11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31 1 2 3 4
5 6 7 8

Kérlek jelentkezz be

Regisztráció
Elfelejtett jelszó
Honda CB1000 Big One
Következő oldal

fülemüle 23539 2008. szeptember 1. 18:15   Válasz erre: 23538
Hú, de ég a pofám:-)))
    

mackotestver 23538 2008. szeptember 1. 08:38  
éh még: egyébként nagyon jó volt,és szégyelheti aki nem jött el!!!!!!!!!!!!!!!!
    

mackotestver 23537 2008. szeptember 1. 08:36  
Kék túra:
    

mackotestver 23536 2008. szeptember 1. 08:34  
Hi!!Egy pici elismerés:
    

oszitrek 23535 2008. augusztus 31. 19:14  
Ma is mentünk egy frankó kanyargást. Összesen 160 km-t, de a gumim peremig van ledöntve.. :)
    

oszitrek 23534 2008. augusztus 31. 19:14   Válasz erre: 23533
Csetényben meg már majdnem elaludtam mire odaértetek... :)
    

cserye 23533 2008. augusztus 31. 15:49  
Persze, akkor még nem, de utána a földbe tiportuk az illúzióidat :D De nem baj, tényleg 2személlyel elég gyengus a téma :))))
:P
    

oszitrek 23532 2008. augusztus 31. 14:27   Válasz erre: 23531
4.-ben egyedül??? :)))
    

cserye 23531 2008. augusztus 31. 14:09   Válasz erre: 23530
Jaja, jó kis mûvelet volt! Csak mi a GajánLaccal sokszor álltunk.... Vártuk az 5.-et 2personnal ;)
:)
    

oszitrek 23530 2008. augusztus 30. 21:24  
GajánLac + Cserye!
Fasza volt a mai 300km vandálokdás! :)))
5.-ben két személlyel... :D

    

oszitrek 23529 2008. augusztus 30. 12:35  
Akit érdekel! Kamocsai tali 2006...
Egy kis fény és hangteszt...
"http://www.youtube.com/watch?v=j1m1oFe-_7k"
    

oszitrek 23528 2008. augusztus 30. 09:25   Válasz erre: 23527
Ha idõben megölöm a feleségemet lassan szabadulnék...

Ha nõt tartasz olyan mintha járó motorral hagynád a kocsidat a parkolóban...

:)))))))))))))))))))
    

Motogirl 23527 2008. augusztus 29. 23:41  
Sziasztok! A sok szerelés mellett, talán elfér egy kis humor is..!!!!

Napi bölcseletek..

A munka azoknak való, akik nem tudnak horgászni.

A férfi olyan, mint a hûtõtáska. Töltsd meg sörrel és bárhova magaddal viheted.

Harcoljunk együtt az üvegházhatás ellen! Fingjunk nejlonzacskóba!

Budapesten kétféle gyalogos van: kaszkadõr és kamikáze.

A dzsungelben minden ehetõ. Te is.

A legrosszabb dolog a világon az, amikor a hülyeség szorgalommal párosul.

A sast legkönnyebben a tojásban lehet elkapni.

Kórustag voltam, amíg rá nem jöttek, honnan jön a zaj.

Én sosem verem a kiskutyámat. Ha büntetni akarom, szájkosarat teszek rá és bezárom egy órára a kolbászok közé.

Jelentkezz a sakkszövetségnél, mert elveszett egy sötét paraszt ...

Olyan büdös vagy, hogy az oviban is lábszag volt a jeled!

Szeretem a munkát, lenyûgöz. Képes vagyok órákig ülni és nézni.

A férfi szerint az a jó, ha Õ autót vezet, a felesége háztartást, az anyósa pedig villanyáramot.

Nem a gyõzelem a fontos, hanem az õszinte részvétem.

Jobb félni, mint megnõsülni!

Mindenhol jó, de legolcsóbb otthon.

Akasztott embernek lába se éri a földet.

Inkább csináld holnap! Ma már eleget hibáztál!

A házasság olyan bûn, hogy még az egyház is megtagadja a feloldozást.

Egy colt mindig erõsebb az ászpókernél!

Az egyetlen baj a semmittevéssel, hogy nem tudod, mikor végeztél.

Nincs semmi mocskos a szexben. Kivéve, ha igazán jól csinálják.

