Rumca | 2760 | 2021. június 26. 04:09 |
rimen | 2758 | 2019. december 5. 06:09 | Válasz erre: 2756 |
Mint írtam,igen újan vettem 6 évet szolgált nálam
|
Ullyses | 2757 | 2019. december 4. 21:04 | Válasz erre: 2754 |
épp a hétvégén szereltem fel... kiváncsi vagyok hogy és hány km-ig működik, és persze fog e egyáltalán.
|
rimen | 2755 | 2019. december 4. 13:59 | Válasz erre: 2754 |
Nekem meg szöghajtást csapágyztatni nem volt kedvem ,potom 200 ezerért.
|
Daty | 2754 | 2019. december 4. 13:23 | Válasz erre: 2752 |
Az Intruderem nekem is kardános volt, és arról ültem át a láncos 1250-es Banditra. De mint írtam, nincs kedvem olajozgatni. Semmilyen formában. Még automata láncolajozóval sincs kedvem bíbelődni. |
Daty | 2753 | 2019. december 4. 13:20 | Válasz erre: 2752 |
Persze, biztos nekem sem okozna, de egész egyszerűen nincs hozzá kedvem.:-)
|
rimen | 2752 | 2019. december 4. 12:12 | Válasz erre: 2747 |
Én 6 év(70ezerKm) kardános motor után ültem át láncosra,de ezidáig nem jelentett semmi problémát a lánckenés.
|
Daty | 2751 | 2019. december 3. 16:59 | Válasz erre: 2749 |
Üdv Palibá! Örülök, hogy benéztél, annak még jobban, hogy 68 évesen még motorozol!:-) Üdv! |
Daty | 2750 | 2019. december 3. 16:50 | Válasz erre: 2748 |
Erre nincs annyira alacsonyított ülés, hogy nekem elég alacsony lenne.:-(
|
palibá | 2749 | 2019. december 2. 06:48 |
régen jártam itt, honda nc 700 sa motorral. most ismét többször visszanézek. közben 68 éves lettem de a motor még mindig ott vár a garázsban már várom a tavaszt nagyon. üdv nektek
|
H.Andràs | 2748 | 2019. december 1. 21:19 | Válasz erre: 2747 |
Mondjuk a BMW mindìg gondolt erre. Csak nem occon. Nert ugye van akacsonyìtott ülés is, meg több modellnèk akacsony futómű
|
Daty | 2747 | 2019. december 1. 17:36 | Válasz erre: 2746 |
Olvastam, de sajnos nekem az esélytelen. Alig ütöm a 170-et, nekem ez toronymagas. A 3.988.000 Ft-os alapár is magasabb mint az F800 GT-é volt. Nem beszélve arról, hogy a szíjhajtás után eszem ágában sincs még egyszer láncosra "visszaváltani". Azt nagy hibának tartom a gyártóktól, hogy a csak a "divat" után mennek, és nem gondolnak arra, hogy az alacsonyabb motorozni vágyókat ezzel szinte elzárják egyes típusoktól. Aztán vagy megelégszik valami hasonlóval, vagy egyensúlyozgat egy magas motoron, míg el nem esik vele. |
vlevi | 2746 | 2019. december 1. 16:57 | Válasz erre: 2745 |
"az F800 GT gyártását is beszüntették" De lesz F900xR. https://onroad.hu/2019/11/08/dupla-bemutatkozo-bmw-f900r-es-f900xr/ Most a túraenduro, allrounder, crossover, és hasonló a divat. |
Daty | 2745 | 2019. november 30. 19:20 | Válasz erre: 2744 |
Szerintem annyira nem írtam rossz véleményt róla, csak 3 negatívumot emeltem ki. Sajnos 2019-ben az F800 GT gyártását is beszüntették, de ettől függetlenül erre nem tudok negatívumot írni.:-) De egyet elárulok. A kérdést azért dobtam be, hogy kicsit feléledjen a fórum!:-DD Ha már azok nem törődnek vele, akiknek Ilyen vasaik vannak, legalább írjon valaki, akinek ilyen volt.:-) |
Ullyses | 2744 | 2019. november 29. 19:50 | Válasz erre: 2743 |
Csodálkozom csak, mert eléggé rossz véleményt írtál a CTX-ről, így nem értem miért érdekel, ha jó a BMW-d... a BMW F 800 GT-t gyártják még?
