Petipapa | 133 | 2008. december 14. 17:19 |
sziasztok Köszönöm a segitségeteket, de megoldódott a problémám. Már van 2 platnim is :-) |
részvényes | 132 | 2008. december 14. 11:37 |
Van 2 db eladó 36 literes, zárható aludobozom, DL 650-hez való konzollal. Ára konzollal együtt 45,000-Ft. |
givishop | 131 | 2008. december 13. 01:45 | Válasz erre: 126 |
Szia! A K42 monolock doboz! Tehát valamelyik monolock platni kell a tartódra! Ár: 6500 Ft |
ati5995 | 130 | 2008. december 12. 22:13 | Válasz erre: 122 |
CSIKI! Amit a petipapának írtam lehet hogy téged is érint,nézd meg,mert tuti hogy jó a dobozodhoz,csak ez még a régi design(na jó dizájn)Mert a givinek és a kappának egyformák a felfogatási pontjai,csak van a monolock,és a monorack(ha jól tudom.)
|
ati5995 | 129 | 2008. december 12. 22:02 | Válasz erre: 126 |
Petipapa.Üdv,azt kérdezném hogy a dobozod alján 3 lyuk van?(háromszög alakzatban)?vagy szélesebb ív mert nekem van egy kappa tartóm,de nem tudom mely típ.-hoz jó,megpróbálok képet küldeni,ha o.k. jelentkezz,és megegyezünk.Na úgylátszik kitöröltem a képet,de a Vatera.hu-n,fent van,üsd be hogy kappa(Bence1 az eladója)Ha jó itt jelezz és leveszem hogy ne kelljen licitálgatnod.
|
givishop | 128 | 2008. december 12. 12:36 | Válasz erre: 127 |
Csak, hogy megnyugtassalak tegnap késõ este írtam be és reggelre nem volt ott! Aztán azt hittem,hogy nem küldtem el és ezért beírtam még egyszer! De most már én is látom, hogy ez nem a reklám helye! |
Zsifi | 127 | 2008. december 12. 12:06 |
Kedves GIVIShop! Azt hiszem észrevetted, hogy tizenkettedszer törölték a reklámodat. Talán nem véletlenül.. |
Petipapa | 126 | 2008. november 24. 17:33 |
sziasztok. Kappa, K42 Topcase-hez keresnék platnit, kérlek, segitsetek. Elõre is köszönöm. |
Zsifi | 124 | 2008. november 10. 19:25 | Válasz erre: 123 |
Vazze Gyuri! Eztetet most fogalmazóggyad át egy kicsit..))
|
Csiki | 122 | 2008. november 10. 14:33 |
Keresek monolock givi m5m platnit! Ugyan itt elado egy monokey m5 platni! -> "http://www.shox.hu/webshop/termekfotok/givim5.jpg" Nekem ilyen van, ebbol erdekelne a monolock verzio. Csere is erdekel, sot az lenne a legjobb! Erd: motors(a)freemailponthu Udv Csiki |
Calzo | 121 | 2008. október 8. 22:47 |
Amigos! van 1 gyári uj bmw hátso dobozom fdéláron eladnám ill cserélném alura zega touratech stb.calzo
|
vasutas | 119 | 2008. augusztus 8. 19:19 | Válasz erre: 118 |
Szia Oldi . Nekem van a garázs mélyén egy vadi új platni Givihez ,ha jól emlékszem mono-lock . Üdv ,,vasutas |
Oldi | 118 | 2008. augusztus 8. 12:13 |
hali! Keresek egy Givi/Kappa platnit! (Ha valakinek lenne elfekvõben a garázs mélyén...) |
pereiro | 117 | 2008. július 31. 17:45 | Válasz erre: 116 |
Meg lehet javítani! Ha ügyes a mûanyagos akkor biztos! Ezek gyárilag is úgy vannak ráheggesztve, persze egy komolyabb heggesztõvel!
