4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 1 2

Kérlek jelentkezz be

Regisztráció
Elfelejtett jelszó
Honda CB1000 Big One
Következő oldal

oszitrek 15537 2007. április 17. 00:12   Válasz erre: 15525
A híres gsx nem is annyira jó. Egyszer már beszélgettünk errõl, h az 1ik emberkének belevert a dugattyú a szelepekbe, és megcsinálták a szakszervízbe. Még 1 hengerfej tömítés és kész. Ilyent nem fogsz a Hondánál sohasem látni...
    

oszitrek 15536 2007. április 16. 23:40   Válasz erre: 15525
Szia Pepe!
Üdvözöllek közöttünk mindenki nevében aki nincs itt! :)
    

oszitrek 15535 2007. április 16. 23:39   Válasz erre: 15534
Mint pl én is??? :)))
    

fülemüle 15534 2007. április 16. 21:36  
Oszi, msn ma nem pálya, mert rendes ember most ér haza a melóból.-)
    

MotoCat 15533 2007. április 16. 19:54   Válasz erre: 15532
hát nézd, csütörtökön megyek megbeszélni a részleteket... nekem is elég furi... De úgy gondolom, megbeszélem velük, hogy ebben a két hónapban megtartom a mostani heti egyszeri melómat... és akkor úgy nincsen veszteni valóm!
Egyébként ha bele gondolsz ez motiváló is lehet, hiszen 2 hónap jó teljesítmény után maradhatsz ott és kapsz fizut... Na meg persze a pesszimista verzió, 2 hónap ingyen meló, aztán szevasz tavasz....
Majd csütörtökön már okosabb leszek:)
Heti 20 órás munkáról van szó, szakmámba vágó, tehát az önéletrajzomba jól fog mutatni, és ha még havi 80-90-et meg is kapnék, akkor tényleg meglenne a mocim:))))
    

jerry 15532 2007. április 16. 16:27   Válasz erre: 15529
Cicus! Ez büdös nekem, mint egy pálpusztai sajt?
2 hónap semmi lóvé azt majd ez meg az. Jó ez te?!
    

ziksz4 15531 2007. április 16. 16:16   Válasz erre: 15530
Minek, még egyel növelni a futottak még kategóriát? :-))
    

krisztian.fz6 15530 2007. április 16. 15:42   Válasz erre: 15527
Jó.......azért nem kellene hanyatt esni miatta, csak egy honda, még az XJR-t se nézte meg. :-))
    

MotoCat 15529 2007. április 16. 15:07   Válasz erre: 15528
Szia egérke cimborám:)
Hûûûûûûû, már én is nagyon nagyon várom:)))
Képzeld, felvettek egy melóhelyre:) (igaz két hónap próbaidõ alatt nem jár fizu, de ha ez idõ alatt megfeleltem, akkor visszamenõleg kapok bónuszt, jutalmat, és utána már fizuért megy a dolog) tehát, ha minden jól megy, jövõre egész biztos, hogy megtudom venni, addig még akkor júniustól jogsi:) és semmi sem választhat ez az álmomtól:))) (kop-kop-kop)
    

jerry 15528 2007. április 16. 14:59   Válasz erre: 15526
Szia Cicus! Kiváncsi vagyok, hogy te majd hogy áradozól a te motorodról!

Pege! Tényleg szép a vas, nagyon eltaláltad a fekete a szín!
    

ziksz4 15527 2007. április 16. 14:44   Válasz erre: 15525
Üdv!
Itt most leírtál mindent ami miatt Mi imádjuk a Hondát és ami miatt mások pedig unalmasnak találják, de ez
már legyen az Õ bajuk! :-))
    

MotoCat 15526 2007. április 16. 14:07   Válasz erre: 15525
azt a mindenségit ez aztán a bemutatkozó:)))))
    

pege 15525 2007. április 16. 14:05  
Sziasztok!