|
Daty | 2743 | 2019. november 29. 19:29 | Válasz erre: 2742 |
Ügyesen csűröd-csavarod a szót!:-) Átfogalmazom. A magyarországi kínálatban 2019-ben miért nincsenek már ott?:-) Az, hogy külföldön 2018-ban még árulták, annyira nem érdekel. Hogy miért érdekel? Mert volt benne jó. Érdekel a sorsa. Hogy a BMW? Hát... na az még megvan, és azt hiszem, meg is marad.:-) |
Ullyses | 2742 | 2019. november 29. 18:15 | Válasz erre: 2741 |
Bizonyára rossz helyen keresed. De miért keresed? Nem jó a BMW??? Nahát? Viszont itt megtalálod, gyönyörködhetsz benne, -szép piros és ha van elég zséd újonnan meg is veheted!: https://powersports.honda.com/street/touring/ctx700 |
Daty | 2736 | 2019. november 5. 12:15 | Válasz erre: 2735 |
A CTX 700D-vel nekem sem volt semmi bajom, pedig hajtottam, de... Régebben leírtam, mikkel nem tudtam kibékülni rajta, mint pl alacsony volt, lassú, stb... |
forgacslaci | 2735 | 2019. november 4. 21:42 | Válasz erre: 2734 |
Köszönöm! Egyébként az Integrával soha semmi gond nem volt,pedig meglehetősen sok km-t futott a teljesítő képessége felső határán. |
Daty | 2734 | 2019. november 4. 21:27 | Válasz erre: 2733 |
Gratulálok! A kilométerekhez is, meg az új vashoz is! Ez már kicsit komolyabb lesz!:-DD |
forgacslaci | 2733 | 2019. november 4. 20:54 |
Daty | 2732 | 2019. október 25. 09:43 | Válasz erre: 2731 |
Örülök neki, hogy találtál márka, és típus társakat!:-)
|
Ullyses | 2728 | 2019. október 23. 22:42 |
Felhoztam a fórumot, mert ma 2 motorossal is találkoztamakikat érdekelt a CTX700. Úgy tűnik kis igény is felmerült némi további infó erejéig e kevéssé látogatott fórumra, ezértjavaslom az érdeklődőknek hogy itt nézelődjetek és biztos találtok válaszokat felmerülő kérdéseitekre. Ha visszalapoztok, e topik segít eldönteni, hogy akarjátok- e... Én 4 év1hó óta hajtom és a mai nap a 30.800km-t is elhagytam. Fogyasztása 110-130km/h hajtással 3,7 lit alatti, ha 150-160km/h a sebesség akkor ~4,3 is lehet. A példa kedviért: a mai napi "hartás-hajtás" mellett 3,6-ra kerekedett az utam fogyasztása. (250km -> 9lit - - - a tank:12,5literes) Az első - hátsó gumit 29.000km-nél cseréltem a gyárit METZELER Roadtec Z8 Interact gumikra cseréltem, úgy tűnik működnek. (megjegyzem volt a gumikban "némi" kanyarvadászat is, 2x Transzalpina és a Transzfogaras, ezért csak ennyi.) |
Daty | 2724 | 2019. július 8. 14:53 | Válasz erre: 2722 |
Rosszul nekem sem viselkedett soha, és a fogyasztása is olyan volt, mint a Tiédé!:-)
|
Ullyses | 2722 | 2019. július 8. 09:53 |
f. ...és ha már felhozom leírom h nagyon jól viselte magát a gép a Transzalpina - Transzfogaras túrán. Ha hiszed ha nem 9lityit tankoltam 310km -en.(rompetrolnál) ![]() |
Daty | 2721 | 2019. június 26. 07:48 | Válasz erre: 2720 |
Errefelé is elég szűk a motoros baráti kör, ritkán tudunk együtt gurulni. Szerencsére feleségem legalább annyira szeret motorozni - még akkor s, ha "csak" hátul ül - mint én, és így legtöbbet ketten megyünk. Meg így, hogy öcsém megvette a DL-t, vele is tudok néha gurulni. Most 46.500 van a BMW-ben, mire hazaérünk az Olaszoktól, meglesz az 50.000 km.:-) |
Ullyses | 2720 | 2019. június 24. 21:57 | Válasz erre: 2719 |
ja... de mihez képest? a VASEDÉNYHEZ? :) mer akko jó :))) Alig haladtam meg a 26e km-t... neked már 2évesen ennyid volt majdnem, ha jól emlékszem. Lassan vége a szezonnak és alig mentem vmit... sajnos nincs egy jó csapat, és már itt sem verődnek össze a motorosok. Egy-egy régióból vannak itt srácok, de ahhoz h együttmotorozzunk kicsike az esély mert már ahhoz h találkozzunk min 150km-t kell menni + a karika, aztán haza.... és a legrosszabb az egyedüli oda-visszaút.
