7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31 1
2 3 4

Kérlek jelentkezz be

Regisztráció
Elfelejtett jelszó
Honda CTX & NC

Rumca 2760 2021. június 26. 04:09  
Van valakinek tapasztalata CTX1300-al?
Hogy a forum is éledjen, meg érdekel is. Megosztó tipus, van akinek tetszik van akinek nem. A motorja ugye a PanEuropából ismert V4-es, kicsit lebutítva, gyengébb az újabb euro szabályok miatt. Sajnos a váltó is maradt 5 sebességes. Alacsonyabb ülés pozició. Vezetési élmény, kanyarodás?
    

Daty 2759 2019. december 5. 15:39   Válasz erre: 2757
Akinek van, esküszik rá.
    

rimen 2758 2019. december 5. 06:09   Válasz erre: 2756
Mint írtam,igen újan vettem 6 évet szolgált nálam
    

Ullyses 2757 2019. december 4. 21:04   Válasz erre: 2754
épp a hétvégén szereltem fel... kiváncsi vagyok hogy és hány km-ig működik, és persze fog e egyáltalán.
    

Lacipapa15 2756 2019. december 4. 15:03   Válasz erre: 2755
BMW - d volt?
    

rimen 2755 2019. december 4. 13:59   Válasz erre: 2754
Nekem meg szöghajtást csapágyztatni nem volt kedvem ,potom 200 ezerért.
    

Daty 2754 2019. december 4. 13:23   Válasz erre: 2752
Az Intruderem nekem is kardános volt, és arról ültem át a láncos 1250-es Banditra.
De mint írtam, nincs kedvem olajozgatni.
Semmilyen formában.
Még automata láncolajozóval sincs kedvem bíbelődni.
    

Daty 2753 2019. december 4. 13:20   Válasz erre: 2752
Persze, biztos nekem sem okozna, de egész egyszerűen nincs hozzá kedvem.:-)
    

rimen 2752 2019. december 4. 12:12   Válasz erre: 2747
Én 6 év(70ezerKm) kardános motor után ültem át láncosra,de ezidáig nem jelentett semmi problémát a lánckenés.
    

Daty 2751 2019. december 3. 16:59   Válasz erre: 2749
Üdv Palibá!

Örülök, hogy benéztél, annak még jobban, hogy 68 évesen még motorozol!:-)

Üdv!
    

Daty 2750 2019. december 3. 16:50   Válasz erre: 2748
Erre nincs annyira alacsonyított ülés, hogy nekem elég alacsony lenne.:-(
    

palibá 2749 2019. december 2. 06:48  
régen jártam itt, honda nc 700 sa motorral. most ismét többször visszanézek. közben 68 éves lettem de a motor még mindig ott vár a garázsban már várom a tavaszt nagyon. üdv nektek
    

H.Andràs 2748 2019. december 1. 21:19   Válasz erre: 2747
Mondjuk a BMW mindìg gondolt erre. Csak nem occon. Nert ugye van akacsonyìtott ülés is, meg több modellnèk akacsony futómű
    

Daty 2747 2019. december 1. 17:36   Válasz erre: 2746
Olvastam, de sajnos nekem az esélytelen.
Alig ütöm a 170-et, nekem ez toronymagas.
A 3.988.000 Ft-os alapár is magasabb mint az F800 GT-é volt.
Nem beszélve arról, hogy a szíjhajtás után eszem ágában sincs még egyszer láncosra "visszaváltani".
Azt nagy hibának tartom a gyártóktól, hogy a csak a "divat" után mennek, és nem gondolnak arra, hogy az alacsonyabb motorozni vágyókat ezzel szinte elzárják egyes típusoktól.
Aztán vagy megelégszik valami hasonlóval, vagy egyensúlyozgat egy magas motoron, míg el nem esik vele.
    

vlevi 2746 2019. december 1. 16:57   Válasz erre: 2745
"az F800 GT gyártását is beszüntették"

De lesz F900xR.
https://onroad.hu/2019/11/08/dupla-bemutatkozo-bmw-f900r-es-f900xr/

Most a túraenduro, allrounder, crossover, és hasonló a divat.
    