Jóideje figyelem a fórumot, eddig csak olvasgattam stb. blabla.. most bemutatkoznék:

Leírnám, hogy is jutottam el idáig, meg akkor már bemutatnám az én motoromat is:)

Világ életemben egyhenger mániás voltam, lenéztem a süvítõ négyhengeres, akkoriban még dönthetetlennek tartott, szélesblokkú jószágokat. Majd elmúlt az egyszemélyes motorozás, meg a mátrától is távolabb kerültem, mivel végzettségem nem favágó, így pesten leltem megfelelõ állásra. Ekkortájt már valahogy több negatívuma lett az árválkodó dugattyúnak… Hát akkor keresgéljünk új társat magunkak… A válogatás a következõ egyedekbõl történt: z750 idomos, z1000, fézerezer, új fézer, nagybandita, ezernégyes gsx, cbf1000, cb1300…

Az idomos zé hétötvenen úgy néztem ki, mint talán klicskó egy kempingbiciklin, haverok röhögése hamar kiejtette ezt a típust a zsákomból, zé ezer már mindjárt szimpatikusabb volt, viszont az ára alapján nekem nem lett volna ésszerû döntés… új fézerbe képek alapján szerettem bele, aztán egy yamaha tesztnapon élõben megpillantva, üléspróbát véve már mehetett ez is a futottak még kategóriába. Az áráról ne is beszéljünk, kezdésnek nem csak szerintem lõttek be a gépnek iszonytatóan magas árat, bár biztos, hogy jól kifundálják ezeket és sokan azonnal ugrottak a motorra a kezdõ árat csak egy jelentéktelen dolognak tartva. A nagybandita hááát, ez sem okozott sok álmatlan éjszakát, emlékeim szerint nagyjából egyenárba volt a gsx-szel. A cbf1000 mellõl a váz miatt álltam el, mert egy magamfajta hozzá nem értõnek, nagyon furcsa grimaszokat varázsolt az arcára a hatszázas vázába beletuszkolt lefojtogatott szupersport blokk, de valószínûnek tartom, hogy nagy szerelem lenne az is, ha mellé tettem volna le a voksomat.

gsx1400, cb1300, a gsx mellett az ára szólt, a sokkal „macsósabb” megjelenés és az a legendás megbízhatóság, amit a gsx névhez kötöttek. A két motor közötti választás azért már okozott komoly fejfájásokat a választás végsõ periódusában, de aztán egymás mellett látva a két motort, egyre inkább megértettem azt a 4-5kilós árkülönbséget. Az idom, az abs eldöntötte helyettem a választást. Akkorhát CB1300 idomos verzió lesz az új társam, senkitöbbet harmadszor, nem érdekel semmilyen újabb teszt, újabb vélemény, árcédulák, akciók.

Kezdjünk hát bele a mostani motor eladásába, a 10ezer kilométeres, karcmentes xt660x-re volt, ahol 9kilót mondtak, volt aki nyeremény tévére cserélte volna, volt mikor azt próbálták megtudni tõlem, hogy jogsi és állás nélkül vajon el tudom e intézni a hitelt a motorra. Majd két hónap sikertelen kufárkodás után, beláttam, hogy mégiscsak azzal kell próbálkozni, amitõl nagyon óckodtam, szalonban kell becserélni a motort. Nem minõsíteném egyiket se a 3 kereskedés közül (amik már a telefonos beszélgetés utáni rostán fentmaradtak), ahol sikertelenül próbálkoztam. Kettõnél úgy tûnt, hogy õk nem azért ülnek ott, hogy motort adjanak el, a harmadiknál nagyjából én is felfogtam, hogy nagyon nem biznisz nekik az alföldön egy szupermotót beszámítani, miközben a szalonban ott álnak a tavalyelõtti „újmocik”. Aztán felhívtam a Honda Maxxpowert budapesten, kétperces beszélgetés, aztán még ugyanennyi motorvizslatás és még észbe se kaptam már tolták az xt-t a standra, elõttem meg a papírok, az aláírásomra várva. Jó áron beszámították a motort, olyan hihetetlenül lezsírozva ment minden, hogy már gyanakodtam, valami itt nem lesz rendben. Természetesen alaptalanul. Még azt is tudtam, hogy a motorom mikor kerül hajóra, mikor ér ide, mindent. Ennyi istenítés talán elég, minden kereskedésnek valahogy így kellene mûködnie.