A nap mottója: "Ha a cápa a tenyeredbõl eszik, a lábadból is fog."

Már látom a fényt az alagút végén .... de miért dudál?

A sikerhez vezetõ út - karbantartás miatt - zárva.






    

GABOCB1.3 23526 2008. augusztus 29. 20:03  
jövõ héten,Kamocsa(SZlovákia..Felvidék)motoros találkozó...vagy,sör túra....
    

hajaj 23525 2008. augusztus 29. 11:45   Válasz erre: 23521
Sziasztok!

Ezért koptattam annyit a billentyûket???:) A síktolattyúsból magas fordulatra több kraftot lehet lõni.

    

oszitrek 23524 2008. augusztus 29. 08:05   Válasz erre: 23523
Mondja a nagy lökettérfogatos... :)
Inkább ilyenre csináltasd meg a mocit.
"http://www.youtube.com/watch?v=Bbg4uA9IXyk"
Akkor talián erõ is lesz benne. :)))
Bár akkor is ezek a gyári adatok...kicsit viccesek. :)))
GSX 1400:
1402 cm3
97 LE HÁT EZ MIEZ?? :))))) Az enyém erõsebb. :)))
126 Nm
228 kg
    

fülemüle 23523 2008. augusztus 28. 20:01   Válasz erre: 23522
Nagymotoron csúszik mint az állat, de olyan kisebb lökettérfogatú kis ingázókon elmegy.-)))))))))
    

oszitrek 23522 2008. augusztus 28. 19:58  
Frankó ez a Dunlop Sportmax Qualifier hátsó gumi...
    

oszitrek 23521 2008. augusztus 28. 19:30   Válasz erre: 23520
Hmmm olvastam, elég érdekes lett... :) Bár még mindig nem értem, h miért jobb...
    

hajaj 23520 2008. augusztus 26. 11:24   Válasz erre: 23519
Szép napot!

Fordítani ugyan nem fogok, abból csak ferdítés lenne, de írtam privit!;)
    

oszitrek 23519 2008. augusztus 25. 19:36   Válasz erre: 23516
Ha lefordítod magyarra küldheted... :)
A saját elképzelésed mi?
    

oszitrek 23518 2008. augusztus 25. 19:30   Válasz erre: 23516
Dehogynem! Tök jól néz ki az enyémen.. :)))
    

oszitrek 23517 2008. augusztus 25. 19:28   Válasz erre: 23515
:))) Nem kell nagyon félned, max télig lopom el, mert akkor felújíttatom az enyémet... :)
    

hajaj 23516 2008. augusztus 25. 09:49   Válasz erre: 23514
A gáztartály nem passzol.:)

Bizony, szeptemberben újra kezdõdik az isi. Bele is kell húznom, mert le kellene nyomnom a matkeszigorlatot, jövõ nyárra meg a szakirányválasztást. De ha összejön... ...akkor jövõ nyáron is végig dolozni fogok!:D

Van nekem egy nagyszerû angol nyelvû leírásom szkennelve a hetvenes évekbõl, a Honda adta ki, 29 oldal a karbikról. Ha gondolod szívesen átküldöm! A síktolattyúsokról viszont abban sincs szó. Én meg a saját képzelgéseimet nem írom le.:)
    

bogu60 23515 2008. augusztus 25. 09:03  
Sziasztok

Oszi, ha meg is állok valahol, ezek után viszem magammal!

    

oszitrek 23514 2008. augusztus 25. 07:33   Válasz erre: 23513
És gáztartályos az is??? :)))

Amu elmagyarázhatnád, h a síktolattyús mitõl az, miért jobb, stb... A körtolattyús meg ami nekünk van?

Jövõ hét nem buli. Megyek hétvégén Kamocsára motoros talira.
De az a hely még mindig érdekel. Viszont neked megint suli lesz mi?
    

hajaj 23513 2008. augusztus 24. 21:17   Válasz erre: 23512
Ha gondolod cserélhetünk, az enyémen a húzó- nyomófokozat állítható!:)

41mm elég durva...:D Mondjuk síktolattyúsra rá szoktak számolni pár mm-t a körtolattyúshoz képest, de (még) nem tudom miért. Mindenesetre az enyémre elég lenne egy 31mm-es CR Special sor is.:) Remélem jövõ héten lesz valami...

