11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31 1 2 3 4
5 6 7 8

Kérlek jelentkezz be

Regisztráció
Elfelejtett jelszó
Honda CB1000 Big One
Következő oldal

som 23742 2008. október 9. 22:15   Válasz erre: 23736
Hali!
Én nem tudok senkit. Sztem Oszinak lesz igaza, kinn jobb árat kapnál érte.
Most nézem a neten, itt Sopronban ajánlottak egyet papírok nélkül 100 000-ért.
    

ziksz4 23741 2008. október 9. 20:21   Válasz erre: 23740
Te még nem hallottad??
Jön a nagy gazdasági világválság!!!! :-)))))
    

oszitrek 23740 2008. október 9. 20:14  
Ziksz4
Hogy hogy eladó a motorod???
    

oszitrek 23739 2008. október 9. 19:12   Válasz erre: 23738
Majd visszaviszi akinek kint kell...
Pl hirdesd meg a mobile.de -n...
    

totalcarman 23738 2008. október 9. 18:05   Válasz erre: 23737
az oké de már honosítva van.Mostmeg vigyem vissza?
    

oszitrek 23737 2008. október 9. 17:38   Válasz erre: 23736
Szerintem itthon nem fogsz érte jó árat kani. Én inkább külföldön hirdetném...
    

totalcarman 23736 2008. október 8. 21:53  
errõl jut eszembe ha ezt el tudnám adni akkor tudnék venni big one-t
nem tudtok valakit akit érdekelhet?
    

totalcarman 23735 2008. október 8. 17:53   Válasz erre: 23734
monjuk egy ilyen drem-et kipróbálnék:)
    

totalcarman 23734 2008. október 8. 17:32   Válasz erre: 23733
na én megcsináltam volna az ss-t az enyémen is volt mit csinálni mire késsz lett.
sajnálom hogy nincs meg.
A cb nem tetszik annyira mert az álló hengeres.
de biztos annak is megvan a feeling-je.

    

som 23733 2008. október 8. 08:45   Válasz erre: 23719
Szia!
A tippet köszi!
Az SS 50 sztem már nem lesz meg. Utoljára a haver szétkapta, h. felújítsa, aztán még rosszabb/gyengébb lett. Elkúrták a hengerfúrását. Aztán eccercsak eltûnt belõle a 3.meg az 5.sebesség. Én akkoriban ETZ-t vettem, aztán '88-ban berángattak katonának. Azóta nem találkoztam velük.
ELLENBEN idén júni körül autóból láttm egy 50-es CB-t Kapuváron!!! Piros-vajszínû volt, meg olyan rövidebb-tankos, mint tán a Tied, csak nem tudtam leszólítani a tulajt. Nálam akkor jött a dili, h. veszek magamnak egy kispöcs CB-t a nagy mellé.
Mindenesetre a kapuvári kocsmákban már kerestetem a tulajt, de egyenlõre semmi. Viszont ez a gép túl jól nézett ki (totál gyári állapot, gyönyörû krómozás) ahhoz, h. csak úgy, reális áron meg lehessen venni. Remélem látom még.
Minden jót, széles utat!
    

Motogirl 23732 2008. október 8. 00:12  
Ja és egésznap tömtük a fejünket..!!!:)))
    

Motogirl 23731 2008. október 8. 00:05  
Osijek Fõtere...
    

Motogirl 23730 2008. október 8. 00:01   Válasz erre: 23720
Na kérem szépen vannak itt élmények..!!! Csak a harapófogót kellett elõvenni, hogy szóra bírjunk Benneteket!:)) Én is dobok fel pár képet a vasárnapi tekergésrõl!
    

biker66 23729 2008. október 7. 21:24   Válasz erre: 23706
Köszi Ziksz, benned bízhatok, úgy látom. Remélem, csak átmenetileg Hondátlanítottad magad! Elõre is köszi a képeket! A hétvégén talán lesz idõm kipróbálni! Ma a hátsó rugó felsõ szilentjeit cseréltem egyébként, meglepetésemre pont jó bele a Simson!!! valamelyik ilyenje 2 db 150 Ft!
    

Gumpi 23728 2008. október 7. 21:09   Válasz erre: 23727
Neem!
Még jó, hogy csak a "sors furcsa fintora" és nem a miénk kísérte mondjuk a búcsúzásodat ott a kocsma elõtt. Csak ennyi.
    

cserye 23727 2008. október 7. 20:35   Válasz erre: 23726
Ezt hogy érted??? :) Kis hashajtó??? :D
    