|
Ullyses | 2718 | 2019. június 23. 21:49 |
Szia, megvan.... sajna ebben a sz@r időben nem " ízlik" a motorozás így csak lassan jönnek a km-ek.... de tegnap szombaton tettem egy 260- as karikát... egy hete meg Szerbiába is eljutottam ...
|
Vanka | 2713 | 2018. október 1. 19:12 | Válasz erre: 2712 |
Hali ! Márciustól használok 1 NC750SD-t (nagy megelégedéssel) |
Flenegen | 2711 | 2018. szeptember 9. 22:37 | Válasz erre: 2710 |
De ha a GS és Advenure modellt egyben nézde akkor megint a GS nyert...
|
Sander67 | 2710 | 2018. szeptember 9. 12:52 | Válasz erre: 2700 |
Csak érdekességként ha esetleg nem olvastad volna. http://onroad.hu/2018/09/07/meglepetes-tobb-honda-x-adv-fogyott-mint-bmw-r1200gs/
|
lendvai | 2709 | 2018. szeptember 9. 11:55 | Válasz erre: 2708 |
Nincs azzal semmi gond, csak ne higgy el nekik mindent. :-) Ez esetben megkövetlek, a lentieket visszavonva. :-) |
Daty | 2708 | 2018. szeptember 9. 11:33 | Válasz erre: 2705 |
Mint Csanyinak is írtam, tisztában vagyok a helyzettel, és csak a "piár dumát" írtam le, amit a szalonban előadtak...
|
Daty | 2707 | 2018. szeptember 9. 11:32 | Válasz erre: 2704 |
Természetesen ez számomra is nyilvánvaló, hogy az egyik autó, a másik motor, tehát ugyan olyan nem lehet. Én csak azt írtam le, amit a szalonban mondtak. Ennyi. |
lendvai | 2706 | 2018. szeptember 9. 00:06 |
Második Honda Jazz dolgozik a családban, én szervizelem, de ha megfeszülök sem tudom a váltóját az NC-ébe képzelni. :-) A fele blokk se megy, de lehet a szegényes képzelőerőm az oka. :-)
|
lendvai | 2705 | 2018. szeptember 9. 00:03 | Válasz erre: 2703 |
Honda Jazz autó váltó meg az NC motorkerékpár váltó, micsoda szakértő, Istenem, micsoda szakértő. :-)
|
csanyi | 2704 | 2018. szeptember 6. 10:37 | Válasz erre: 2703 |
Hallottam ilyesféle "érdekességet" más gépeknél is, hogy ennek meg annak az autónak a fél megfelelője, de ha szétbontod bármelyiket is kiderül, hogy közük sincs egymáshoz, ez egy motor az meg egy autó. Én inkább olyantól érdeklődnék akinek valóban elment ennyit a váltó hiba nélkül mert egy szakszervizes "szerelő" ilyen kijelentéseiben sajna nem tudok bízni. Ettől a váltótól csak a szerelés költsége miatt tartok mert egy simának az árát be tudom lőni ha gondom akad, de ezt még saccolni sem tudom.
|
Daty | 2703 | 2018. szeptember 6. 09:50 | Válasz erre: 2702 |
Ha jól tudom - a szalonban is ezt mondták - ezek a 700-as motorok lényegében "felezett" Honda Jazz motorok, és 150.000 km futásteljesítményt jósolnak neki, épp, mint az autókban. És Honda Jazz-t bőven találsz 100.000 km felett váltó hiba nélkül. |
csanyi | 2702 | 2018. szeptember 6. 09:09 |
Én inkább arra lennék kíváncsi, hogy ha valaki már elment ilyen váltóval 80-100000km-t volt-e valami baja?