A motor átvételénél gratuáltak, hogy szerintük kiválasztottam a legtutibb hondát és kicsit még irigyelnek is, nem tudtam még mennyiben volt ez õszinte vélemény és mennyiben csak a marketing része. Hozzátették csak szépen óvatosan ismerkedjek, magázódjunk csak szépen az elején, ez más dimenzió, mint a „kis” XT.

Utoljára talán a forgalmi vizsgán remegett úgy a kezemlábammindenem, mint az elsõ pár méteren. Úgy 5percre volt szükség, hogy fülig érjen a szám és ne reszkessek a motoron. Egyszerûen nem tudtam elképzelni, hogy a lábam közötti ezerhámszáz köbcenti a 120 körüli nyomaték és lóerõ az elsõ perctõl kezdve ennyire kezes, ennyire jóságos lesz. A motorral a mai napig nem tudok betelni, igaz még nem is sokat voltunk együtt, az eddigi 8000kilométer nem tûnik még 8nak semJ Egyetlen hátrányként talán csak jómagamat tudnám említeni, a sok anyatej és a gének hozták a formát, és egy 190centis, 100kilós emberállat kerekedett belõlem, így néha a lábamnak kicsit kényelmetlennek tûnik a bezárt szög és rendesen el tud zsibbadni. De mi mindenre jó a blokkvédõ és a széles blokk? Simán fel tudom rá dobni a csülkeimet pihentetés gyanánt, szuperJ

Az ülés alá befér két pár félcipõ, vagy egy bazi nagy lánc, láncspray. De volt már, hogy 3kiló virslit szállítmányoztam vele, szóval kihasználható rendesen. Az idomba applikált két rekesz pedig simán benyel egy pénztárcát két telefonnal (azt dobom a zárhatóba) a másik oldaliba meg valahol az alján elveszik az öngyujtó-cigarettásdoboz páros. Az ülés kényelmes, talán csak az utaslábtartók kerültek magasra, node lazítani kell azokon az inakon és készJ

A motor annyira finoman bársonyosan jár, hogy a gyári dobbal a villanymotor kifejezés illik rá leginkább, de nekem így tetszik. Néha tényleg elõfordul, hogy csak leszabályzásnál veszem észre magam, hogy dobni kéne egyet fel, mert itt a vége, annyira egyenletesen húz, de azért 4-5ezer környékén van egy érezhetõ megindulás, de az is finom és kiszámítható. Úgy megy nagyondurván a gép, hogy a leszabályzáson kívül, csak a feszülõ izmok és a baromira besûrûsödött felezõvonalak jelzik, hogy ez már nem ötven. Stabil, 100nál ugyanúgy, mint 200nál, megy elõre… megy,megy,megingás nélkül, hangtalanul, szenvedély nélkül, iszonyatosan precízen.

Fogyasztás 6-9 között mozog, az idom 160ig mentesíti a nyakizmok munkáját, de ennél több szerintem nem is kell autópályára, úgyhogy itt is ötös. Kanyarokban messze nem azt nyújtja, amit gondolnál róla, annál sokkal többet, a gsx-hez képest olyannak tûnik, mintha egy 600-ast döntögetnél és annál mélyebbre is lehet tenni, váltogatni, üvöltetni a nyomatékból adódóan nem nagyon kell, de lehet neki durván húzni a szarvát, akkor sem fog egy tizedmásodpercre se ellenkezni, végzi a dolgát minden körülmény között. Bár egy cserekör után , egy hatszázas hornetrõl visszaülve rá, csakcsak feltûnt a 250kiló meg a méteres blokk.


Az ABS szuper dolog, de valahogy a reflex még nagyon bennem van, hogy sóder, vizes zebra stb. esetén féket gyorsan elengedni, így szerencsére még nem köszönhettem arcom karcmentességét a kattogó hangnak.

Eddig még csak próbálgatás, hülyéskedés alkalmával kattogott.

(vagy csak így gondolom és lehet már jópárszor fel se tûnt, hogy végzi õ a dolgát keményenJ )

Olajfogyasztás nem tapasztalható, amúgy szintetikus elf 10w-40 van benne, legközelebb MOTULTt kap, nagyon dicsérgetik, hátsógumi nagyjából a felénél jár michelin macadam100x, én a pirelliket szeretem, úgyhogy azt kap majd, ha ezt otthagytuk az úton.