Daty 2745 2019. november 30. 19:20   Válasz erre: 2744
Szerintem annyira nem írtam rossz véleményt róla, csak 3 negatívumot emeltem ki.
Sajnos 2019-ben az F800 GT gyártását is beszüntették, de ettől függetlenül erre nem tudok negatívumot írni.:-)

De egyet elárulok.
A kérdést azért dobtam be, hogy kicsit feléledjen a fórum!:-DD

Ha már azok nem törődnek vele, akiknek Ilyen vasaik vannak, legalább írjon valaki, akinek ilyen volt.:-)
    

Ullyses 2744 2019. november 29. 19:50   Válasz erre: 2743
Csodálkozom csak, mert eléggé rossz véleményt írtál a CTX-ről, így nem értem miért érdekel, ha jó a BMW-d... a BMW F 800 GT-t gyártják még?
    

Daty 2743 2019. november 29. 19:29   Válasz erre: 2742
Ügyesen csűröd-csavarod a szót!:-)
Átfogalmazom.
A magyarországi kínálatban 2019-ben miért nincsenek már ott?:-)
Az, hogy külföldön 2018-ban még árulták, annyira nem érdekel.
Hogy miért érdekel?
Mert volt benne jó.
Érdekel a sorsa.

Hogy a BMW?
Hát... na az még megvan, és azt hiszem, meg is marad.:-)
    

Ullyses 2742 2019. november 29. 18:15   Válasz erre: 2741
Bizonyára rossz helyen keresed. De miért keresed? Nem jó a BMW??? Nahát? Viszont itt megtalálod, gyönyörködhetsz benne, -szép piros és ha van elég zséd újonnan meg is veheted!:
https://powersports.honda.com/street/touring/ctx700
    

Daty 2741 2019. november 28. 20:32  
Vajon miért nem találom már a Honda kínálatában a CTX 700D-t?
    

forgacslaci 2740 2019. november 12. 18:06   Válasz erre: 2739

    

Daty 2739 2019. november 11. 17:42   Válasz erre: 2738
Helyes!
Ki kell próbálni mindent!:-DD
    

forgacslaci 2738 2019. november 11. 16:58   Válasz erre: 2737
Miért ne?
    

Daty 2736 2019. november 5. 12:15   Válasz erre: 2735
A CTX 700D-vel nekem sem volt semmi bajom, pedig hajtottam, de...
Régebben leírtam, mikkel nem tudtam kibékülni rajta, mint pl alacsony volt, lassú, stb...
    

forgacslaci 2735 2019. november 4. 21:42   Válasz erre: 2734
Köszönöm!
Egyébként az Integrával soha semmi gond nem volt,pedig meglehetősen sok km-t futott a teljesítő képessége felső határán.
    

Daty 2734 2019. november 4. 21:27   Válasz erre: 2733
Gratulálok!
A kilométerekhez is, meg az új vashoz is!
Ez már kicsit komolyabb lesz!:-DD
    

forgacslaci 2733 2019. november 4. 20:54  
Több mint 50.000 km-t mentem az NC-700 D-vel. Egyik legkedvesebb motorom volt. Tavaly építkeztem meg minden más bajom is volt ezért eladtam.Azt hittem lehet motorozás nélkül élni. Ismét nem jött be. Jövő héten jön haza az új Tracer 900. Remélem hasonlóan sok balesetmentes km-t töltünk együtt.
    

Daty 2732 2019. október 25. 09:43   Válasz erre: 2731
Örülök neki, hogy találtál márka, és típus társakat!:-)
    

Ullyses 2731 2019. október 23. 23:01  
...szval erről a motorról van szó :)
    