Apropó jövõ hét! Oszi, nem nyomsz esetleg egy ilyen zirci-veszprémi túrát? Meglesném a géped meg akkor már megmutatnám a Középsõ-Hajagot is, amirõl a képek neked annó annyira tetszettek!;) (BARSZ II katonai távközlési állomás)


    

oszitrek 23512 2008. augusztus 24. 19:46   Válasz erre: 23511
Úgy kilopnám belõle a hátsó telót... :) Mert az állítható, a miénk meg nem.
    

bogu60 23511 2008. augusztus 24. 17:14  
És ez is !
    

oszitrek 23510 2008. augusztus 24. 16:00  
És a legjobb meg ez... :)))
    

oszitrek 23509 2008. augusztus 24. 15:54  
Amu nekem is van pár gyengém az új CB1300-ból...
    

oszitrek 23508 2008. augusztus 24. 15:36   Válasz erre: 23507
Mármint az új SC54-bõl ugye? Mint az elsõ képen?

Amu jah, az Keihin FCR síktolattyús karbisor...
Még a Mikuni TMR-t szokták használni.
De az a durva, h a CB1000-re is az eredeti 34mm-es torokátmérõjû helyett 41-est... :))) Nekem már a 38-assal is igen komolyan megy. :)))
    

hajaj 23507 2008. augusztus 24. 14:30  
Sziasztok!
Biker66: Gratulálok a géphez, tényleg nagyon szép! Nekem meg pont az hiányzott, hogy egyáltalán nem kellett figyelnem semmire. Nem tudom, hogy a szélesebb gumik miatt van-e, de még az útfelmarásokon is olyan egyenesen ment át, hogy ha nem látom milyen úton megyek, el sem hiszem. A dupladörrentõt meg kötelezõvé tenném rá, hangtól függetlenül is!:)

Oszi, ezt akartam írni, hogy japóéknál is volt ám többféle változat. Nekem az jön be a legjobban, ami a mostani vasamra hasonlít( természetesen:) ), persze nálunk nem lehet kapni.( természetesen:( )
Azon az SC40-en meg szerintem nem befecskendezõ van, hanem Keihin FCR vagy Mikuni Slingshot porlasztósor.
    

oszitrek 23506 2008. augusztus 24. 13:17  
Az SC40-et is össze vissza változtatgatták. Van belõle vagy 3-4 fajta változat. Pl láttam olyat amin másik volt az eredeti fék elöl, akkor más volt a lengécsillapítónál az a 3 forgáspontos kütyüizé, ahogy tudom a karbiknál is volt valami változás...
    

oszitrek 23505 2008. augusztus 24. 13:13  
Másik érdekesség, h az CB1300 SC40-et is 2 fajta blokkfestéssel adták ki. A fekete, meg a polír blokkal...
mint a képen...
    

oszitrek 23504 2008. augusztus 24. 13:06   Válasz erre: 23498
Az a rugózási technika nekem is bejön...
Avval, h 3 forgáspontot adtak neki, sokkal finomabban mûködhet.
Meg is akartam az enyémnél is csinálni, de idõ + pénz...
Japánoknál megcsinálták már CB1000-re is. Nézd csak a képeken.
    

oszitrek 23503 2008. augusztus 24. 13:02   Válasz erre: 23496
Mert ezt valami mûhely megtuningolta.. :) Van pár ilyen képem...
    

oszitrek 23502 2008. augusztus 24. 13:01   Válasz erre: 23494
Bogu! Nem is volt nemfogadott hívásom tõled.
    

Motogirl 23501 2008. augusztus 24. 11:28   Válasz erre: 23498
Hahó! Azért én 1-2 örömkönnyet elmorzsolnék a szemem sarkában ha az én garázsomban árválkodna egy ilyen paci! És tulajdonképpen nem lennék fanyalgós, hogy új vagy régi blokkos a pici!!! :)))))))))))))
    

biker66 23500 2008. augusztus 24. 10:45   Válasz erre: 23499
Köszi Zx4!
    

ziksz4 23499 2008. augusztus 24. 10:32   Válasz erre: 23498
Szerintem is sokkal-sokkal szebb a régi mint az új blokk.
    