Természetesen pöccröff, a téli négy hónapnyi állás után is elég volt egy másodperces gombnyomás. Ez a szívató dolog érdekes rajta, általában hidegen azzal indítom be, de azonnal vissza is lehet tolni, ha beindult. Tényleg, nem is próbáltam még anélkül indítani hidegen, no itt az idejeJ

A lánckenés jó kis munka, ezt már azért nem borítom magamra, mint az eddigieket, szépen tologatás, újság a lánc-kerék közé fújás, tolás, újság , fújás…

A 21literes tank általában 230-260 környékén szól, hogy szomjas, olyankor 17-19liter megy bele, de ennyit egyhuzamban ritkán teszek meg, hamarabb szomjazik meg a tüdõm nikotinra.

Talán a motor egyetlen hibájának tényleg a túlzott tökéletességet tudnám felróni és ez egyáltalán nem a rózsaszín ködbõl kikiabált mondat, nem sikerült semmi belekötni valót találni még rajta, minden tökéletes, minden igényes, minden csavar, minden alkatrész…Az utolsó porcikája is azt sugallja, hogy ez a japán technológia egyik legIGÉNYESEBB tervezésébõl-gyártásából-összerakásából született. Nem a legmodernebb, nem a legerõsebb, nem a legkönyebb, nem a legcsillivillibb.

De 10év múlva is egy 250kilós, csillogó ékszer lesz.

Ja én meg mellesleg Tamás vagyok, 26 éves, füzesabonyból származó, budapesten dolgozó informatikus:)



    

ziksz4 15524 2007. április 16. 13:17   Válasz erre: 15505
Füli, mikor és hol? Már indulunk is!!!!! :-))
    

jerry 15523 2007. április 16. 12:30   Válasz erre: 15522
Ja tényleg!
De mivel tudjuk, hogy te pedofil vagy, ezért inkább kislány!
    

oszitrek 15522 2007. április 16. 12:17   Válasz erre: 15521
Arra van más cucc is. Nõnek hívják... :)))
    

jerry 15521 2007. április 16. 12:13   Válasz erre: 15520
Figyu Oszi!
Ilyen esetekre ajánlom a jobb kezed ,oP
Hátha elmész egyszer!
    

oszitrek 15520 2007. április 16. 12:09   Válasz erre: 15519
Mégsem mentem el... :))) Viszont mehetek dolgozni...
    

oszitrek 15519 2007. április 16. 09:10  
Azthiszem, ma elmegyek a Hondásokhoz, és rendelek pár cuccot...
    

oszitrek 15518 2007. április 16. 09:10   Válasz erre: 15517
Aha, vágom. Jólenne, mert akkor látnánk, h hol folyik, és több ötletet tudnánk adni... :)))
    

hajaj 15517 2007. április 16. 09:07  
Sziasztok! Oszi, majd próbálok berakni képet, de sajna az sem biztos, hogy ezen a hétvégén haza tudok menni.:(
    

oszitrek 15516 2007. április 16. 08:29   Válasz erre: 15514
Jó reggelt!

Igen! Már szép tiszta. Most jön megy majd a hegesztõ bácsihoz, és megcsinálja ezt...
    

ziksz4 15515 2007. április 16. 07:28  
Szép jó reggelt Mindenkinek!
    

MatulA 15514 2007. április 16. 07:04   Válasz erre: 15513
Te csak ne nagyon lövöldözzél!!! :-))))) No, és mi van? Már szép tiszta a blokk?

    

oszitrek 15513 2007. április 16. 01:00  
Nah! A mai nap nekem is megtörtént az elsõ megtekerése a blokknak. Töltöttünk a hengerekbe a gyergyáknál motorolajat, aztán ráraktam az önindítót, és akksit neki. Megmértük a kompressziókat. Az 1-es és a 4-es hengerben 10-es, a 3-asban 9,5 a 2-esben 9-es. Ez normális, az enyémben is hasonló volt. Úgyhogy láttam ahogy a generátor pörög, a kipufogódugózást kilövöldözte. Jó poén volt. Majd így lövöldözök rátok is... :))))
    

