freemailpeter | 13567 | 2009. június 26. 17:25 | Válasz erre: 13563 |
szép helyeken jártatok, kiváncsi lennék ha a leeresztett motorolajat, bevizsgáltatnád mit mondanánk rá , illetve a gumira:) |
krisztian.fz6 | 13563 | 2009. június 26. 15:35 |
HGabi | 13556 | 2009. június 26. 09:45 |
Csatlakozom az elõttem szólokhoz!:-) Gratula és persze elõ a képekkel és a videókkal! |
Eyesis | 13555 | 2009. június 26. 08:56 | Válasz erre: 13544 |
én is kiváncsian várom a beszámolókat :) ( én tegnap az év viharában motoroztam haza :) Ti is? :) ) |
mexikana | 13554 | 2009. június 25. 23:19 | Válasz erre: 13544 |
Már éppen ideje volt...merre szuszogtatok?A többiek már "rég" itthon vannak:-DD Gratula Krissz...! Te is figyelve vagy:-))kezdtem aggódni,mert nem láttalak itt nyüzsögni. |
karu | 13552 | 2009. június 25. 22:24 |
Jol van azért nehogy elájuljatok Krisztiántól itt alszik nálam.Tulélték az a lényeg. Ez nagy tellyesitmény volt. |
murnyul | 13551 | 2009. június 25. 22:20 |
Jómagam is csak az elismerésemet tudom tolmácsolni a Marokkói- túra teljesítõinek!! Az élmény beszámoló engem is érdekelne! Gratulálok!!!
|
Ferko | 13547 | 2009. június 25. 21:03 |
Gratulálok nektek. Élménybeszámolós, videózós, képnézegetõs összeröffenés lesz ? |
joci1975 | 13545 | 2009. június 25. 20:35 |
Ma beraktam az új sinter fékbetéteket elõre. Nekem egy kicsit hangosabbank tûnik, remélem nem fogja "megenni" a féktárcsákat.
|
goimo | 13543 | 2009. június 25. 20:32 |
Üdv Mindenkinek,Én már hazaérkeztem a Nagy Fazer Túráról Marokkoból épen egészségesen!!! Krisz még úton lehet... Képeket,beszámolókat késöbb... |
Eyesis | 13542 | 2009. június 25. 11:37 |
na csak összehoztunk egy rendes motoros cuccot bnõmnek :) Végre nem lötyög a fején a bukósisak, és nem csak a rendõr ellen véd, hanem egy esetleges balesetben is :) "http://www.youtube.com/watch?v=vvh59CpWJX8" ha valakit érdekel :) ja és most hétvégén lesz a nagy szerkezetek elkészítése :) A citadellán talán már élesben is használhatom :) Tényleg nem Citadellázunk? Esetleg egy elõtte lévi kisebb karika? Na hali :) |
TeeJay | 13541 | 2009. június 25. 09:20 | Válasz erre: 13519 |
Bármilyen nagynevû gumigyártó (Michelin, Pirelli-Metz, Conti, BT) által gyártott gumma messze túlmutat a mi képességeinken. Mindegyiknek vannak elõnyei, hátrányai, de többnyire szubjektív a döntésed, és itt a dolog jelentõsége: az ember. |
freemailpeter | 13540 | 2009. június 24. 21:28 | Válasz erre: 13537 |
például a hirhedt bt016 os gumi ami hátul 3 keverékû azaz 5 zónás, és a gsxr erek gyári gumija, csak azzal a különbséggel hogy ott 2 keverékû és 3 zónás, azaz egy "butított" verzió... |
Oldi | 13538 | 2009. június 24. 21:23 | Válasz erre: 13535 |
Hali! Ha budai vagy, a Kondorossi uszival szembeni szûrõboltban,ma megrendeled, holnap átveszed. Igen jó áron. |
Oldi | 13537 | 2009. június 24. 21:21 |