Ullyses 2728 2019. október 23. 22:42  
Felhoztam a fórumot, mert ma 2 motorossal is találkoztamakikat érdekelt a CTX700. Úgy tűnik kis igény is felmerült némi további infó erejéig e kevéssé látogatott fórumra, ezértjavaslom az érdeklődőknek hogy itt nézelődjetek és biztos találtok válaszokat felmerülő kérdéseitekre. Ha visszalapoztok, e topik segít eldönteni, hogy akarjátok- e... Én 4 év1hó óta hajtom és a mai nap a 30.800km-t is elhagytam. Fogyasztása 110-130km/h hajtással 3,7 lit alatti, ha 150-160km/h a sebesség akkor ~4,3 is lehet. A példa kedviért: a mai napi "hartás-hajtás" mellett 3,6-ra kerekedett az utam fogyasztása. (250km -> 9lit - - - a tank:12,5literes)
Az első - hátsó gumit 29.000km-nél cseréltem a gyárit METZELER Roadtec Z8 Interact gumikra cseréltem, úgy tűnik működnek.
(megjegyzem volt a gumikban "némi" kanyarvadászat is, 2x Transzalpina és a Transzfogaras, ezért csak ennyi.)
    

Daty 2726 2019. július 20. 16:46  
:-)
    

Ullyses 2725 2019. július 14. 15:18  
F.
    

Daty 2724 2019. július 8. 14:53   Válasz erre: 2722
Rosszul nekem sem viselkedett soha, és a fogyasztása is olyan volt, mint a Tiédé!:-)
    

Ullyses 2722 2019. július 8. 09:53  
f.

...és ha már felhozom leírom h nagyon jól viselte magát a gép a Transzalpina - Transzfogaras túrán. Ha hiszed ha nem 9lityit tankoltam 310km -en.(rompetrolnál)
    

Daty 2721 2019. június 26. 07:48   Válasz erre: 2720
Errefelé is elég szűk a motoros baráti kör, ritkán tudunk együtt gurulni.
Szerencsére feleségem legalább annyira szeret motorozni - még akkor s, ha "csak" hátul ül - mint én, és így legtöbbet ketten megyünk.
Meg így, hogy öcsém megvette a DL-t, vele is tudok néha gurulni.
Most 46.500 van a BMW-ben, mire hazaérünk az Olaszoktól, meglesz az 50.000 km.:-)
    

Ullyses 2720 2019. június 24. 21:57   Válasz erre: 2719
ja... de mihez képest? a VASEDÉNYHEZ? :) mer akko jó :))) Alig haladtam meg a 26e km-t... neked már 2évesen ennyid volt majdnem, ha jól emlékszem. Lassan vége a szezonnak és alig mentem vmit... sajnos nincs egy jó csapat, és már itt sem verődnek össze a motorosok. Egy-egy régióból vannak itt srácok, de ahhoz h együttmotorozzunk kicsike az esély mert már ahhoz h találkozzunk min 150km-t kell menni + a karika, aztán haza.... és a legrosszabb az egyedüli oda-visszaút.
    

Daty 2719 2019. június 24. 15:44   Válasz erre: 2718
Szerintem ez elég jó!:-)

Gratulálok!
    

Ullyses 2718 2019. június 23. 21:49  
Szia, megvan.... sajna ebben a sz@r időben nem " ízlik" a motorozás így csak lassan jönnek a km-ek.... de tegnap szombaton tettem egy 260- as karikát... egy hete meg Szerbiába is eljutottam ...
    

Daty 2717 2019. június 23. 10:16  
Na hozzuk fel ezt is egy kicsit...
Uly?
Hogy van a gép?
    

Ullyses 2716 2018. október 4. 22:23   Válasz erre: 2713
naccerű! és mit szeretsz benne? :)
    

Daty 2715 2018. október 1. 19:58   Válasz erre: 2713
Karcsitól vetted ott helyben?:-))
    

Vanka 2713 2018. október 1. 19:12   Válasz erre: 2712
Hali !
Márciustól használok 1 NC750SD-t
(nagy megelégedéssel)
    

Ullyses 2712 2018. szeptember 25. 21:58  
van új NC-s..., esetleg CTX-es itt a fórumon?
    

Flenegen 2711 2018. szeptember 9. 22:37   Válasz erre: 2710
De ha a GS és Advenure modellt egyben nézde akkor megint a GS nyert...
    