oszitrek 15512 2007. április 16. 00:55   Válasz erre: 15511
Szóval!!!
A füst még lehet, h a hengerben lévõ olaj miatt van, meg a sok állástól, de lehet, h a kipudban van sok olaj. Meg kell majd hajtanod, és elmúlik szerintem. Az is lehet, h rendes olajjal jobb lesz. Bár az az olajfolyás aggasztó. Képet rakjál ide, vagy küldjél, h hol csöpög, aztán kitaláljuk a dolgokat... :)
    

hajaj 15511 2007. április 15. 23:43  
Sziasztok! Bepakoltuk a blokkot szombaton a vázba a barátnõmmel:), de sajnos menni még nem tudtam vele, mivel az igen speciális alkatrész, amit két hete rendeltem (olajszûrõ) még nem jött meg, az ünnepek miatt. Természetesen nem maradhatott el a gyújtótrafók fordított bekötése, aminek hála a légszûrõház fedele a plafonig repült, a hiba orvoslása után viszont az elsõ rúgásra indult a gép. Ami aggaszt, hogy okádja a füstöt (viszont nincs égettolaj-szag) és a gyújtás kihajtásánál csöpög az olaj a fõtengelyszimmering környékérõl. Szerintetek mindenképpen cserélni kell a szimmeringet vagy van valami átmeneti megoldás, hogy azért gurulni is tudjak még az idén? A füst mitõl lehet? 2 perc járt alapjáraton, nem lett jobb. Teszkós olaj lett belefolyatva, annyi volt ráírva, hogy ásványi, meg hogy benzinüzemû motorokhoz, gondoltam átmosni jó lesz. Lehet, hogy rendes olajjal nem lesz ilyen probléma?
    

oszitrek 15510 2007. április 15. 22:12   Válasz erre: 15509
Igen??? Nem hallottam még róla... Jó hely nem? Vigyázz te is azon a helyen. Meg lett átkozva...
    

imo 15509 2007. április 15. 21:45  
Oszi ! Hallotad? Ma megint volt a keresztnél ütközés 2 autó ment össze !!
    

oszitrek 15508 2007. április 15. 21:42  
Ma sokat haladtam a blokkal, a Ziksz4 Attilának köszönhetõen. :) Nemsokára kész lesz a blokk, és irány Debrecen.
    

oszitrek 15507 2007. április 15. 20:02   Válasz erre: 15506
Pedig nem is cigizel... :))) Elromlott a mocid azért mentetek gyalog??? :))))
    

ziksz4 15506 2007. április 15. 18:18  
Üdv Mindenkinek!
Most értünk haza a Mátrából.
Mátraházától gyalog mentünk fel Kékestetõig, hát tudnék mesélni milyen az amikor az ember
tüdeje kiszeretne jönni! :-))
    

fülemüle 15505 2007. április 15. 14:28   Válasz erre: 15504
Hallgatni arany. Ha nincs igazán téma, amihez hozzá tudok szólni, akkor csak a háttérbõl sasolok:-)
Kéne valami CB összejövetel.....
    

oszitrek 15504 2007. április 15. 14:19   Válasz erre: 15503
Pedig rendesen eltüntél mostanában... :)
    

fülemüle 15503 2007. április 15. 09:46   Válasz erre: 15502
Itt vagyok, semmi gáz:-))
    

ziksz4 15502 2007. április 15. 08:27  
Hová tünt Füli Hill? :-))
    

ziksz4 15501 2007. április 15. 08:27   Válasz erre: 15500
Jó reggelt!
Nem oszi, abból 270 voltál Te :-))
    

oszitrek 15500 2007. április 15. 00:51   Válasz erre: 15499
Abból 250 voltam én??? :)
    

ziksz4 15499 2007. április 14. 19:00  
No kérem most értem haza 550km gurulás után! :-)
    

oszitrek 15498 2007. április 14. 12:24   Válasz erre: 15494
Hmmm...nagyon baba cucc. Szép moci lett belõle!!!
    

ziksz4 15497 2007. április 14. 09:06  
Jó reggelt!
Ez igazán szép lett! Kiváncsi lennék a kipufogó hangjára, biztosan gyönyõrüen szól!
    

Kölyök 15496 2007. április 14. 09:00  
na meg ez:...
    

Kölyök 15495 2007. április 14. 08:59  
meg ez:.....
    