|
Daty | 2701 | 2018. szeptember 6. 08:18 | Válasz erre: 2697 |
Szerintem nincs baj a feelingjével. Ha nagyon "motort" akarsz érezni, beállítod sport fokozatra, és eszedbe sem jut, hogy ez egy robogó. Jól írta Uly, ki kell próbálni, mert ezt így leírva nehéz elképzelni/elhinni. Pedig így van. |
Flenegen | 2700 | 2018. szeptember 5. 22:29 | Válasz erre: 2699 |
Néhány napja célirányosan a modell tesztjeit olvasom, emiatt merült fel bennem jónéhány kérdés. Egy kompromisszum motor az bizonyos. Egy koncepció az NC700 D / S / X változat. Csak mondegyik egy kicsit más. Az alacsony fogyasztás, a jó front burkolat és az automata kivitel a robogó irányába hajtja. A 17-es első és hátsó kerék inkább motoros emiatt nincs nagy bukótartó, de mégis van. Vázgeometria, súlypont st.. Na ez az ami miatt érdekel. Ja és a honda azt mondja hogy ez robogó. Ki vagyok én hogy ezt megkérdőjelezzem:)
|
Ullyses | 2699 | 2018. szeptember 4. 22:24 | Válasz erre: 2697 |
....attól hogy automata miért lenne robogó? Ha így értelmeznénk az automata váltós autókat is , akkor egy automata BMW meg Velorex! Nemde? Ki kell próbálni oszt lehet szeretni vagy nem szeretni. |
csanyi | 2698 | 2018. szeptember 3. 12:18 | Válasz erre: 2697 |
Mint lejjebb írtam pár napot voltunk az alpokban egy sima váltós 750X-el és meglepően jónak találtam és ezért lennék én is kíváncsi a dct-re, de maga a motor az ha nem száguldozni akar az ember akkor elég lehet.
|
Flenegen | 2697 | 2018. szeptember 3. 11:52 | Válasz erre: 2696 |
Egy DCT váltónak műszaki oldalról sok baja nem lehet, inkább a motor / robogó közötti átmenet érdekelne, hogy mennyire mororos a feeling annak ellenére hogy robogó.
|
csanyi | 2696 | 2018. szeptember 3. 10:57 | Válasz erre: 2695 |
Az automatára én is kíváncsi lennék, hogy hosszabb távon van-e valami baja?
|
Ullyses | 2694 | 2018. augusztus 29. 21:19 | Válasz erre: 2693 |
...hát ezért drága! a jót meg kell fizetni! :)
|
csanyi | 2692 | 2018. augusztus 19. 08:35 |
Kezdem megkedvelni ezt a gépet, tegnap míg kiértünk az alpokaljára egész jó volt vele most főleg, hogy a váltó is jobb lett, hogy a belevaló olaj került bele no meg a fogyasztás, az egy vicc, csak vigyorgok mikor fizetek.:) Gondolom ma a magasabb vidékeken is jó lesz.
|
csanyi | 2691 | 2018. augusztus 17. 16:18 | Válasz erre: 2688 |
Szerelgetek olykor és autónál láttam ( kispolák) nyakig öntöttet és azt azzal hozták, hogy olajcsere után beállt a motor.:)
|
csanyi | 2690 | 2018. augusztus 17. 15:31 | Válasz erre: 2688 |
Mem érted, nem zárt a blokk ha meg valami csoda foytán sikerül a betöltőnyílás fölé tölteni a hengertalpig akkor nem fordul át a motor az miatt amit írsz, de a lényeg, annyit nem lehet beletölteni csak ha oldalra fektetem a gépet.:)
|
rimen | 2689 | 2018. augusztus 17. 13:01 |
A motoromba az előírt 4liter olajjal mindig magasabb lesz az olajszini mint amennyit a nívó kérne. Higgyétek el 1 max 2dl plussz olaj semilyen gondot nem fog okozni,legalább is nekem a 110 000Km alatt nem okozott.
|
Ullyses | 2688 | 2018. augusztus 17. 12:52 | Válasz erre: 2684 |
Arra lennék kiváncsi ha teletöltöd olajjal,a kartergáz hogy fér el? Sehogy. Következmény:megnő a nyomás aztán vhol megjelenik az olaj... mivel nem összenyomható.... aztán lehet takarítani a blokkot. De ezen nem érdemes vitatkozni, meg kell kérdezni egy szerelőt aki már látott ilyet, és bizlonyára elmeséli milyen következményekkel járt, ügyfele zsebére...