Sander67 2710 2018. szeptember 9. 12:52   Válasz erre: 2700
Csak érdekességként ha esetleg nem olvastad volna. http://onroad.hu/2018/09/07/meglepetes-tobb-honda-x-adv-fogyott-mint-bmw-r1200gs/
    

lendvai 2709 2018. szeptember 9. 11:55   Válasz erre: 2708
Nincs azzal semmi gond, csak ne higgy el nekik mindent. :-)
Ez esetben megkövetlek, a lentieket visszavonva. :-)
    

Daty 2708 2018. szeptember 9. 11:33   Válasz erre: 2705
Mint Csanyinak is írtam, tisztában vagyok a helyzettel, és csak a "piár dumát" írtam le, amit a szalonban előadtak...
    

Daty 2707 2018. szeptember 9. 11:32   Válasz erre: 2704
Természetesen ez számomra is nyilvánvaló, hogy az egyik autó, a másik motor, tehát ugyan olyan nem lehet.
Én csak azt írtam le, amit a szalonban mondtak.
Ennyi.
    

lendvai 2706 2018. szeptember 9. 00:06  
Második Honda Jazz dolgozik a családban, én szervizelem, de ha megfeszülök sem tudom a váltóját az NC-ébe képzelni. :-) A fele blokk se megy, de lehet a szegényes képzelőerőm az oka. :-)
    

lendvai 2705 2018. szeptember 9. 00:03   Válasz erre: 2703
Honda Jazz autó váltó meg az NC motorkerékpár váltó, micsoda szakértő, Istenem, micsoda szakértő. :-)
    

csanyi 2704 2018. szeptember 6. 10:37   Válasz erre: 2703
Hallottam ilyesféle "érdekességet" más gépeknél is, hogy ennek meg annak az autónak a fél megfelelője, de ha szétbontod bármelyiket is kiderül, hogy közük sincs egymáshoz, ez egy motor az meg egy autó. Én inkább olyantól érdeklődnék akinek valóban elment ennyit a váltó hiba nélkül mert egy szakszervizes "szerelő" ilyen kijelentéseiben sajna nem tudok bízni. Ettől a váltótól csak a szerelés költsége miatt tartok mert egy simának az árát be tudom lőni ha gondom akad, de ezt még saccolni sem tudom.
    

Daty 2703 2018. szeptember 6. 09:50   Válasz erre: 2702
Ha jól tudom - a szalonban is ezt mondták - ezek a 700-as motorok lényegében "felezett" Honda Jazz motorok, és 150.000 km futásteljesítményt jósolnak neki, épp, mint az autókban.
És Honda Jazz-t bőven találsz 100.000 km felett váltó hiba nélkül.
    

csanyi 2702 2018. szeptember 6. 09:09  
Én inkább arra lennék kíváncsi, hogy ha valaki már elment ilyen váltóval 80-100000km-t volt-e valami baja?
    

Daty 2701 2018. szeptember 6. 08:18   Válasz erre: 2697
Szerintem nincs baj a feelingjével.
Ha nagyon "motort" akarsz érezni, beállítod sport fokozatra, és eszedbe sem jut, hogy ez egy robogó.
Jól írta Uly, ki kell próbálni, mert ezt így leírva nehéz elképzelni/elhinni.
Pedig így van.
    

Flenegen 2700 2018. szeptember 5. 22:29   Válasz erre: 2699
Néhány napja célirányosan a modell tesztjeit olvasom, emiatt merült fel bennem jónéhány kérdés. Egy kompromisszum motor az bizonyos. Egy koncepció az NC700 D / S / X változat. Csak mondegyik egy kicsit más. Az alacsony fogyasztás, a jó front burkolat és az automata kivitel a robogó irányába hajtja. A 17-es első és hátsó kerék inkább motoros emiatt nincs nagy bukótartó, de mégis van. Vázgeometria, súlypont st.. Na ez az ami miatt érdekel. Ja és a honda azt mondja hogy ez robogó. Ki vagyok én hogy ezt megkérdőjelezzem:)
    

Ullyses 2699 2018. szeptember 4. 22:24   Válasz erre: 2697
....attól hogy automata miért lenne robogó? Ha így értelmeznénk az automata váltós autókat is , akkor egy automata BMW meg Velorex!
Nemde?
Ki kell próbálni oszt lehet szeretni vagy nem szeretni.
    

csanyi 2698 2018. szeptember 3. 12:18   Válasz erre: 2697
Mint lejjebb írtam pár napot voltunk az alpokban egy sima váltós 750X-el és meglepően jónak találtam és ezért lennék én is kíváncsi a dct-re, de maga a motor az ha nem száguldozni akar az ember akkor elég lehet.
    

