| mackotestver | 23538 | 2008. szeptember 1. 08:38 |
|
éh még: egyébként nagyon jó volt,és szégyelheti aki nem jött el!!!!!!!!!!!!!!!!
|
| oszitrek | 23535 | 2008. augusztus 31. 19:14 |
|
Ma is mentünk egy frankó kanyargást. Összesen 160 km-t, de a gumim peremig van ledöntve.. :)
|
| oszitrek | 23534 | 2008. augusztus 31. 19:14 | Válasz erre: 23533 |
|
Csetényben meg már majdnem elaludtam mire odaértetek... :)
|
| cserye | 23533 | 2008. augusztus 31. 15:49 |
|
Persze, akkor még nem, de utána a földbe tiportuk az illúzióidat :D De nem baj, tényleg 2személlyel elég gyengus a téma :)))) :P |
| cserye | 23531 | 2008. augusztus 31. 14:09 | Válasz erre: 23530 |
|
Jaja, jó kis mûvelet volt! Csak mi a GajánLaccal sokszor álltunk.... Vártuk az 5.-et 2personnal ;) :) |
| oszitrek | 23530 | 2008. augusztus 30. 21:24 |
|
GajánLac + Cserye! Fasza volt a mai 300km vandálokdás! :))) 5.-ben két személlyel... :D |
| oszitrek | 23529 | 2008. augusztus 30. 12:35 |
|
Akit érdekel! Kamocsai tali 2006... Egy kis fény és hangteszt... "http://www.youtube.com/watch?v=j1m1oFe-_7k" |
| oszitrek | 23528 | 2008. augusztus 30. 09:25 | Válasz erre: 23527 |
|
Ha idõben megölöm a feleségemet lassan szabadulnék... Ha nõt tartasz olyan mintha járó motorral hagynád a kocsidat a parkolóban... :))))))))))))))))))) |
| Motogirl | 23527 | 2008. augusztus 29. 23:41 |
|
Sziasztok! A sok szerelés mellett, talán elfér egy kis humor is..!!!! Napi bölcseletek.. A munka azoknak való, akik nem tudnak horgászni. A férfi olyan, mint a hûtõtáska. Töltsd meg sörrel és bárhova magaddal viheted. Harcoljunk együtt az üvegházhatás ellen! Fingjunk nejlonzacskóba! Budapesten kétféle gyalogos van: kaszkadõr és kamikáze. A dzsungelben minden ehetõ. Te is. A legrosszabb dolog a világon az, amikor a hülyeség szorgalommal párosul. A sast legkönnyebben a tojásban lehet elkapni. Kórustag voltam, amíg rá nem jöttek, honnan jön a zaj. Én sosem verem a kiskutyámat. Ha büntetni akarom, szájkosarat teszek rá és bezárom egy órára a kolbászok közé. Jelentkezz a sakkszövetségnél, mert elveszett egy sötét paraszt ... Olyan büdös vagy, hogy az oviban is lábszag volt a jeled! Szeretem a munkát, lenyûgöz. Képes vagyok órákig ülni és nézni. A férfi szerint az a jó, ha Õ autót vezet, a felesége háztartást, az anyósa pedig villanyáramot. Nem a gyõzelem a fontos, hanem az õszinte részvétem. Jobb félni, mint megnõsülni! Mindenhol jó, de legolcsóbb otthon. Akasztott embernek lába se éri a földet. Inkább csináld holnap! Ma már eleget hibáztál! A házasság olyan bûn, hogy még az egyház is megtagadja a feloldozást. Egy colt mindig erõsebb az ászpókernél! Az egyetlen baj a semmittevéssel, hogy nem tudod, mikor végeztél. Nincs semmi mocskos a szexben. Kivéve, ha igazán jól csinálják. A nap mottója: "Ha a cápa a tenyeredbõl eszik, a lábadból is fog." Már látom a fényt az alagút végén .... de miért dudál? A sikerhez vezetõ út - karbantartás miatt - zárva. |
| GABOCB1.3 | 23526 | 2008. augusztus 29. 20:03 |
|
jövõ héten,Kamocsa(SZlovákia..Felvidék)motoros találkozó...vagy,sör túra....