biker66 23498 2008. augusztus 24. 10:27   Válasz erre: 23497
Sajna már csak az új blokkal van, pedig ez nagyságrenddel szebb sztem. A GSX 1.4 tulajok láthatják, hogy az õ blokkjuk mennyire hasonlít rá! :o))És az egyedi hátsó rugózást sem láttam azóta-
    

ziksz4 23497 2008. augusztus 24. 10:15   Válasz erre: 23492
A japánoknál még mindíg ezzel a hûtõbordás blokkal forgalmazzák?
Az X4-ben is ez a blokk volt csak nem a festett változata és SC38 volt a motorkódja.
    

ziksz4 23496 2008. augusztus 24. 10:10   Válasz erre: 23493
Ez valami spéci változat, mert van rajta olajhûtõ és befecskendezéses.
    

biker66 23495 2008. augusztus 24. 10:04   Válasz erre: 23482
Ez nagy, erõs, és ott kell lenni fejben minden pillanatban! Egy kis kipufogótuning megoldja a hanggondot is- úgy hörög, mint egy subaru sti csak kell neki a 4-2 kipufogórendszer!
    

bogu60 23494 2008. augusztus 24. 05:46  
Sziasztok, igen én voltam Oszi. És próbáltalak is hívni, de szokás szerint nem veszed föl a telot!
    

oszitrek 23493 2008. augusztus 23. 22:59   Válasz erre: 23492
Jobb kép az SC40-rõl...
    

oszitrek 23492 2008. augusztus 23. 22:55   Válasz erre: 23491
Elsõ kép a japó CB1300 SC40
Második: EU-s CB1300 SC54
    

hajaj 23491 2008. augusztus 23. 20:06   Válasz erre: 23489
Nem tudom, annyira nem néztem meg. Igazából nem is tudom mi a különbség.
    

oszitrek 23490 2008. augusztus 23. 20:02  
Ma ki jött velem szembe este 6 után Füzitõnél??? Piros-fehér Big-1 -al?
Bogu! Te voltál?
    

oszitrek 23489 2008. augusztus 23. 20:00   Válasz erre: 23488
De a japó változatú(SC40) CB1300 volt ugye?
    

hajaj 23488 2008. augusztus 23. 19:54   Válasz erre: 23486
Akkor nem káprázott a szemem!!!:D

    

cserye 23487 2008. augusztus 23. 17:05  
Mintha ez ott lett volna Tokajban is... Bár lehet hogy csak a kellõ mennyiségû ital okozta délibábot láttam. Csak olyan ismerõs nekem is...
    

oszitrek 23486 2008. augusztus 23. 14:24   Válasz erre: 23485
Jah, és a beszarás, h a CB1300 meg a barátnõjéé...
    

hajaj 23485 2008. augusztus 23. 14:14   Válasz erre: 23484
De ilyen ám!
    

oszitrek 23484 2008. augusztus 23. 14:12   Válasz erre: 23483
Ilyen volt a Big-1? Mert akkor ismerem.. :)
    

hajaj 23483 2008. augusztus 23. 14:01  
Apropó, Jászszentandráson volt egy piros-fehér CB1300 és egy ugyanilyenre mázolt BIG-1 lámpaidommal, de a tulajokkal nem találkoztam. A BIG-1 ismerõs volt valahonnan.
    

hajaj 23482 2008. augusztus 23. 13:57   Válasz erre: 23481
Túl jó baffa meg... :)

Az ereje kellene, de semmi más. Kicsi, halk és röhejesen könnyû vezetni.(legalábbis olyan szinten, hogy be tudd venni a kanyart:)) Ezek persze jó dolgok, csak én vagyok farok, elõbb vennék Skoda Rapidot, mint vadiúj Mercedest. Azt nem értem, hogy a srác milyen hasalós pózról ír, én elõször még a lábtartókat sem találtam, annyira meglepett ez a kiegyenesedett ülõhelyzet. A lebegõs dolog nálam is megvolt, szerintem ezt más gép nem is tudhatja. Ha lenne egy olyan labdaszerû valami, amire rá lehet ülni és oda repítene, ahova gondolod, az lenne ilyen érzés. De az meg nem motor. Úgyhogy maradok az olajtócsáknál, már csak két olyan motort gyártanak, ami kellene, de szerencsére annyi péz soha nem lesz a számlámon.:)
    

oszitrek 23481 2008. augusztus 23. 13:03   Válasz erre: 23480
Mert? Nem tetszett?
    

hajaj 23480 2008. augusztus 23. 12:51  
Sziasztok! Kösz a tippeket, de ha minden jól megy, akkor jövõ héten sikerül majd orvosolni a problémát, attól függ mennyi idõm lesz.