Flenegen 2697 2018. szeptember 3. 11:52   Válasz erre: 2696
Egy DCT váltónak műszaki oldalról sok baja nem lehet, inkább a motor / robogó közötti átmenet érdekelne, hogy mennyire mororos a feeling annak ellenére hogy robogó.
    

csanyi 2696 2018. szeptember 3. 10:57   Válasz erre: 2695
Az automatára én is kíváncsi lennék, hogy hosszabb távon van-e valami baja?
    

Flenegen 2695 2018. szeptember 3. 10:09  
Honda NC700 D Interga modellel milyenek a tapasztalatok?
    

Ullyses 2694 2018. augusztus 29. 21:19   Válasz erre: 2693
...hát ezért drága! a jót meg kell fizetni! :)
    

csanyi 2693 2018. augusztus 20. 19:38  
Jó ez a gép....viszont a 750X elég drága még használtan is.
    

csanyi 2692 2018. augusztus 19. 08:35  
Kezdem megkedvelni ezt a gépet, tegnap míg kiértünk az alpokaljára egész jó volt vele most főleg, hogy a váltó is jobb lett, hogy a belevaló olaj került bele no meg a fogyasztás, az egy vicc, csak vigyorgok mikor fizetek.:) Gondolom ma a magasabb vidékeken is jó lesz.
    

csanyi 2691 2018. augusztus 17. 16:18   Válasz erre: 2688
Szerelgetek olykor és autónál láttam ( kispolák) nyakig öntöttet és azt azzal hozták, hogy olajcsere után beállt a motor.:)
    

csanyi 2690 2018. augusztus 17. 15:31   Válasz erre: 2688
Mem érted, nem zárt a blokk ha meg valami csoda foytán sikerül a betöltőnyílás fölé tölteni a hengertalpig akkor nem fordul át a motor az miatt amit írsz, de a lényeg, annyit nem lehet beletölteni csak ha oldalra fektetem a gépet.:)
    

rimen 2689 2018. augusztus 17. 13:01  
A motoromba az előírt 4liter olajjal mindig magasabb lesz az olajszini mint amennyit a nívó kérne. Higgyétek el 1 max 2dl plussz olaj semilyen gondot nem fog okozni,legalább is nekem a 110 000Km alatt nem okozott.
    

Ullyses 2688 2018. augusztus 17. 12:52   Válasz erre: 2684
Arra lennék kiváncsi ha teletöltöd olajjal,a kartergáz hogy fér el? Sehogy. Következmény:megnő a nyomás aztán vhol megjelenik az olaj... mivel nem összenyomható.... aztán lehet takarítani a blokkot. De ezen nem érdemes vitatkozni, meg kell kérdezni egy szerelőt aki már látott ilyet, és bizlonyára elmeséli milyen következményekkel járt, ügyfele zsebére...
    

vlevi 2686 2018. augusztus 16. 16:28   Válasz erre: 2683
Egy folyadéknál a nyomásnak és a térfogatának semmi köze egymáshoz, mivel a folyadék összenyomhatatlan.
A motorolaj egyébként is egy elég nagy "lavórban" van, a blokk alján, az olajteknőben, fölötte a főtengely, hajtókar, dugattyúk, valamint levegő.
Az olajnyomás csak attól függ, hogy a szivattyú mekkora nyomással bírja felnyomni az olajat. Eltekintve attól, hogy a szivattyú vacakol, mi csak kétféle nyomásértéket látunk, a jót, és a nullát, amikor világít a piros lámpa.
    

Daty 2685 2018. augusztus 16. 09:42   Válasz erre: 2683
Jól írja Csanyi, ez nem zárt rendszer.
Tehát a Totalcaros is jól írta.