|
Csutka | 116 | 2008. július 31. 13:20 |
Tudja valaki, hogy ha egy dobozban letortek a doboztetot tarto tartofulek (egy kedves szabalytalankodonak koszonhetoen...), akkor azt vajon egy ugyes muanyagos meg tudja-e javitani? Vagy tuti kuka az egesz? :-((((
|
pereiro | 115 | 2008. július 31. 12:39 |
Teljesen új, még bontatlan Givi V46-os dupla falú doboz eladó: 44.000.- Ft Teljesen új, még bontatlan Givi V35-ös oldaldoboz eladó: 75.000,- Ft Érd: pereiro@freemail.hu, Tel:70/200-3884 |
olika | 112 | 2008. június 20. 16:15 |
GaST | 111 | 2008. június 19. 22:20 |
Nem tudom jó hozzászóllás e a témához, de próba - szerencse: van eladó 2db KRAUSER K3-as dobozom, komplett tartókval + YAMAHA DRAGSTAR-ra való konzol szettvel. A konzolok szerintem 1 kis ugyességvel átformálhatók más mocira is a 2 fölsõ felfogatás mozgatható, alapjába véve csak az alsó felfogatás a megoldandó. Tehát ami van: 2 KRAUSER K3 doboz + 2 KRAUSER gyári tartó patkó + 4 azonos kulcs + 2 tartó konzol YAMAHA DRAGSTAR-os /krómozott/. Ami még hozzá tartozik: a dobozokon akadozik az oldalsó zár, ugyanis ezek a K3-asok nem csak fönt vannak biztositva, de az oldalsó részein is, bovden vezeték végen kis bigyó fekszik bele olyan kapocsba - ezáltal zár. Még nem volt kedvem/türelmem foglalkozni a zárakval, a dobozokat más mocira szerettem volna fölszerelni, nem az RT-re, de elmaradt a mocicsere - fölösleges a doboz. Habár Szlovákia határmentén lakom, nem probléma a HUF - jöhet. Ha valakit érdekel, magánban myxy@zoznam.sk. |
gabeman46 | 108 | 2008. június 18. 10:41 | Válasz erre: 105 |
Bocsánat még valami. Igazából amatõr vagyok a dologban. Doboztartó oldalra az gondolom nem tartozik a dobozárba. Külön kell megvenni. Az mennyi kb és hol tudom olcsón beszerelni. Elõre is köszönöm a választ.
|
galoscsabus | 107 | 2008. június 18. 10:35 |
Háló mindenkinek! A Pan-ra sajnos nem tudok annyi motyót felmálházni, mint a TDM-re. Azon, az oldaldobozok tetején elfért 1-1 kisméretû hengerzsák. Erre az alacsony tükör miatt nem rakhatom rá. Azon gondolkodom, hogy a kipufogó és a hátsó lábtartó nyúlványa vajon kibír-e károsodás nélkül egy könnyû csomagtartót, amin legalább egy (4-5 kg-os) zsákot rögzíthetek? Olyan lenne, mint a Goldwingek hátsó tartója, csak természetesen jóval kisebb. Van valakinek 5lete, javaslata? Üdv: G.Cs. |
gabeman46 | 106 | 2008. június 18. 10:22 | Válasz erre: 105 |
Szia! Köszönöm a gyors választ. Még annyit szeretnék kérdezni, hogy a kecskeméti aludobozt ami neked is van hol lehet megrendelni vagy hol tudnám elérni õket. |
Macko | 105 | 2008. június 18. 05:17 | Válasz erre: 104 |
Gyárihoz némileg hasonlót jó árban nem tudok. Van a Zega (Touratechnél kapható), ott két oldaldoboz 90 körül van. Meg van a kecskeméti aludoboz, ami nekem is van (fotók lentebb), abból 35 körül áll meg két oldaldoboz. |
gabeman46 | 104 | 2008. június 18. 03:11 | Válasz erre: 100 |
Szia! Légyszíves ha tudsz segíts abban, hogy BMW R 1150 GS-em van és megvan a motoron a gyári hátsó doboz.(fekete-nem adventure aludoboz).Hol tudnék jó árban valami gyárihoz hasonló vagy gyári szettet találni doboztartóval? Segítségedet elõre is köszönöm. Gabesz |
ziksz4 | 103 | 2008. június 13. 19:34 | Válasz erre: 102 |
Szinte mindegy milyen dobozt veszel hozzá mert a platnikon rengeteg furat és horony van a variálhatóság miatt.
|
fülemüle | 102 | 2008. június 13. 19:15 |
Van egy ilyen tartóm. Esetleg így ránézésre tudja valaki, hogy melyik az a topcase márka, aminek a platnija egy az egyben passzol rá? Vagy mindegy hogy mit teszek rá, mindeképp át kell fúrkálni?