Érdekes sztorit hallottam egy profi gumis szakembertõl, hátha valakinek új, a gyári gumikról: szóval az új motorokra szerelt gumi és a kiskerben kapható azonos gummancs között ég és föld és egy elrejtett betû a különbség. A nagy mennyiség miatt a gyárak iszonyatos rabatot csikarnak ki, sikerrel a gumigyártól, viszont ez utóbbi, amit lehet kispórol ezekbõl a szériákból. Nem a legjobb reklám ez a gumigyáraknak, de mégis így csinálják. Egyszer mentem egy gyárilag szerelt BT- vel, hát mintha bakeliton próbálkoztam volna... Iszonyú sz@r volt. Aztán a gumis felvilágosított, mert nem akartam elhinni, hogy a Forma1-ben élenjáró technika ilyen ócska lehet... A Varákat pl. teljesen használhatatlan gumikkal adják el majd 3 milkáért... |
freemailpeter | 13536 | 2009. június 24. 21:21 | Válasz erre: 13535 |
pl: nissint motorparts nál brembot tsanyinál ,itt megtalálod a forumon "http://www.quickmoto.hu/" de ezer meg egy motoros boltan is tuti kapsz, ajánlott sinter betétet belerakni |
joci1975 | 13535 | 2009. június 24. 20:59 |
Sziasztok! Segítsetek! Hol kapok 2004-es 1000-es Fazerhez Budapesten elsõ fékbetéteket?
|
Ferko | 13534 | 2009. június 24. 18:01 |
Én is alig vártam, hogy lecserélhessem a BT 020-at annak idején. Egyetértek veletek, hogy a csúcsgumik között már nincsenek nagy külömbségek, de azért vannak higyjétek el. Azzal is egyetértek veletek, hogy mi messze nem használjuk ki a gumijaink tudását.( legalábbis én ) |
fazeratti | 13533 | 2009. június 24. 15:16 | Válasz erre: 13532 |
Lehet,hogy amikor még az enyémet gyártották más volt a fõ szempont?:)Akkor most megnyugodtam.
|
Szicsu600 | 13532 | 2009. június 24. 15:09 | Válasz erre: 13531 |
Így van. A Bt020 beszállító volt éppen a legolcsóbb.
|
freemailpeter | 13531 | 2009. június 24. 14:54 | Válasz erre: 13530 |
z6 az jo gumi, nekem is volt, nah de kérdezzük meg hány fz6 os vesz gyári gumi? például bt 020 at :)) szerintem emberek 90% örül ha megszabadul tõle |
fazeratti | 13530 | 2009. június 24. 14:40 | Válasz erre: 13527 |
A gyár az én motoromat még Metzeler Z6-tal szerelte,valószínûleg nem véletlenül.Hiszek nekik és a saját tapasztalataimnak,így amikor csak tehetem ezt veszek rá. Dolgozni is motorral járok ha esik ha fúj.Pl.ma reggel 15 fokban,ködben indultam otthonról,az elsõ két kanyar ötszáz méteren belül van,nyilván nem melegszik semmit a gumim,mégsem kell semmitõl tartanom,bátran dönthetek (persze nem ész nélkül).A lakott terület kábé két km,addig rendszerint 140-160 közé húzom gond nélkül. Hasonló körülmények között a Diablo Strada már feladta,kegyetlenül csúszkált.Több fajtát nem ismerek,a kísérletezést meg nem szeretem. Alkalmanként az én pici párom kísérletezget a konyhában,na aznap se ebéd se vacsora!:)(miért nem jó az amit tud fõzni???...rántotta,rántotta,rántotta....:) |
freemailpeter | 13529 | 2009. június 24. 14:37 | Válasz erre: 13528 |
200km er felett vagy 200km/h felett :D nem mindegy:)) |
Szicsu600 | 13528 | 2009. június 24. 14:19 |
A Road 2-esem egyenlõre többet tud mint Én, még ha 0 majrém is van, viszont napi szinten járok 200 felett és teljesen jól bírja ott is. Szerintem a lejjebb említett abroncsok mind többet tudnak mint amire szükségünk van. A választás így csak pénztárca és szimpátia függõ.