A Tiéd is jó lenne, ha zárt rendszerről lenne szó!:-)
    

csanyi 2684 2018. augusztus 16. 07:06   Válasz erre: 2683
Hmmm......a blokk nem zárt, a kartergázt a légszűrőbe visszavezetve csak egy durva szűrő van éa az nem zárja el így ha nimca benne annyi olaj ami eléri a hengerek alját addig menni fog éegfeljebb a légszűrőt telefröcsköli olajjal így a kuktaelmélet jó csak nem a járműveknél. Ha zárt lenne akkor a kartergáztól hamar megállna, de legalábbia a tömítéseket kinyomná.
    

Ullyses 2683 2018. augusztus 15. 22:22   Válasz erre: 2681
Már bocs, de ez fizika! Ebből jó voltam-vagyok!
Adott térfogatú edényben egy folyadék nyomása a folyadék felmelegítése és térfogatváltozása függenek egymástól, mégpedig a nyomás egyenesen arányosan NŐ! Gondolj csak pl arra, hogy mi lesz ha 1literes kuktában forralsz 1dl vizet, vagy 8dl vizet. mikor lesz nagyobb a nyomás? Nyilván ha nagyobb a mennyiség! Olaj esetében is ez van sőt az olaj is tágul nem csak a gőzei és az olaj sem összenyomható, ezért használják a fékben is. A totalcaros meg valszínű hiányzott a fizikaórán.... :)
    

Daty 2681 2018. augusztus 15. 20:18   Válasz erre: 2680
"...de el szeretném oszlatni azt a tévhitet, hogy a magas olajszint magasabbá teszi az olajnyomást. Az olajnyomásnak nincs köze az olajszinthez..."

(Totalcar: Autódoki)
    

Ullyses 2680 2018. augusztus 15. 19:00   Válasz erre: 2671
úgy kell ahogy a leírásban olvastad!
Függőbe állítod a gépet -semmi sztenderen - max az oldalsztendert kinyitod h magadra ne húzd. Kicsit izmosító a "gyakorlat" mert fél kézzel tartod a kormányt , fél kézzel méred, aztán visszaengeded oldalsztenderre majd ellenőrzöd a skálát. Egyszerűbb ha megkérsz vkit segítsen tartani... :( ez van.
Viszont ha túl van töltve az sem jó, mert nagyobb az olaj nyomás, mint kéne így a szimeringet kinyomhatja stb. stb.
    

csanyi 2679 2018. augusztus 15. 18:56   Válasz erre: 2678
Jogos.:)
    

Daty 2678 2018. augusztus 15. 17:13   Válasz erre: 2677
Ok, akkor másképp írom.:-)
Nagyon kevés az a motorkerékpár, amelyiknek az olajszintjét nem függőlegesen állva kell mérni!:-)
Én pl még egyel sem találkoztam.:-D

A másik: okozHAT problémát a túltöltés!:-)
    

csanyi 2677 2018. augusztus 15. 15:53   Válasz erre: 2674
Nem minden gépnél és itt a manual bizonytalanított el mert nem egyértelmű szerintem amúgy a több olaj nem feltétlenül okoz nagy bajt, nem zárt a rendszer persze ha szelepfedélig töltöm lehet nem forogna át. :)
    

Daty 2676 2018. augusztus 15. 13:05   Válasz erre: 2673
Nekem automata váltós CTX volt, így erről nem tudok nyilatkozni.
    

Daty 2675 2018. augusztus 15. 13:03   Válasz erre: 2671
Ha függőlegesbe állítva a maximum felett van, akkor szívjál le belőle, mert akár gondot is okozhat!
A minimum és a maximum között félig, esetleg 3/4-ig legyen az olajszint!
    

