Please log in

Registration Forgot password






HONDA CB 1300
Comment
Előző oldal Következő oldal
danyila (msg) 400 June 14, 2014, 7:18 a.m.   reply to: 397 x
Akkor passz. A karbishoz lett volna ötletem.
     Reply to this


hoppá (msg) 399 June 12, 2014, 8:21 p.m.   reply to: 398 x
A gumis dolgot alá tudom támasztani. Új vagy újszerû gumival kevéssé rázza, de most hogy a vége felé közelít, nem nagyon kell elengedni a kormányt.

A kormányom egyébként teljesen gyári, gondolom benne van a belsõ súly is, de bogarat ültettél a fülembe. Meg fogom próbálni növelni ezt. Nem tûnik túl komplikált feladatnak és baj nem igen hiszem hogy lehet belõle.
     Reply to this


Kazi (msg) 398 June 12, 2014, 11:01 a.m.   reply to: 396 x
Tényleg ennyi!
Amint írtam külsõ és Belsõ kormánysúly is kell!
Esetleg még az is segíthetett, hogy új gumit kapott. (Mich. PR 4)
     Reply to this


Kazi (msg) 397 June 12, 2014, 10:59 a.m.   reply to: 395 x
Szia Danyila!
Injektoros

     Reply to this


hoppá (msg) 396 June 9, 2014, 6:57 p.m.   reply to: 394 x
Sziasztok!

@Kazi!

Tényleg ennyi? Egy nagyobb kormánysúly és nincs több "kormányszita"?

@Mindenki!

Eldõlt a gép, és most keresek gyári irányjelzõt. (Füstszínû búrával, karcmentesen, bal elsõ - bár lehet ez mindegy) Ha valakinek van eladó, kérem jelezze.


     Reply to this


danyila (msg) 395 June 8, 2014, 10:17 p.m.   reply to: 392 x
Karburátoros vagy injektoros?
     Reply to this


Kazi (msg) 394 June 8, 2014, 10:02 p.m.   reply to: 393 x
Megoldódott a probléma!
Az egyik vízcsövön lett egy pici luk és ott lassanként elment a víz. A tágulási tartály tele volt. Feltöltöttük a rendszert és minden helyre állt.

A kormány nekem is szitált, de annak az volt a baja, hogy az elõzõ tulaj kormányt cserélt és csak a külsõ kormánysúlyokat rakta bele. A kormányban belül is kell legyenek súlyok! Azokat most beraktam és rendbe jött az egyenesfutás!
Széles utat!!
     Reply to this


ukrán (msg) 393 May 31, 2014, 10:55 p.m.   x
Szia Kazi!
Az enyém is csinálja néha, nem áll vissza az alapjáratra csak ha sebességbe rakom és kissé megmozdítom a gépet. Ezt hidegen és melegen is produkálta eddig.Már megnézettem szervizben de semmit problémát sem találtak.
Nekem általában ha ez történik utána le is fullad pár méteren belül.
Én az automata szivatóra tippeltem volna de ott sem találtak hibát.
Azért nem árt ha megnézeted, bár a szervízben sosem jön elõ a hiba...


Az én problémám még mindig az, hogy ráz a kormány -és sokat esik az essõ -de ez már volt itt téma.

Üdv: UKRÁN



     Reply to this


Kazi (msg) 392 May 31, 2014, 7:47 p.m.   x
Üdv Mindenkinek!
Látom itt mindenki motorozik rajtam kívül, olyan nagy a csend!
Segítséget szeretnék kérni. A történet röviden: vizes út, elcsúsztam, motor bal oldala leradírozva, szerencsére volt bukókeret, így csak plexi, idom, kormány, tank lett cserélve. Motor összerakva, pöcc - röff indul.
Eddig jó:-)
A gond az, hogy az alapjáraton normálisan mûködõ motor az elsõ gázfröccs után fokozatosan felpörög 4-4500 ra és ott marad!
A gázkar és a bowdenek szabadon mozognak. Minden elérhetõ csatlakozót átnéztünk. Lehet ezzel valamit kezdeni itthon, vagy szakszervíz?
     Reply to this


superfuor (msg) 391 April 11, 2014, 11:37 a.m.   x
Sziasztok!
Segítséget kérek! CB 1300 -as motoromra a hûtõre védõrácsot keresek, extra szépet.
Ebben szeretnék segítséget kérni, hogy holt tudnék rendelni?
Elõre is köszönöm!
     Reply to this


bf109 (msg) 390 March 18, 2014, 8:36 p.m.   reply to: 389 x
Elõször is mindenkinek megköszönöm a segítõ jószándékait, sok-sok információ futott futott be, amibõl már el tudok indulni. Kedves Lion, motoroznék én, ha tudnék, de sajnos nem tehetem, mert egy olyan gépbe próbálok lelket lehelni, ami már két éve nem volt beindítva. Gondoljatok csak az olajra, vagy a benzinre, ami már ott csücsül benne évek óta. Most mindent lecserélek benne és majd beszámolok, hogy egy ilyen fantasztikusan jó gép hogyan fog indulni ennyi állás után.
     Reply to this


