mackotestver | 16032 | 2007. május 8. 17:11 |
http://simabela.extra.hu/ Oszi ezt nézd meg!!!!!!! Cimbi 750-es cb-ét most csinálják,elvan tekeredve a váz.Vágják,heggesztik,fényezik és 80pénz.
|
MatulA | 16027 | 2007. május 8. 12:22 | Válasz erre: 16026 |
bovsi! jjóóóó munkát! mondjuk azt még nem találták ki!!!! :-))))))))) |
fülemüle | 16022 | 2007. május 8. 07:35 |
http://www.pina.hu/mutat.php?gal=amator&gn=1076&page=1&pic=pina_hu_amator_1076_002.jpg Talán most:-)
|
fülemüle | 16020 | 2007. május 8. 07:30 |
http://www.sukra6.com/7/bigtitsatschool/0313/02.jpg Hepi Börszdély!:-)
|
oszitrek | 16016 | 2007. május 8. 00:04 | Válasz erre: 16015 |
Ki az a nagydarab ember ott a kép jobb szélén??? :)))))))))) Nagyon kitûnik a tömegbõl!!! :))))) Sztem csak is Big One-ja lehet... :))) |
fülemüle | 16013 | 2007. május 7. 21:35 |
Elkészült Macitesó átalakított vezérmûláncfeszítõje. Holnap majd teszek ide pár képet róla.
|
hajaj | 16012 | 2007. május 7. 19:22 |
Köszönöm a válaszokat, megnyugodtam, hogy nem a bivalyerõs blokk tépi szét.:) A Big One-nal kerekezés csak nekem tûnik elmebetegnek?:)
|
ziksz4 | 16011 | 2007. május 7. 19:12 |
jamesz | 16010 | 2007. május 7. 15:48 |
Sziasztok! Syrus a virus megszállta a gépemet, úgyhogy szívtam, de már üzemelek. Láttam voltatok gurulni, nagyon sajnálom, hogy nem tudtam elmenni, gondolom jó volt. Remélem legközelebb én is tudok menni. Voltam ellenben voltam Kunmadarason a gyorsulásin, 2 órát bírtam, aztán menekültem. Kb. 4000 motor lézengett arra, látni semmit, kaja, tipli. Lánc ügyben, nekem a gyári lánc az elsõ 1000-ig annyit lógott, hogy itt nyígtam a fiúknak, hogy mit csináljak. Amióta utána lett állítva, semmi. Ez a normális .
|
pege | 16009 | 2007. május 7. 15:32 |
hali, én 5lánc esetén ugyanígy jártam. A gyárilag felszerelt láncokat is húzni kellett ezres olajcserén, meg a csereláncokat is. Nekem az a tapasztalatom, hogy az elején nyúlnak egy kicsit és aztán csak jópárezerrel késõbb kell ránézni. D.I.D meg RK-nál ugyanúgy.
|
hajaj | 16008 | 2007. május 7. 13:26 |
Sziasztok! Ha már a láncokról folyik a téma: mi a véleményetek arról, hogy tavaly nyáron cseréltem láncszettet (D.I.D.) és két héttel a csere után már állíthattam után a láncfeszítõt, nem is kicsit. Ez természetes bejáratódás vagy nem figyeltem valamire eléggé?
|
oszitrek | 16006 | 2007. május 7. 11:32 | Válasz erre: 16005 |
??? 32ért vettem a láncot meg 13ért a fogaskerekeket... Valamit benéztél... :))) 50V "O" gyûrûs (ajánlott 100 LE-ig): 21 500 .- 50VM "X" gyûrûs (ajánlott 130 LE-ig): 27 700 .- (Ilyet vettem még két éve 32ért) 50VM "X" gyûrûs (ajánlott 130 LE-ig) Arany színû G&B: 30 800 .- 50ZVM extra erõs (130 LE felett): 39 700 .- |
reznor | 16005 | 2007. május 7. 11:26 | Válasz erre: 16004 |
Megnézegettem. Jó drága láncot veszel... 40 ropi. Nem lehetne ilyet beszerezni 25-30 körül másfajtásból?