|
| hajaj | 23525 | 2008. augusztus 29. 11:45 | Válasz erre: 23521 |
|
Sziasztok! Ezért koptattam annyit a billentyûket???:) A síktolattyúsból magas fordulatra több kraftot lehet lõni. |
| oszitrek | 23524 | 2008. augusztus 29. 08:05 | Válasz erre: 23523 |
|
Mondja a nagy lökettérfogatos... :) Inkább ilyenre csináltasd meg a mocit. "http://www.youtube.com/watch?v=Bbg4uA9IXyk" Akkor talián erõ is lesz benne. :))) Bár akkor is ezek a gyári adatok...kicsit viccesek. :))) GSX 1400: 1402 cm3 97 LE HÁT EZ MIEZ?? :))))) Az enyém erõsebb. :))) 126 Nm 228 kg |
| fülemüle | 23523 | 2008. augusztus 28. 20:01 | Válasz erre: 23522 |
|
Nagymotoron csúszik mint az állat, de olyan kisebb lökettérfogatú kis ingázókon elmegy.-)))))))))
|
| oszitrek | 23521 | 2008. augusztus 28. 19:30 | Válasz erre: 23520 |
|
Hmmm olvastam, elég érdekes lett... :) Bár még mindig nem értem, h miért jobb...
|
| hajaj | 23520 | 2008. augusztus 26. 11:24 | Válasz erre: 23519 |
|
Szép napot! Fordítani ugyan nem fogok, abból csak ferdítés lenne, de írtam privit!;) |
| oszitrek | 23519 | 2008. augusztus 25. 19:36 | Válasz erre: 23516 |
|
Ha lefordítod magyarra küldheted... :) A saját elképzelésed mi? |
| oszitrek | 23518 | 2008. augusztus 25. 19:30 | Válasz erre: 23516 |
|
Dehogynem! Tök jól néz ki az enyémen.. :)))
|
| oszitrek | 23517 | 2008. augusztus 25. 19:28 | Válasz erre: 23515 |
|
:))) Nem kell nagyon félned, max télig lopom el, mert akkor felújíttatom az enyémet... :)
|
| hajaj | 23516 | 2008. augusztus 25. 09:49 | Válasz erre: 23514 |
|
A gáztartály nem passzol.:) Bizony, szeptemberben újra kezdõdik az isi. Bele is kell húznom, mert le kellene nyomnom a matkeszigorlatot, jövõ nyárra meg a szakirányválasztást. De ha összejön... ...akkor jövõ nyáron is végig dolozni fogok!:D Van nekem egy nagyszerû angol nyelvû leírásom szkennelve a hetvenes évekbõl, a Honda adta ki, 29 oldal a karbikról. Ha gondolod szívesen átküldöm! A síktolattyúsokról viszont abban sincs szó. Én meg a saját képzelgéseimet nem írom le.:) |
| bogu60 | 23515 | 2008. augusztus 25. 09:03 |
|
Sziasztok Oszi, ha meg is állok valahol, ezek után viszem magammal! |
| oszitrek | 23514 | 2008. augusztus 25. 07:33 | Válasz erre: 23513 |
|
És gáztartályos az is??? :))) Amu elmagyarázhatnád, h a síktolattyús mitõl az, miért jobb, stb... A körtolattyús meg ami nekünk van? Jövõ hét nem buli. Megyek hétvégén Kamocsára motoros talira. De az a hely még mindig érdekel. Viszont neked megint suli lesz mi? |
| hajaj | 23513 | 2008. augusztus 24. 21:17 | Válasz erre: 23512 |
|
Ha gondolod cserélhetünk, az enyémen a húzó- nyomófokozat állítható!:) 41mm elég durva...:D Mondjuk síktolattyúsra rá szoktak számolni pár mm-t a körtolattyúshoz képest, de (még) nem tudom miért. Mindenesetre az enyémre elég lenne egy 31mm-es CR Special sor is.:) Remélem jövõ héten lesz valami... Apropó jövõ hét! Oszi, nem nyomsz esetleg egy ilyen zirci-veszprémi túrát? Meglesném a géped meg akkor már megmutatnám a Középsõ-Hajagot is, amirõl a képek neked annó annyira tetszettek!;) (BARSZ II katonai távközlési állomás) |
| oszitrek | 23512 | 2008. augusztus 24. 19:46 | Válasz erre: 23511 |
|
Úgy kilopnám belõle a hátsó telót... :) Mert az állítható, a miénk meg nem.