Lion (msg) 389 March 18, 2014, 8:54 a.m.   reply to: 387 x
Szia bf109

Üdv és gratula a géphez :-) !! én olajból MOTUL 5100 4T 10W-40 használok, aksi gyárilag 11,2-Ah , a tankot az ülés levétele után a középsõ rögzítõ stift és csavarok után tudod leemelni.
De inkább motorozz,ne szedd darabokra :-) :-) !!!!!!
     Reply to this


petya89 (msg) 388 March 17, 2014, 9:16 p.m.   x
Sziasztok
Cb 1300 középsztender eladó!
     Reply to this


bf109 (msg) 387 March 17, 2014, 8:38 p.m.   x
Sziasztok Legények! Majd kiugrok a bõrömbõl, ugyanis ma hazahoztam egy 2005-ös nagybölényt, piros fehér. Egy másik motoros oldalról szöktem át ide hozzátok, így hát sajnos egyáltalán nem értek a CB-hez. Egy kis tudományt szeretnék magamba szippantani a segítségetek által, lenne egy pár kérdésem. Hány Ah-s akksi kell bele, milyen olajat szeret és hogy tudom a tankot levenni. Segítségeteket elõre is köszönöm.
     Reply to this


scarface (msg) 386 March 11, 2014, 12:11 p.m.   x
Idõközben meglett a probléma forrása,az immobilizer volt a gond!
     Reply to this


scarface (msg) 385 March 6, 2014, 5:32 p.m.   x
Sziasztok!A multhét folyamán elövettem a vasat és menet közbe néha leáll,az FI es az Imo a kijelzön égve marad majd ujraindul a motor és elalszik van,hogy nincs semmi gond és minden normálisan müködik de van,hogy ismét jelentkezik a probléma.Egy alkalommal pedig nem jelzett ki semmit a kijelzöm inditás elött a kulcs elforditása utan sem reagált semmire. A vezetékeket,fõrelét átnéztem nem találtam hibát nem tudom mire gyanakodjak ha valakinek van valami ötlete elképzelése h mi lehet a gond?Elõre is köszönöm!
     Reply to this


SpiderCB (msg) 384 March 6, 2014, 5:01 p.m.   reply to: 383 x
Hát nekem egy kicsit nagyobb a problémám. Az analóg órák jól mûködnek, de se az üzemagyagszintet se a kilométer számláló nem megy. Azaz nem csak nem megy, egyáltalán nem is mutatnak semmit.
     Reply to this


szappy (msg) 383 March 6, 2014, 4:25 p.m.   reply to: 381 x
Szia Spider!
Mi agond a "mûszerfallal"? Nekem is van gond vele, mert nem akar a kijelzõ váltani a napi/õssz/idõ/stb kõzõtt ,illetve véletlenszerûen mutogat éppen valamit. Bár azt pontosan teszi. :)

     Reply to this


SpiderCB (msg) 381 March 6, 2014, 12:44 a.m.   x
Sziasztok! Végre nekem is sikerült megszereznem a NAGY Õ-t! :) És sajnos egybõl a segítségeteket is kérném. Nem ismertek valakit aki a "mûszerfal" bütykölésétõl sem riad vissza?
     Reply to this


sanyi75 (msg) 380 March 5, 2014, 3:59 p.m.   x
Ha valakit esetleg érdekelne eladósorba került cbéegyhármas,hibátlan állapotban mindenbõl a legjobbat kapta!Link
     Reply to this


ukrán (msg) 379 Feb. 26, 2014, 10:04 p.m.   x
Sziasztok,
én sem bírtam tovább és gurultam ma egyet :-)))
Csak most érzem mennyire hiányzott...



     Reply to this


Winchi (msg) 378 Feb. 16, 2014, 6:06 p.m.   reply to: 377 x
Yeee..!!...160km! Barátom...legközelebb megyûnk együtt!
     Reply to this


Lion (msg) 377 Feb. 16, 2014, 4:55 p.m.   x
Halihó
Sikerült ma gurulni 1 rövidet,140km-t nagyon király volt :-) !! Induljon a szezon :-) !!
     Reply to this


Lion (msg) 376 Feb. 11, 2014, 8:16 p.m.   x
Sziasztok

A michelinben nem lehet csalódni,használtam már PR 2 -õt PR 3 -at és nagyon jó volt mind kettõ. Most MICHELIN Pilot Power 3-van a motoron,nekem ez a gumi eddig az etalon.
Link
Kicsit hegyesebb mint a túra gumik,talán jobban is kopik,de 8-10 ezret elmegy.
     Reply to this


Kazi (msg) 375 Feb. 11, 2014, 7:18 p.m.   reply to: 372 x
Köszi!
Nekem elég érthetõ! :-)
A csillagok mostani állása szerint M PR3. lesz. (esetleg PR4, ha a lehetõségek majd a megfelelõek lesznek)
     Reply to this


las (msg) 373 Feb. 8, 2014, 9:59 a.m.   x
Sziasztok,
Elhasználtam már két garnitúra Dunlop Roadsmartot, nagyon jó gumi, 10 ezret elmentek a CB-n.
Az új kiadása a Roadsmart2-es, viszont a Dunlopok nagyon drágák lettek, így Pirelli Angel ST-t tettem rá. Ez csak 8 ezret bírt, pont Ausztriából hazafelé fogyott el. A helyi gumisnál muszájból jó drágán vettem egy pár Bridgestone T30-ast. Ezzel lassabb a bekormányzás mint a Pirellivel volt, gondolom a profil miatt, ez egybõl érezhetõ volt a csere után. Ettõl függetlenül ez is jó gumi, precízen irányítható a gép, csak megszokást igényelt a Pirelli után.
2 ezret mentem még csak vele, újszerû állapotban van.
Viszont hazaérve a Bridgestone honlapján láttam, hogy a gyártó nem ajánlja a T30-st a CB1300-hoz :-(.
     Reply to this