CB1300: Nekem viszont pont azóta nem kellene, mióta mentem vele. :(
    

oszitrek 23479 2008. augusztus 23. 12:47   Válasz erre: 23478
Ne aggódj, nekem is basztatja a fantáziámat. Pedig aztán az enyém ilyesmi, de ez újabb, meg ezek is igen szépek. Meg újabbak....
    

ziksz4 23478 2008. augusztus 23. 08:38   Válasz erre: 23477
Basszus, még mindíg ezek a legszebb gépek, de annyira megfertõzött ez a túraendúrós vonal hogy egyelõre nem akarok visszaülni rájuk. De lehet hogy ami késik az nem múlik? :-))
    

oszitrek 23477 2008. augusztus 23. 03:57  
Egy kis új CB1300 teszt...
"http://totalbike.hu/tesztek/cb1300xjr130/"
"http://xor.freeblog.hu/archives/2008/07/13/Ronda_de_finom/"
    

oszitrek 23476 2008. augusztus 22. 21:34   Válasz erre: 23474
Nem így kell ám a Dunába menni fürödni.. :) Kell Hozzá fürdõruci.. :)))
    

fülemüle 23475 2008. augusztus 22. 19:19   Válasz erre: 23473
Sajnos az 1000ccm alatti gépeknek külön kellett parkolniuk:-)))
    

ziksz4 23474 2008. augusztus 22. 15:56   Válasz erre: 23473
Mi átmentünk Szlovákiába motort mosni. :-)
    

oszitrek 23473 2008. augusztus 22. 15:25  
Mi utána elmentünk gumit koptatni Balatonfüred-Veszprém-Zirc felé...
    

oszitrek 23472 2008. augusztus 22. 15:18  
Fülivel taliztunk Siófokon.. :)
    

oszitrek 23471 2008. augusztus 22. 15:14   Válasz erre: 23470
Köszi, rendes vagy, csak kicsit messze.. :(

    

biker66 23470 2008. augusztus 21. 14:21   Válasz erre: 23468
Pécsett adok stroboszkópot,ha kell!

    

gajanlac 23469 2008. augusztus 21. 10:02  
Lehet az 1000F elektronika több áramot "zabál" mint a CB .
probáld meg a CB elektronikával is.
    

oszitrek 23468 2008. augusztus 21. 00:22  
Ma is leállt a moci párszor. Érdekes. Pl amikor alig volt bemelegedve, a venti sem ment, mégis megállt. Velem volt a Sanyi is akinek ugye CB1000-re van. Álltunk 1más mellett a lámpánál, és beindult mindenkinek a ventije, nekem nekiállt ingadozni az alapjárat szokás szerint, neki meg állt 1000-ren mintha odaszögelték volna. Pedig az Õ mocijában még 80W-os égõ is van, az enyémben meg 55/60W-os...

Ha szar lenne a generátorom, akkor nem lenne rendes töltésem, az impulzus jeladóval sem lehetnek gondok, mert akkor soha nem lenne jó a gép. Sztem kipróbálom másik fesszabályzóval hátha az a ludas. Remélem azzal megszûnik a probléma. Eléggé úgy tûnik, mintha nem kapna gyújtást az 1ik henger, mert amikor be akar fulladni, és odahúzok a gáznak, akkor erõsebbet mordul. Gyertyákat most cseréltem, azt hittem azok szivatnak, de nem ott a probléma. Jól jönne egy stroboszkópos próbalámpa, mert azt rá lehetne akasztani a gyertyakábelre, és lehetne látni, h kap feszt vagy nem...
    