Gumpi 23726 2008. október 7. 20:22   Válasz erre: 23722
cserye!
Még jó, hogy csak a sors furcsa fintora és nem a miénk...!!! :)
    

cserye 23722 2008. október 7. 19:58  
Jaja, egyet értek Oszival, fasza volt!
Még jó h aznap este nem mentem melózni ugyanis szóltam fõnöknek h "hasmenésem" van így otthon maradok.
A sors furcsa fintora h már fehérvár után éreztem h vmi nincs rendben a hasammal... Eljött a búcsúzkodás ideje Környén az egyik helyi kocsma elõtt, faszán körbeálltak engem a mocikkal, rámjött a fosás (amit persze csak alibi dumának szántam a kedves fõnökömnek), esélyem nem volt gyorsan hazaérni, még ki kellett szabadulnom, Mire ez megtörtént vna jött egy olyan hosszú kocsisor amekkorát még ember nem látott mióta világ a világ!!! Nagynehezen hazaértem de már majdhogynem beszartam. Így bukóban, bõrcuccban rohantam be a házba, édesanyám aranyosan megkérdezi: -Olyan jó volt majd be szarsz? Kiegészítettem: -Majd be fosok!!!! Így az utolsó utáni pillanatban is, de sikerült megközelítenem a bázist!
HAPPY END!!!!!!
    

cserye 23721 2008. október 7. 19:57  
Jaja, egyet értek Oszival, fasza volt!
Még jó h aznap este nem mentem melózni ugyanis szóltam fõnöknek h "hasmenésem" van így otthon maradok.
A sors furcsa fintora h már fehérvár után éreztem h vmi nincs rendben a hasammal... Eljött a búcsúzkodás ideje Környén az egyik helyi kocsma elõtt, faszán körbeálltak engem a mocikkal, rámjött a fosás (amit persze csak alibi dumának szántam a kedves fõnökömnek), esélyem nem volt gyorsan hazaérni, még ki kellett szabadulnom, Mire ez megtörtént vna jött egy olyan hosszú kocsisor amekkorát még ember nem látott mióta világ a világ!!! Nagynehezen hazaértem de már majdhogynem beszartam. Így bukóban, bõrcuccban rohantam be a házba, édesanyám aranyosan megkérdezi: -Olyan jó volt majd be szarsz? Kiegészítettem: -Majd be fosok!!!! Így az utolsó utáni pillanatban is, de sikerült megközelítenem a bázist!
HAPPY END!!!!!!
    

oszitrek 23720 2008. október 7. 18:35   Válasz erre: 23710
Szóval!
Azért is jó, h te írsz, mert te még kicsit "külsõ" szemmel látod a mi fajta gurulásunkat. :)
Az én szemszögembõl:
Móron találkoztunk ahova már kicsit nagyobb tempóval érkeztem, mert szokás szerint késésben voltam. :) Itt persze elsõ dolog fogad, h Sanyi elhagyta a kipubilincsét... :) tanakodtunk mi legyen. Bementünk Fehérvárig, tankoltunk, a kipukötözést rábíztam a megfelelõ emberekre, és én elmentem bizniszeltem 1et 1 keresztezõdéssel arrébb. Már visszafelé a Csókakõi elágazásig is tempóztunk párszor. Aztán ott fordultunk Zirc felé. Ott hamar rá kellett jönnöm, h túl puha a hátsó telóm, mert az 1ik kanyart majdnem ki1enesítettem. Mondom erre rá kell állítani. Megcsinálva. Aztán kanyargás Zircig, figyeltem magam elött Gumpi-t, h hogyan koptatja a gumijai szélét. :) Zircnél megálltunk a Vic-el tankolni, a többiek addig mentek tovább Béb felé. Hamar utol is értük õket, aztán el is mentünk mellettük, mert ott lehet rendesen kanyarogni. Csizma leért, lábtartó leért, kipufogó leért, majrécsík eltûntetve... :) Célok elérve. Irány Pápa, ott találtunk egy egész jó pékséget. Megkajáltunk, és gurulás tovább Sümeg felé. Itt tapasztaltuk elsõnek a Hayabusa elõnyeit. 6 sisak is ráfér... :)))
A várba az árak miatt nem mentünk be, még jó, h felgyalogoltunk odáig... :)
Utána száguldoztunk kicsit a Szigligeti várig. Meglestük a várat 300Ft-s beugróval. Ott megint kipukötözés elsõsegélycsomagból... :))) Meg a japók el akartak rabolni egy kutyát, sztem meg akarták enni... :)))
Onnan húztunk Veszprémbe a mekibe kajálni. Sajnos most nem voltak jó pultos csajok, de kárpótlásnak a Vic-el kaptunk 1 másik jó látványt, mert jó helyre parkoltunk... :)
Onnan 8-ason Fehérvárig, ahol én nem száguldoztam, a többiek eléggé... :) Aztán Majk felé haza, ahol rájöttem, h minnél gyorsabban megyek annál jobban látok a párásodás miatt, úgyhogy kicsit megléptem mindenkitõl... :)))
itt is volt 1 jó sztori. Elhúztam rendesen...az utolsó egyenesben ment két autó elég nagy távokkal közöttük, az 1iket megelõztem, de mondom a keresztezõdés mindjárt itt van, elötte van 1 buszmegálló. Mondom oda indexelek, és megvárom a többieket. Erre aki a hátam mögött jött autós az is besorolt a buszmegállóba... :))) Nézem mondom ez mit csinál? Vagy mit akar? Intek neki, h menjél...addigra megjöttek a többiek is, erre az autós elindul és lefullad... :) Hát röhögtem kicsit. Aztán száguldoztunk megint 1et Környéig, ott búcsúzás, és irány haza.
Sztem nagyon jó kis gurulgatás volt ez... :)))
    