szappy (msg) 372 Feb. 6, 2014, 2:30 p.m.   reply to: 371 x
A gumi profilja nagyban befolyásolja a dönthetõség gyorsaságát, tehát ha a gumi "hegyes" azaz a profilja meredeken emelkedik akkor kis elmozdítással már megfelelõ szögben fekszik a motor a kanyarhoz. Ezt inkább a sportgumik tudják biztosítani. Ha laposabb a profil akkor nagyobb utat kell a guminak "bejárnia" amíg a megfelelõ dõlést eléred. mind a kettõ félét meg lehet szokni, csak arra kell figyelni, hogy az ellenkormányzásnál milyen gyorsan nyomod el a kanyartól a kormány. Ha lapos a profil akkor gyorsabb ellenkormányzás kell mint ha ugyanazt a döntést ugyanakkora idõ alatt egy hegyesebb profillal akarod elérni.
Remélem érthetõen irtam le
     Reply to this


Kazi (msg) 371 Feb. 6, 2014, 11:47 a.m.   reply to: 369 x
Én is gumivásárlás elõtt állok és elég tanácstalan voltam. Olvastam egy halom tesztet, szak- és kevésbé szakvéleményt. Most ott tartok, hogy még tanácstalanabb vagyok. Oda jutottam, hogy vagy PR3(4) vagy Metzeller Z8(6) (ez van rajta most, így vettem). A Z8-nak elég "kerek" a profilja nem tudom, hogy befolyásolja a kanyarban való döntögetést, mivel ez nem egy éppen pehelysúlyú gép. Esetleg ilyen irányú tapasztalat?


     Reply to this


hoppá (msg) 370 Feb. 4, 2014, 9:07 p.m.   reply to: 369 x
Korábban én is komoly kérdésként éltem meg ezt a gumi ügyet. Mára sok mindent kipróbáltam, de ha õszinte akarok lenni magamhoz be kell hogy valljam, egy vak teszten nem tudnék különbséget tenni a különbözõ márkák között. Évente 6-10 ezret megyek, nem vagyok sem versenyzõ sem nyugger, de az én szintemen nincs különbség közöttük. A Michelin vagy Bridgestone aktuális sporttúra köpenyei közül választok és tudom hogy jó lesz. Fõ szempont az ár és a futásteljesítmény. ( Sajnos mind drága, és gyorsan kopik:))



     Reply to this


csosza (msg) 369 Feb. 4, 2014, 6:40 p.m.   x
Köszi az infókat, hát nem könnyítettétek meg a döntést :) Ár/érték arányban biztos a BT23 a legjobb, de az a legrégebbi típus is. Látom a Pirelli nem a kedvencetek, pedig Mad Max is azt ajánlja (igaz a Doktor meg a T30-as Bridgestone-t tömi a fejbe). A Michelin jónak tünhet, habár nagyon vegyes dolgokat olvastam/hallottam: az egyik isteníti, a másik lehúzza (fõleg Road tesztek). Nem tudom mi a különbség a PP és a PR között, de lehet hogy a PR4 lesz a befutó, én úgyis legalább 3 évig használok egy giumit...

Szerelésben nincs tapasztalatom, a barátom nagyon ért hozzá, rábízom magam. A neten nincs fenn?
     Reply to this


csosza (msg) 368 Feb. 4, 2014, 6:11 p.m.   x
Sziasztok,

Szeretnék új gumikat a tavaly nyáron vett motorhoz, ti mit ajánlanátok?
A Bridgestone az elõzõ Hondámon nagyon bejött, de képbe került még most a Pirelli és a Michelin is (T30, GT vagy PR4).

Elõre is kösz a tanácsokat,

     Reply to this


hoppá (msg) 367 Feb. 2, 2014, 8:23 p.m.   reply to: 365 x
Szia!

Szerintem:
- Michelin PR-2 (vagy 3) vagy
- Bridgestone BT23

Más:
Tudja valaki honnan tudnék szerezni szerelési leírást a vashoz.
Szeretném leellenõrizni a szelephézagot és érzek is magamban ennyi "tehetséget".

A gyári utasítás szerint 25 000-nél kellett volna ellenõrizni, de a szerelõ azt mondta akkor, hogy olyan szépen szól, hogy kár volna ezért megbontani.

Milyen tapasztalatotok van a témában?





     Reply to this


szappy (msg) 366 Feb. 2, 2014, 6:50 p.m.   reply to: 365 x
nekem mindkettõ motoromon pilot power van már vagy 4 éve. nagyon meg vagyok velük elégedve. évente egy garnitúra hátra, elõl akkor mág kicsit lehet halasztani.
futásteljesítmény (10ezer felett) és tapadás szempontjából is. lehet vele döntögetni rendesen, gyorsan melegszik és tapad. a gumi profilja elég hegyes ezért könnyû kanyarodni.
     Reply to this


csosza (msg) 365 Feb. 2, 2014, 5:22 p.m.   x
Sziasztok,

Szeretnék új gumikat a tavaly nyáron vett motorhoz, ti mit ajánlanátok?
A Bridgestone az elõzõ Hondámon nagyon bejött, de képbe került még most a Pirelli és a Michelin is (T30, GT vagy PR4).