Daty 2674 2018. augusztus 15. 13:00   Válasz erre: 2671
Az olajszintet minden motoron kerékre állítva - vízszintes talajon - kell ellenőrizni!!!
Sem a közép, sem az oldal sztenderen végzett olajszint ellenőrzés nem ad pontos eredményt!!!
    

csanyi 2673 2018. augusztus 15. 11:28  
Akinek normál váltós NC-je van annak milyen a váltó, vajpuha vagy kicsit darabos?
    

csanyi 2672 2018. augusztus 15. 10:22   Válasz erre: 2671
Persze eddig szervizben cserélték.
    

csanyi 2671 2018. augusztus 15. 10:21  
Kinek miképp mondták, hogy miképp kell ellenőrizni az olajszintet? Ez van a manual-ban: "helyezze a motorkerékpárt egyenes helyzetbe egy szilárd, egyenletes felületen", na most függőlegesen vagy oldalsztenderen? Most cserélem ezen először az olajat és függőlegesbe állítva nagyon sok olaj volt benne jóval a max szint fölött, oldalra döntve jó volt, sajnos pont ezt nem taglalja a manual.
    

Daty 2670 2018. augusztus 15. 09:33   Válasz erre: 2669
Nekem eddig a szíjról semmi rossz tapasztalatom nincs, kivéve, hogy időnként "nyikorog" egy kicsit, de ezzel együtt tudok élni.
Kétségtelen, 40.000 km van benne, és ennek ennyi a csere intervalluma, és nem 50.000 Ft lesz a csere, hanem közel a triplája.
De valamit valamiért...
    

csanyi 2669 2018. augusztus 15. 09:15   Válasz erre: 2666
Nekem a másik kettőről vannak inkább rossz tapasztalatom és azokat lényegesen drágább javítani mint időnként láncot cserélni.
    

csanyi 2668 2018. augusztus 15. 09:13   Válasz erre: 2664
A srácnak nagy eséllyel azért kellett cserélni mert többnyire rossz időben, esőbem motorozik és víz megette mert amúgy egí ilyen kis teljesítménynél témyleg 30 fölött kéne cserélni.
    

Daty 2667 2018. augusztus 15. 08:51   Válasz erre: 2666
Egyetértünk!:-))
    

Utalatos 2666 2018. augusztus 15. 08:40   Válasz erre: 2664
Írtam egy csomót a láncról, de kitörlődött. Most nincs kedvem újraírni és dolgozom is, de talán majd egyszer:-)
Az biztos, soha többet nem veszek láncos motort. Csak kardán vagy szíj, mint a HD-knál!!
    

Utalatos 2665 2018. augusztus 15. 08:10   Válasz erre: 2663
Az biztos, hogy a LED világítású motorok ( ilyen az én kis Honda robogóm SH 125) led vezérlő egysége egy tégla formájú műgyanta házban van, (megmutatták a szervízben) és ha az hibás, kidobják mindenestől. Ebben igaza van a cikknek. Szerencsére nem volt még vele gond, de az NC kijelzőjénél nem ezzel lehet a gond, mert ott biztos, hogy az LCD ( érdekes, nekem mindig azt mondják, ez még folyadékkristályos) panel bolondul meg a melegtől és a pixelek zavarodnak össze ill. tünnek el.
    

Ullyses 2664 2018. augusztus 14. 21:20   Válasz erre: 2661
Nem biztos h a szerelő tehet róla... látod CSSanyi is cserélte 22000km-nél az enyém is kb21-nél adta meg magát... Elképzelhető h míg Uti-Timi finoman "hangolja" a motorját (nem is tudom elképzelni másképp :)) addig lehet én és CSSanyi vadul odahúzunk(pl a pesti forgalomban)... ez biztos h megviseli a láncot és abban is biztos vagyok, hogy függ a lánc élettartama a folyamatosan megtett távtól is, mert az egy egyhuzamban ledarált 500km nem u. az mint ma meg holnap 250+250km... hiszen a felmelegedett lánc hosszabb távon és egy hegyes-völgyes szakaszon jobban nyúlik, mint pl egy egyenes szakaszon egyenletes fordulatok mellett. Vagy nem jól látom? ...és akkor ott van az is h mennyire néztem meg a láncot.... ill mit tettem azért h feszes maradjon? én semmit.
    


csanyi 2662 2018. augusztus 13. 10:48   Válasz erre: 2659
Kiderült, hogy már tavaly is csinálta és visszavitte a srác két szervizbe is ahol a csatikat nézegették meg ilyenek és a konklúzió az volt amit Utálatos írt, a meleg. Azért vicc, hogy egy mai gépnek nem tudnak egy műszerfalat üzembiztosra építeni, mi lenne forró vidéken laknánk? Sosem működne?
    