totalcarman 23719 2008. október 7. 17:58   Válasz erre: 23709
www.cmsnl.com on keress rá a motorodra ott vannak robbantott rajzok.
ss50 nagyon ritka itthon.én még nem is láttam másikat.
nem tudod hova adta el? mert érdekelne.Tudom 25 éve volt de hátha:)
    

oszitrek 23718 2008. október 7. 17:39  
A Sümegi vár elött... :) Mert be nem akartunk menni... :D
    

oszitrek 23717 2008. október 7. 17:36   Válasz erre: 23710
Hát igen valahogy így volt a dolog... :)))
    

oszitrek 23716 2008. október 7. 17:32   Válasz erre: 23707
Nem is alszoook... :)))) Csak nem tudok róla sokat mondani.. :)
    

oszitrek 23715 2008. október 7. 17:30   Válasz erre: 23701
Na! ezt lehet nevezni túrázásnak.. :) Meg motorozásnak is... :)
    

oszitrek 23714 2008. október 7. 17:29   Válasz erre: 23695
Már jó lenne azokból a poharakból inni a sört.. :)
    

cserye 23713 2008. október 7. 17:21  
Gumpi beszámolójáról csak annyit, hogy Cserye motorjának a kipufogó lezáró sapi popszegecsei nem bírták a túlzottan intenzív (inkább így fogalmaznék:D) alapjáratot :) Úgyhogy Sanyika állhat neki kiput szögelni... És sikerült bebizonyítani hogy a hosszban félbevágott lábtartó is leérinthetõ a kanyarokban, meg a bukócsõ is...
Jó kis túra volt, köszönöm én is a lehetõséget!

(Köszi Mutter! Cupp)
    

mackotestver 23712 2008. október 7. 15:53   Válasz erre: 23711
Macitesó külön utakon jár!!!:)))))
    

Motogirl 23711 2008. október 7. 10:45   Válasz erre: 23710
Köszönöm!! Na most már legalább némileg képbe kerültünk!! A lényeg, hogy Mindenki jól érezte magát és egy jót motoroztatok! Macitesó annyira nem bõbeszédû, úgyhogy Tõle már kérni sem mertem egy élménybeszámolót!! :)))))
    

Gumpi 23710 2008. október 7. 09:22   Válasz erre: 23705
Nem gondolom, hogy nekem kellene beszámolót írni a gurigáról, mint a leg újabb csapattagnak, de talán nem veszik le érte a fejemet. Amúgy sem beszámoló, csak egy-két sztori?
Az úticél, Sümeg. Várlátogatás. Mondhatom a várvédõk a mai napig elszántan védik a várat! Ugyan már nem szakállaspuskával, hanem ezer Ft körüli belépõjegyárakkal. Szerintem elég hatásos.
Ami a motorozást illeti. A tempó: Egyenesekben kb. tökgáz, gyorsulás az egyenes végéig- így a sebesség gyakorlatilag az egyenes hosszától és a motor képességeitõl függ. Úgy az egyenesek felénél, amikor azt hittem, hogy már rohadtul tépek, gajan rendszeresen 30-40 -es seb.különbséggel elhúzott mellettünk, hogy tudjuk, hogy ott van. Természetesen utassal, hogy még jobban bosszantson. Kanyarokban meg csúszáshatár közelében. Egy pár mm-t sikerült is faragnom a rinyacsíkból. Ja! Az egyik pihenõnél a hátsógumikat nézegettem és meg kellett állapítanom, hogy az enyémen lévõ r.csík vastagsága /jó 20 mm/ lehet több, mint négy társamé összeadva.Ekkor kezdtem gyanakodni, ez nem az a nézegetõs túratempó lesz, amihez szoktam. Beigazolódott. Hogy, hogy nem, cserye barátunk kipuja egyszer csak lelõtte a dobvéget. Biztos nagyon alacsony volt az alapjárat, vagy mi? Szigligettõl aztán annyi is lett a nagy õszi csendnek . Pár varjú biztos lefordult az útmenti jegenyefákról az infarktustól. Mondhatom ez a dolog cseppet sem lassította le cseryet, sõt mint tudjuk a hangosabb motor egybõl erõsebb is lesz és ezt le is kellett ellenõrizni rögvest. Viszont szerencsésen hazaértünk, ami a leg fontosabb szempontok egyike. Remélem lesz még közös akciónk. Messze a teljesség igénye nélkül ennyi. /Így is hosszú!/Csak Motogirl kedvéért!
    