Elõre is kösz a tanácsokat,

     Reply to this


szappy (msg) 364 Jan. 23, 2014, 9:55 p.m.   reply to: 363 x
Kõszi az õtleteket, de egy csatlakozót keresek amibe bele lehet kõtni a vezetéket. Nem akarom a kábeleket elvágni!

     Reply to this


Lion (msg) 363 Jan. 23, 2014, 8:32 p.m.   reply to: 362 x
Hali
A gyújtás kapcsolóról lehetne lehúzni,vagy a tank alatti fõkábelról. Vagy aksi az ülés alatt,rögtön a tank után.


     Reply to this


szappy (msg) 362 Jan. 23, 2014, 7:29 p.m.   x
Sziasztok!
Elektronikai kérdésem lenne!
Most tettem fel a motorra szivargyújtó/tõltõ csatlakozót.
Hol lehet egyszerûen kapcsolt 12V-ot találni a kormány krül illetve a tank alatt. Nem akarom a 12V-ot mindig a csatlakozóba, csak ha gyújtás van a gépen.

kszi.

     Reply to this


hoppá (msg) 361 Dec. 27, 2013, 10:14 a.m.   reply to: 360 x
Szia Kazi!

Sok örömet az új "családtaghoz".
Kívánhatnék most nagyon sok boldog, problémamentes kilométert is, de felesleges lenne. Egy HONDA CB1300-nál ez gyári tartozék! :) :)

     Reply to this


Kazi (msg) 360 Dec. 26, 2013, 8:11 p.m.   x
Kellemes Ünnepeket kívánok Mindenkinek!
A Jézuska hozott nekem egy gyönyörû nagyvasat. Volt egy halom kérdésem, de végigböngészve az egész fórumot már kaptam válaszokat. tegnap mentem vele egy rövidebb karikát és valamiért folyamatosan vigyorogtam a bukó alatt! Egyszer kétszer talán kiabáltam is.... :-). Egy Transalpról ültem, ülök át.
     Reply to this


Satancica (msg) 359 Dec. 24, 2013, 6:28 p.m.   x
Mindenkinek!:
     Reply to this


Winchi (msg) 358 Dec. 24, 2013, 6:26 p.m.   reply to: 357 x
Neked is Barátom!
Boldog Karácsonyt! :))
     Reply to this


Lion (msg) 357 Dec. 24, 2013, 3:11 p.m.   x
Boldog Karácsonyt kívánok mindenkinek !
     Reply to this


petya89 (msg) 356 Nov. 21, 2013, 7:03 p.m.   x
Sziasztok
Eladó Honda Cb 1300 középsztender.
Érd privátba.
Üdv

     Reply to this


ukrán (msg) 355 Nov. 20, 2013, 5:52 p.m.   x
Sziasztok!
Ma letettem a mocimat a Karasnás srácokhoz téli pihenõre.
Remélem az idei tél kíméletes lesz hozzánk és nem kell tavasszal újra havat lapátolnunk. Mindenkinek jó ´pihenést´ és kellemes késõ õszi-téli napokat kívánok.
Üdv
     Reply to this


ukrán (msg) 354 Nov. 4, 2013, 2:24 p.m.   x
Ami igaz az igaz :-))
     Reply to this


Lion (msg) 353 Oct. 28, 2013, 10:01 p.m.   x
Ez meg mia pöcs :-) :-) :-) :-) !!!!!
     Reply to this


ukrán (msg) 352 Oct. 28, 2013, 7:47 p.m.   x
Ezt most olvastam a humor-viccek-aranyköpéseken. K.jóóóó
Link
     Reply to this


Lion (msg) 351 Oct. 27, 2013, 8:08 p.m.   x
Hali
Mondjuk évjárat frissítésben én is benne lennék :-) csak a zsééé.....ja az biztos 3 és fél guriga felé pozicionálják a zsír gazdag magyar piacra . De kéne.
Nagyon kíváncsi lennék,hogy milyen lett -szívesen megtekerném 1 húzós napon.
Link -itt tesztelném szép sorban :-)

fogyasztásról... Link

Érdekes értékek :-) !!

Link -teszt-Szimitõl.

Triumph speed triple ,ha tehetném nekem ez a agymenésem-persze a cb mellé.Volt szerencsém tesztelni-nagyon nagy móka faktor :-) igazi huligán polgárpukkasztó.
     Reply to this


ukrán (msg) 350 Oct. 27, 2013, 6:59 p.m.   x
Hali!
VESSETEK MEG DE NEKEM MEGFORDULT A FEJEMBEN A CSERE!
A Karasnában volt,van egy pan 2010.-es 6000km-t ment, szép.
A lelkesedésem addig tartott míg haza nem értem és le nem mentem a garázsba a motoromhoz!
A csere elnapolva még évekig!
Az asszony ma újra elmondta kb 200km után,hogy magasan van a lábtartó de kenesén láttunk egy párt akik két géppel voltak és egyre többet pedzegeti a saját jogsi saját gép témát.
A fogyasztás: hát nekem 7-7,5 alá nem nagyon megy, bár ma mentem egy kör "csigatúrát" de még nem tankoltam, ha megvan beírom.
Volt szerencsém az aprilia mana-hoz cvt váltós, nekem tetszett de össze sem hasonlítható egy cb váltójával. A gombnyomásos marháskodás pedig felesleges benne.
A hatodik fokozat bizony hiányzik,ma is párszor "felváltottam"de azt hiszem veszek egy fokozat kijelzõt, csak nem tudom hova rakjam. Ma nézegettem menet közben a jó helyet de nem nagyon találtam ilyet.
Hát a mai nap k.jó volt, egy pár kép amit láttunk.