![]() |
alexander | 101 | 2008. június 13. 18:40 |
Hali! Ha tud valaki 96'-os transalpra HEPCO&BECKER konzolt, az kérem jelezze.Vevõ lennék rá. |
Macko | 100 | 2008. június 9. 21:58 | Válasz erre: 98 |
Tudom, mert nekem is Kappa dobozom volt. Én a BMW szervizkönyvét tartottam benne. Nekem is úgy mondták valahol, valamikor, hogy arra van. Ettõl még nem biztos, hogy igaz! :o))) Egyébként most, hogy mondod, Hannoverben vettem az eü-csomagomat. Na az baromira nem férne oda be! :o))) |
pepino | 98 | 2008. június 9. 15:56 | Válasz erre: 97 |
Mackó !! Mekkora a német szabvány szerinti eü csomag ,mert az egy keskeny Kb5mm-es lapocska peremmel. De attol még igazad lehet :-)) |
pepino | 95 | 2008. június 9. 15:49 | Válasz erre: 93 |
Szia csabus!! Oda kell rakni az iratokat ill. a papirokat :-))) |
NOrbixj | 94 | 2008. június 9. 15:33 | Válasz erre: 92 |
Mackó ha majd felém jársz lécci ugorj be,szeretném látni ahogy megemeled :D
|
galoscsabus | 93 | 2008. június 9. 15:15 |
Háló Mindenkinek! Fel tud valaki világosítani, hogy a givi hátsó doboz fedelének a belsõ részén mi a szerepe annak a pirosas színû mûanyag betétnek? Lenyitható, meg felcsukható, de azon kívül? Üdv: G.Cs. |
Macko | 92 | 2008. május 4. 21:51 | Válasz erre: 90 |
Kori, fölemelem a motort a doboznál fogva. Egyébként M10-esek a csavarok. Szerintem ez olyan atombiztos, hogy többszörösen erõsebb a felfogatás, mint a Zega. Ismerem egyébként azt a redszert. De majd a gyakorlat eldönti. |
soka63 | 91 | 2008. május 4. 21:21 | Válasz erre: 89 |
Na akkor figyelj, az okos dobozgyártók már kitalálták... Kezdheted az átalakítást :-))) ![]() |
Koriori | 90 | 2008. május 3. 19:19 | Válasz erre: 79 |
Mackó! Nem jó a rögzítés! Ha ez KAL doboz, akkor csak 1mm-es, ha meg van pakolva, még közúton is meg fog vetemedni a lemez és lelazul. Erõsebb csavar kell, M8-as, és az alátétet vastagabbra venni, menettel fúrni, hogy az szolgáljon anyaként. A belsõ oldalba szintén legalább 10mm-es vastagságú lemez, tõcsavart beleragasztani, és máris használható szerszám nélkül. Ha nem érted mirõl beszélek, nézdd meg a Zega rögzítését!! (A Zega Doboz 1,5mm-es)
|
Macko | 88 | 2008. május 1. 06:18 | Válasz erre: 87 |
Kicsit körülményesebb leszedni, mint a Zegát, de csak annyival, hogy crowával kell lazítani a csavart, nem olyan "kerékkel", mint a tiedet. A rögzítést kivitelezõ szakember véleménye szerint úgy nem lehet rendesen meghúzni. Szerintem ha az összes Zegát meg lehet, ezt is meg lehetett volna... Az 1200-eseken a Zega rendszere is éppen így néz ki! Már ami az asszimetriát illeti. |
soka63 | 87 | 2008. április 30. 23:49 | Válasz erre: 86 |
Hát nem kapod le a dobozt ripsz-ropsz az biztos. Rozsda ellen azért még tegyél valamit. Az aszimmetria nem túl szerencsés. Amúgy meg OK. |
Macko | 86 | 2008. április 30. 22:02 | Válasz erre: 85 |
Asszem 1 mm-es, de lehet hogy 1,5. Ebben most nem vagyok biztos. Üresen használtam még csak. Amikor beindítom, az elsõ pillanatban hallani a visszhangot, de sima alapjáraton már nem. Az oldalsztender felhajtásának csattanását is felerõsíti. Menet közben azonban már semmit nem hallani. Ráadásul egy sz@r földúton jöttem el a mûhelybõl, ahol készült, és jól meg is húztam. Semmi jelét nem vettem észre, hogy fent lennének. Sõt, olyan masszív a rögzítés, hogy szerintem simán felemelhetjük a két oldaldoboznál fogva a motort. |
kilajsanyi | 85 | 2008. április 30. 21:57 | Válasz erre: 83 |
tényleg nem kötözködés meg duma de tényleg érdekel, hogy milyen vastag az alu? nem huppog meg kong?
