R17.hu | 2808 | 2015. október 26. 14:08 |
Sziasztok! Felhívjuk kedves figyelmeteket, hogy az adott idõszakban ingyen szállítunk nektek Használjátok ki ezt az alkalmat ![]() |
R17.hu | 2807 | 2015. október 12. 14:27 | Válasz erre: 2806 |
Tudjuk hogy nem két napja jelent meg a piacon, most éreztük szükségét annak, hogy megjelenítsük. Ezek a dolgok nem hasra ütés szerûen mennek ;)
|
ErErpower | 2806 | 2015. október 12. 13:41 | Válasz erre: 2803 |
Kassán moci boltba már nyár óta árulják meg néztem azokat! ;-)
|
R17.hu | 2805 | 2015. október 12. 13:32 | Válasz erre: 2804 |
Úgy gondoljuk egy nyilvános fórumon amit bárki olvashat egy NEM reklám formájú, csupán tájékoztató poszt megosztása azzal kapcsolatban, hogy új termék érhetõ el nálunk/jelent meg a Michelin kínálatában nem minõsül reklámnak. |
Dokypapa | 2804 | 2015. október 12. 12:08 | Válasz erre: 2798 |
Bocsánat , nem kukacoskodom , csak kérdezem , a direkt reklám , így ebben a formában nem tilos az oldalon ??? Lehet , hogy én tudom rosszul .
|
R17.hu | 2803 | 2015. október 12. 11:13 |
Sziasztok Bizonyára többen is értesültetek róla, hogy a Michelin egy új motocross abronccsal indítja a szezont, ami nem más mint a StarCross 5 Oldalunkon már minden infót megtaláltok errõl a termékrõl ![]() |
Jani55 | 2802 | 2015. szeptember 30. 21:07 |
4.00X19 URAL új, gyári eredeti gumikat keresek megvételre. (Esetleg 4.10x19 is megfelel) Elõre is köszönöm. |
Yossarian | 2800 | 2015. szeptember 30. 12:20 | Válasz erre: 2799 |
Ja bocs, elnéztem, az egy Stage3 volt. Az 'csak' 170Nm..
|
Yossarian | 2799 | 2015. szeptember 30. 12:15 | Válasz erre: 2797 |
Azért itt le lett írva olyan is, hogy MT-01-en Z6-al 40e. Csak a tisztánlátás miatt, az MT-01 1700ccm, V2, 150nm. Nyomatékos, mint a barom, nem is könnyû. Szóval ezzel a vassal, egy gumival 40e?! Na erre írtam, hogy anyám meg salakmotorozik..de lassan áttér a base jumpingra..
|
R17.hu | 2798 | 2015. szeptember 30. 11:27 |
További akciókkal kedveskedünk Nektek Most a Continantal SportAttack és Motion árait tettük sokkal vonzóbbá számotokra. Páros akciós árainkért nézzetek szét oldalunkon. |
csokabi | 2797 | 2015. szeptember 24. 19:37 |
Hát pont ezekkel a szélsõséges körülményekkel van a gond, mert ideális keretek között is kérdõjeles lenne a 30 000 km...
|
tsanyi | 2796 | 2015. szeptember 24. 19:34 | Válasz erre: 2795 |
Igen, ahogy a többiek infója (köztük az enyém ) is "értékes" volt amennyiben a hitetlenkedés érték.:)
|
cblaci | 2795 | 2015. szeptember 24. 19:32 | Válasz erre: 2794 |
Nem a lényeg lett kiragadva... de igazából nem is baj, mindenki azt hisz amit akar. A topik címében benne van a szó hogy "ajánl", õ is ajánlott egyet amit ráadásul elég szélsõséges körülmények között használt, sõt használ is. Szerintem értékes volt az infó.