|
freemailpeter | 13527 | 2009. június 24. 13:41 | Válasz erre: 13526 |
ebben igazad van, mivel én a saját esetemet, én motoromat veszem alapul, amikor is nagyrészt egyedül megyek, motorom száraz sulya 180kg. persze egy erõsebb , nehezebb géppel, jobban meglehet terhelni a gumit, meg persze a sebesség, én meg mondjuk utálok autópályán menni, és akkor sem 180 an közlekedem:) nem tudom, milyen gumit használsz? nem olcso dololg a gumi, de én sose félek ujat kiprobálni, és mint mondtam sose csalodtam egyben sem, persze elõtte jol utána járok hogy milyet veszek, |
fazeratti | 13526 | 2009. június 24. 13:29 | Válasz erre: 13525 |
Hogy mennyire nem használjuk ki a motorunk ill. a gumink tudását?!Azért kell egy kis erõ,hogy a túlterhelt gépemmel kanyarogjak hegyi utakon.A gép önsúlya:231kg,összsúlya:420kg.Ha felpakolok a haverommal,úgy 450 kg körül mérlegelünk(a asszonnyal se nem kevesebb 430-nál:)) Nos,lehet,hogy nem használom ki a végletekig a motorom és a gumim,de tavasztól õszig hidegben-melegben két személlyel megrakva,az atópályán 180-nal,élvezve a gyorsítások erejét azért ez teljesítmény mindkettõtõl. Nem vagyok benne biztos,hogy más gumi-motor kombinációtól ugyanezt kapnám... |
freemailpeter | 13525 | 2009. június 24. 11:55 | Válasz erre: 13523 |
attol függ milyen kategoriába nézzük, de sport-túrában biztos nyerõ gumik, de szerintem valakinek nagyon jol kell hogy motorozzzon hogy meleg gumi mellett megérezze a különbségeket, meghát attol is függ milyen motoron van, láttam már bt20 al kakucson pályázni fz6n -t nulla majrécsikkal, és piszkos jol meg gyorsan ment, kérdeztem tõle miért nem vesz egy sport gumi ha enniyre jol megy neki, nehogy bicska legyen belõle, õ azt mondta megvan vele elégedve:) nekem az a vélemyényem amennyire nem használjuk ki a motor teljesitményét annyire nem használjuk ki a gumi tudásást se,,, |
Szicsu600 | 13524 | 2009. június 24. 11:41 | Válasz erre: 13517 |
0 mint a gyári h4,bár spontán teszten a xenon töltésû a sima h4-edet lenyomta.
|
Ferko | 13523 | 2009. június 24. 06:45 |
Sziasztok ! Mint ahogy már korábban is írtam a gumi rettenetesen szubjektív döntés. Mindenkinek más a motorozási stílusa és másak az elvárások. Egy biztos a csúcsot a Pilot Road 2, a Z6 Interact és a Pirelli Angle ST tarja. Tavasszal a nagy német gumi tesztben a Motorrad-ban elolvashatjátok melyik hogyan viselkedik különbözõ körülmények között. Én most rakattam fel hétfõn az új Interact-ot. 2 hét múlva lesz egy 8 napos Dolomitok kanyargászásom, majd leírom hogyan viselkedett. Biztos lesz minden, esõ, hideg, meleg, száraz, taknyos stb.... |
freemailpeter | 13522 | 2009. június 24. 00:24 | Válasz erre: 13521 |
eddig 2 alkalommal nem volt párban a gumi egyszer egy z6 és elöl gyári dunlop volt fent, z6 ott kimondottan párban ajánlják, hát nekem semmi bajom nem volt vele, kicsit szerintem ez túl van lihegve, persze a gumik azonos kategóriába tartoztak, eddig volt dunlop,metzeler, bt, pirelli, igazábol egyikben se csalodtam, megfeleltek a motorozási tudásomnak,,, szerintem ne félj váltani, márkát, típust, nekem pl a dunlop utána pirelli sokkal jobban bejött legközelebb szemezgetek az M3al, de elõtte még egy corsa vagy corsa3 megy fel, de a contitol sem ódzkodok,,, :)) |