oszitrek 23467 2008. augusztus 19. 16:43   Válasz erre: 23466
Na, teszteltem 1et. Ha refin vagyok, meg beindul a venti, akkor aztán dadog mint állat alapjáraton. Ha lekötöttem a ventit, akkor is még ingadozott refin, de már nem állt le. Ha leveszek róla minden villanyt, akkor normális lesz az alapjártat. Érdekes, a régi blokkommal ezt nem csinálta. És ugyan azt a generátort, fesszabályzót használom ezen a blokkon. Hamar fel kell raknom a kawa hûtõt, akkor talán nem lesz ennyire melege. Vagy menjek át minden piroslámpán? :))))
    

gajanlac 23466 2008. augusztus 19. 06:22  
A VENTILLÁTOR motorja elég nagy teljesitményü. Névleges feszültségen azaz 12V-n ,mint Oszi irta megeszi a 10A-t ,Nagyobb feszültségnél amikor megy a motor és rendesen tud TÖLTENI azaz 14,4-15,2V akkor 11-14A-t is ehet .
A lényeg :alapjáraton a motorok generátora nem tud elegendöt tölteni. Égnak a lámpák ,estleg huzod a féket(féklámpa 21W) és beindul a hütöventillátor akkor bizon leesik a rendszer feszültsége.
A müködö motornak van akkora vákum hatása ,hogy elég legyen a karbinak (0,2bar) . A rossz gyorsulást és a többi problémát okozhatja a levegö nem kellöképpen való áramlása.
Tehát levegöbeömlés légszürö, tömitetlenségek bárhol, a karburátor hibája és a kipufogo eltömödése is.
udv.
    

oszitrek 23465 2008. augusztus 18. 21:39   Válasz erre: 23461
Kompressziód biztos van, mert ha nem lenne, semmilyen gyorsulásod sem lenne. Régi motoroknál, mint a Lac CBX750-e, is érdekesen megy 5000 felett. Szakaszosan gyorsul az is, nem egyenletesen mint az enyém...bár már az enyém sem...
Levegõszûrõdet nézted?
    

oszitrek 23464 2008. augusztus 18. 21:33   Válasz erre: 23461
Az enyém nem megtorpan, hanem alapjáraton elkezd dadogni. Pl megállok városba 1 lámpánál, amikor tüzel a blokk(fogy a szén), akkor nekiáll dadogni. Azért majd lehúzom, és jól felmelegítem...
    

oszitrek 23463 2008. augusztus 18. 21:23   Válasz erre: 23450
Te is ottleszel szerdán Füli? Mert akkor lehet kinézünk...
    

hajaj 23462 2008. augusztus 18. 20:28  
Fasza dolgokat írok én is, a klíma nem ide tartozik.:)

Füli, 20-a jó lenne, ha nem dolgoznék aznap is.:(
    

hajaj 23461 2008. augusztus 18. 20:11  
Sziasztok!

Oszi, 3-mas Golfunkban ha beindul a hûtõventi, ugyanígy megtorpan egy pillanatra és biztos vagyok benne, hogy az áramfelvétele miatt.(65 LE nem sok, 250 000 km viszont már nem kevés) Klímával meg majdnem ugyanolyan zord tüneteket produkál, mint a te vasad.:) Én is rámérnék a helyedben!

Viszont nekem is elkélne egy kis segítség az Uraktól. A 900-as vasat most már kicsit jobban meg merem hajtani:) és az tûnt fel, hogy terhelés alatt egyáltalán nem úgy pörög fel, ahogyan kellene. Gyakorlatilag 5000 1/p-tõl szakaszonként megszûnik gyorsulni, aztán meg hirtelen mégis meglódul. Elõször a másodlagos fõfúvókára gyanakodtam (2/3 gázállástól van szerepe), de a karbikat szétszedve semmi hibát nem találtam. (dúsítómembránokat nem néztem meg) Ilyen dolgok történhetnek a motorblokk erõs kopottsága miatt? Ezen ugyebár vákuum-emeléses súberek vannak és ahol kompresszió nincs, ott vákuum sem lesz, gondolnám én.
    

oszitrek 23460 2008. augusztus 18. 12:22   Válasz erre: 23459
Aha. Van benne egy 10A-es...
    

zümi750 23459 2008. augusztus 18. 12:05  
Le van biztosítékolva a ventillátor?
    

oszitrek 23458 2008. augusztus 18. 10:46   Válasz erre: 23457
Hmmm...elvileg 10A alatt kéne neki. Bár sztem nincs köze hozzá. Majd letesztelem, amikor megint csinálja, akkor lehúzom a ventit, és megnézem akkor mi lesz...
    

