:S
valahogy már nem jön be, fõleg a rozsdás csapágyam látván
    

AkosNagy 13499 2009. június 22. 21:06   Válasz erre: 13498
De én sem... megy az agyamra már ez az idõ :S
    

freemailpeter 13498 2009. június 22. 21:03  
én valahogy nem vágyok az esõre :))
    

Szicsu600 13497 2009. június 22. 20:32   Válasz erre: 13496
:DDD
    

karu 13496 2009. június 22. 20:01   Válasz erre: 13495
Tákolni te szoktál:)
    

Szicsu600 13495 2009. június 22. 19:52   Válasz erre: 13493
"plexi össze van ragasztva" nagy tákolmány lehet :DDDD
    

karu 13493 2009. június 22. 19:48  
A felnim le van fényezve a plexi össze van ragasztva.
    

karu 13492 2009. június 22. 19:46   Válasz erre: 13491
Most tök jól esik akkor hát rajta teszt kõr.
    

Szicsu600 13491 2009. június 22. 19:42   Válasz erre: 13490
Dehogynem ilyenkor lehet a legjobban tesztelni a megpiszkált gyári elektromos rendszert,esõruhát,buksi plexit...annyi meg annyi dolog van amit csak esõben lehet igazán megtenni.:)))
    

Dokypapa 13490 2009. június 22. 19:36  
Karu ,jobbulást a vasadnak
és a lelkednek ,de ez most komoly,nem olvasgattam pár napja ,ma figyeltem fel a hírre ,sajnálom .
Gondolom már rajta vagy a szeren ,most úgy sem lehet mit kezdeni a vasakkal ,ebben a szép idõben.
    

Szicsu600 13489 2009. június 22. 16:17   Válasz erre: 13488
Michelin Road2,Metzeler Z6
    

fenty 13488 2009. június 22. 16:14  
Sziasztok!

Egy kis segítséget és tanácsot kérek. Most vagyok gumicsere elõtt és van 3 gumi, amik közül nem nagyon tudok választani. Az egyik a Continental RoadAttack, a második a ContiMotion és végül a Metzeler RoadTec Z6.
Ha valakinek van már valamilyen tapasztalata fenti gumikkal kapcsolatban, legyen szíves írja meg, segítsen dönteni. Elsõsorban a gépet túrázásra használom, de néha van egy-két mártai kör is.
A cucc egy 1000-es Fazeren feszülne...
Köszi elõre is, fenty
    

Eyesis 13487 2009. június 22. 11:16   Válasz erre: 13446
jajj, de szerencsére Neked semmi bajod!

Velem is majdnem hasonló történt péntek délután, csak egy polckival, ment a vonal mellett, majd lehuzodott az ut szelere, epp mellette voltam, mikor latom, hogy jön rám, szerencsére idõben észrevettem és tudott eleget gyorsulni a mocim 6osban... bár ha baj van, akkor nem úszom meg annyival mint Te, mert mentunk vagy 100-at a 100as úton...


    

rosejblee 13486 2009. június 22. 10:41   Válasz erre: 13485
Miért nem akkor akartatok jawa-zni,amikor még volt,a múlt hónapban.Most már elkelt.De emzézni azt tudtok az maradt még kettõ:)
    

AkosNagy 13485 2009. június 21. 21:10   Válasz erre: 13484
jaja...én is mindig kinn a határban mentem vele...azzal a motorral tanultam motorozni....:P
jó dög az,szerettem
    

freemailpeter 13484 2009. június 21. 21:09   Válasz erre: 13482
nekem is volt 350es jawam, még akkor segédmotoros jogsim volt, kentük neki a határba:) félkör sisakot letépte a fejemrõl:)) jol menek azok a gépek, csak az a elsõ fék nagyon gyenge rajta,
egyszer robogos rendõr akart elkapni, aztán a nagy füstben elveszett:) rendszám ,müszaki nélkül,:)
    

Buborék 13483 2009. június 21. 20:51   Válasz erre: 13478
nincs még Apám eladta,sajna nem segíthetek:-((
    

AkosNagy 13482 2009. június 21. 20:48  
errõl jut eszembe...a 350-es Jawat nekem is ki kéne pofozni egy kicsit...régen volt már helyre rakva... (62-ben :D )
    

AkosNagy 13481 2009. június 21. 20:46   Válasz erre: 13480
van valami narancs fazered,nem? add el aztán nyomulj a P10-el :D
    

freemailpeter 13480 2009. június 21. 20:45   Válasz erre: 13479
elég ramaty,,, blokkja most darabokban,,,
nah azzal egy élmény lesz motorozni!! azt megmondom,
csak az baj ,hogy nem most lesz kész, nincs mindenre pénz,,,,
    

AkosNagy 13479 2009. június 21. 20:37   Válasz erre: 13478
ja,szerintem is csináld meg...és kezdj el újra motorozni tanulni :D
na de csak vicc :P
milyen állapotban van a vas?
    

freemailpeter 13478 2009. június 21. 20:34   Válasz erre: 13474
nincs véletlen a p10 hez valami maradék alaktrészed?
nekem is van egy ilyen motorom, nyáron meg kell hogy cisnáljam
    

Buborék 13477 2009. június 21. 17:08  
lehet hogy nekünk is azt kellett volna tenni,akkor Károlyom elé se ment volna a Trabant
    

Oliver600 13476 2009. június 21. 16:54   Válasz erre: 13466
Pedig Én már melegítettem a motort, mikor Karu hívott, hogy nem jöttök. Szépen visszatoltam a garázsba és aludtam egyet. Most keltem fel! :D

    

rosejblee 13475 2009. június 21. 16:52   Válasz erre: 13473
Mikor is volt,18..:))
    

Buborék 13474 2009. június 21. 16:51  
késõbb egy P 10-est is átalakított (mármint a blokkot)vizesre
ha hiszed ha nem 10db Tisza-2 szórófejet elhajtott volt fogyasztás rendesen:-(((
    

Buborék 13473 2009. június 21. 16:47  
Apám megcsinálta vízhûtésesre és azzal öntözött:-)))
    

Buborék 13472 2009. június 21. 16:45  
lemezvillás igaz azokat danuviáknak hívták nem pancsinak
    

Buborék 13471 2009. június 21. 16:38  
125 vörös csepel az is új volt
    

rosejblee 13470 2009. június 21. 16:32   Válasz erre: 13468
Hát baszdkikám amikor te 2 éves voltál még egy t5-ös is 3-4 hónapos új modell lehetettt:))))
    

ELőző oldal
Hoterkep

Tagok száma: 22119
5 622 Eddigi túrák
14 221 826 km
34071 Eddigi túra-résztvevők