|
tsanyi | 2794 | 2015. szeptember 24. 18:58 | Válasz erre: 2793 |
"Bizonyíték? Mit bizonyítson? Azt hogy nem hazudik?" ...hááát, azt senki nem mondta, hogy hazudik, azt Õ állította magáról, legfeljebb, hogy túloz. Mivel mint írtam, általában ilyen témában többnyire tapasztalt emberek vannak itt és egy ilyen futásteljesítmény az adott gumiknál elég hihetetlen, ezért írtam, hogy bizonyíték, de legalább több hasonló tapasztalat kell ahhoz, hogy egy ilyen véleményt bárki elfogadjon fenntartás nélkül. Ha most vagy 5-en megerõsítik, hogy egy Z6-al õk is elmentek vagy 30K-t akkor megkövetem az urat. |
cblaci | 2793 | 2015. szeptember 24. 18:36 | Válasz erre: 2792 |
Péternek nincs szüksége védõbeszédre de mivel jó pár túrát lehúztunk együtt nem tudom megállni hogy ne szóljak néhány szót a védelmében. Tudom elsõre extrémnek tûnik amit állít, de nála nem lehetetlen mert õ nem csak "ideális" körülmények között motorozik. Indultunk már el márciusban 4°C-os reggelli csípõs idõben a Pádisra, ahol felérve helyenként a jégen motoroztunk, de neki nem volt kihívás a 8500km-es Fekete-tenger túra sem ahol ebbõl 4-5ezret esõben motorozott végig. Nyilván ilyen körülmények között nem lehet a motor és a gumi határait feszegetni, evidens hogy a kopás sem lesz olyan mértékû mint száraz aszfalton forszírozott tempónál. Bizonyíték? Mit bizonyítson? Azt hogy nem hazudik? Neki nem kell bizonygatnia, ismerjük páran a Tanár urat és egyszerre mordulnánk fel ha vele kapcsolatban az igaztalanság vádja merülne fel. |
tsanyi | 2792 | 2015. szeptember 24. 17:46 | Válasz erre: 2789 |
Nem bántani akartalak és lehazugozni hanem pusztán bizonyíték kell oszt jónapot. Ha nem egyedül mondod ezt hanem többen is akkor nyilván lehetséges sõt, de ha 20-ból 1-nek van ilyen tapasztalata az nem releváns (de jól betanultam az idegen szót, fingom sincs mit jelent, de ettõl nagyon tudálékos leszek) legfeljebb kivétel.
|
kovee | 2791 | 2015. szeptember 24. 08:06 | Válasz erre: 2788 |
Nekem GT verziós egy FJR-en, de az se lesz több.... Legközelebb marad a PR3.... már ha Michelin. |
Kovacspeter | 2790 | 2015. szeptember 23. 23:39 | Válasz erre: 2777 |
Te is tudod hogy az is kamu volt, Fotoshoppal készültek a képek.;-)
|
Kovacspeter | 2789 | 2015. szeptember 23. 23:36 |
Mit kell ezen még mindig fennakadni, hazudtam oszt´ ennyi, elég hamar lebuktam, mert itt nem keveset és nem rövid ideje gyûrik a motorokat meg a gumikat a tapasztalt felhasználók. Valóban, a 30 ezer úgy jött össze hogy összeadtam az elsõt meg a hátsót. Végül is legalább történt itt egy jó kis hazudozás a szokványos Pr3kétezerreltöbbetmentelmintaPr4údekivagyok, meg a mikorleszingyengumikiszállítás fillérbaszások mellé, páran jól szórakoztak, az is valami. Nem is rabolom tovább az idõtöket, szerintem ugorgyunk. |
SanyiFZ6S | 2788 | 2015. szeptember 23. 12:33 |
A PR4-et most vettem le a DL650-rõl 12ezret ment el a gyári Bridgestont 18 ezernél Tourancét 20 ezernél ezekben volt még kb 3 ezer km,a PR4 pedig már a kopásjelzõig volt kopva.Mondjuk ez a PR4 Trail verziója volt az elsõ viszont még félig sincs lekopva.
|
R17.hu | 2787 | 2015. szeptember 23. 12:32 | Válasz erre: 2786 |
Természetesen nálunk elérhetõ teljesen friss 2015-ös gyártású Road2-esek. Továbbra is gyártásban van, tökéletes kis másodvonalú termék, gyártói szemmel nézve. Azért egy Z6-ot és egy Road3-at ne említsünk egy lapot, mert annyi közük van egymáshoz, hogy mind a kettõ fekete ;) |
kovee | 2786 | 2015. szeptember 23. 08:06 |
Húúúú de nagy a vita, de legalább van mit olvasni.... :-) Ami tuti: - A Michelin PROAD4 nem megy el anyit, mint az elõdje. Tehát vagy Z6, vagy PR3. PR2-2CT-s guma még elérhetõ szerintetek? ÜdV! |
csokabi | 2784 | 2015. szeptember 23. 05:14 | Válasz erre: 2782 |
Korán reggel ilyet matekozni?! Közben kihûlt a kávém és még a csipa is beleesett a szemem sarkából mire megoldottam ezt az egyenletet...:)
|
tsanyi | 2783 | 2015. szeptember 23. 04:29 | Válasz erre: 2776 |
Nekem tök mindegy, nem én égtem.:)) De pont a Z6 ami képes egy újonnan Bp.-horvát part távon pályán max. 140-es tempónál olyan kockára kopni, hogy utána legfeljebb autóra jó? :) Itt nem hozzáértésrõl meg ilyenekrõl van szó hanem csak pusztán tapasztalatról, nem keveset és nem rövid ideje gyûrjük itt egymást és a gépeket és ilyesmit még eddig senki nem írt, hogy 30 és 40000-et elmegy bármelyik gumi, még mz-n se nagyon a régi orosz bakelit. Persze bármi megeshet, de ezt bemondásra nem sokan hiszik el.