     Reply to this


cstomi (msg) 349 Oct. 27, 2013, 4:48 p.m.   x
Sziasztok!
Nagyon szép az új big CB. Én is kíváncsi vagyok a hatodik fokozat milyen változást mutat.

"Ja és 1 kérdés-mire lehet a cb-cserélni??????"
Inkább az a kérdés: egyáltalán le akarja valaki cserélni?? :)

Mondjuk évjárat frissítés az rendben lenne, de nekem hiányozna a második kipuff. :)
     Reply to this


mocsar (msg) 348 Oct. 27, 2013, 11:49 a.m.   x
Azt írják egy helyen, a hangja morgósabb lett.
Így fordítja a googli. Gondolom sportosabb lehet a hangja a 6 sebihez szabták.
A felni is több küllõs.
     Reply to this


Lion (msg) 347 Oct. 26, 2013, 10 p.m.   x
Igen nekem is sikerült már 5lityis fogyasztást produkálni,nagyon lájtos túrázással...esõ kb félnap.....( nem volt jó )
nekem átlagban 5.7-tel gurul.
Sokáig robogóztam,alig vártam,hogy váltós motorom legyen-kell a gépézkedés.

Ja, ringen kicsit többet szipkázik .:-) :-)
     Reply to this


hoppá (msg) 346 Oct. 26, 2013, 8:56 p.m.   reply to: 345 x
Elnézést, lehet hogy az elõzõ írásom nem volt elég egyértelmû. A "csigatúrát" a saját CB-mel csináltam és a fogyasztási adatok arra vonatkoznak.
A Crosstoureres betétfutamon természetesen nem a fogyasztás érdekelt és hát..., nem is pont 100 km/h-val utaztunk:))))
     Reply to this


hoppá (msg) 345 Oct. 26, 2013, 8:47 p.m.   reply to: 342 x
Tényleg szép lett. Az elsõ fényszórót tartottam az egyetlen optikai gyenge pontnak a sajátomon. Olyan TV-képernyõ fíling, még a régi 4:3 -hoz arányban. Ezt a macsakaszemûsítést már megcsináltam én is egy háromszögre vágott dekorfóliával. Nyilván ez a gyári az igazi.

Tényleges érdekes kérdés, hogy mit kezdtek a 6. fokozattal. Hozott-e valódi teljesítményt vagy csak megfeleltették a típust a trendeknek. Tegnap csináltam egy kanyart, és pont az jutott eszembe, hogy mennyire jó, hogy az öt sebesség miatt nem kell annyit "taposni".

Mondjuk ép egy tesztvezetésbõl jöttem, ahol egy Crosstourer-DCT vittem el "sétálni", egy jó kis kõrre. Szerintem szuper a motor is és szuper a DCT váltó. Elõzetesen sok fanyalgást olvastam róla, hogy "a valódi motort lábbal váltjuk...", meg az "igazi motoros ..." stb. Hát én ezután azt gondolom, hogy savanyú a szõlõ. Nem mondom, hogy lábbal váltani rossz dolog lenne (sõt,alig várom mindig, hogy tehessem), de el kell ismerni, hogy a DCT után a "taposás" igazi XX századi élvezet és most 2013. van.

Figyeljétek meg, hogy majd ha a BMW is piacra teszi a saját DCT-jét (mert szerintem titokban ezerrel fejleszti), egy csapásra megváltozik a "szaksajtó" véleménye és lelkes hozsannázásba kezdenek az addigi "igazi motorosok", finoman becsempészve a sorok közé, hogy ma már csak a parasztok taposnak.

Na mindegy, szóval tetszett a VFR1200X-DCT. A lényeg viszont, hogy tettem egy "kísérletet". Kíváncsi voltam milyen 100 km/h-s utazótempóval végig csinálni egy komplett napot. Hát, nagy különbséget nem érzek az eddigi 120-125-höz képest. Egy picit több idõ kell oda érni, de úgy érzetre nem más. Még itt is gyorsabb vagyok a közút tempójánál. És az igazi lényeg: 5,12-re jött ki a fogyasztásom! Két személlyel. Egyébként nem óvatoskodtam a kigyorsításoknál vagy fékezéseknél stb. Úgy csináltam minden mást mint máskor.

Egy tank benzinnel 371 km-t mentem és 19 litert tudtam rátölteni. Tehát maradt még benne 2 liter. 400 km-t meg lehetett volna vele tenni. Soha nem gondoltam volna.
     Reply to this


Lion (msg) 344 Oct. 26, 2013, 7:47 p.m.   x
Link
Hi
Kéne és ebben a színben,nagyon dögös szerintem,a ledes lámpa is buli. Nem lett radikális változtatás,csak óvatos. Azért szívesen letesztelném.Vajon a tökéletesbõl-mit lehet még kihozni ??????? a 6sebesség ,hogy lett elosztva.Sportosabb-túrásabb-esetleg cruser ?? Valaki vegyen 1-et karira és okosodjunk :-) :-)