som 23709 2008. október 7. 08:44   Válasz erre: 23698
Köszi a választ, igazad van!
Legkézenfekvõbb: vatera, 4400 Ft+ Postak. Mingyá beregelek, meg leütöm, ha lesz idõm. Csak aszittem, gyorsabban is megy, mint a postán küldött csomag.
Még annyit kérdeznék: Látom, Te is foglalkozol korabeli, Twin Hondával. Ezeknek a fõtengely/hajtókarcsapágyai cserélhtõ, bronz/réz csészék lehetnek, vagy fixek? Valami picit zakatol belül, és engem zavar.
Ez a másik motorod, az SS 50 meg haláljó! Épp most számolom, 25! évvel ezelõtt, egy nagyon jó havernak volt hasonló, a nyújtottabb tankosból. Nekem akkoriban Simson volt, néha cseréltünk. Teljesen más világ!:-)))) Alig ment már szegény SS, a végét járta, nade az a hang!!!! Akkor erre nem létezett más 1 hengeres 4 ütemû.... Félelmetesen jó volt.
Ennyit a nosztalgiáról.
Széleset, szárazat!

    

gajanlac 23708 2008. október 7. 08:28   Válasz erre: 23705
Csak annyi ,néha meghuzkodtuk a gázt nem kicsit .
    

som 23707 2008. október 7. 08:28   Válasz erre: 23696
Köszi Maci Úr! Igyekeztem a pénzemhez mérten normálisat kapni. Persze, a hosszú tél alatt lehet majd festegetni, meg a vázról, lengõvilláról eltüntetni a rozsdát. Ja, meg behangolni. Mindenesetre Asszonykám próbálta, aszonta, megkérdezi, mibe kerül a vizsga.:-)
Oszi meg alszik. Dehamajdfelébred, tán tud okosat!
Széleset, szárazat!

    

ziksz4 23706 2008. október 7. 08:15   Válasz erre: 23702
Szia!
A mûszerfal hátulját leveszed, megkeresed a narancssárga/kék vezetéket és elvágod, majd összekötöd a barna/fekete vezetékkel. Amikor ezzel készen vagy, visszarakod a mûszerfal hátulját, beindítod a motorodat és élvezed a száguldást a 230-as végsebességig.
Ha minden igaz akkor az otthoni gépemen van néhány fénykép a szétbontott mûszerfalról, majd este falrakom õket.
Üdv, egy hûtlen Hondás. :-))
    

Motogirl 23705 2008. október 6. 22:59   Válasz erre: 23701
Ne csigázz Minket, egy kevés részletet elárulhatnál a gurigáról,persze ha nincs 20 évre titkosítva!!:))
    

Motogirl 23704 2008. október 6. 22:56   Válasz erre: 23697
cserye! A Muterra számíthatsz...!! Kérdezd meg Füli barátunkat!! :))))))
    

totalcarman 23703 2008. október 6. 20:03   Válasz erre: 23702
csak neked van belpiacos géped?
valaki csak tudja melyik a amelyik:)

    

biker66 23702 2008. október 6. 19:30   Válasz erre: 23699
Bummmmmmm! Te is kicsit bizonytalannak érzed magad, vagy mégsem jól látom? :o)
    

Gumpi 23701 2008. október 6. 17:02  
Hát, állat volt ez a sümegi guriga, amit gajanlac /#23655/ hirdetett meg anno. Nem gondoltam volna, hogy még az idén részem lesz ekkora motoros élményben. Ez után a túra után- talán elõször- tényleg úgy éreztem, hogy "na mára elég volt a motorozásból". Kösz a szervezõnek és a résztvevõknek!
    

evesi 23700 2008. október 6. 10:45  
Hali hó! Sziasztok hogy smint?

    

totalcarman 23699 2008. október 6. 10:17   Válasz erre: 23694
vágd a kékket...öö.nem a pirosat:):):)
    

totalcarman 23698 2008. október 6. 10:16   Válasz erre: 23695
annyit tudok mondani hogy ne a 250hez hasonlítsd mert az máár a 400as blokkja csak kisebb hengerrel.
ja és ha bármi kell az ebay on.találsz szervízkönyvet róla.Ha meg akarod tartani mindenképpen megéri megvenni.Nemrég rendeltem egy ismerõsömnek.12ezerbe állt meg de csomagolt csikorgó új volt.De pl magamnak 5ezerért sikerült rendelnem.
ebayból meg nézd végig az összeset kezdve a de,uk,nl,fr stb.
    

cserye 23697 2008. október 6. 09:40   Válasz erre: 23692
Köszönöm szépen hogy valaki végre mellém állt!
    

mackotestver 23696 2008. október 6. 08:01   Válasz erre: 23695
Csüsz!
Igy képrõl naon egybe van,szép!:)Oszi az adatmágus,és a szervizmanualos köztünk,ha õ nem tud segiteni,más se!!!
    