|
Audimania | 2782 | 2015. szeptember 23. 00:47 | Válasz erre: 2775 |
Értem. Csak kibújt a szög a zsákból. Mostmár világos számomra, hogy csakis a fékezés koptatja a gumit, az általd itt felsoroltak kifejezetten növelik az élettartamát. Nos, a VFR nem tudja mindezeket, nincsenek lánccsattogtató visszakapcsolgatások, meg satura vett féktávok, (csak kb. normál módon élvezem a jármû tudását,) mindezek ellenére akár Michelin, akár Continental, nekem bizony valahol 12e km körül van a csere. Még azt sem vitatom, hogy a Z6 kevésbé kophat, és kíméletes használat (tehát nem egy pillanatos elõzés és egyebek!) mellett elmegy mondjuk 15-18e km-t. Csakhogy ennek a DUPLÁJÁRÓL akarsz minket meggyõzni. Persze meglehet, hogy az enyém már egy korszerûtlen példány, és az új motorok sokkal kíméletesebben koptatják a gumikat :) #2778 Hölgyek-urak, lássuk be, megszívtuk, mert nem ismerjük a matekot, és olvasni sem tudunk. Ugyanis: "30 ezret többször mentem el Z6 garnitúrával, elõl hátul." Tehát, ha az eleje is elmegy 15-öt, meg a hátulja is elmegy 15-öt, akkor az már 30! És innen már csak egy apró, lehelletnyi különbség a vajpuha gázkarú és fékpedálú kolléga 40 ezre, nem? |
kawa550 | 2781 | 2015. szeptember 22. 22:36 | Válasz erre: 2773 |
Ne csak hidd el amit látsz, de mesélj is róla kedves r17!:)))))))))) Pl arról, hogy a személyes tapasztalatok mit mondanak a conti RA2 evo tartósságáról, valóban tovább bírja mint a sima RA? Tököm tele a pr4-el, ami 13-nál már középen slick, miközben a pr3 15 felett ment(mert nem tok motorúni, ha tudnék, 72-õt menne)és még látszott a minta. De a kedvenc gumim a conti RA2, csak gyalázat hogy még 10-et sem bír, de ha elmenne monnyuk 12-õt az új, akkor arra mozdulnék rá, mert a misit még az asszonypajtás se szeresse, feszített tempónál(nem alattam, profi bérelt sofõrt alkalmazok az ilyen helyzetekre, mert én nem tok motorúni) kanyarban gyakran megcsusszanik a segge.:)))))))))))) |
csokabi | 2780 | 2015. szeptember 22. 21:19 | Válasz erre: 2779 |
Pista alatt még csak csak. Hisz ismered, elemlámpával meg lehetne röntgenezni:) De Kilos...:)))
|
Fido71 | 2779 | 2015. szeptember 22. 21:08 | Válasz erre: 2778 |
Há' mé'??? Cizi és kilos is megmondta: Z6 az isten! :)))))))))))))))) |
csokabi | 2778 | 2015. szeptember 22. 20:50 |
Kajak elõzés, durva emelkedõk, teljes terhelés meg hegymászás. Hú bakker, van itt minden finomság és mégis 30-at elmegy egy 1200-esen a Z6. Na ne már srácok, nem gondolhattátok komolyan, hogy ezt szó nélkül benyalja a nagyérdemû?!