|
| oszitrek | 23508 | 2008. augusztus 24. 15:36 | Válasz erre: 23507 |
| hajaj | 23507 | 2008. augusztus 24. 14:30 |
|
Sziasztok! Biker66: Gratulálok a géphez, tényleg nagyon szép! Nekem meg pont az hiányzott, hogy egyáltalán nem kellett figyelnem semmire. Nem tudom, hogy a szélesebb gumik miatt van-e, de még az útfelmarásokon is olyan egyenesen ment át, hogy ha nem látom milyen úton megyek, el sem hiszem. A dupladörrentõt meg kötelezõvé tenném rá, hangtól függetlenül is!:) Oszi, ezt akartam írni, hogy japóéknál is volt ám többféle változat. Nekem az jön be a legjobban, ami a mostani vasamra hasonlít( természetesen:) ), persze nálunk nem lehet kapni.( természetesen:( ) Azon az SC40-en meg szerintem nem befecskendezõ van, hanem Keihin FCR vagy Mikuni Slingshot porlasztósor. |
| oszitrek | 23506 | 2008. augusztus 24. 13:17 |
|
Az SC40-et is össze vissza változtatgatták. Van belõle vagy 3-4 fajta változat. Pl láttam olyat amin másik volt az eredeti fék elöl, akkor más volt a lengécsillapítónál az a 3 forgáspontos kütyüizé, ahogy tudom a karbiknál is volt valami változás...
|
| oszitrek | 23505 | 2008. augusztus 24. 13:13 |
|
Másik érdekesség, h az CB1300 SC40-et is 2 fajta blokkfestéssel adták ki. A fekete, meg a polír blokkal... mint a képen... |
| oszitrek | 23504 | 2008. augusztus 24. 13:06 | Válasz erre: 23498 |
| oszitrek | 23503 | 2008. augusztus 24. 13:02 | Válasz erre: 23496 |
|
Mert ezt valami mûhely megtuningolta.. :) Van pár ilyen képem...
|
| oszitrek | 23502 | 2008. augusztus 24. 13:01 | Válasz erre: 23494 |
|
Bogu! Nem is volt nemfogadott hívásom tõled.
|
| Motogirl | 23501 | 2008. augusztus 24. 11:28 | Válasz erre: 23498 |
|
Hahó! Azért én 1-2 örömkönnyet elmorzsolnék a szemem sarkában ha az én garázsomban árválkodna egy ilyen paci! És tulajdonképpen nem lennék fanyalgós, hogy új vagy régi blokkos a pici!!! :)))))))))))))
|
| ziksz4 | 23499 | 2008. augusztus 24. 10:32 | Válasz erre: 23498 |
|
Szerintem is sokkal-sokkal szebb a régi mint az új blokk.
|
| biker66 | 23498 | 2008. augusztus 24. 10:27 | Válasz erre: 23497 |
|
Sajna már csak az új blokkal van, pedig ez nagyságrenddel szebb sztem. A GSX 1.4 tulajok láthatják, hogy az õ blokkjuk mennyire hasonlít rá! :o))És az egyedi hátsó rugózást sem láttam azóta-
|
| ziksz4 | 23497 | 2008. augusztus 24. 10:15 | Válasz erre: 23492 |
|
A japánoknál még mindíg ezzel a hûtõbordás blokkal forgalmazzák? Az X4-ben is ez a blokk volt csak nem a festett változata és SC38 volt a motorkódja. |
| ziksz4 | 23496 | 2008. augusztus 24. 10:10 | Válasz erre: 23493 |
|
Ez valami spéci változat, mert van rajta olajhûtõ és befecskendezéses.