som 23695 2008. október 5. 22:53  
Sziasztok, széles utat!
Kéne 1 kis segítség! Minap vettem egy igazi CB-t, és ha valaki esetleg tudna (és írna) róla pár adatot, azt nagyon megköszönném. Ilyenek érdekelnek: Megszakító és szelephézag. Vezérmûlánc mérése, állítása, esetleg gyertyahézag, de az gondolom 0,6 mm. Még egy dolog: a kupplungom túl hirtelen zár össze, kicsit ránt. Ez normál helyzet, vagy le van ragadva valamelyik tárcsa?
A motor '81-es CB 125 T. Próbálok képet tenni róla.
Ha v.kinek ilyen, v. hasonló van, volt, (gondolom a 250-es is hajaz rá) kérem jelezzen. Pár sört is megér nekem.
Oszi, a poharak majd egyszer odaérnek, istenbizony!:-)
Köszi, széles utat!
som
    

biker66 23694 2008. október 5. 22:50  
Az enyém meg 185-nél mintha falnak menne-de addig nyújtja a karom- apropó, vajon melyik drótot kellene elvágnom? A pirosat, vagy a kéket? :o)
    

totalcarman 23693 2008. október 5. 22:05   Válasz erre: 23691
ja ezt hagyuk ki hogyan motorozik
ezt az átépítés témát csak azért dobtam föl mert gondoltam errõl mindenkinek van véleménye.
viszont abban biztos vagyok hogy a cbr 1000f magasabban adja le a max nyomatékát.Úgyhogy amit felül nyersz lóerõben azt alul elbukod nyomatékban.De hát ez törvényszerû.
ennek a motornak asszem nem az a lényeg hogy mennyi a vége
de attól még tuti gyakran megnézném ha lenne:)
A volt r 6osom megfutotta a 274 et semmi tuning nélkül.Ehez képest egy csupasz motor úgyis lemarad.Hiába 1000es vagy akár 1.3as.
    

Motogirl 23692 2008. október 5. 21:53  
Sziasztok! Meggyüttünk a túráról!! Az idõ szép naposra sikeredett, de egész végig olyan szél volt, hogy majdnem odébdobált minket, pedig én sem vagyok egy nyírfa termet..!:))A halászlé még mindig Isteni, ha egyszer eljöttök felénk délre, elviszlek Benneteket is oda, egy Magyarok lakta településnézõvel összekötve! Az elõzõ témához csak annyit, szólnék, hogy a normál tempóm Nekem is a 100-120 km/h, de amikor begurul a zizi a fejembe hasonlót megyek mint fiatal cserye barátunk!!De persze nem eszementen! :))És talán ez rakja fel az i-re a pontot egy-egy túra alkalmával!
    

cserye 23691 2008. október 5. 20:44  
Az meg szerintem mindenkinek a szíve joga hogy hogyan motorozik. Lehet humorizálni azon hogy szoktunk 200-al menni, meg nem nagyon tartjuk be a KRESZ-t. Van aki így szereti, és mindaddig amég csak saját magát veszélyezteti...
És egyáltalán miért lenne szégyen megnézni hol a végsebesség? Ez egy olyan dolog: van aki így, van aki úgy szereti. Szóljatok le nyugodtan mert nem 70-nel szoktam közlekedni...
    

cserye 23690 2008. október 5. 20:31   Válasz erre: 23683
Olvasd el légyszíves még 1x azt a kommentet amit ezzel bíráltál! Ha jól olvastam beleírtam h nem tudja felvenni a bárdot a MAI gépekkel! Amik lehetnek 600-asok meg 1000-esek is. Tényleg tunyul 120 felett! A Cb 400-asom még ehhez hasonló sem volt. De ezt Te is nagyon jól tudod! A japán csávóról meg csak annyit hogy minden klappol rajta ez így van, csak nem a mi pénztárcánkhoz klappolta mondjuk a gumikat amit a 18as kerekekre igen borsos összegért tudunk csak megvenni. A motorikus téma meg tényleg nagy klapp, 1000F cuccok vannak lebutítva. Amit ha visszaokosítassz kapsz egy sportmotort túra külsõvel. Mert ugye az 1000F-eket is ferdeszemû Japán csávók izzadták ki. És azokon is évekig dolgoztak...
    

ziksz4 23689 2008. október 5. 17:09   Válasz erre: 23686
Ammatõõõõrrr!!! :-))))))))
Mondjuk magamra még csak ezt sem mondhatom, mert nem szoktam tartósan 150-160-at menni(legfeljebb autópályán, de az ritkán van), és a kényelmes az 100-120-nál van nekem. Bevallom hogy a végsebességet már kipróbáltam mert azt minden motoromnál megteszem, de utánna már többet nem érdekel.:-))

Errõl a szentkutas dologról mondhatnál egy kicsit többet is.
    