|
cblaci | 2777 | 2015. szeptember 22. 20:39 | Válasz erre: 2776 |
Ja, és a Nagy-Biharra se mászott fel a két Inazuma és a túraendúrós csapat sem nézett nagyokat amikor jöttünk lefelé... Most hiába erõsíteném meg az igazadat Peti, én is csak egy mesemondó lennék a többiek szerint. Lehet egyébként a kollégádnak van igaza :-) |
Kovacspeter | 2776 | 2015. szeptember 22. 20:20 | Válasz erre: 2772 |
Tsanyi, így hogy ide rettenetesen tapasztalt és profi motorosok járnak, így tényleg gáz volt ekkorát hazudnom, teljesen szénné égtem. Az Inán a Pr 3-ban természetesen nincs 24 ezer km, a Z6 garnitúrákkal soha nem mentem el 30 ezret, a kolléga-haverról nem is beszélve. Bár õ nem fog ide írni mert nem fórumozik. Így jó? |
Kovacspeter | 2775 | 2015. szeptember 22. 20:14 | Válasz erre: 2771 |
"Csak ehhez minek GSX 1200 ... " Jaja, a szokásos kérdés itt Magyarországon. Egy elõzés pillanat alatt megvan, a 15-20%-os emelkedõk erõlködés nélkül abszolválhatóak, teljes súly terhelést kevésbé érzi meg, stb. |
R17.hu | 2773 | 2015. szeptember 22. 10:29 |
Találkozunk mi is nap mint nap érdekes számokkal, hallunk teóriákat. Azt elhisszük amit látunk :) Apropó továbbra is él a Dunlop Qualifier és Pirelli Angel ST akciónk, továbbá nézzetek szét az oldalon, vannak nagyon szép akciós áron kapható abroncsaink. |
tsanyi | 2772 | 2015. szeptember 22. 10:06 | Válasz erre: 2768 |
Az általad írt számokkal ezen a fórumon mindössze annyi a baj, hogy ide többnyire már nem túl fiatal és általában sokadik motorjukat illetve azok gumijait gyûrõ felhasználók járnak, no Õk azok akiknek kár ilyen számokat írni.:)
|
Audimania | 2771 | 2015. szeptember 22. 00:38 | Válasz erre: 2769 |
Az is lehet, hogy legközelebb a "láncszett" topicban olvashatunk hasonló marathonról Tõle. Csak ehhez minek GSX 1200 ... ekkora feelinget a 125-ös Cagivám is adott. Teszteltem: rögzített gázkarral, hatodikban, középsztenderen állva fél nap alatt 1000 km-t bele lehet tenni, és akkor 50ezer km felett is vizsgaképes marad a futófelület :) |
Kovacspeter | 2770 | 2015. szeptember 21. 23:08 | Válasz erre: 2769 |
Nekem aztán mindegy mit hiszel el és mit nem.
|
kawa550 | 2769 | 2015. szeptember 21. 22:46 | Válasz erre: 2768 |
Aha, 40 rugó egy z6-al, ami nálam a 78 le-s tádén alig bírt ki 10-et és a 2 széle gyorsabban kopott el mint a közepe, holott ledöntve csak igen ritkán fékezek.Na mind1 , én itt szálltam ki ebbõl a beszélgetésbõl, megyek megnézem mit adnak a nickelodeonon, mert sok nekem ez a valóság, jobb szeretem a meséket!:)))))))))
|
Kovacspeter | 2768 | 2015. szeptember 21. 20:54 | Válasz erre: 2767 |
Nincs baj a csipkelõdéssel. Nyilván kell fékezni hajtû elõtt meg keresztezõdésben, de most nem mennék bele regény hosszúságú elemezgetésbe. Korábbi hozzászólásomban arra is próbáltam utalni hogy nagyban gumifüggõ a dolog, ugyanezen a gépen egy másik túragumesz mindössze harmadannyit bírt. A Gsx 1.4 súlyra nehezebb mint az Inazuma, bár az 1.4 eleje könnyebb, az Ina orrnehéz. Lóerõben nincs jelentõs eltérés, a nyomaték persze nagyobb az 1.4-nél, bár az Ina fürgébb, a hátsó kerékre sajnos nem tudok nyomaték adatot, mert ugye ott motorozunk és nem a fõtengelyen;-) 30 ezret többször mentem el Z6 garnitúrával, elõl hátul. Kolléga Stage 3-as MT-01-el Z6-al a 40 ezret is csapogatta. Nem ment lassan...de õ is tudja mitõl kopik;-) |
kawa550 | 2767 | 2015. szeptember 19. 17:46 | Válasz erre: 2766 |
Megmaradva a vidám csipkelõdés határain belül, megjegyezném, hogy a keresztezõdés meg a hajtûkanyar akkor is jön ha az ember keveset fékez, ha ennek ellenére is meg tud állni vagy le tud lassulni, akkor csak egy megoldás lehetséges, hogy elõtte se volt komoly a tempó. Szóval nem ment minta zállat és nem volt a szerpentinek ördöge.:))))) Bár személyes tapasztalatom csak a gsx 1.4-el van, de ha az 1.2 csak megközelíti, akkor se egy gumibarát blokk, és akkor még finom voltam. Természetesen határtalan önuralommal sok minden kivitelezhetõ, de az ilyen km teljesítmény semmiképpen nem nevezhetõ hétköznapi felhasználásnak, szóval egy inazumán a fehér holló kategória az ilyen futásteljesítmény. És én eddig csak fekete hollókat láttam.....:))))))))) |
Kovacspeter | 2766 | 2015. szeptember 19. 09:49 | Válasz erre: 2761 |
Hihi meg haha de nem feltétlenül helyes a téma megközelítése. Maradjunk annyiban hogy tudom mitõl kopik a gumi... Pl. egy dolog a sok közül; keveset használom a féket. Ugyanezn a motoron pl. a Road Attack 10-11 ezret bírt, elõl is. |
Fido71 | 2764 | 2015. szeptember 19. 07:04 | Válasz erre: 2763 |
Mindkettõtöket "ismerem". Igen, tényleg akkora... :D |
kawa550 | 2763 | 2015. szeptember 19. 00:13 | Válasz erre: 2761 |
Nem ismerlek, de majdnem akkora g@ci vagy mint én......:)))))))))))))
|
beton | 2762 | 2015. szeptember 18. 22:04 | Válasz erre: 2760 |
Ennél sokkal olcsóbban lehet kapni bármelyiket. Máshol.