|
| biker66 | 23495 | 2008. augusztus 24. 10:04 | Válasz erre: 23482 |
|
Ez nagy, erõs, és ott kell lenni fejben minden pillanatban! Egy kis kipufogótuning megoldja a hanggondot is- úgy hörög, mint egy subaru sti csak kell neki a 4-2 kipufogórendszer!
|
| bogu60 | 23494 | 2008. augusztus 24. 05:46 |
|
Sziasztok, igen én voltam Oszi. És próbáltalak is hívni, de szokás szerint nem veszed föl a telot!
|
| oszitrek | 23492 | 2008. augusztus 23. 22:55 | Válasz erre: 23491 |
|
Elsõ kép a japó CB1300 SC40 Második: EU-s CB1300 SC54 |
| hajaj | 23491 | 2008. augusztus 23. 20:06 | Válasz erre: 23489 |
|
Nem tudom, annyira nem néztem meg. Igazából nem is tudom mi a különbség.
|
| oszitrek | 23490 | 2008. augusztus 23. 20:02 |
|
Ma ki jött velem szembe este 6 után Füzitõnél??? Piros-fehér Big-1 -al? Bogu! Te voltál? |
| oszitrek | 23489 | 2008. augusztus 23. 20:00 | Válasz erre: 23488 |
|
De a japó változatú(SC40) CB1300 volt ugye?
|
| cserye | 23487 | 2008. augusztus 23. 17:05 |
|
Mintha ez ott lett volna Tokajban is... Bár lehet hogy csak a kellõ mennyiségû ital okozta délibábot láttam. Csak olyan ismerõs nekem is...
|
| oszitrek | 23486 | 2008. augusztus 23. 14:24 | Válasz erre: 23485 |
|
Jah, és a beszarás, h a CB1300 meg a barátnõjéé...
|
| oszitrek | 23484 | 2008. augusztus 23. 14:12 | Válasz erre: 23483 |
|
Ilyen volt a Big-1? Mert akkor ismerem.. :)
|
| hajaj | 23483 | 2008. augusztus 23. 14:01 |
|
Apropó, Jászszentandráson volt egy piros-fehér CB1300 és egy ugyanilyenre mázolt BIG-1 lámpaidommal, de a tulajokkal nem találkoztam. A BIG-1 ismerõs volt valahonnan.
|
| hajaj | 23482 | 2008. augusztus 23. 13:57 | Válasz erre: 23481 |
|
Túl jó baffa meg... :) Az ereje kellene, de semmi más. Kicsi, halk és röhejesen könnyû vezetni.(legalábbis olyan szinten, hogy be tudd venni a kanyart:)) Ezek persze jó dolgok, csak én vagyok farok, elõbb vennék Skoda Rapidot, mint vadiúj Mercedest. Azt nem értem, hogy a srác milyen hasalós pózról ír, én elõször még a lábtartókat sem találtam, annyira meglepett ez a kiegyenesedett ülõhelyzet. A lebegõs dolog nálam is megvolt, szerintem ezt más gép nem is tudhatja. Ha lenne egy olyan labdaszerû valami, amire rá lehet ülni és oda repítene, ahova gondolod, az lenne ilyen érzés. De az meg nem motor. Úgyhogy maradok az olajtócsáknál, már csak két olyan motort gyártanak, ami kellene, de szerencsére annyi péz soha nem lesz a számlámon.:) |
| hajaj | 23480 | 2008. augusztus 23. 12:51 |
|
Sziasztok! Kösz a tippeket, de ha minden jól megy, akkor jövõ héten sikerül majd orvosolni a problémát, attól függ mennyi idõm lesz. CB1300: Nekem viszont pont azóta nem kellene, mióta mentem vele. :( |
| oszitrek | 23479 | 2008. augusztus 23. 12:47 | Válasz erre: 23478 |
|
Ne aggódj, nekem is basztatja a fantáziámat. Pedig aztán az enyém ilyesmi, de ez újabb, meg ezek is igen szépek. Meg újabbak....