Ja és 1 kérdés-mire lehet a cb-cserélni??????
     Reply to this


mocsar (msg) 343 Oct. 26, 2013, 7:31 a.m.   x
A király tovább él!
     Reply to this


sanyi75 (msg) 342 Oct. 24, 2013, 5 p.m.   x
2014-re hatsebességes,led fényszórós,fokozatkijelzõs,új felnik Stb.Link
     Reply to this


Lion (msg) 341 Oct. 1, 2013, 7:21 p.m.   reply to: 338 x
Biztos,hogy szar napja volt utána a Roveresnek.......
     Reply to this


Lion (msg) 340 Oct. 1, 2013, 7:19 p.m.   reply to: 339 x
Ez igen,szolgálunk és lenyúlunk....király.
     Reply to this


ukrán (msg) 339 Oct. 1, 2013, 2:35 p.m.   x
Link
     Reply to this


ukrán (msg) 338 Oct. 1, 2013, 2:32 p.m.   x
Nem csak nálunk...
Link
     Reply to this


Lion (msg) 337 Sept. 22, 2013, 11:18 p.m.   x
Hali
Mutatós kettõvel :-) !!!!
     Reply to this


cstomi (msg) 336 Sept. 22, 2013, 9:59 p.m.   reply to: 335 x
Szép estét, sziasztok!
Nekem alapról így van:
Dupla kipuff:

:)
gyönyörû
     Reply to this


ukrán (msg) 335 Sept. 22, 2013, 9:34 a.m.   x
dupla kipuf...
Link
     Reply to this


ukrán (msg) 334 Sept. 15, 2013, 9 p.m.   x
Sziasztok!
Elromlott a markolatfûtésem, a kezelõ egység érintkezési hibás. Valaki javított már ilyet-vagy vegyek újat?
Köszi
     Reply to this


Mosquito (msg) 333 Sept. 10, 2013, 8:59 a.m.   reply to: 330 x
Szia,

A Honda Dreambe lehet kapni Magyar nyelvût azt hiszem valami ~2500Ft volt.
Jah grat a vashoz!
     Reply to this


Lion (msg) 332 Sept. 9, 2013, 9:10 p.m.   x
Hi
Üdv Szappynak,és gratula a géphez:-) :-) !!!!Nekem van magyar nyelvû , és szívesen nélkülözöm. Hozzuk össze valahogy Ukrán kollégával :-)
     Reply to this


ukrán (msg) 331 Sept. 9, 2013, 9 p.m.   x
Szia Szappy, Üdv köreinkben!
Sajna Magyar nyelvü nincs de ha gondolod akkor a képen láthatót tudnám nélkülözni.
Ha érdekel akkor szívesen leviszem neked ha már nem esik az essõ, és a gépedet is szívesen megnézném.
Üdv: Ukrán
     Reply to this


szappy (msg) 330 Sept. 9, 2013, 8:40 p.m.   x
Sziasztok!

Ma lettem tulajdonosa egy CB 1300-nak!
kérésem felétek: Ha valakinek van magyar nyelvû kézikönyve az legyen szíves velem is megosztani!

Köszönettel venném!
     Reply to this


ukrán (msg) 329 Aug. 10, 2013, 11:32 a.m.   x

Köszi Lion!
     Reply to this


Lion (msg) 328 Aug. 9, 2013, 8:28 p.m.   reply to: 327 x
Hi
Ha 2008-utáni a géped-akkor 1000-max 1100.Ne legyen kisebb 950-nél mert töltési gondok lesznek.
     Reply to this


ukrán (msg) 327 Aug. 9, 2013, 5:59 p.m.   x
sziasztok!
mennyi a tökéletes alapjárat.
köszi
     Reply to this


Lion (msg) 326 July 30, 2013, 11:38 p.m.   reply to: 325 x
Na ez komoly : -() !!!!!!!! bõrös-bájkerek...!!!!! hahaha
     Reply to this


hoppá (msg) 325 July 30, 2013, 7:18 p.m.   reply to: 324 x
Sõt, itt a Rout69-ben nem nagyon bíznak a bõrös-bikerek olvasási képességében.
...jobban kedvelik a szimbólumokat:))))

     Reply to this


hoppá (msg) 324 July 30, 2013, 7:05 p.m.   reply to: 323 x
Nahát, felétek is van motorlift?
Felénk is... :)))))
     Reply to this


Lion (msg) 323 July 30, 2013, 11:52 a.m.   x
A 69-es mellett van tuti szállás nagyon korrekt,motoros barát a tulaj,és van grátisz pálinka !!!!!!!
( kötelezõ)
Link
     Reply to this


Lion (msg) 322 July 30, 2013, 11:37 a.m.   x
Most azonnal indulnék ..... jó kis út!!!!! Ugorjunk ki egy kávéra!!!! :-)

Winchi te felforgató!!!!! :-) :-)!!!!!!!!!
     Reply to this


Winchi (msg) 321 July 29, 2013, 9:05 p.m.   reply to: 319 x
Ennyi fotosopot!Wazze!:-)))))
     Reply to this


hoppá (msg) 320 July 29, 2013, 8:15 p.m.   reply to: 319 x
Ja, a 69-es tényleg nagyon jó. Meg volt most is, haza felé jövet.

Ezek a közepes hegyek (mint a 69-es) sokszor jobb "pályákat" adnak mint az igaziak. A magas hegyek esetén ugye visz az út a völgy aljában szinte egyenesen, amíg lehet, akkor nekifordul a "partosnak" és hajtû kanyarokkal felvisz a szorosig, onnan meg le a túloldali völgybe ugyan így. A hajtûben meg nem teszel mást, csak agyalsz, hogy most kettes jó lesz, vagy vissza kell menni egész egyesig.