|
Mosquito | 2761 | 2015. szeptember 18. 15:02 | Válasz erre: 2756 |
Gondolom mész is mint a zállat és te vagy a szerpentinek ördöge.. :))
|
TIZ | 2760 | 2015. szeptember 18. 07:58 |
Egy kiárusításra hívnám fel a figyelmet: http://motoralkatresz.eu/aruhaz/kategoriak/20/
|
R17.hu | 2757 | 2015. szeptember 17. 08:05 | Válasz erre: 2755 |
Ezt most elõre nem tudom megmondani, nem volt még errõl szó, amint aktuális lesz valami akciónk azt mindig tudatni fogjuk Nektek idõben ;) Köszönjük a dicséretet |
Kovacspeter | 2756 | 2015. szeptember 16. 20:44 | Válasz erre: 2727 |
Gsx 1200 Inazumán a Pr3 most tart 24 ezer km-nél. És még van benne...
|
R17.hu | 2754 | 2015. szeptember 16. 11:19 |
Mindenki kihasználja az utolsó jó idõket és ezért nincs nagy élet most itt? Menjetek csak srácok, mert nemsoká "vége" az igazi jó idõnek
|
papamaci54 | 2753 | 2015. szeptember 8. 18:00 |
Metzeler gumigyár már régen nincs. A Pirelli megvette. Semmi nem utal a gyárban a német névre, csak a kész gumik oldalán a Metzeler felirat. Ezért érdekes, mikor tesztekben összevetik a két márkát. |
Rudo | 2752 | 2015. szeptember 7. 11:51 | Válasz erre: 2751 |
Ilyen kellene vagy ehhez hasonló mintázatú: kenda k530 22x10-10 |
Rudo | 2751 | 2015. szeptember 6. 20:08 |
Szükségem lenne quad gumira. 22x10-10-es méretben, ha valakinek lapul a garázsban szóljon.;) |
varajani | 2750 | 2015. augusztus 31. 18:40 | Válasz erre: 2749 |
Tavaly vettem egy pár Michelin Pilot Road gumit 25.000Ft-ért. Egy évet (10.000Km-t) mentem vele, ma dobtam le. Vasárnap Galyatetõ körül teljes terheléssel peremig tudtam dönteni. DOT 3205.
|
szodasbacsi | 2749 | 2015. augusztus 28. 20:25 | Válasz erre: 2742 |
Nahát, én úgy tudtam, hogy a BMW motorkerékpár-gyár 1969-ben bezárt.....
|
csokabi | 2747 | 2015. augusztus 28. 19:08 | Válasz erre: 2744 |
Szerintem attól nem kell félnie a BMW-nek, hogy egy esetleges téves gumiválasztás ártana az eladási számainak. Eléggé "vallásosak" a vásárlói... Még az sem tett be nekik, hogy éveken keresztül tudtak a hibás hátsó kerékagyról, de ennek ellenére gyártásban tartották. A gumigyártó pedig nem csak az eladott 5000 darab (amit csak erre a típusra és évre írtam, egyébként csak hasra csapva) miatt megy bele az üzletbe. Hanem a lehetõség miatt, hogy magát BMW gyári beszállítóként, a termékét pedig elsõ szerelésû abroncsként tüntetheti fel a reklámokban. A "németségrõl" meg csak annyit, hogy nagy valószínûséggel a Metzeler oldalán is "Made in China" felirat díszeleg. |
kawa550 | 2746 | 2015. augusztus 28. 16:54 | Válasz erre: 2743 |
Szerintem meg tuti hogy legalább 2 ha nem 3 féle gumival szerelik gyárilag, mert a gyár nem szeretné diktálós helyzetbe hozni a beszállítót azzal, hogy az õ egyféle gumijától függjön a gyártás.