|
Macko | 84 | 2008. április 30. 21:55 | Válasz erre: 82 |
Most miért? :-) Ukrajna után gõzborotváztam. Azóta csak egy kis Mátra-Tiszató szaladt bele. Egyébként valahol a Cserhát magasságában volt valami trutymó az úton, ott lett kicsit maszatos. Ja, meg a bogárkák. Itt a szezon, azok már kenõdnek szegények erõsen. Idén még csak 6600 kilométert mentem vele... |
Macko | 83 | 2008. április 30. 21:52 |
Végül írok konkrét összegeket is: A három doboz ára összesen valahol 40-45 ezer között mozog, a felszerelésért fizettem 15 ezret és a Touratech belsõ táskák ára (az oldaldobozokhoz) 23 ezer körül van. Tehát minden cuzammen valahol 80 ezer HUF körül áll meg. |
kilajsanyi | 82 | 2008. április 30. 21:50 | Válasz erre: 78 |
ûberfasza dobozok... motorod meg a fronton volt? :) |
Macko | 81 | 2008. április 30. 21:48 |
És még egy lényeges: a Touratech a Zega dobozokhoz kínál belsõ táskákat, szintén abszolút megfizethetõ áron. A kecskeméti oldaldobozok pedig szinte milliméterre megegyeznek a Zega ládákkal, így a belsõ táskák kompatibilisen használhatóak!
|
Macko | 80 | 2008. április 30. 21:46 |
És még egy fontos dolog: annyira normális összegbe került a felszerelés, hogy nagyon õszintén tudom a mestert ajánlani mindenkinek! Nekem ugyan a gyári doboztartóhoz lettek rögzítve, de egy külön erre a célra gyártott csomagtartó-kerettel talán egyszerûbb is a rögzítés. |
Macko | 79 | 2008. április 30. 21:31 |
Macko | 78 | 2008. április 30. 21:24 |
No, a felszerelt aludobozokról mellékelem a képeket. Az elsõ három kép csak illusztráció. ![]() ![]() ![]() |
manour | 77 | 2008. március 21. 18:11 | Válasz erre: 74 |
Hát én már megrendeltem 2 dobozt tõlük de kb 3-4 hét amig elkészülnek :-( Kicsit problémásnak tûnt maga a rendelés.Kiváncsi leszek birják e majd az XT-n nem csak betony úton :-)
|
kisti | 76 | 2008. március 21. 17:35 |
Sziasztok, esetleg tud valaki Xj600 ra oldaldoboz tartót ócsóba? Köszi |
xxsanyi | 75 | 2008. március 21. 17:11 |
Sziasztok! Keresnék Nonfango hátsó dobozt , legalább 40L-est, reális áron. Tel.: 06709409606
|
Macko | 74 | 2008. január 14. 15:51 |
Megkerestem azt a gyártót, akitõl tavaly Guszti és Gustaw vették a Bamakon használt alu oldaldobozokat. Már van kimondottan motoros oldaldobozuk, közzéteszem az adataikat, hátha mást is érdekel! Három méretben kapható, hossz x szélesség x magasság: 468 x 221 x 378, 468 x 251 x 378 és 468 x 298 x 379 mm. Térfogatuk ebben a sorrendben 32, 36 és 41 liter. Áruk pedig, szintén ebben a sorrendben (forint + ÁFA / darab): 12700, 12800 és 13000. Akit érdekel, adok kapcsolatot is: Bacsó Melinda, melinda.bacso@metalconstruct.hu, +36-76/482-233/121. Néhány kép illusztrációként: ![]() ![]() ![]() |
KzRider | 73 | 2007. december 14. 16:25 |
Honda CBR 1100 XX re Hepco Becker Journey (ezüst fekete 42 Les)oldaldobozok konzollal eladó.1 doboz uj ára 70000 de az egész elvihetõ 80000ért.