|
| ziksz4 | 23478 | 2008. augusztus 23. 08:38 | Válasz erre: 23477 |
|
Basszus, még mindíg ezek a legszebb gépek, de annyira megfertõzött ez a túraendúrós vonal hogy egyelõre nem akarok visszaülni rájuk. De lehet hogy ami késik az nem múlik? :-))
|
| oszitrek | 23477 | 2008. augusztus 23. 03:57 |
|
Egy kis új CB1300 teszt... "http://totalbike.hu/tesztek/cb1300xjr130/" "http://xor.freeblog.hu/archives/2008/07/13/Ronda_de_finom/" |
| oszitrek | 23476 | 2008. augusztus 22. 21:34 | Válasz erre: 23474 |
|
Nem így kell ám a Dunába menni fürödni.. :) Kell Hozzá fürdõruci.. :)))
|
| fülemüle | 23475 | 2008. augusztus 22. 19:19 | Válasz erre: 23473 |
|
Sajnos az 1000ccm alatti gépeknek külön kellett parkolniuk:-)))
|
| ziksz4 | 23474 | 2008. augusztus 22. 15:56 | Válasz erre: 23473 |
|
Mi átmentünk Szlovákiába motort mosni. :-)
|
| oszitrek | 23473 | 2008. augusztus 22. 15:25 |
|
Mi utána elmentünk gumit koptatni Balatonfüred-Veszprém-Zirc felé...
|
| oszitrek | 23471 | 2008. augusztus 22. 15:14 | Válasz erre: 23470 |
|
Köszi, rendes vagy, csak kicsit messze.. :( |
| gajanlac | 23469 | 2008. augusztus 21. 10:02 |
|
Lehet az 1000F elektronika több áramot "zabál" mint a CB . probáld meg a CB elektronikával is. |
| oszitrek | 23468 | 2008. augusztus 21. 00:22 |
|
Ma is leállt a moci párszor. Érdekes. Pl amikor alig volt bemelegedve, a venti sem ment, mégis megállt. Velem volt a Sanyi is akinek ugye CB1000-re van. Álltunk 1más mellett a lámpánál, és beindult mindenkinek a ventije, nekem nekiállt ingadozni az alapjárat szokás szerint, neki meg állt 1000-ren mintha odaszögelték volna. Pedig az Õ mocijában még 80W-os égõ is van, az enyémben meg 55/60W-os... Ha szar lenne a generátorom, akkor nem lenne rendes töltésem, az impulzus jeladóval sem lehetnek gondok, mert akkor soha nem lenne jó a gép. Sztem kipróbálom másik fesszabályzóval hátha az a ludas. Remélem azzal megszûnik a probléma. Eléggé úgy tûnik, mintha nem kapna gyújtást az 1ik henger, mert amikor be akar fulladni, és odahúzok a gáznak, akkor erõsebbet mordul. Gyertyákat most cseréltem, azt hittem azok szivatnak, de nem ott a probléma. Jól jönne egy stroboszkópos próbalámpa, mert azt rá lehetne akasztani a gyertyakábelre, és lehetne látni, h kap feszt vagy nem... |
| oszitrek | 23467 | 2008. augusztus 19. 16:43 | Válasz erre: 23466 |
|
Na, teszteltem 1et. Ha refin vagyok, meg beindul a venti, akkor aztán dadog mint állat alapjáraton. Ha lekötöttem a ventit, akkor is még ingadozott refin, de már nem állt le. Ha leveszek róla minden villanyt, akkor normális lesz az alapjártat. Érdekes, a régi blokkommal ezt nem csinálta. És ugyan azt a generátort, fesszabályzót használom ezen a blokkon. Hamar fel kell raknom a kawa hûtõt, akkor talán nem lesz ennyire melege. Vagy menjek át minden piroslámpán? :))))
|