|
oszitrek | 16004 | 2007. május 7. 11:12 |
Itt is megnézhetitek õket... http://www.didchain.com/hondapage3.htm |
oszitrek | 16003 | 2007. május 7. 11:12 | Válasz erre: 16000 |
Elõre 17 hátra 42. Nekem most 44 van mert az XX kerekeken az volt... :))) Pedig 41 kéne... :))) 114 szemû 530-as vagy 50VM-es lánc...
|
reznor | 16002 | 2007. május 7. 10:51 |
Akkor én jól jártam a 23.000 Ft-tal nem? Ráadásul 50Le-vel erõsebb láncot is kaptam, mint a gyári DID... :)
|
jerry | 16001 | 2007. május 7. 10:31 | Válasz erre: 16000 |
Igazolom Oszi állítását. Én Hornettemre 53000 helyett 39000 a láncszett az importõnél.
|
reznor | 16000 | 2007. május 7. 10:22 | Válasz erre: 15999 |
Úhh.. Milyen lánckerék való a gépetekre Oszi? Meg mekkora és hány szemes lánc?
|
oszitrek | 15999 | 2007. május 7. 10:19 | Válasz erre: 15998 |
Vágom. Azért az is poén, h a gyári láncszett 70000Ft, amit meg vettem erõsebb lánccal 45000 volt...
|
fülemüle | 15998 | 2007. május 7. 09:45 |
Az RK és a DID az mind a kettõ elég régi nagymúltú márka. Japán gyártóknak a beszállítói, úgy mint mondjuk fékekenél a Nissin és a Tokico
|
oszitrek | 15997 | 2007. május 7. 09:25 | Válasz erre: 15996 |
Van pár márka, de nem is tudom melyiket érdemes választani(nekem mondjuk könnyü, mert a melóhelyem mellett van a Mo-i D.I.D. márkaképviselet és forgalmazó motorosbolt)... A D.I.D. elég régóta van a piacon, meg a Regina sem most kezdte, de pl az RK-t nem nagyon ismerem... |
reznor | 15996 | 2007. május 7. 09:19 | Válasz erre: 15994 |
Te tudod. Én ezeket átnéztem, aztán döntöttem az RK mellett.
|
reznor | 15995 | 2007. május 7. 09:17 |
ha 530-as láncod van, akkor ez már bõven elég neked a gépre: http://store.58cycle.com/product_p/gb530xso%20120l%20gold.htm ha 525-ös, akkor : http://store.58cycle.com/product_p/gb525xso%20120l%20gold.htm ez való az enyémre is ha 520-as (bár kétleném): http://store.58cycle.com/product_p/gb520xso%20120l%20gold.htm |
oszitrek | 15994 | 2007. május 7. 09:15 | Válasz erre: 15993 |
Köszi... Nekem marad ez... http://www.pinkmotors.hu/did/didindex.htm http://www.didchain.com/xring1.htm |
reznor | 15993 | 2007. május 7. 09:13 | Válasz erre: 15992 |
Egyébként a láncot nézd, ne azt, hoyg hol írják ki a motorod nevét. Így könnyebb lesz talán. http://store.58cycle.com/category_s/15.htm |
oszitrek | 15992 | 2007. május 7. 09:07 | Válasz erre: 15991 |
Vagyis csak a Tiéd Rez, több típus nincs... :)
|
oszitrek | 15991 | 2007. május 7. 09:06 | Válasz erre: 15989 |
Jó ez az oldal, csak kár, h a motorunk nincs rajta... 1ik sem???? :))))))) |
reznor | 15989 | 2007. május 7. 09:04 |
A lánchoz visszatérve: http://store.58cycle.com/product_p/gb525xso%20120l%20gold.htm Itt tudtok lánctipusokat nézni. Meg azt, hogy melyik milyen erõs. 1 lbs = 0,4525 kg Sok sikert hozzá! |
oszitrek | 15988 | 2007. május 7. 09:04 | Válasz erre: 15986 |
Hát az is lesz, de amúgy kihuzatni a vázamat megy oda...2 hónapra??? :(((
|
oszitrek | 15987 | 2007. május 7. 09:03 | Válasz erre: 15984 |
Sztem elmehet. Pl enyém is 36000-nél tart, és a láncnak semmi baja. Mértünk rajta láncnyúlást!!! Csak a fogaskerekek voltak megszenvedve rajta. Azokat kellett cserélni. És azért használtam is rendesen, bár a 100LE-s mocihoz 130LE-s lánc lett felrakva...