Viszont találtam egy príma hosszabbítását a 69-esnek. Ha Lavamündnél leértél a hegyrõl akkor nem Völlkermarkt / Klagenfurtank tovább (mint ahogy rendesen Bledbe megy a motoros), hanem északnak Wolfsberg felé, a B70-re.

Wolfsbergig síkvidék és falu-város-falu, de onnan megkezdõdik a "tüzijáték" és tart egész Köflachig. Itt mielõtt még kifújnád magad, egy balossal rá a B77-re, ahol folytatódik a parádé a Gaberl hágón át egészen Judenburgig.

Ezt egy menetnek tekintve 180-190 km kiváló szakaszt kapunk. Közepes vagy kisebb hegyek között, ahol kígyózik az út. És a kanyarok 3, 4, 5-ben támadhatók.

Fénykép: Motoros csapat indul a Gaberl hágótól (B77-es út)









     Reply to this


Lion (msg) 319 July 29, 2013, 1:25 p.m.   reply to: 318 x
Szia !
Jó párszor volt lehetõségem az Alpokban motorozni,ha tehetném csak oda mennék.Sok kedvenc helyem van,pl a megunhatatlan 69-es út és nagyon nagy kedvencem szlovénia :-) !!!!!!!!!!

Érdekes,hogy nekem is volt ilyen problémám a cb-vel,aztán magamra szabtam( keményítettem) elöl hátul a futómûvet,és 90 százalékban megszûnt a szitálós pumpálós mutatvány! Azért még igy is néha érzem ,hogy lehetne variálni-de az már a motor jellegét is nagyon megváltoztatná.

Link

Ha nagyon belemerülnél,kicsi segitség :-)!!!

Valamikor összebandázhatnánk pár cb-vel és kivesézhetnénk,hogy mér jobb az Alpok a mátrától és atöbbi vicces magyar valóságtól :-) :-) :-)!!!!!!!!!!!!!!
     Reply to this


hoppá (msg) 318 July 29, 2013, 8:16 a.m.   reply to: 317 x
Szia Lion!

A Wildalpenen most mentem elõször. Szép látványos, de az út minõsége nekem kis csalódás volt. (Persze az ottani viszonyításban.)
Két személlyel csomagokkal már pumpált és bizonytalan volt a kanyaríveken a Honda. Vissza is vettem belõle, nem forszíroztam. A második napnál jártunk és tudtam, hogy bõven lesz még pálya idõfutamhoz is :)

Szoktál járni az Alpokba?



     Reply to this


Lion (msg) 317 July 28, 2013, 6:25 p.m.   reply to: 316 x
Ez igen !!!!!! Tiszta irigy vagyok :-) szép túra lehetett!! pár képet még dobjál nekünk!!! A glocki,wildalpen nekem is nagyon bejön!!!!!
     Reply to this


hoppá (msg) 316 July 28, 2013, 4:41 p.m.   x
Egy "bizonyíték":)))
(Az elõzõ hozzászólásomhoz nem vette be a szerver.)
     Reply to this


hoppá (msg) 315 July 28, 2013, 4:24 p.m.   x
Sziasztok!

Nos, tegnap elõtt értünk vissza egy közel hetes Alpok "karikából".
Ausztria, Olaszország. Németország, Szlovénia.

6 nap, 3029 km. Dolomitok, Großglockner, Nassfeldstr., Deutsche Alpenstr, Annaberg-Wildalpen...

Csakis vegytiszta, gondtalan motorozás. Jó idõ, jó utak, szép, igényes környezet és szabadság.

Áh..., miért kellett, hogy vége legyen...




     Reply to this


cstomi (msg) 313 July 22, 2013, 9:17 p.m.   x
Sziasztok!

Még a gumiknál leragadtam picit, de mostanában nem sokat ülök számítógéphez.

Jó kis olvasmányokat néztem visszamenõleg. Pezseg a fórum. :)
Köszönöm, hogy ajánlottatok Superfour-nak, végre van egy pontosabb típustársam. :D
A közös gurulás nekem is érdekes lehet, bár ahhoz sûrûbben kellene olvasnom a fórumot, hogy le ne maradjak róla. :)))

     Reply to this


scarface (msg) 312 July 21, 2013, 11:10 a.m.   x
Szia ukrán!

Szerintem nem árt ha azonos évjaratot és tipust használsz elõl,hátul!Ajánlom figyelmedbe a bridgestone bt23 at!
     Reply to this


Lion (msg) 311 July 21, 2013, 11:08 a.m.   reply to: 310 x
Hi
A 28-gyári betéttel szerintem korrekt.A gumi cserés az már biztos!!! Ne várj vele, míg nagyobb gond lesz. Lehetõség szerint én mindig párban cserélem,szeretem ha egyforma elöl hátul.De természetesen,ha a hátsó jó,akkor minek.
A közös gurigáról meg jöhetnek az ötletek:-)
     Reply to this


ukrán (msg) 310 July 20, 2013, 10:14 p.m.   x
sziasztok!
Ma gurultam egy jót (450km), már nagyon hiányzott.
Soksok szép gépet láttam de cb1300 csak egy volt köztük.
A közös gurulásról van valami hír?
Tegnap cseréltettem fékpofát elõl és centirozták az elsõ gumimat is.
28000 km ment gyárival.
Borzasztóan rázott már fél kézzel is, elengedni nem is bírtam a kormányt.
Hát nem lett jobb most sem. Az elõdöm valszeg lapos gumival nyomta és teljesen deformálta az elsõ gumit. Szerintetek a cserénél érdemes a hátsót is lecserélni?
sziasztok
     Reply to this