zümi750 23457 2008. augusztus 18. 07:47  
Valószinû, hogy a ventillátor k..va sok áramot vesz föl. lehet hogy kezd bekrepálni. ez csak tipp de nézesd meg egy ampervadásszal!!!
    

freemailpeter 23456 2008. augusztus 18. 07:17   Válasz erre: 23454
hello

küldtem priv. üzenetet,
    

oszitrek 23455 2008. augusztus 17. 23:13  
Zümi!
Kéne valami ötlet. Ha a moci bemelegszik a városban, és beindul a ventilátorom, akkor nekiáll az alapjáratomba beledadogni. Annyira beletud dadogni, h van olyan, h leáll. Vajon mi csinálhatja ezt? Próbáltam az alapjárattal játszani, de nem segített neki. Olyan mintha a benzin levegõ keverék akkor már nem lenne jó. Ez lehetséges?
    

oszitrek 23454 2008. augusztus 17. 22:43   Válasz erre: 23453
És vifil lenne a hátsó gumi? Mert nekem azt kell cserélni, bár, most BT020 van fent, és nem nagyon vagyok megelégedve vele...
    

freemailpeter 23453 2008. augusztus 17. 14:13  
hellosztok

ha esetleg valakit érdekelne, van egy elado bt021 es sport tura gumim eladó, párban 120/70 és 180/55ösek

bocs hogy közbevágtam!!
    

mackotestver 23452 2008. augusztus 17. 09:34   Válasz erre: 23451
F...!:):):)
    

fülemüle 23451 2008. augusztus 17. 09:31  
Macitesó, ály láv jú:-))):"http://www.youtube.com/watch?v=ayf7GIhxzsM"
    

fülemüle 23450 2008. augusztus 17. 09:25  
Ha valakit érdekel, akkor augusztus 20.-án Siófokon a Tesco parkolóban veterán börze, kiállítás lesz. Lesz egy halom veterán jármû, használt cuccok, meg minden.
    

fülemüle 23449 2008. augusztus 17. 09:24   Válasz erre: 23447
Ha megnyugtat,én is most cserélek gumit, mert nekem sem bírta ki a szezont:-)))
    

jerry 23448 2008. augusztus 15. 14:08   Válasz erre: 23446
Szar! :o(
mámint nem neked, hanem nekünk!
    

cserye 23447 2008. augusztus 14. 21:26  
Hell All!
Szétment a gunyim.... De szerencsére a mai áldott napon megkaptam a bés jogsit, hnap reggel tûz Gyál, cél a Fekti mûvek!
Pont jókor...
Úgyogy Füli, nem bírta ki sajna a szezont...
Na lépek melózni!
Mindenkinek minden jót!
    

futo 23446 2008. augusztus 14. 20:27   Válasz erre: 23430
Helló!
Még 3 kép:
    

zümi750 23445 2008. augusztus 14. 13:35  
ok.

    

oszitrek 23444 2008. augusztus 14. 11:59   Válasz erre: 23443
Az enyémet sem lehet megcsinálni. Hivatalosan... :)
Aztán tudod milyen a magyar ember. :) Találékony. :)
Megnézhetem ha gondolod...
    

zümi750 23443 2008. augusztus 14. 11:55  
naonkuvajóvolt az Iron Maiden concerto!!!!!!!!!!!
oszi az a bajság hogy nem lehet "állítólag" szétszedni. de majd még körbejárom a dolgot. hogy csináltad meg a tiedet?
    

oszitrek 23442 2008. augusztus 13. 11:05   Válasz erre: 23441
Szió! Alszok én...néha! Azért nem leszek, mert már az vagyok, és nem akarok besokalni... :)
    

Motogirl 23441 2008. augusztus 13. 10:32  
Szia Oszi! Te miért nem alszol éjjel?? Így nem leszel Nagy és Erõs!!! :))))))))))))))
    

oszitrek 23440 2008. augusztus 13. 04:01   Válasz erre: 23438
Amu mi a baja az érzékelõnek? Nem lehet megcsinálni?
Csak mert az én TPS szenzoromat is megcsináltam...
    

ELőző oldal
Felhokep

Tagok száma: 22110
5 623 Eddigi túrák
14 222 466 km
34072 Eddigi túra-résztvevők