Oldi | 13521 | 2009. június 24. 00:08 | Válasz erre: 13520 |
Azért ezzel vigyázz... Annyit tudok, hogy azonos tipus kell, hogy legyen elöl/hátul, van, ahol ez nagyon szigorú elõírás... Talán nem véletlenül... Feltételezem, hogy mindegyik gumi más-más fõ tulajdonságokkal bír, ehhez állandóan alkalmazkodni, nem semmi teljesítmény... Olyan, gondolom, mint a berepülõ pilótáké...:-))) |
freemailpeter | 13520 | 2009. június 24. 00:01 | Válasz erre: 13519 |
nekem meg nem volt eddig két egyforma gumim a motoron :)) bár tul sok km er sincs benne, 5.fajta gumi van fent |
Oldi | 13519 | 2009. június 23. 23:57 |
Ezzel a gumikérdéssel, nem tudom, lehet, hogy csak én vagyok így vele, de nagyon maradi vagyok. A Metz. úgy gondolom, nekem bevált, csak piszok drága. Viszont a többi is drága ahhoz, hogy kísérletezek... És, ha nem passzol, akkor ledobom, vagy pofára esek vele, vagy félek motorozni vele? Na, ezért maradok ennél a típusnál, ha lehet. |
freemailpeter | 13518 | 2009. június 23. 23:23 | Válasz erre: 13514 |
nah majd várjuk a tapasztalatokat vele !! mennyi pénzért adják? ha meg lehet kérdezni:) |
karu | 13517 | 2009. június 23. 23:07 | Válasz erre: 13516 |
NO AKKOR MOST RÁJÖTTÉL HOGY A XENON TÖLTÉSÜ HALOGÉN IZZÓK FÉNYEREJE A 0 VAL EGYENLÕ.
|
Szicsu600 | 13516 | 2009. június 23. 22:42 | Válasz erre: 13515 |
Amelyikben a hosszanti csík van gyárilag:D Xenon tesztelve ma este, na az nagyon komoly éjjel, teljesen ledöbbentem a különbségen. |
karu | 13515 | 2009. június 23. 20:52 | Válasz erre: 13513 |
Nekem ez most a harmadik garn Metzelerem. Mi a szar az a MICHELIN. |
Szicsu600 | 13513 | 2009. június 23. 18:07 |
Azért a Road2-t nem veri meg a z6!De bizonyos hogy jó gumi a metzeler, ár értékben valszeg jobb is a Michelinnél.
|
fazeratti | 13512 | 2009. június 23. 16:37 | Válasz erre: 13510 |
Na jó hogy mondod,ezt a sz@rt!!!300 km-t még a babakocsink gumija is kibír,pedig azon több karcolás is van,nem csak egy!!Soha többet nem veszek ilyet!
|
Oldi | 13511 | 2009. június 23. 16:31 |
Hali! Na, má megint belevau egy kicsit...:-) Ca. 1 éve mondogatom, hogy a Z6-nál nincs jobb sport-túra gummancs... Csak én még akciósan 82-ért vettem garnitúrában... Azóta olcsóbb, a Kékholdnál, a bécsi úton bele lehet alkudni még a szerelést... |
karu | 13510 | 2009. június 23. 16:21 | Válasz erre: 13509 |
Nekem a Z6 elsõ gumi 300km birt ma cseréltettem:)
|
fazeratti | 13509 | 2009. június 23. 15:58 | Válasz erre: 13508 |
Az a Diablo Strada nem Pirelli véletlenül? Pont róla beszéltem,ez az amitõl féltem a motoron.Nem csak nem lehetett dönteni,hanem egyszerû gyorsításnál is kapart a gép.Ahogy lecseréltem,azonnal kipróbáltam a Z6-ost,sehogysem sikerült csúszásig rángatnom...... Nnnna,tuti nem vagyunk egyformák:) |
Elnok | 13508 | 2009. június 23. 15:35 |