|
vlevi | 2686 | 2018. augusztus 16. 16:28 | Válasz erre: 2683 |
Egy folyadéknál a nyomásnak és a térfogatának semmi köze egymáshoz, mivel a folyadék összenyomhatatlan. A motorolaj egyébként is egy elég nagy "lavórban" van, a blokk alján, az olajteknőben, fölötte a főtengely, hajtókar, dugattyúk, valamint levegő. Az olajnyomás csak attól függ, hogy a szivattyú mekkora nyomással bírja felnyomni az olajat. Eltekintve attól, hogy a szivattyú vacakol, mi csak kétféle nyomásértéket látunk, a jót, és a nullát, amikor világít a piros lámpa. |
Daty | 2685 | 2018. augusztus 16. 09:42 | Válasz erre: 2683 |
Jól írja Csanyi, ez nem zárt rendszer. Tehát a Totalcaros is jól írta. A Tiéd is jó lenne, ha zárt rendszerről lenne szó!:-) |
csanyi | 2684 | 2018. augusztus 16. 07:06 | Válasz erre: 2683 |
Hmmm......a blokk nem zárt, a kartergázt a légszűrőbe visszavezetve csak egy durva szűrő van éa az nem zárja el így ha nimca benne annyi olaj ami eléri a hengerek alját addig menni fog éegfeljebb a légszűrőt telefröcsköli olajjal így a kuktaelmélet jó csak nem a járműveknél. Ha zárt lenne akkor a kartergáztól hamar megállna, de legalábbia a tömítéseket kinyomná.
|
Ullyses | 2683 | 2018. augusztus 15. 22:22 | Válasz erre: 2681 |
Már bocs, de ez fizika! Ebből jó voltam-vagyok! Adott térfogatú edényben egy folyadék nyomása a folyadék felmelegítése és térfogatváltozása függenek egymástól, mégpedig a nyomás egyenesen arányosan NŐ! Gondolj csak pl arra, hogy mi lesz ha 1literes kuktában forralsz 1dl vizet, vagy 8dl vizet. mikor lesz nagyobb a nyomás? Nyilván ha nagyobb a mennyiség! Olaj esetében is ez van sőt az olaj is tágul nem csak a gőzei és az olaj sem összenyomható, ezért használják a fékben is. A totalcaros meg valszínű hiányzott a fizikaórán.... :) |
Daty | 2681 | 2018. augusztus 15. 20:18 | Válasz erre: 2680 |
"...de el szeretném oszlatni azt a tévhitet, hogy a magas olajszint magasabbá teszi az olajnyomást. Az olajnyomásnak nincs köze az olajszinthez..." (Totalcar: Autódoki) |
Ullyses | 2680 | 2018. augusztus 15. 19:00 | Válasz erre: 2671 |
úgy kell ahogy a leírásban olvastad! Függőbe állítod a gépet -semmi sztenderen - max az oldalsztendert kinyitod h magadra ne húzd. Kicsit izmosító a "gyakorlat" mert fél kézzel tartod a kormányt , fél kézzel méred, aztán visszaengeded oldalsztenderre majd ellenőrzöd a skálát. Egyszerűbb ha megkérsz vkit segítsen tartani... :( ez van. Viszont ha túl van töltve az sem jó, mert nagyobb az olaj nyomás, mint kéne így a szimeringet kinyomhatja stb. stb. |
Daty | 2678 | 2018. augusztus 15. 17:13 | Válasz erre: 2677 |
Ok, akkor másképp írom.:-) Nagyon kevés az a motorkerékpár, amelyiknek az olajszintjét nem függőlegesen állva kell mérni!:-) Én pl még egyel sem találkoztam.:-D A másik: okozHAT problémát a túltöltés!:-) |
csanyi | 2677 | 2018. augusztus 15. 15:53 | Válasz erre: 2674 |
Nem minden gépnél és itt a manual bizonytalanított el mert nem egyértelmű szerintem amúgy a több olaj nem feltétlenül okoz nagy bajt, nem zárt a rendszer persze ha szelepfedélig töltöm lehet nem forogna át. :)
|
Daty | 2676 | 2018. augusztus 15. 13:05 | Válasz erre: 2673 |
Nekem automata váltós CTX volt, így erről nem tudok nyilatkozni.