![]() |
KzRider | 72 | 2007. július 11. 16:52 |
Üdv !Hepco Becker Junior 40es dobozpár jó állapotban eladó.Massziv,vizálló(egy darabig),1 sisak elfér benne.Sajna nincs kihasználva ezért adom el a bolti ár felééért.Kz
|
boxer | 71 | 2006. július 14. 17:57 |
Sziasztok. Ha valakit esetleg érdekel 3 db Nonfangó túrakofferem, itt tud rá licitálni. Holnap délelõtt lejár! http://www.vatera.hu/item/view/real.php?cod=10050017 |
szesze01 | 70 | 2006. április 2. 11:23 |
Köszönöm a tippeket, elsõ fázis biztos a tapis tesztelés lesz, aztán majd meglátom, hogyan tovább.
|
cool13 | 69 | 2006. március 31. 23:05 |
Ezért nagy butaság lenne másikat venni! Amúgy ha nincs kiégve a dobból a szigetelésed, akkor nagy a válószínûsége, hogy nem is lesz annyira meleg. Ezt meg leellenõrizheted, egy nagyobb kõrt teszel dobozok nélkül, és megtapizod kiskezeddel mennyire meleg a dob! :)
|
krisztian.fz6 | 66 | 2006. március 31. 14:54 | Válasz erre: 65 |
Elõször próbáld ki hogy mennyire melegszik a dobozod, lehet, hogy sehogy. Menet közben biztos hogy nem, esetleg ha megállsz. Vagy ragasztassz oda egy szilikonlap darabot. Vagy a kipufot egy picit le vagy a doboztartót egy kicsit felemeled alátétekkel. Azért ne vegyél már dobot. :-))))
|
Macko | 64 | 2006. március 31. 14:43 | Válasz erre: 63 |
Egy Bódis dob 70 körül megáll szerintem, és azért még fekpadon le ios mérik a motorodat utána.
|
szesze01 | 63 | 2006. március 31. 13:55 |
Igen ebben biztos vagyok! Mondjuk, ami nekem szempont egy dobnál, hogy hogyan illik a motorhoz és hogy ne legyen vadítóan hangos (az elõzõ olyan volt és hosszútávon nem a legszerencsésebb), jaaa igen és most már az is szempont, hogy ne legyen túl meleg..:-) De akárhogyan is nézem egy új rendszer egy százasban benne van.. |
Macko | 62 | 2006. március 31. 13:35 | Válasz erre: 59 |
Pedig Bandika nagyon szépen zenélget egy jó dobbal!
|
tihi | 61 | 2006. március 31. 13:02 | Válasz erre: 59 |
elvileg a doboz gyártója megadja, hogy milyen távol kell legyen a doboz a kipufogó dobtól. nekem legalábbis a Givi kézikönyvében volt ilyesmi, ha jól emlékszem akkor ott 4-5 cm-t írtak.