Z6, vagy Diablo Strada. Nekem a nagyfazeren eddig mindketto bevallt (90% utas, doboz, oldaltaskak). Most az utobbi van fent, meglatom mikor kopik el (eddig >12K van benne es kb 65%-os) |
fenty | 13507 | 2009. június 23. 13:47 | Válasz erre: 13506 |
Szia. Köszi, valóban jobbnak bizonyul, mert több felõl is csak jókat hallok!! Most is Metzeler van fenn 1-1 Mez4-es. Idáig nem volt gondom velük. Ahogy én használom tapad is, esõben is jó...Lehet, hogy maradok a Metzelernél. A Continentalnak az ára csábító.... Szép napot, köszi a véleményt!! fenty |
fazeratti | 13506 | 2009. június 23. 11:27 | Válasz erre: 13488 |
Szevasz fenty! Nekem a Metzeler már bizonyított,szerintem nincs jobb a Z6-nál!Most vettem le hátulról valami Pirellit,kegyetlenül csúszott.Sikerült belebotlanom egy használt Z6-osba nagyon olcsón,úgyhogy újra biztonságban érzem magam a gépen.Rendesen fogy a majrécsík:)) Elölre egyenlõre egy Bridgestone BT014-et sikerült szereznem,nincs gondom vele,de amint lehet lecserélem Z6-ra. |
Eyesis | 13505 | 2009. június 23. 08:20 |
én kifejezetten szeretek esõben gurulni, csak lenne már hozzás esõcsizmám, és esõkesztyûm... Azt hiszem az antifog izét vissza kell tegyem, mert nagyon párásodik... (test failed :) ) Egy kérdés, ha a motorra szerelek egy kisebb, kicsit kilógó állványt, akkor azt tényleg fel kell zászlóznom? Na mindegy majd felzászlózom, csak a hátrafele filmezésnél be ne zavarjon, és már készüljön végre el :) Olyan túravideózások lesznek :) Remélem :) Na jó napot, mondom JÓ napot! :D |
freemailpeter | 13504 | 2009. június 22. 21:34 | Válasz erre: 13503 |
pfff, szépre sikeredet, nem egy összeszokot banda volt akkor :)
|
karu | 13501 | 2009. június 22. 21:22 |
Az elõbb beszéltem telefonon Krisztiánnal jól vannak. Most éppen Barcelonában táboroznak, Ott nem esik az esõ. |
freemailpeter | 13500 | 2009. június 22. 21:07 | Válasz erre: 13499 |
utobbi 3 motorozásombol 2 szer áztam:S valahogy már nem jön be, fõleg a rozsdás csapágyam látván |
AkosNagy | 13499 | 2009. június 22. 21:06 | Válasz erre: 13498 |
De én sem... megy az agyamra már ez az idõ :S
|
Szicsu600 | 13495 | 2009. június 22. 19:52 | Válasz erre: 13493 |
"plexi össze van ragasztva" nagy tákolmány lehet :DDDD
|
Szicsu600 | 13491 | 2009. június 22. 19:42 | Válasz erre: 13490 |
Dehogynem ilyenkor lehet a legjobban tesztelni a megpiszkált gyári elektromos rendszert,esõruhát,buksi plexit...annyi meg annyi dolog van amit csak esõben lehet igazán megtenni.:)))
|
Dokypapa | 13490 | 2009. június 22. 19:36 |
Karu ,jobbulást a vasadnak és a lelkednek ,de ez most komoly,nem olvasgattam pár napja ,ma figyeltem fel a hírre ,sajnálom . Gondolom már rajta vagy a szeren ,most úgy sem lehet mit kezdeni a vasakkal ,ebben a szép idõben. |
fenty | 13488 | 2009. június 22. 16:14 |
Sziasztok! Egy kis segítséget és tanácsot kérek. Most vagyok gumicsere elõtt és van 3 gumi, amik közül nem nagyon tudok választani. Az egyik a Continental RoadAttack, a második a ContiMotion és végül a Metzeler RoadTec Z6. Ha valakinek van már valamilyen tapasztalata fenti gumikkal kapcsolatban, legyen szíves írja meg, segítsen dönteni. Elsõsorban a gépet túrázásra használom, de néha van egy-két mártai kör is. A cucc egy 1000-es Fazeren feszülne... Köszi elõre is, fenty |