| gajanlac | 23466 | 2008. augusztus 19. 06:22 |
|
A VENTILLÁTOR motorja elég nagy teljesitményü. Névleges feszültségen azaz 12V-n ,mint Oszi irta megeszi a 10A-t ,Nagyobb feszültségnél amikor megy a motor és rendesen tud TÖLTENI azaz 14,4-15,2V akkor 11-14A-t is ehet . A lényeg :alapjáraton a motorok generátora nem tud elegendöt tölteni. Égnak a lámpák ,estleg huzod a féket(féklámpa 21W) és beindul a hütöventillátor akkor bizon leesik a rendszer feszültsége. A müködö motornak van akkora vákum hatása ,hogy elég legyen a karbinak (0,2bar) . A rossz gyorsulást és a többi problémát okozhatja a levegö nem kellöképpen való áramlása. Tehát levegöbeömlés légszürö, tömitetlenségek bárhol, a karburátor hibája és a kipufogo eltömödése is. udv. |
| oszitrek | 23465 | 2008. augusztus 18. 21:39 | Válasz erre: 23461 |
|
Kompressziód biztos van, mert ha nem lenne, semmilyen gyorsulásod sem lenne. Régi motoroknál, mint a Lac CBX750-e, is érdekesen megy 5000 felett. Szakaszosan gyorsul az is, nem egyenletesen mint az enyém...bár már az enyém sem... Levegõszûrõdet nézted? |
| oszitrek | 23464 | 2008. augusztus 18. 21:33 | Válasz erre: 23461 |
|
Az enyém nem megtorpan, hanem alapjáraton elkezd dadogni. Pl megállok városba 1 lámpánál, amikor tüzel a blokk(fogy a szén), akkor nekiáll dadogni. Azért majd lehúzom, és jól felmelegítem...
|
| oszitrek | 23463 | 2008. augusztus 18. 21:23 | Válasz erre: 23450 |
|
Te is ottleszel szerdán Füli? Mert akkor lehet kinézünk...
|
| hajaj | 23462 | 2008. augusztus 18. 20:28 |
|
Fasza dolgokat írok én is, a klíma nem ide tartozik.:) Füli, 20-a jó lenne, ha nem dolgoznék aznap is.:( |
| hajaj | 23461 | 2008. augusztus 18. 20:11 |
|
Sziasztok! Oszi, 3-mas Golfunkban ha beindul a hûtõventi, ugyanígy megtorpan egy pillanatra és biztos vagyok benne, hogy az áramfelvétele miatt.(65 LE nem sok, 250 000 km viszont már nem kevés) Klímával meg majdnem ugyanolyan zord tüneteket produkál, mint a te vasad.:) Én is rámérnék a helyedben! Viszont nekem is elkélne egy kis segítség az Uraktól. A 900-as vasat most már kicsit jobban meg merem hajtani:) és az tûnt fel, hogy terhelés alatt egyáltalán nem úgy pörög fel, ahogyan kellene. Gyakorlatilag 5000 1/p-tõl szakaszonként megszûnik gyorsulni, aztán meg hirtelen mégis meglódul. Elõször a másodlagos fõfúvókára gyanakodtam (2/3 gázállástól van szerepe), de a karbikat szétszedve semmi hibát nem találtam. (dúsítómembránokat nem néztem meg) Ilyen dolgok történhetnek a motorblokk erõs kopottsága miatt? Ezen ugyebár vákuum-emeléses súberek vannak és ahol kompresszió nincs, ott vákuum sem lesz, gondolnám én. |
| oszitrek | 23458 | 2008. augusztus 18. 10:46 | Válasz erre: 23457 |
|
Hmmm...elvileg 10A alatt kéne neki. Bár sztem nincs köze hozzá. Majd letesztelem, amikor megint csinálja, akkor lehúzom a ventit, és megnézem akkor mi lesz...