Kölyök 15494 2007. április 14. 08:56  
Jó reggelt mindenkinek!
Tegnap este végre kész lett a motorom!
    

ExX11 15493 2007. április 14. 07:53  
Jóóóó reggelt!

    

oszitrek 15492 2007. április 14. 07:14  
Reggelt!
Hát ez szégyen! Lekerült a fórumunk az aktuálisak közül... :(((
    

oszitrek 15491 2007. április 13. 19:49  
Nah, én lassan elhúzok dolgozni...
    

oszitrek 15490 2007. április 13. 18:49  
Hát, ma nem haladtam sokat. Kicseréltem a váltófedelet, meg észrevettem, h a kupplungfedelem is sérült...
    

oszitrek 15489 2007. április 13. 15:37   Válasz erre: 15488
:))) Jó hírek!!! :)))
    

ziksz4 15488 2007. április 13. 15:36   Válasz erre: 15487
Szombat-Vasárnap zárva vagyunk, valamikor motorozni is kell! :-))
    

oszitrek 15487 2007. április 13. 15:30   Válasz erre: 15486
Úúúúú!!! Már úgy is száz éve nem láttalak kb... :)))
És a bolt??? Nem leszel nyitva?
    

ziksz4 15486 2007. április 13. 15:28   Válasz erre: 15485
Akkor abban a megtiszteltetésben lesz részed hogy személyesen Én viszem el Neked a drótkeféket! :-))
    

oszitrek 15485 2007. április 13. 15:16   Válasz erre: 15484
Fél1...
    

ziksz4 15484 2007. április 13. 15:11   Válasz erre: 15483
Délelõtt meddig?
    

oszitrek 15483 2007. április 13. 15:00   Válasz erre: 15481
Aha, de csak délelött, mert megyek kicsit túrótrázni a céghez... :)))
    

ziksz4 15482 2007. április 13. 13:05   Válasz erre: 15480
Azért nincs mert belülre rakták! :-)
    

ziksz4 15481 2007. április 13. 13:05   Válasz erre: 15479
Oszi, holnap otthon vagy?
    

fülemüle 15480 2007. április 13. 11:24  
Gyengénlátók kedvéért: A CB1000 blokkján még csak hûtõbordára hasonlító dolog sincs!:-))
    

oszitrek 15479 2007. április 13. 09:03  
Nah, megyek aludni kicsit...
Jók legyetek ám!!! :)))
    

oszitrek 15478 2007. április 13. 08:39   Válasz erre: 15474
Köszi Ziksz4. Akkor a 17-es jó lesz... :)
    

oszitrek 15477 2007. április 13. 08:09   Válasz erre: 15476
:))) Helyes!!!
    

jerry 15476 2007. április 13. 08:08   Válasz erre: 15475
Oszi! Jólnézkina!
Ezt vártam tõled!
;oP
    

oszitrek 15475 2007. április 13. 08:04   Válasz erre: 15474
A 17-es jó lenne szerintem...
    

ziksz4 15474 2007. április 13. 07:58   Válasz erre: 15473
Küldök Neked hegyest és laposat is csak találd ki hogy milyen átmérõben.
    

oszitrek 15473 2007. április 13. 07:53   Válasz erre: 15472
És még nem adtad fel postán??? Szégyen... :)))) Csak nem tom, h melyik kéne...
    

ziksz4 15472 2007. április 13. 07:51   Válasz erre: 15462
Ja, lemaradt:
Drótkefe fúrógépbe fogható ecstforma átmérõ 12, 17, 24, 30mm vagy hegyesvégû ecsetkefe hasonló méretekben.
    

oszitrek 15471 2007. április 13. 07:49   Válasz erre: 15469
???? :)))) Hol láttál te rajta hûtõbordákat??? :)))))))
Nem, hanem pl a kipufogó felfogatás környékéhez nem féretem hozzá, meg a váltóház és a hengertalp környékén sem...
    

oszitrek 15470 2007. április 13. 07:48   Válasz erre: 15466
Szóval akkor szétszedted? Vagy úgy tömítésestõl lefestetted...
Elvileg neked is abban aluöntvény blokk volt ugye? Csak, mert az aluhoz kell spec alapozó, h megálljon rajta a festék...
    