|
cool13 | 60 | 2006. március 31. 12:05 |
Lehet elég lenne csak a dob tartókengyelét egy kicsit lejjebb engedni és akkor növekszik a távolság a két dolog között! Például gyártattni egy hosszabbat! Egy kicsit biztos engedne lefelé a tartónál, a végén ez már lehet egy centi is az már elég lehet a boldogsághoz! Csak egy ötlet
|
szesze01 | 59 | 2006. március 31. 11:08 |
Hááát nem sok bíztatót mondtatok:-((( No mind1 cseppfolyós dobozt még úgysem láttam, sõt már olyan tanácsot is kaptam, hogy nyugodtan tegyek pattogatni való kukoricát bele és majd jól kipattog...:-) Lehet, hogy a doboz aljára majd szerkesztek valami hõálló anyagot (ha egyáltalán van ilyen), vagy lecserélem a dobot (bár azt nagyon nem akarom) Mindenesetre köszi a tippeket!:-) |
Macko | 58 | 2006. március 31. 10:57 | Válasz erre: 56 |
Végy egy samukalapácsot, és igazíccs a kipun! :-))) Sztem attól függ, mennyire forró a dobod. A gyáriak elég felhevülnek, az lehet hogy nem tesz jót a doboznak, meg ami benne van. Nekem pl. a Bódis csak annyit melegszik, hogy közvetlen megállás után szabad kézzel meg lehet fogni. |
szesze01 | 56 | 2006. március 31. 10:12 |
Sziasztok! Suzuki Bandit-ra (1200S, K4) vettem Kappa csomagtartót és 3 dobozt. Minden pöpec, csak egy valami van, ami "báncsaja" szememet... A jobb oldali doboz és a kipufogó közötti távolság kb 3-4 mm (ez a kipufogó legeslegvégén van egy nagyon kicsi felületen). Jól van ez így vagy számítsak arra, hogy a doboz ráfolyik a kipufogóra? Köszi: szesze |
Galad | 55 | 2005. december 22. 23:41 | Válasz erre: 54 |
Én is elmondom amit tapasztaltam, meg a véleményemet is. Amikor üresen hoztam haza autópályán az oldaldobozokat (Nonfango 840) a szél irányától függõen 130-150 között más más sebességnél rázta be a moci elejét (Aprilia Pegaso). A doboz saját súlya 2.5kg/db. Tehát az imbolygás aerodinamikai eredetû. A gyártók nem a doboz miatt szabnak 130km/órás max. sebesség határt, hanem a motoros miatt. Amikor telepakolva 2 személlyel mentem, akkor vagy nagyon erõs szél kellett az imbolygáshoz, vagy 140 feletti sebesség. Tehát szerintem az oldaldobozos sebességmaximum, elsõsorban, a moci áramvonalazásán és összsúlyán múlik. Aztán miért is jó a kemény doboz: elsõsorban mert zárható, másodsorban mert nem ázik be, harmadsorban pedig mert ha megtámaszkodsz vele egy autón, vagy akár hol, kissebb az esélye hogy beleakadjon. Aztán a merev oldaldoboz tartó, dobozzal vagy doboz nélkül betöltheti a bukócsõ szerepét. Különösen az alumínium oldaldoboz, ami eséskor rengeteg energiát elnyel, esetleg megelõzi a moci komoly sérülését. Esemény után vissza lehet taposni közelítõ méretre és "góóóó".
|
csango | 54 | 2005. december 22. 08:17 |
Köszönöm a hozzásszólásokat. Ha egy 120-130-as túratempót biztonságosan lehet tartani oldaldobozokkal még szélben is, azt hiszem, azámomra ennyi elég. Amúgy sem mennék gyorsabban....
|
klimas | 53 | 2005. december 22. 07:30 | Válasz erre: 51 |
Azt gondolom , számokat írni butaság , mindneki a saját tempóját vegye alapul. Értelemszerûen ha megváltoztatod a géped súlypontját , alakját , légellenállását stb. másként fog viselkedni. Ehhez kell igazítani a tempót.
|
Zsifi | 52 | 2005. december 21. 23:17 | Válasz erre: 51 |
Egyébként pedig a doboz gyártók (kivétel nélkül!!) még a top-case-re is csak 130km/h-ig vállanak felelõsséget!!!