|
| zümi750 | 23457 | 2008. augusztus 18. 07:47 |
|
Valószinû, hogy a ventillátor k..va sok áramot vesz föl. lehet hogy kezd bekrepálni. ez csak tipp de nézesd meg egy ampervadásszal!!!
|
| oszitrek | 23455 | 2008. augusztus 17. 23:13 |
|
Zümi! Kéne valami ötlet. Ha a moci bemelegszik a városban, és beindul a ventilátorom, akkor nekiáll az alapjáratomba beledadogni. Annyira beletud dadogni, h van olyan, h leáll. Vajon mi csinálhatja ezt? Próbáltam az alapjárattal játszani, de nem segített neki. Olyan mintha a benzin levegõ keverék akkor már nem lenne jó. Ez lehetséges? |
| oszitrek | 23454 | 2008. augusztus 17. 22:43 | Válasz erre: 23453 |
|
És vifil lenne a hátsó gumi? Mert nekem azt kell cserélni, bár, most BT020 van fent, és nem nagyon vagyok megelégedve vele...
|
| freemailpeter | 23453 | 2008. augusztus 17. 14:13 |
|
hellosztok ha esetleg valakit érdekelne, van egy elado bt021 es sport tura gumim eladó, párban 120/70 és 180/55ösek bocs hogy közbevágtam!! |
| fülemüle | 23451 | 2008. augusztus 17. 09:31 |
|
Macitesó, ály láv jú:-))):"http://www.youtube.com/watch?v=ayf7GIhxzsM"
|
| fülemüle | 23450 | 2008. augusztus 17. 09:25 |
|
Ha valakit érdekel, akkor augusztus 20.-án Siófokon a Tesco parkolóban veterán börze, kiállítás lesz. Lesz egy halom veterán jármû, használt cuccok, meg minden.
|
| fülemüle | 23449 | 2008. augusztus 17. 09:24 | Válasz erre: 23447 |
|
Ha megnyugtat,én is most cserélek gumit, mert nekem sem bírta ki a szezont:-)))
|
| cserye | 23447 | 2008. augusztus 14. 21:26 |
|
Hell All! Szétment a gunyim.... De szerencsére a mai áldott napon megkaptam a bés jogsit, hnap reggel tûz Gyál, cél a Fekti mûvek! Pont jókor... Úgyogy Füli, nem bírta ki sajna a szezont... Na lépek melózni! Mindenkinek minden jót! |
| oszitrek | 23444 | 2008. augusztus 14. 11:59 | Válasz erre: 23443 |
|
Az enyémet sem lehet megcsinálni. Hivatalosan... :) Aztán tudod milyen a magyar ember. :) Találékony. :) Megnézhetem ha gondolod... |
| zümi750 | 23443 | 2008. augusztus 14. 11:55 |
|
naonkuvajóvolt az Iron Maiden concerto!!!!!!!!!!! oszi az a bajság hogy nem lehet "állítólag" szétszedni. de majd még körbejárom a dolgot. hogy csináltad meg a tiedet? |
| oszitrek | 23442 | 2008. augusztus 13. 11:05 | Válasz erre: 23441 |
|
Szió! Alszok én...néha! Azért nem leszek, mert már az vagyok, és nem akarok besokalni... :)
|
| Motogirl | 23441 | 2008. augusztus 13. 10:32 |
|
Szia Oszi! Te miért nem alszol éjjel?? Így nem leszel Nagy és Erõs!!! :))))))))))))))
|
| oszitrek | 23440 | 2008. augusztus 13. 04:01 | Válasz erre: 23438 |
|
Amu mi a baja az érzékelõnek? Nem lehet megcsinálni? Csak mert az én TPS szenzoromat is megcsináltam... |