MatulA 15469 2007. április 13. 07:48   Válasz erre: 15468
hol szeretnéd tisztítani? Hûtõbordákat?


    

oszitrek 15468 2007. április 13. 07:45   Válasz erre: 15467
Sajnos ma még nem láttam olyan kocsit, amit vontattak volna, és elszakadt volna a drótkötél... :))))

A Brigi nem használ a felületi oxidációnak az alun, inkább a csiszolópapír, de avval sem férek hozzá rendesen...

    

MatulA 15467 2007. április 13. 07:42   Válasz erre: 15465
:-( de imserõsöd van aki már egy csomót elszaggatott autó húzkodás közben, és abból tudsz levágni! :-))))
Ha nincsen ilyen, akkor keress! :-)))))))))))))))

Másik, sok Brigéciol (narancssárga flakonos), és sima üvegtisztító feke. Csak azzal az a gond, hogy nem elég erõs a sörtéje....


    

ziksz4 15466 2007. április 13. 07:40   Válasz erre: 15462
Jó reggelt Mindenkinek!
Oszi, kivettem a blokkot avázból mert akkor újítottam fel és úgy festettem le.
A festéket a Brico Store-ban vettem kb. 1600 Ft egy falkon és 600C-ig hõálló.
Nem alapoztam le csak úgyanúgy letakarítottam mint Te és alaposan zsírtalanítottam, ezért jutott eszembe hogy nem akarod-e lefesteni.
    

oszitrek 15465 2007. április 13. 07:40   Válasz erre: 15464
Nem hülye ötlet, csak olyanom sincs... :))
    

MatulA 15464 2007. április 13. 07:37   Válasz erre: 15462
Drótkötél. :-)))))) Ki fog "szõrösödni".


    

oszitrek 15463 2007. április 13. 07:35   Válasz erre: 15456
Ha le akarnám festeni is, akkor arra a Big One szürkére, mint a másik...
    

oszitrek 15462 2007. április 13. 07:34   Válasz erre: 15456
Tényleg szép lett! Fújtad, vagy ecset? Alapozó külön, meg festék? Szétszedted hozzá a blokkot, vagy úgy egyben ahogy volt festetted? Speciális ára van? Csak, mert mostanában nem sok mindent tudok megvenni... :(((

Más kérdés! Van neked a boltban valami olyan fúróba fogható drótkorong ami kicsi? Gondolok itt pl az elõre felé álló szõrû drótkorongra mondjuk olyan 1-2 cm átmérõjüre.
    

oszitrek 15461 2007. április 13. 07:29   Válasz erre: 15459
Kár, h csak az USA-ba szállítanak. Bár nem mintha nem lenne meg az össze service manual a Big One-hoz... :)))
    

fülemüle 15460 2007. április 13. 07:11  
Ezt kábé 10 éve festették, és azóta is ilyen:
    

hajaj 15459 2007. április 13. 00:11  
Sziasztok! Ziksz, a blokkal az van, hogy szétszedtem az utolsó csavarig és cserélni kéne az összes siklócsapágyat, a dugókat, gyûrûket + furatás + a megszerezhetetlen hengerfej és hengerfejfedél. A készletért újfent köszönet, de ha megtudod, hogy frankón bele is törtem, biztos nem fogsz örülni.:( Én sem voltam boldog, elég macerás volt egyáltalán belefúrni a csavarba, barátnõm tudja, hogy izzatam, amikor elkezdtem beletekrni a kihajtót, egy rémálommal ért fel, amikor meghallottam a csattanást, de ebbõl is látszik, hogy elég savanyú a gyakorlatom ilyen téren. Elmondod, mit ronthattam el? Próbáltam teljesen merõlegesen belehajtani, de ezek szerint nem sikerült...:(
Lényeg a lényeg, Fülinek meg Oszinak hála most van egy másik blokkom, már a vázban pihen, hévégén fel lesz rá dobva a krabisor, a gyújtás, egyedül a kipuff problémás, azokhoz elfelejtettem tömítést rendelni, úgyhogy még várnom kell legalább két hetet.:( Addig megy bele mosólaj + beállítom a gyújtást. Ezt a vasat lopták el tõled ami a képen van? Tényleg igen csinos darab volt!