|
Berber | 2745 | 2015. augusztus 28. 16:10 | Válasz erre: 2741 |
Gezasz ez úgy megy, hogy a mikor a boltos hátramegy a raktárba, utána szólsz hogy "...a primõrbõl szakítson faszikám!" :D
|
Berber | 2744 | 2015. augusztus 28. 16:08 | Válasz erre: 2743 |
Ezzel viszont erõsen kétségessé teszi a saját minõségét és az értékét is. Biztos igazad van, meg persze én is így gondolom, de egy menõ gumigyártó nem hiszem, hogy rá lenne szorulva nyavalyás 5000 db-ra (Egy R17 többet vesz!) El tudod képzelni, hogy egy szarnak titulált abroncsot dob fel a vasra? Továbbá a hazai Metzler, és a közös érdek nem lenne pont a Németeknek fontosabb pár megtakarított €-nál??? Sõt inkább vámot fizet!!! Ez annyira nem EU-s, hogy valami többet kell bele gondolnom. |
csokabi | 2743 | 2015. augusztus 28. 14:30 | Válasz erre: 2742 |
Pedig egyszerû. A BMW felveszi a kapcsolatot a gumigyártókkal, mert be fog vezetni egy új típust és kéne rá papucs is. Megadja a paramétereket és a felhasználás várható módját, majd az árat amit hajlandó érte fizetni. Csak a példa kedvéért, egy 35 000 ft-os gummára szerintem simán rámondja, hogy max. 10 000ft-ot ad érte. Viszont vesz belõle garantáltan 5000 darabot adott évben és a gumigyártó nyomhatja majd a reklámjában, hogy az õ termékével szerelik gyárilag az új hiper bömcsit. Ez is csak sima üzlet, mint minden egyéb...
|
Berber | 2742 | 2015. augusztus 28. 13:57 |
Egyet nem értek. Egy olyan nagy nevû motor gyártással is foglalkozó cég mint BMW, aki minden szempontból a legjobbat akarja alád tolni, állításuk szerint a "legkiválóbb minõségben", egy termékre miért nem a Metzeler, vagy a Michelin Német ill. európai gyártók termékét szereli/optimalizálja... stb? http://onroad.hu/wp-content/uploads/2015/08/bmw-s1000xr-teszt-onroad-05.jpg |
gezasz | 2741 | 2015. augusztus 27. 20:29 | Válasz erre: 2738 |
Állj, Állj! Nem probléma. Nekem legalábbis nem. De sokaknak igen a két éves új gumi. Én csak a forgalmazó figyelmét szerettem volna egy anomáliára felhívni.
|
boxer | 2740 | 2015. augusztus 27. 17:05 | Válasz erre: 2739 |
És mi nagylelkûen átadjuk, mert rendes fiúkák vagyunk. :-)
|
R17.hu | 2738 | 2015. augusztus 27. 08:41 | Válasz erre: 2737 |
Igen hallottunk, de köszönjük a felvilágosítást. És te hallottál már a gumik gyártási stratégiájáról? A gyártó sem napi szinten áll neki egy bizonyos abroncsok gyártásának, fõleg nem szezonban, elõre tervezett stratégia és beosztás szerint kerülnek legyártásra a gumit. Megsúgom, hogy adott évi gyártású gumi, az elsõ negyedévben senkihez nem megy ki, mert õk is készletbõl dolgoznak... Max egy évet állhatott bent szakszerûen tárolva egy egy éves gumi, ami elõtte a gyártónál volt. Megromlott? Jó a készletmozgásunk, nem áll bent sokáig a gumi, számokat nem írhatok de meglepõdnétek mennyi gumit adunk el évente.... De amennyiben valakinek ennyire probléma egy 2 éves gumi, hívjon fel minket és nézünk rá egy 3 hónaposat. |
Hr.Geiger | 2737 | 2015. augusztus 26. 21:04 | Válasz erre: 2736 |
Hali! A FIFO-ról biztosan hallottatok, nem? Az azért furcsa, hogy két évig áll bent a dealernél a cucc... :-) |
R17.hu | 2736 | 2015. augusztus 26. 12:56 | Válasz erre: 2735 |
Szia! Közvetlen a gyártótól érkeznek az abroncsok, gyártási év szerint. Csak Michelinbõl közel 6000 darab abroncsot kapunk évente, és ehhez még számold hozzá a többi 7 márkát, aminek szintén gyári beszállítói vagyunk :) Van raktárkészlet, nem egyszerû ennek a folyamatos forgatása. 2 éves abroncs tökéletesen fog teljesíteni !!! ezt garantáljuk |
gezasz | 2735 | 2015. augusztus 26. 12:32 |
R17.hu! A tavaly vásárolt Anakee 2 gumim Dotja 14-re végzõdik. Az egy hete vásárolté 13-ra. Nem sorba kellene eladni a gumikat? Mind a kettõ tõletek van. A diszpécseretek azt mondta több is van ebbõl a tipusból készleten, tehát nem egy beragadt utolsó példány egy ritka méretbõl.