|
reznor | 15986 | 2007. május 7. 09:01 | Válasz erre: 15985 |
:) Miért is megy Debrecenbe? Mi lesz ott? Virág karnevál? |
oszitrek | 15985 | 2007. május 7. 09:00 | Válasz erre: 15983 |
Meg mivel asztalos srácé volt, lehet, h utána bedobta a körfûrészbe lapnak... :))))
|
reznor | 15984 | 2007. május 7. 09:00 | Válasz erre: 15979 |
Ez elég nagy felelõtlenség sztem részükrõl. Fõleg 50-et. Egy lánc sem megy el annyit. Elég nagy hülyeség ez.
|
reznor | 15983 | 2007. május 7. 08:59 | Válasz erre: 15978 |
Ilyenkor sem kell még, csak meg kell fordítani, hogyvisszafele húzza a körmöket... :))))
|
reznor | 15982 | 2007. május 7. 08:57 | Válasz erre: 15976 |
Ez rohadt sokmindentõl függ. Nekem is 24.000-es szervíznél még azt mondták, hoyg ok. Aztán elmentem vele 30.000-ig és az utolsó 1000 km-t úgy tettem meg, hogy féltem rajta. Iszonyat hangja volt. Ezt mindenki sztem magának érzi, hogy mi az a határ, ameddig meri és mi az amikor már szabályosan fél tõle, hogy elröppen és cseréli. Meg ugye nem mindegy, hogy milyen tipusú lánc van rajta és milyen nyomaték / Le a mocid. Sokváltozós függvény. |
oszitrek | 15981 | 2007. május 7. 08:56 | Válasz erre: 15980 |
Áhhhh, majd a héten lesz bedobva a vázba a blokk, aztán készre szerelem, és utána megy Debrecenbe...
|
MatulA | 15980 | 2007. május 7. 08:46 | Válasz erre: 15978 |
Wazze!!!! ez már nagyon gyilkos!!!! :-))))) No, ésmi van a Vasaddal???? Már húzató padon van a váz? |
oszitrek | 15979 | 2007. május 7. 08:45 | Válasz erre: 15977 |
Én meg GSX-R1000-ren láttam elszakadt láncot, mert gyengébb volt, meg a srác nem fújta soha sem... Még anno olvastam a Motorrevüben, az 1ik motor tartóstesztjén, h mindíg amikor ment vele valaki elötte le kellett fújnia a láncot. Így a gyári lánccal 50000km-t tudtak lemenni... |
oszitrek | 15978 | 2007. május 7. 08:43 | Válasz erre: 15976 |
Akkor nem kell cserélni... :) Majd ha ilyen lesz a fogaskerék... :)))) ![]() |
jerry | 15977 | 2007. május 7. 08:39 | Válasz erre: 15974 |
Reggelt! Én 24000 elött vagyok valamivel, és nekem is cserélnem kell, de csak azért mert már szorul a lánc egy két helyen. ( pedig rángattam bõven ) Ha valaki normálissan használja nem lehet baj, de crosson láttam már kilukasztott blokkot amit a sakadt lánc lukasztott ki. A gyereknek azért ne lett semmi baja, mert pont kanyarba fektette be a motort, és a crossosoknak az ilyenkor a tank mellet a láb helye. |
MatulA | 15976 | 2007. május 7. 08:38 | Válasz erre: 15975 |
hámmer, a láncszerelõ fazon azt mondja, hogy 15-nél cserélni kellett vola. Mondjuk a szervízben 18000-nél annyit mondtak, hogy a lánc is jó, minden rendben van. :-))))) |
MatulA | 15974 | 2007. május 7. 08:23 | Válasz erre: 15972 |
Basszus!!!! Akkro most hogyan lesz!?!?!? nekem 19000 felett van már kili, és gyári lánc, és gyári minden van rajt.... Lehet akkor cserén kellene agyalnom???? |
reznor | 15973 | 2007. május 7. 08:22 | Válasz erre: 15972 |
Jah és a régi lánckerekek mint a napraforgó úgy néztek ki... :) szépen elhajoltak visszafele a körmök, fõleg az elsõ keréken. A hátsón meg hol nagyobb volt a lyuk, hol kisebb. Ettõl függetlenül amíg rajta volt a lánc, semmit nem lehetett kivenni belõle. Mindegyiknek szépen meg volt a teteje, nem volt kihegyesedve.