mackotestver 23688 2008. október 5. 16:26   Válasz erre: 23687
És most megyek: Gyakorolnom kell egy picit! Bólya,stb!:):):)
    

mackotestver 23687 2008. október 5. 16:22   Válasz erre: 23686
És,hogy nekem nincs tunnning benne,és a kerék is 18:):):)
Ezek a dolgok már olyan égõk mára!Phúj! Rájöttem van egy nagy sza.om amit motornak hivok,és a tudásom mit sem ér!!:):):):):)
    

mackotestver 23686 2008. október 5. 16:16   Válasz erre: 23685
Szeva!:)Hát tudod a templomromok már csak téged várnak,legalább is a dunántúliak!!:):)Jövõ évi program a magyarországi szentkutak megnézése,ha érdekel,és lealacsonyodsz hozzánk!!:):):)És igen szégyelem:):),hogy a motorral tartósan 150-160 ami megyen,és a kényelmes 130!!!És hogy még a motor végét sem mértem soha!:):)És,hogy nekem nincs szélvédelmem sem,és az utak amerre járok olyan szarok!!!Lehet,hogy ez csak a korom miatt van,de soha sem mondtam,hogy tok motorozzzni!!:):):)
    

ziksz4 23685 2008. október 5. 14:22   Válasz erre: 23684
Hová sietnél annyira? A templom romok több száz éve ott vannak a helyükön, egy kis idõt még várhatnak amíg mindegyikhez odaérsz. :-)
180-200-nál pedig nem veszed észre azokat a szépségeket amikért érdemes útrakelni.
    

mackotestver 23684 2008. október 5. 13:29  
Bölcs hozzászólás az elöttem elhangzott!Félénk lévén én töröltem a hasonlómat!Bár félve megjegyzem olyanokat irtok,hogy kimentem és többször körbejártam az enyémet biztos az e aminek látszik!!/De az!/ Egy 1000cm3 bigone!!! Visszaolvasgatva pedig még arra is rájövök,megkell tanulnom motorozzni, 180-200?? :):):):):):):):):):):)
    

fülemüle 23683 2008. október 5. 09:42  
Cserye azért néha olvasd vissza miket írsz. Nehogy má' 120 felett eltalicskásodjon egy 1000ccm-es motor! A CB400-ad az akkor milyen volt 120 felett?
Tuning meg azért kell bele, mert a ferdeszemû japán csávó évekig dolgozott azon, hogy minden klappoljon rajta, aztán utána a magyar gyerekek megcsinálják a frankót.
    

cserye 23682 2008. október 5. 09:21   Válasz erre: 23677
Így van, 100ra vhogy így gyorsul. 200-ig nem tudom biztosra mert 180as óra van az enyémen. 230 a vége, múltkor Oszival lemértük. Meg hát igen, nem nádszálkisasszony a téma a maga 270 kilójával :) Ezért kell a tuning.
    

mackotestver 23681 2008. október 5. 06:49   Válasz erre: 23678
Ló utat!!
    

mackotestver 23680 2008. október 5. 06:48   Válasz erre: 23676
...
    

totalcarman 23679 2008. október 5. 00:40   Válasz erre: 23678
Jó utat!!Kevés rendõrt!
Én meg befejeztem ma ezt:
    

Motogirl 23678 2008. október 4. 23:27  
Sziasztok! Vasárnapra jó idõt ígérnek a felhõvadászok, úgyhogy kis csapatunk nyeregre pattan és levágtatunk Horvátországba és megnézünk egy pár magyar lakta települést, persze a szokásos isteni halászlézásunk kíséretében! Túl melegünk nem lesz, de a téli szerkót felrántjuk és máris a dolog megoldva!Remélem az összes lenti rendõrnek más dolga lesz, mint az út mentén leselkedni, de majd betartjuk a betartandókat és nem akad össze a bajuszkánk!Jóéjt!
    

totalcarman 23677 2008. október 4. 23:18   Válasz erre: 23676
na méég lebeszélsz róla.
azt hittem azért 200ig dinamikusan gyorsul.
mennyit tud 200ra?
gondolom a százat 3-4mp között megfutja.
100paci azért nem kevés bár nem túl könnyû ez a gép.
    

cserye 23676 2008. október 4. 20:12  
A kormánycsutka meg sztem azért lenne szar mert túl sportos feelinget ad neki, pedig nem az... Mint teljesítmény mint kényelem szempontjából. Bár a kuki tudja a kezelhetõségén mennyit javít/ront. A tuning meg zárójelben mondom, ráfér. Mert így nem nagy durranás, nem tudja felvenni a csatabárdot egy "mai" géppel. De ne is várjuk el tõle! 100-120-ig jó, húz mint állat de utána kicsit eltalicskásodik. Tuninggal persze a talicskásodás kiküszöbölhetõ egy darabig. Oszié az enyémhez képest más motorkerékpár. (de már nem sokáig :D )
    

cserye 23675 2008. október 4. 20:00   Válasz erre: 23671
Szerintem a súlypontja tök átlagos még 18as kerekekkel is, bár a 17es után furcsa egy kicsit (nekem 400as cb-m volt ezelõtt) , jobban kell dolgozni kanyarban és a hirtelen manõverek nehezebben kivitelezhetõk. Inkább úgy fogalmaznék hogy nem magas a súlypontja 18as kerekekkel hanem 17essel túl alacsony. Csak megszokás kérdése az egész, de én is 17es kerekeket rakok fel amint találok jó árban külföldön! Erre k*rva szar gumit venni. A súlypontmegszokás meg jön majd magától. Amikor mentem Oszi bringájával furcsa volt 180-nál úgy kanyarodni mint a mesében :) Más... Ennyi... (talán kicsit jobb is)
    

cserye 23674 2008. október 4. 19:25  
(azt még nekem tesznek kétértelmû buzis megjegyzéseket...)
:))