Eyesis | 13487 | 2009. június 22. 11:16 | Válasz erre: 13446 |
jajj, de szerencsére Neked semmi bajod! Velem is majdnem hasonló történt péntek délután, csak egy polckival, ment a vonal mellett, majd lehuzodott az ut szelere, epp mellette voltam, mikor latom, hogy jön rám, szerencsére idõben észrevettem és tudott eleget gyorsulni a mocim 6osban... bár ha baj van, akkor nem úszom meg annyival mint Te, mert mentunk vagy 100-at a 100as úton... |
rosejblee | 13486 | 2009. június 22. 10:41 | Válasz erre: 13485 |
Miért nem akkor akartatok jawa-zni,amikor még volt,a múlt hónapban.Most már elkelt.De emzézni azt tudtok az maradt még kettõ:)
|
AkosNagy | 13485 | 2009. június 21. 21:10 | Válasz erre: 13484 |
jaja...én is mindig kinn a határban mentem vele...azzal a motorral tanultam motorozni....:P jó dög az,szerettem |
freemailpeter | 13484 | 2009. június 21. 21:09 | Válasz erre: 13482 |
nekem is volt 350es jawam, még akkor segédmotoros jogsim volt, kentük neki a határba:) félkör sisakot letépte a fejemrõl:)) jol menek azok a gépek, csak az a elsõ fék nagyon gyenge rajta, egyszer robogos rendõr akart elkapni, aztán a nagy füstben elveszett:) rendszám ,müszaki nélkül,:) |
Buborék | 13483 | 2009. június 21. 20:51 | Válasz erre: 13478 |
nincs még Apám eladta,sajna nem segíthetek:-((
|
AkosNagy | 13482 | 2009. június 21. 20:48 |
errõl jut eszembe...a 350-es Jawat nekem is ki kéne pofozni egy kicsit...régen volt már helyre rakva... (62-ben :D )
|
AkosNagy | 13481 | 2009. június 21. 20:46 | Válasz erre: 13480 |
van valami narancs fazered,nem? add el aztán nyomulj a P10-el :D
|
freemailpeter | 13480 | 2009. június 21. 20:45 | Válasz erre: 13479 |
elég ramaty,,, blokkja most darabokban,,, nah azzal egy élmény lesz motorozni!! azt megmondom, csak az baj ,hogy nem most lesz kész, nincs mindenre pénz,,,, |
AkosNagy | 13479 | 2009. június 21. 20:37 | Válasz erre: 13478 |
ja,szerintem is csináld meg...és kezdj el újra motorozni tanulni :D na de csak vicc :P milyen állapotban van a vas? |
freemailpeter | 13478 | 2009. június 21. 20:34 | Válasz erre: 13474 |
nincs véletlen a p10 hez valami maradék alaktrészed? nekem is van egy ilyen motorom, nyáron meg kell hogy cisnáljam |
Buborék | 13477 | 2009. június 21. 17:08 |
lehet hogy nekünk is azt kellett volna tenni,akkor Károlyom elé se ment volna a Trabant
|
Oliver600 | 13476 | 2009. június 21. 16:54 | Válasz erre: 13466 |
Pedig Én már melegítettem a motort, mikor Karu hívott, hogy nem jöttök. Szépen visszatoltam a garázsba és aludtam egyet. Most keltem fel! :D |
Buborék | 13474 | 2009. június 21. 16:51 |
késõbb egy P 10-est is átalakított (mármint a blokkot)vizesre ha hiszed ha nem 10db Tisza-2 szórófejet elhajtott volt fogyasztás rendesen:-((( |
rosejblee | 13470 | 2009. június 21. 16:32 | Válasz erre: 13468 |
Hát baszdkikám amikor te 2 éves voltál még egy t5-ös is 3-4 hónapos új modell lehetettt:))))
|