|
reznor | 15972 | 2007. május 7. 08:20 |
Háj! Én most cseréltettem. RK 525 XSO Gold pályaláncot meg carat lánckerekeket tettem fel. Ez 150Le-t bír, a 110 lovas mocimhoz jó lesz pont. A régi did 525 hv -vel mentem el 30.000-et de már szorult, meg stb.. A láncszerelõ szerint ez inkább bátorság, mint okosság, hogy én 15.000 nél nem cseréltem le a láncot. A csodával határos mód, hogy nem vágott hátba, vagy nem csapta szét a hajtást. Ilyet nem játszunk többé... Ez a mostani lánc eddig tetszik, de majd az idõ próbája dönt. Hajtom és meglátjuk, hogyan nyúlik. Elvileg nem fog nyulni, sõt szinte semmi sem lesz vele. De még majd meglátjuk. Egy 20.000-et szeretnék beletenni. Annyit ki kell hogy bírjon biztonságosan. |
oszitrek | 15970 | 2007. május 6. 21:36 | Válasz erre: 15969 |
26000km??? Elég light. Nekem 36000 van benne, de 1általán nem csereérett, és egykerekeztem, vandálkodtam, széttéptem a gázt néha. A lánckerekek elkoptak, de a láncon még a csapokon sem látszik kopás. Mondjuk én kb 500-anként fújtam. Bár volt hogy nem 2 hónapig... :)))
|
fülemüle | 15969 | 2007. május 6. 21:01 |
ezek után szerintetek érdemes az egyel erõsebb láncot feltennem? Az mennyivel bír többet?
|
fülemüle | 15967 | 2007. május 6. 16:29 |
Na elõkerestem a füzetemet, és : A láncom, ami 100paciig jó, most tart a 26.ezredik kilométerénél, és most lesz csereérett. Az igazsághoz hozzátartozik, hogy nem egykerekezetem, nem váltok vissza 8000-nél, viszont 90%ban 2 személlyel, csomaggal járok, és egy idõben nem igen tisztítottam szegényt:-) A Hátsó gumim, a Z6 pedig 18000-et bírt, az eslõ most tart 21000-nél, és lassan cserélni kell. |
GABOCB1.3 | 15963 | 2007. május 6. 09:44 |
lehetõség:Motoros LÁNYOK...ki az aki maga mögé engedné ülni,Oszit...? szélhámosok,kalandorok kizárva....üdv...
|
oszitrek | 15956 | 2007. május 5. 20:50 | Válasz erre: 15951 |
Ez az igazság. Én 1 közép kategóriásat néztem nem a legolcsóbbat, de én sem fogom minden nap azt használni... :)
|
oszitrek | 15955 | 2007. május 5. 20:49 | Válasz erre: 15953 |
Akkor én sajna nem. De hazafelé beugorhatnátok hozzám...