Ugye, CSÓKOLOM!
:D
    

mackotestver 23673 2008. október 4. 16:57   Válasz erre: 23672
ÁÚÁÚÁÚ!Beszél hozzám,üzit küld!! :):):)
    

fülemüle 23672 2008. október 4. 12:39   Válasz erre: 23670
"http://www.youtube.com/watch?v=neex0PAVOn4&feature=related"
Amíg távol leszek, ezzel érd be:-)))))) Csók picim.-))
    

totalcarman 23671 2008. október 4. 10:45   Válasz erre: 23661
Na tök jól néz ki csutka kormánnyal.Gondolom lejebbteszik a telószárakon a kifliket és akkor már rá lehet tenni a kormány csutkákat.
Köszönöm az infót. esetleg olyan képed nincs amin oldalról van
17es kerékekkel?Azt hallottam hogy kicsit magas a súlypontja.
Nem célom a tuningolás.Csak alább olvastam hogy cbr 1000f karbit tesznek rá.

    

mackotestver 23670 2008. október 4. 08:16   Válasz erre: 23669
Drága vagy szivem,!Boldogságom határtalan!:):)
Én már azt hittem minden elmúlt köztünk!!:):):):):)
    

fülemüle 23669 2008. október 3. 20:11  
Macitesónak soxeretettel:-))))))))))))))))))))))
"http://www.youtube.com/watch?v=IZLbF0DvfxE&feature=related"
    

cserye 23668 2008. október 3. 14:35  
Fú, kisütött a nap, megyek gurulok egyet hamargyorsan! Minden jót nektek!

CSÓKOLOM!
    

cserye 23667 2008. október 3. 14:27   Válasz erre: 23666
Majdnem leestem a székrõl amikor megláttam hogy mikor születtél... Bazz, nagyon meglepõdtem (kicsit ég is a fejem) Több mint 16évvel vagy idõsebb nálam! Bazz... Simán letagathatsz egy tizest mondjuk! Na nem udvarolok, ez egy komoly motorosfórum nem holmi lovechat! :DD
Akkor mától csókolom! :)))

CSÓKOLOM!!!!!
    

Motogirl 23666 2008. október 3. 11:43   Válasz erre: 23662
Én má' öreg Tik vagyok!!! :)))) Akkó kiestem..! :))))))
    

cserye 23665 2008. október 3. 10:50  
én 7cm híján vagyok 2m, de leér. Bár az utolsó 1-2cm-en mindig elbizonytalanodok h felborulok-e, de mindig leér idõben :DDDD
    

oszitrek 23664 2008. október 3. 09:28   Válasz erre: 23663
Jah! Meg ha nem vagy 2 méter magas akkor leér a lábad rendesen... :)
    

cserye 23663 2008. október 3. 08:43   Válasz erre: 23661
Jujj, de titokzatos vagy :D A 17-es felnit én is aláírom, sokkal jobb mint a 18-as... Bár nekem is az van de az Oszién 17-es, azzal "kicsit" jobb manõverezni meg irányítani meg minden...
    

cserye 23662 2008. október 3. 08:40   Válasz erre: 23653
Persze h a tiéd fiú mert Te néni vagy :P
Én meg a fiatal csajokat :))))) :PPP
    

oszitrek 23661 2008. október 2. 23:22   Válasz erre: 23657
Jó dolog. Pl: Elõre a 17-es Conti Sport Attack 25000 hátra 35000 tehát 60e összesen. 18-as felnire hátra volt a Dunlop D220 50000 elõre meg 40000. Jobb lett a motor súlypontja, mivel lejjebb került, Kevésbé kell lenyomni ill. izmozni a kanyarokban. Jobban mutat kinézetre, nagyobb a gumiválaszték, picit talán könnyebb is lesz a moci tõle, jobb az irányíthatóság.
Igen képen láttam már. Be is rakom. Elég érdekesen néz ki. De nem rossz.
Csak 1000F karbival nem menne jobban, ahhoz még mást is ki kell cserélni, de az szakmai titok... :) Amúgy meg fel sem tudod rakni rá az 1000F karbisort csak úgy simán...meg hát melyiket is a 3 verziójú karbisorból...
Kb 1000 képem van külömbözõ változatokról, meg átalakításokról.
    

oszitrek 23660 2008. október 2. 23:10   Válasz erre: 23655
Jah, aki akar jöjjön!!! Mi is leszünk páran remélhetõleg...
    

oszitrek 23659 2008. október 2. 23:09   Válasz erre: 23654
Igen, az igaz!!! Minden gépre!
    

oszitrek 23658 2008. október 2. 23:09   Válasz erre: 23653
Nekem is csaj a motorom... :)
    

totalcarman 23657 2008. október 2. 22:49  
lenne pár kérdésem.
persze csak elméleti síkon:)
szóval hallottam hogy 17es felniket is fel lehet tenni a Big 1ra.Jó dolog?Van értelme azon túl hogy könnyebb felgumizni?
Csutkakormányos megoldást láttatok már?Vann nekem egy olyan caffe racer mániám és ahoz az ilyen kormány passzol:)
illetve a cbr 1000f karbival jobban megy?
    