|
Spapa | 51 | 2005. december 21. 23:11 | Válasz erre: 48 |
Mihez képest lassabban?? Milyen erõs oldalszélben??? Ez mind nagyon változó... Normál (?) szélviszonyok között, ha csak hátsó doboz van akkor úgy 200 körül kezdi a menetszél bemozgatni a motort (FZS 1000). Ha a két oldaldoboz is fenn van, akkor ez már 180 körül jelentkezik. Erõs oldalszélben meg kb 130-140-el még biztonságosnak tûnik a motorozás. De nálunk a normál túratempó nem is több ennél.:-))) |
klimas | 49 | 2005. december 21. 22:09 | Válasz erre: 48 |
Saját XJ 900-as tapasztalat : oldaldobozokkal labilisabb a gép eleje ,könnyebben beszitál . Az oldalszélre biztosan jobban oda kell figyelni hiszen a támadható felület nagyobb. Az összes kellemetlenség ellenszere a lassabb haladás. Több napos túrához jobb a kemény doboz , több cucc fér el,pláne 2 személynek, nehezebben ázik be .. |
csango | 48 | 2005. december 21. 21:15 |
Azt áruljátok el kedves tapasztalt túramotorosok, hogy az oldaldobozok (kofferek) mennyire teszik érzékennyé a motort az oldalszéllel szemben? Van egy 46 l-es Givi topcase-em, azt meg sem érzi a vas. Hogy minden cuccom elférjen egy többnapos túrához, vagy oldalkoffereket, vagy nyeregtáskát kellene venni. Szerintetek melyik a jobb megoldás?
|
Spapa | 47 | 2005. december 21. 16:38 |
Nekem meg egy K48, vagy inkább K480 -as Kappa hátsó doboz kellene, háttámlával.:-) A mostani -fényezett tetejü (kék)- hibátlan K42-esemet +(háttámla, pótféklámpa), meg eladnám. Ugyanis kinõttem.:-)))) Bár 2 sima jet ebbe is belefér. Ez nem volt olcsó- itthon vettem, jó 2 éve - 34 eFt volt a doboz +6 eFt a háttámla +8 eFt a pótféklámpa szett, vagy fordítva. |
tomi_GS | 46 | 2005. december 20. 21:29 |
Hali ! Nekem a TDM-re kellene két oldaldoboz ( mert hát 1 az ugye hülyén nézne ki :) ). Tud valaki ajánlani ? Esetleg árral ? |
Zsifi | 45 | 2005. december 20. 19:01 | Válasz erre: 44 |
Bár ha adok belõle 10% kedvezményt még jobb...))))
|
Zsifi | 44 | 2005. december 20. 18:59 | Válasz erre: 42 |
valóban megéri mert a Kappa 42 l doboza adapterlappal együtt 30,000,- 4 ezerért a világ vágére is elmennék....)))) |
ripper22 | 42 | 2005. december 20. 11:45 |
Sziasztok.. Ha valaki venni akar dobozt. Van egy bolt Bécsújhelyen. Azt hiszem Bike Expert. Ott még a Louisnál is olcsobban adják a dobozokat. Én kb 26000-ért vettem ott 42L.-es Givit. http://www.bike-expert.at/ Eléggé megéri.. |
klimas | 41 | 2005. december 19. 19:34 | Válasz erre: 40 |
Szia ! A Givi és a Kappa rögzítési pontjai megegyeznek Ha érdekel esetleg Givi oldaldoboz a legmenõbb változat, jóval bolti ár alatt, keress meg !
|
Galad | 40 | 2005. december 19. 18:53 |
Tudja-e valaki, hogy oldaldobozoknál van-e kompatibilis márka? Shad, Givi, Kappa között? Givi oldaltartóm van, de a Givi doboz veszettül drága. Vagy kénytelen leszek megberhelni a Nonfango dobozaimat? Esetleg van valakinek Touratech, vagy SW-Motech alukofferja? Ha igen, küldene-e nekem fényképet a felfogatásról? Nyáron sörrel viszonoznám a segítségét!