Lion (msg) 309 July 20, 2013, 7:31 p.m.   reply to: 308 x
Yesss:-)
Köszi,hogy csatlakoztál!!!!!!
     Reply to this


superfuor (msg) 308 July 20, 2013, 6:44 p.m.   reply to: 307 x
Szia Lion!
Még egyszer köszi!
     Reply to this


Lion (msg) 307 July 20, 2013, 5:46 p.m.   reply to: 306 x
Hi Superfuor
Itt a fórumon azt hiszem Cstominak van ilyen gépe,talán õ tud mennyiség infót adni neked :-) !!Dobj neki 1 üzenetet!

     Reply to this


superfuor (msg) 306 July 20, 2013, 5:12 p.m.   reply to: 305 x
Szia Lion!
Köszi,hogy válaszoltál 2001-s évjárat.
     Reply to this


Lion (msg) 305 July 20, 2013, 9:28 a.m.   reply to: 304 x
Szia Superfuor
Évjárattól is függ- mennyi kell,és ha cseréled érdemes a porvédõket és a szimeringeket is ellenõrizni.
Link
     Reply to this


superfuor (msg) 304 July 19, 2013, 12:22 a.m.   x
Sziasztok! Segítséget szeretnék kérni.Aki tudja, hogy a villaszárba mennyi olaj kell? Kérlek írd vagy írjátok meg. Köszi!
     Reply to this


scarface (msg) 303 July 15, 2013, 9:46 p.m.   x
Sziasztok!

hoppá!Én Nagyváradi vagyok és innen szoktam megközeliteni Aranyos völgyét deh innen is nagyon rosszak az utviszonyok!!! de már vagy 10éve :( a másik utvonalról nincs infóm sajnos!Jó lenne ha megcsinlánák!de errefelé is ritkán történnek csodák (tél végén befoltozzák tart 1hetet és aztán megint ugyanaz a szitu) Az Aranyos völgye viszont tényleg király csak a megközelitése problémás!
     Reply to this


mocsar (msg) 302 July 15, 2013, 4:25 p.m.   x
Naaa? Kit láttam tegnap Gödöllön este 7 körül fekete paripával?
     Reply to this


hoppá (msg) 301 July 15, 2013, 7:42 a.m.   reply to: 300 x
Sziasztok!

Érdekes dolog ez az olajkérdés. Szerintem még kisebb a jelentõsége mint a gumi meggyõzõdésnek.
Amíg szervízbe hordtam addig gyári résszintetikus "Honda" olajat kapott a motor. Azután, ha jól emlékszem, "fúlos" Castrolt tettem bele. Tavaly meg egy privát szerelõ végezte a tavaszi nagyvizitet és az õ javaslatára ARAL-nak a legegyszerûbb ásványi olaja került bele. (Természetesen megfelelt a gépkönyvben elõírtaknak.)

A srác olasz motorok specialistája, õ is ezt használja a Tounojába és szerinte ez a tutti, a mechanikus zajok is jelentõsen lecsökkennek tõle.

Az igazság az, hogy én mindeggyikkel teljesen meg voltam/vagyok elégedve, nem tudok különbséget tenni közöttük. A váltás mindeggyikkel tökéletes, kuplunggal is és nélküle is. Olajfogyás nincs.

Igaz a mechanikus zajok nem csökkentek... mert ez egy Honda és ARAL nélkül sincsenek ilyen zajok :)


Scarface!

Látom te a "romániai" Bihar megyébõl vagy. Egyik kedvenc "egynaposom" mikor Gyulánál lépek határt és Kisjenõnn keresztül megyek a 79A jelû úton keletnek. A Szigethegység lábánl a 79/A beletorkollik a Nagyvárad-Déva közötti 76 jelû fõútba. Ezen megyek Vaskóig ahol lefordulok Diós felõ jobbra ami Bihar szorosba és az Aranyos patak völgyébe visz.

A 79/A jelû út szuper minõségû "motoros út". A 76 nyomvonala alapján még szuperebb lenne, ha nem lenne az útminõség bûn rossz. Viszont tavaly mikor arra jártam komoly felújítási elõkészületeket láttam

Van róla valami infód, hogy áll a projekt?



     Reply to this


scarface (msg) 300 July 14, 2013, 10:34 p.m.   x
Én is megelégszem az 5100as al szerintem,több ismerösöm is használja más tipusokhoz és még senkise panaszkodott rá. A kipu K-Factory Made in Japan :)
     Reply to this


Lion (msg) 299 July 14, 2013, 9:44 p.m.   x
Hi
Szerintem elég a 5100-as,de ha nagyon jót akarsz,akkor a 7100-t.Váltó tökéletesen,gyorsan kuplung nélkül is teszi a dolgát.
Milyen kipufogód van,,?? nem nagyon láttam még ilyet!
     Reply to this


scarface (msg) 298 July 14, 2013, 1:13 p.m.   x
Köszi Lion!A motulból az 5100 vagy a 7100as 10w40 est?A váltó h muzsikál vele?
     Reply to this


Hoterkep
Hirdetések




Member count: 26680