Motogirl 23656 2008. október 2. 22:31   Válasz erre: 23655
Becsatlakoznánk, de én is emiatt raktam a szombati Horvátországi gurigát vasárnapra! No, majd legközelebb, de azért jó utat és sok látnivalót Nektek!
    

gajanlac 23655 2008. október 2. 20:49  
Szombaton elöreláthatoan rossz idõ lesz igy
vasárnapra tervezzük a gurulást. Mindenféle kiirás és szervezés nélkül a következõ utra :Tb-Mor-Zirc-Pápa-Sümeg-Keszthely-Badacsony-Szigliget-Balaton északi part-Veszprém-Fehérvár-Tb. Indulás 9-kor ,Érkezés még világosban. Táv : kb 400km. Dinamikus motorozás. Sok megállo:Sümegi vár,stb nézése.
Érdeklödés nálam telefonon, vagy itt a forumban.

    

gajanlac 23654 2008. október 2. 17:27  
Nekem eddig minden jármü a haverom ,némelyik a barátom volt .Szeretni és tisztelni kell a gépeket ,mert csak ugy fognak jol müködni.

    

Motogirl 23653 2008. október 2. 11:17   Válasz erre: 23652
Hát persze...,a fiatal fiúkat szeretem!!!:))))))))))))))
Az én mocim is csávó, miért lenne a Tiéd más??:))))
    

cserye 23652 2008. október 2. 06:40   Válasz erre: 23630
Beb*szna... Nem tudom h lehet egy motort fiúként emlegetni... Én nõként bánok vele: finoman és gyengéden :)))) Direkt kóstolgatol engem Motogirl??? :)))))
    

Motogirl 23651 2008. október 1. 22:58   Válasz erre: 23649
Csak óvatossan a gépegységgel, nehogy baj legyen még itt az elején a próbálgatással!!Az összeszokás sztem. lényeges!
    

oszitrek 23650 2008. október 1. 21:48   Válasz erre: 23649
Mirõl beszélsz? :)))
Emlékszel szombaton Visegrádra??? :)))

-Lac: Azon gondolkodtam, h hol elõzzelek meg titeket...
-Vic: De ugye nem most felfelé a várhoz... :))))))))))
    

gajanlac 23649 2008. október 1. 16:55  
Az XX-el talán a nyomomba érnél !
Probálgatom a busa szárnyait. Rögtön vásárlás után 290-t mutatott az ora .Probálom döntögetni .Oszi látta már hogy megy .Ma is kimentem Szár felé 280km/h 5-ben mert nem értem rá 6-ba kapcsolni meg tetüzött egy kocsi is elöttem. Szoval ilyen a Hayabusa (sólyom)
    

oszitrek 23648 2008. október 1. 16:38   Válasz erre: 23647
Jaja, filózok is rajta... :)
    

futo 23647 2008. október 1. 16:20   Válasz erre: 23643
Huh, na ez a nem semmi.
    

oszitrek 23646 2008. október 1. 15:44   Válasz erre: 23640
Khmmm...én vágom mirõl beszélsz... :)
    

oszitrek 23645 2008. október 1. 15:44   Válasz erre: 23639
Na! Örülök, h neked is lett mocid. A nagy XX mesterünk megvan még?
    

oszitrek 23644 2008. október 1. 15:42   Válasz erre: 23638
Akkor rám is irigykedhetsz, mert vasárnap kipróbálhattam... :)
    

oszitrek 23643 2008. október 1. 15:41   Válasz erre: 23636
Mesében??? Meg Ománban mi??? :))))

Ezt kéne megvenni: "http://www.hasznaltauto.hu/2183790_honda_cbr_2004"
    

oszitrek 23642 2008. október 1. 15:40   Válasz erre: 23634
Valószínû, h az egyik hajtókarcsavarja kiesett, és leakadt a fõtengelyrõl...
    

oszitrek 23641 2008. október 1. 15:38   Válasz erre: 23633
Én ezt nem állítanám... 954RR-rõl hallottál már??? :)))
    

zümi750 23640 2008. október 1. 13:06  
Kérdezzétek meg Szerzetes barátunkat mi a véleménye a suzukiról!!! Mert neki az van.......
    

ELőző oldal
Hoterkep

Tagok száma: 22110
5 623 Eddigi túrák
14 222 466 km
34072 Eddigi túra-résztvevők