|
R17.hu | 2734 | 2015. augusztus 26. 10:40 | Válasz erre: 2733 |
A Road 3 ra jellemzõ is a 15-16 ezres futás, nagyjából ez az élettartama. A Rad4-re ígért plusz futásteljesítmény nagyon nem akar jelentkezni, nem hogy többet, de még annyit se nagyon fut el mind a 3-as széria. Sajnos. Mi tudunk jobb alternatívát ;) |
F2 | 2733 | 2015. augusztus 26. 10:18 | Válasz erre: 2727 |
Nekem most 11e van a PR3-ban és még van rajta gazdagon, olyan 15e-16e közé várom (kopásjelzõig) és nem kisebb, gyengébb vagy könnyebb géppel koptatom 2 személlyel 3 dobozzal, szerpentinen is :)
|
R17.hu | 2732 | 2015. augusztus 26. 09:31 | Válasz erre: 2731 |
Dehogynem számít tapasztalatnak, ez számít csak igazán, sajnos az más kérdés, hogy a gyártó ezt miként kezeli. Nekünk fontosak a vélemények, csak mi nem maga a Michelin vagyunk :)
|
boxer | 2731 | 2015. augusztus 26. 09:25 | Válasz erre: 2728 |
Az miért nem számít tapasztalatnak, ha néhányan már elhasználtuk ezt a típust és egyöntetûen leírtuk, hogy meg sem közelíti az ígért futásteljesítményt?
|
R17.hu | 2730 | 2015. augusztus 24. 11:42 | Válasz erre: 2705 |
Sok ügyfélnek semmi panasza nincs az ME880-ra. Másak az igények, a Bt23 egész más kategória, túra/sport és chopper szegmensbe tartozó abroncsokat kár is össze vetni egymással. Semmi értelme, érthetõ, hogy az egyik nagyságrendekkel jobb a másiknál.
|
R17.hu | 2729 | 2015. augusztus 24. 11:39 | Válasz erre: 2718 |
Egy adott gyártás technológián már nem fognak változtatni, azért mert mi szólunk nekik és egy jelenleg futó/meglévõ kampányon is nehéz lenne változtatni olyan szempontból, hogy sorry fiúk de mégse bírja annyira az az abroncs. Nyilván ezt õk is tudják. Hogy hallgatnak-e ránk? :) itt nem ez számít....
|
Mosquito | 2728 | 2015. augusztus 24. 07:10 | Válasz erre: 2725 |
Szerintem is várjuk meg a jövõ/t?! mert nincs tapasztalat. Addig csak a fing fûrészelés megy..
|
Ferko | 2727 | 2015. augusztus 23. 20:54 | Válasz erre: 2726 |
Hát akkor a cm3 még lehet ludas a különbségben. Nekem BMW 1200 RT-n futnak.
|
kawa550 | 2726 | 2015. augusztus 23. 10:13 | Válasz erre: 2725 |
Pr3 nálam is 15 felett ment el, a pr4 most 11.200-nál a végét járja, valszeg ma estére meglesz a kopásjelzõ. Én se változtattam a felhasználási módon az elmúlt években, én is 2 személy+csomagok, yamaha tdm850.
|
Ferko | 2725 | 2015. augusztus 23. 09:41 | Válasz erre: 2723 |
Nem tudom én PR3-ból 3 garnitúrát használtam el. Nekem mindegyik kis különbségekkel 11000 km körül kopott le kopásjelzõig. Nem tudom hogyan mentél el vele 15000 Km-t. Én folyamatosan 2 személlyel és megpakolva használom. A futásteljesítményeket a gyárak mindig az elõzõ UGYANAZON kategóriájú gumik esetében adják meg. Te ismét nem a PR2 futásteljesítményérõl beszélsz hanem az Anakee 3-at hozod példának. Nekem még csak 4000 km van a PR4-ben. Majd jövõre megírom a saját tapasztalatomat. Ez pontos kép lesz majd, mert a motor és a használat módja ugyanaz. Jövõre folytatjuk. |
Rudo | 2724 | 2015. augusztus 22. 21:50 |
Cimborának van egy ilyen gumija eladó. 15eFt,kb 500km-t futott. Érdeklõdni: Tamás 30/kettõ3490hatvanegy ![]() ![]() ![]() |
Mosquito | 2723 | 2015. augusztus 21. 22:34 | Válasz erre: 2720 |
Volt PR3 15ekm-t ment el, Anakee 3 19ekm-t.. Amit ígértek, hogy jobb/tartósabb lesz a PR4 de nagyon nem az lett. Nem csak nálam gurul ilyen kevest el,hanem másnál is. Ez így nem frankó. :/
|
Yossarian | 2722 | 2015. augusztus 20. 15:08 | Válasz erre: 2719 |
Azért hasonlítsd össze a tapadást is. Mármint országúton. Nekem most a GS-en Anakee 3 van, de még nem tudtam elmenni szerpentinezni vele. Az eddigi tapasztalatok alapján nem tûnik rossznak, de akkor mondom rá, hogy faja, ha szerpentinen lapra döntve is tapad. Majd meglátjuk. Viszont elég zajos, érdes aszfalton meg pláne.
|
gezasz | 2721 | 2015. augusztus 19. 22:53 |
Való igaz egy trail guminak eleve nagyobb minta mélysége újonnan, mivel nem addig használjuk míg simára el nem kopik. A gyártó is így gondolja.