Daty 2661 2018. augusztus 13. 10:26   Válasz erre: 2645
Látod Uly, írtam, hogy cseréld le a szerelődet, mert ennyi idő alatt jól beállított lánc nem megy tönkre!
    

Utalatos 2660 2018. augusztus 10. 17:23   Válasz erre: 2658
Szia Ullyses.
Nem volt még és a 30.000km-es szervíznél azt mondták, hogy még nem indokolt. Az első fogaskerék kopott egy kicsit, de majd egyszerre cserélik a terv szerint 40.000 km-nél a másikkal és a lánccal. A feszességén állítottak, még bőven lehetett.
Nem bánom, hogy nem kellett most erre is költenem, mert a két motorra csak idén már költöttem majdnem 150.000 forintot a 4200 km-es Olaszországi benzinköltségről, autópálya díjakat nem is számolva.
Most 35.300 km van a motorban, de pillanatokon belül indulok Pestre, megalszom a szüleimnél és reggel megyek tovább Bugacra a Kurultájra.
Számításaim szerint vasárnap estig még 600 km belemegy.
Jó motorozást mindenkinek a hétvégére!
    

csanyi 2659 2018. augusztus 10. 16:19  
Amivel járok most pár hete cseréltem láncot 24000 körül. Sajnos ma reggel is csinálta egy darabig azt a kontakthibát, de hazafelé jövet nem, a fene tudja mi a baja.
    

Ullyses 2658 2018. augusztus 10. 12:47   Válasz erre: 2653
Szia, Timi, lánc cseréd volt már? (km?)
    

csanyi 2657 2018. augusztus 9. 20:06  
Amúgy jó kis gép ez, ha az ember nem akar visíttatva elváltogatni (azé' kissé hiányzik) és vadul gyorsulni akkor ez pont elég normális crúzoláshoz a fogyasztás pedig tényleg állati.
    

csanyi 2656 2018. augusztus 9. 20:04   Válasz erre: 2654
Remélem, hogy tényleg csak ennyi lesz.
    

csanyi 2655 2018. augusztus 9. 20:03   Válasz erre: 2653
A próféta szóljon belőled.
    

night-rider 2654 2018. augusztus 9. 19:50   Válasz erre: 2652
na akkor ezek kizárva és tényleg a folyadék kristály kijelzővel egésznap a tűzőnapon nem az igazi kint hagyni.. akkor ez lesz tényleg az oka
    

Utalatos 2653 2018. augusztus 9. 19:22   Válasz erre: 2650
Volt ilyen problémám. Ha a gyújtáslámpa, index visszajelzők, stb. égnek, akkor nincs nagy baj, egyszerűen a folyadékkristályos kijelző nem bírja a meleget. Ha lehűl a levegő, nagy eséllyel visszatér minden funkció károsodás nélkül. Nekem szerencsére ez a verzió volt, miközben szinte minden szerelő azt mondta: tipusbetegség, sérűlt valamelyik vezeték a kábel korbácsban vagy mi a szöszben, illetve valamelyik érintkezés, csatlakozó kontakt hibás, szakadt, stb. Horror összeg, mert ők nem javitgatnak, méregetnek,egyben cserélnek csak.
De az idő, lehűlő levegő(hőtágúlás-összehúzódás)vagy a mozgatás(erőteljes fékezgetések, rázogatás, vezetékek piszkálgatása időlegesen megoldást jelethet.
Nekem szerencsére tényleg "csak" a brutál meleg bolondította meg a rendszert. Fontos, hogy a folyadékkristály cellái, a panel ne sérűljön, mert akkor csak zavaros és töredékes karakterek jelennek meg!
Nem hiszem, hogy segíteni tudtam, de a jelenséggel sajnos én is szembesűltem már. Nem is hagyom napon a motort, ha tehetem, de útközben elkerülhetetlen.
    

ELőző oldal
Hoterkep

Tagok száma: 22123
5 621 Eddigi túrák
14 221 826 km
34071 Eddigi túra-résztvevők