Füli, egy vírus azért még kevés, de amikor rámzúdul az egyetem... Huhúúú!:)

Oszi, akitõl a blokkot vettem (mellesleg boldog elsõ szériás CBR1000 tulaj;) ) azt mondta, hogy õ régen festette a blokkjait, szerinte az amerikai festékek elég jók, 3-4 évig is bírják szépséghibák nélkül. Ezt meg ajánlom figyelmedbe:
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Honda-CB1000-1994-Big-One-OEM-Service-Manual-M149_W0QQitemZ170098114447QQihZ007QQcategoryZ34237QQrdZ1QQssPageNameZWD1VQQcmdZViewItem

Látom a Big One-ban elég komoly a vezérmûtengely csapágyazása, ez tetszik.;)
    

fülemüle 15458 2007. április 12. 21:20   Válasz erre: 15457
Ez széép!
    

ziksz4 15457 2007. április 12. 20:15  
Ilyen lett:
    

ziksz4 15456 2007. április 12. 20:12   Válasz erre: 15455
Van olyan festék ami direkt erre van kitalálva és 600C-ig hõálló.
Én a régi CB750-nek a hengereit festettem le vele és szerintem jól nézett ki.

Ja, és a hûtõbordák élei pedig felpolíroztam.
    

oszitrek 15455 2007. április 12. 20:08   Válasz erre: 15454
Nem, mert alu, és meleg...
    

ziksz4 15454 2007. április 12. 20:07   Válasz erre: 15453
Nem gondoltál arra hogy lefested?
    

oszitrek 15453 2007. április 12. 20:05  
Így néz ki a CB deknikkel...
    

oszitrek 15452 2007. április 12. 20:02  
Ilyen meg a szelepfedél alatt a dolgok...
    

oszitrek 15451 2007. április 12. 20:00  
Ilyen a kupplungunk...
    

oszitrek 15450 2007. április 12. 19:39  
Szóval! Ma le lett mosva a moci rendesen. A blokkot rendesen csinálom. Dekniket cseréltem, meg szelepfedelet. Meg hát megy még a polír is...
Így néz ki most a blokk...
    

oszitrek 15449 2007. április 12. 19:35   Válasz erre: 15446
Kösziiii :)))
    

oszitrek 15448 2007. április 12. 19:34   Válasz erre: 15447
Csak téged!!! :)
    

jerry 15447 2007. április 12. 15:04   Válasz erre: 15445
Szerelj, ne buzerálj, Te perverz állat!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    

MotoCat 15446 2007. április 12. 14:57   Válasz erre: 15445
hát már ideje lesz:))) ha már így felvertünk:)))))
hajrá, sok sikert!
    

oszitrek 15445 2007. április 12. 14:54  
Nah, megyek kicsit blokkot buzerálni... :)))
    

oszitrek 15444 2007. április 12. 14:07   Válasz erre: 15438
Szóval a bringám megvan, meg valaki a lépcsõházban kalapál. Te vagy Matu??? :))))
    

oszitrek 15443 2007. április 12. 14:05   Válasz erre: 15434
Ébren vagyok!!! :)))))
    

oszitrek 15442 2007. április 12. 14:03   Válasz erre: 15424
Hmmm...egy Hornetnek jobban örültem volna... :)))
    

MotoCat 15441 2007. április 12. 13:59   Válasz erre: 15440
bringás lesz vagy motoros? legyen bringás, a motorosat hagyjátok meg nekem;))))
    

MotoCat 15440 2007. április 12. 13:58   Válasz erre: 15438
Na mostmár csak az esküvõ van hátra;))))))))))))))))
    

MatulA 15439 2007. április 12. 13:58   Válasz erre: 15435
Azt én sem ajánlom, hogy mellé üss, mert akkor én is melléütök! :-)))))))))))))))))))))))))


    

MatulA 15438 2007. április 12. 13:57   Válasz erre: 15437
Ha utál, akkor elveszem a bringáját! :-))))))))) Sõt minket nem csak a motor, hanem a bringa is "öszeköt". :-)))))))


    

ELőző oldal
Felhokep

Tagok száma: 22125
5 621 Eddigi túrák
14 221 826 km
34071 Eddigi túra-résztvevők