|
oszitrek | 15954 | 2007. május 5. 20:49 | Válasz erre: 15950 |
A kedves monori ismerõsünk NAGYON NAGYON drágán tudna adni nyomatékkulcsot, nem 13000Ft-ért... Igaz minõségit, de nem 1 szakszervízt akarok itthon nyitni... |
GABOCB1.3 | 15953 | 2007. május 5. 20:48 |
jóóóó estét...dobrrrooo vecser.május 18-20 ismét Gabcikovo /Bõs/aki jön jön aki nem az nem...
|
oszitrek | 15952 | 2007. május 5. 20:48 | Válasz erre: 15948 |
Köszi Barátom! Meghúzom amit meg kell, és megköszönöm. :)
|
nagyHoHo | 15951 | 2007. május 5. 20:43 | Válasz erre: 15950 |
Jajj, ezek a nyomatékkulcsok, arra jók, hogy a motoron egy évben egyszer meghúzz 10-15 csavart. Ha minden nap 200-at kell meghúznod, akkor kell a drágábbik...mert ez nem bírná...illetve a 100-ik után nme lenne pontos...
|
fülemüle | 15950 | 2007. május 5. 20:39 |
Én nem vagyok nagy mûszaki fej, de ha nekem valami komolyabb szerszám kéne, akkor egy kedves monori ismerõsömnek szólnék, és nem a Louis-nak......
|
nagyHoHo | 15949 | 2007. május 5. 20:29 | Válasz erre: 15948 |
Ja, nem vagyok lusta csak bent van a mûhelyben...:)
|
nagyHoHo | 15948 | 2007. május 5. 20:29 | Válasz erre: 15947 |
Na, akkor holnap reggel megnézem mekkora a nyomatékkulcs, utána ha jó idõ van leviszem, ha nem akkor valamit kitalálunk...
|
oszitrek | 15947 | 2007. május 5. 20:07 | Válasz erre: 15946 |
Örülnék ha megtennéd, mert akkor a blokkot össze tudnám huzatni, és akkor jövõ héten már be lehetne indítani...
|
nagyHoHo | 15946 | 2007. május 5. 20:05 | Válasz erre: 15945 |
Ha jobb idõ lenne motorral ledobnám...holnap ha jó idõ lesz le is dobom, ha kell...:)
|
nagyHoHo | 15944 | 2007. május 5. 19:49 | Válasz erre: 15943 |
Lehet h nekem is olan van, egyszer kellett a hajtókarokhoz még a 600 ashoz...akkor égen - földön nem találtam...:)
|
oszitrek | 15943 | 2007. május 5. 19:41 | Válasz erre: 15942 |
Hát nálunk is kb 2 hét :(((( Nekem mondjuk holnapra kéne... :) Nekem meg inkább a 30-40Nm körüli kéne a blokk összerakáshoz... |
nagyHoHo | 15942 | 2007. május 5. 19:32 | Válasz erre: 15941 |
Én már rendeltem a Louistól direktbe kb. 2 hét alatt itt volt. Nem volt olyan sok a postaköltség... Igen, a nyomatékkulcs nagyon fontos, azt már én is vettem, mert a kicsit (24 Nm-ig) azt nálunk nem nagyon lehet kapni...a motor összerakáshoz, meg az kell, fõleg... |
oszitrek | 15941 | 2007. május 5. 19:27 | Válasz erre: 15940 |
Mert több lenne a postaköltség. Bár ha tudom, h 1 héten belül nem küldik meg innen a cuccot... Foggalmam sincs, mivel nem tudtam még beindítani... MERT A KVA NYOMATÉKKULCSRA VÁROK!!!! :) Többet sem rendelek tõlük semmit... |
nagyHoHo | 15940 | 2007. május 5. 19:19 | Válasz erre: 15939 |
Miért nem rendeltél direktbe a Louis-tól? A motor -amit hoztál ok?? |
oszitrek | 15939 | 2007. május 5. 19:16 | Válasz erre: 15938 |
Nem, ezek a BP-iek. A Louis Magyarországi képviselete lenne...
|