|
Daty | 2675 | 2018. augusztus 15. 13:03 | Válasz erre: 2671 |
Ha függőlegesbe állítva a maximum felett van, akkor szívjál le belőle, mert akár gondot is okozhat! A minimum és a maximum között félig, esetleg 3/4-ig legyen az olajszint! |
Daty | 2674 | 2018. augusztus 15. 13:00 | Válasz erre: 2671 |
Az olajszintet minden motoron kerékre állítva - vízszintes talajon - kell ellenőrizni!!! Sem a közép, sem az oldal sztenderen végzett olajszint ellenőrzés nem ad pontos eredményt!!! |
csanyi | 2673 | 2018. augusztus 15. 11:28 |
Akinek normál váltós NC-je van annak milyen a váltó, vajpuha vagy kicsit darabos?
|
csanyi | 2671 | 2018. augusztus 15. 10:21 |
Kinek miképp mondták, hogy miképp kell ellenőrizni az olajszintet? Ez van a manual-ban: "helyezze a motorkerékpárt egyenes helyzetbe egy szilárd, egyenletes felületen", na most függőlegesen vagy oldalsztenderen? Most cserélem ezen először az olajat és függőlegesbe állítva nagyon sok olaj volt benne jóval a max szint fölött, oldalra döntve jó volt, sajnos pont ezt nem taglalja a manual.
|
Daty | 2670 | 2018. augusztus 15. 09:33 | Válasz erre: 2669 |
Nekem eddig a szíjról semmi rossz tapasztalatom nincs, kivéve, hogy időnként "nyikorog" egy kicsit, de ezzel együtt tudok élni. Kétségtelen, 40.000 km van benne, és ennek ennyi a csere intervalluma, és nem 50.000 Ft lesz a csere, hanem közel a triplája. De valamit valamiért... |
csanyi | 2669 | 2018. augusztus 15. 09:15 | Válasz erre: 2666 |
Nekem a másik kettőről vannak inkább rossz tapasztalatom és azokat lényegesen drágább javítani mint időnként láncot cserélni.
|
csanyi | 2668 | 2018. augusztus 15. 09:13 | Válasz erre: 2664 |
A srácnak nagy eséllyel azért kellett cserélni mert többnyire rossz időben, esőbem motorozik és víz megette mert amúgy egí ilyen kis teljesítménynél témyleg 30 fölött kéne cserélni.
|
Utalatos | 2666 | 2018. augusztus 15. 08:40 | Válasz erre: 2664 |
Írtam egy csomót a láncról, de kitörlődött. Most nincs kedvem újraírni és dolgozom is, de talán majd egyszer:-) Az biztos, soha többet nem veszek láncos motort. Csak kardán vagy szíj, mint a HD-knál!! |
Utalatos | 2665 | 2018. augusztus 15. 08:10 | Válasz erre: 2663 |
Az biztos, hogy a LED világítású motorok ( ilyen az én kis Honda robogóm SH 125) led vezérlő egysége egy tégla formájú műgyanta házban van, (megmutatták a szervízben) és ha az hibás, kidobják mindenestől. Ebben igaza van a cikknek. Szerencsére nem volt még vele gond, de az NC kijelzőjénél nem ezzel lehet a gond, mert ott biztos, hogy az LCD ( érdekes, nekem mindig azt mondják, ez még folyadékkristályos) panel bolondul meg a melegtől és a pixelek zavarodnak össze ill. tünnek el.
|
Ullyses | 2664 | 2018. augusztus 14. 21:20 | Válasz erre: 2661 |
Nem biztos h a szerelő tehet róla... látod CSSanyi is cserélte 22000km-nél az enyém is kb21-nél adta meg magát... Elképzelhető h míg Uti-Timi finoman "hangolja" a motorját (nem is tudom elképzelni másképp :)) addig lehet én és CSSanyi vadul odahúzunk(pl a pesti forgalomban)... ez biztos h megviseli a láncot és abban is biztos vagyok, hogy függ a lánc élettartama a folyamatosan megtett távtól is, mert az egy egyhuzamban ledarált 500km nem u. az mint ma meg holnap 250+250km... hiszen a felmelegedett lánc hosszabb távon és egy hegyes-völgyes szakaszon jobban nyúlik, mint pl egy egyenes szakaszon egyenletes fordulatok mellett. Vagy nem jól látom? ...és akkor ott van az is h mennyire néztem meg a láncot.... ill mit tettem azért h feszes maradjon? én semmit.