|
Szabadsag-Vandora | 39 | 2005. december 17. 08:13 | Válasz erre: 31 |
Miért hívják máknak? Mákban motoroztál? |
Galad | 38 | 2005. december 16. 21:55 | Válasz erre: 36 |
Én a szemüvegekre ajánlott mutymuruttyot kentem rá, hát nem volt az igazi.
|
Galad | 37 | 2005. december 16. 21:54 |
Örömmel jelentem, hogy kutatásaim, nem voltak eredménytelenek! Itt a vidék állóvizében leltem egy "FogCity" nevû holmira, ami fizethetõ kategória (5500 ft) és a plexire belülrõl ragasztva, teljesen olyan, mintha Pinlock plexit használnál! Ma felraktam, kell neki 24 óra gyógyulási idõ, de csak a jövõ héten tudom kipróbálni. Ha száraz hideg lesz megírom az istenuccse tesztet! Mindenesetre most nagyon bízom a sikerben, mert ha minden jól megy, 26-án fel akarok menni BP-re a hõsök terére, ahol a BUdapest-Bamako "fapados Dakar" indul. Ha nagyon nedves lesz az idõ, akkor februárban a Raceof the Yeti versenyen szeretnék menni. Addig is szép téli álmokat!
|
Gumikacsa | 36 | 2005. december 16. 19:31 |
Figyu Galád! az én sisakom nem párásodik, van egy pára elleni lötyi -igaz aranyáron- ami gátolja a pára képzõdést! haolnap még a nevét is tudni fogom, majd megosztom minden olvasóval
|
pandamaci | 35 | 2005. december 16. 15:24 |
www.pinlock.com 2 lyukat kell fúrni a gyári plexire, /lásd fent / abba megy 2 db patentes stift, ezek közé van beszorítva a pinlock plexi. És belül van, szél nem fújja el,csak beférjen a sisak nyílásába,és minél jobban kövesse annak vonalát..Faragáshoz nem a legolcsóbb, ha elb..,20 eur körül van a lujizban. De ha egy magyar plexis /pl.dekoratõr / 1-2 százasért kivágna olyant amit rajzolsz.... |
Galad | 34 | 2005. december 16. 15:05 | Válasz erre: 31 |
Hát ez tényleg mák! Én még nem vettem a bátorságot hogy guruljak egyet. De nõ a vágy és elõbb utóbb menni fogok!
|
Galad | 33 | 2005. december 16. 15:03 | Válasz erre: 28 |
Hát nézegettem a Pinlock palettát, de pont NZI sisakra nem gyárt plexit. Nekem meg olyan amorf fejem van, hogy azt tudom hosszú távon elviselni. Eddigi csúcskísérletemkor, nem emlékszem pontosan a dátumra, de aznap volt Nyáregyházán a KTM tesztnap, na akkor reggel belülrõl is ráfagyott a pára a pleximre. Amúgy a Pinlock-kon gondolkodtam már hogy hogyan lehet felberhelni, de nem találtam megnyugtató megoldást. Azt pedig nem merem megkockáztatni, hogy nagy sebességnál elszálljon a pleko a sisakomról.
|
KOVI | 32 | 2005. december 16. 13:15 | Válasz erre: 29 |
HELYES! KÜLÖNBEN IS EGY IGAZI MOCIS NEM FÁZIK,CSAK ÉRZI A HIDEGET. :-) MEG ÍGY LEGALÁBB A MOTOR SEM BÍR TÚLMELEGEDNI.:-) ÉN AMÚGY SEM NÉLKÜLÖZÖM A KÉTKEREKET,MERT ROBOG?VAL (MEG BICAJJAL) JÁROK A VÁROSBAN. ÜDV |
Oldi | 31 | 2005. december 16. 13:10 | Válasz erre: 27 |
Galád: :::))) és ehhez még tedd hozzá azt, hogy szemüveggel vezetek az is párásodik, de nem a plexivel eggyütt... Ja, és tegnap máá nem bírtam az autót idegekkel és egy jót gurultam a városban. Miután iszonyúan felöltöztem, még melegem is volt. Enyhe havas esõben értem este haza, mire levetkõztem fehér volt az utca... Ezt hívják máknak... |