|
Ferko | 2720 | 2015. augusztus 19. 21:31 | Válasz erre: 2719 |
Két teljesen más célra gyártott gumin próbálsz futásteljesítményt összehasonlítani. |
Mosquito | 2719 | 2015. augusztus 18. 21:35 | Válasz erre: 2718 |
Ma 11eKm-el lekerült a PR4. Nekem ez nagy csalódás volt,ahhoz képest amit a futásteljesítményre ígértek! Anakee 3 ment fel ami lazán tudni fogja a 15-20eKm-et.
|
kawa550 | 2718 | 2015. augusztus 16. 19:10 |
Misi PR4 GT-vel épp most fogom elérni a 10.000-et(még hiányzik 100km), a kopásjelzõtõl csak egy vékony szõke hajszál választja el, ami a marketing dumáját alapul véve csapnivaló teljesítmény. Amikor azt állítják hogy a pr3-hoz képest még javítottak is a kopásállóságon, akkor pofátlanul az ember szemébe hazudnak. A PR3 Trail simán 15 felett ment, miközben semmivel sem rosszabb mint a 4. A motor nem egy pille, 2 személyes az átlagfelhasználás, minimum 400 max 450kg vagyunk menet közben, de sem ez, sem a 75 ló nem okolható ezért a kopásért, fõleg nem a GT verziónál. Én nyilván szart sem számítok egy ekkora cégnek mint a misi, de azért r17 szólhatna nekik hogy abba kéne hagyni a pofátlan hazudozást, rátok talán figyelnek valamelyest. |
Berber | 2717 | 2015. augusztus 15. 17:48 |
No vettem egy T30 szettet. Nem egy sport gumi elsõ blikkre, bár még nagyján ott a viasz, de mintha kemény lenne. Tapadni tapad.
|
Yossarian | 2716 | 2015. augusztus 12. 17:32 | Válasz erre: 2713 |
Szó nem volt a Banditról.. Arra pontosan tudom milyen gumit szeretek, az Anakee érdekelt volna, egyébként GS-re.
|
Berber | 2715 | 2015. augusztus 12. 17:21 | Válasz erre: 2708 |
:D :D Nem ez a vélemény rólam.... általában. Talán inkább azért fut ennyit mert tudom kezelni? :-P Nézted a kopásjelzõket középen és oldalt? Egyformára koptak. Ez a gumi bizony teljesen él/váll/kocka nélküli. Az 7mm majrécsík meg jogos országúton, ha kedves az életed szvsz.
|
Pityusz | 2714 | 2015. augusztus 12. 17:01 | Válasz erre: 2713 |
A világért sem szeretnék bele vaúúú,de Banditra miért rakjunk sportgumit? :)
|
Gyuszibácsi | 2713 | 2015. augusztus 12. 15:19 | Válasz erre: 2712 |
A te motorodra (Bandit) a Michelin Power 3 gumi a jó! 2ct technológia (ha jól írom ide) Középen kemény, a két oldalán puha-tapadós. A jelenlegi motoromon (GSX-1400) ezt használom és csak csupa jókat tudok róla mondani. 10-12000 km-t fog majd kibírni--mondták.
|
Yossarian | 2712 | 2015. augusztus 12. 13:18 | Válasz erre: 2711 |
Köszi, de ennél kicsit többre számítottam :) A nagyon nagy futásteljesítmény általában azt is jelenti, hogy nem igazán tapad, csúszkál, mivel kemény a gumi.
|
rimen | 2709 | 2015. augusztus 11. 22:20 | Válasz erre: 2706 |
Jó a Bridgestone, a T 30-at vegyél nem bánod meg.
|
Yossarian | 2708 | 2015. augusztus 11. 22:18 | Válasz erre: 2706 |
Ahogy elnézem a képet, meg a szöveget, neked kb mindegy.. A közepe faszán elfogyasztva, de az is 24e km alatt... Nekem még gumi el nem ment 10e fölött, ennél erõsebb motorral sem.. El nem tudom képzelni, hogy egy 143 lovas fazer ne egyen meg egy gumit max 10e km alatt.. A 24e, az hihetetlen.. Hacsak nem alapjáraton jársz vele..
|
mafurdki | 2707 | 2015. augusztus 11. 22:08 |
Ha ennyire árérzékeny vagy akkor a PR2-t vedd, két éve még az volt a csúcstechnológia és egy árban van a BT 023-al. Nekem most PR4 van elõl az LT-n, de volt már PR2 is és símán elment 12 ezret pedig az én gépem igazi nehézsúlyú, az asszonnyal meg a túlélõ felszerelésével megütjük a 600 kilót.
|
Berber | 2706 | 2015. augusztus 11. 17:19 |