|
desiderus | 2663 | 2018. augusztus 14. 21:11 | Válasz erre: 2662 |
Lehet, hogy ez a hiba oka ? https://totalcar.hu/magazin/technika/2018/08/14/mitol_doglik_az_autok_lcd_kijelzoje/?utm_source=index.hu&utm_medium=doboz&utm_campaign=link |
csanyi | 2662 | 2018. augusztus 13. 10:48 | Válasz erre: 2659 |
Kiderült, hogy már tavaly is csinálta és visszavitte a srác két szervizbe is ahol a csatikat nézegették meg ilyenek és a konklúzió az volt amit Utálatos írt, a meleg. Azért vicc, hogy egy mai gépnek nem tudnak egy műszerfalat üzembiztosra építeni, mi lenne forró vidéken laknánk? Sosem működne?
|
Daty | 2661 | 2018. augusztus 13. 10:26 | Válasz erre: 2645 |
Látod Uly, írtam, hogy cseréld le a szerelődet, mert ennyi idő alatt jól beállított lánc nem megy tönkre!
|
Utalatos | 2660 | 2018. augusztus 10. 17:23 | Válasz erre: 2658 |
Szia Ullyses. Nem volt még és a 30.000km-es szervíznél azt mondták, hogy még nem indokolt. Az első fogaskerék kopott egy kicsit, de majd egyszerre cserélik a terv szerint 40.000 km-nél a másikkal és a lánccal. A feszességén állítottak, még bőven lehetett. Nem bánom, hogy nem kellett most erre is költenem, mert a két motorra csak idén már költöttem majdnem 150.000 forintot a 4200 km-es Olaszországi benzinköltségről, autópálya díjakat nem is számolva. Most 35.300 km van a motorban, de pillanatokon belül indulok Pestre, megalszom a szüleimnél és reggel megyek tovább Bugacra a Kurultájra. Számításaim szerint vasárnap estig még 600 km belemegy. Jó motorozást mindenkinek a hétvégére! |
csanyi | 2659 | 2018. augusztus 10. 16:19 |
Amivel járok most pár hete cseréltem láncot 24000 körül. Sajnos ma reggel is csinálta egy darabig azt a kontakthibát, de hazafelé jövet nem, a fene tudja mi a baja.
|
csanyi | 2657 | 2018. augusztus 9. 20:06 |
Amúgy jó kis gép ez, ha az ember nem akar visíttatva elváltogatni (azé' kissé hiányzik) és vadul gyorsulni akkor ez pont elég normális crúzoláshoz a fogyasztás pedig tényleg állati.
|
night-rider | 2654 | 2018. augusztus 9. 19:50 | Válasz erre: 2652 |
na akkor ezek kizárva és tényleg a folyadék kristály kijelzővel egésznap a tűzőnapon nem az igazi kint hagyni.. akkor ez lesz tényleg az oka
|
Utalatos | 2653 | 2018. augusztus 9. 19:22 | Válasz erre: 2650 |
Volt ilyen problémám. Ha a gyújtáslámpa, index visszajelzők, stb. égnek, akkor nincs nagy baj, egyszerűen a folyadékkristályos kijelző nem bírja a meleget. Ha lehűl a levegő, nagy eséllyel visszatér minden funkció károsodás nélkül. Nekem szerencsére ez a verzió volt, miközben szinte minden szerelő azt mondta: tipusbetegség, sérűlt valamelyik vezeték a kábel korbácsban vagy mi a szöszben, illetve valamelyik érintkezés, csatlakozó kontakt hibás, szakadt, stb. Horror összeg, mert ők nem javitgatnak, méregetnek,egyben cserélnek csak. De az idő, lehűlő levegő(hőtágúlás-összehúzódás)vagy a mozgatás(erőteljes fékezgetések, rázogatás, vezetékek piszkálgatása időlegesen megoldást jelethet. Nekem szerencsére tényleg "csak" a brutál meleg bolondította meg a rendszert. Fontos, hogy a folyadékkristály cellái, a panel ne sérűljön, mert akkor csak zavaros és töredékes karakterek jelennek meg! Nem hiszem, hogy segíteni tudtam, de a jelenséggel sajnos én is szembesűltem már. Nem is hagyom napon a motort, ha tehetem, de útközben elkerülhetetlen. |