Please log in

Registration Forgot password






V-STROMOS ISMERKEDÕS
Comment
Előző oldal
lajostrom (msg) 4067 Sept. 21, 2017, 4:44 p.m.   reply to: 4066 x
Már van! A Péter legyártatta acélból.Túl távol vannak a feltámasztási pontok(gyári) oszt ha ûtés éri deformálódik, az acél erősebb.
     Reply to this


ColargoTJ (msg) 4066 Sept. 21, 2017, 3:37 p.m.   reply to: 4065 x
Mi lesz helyette?! Vagy ez is a könnyítés áldozata lesz?! :)
     Reply to this


lajostrom (msg) 4065 July 13, 2017, 9:45 p.m.   x
Gyári kartervédő eladó, pici pénzért! Harcát már megvívta, de használható állapot. 10 000HUF.
     Reply to this


lajostrom (msg) 4064 June 26, 2017, 9:49 p.m.   reply to: 4063 x
Bàr itt nem könnyű felismerni!
     Reply to this


lajostrom (msg) 4063 June 26, 2017, 8:35 p.m.   reply to: 4062 x
:-) :-) :-)
Ja! Csak nekem a nevem is árulkodik.
     Reply to this


ColargoTJ (msg) 4062 June 26, 2017, 8:12 p.m.   x
Amennyiben marad ez a tendencia Lajstrom, akkor a te motorodat is ilyen nehezen lehet majd felismerni! :)
     Reply to this


lajostrom (msg) 4060 June 25, 2017, 9:19 a.m.   reply to: 4059 x
Meg ez. Összes takaró, csavar.
     Reply to this


lajostrom (msg) 4059 June 24, 2017, 8:27 p.m.   x
Ezek a gyári dolgaim maradtak. Eladók!
     Reply to this


ColargoTJ (msg) 4058 June 21, 2017, 4:31 p.m.   x
Már csörgetlek is!
     Reply to this


ColargoTJ (msg) 4057 June 21, 2017, 4:28 p.m.   x
Tükör érdekel!
     Reply to this


lajostrom (msg) 4056 June 20, 2017, 9:29 p.m.   x
Gyári mind, elkótyavetyélném!
     Reply to this


Daty (msg) 4055 June 10, 2017, 7:02 p.m.   reply to: 4054 x
Gratulálok Ispán!:-)
     Reply to this


Ispan (msg) 4054 June 10, 2017, 4 p.m.   x
Ezt is megértük...
     Reply to this


lajostrom (msg) 4053 June 9, 2017, 6:59 p.m.   reply to: 4052 x
Ezesetben könnyebb, szerinterm is. Az emlitett módon használva elégedett leszel vele! Ha a karbantartását is elvégezteted örōkélet+egy nap. Széles utat!
     Reply to this


rollerka (msg) 4052 June 9, 2017, 6:06 p.m.   reply to: 4051 x
Terepezés nálam nem lesz.. :) Utas se nagyon..
Jó minőségű aszfalton szuperül fordul a gyáriakkal, de gondolom ott inkább a geometria számít.
Rossz aszfalton viszont nem vagyok teljesen elégedett, igaz nem álltam neki állitgatni..
     Reply to this


lajostrom (msg) 4051 June 8, 2017, 8:43 p.m.   x
Pl. itt a széria álapot már nem elégséges,
     Reply to this


lajostrom (msg) 4050 June 8, 2017, 7:20 p.m.   reply to: 4048 x
Szia, persze sajátok! Nem sok a kifogásolni való szériában a vstrom rugózó elemein, árérték arányában persze! A használat módja (két személy, csomagok, fokozott terepigény,laponfordulás, száguldozás rosszabb utakon, stb...) erősebben rámutat a hiányosságaira. Ha van rá igény és pénz sokat lehet javítgatni a rugózási komforton, szélesebb állíthatóság áll rendelkezésre, stabilabb futás, nagyobb terhelhetòség, stb. Ezek a megoldások a villaolaj másra cserélésétől a komplett rugóstag cseréjéig számtalan lehetőséget kínálnak. Eljöhet az idő, hogy ez Téged is megszólít!
     Reply to this


lajostrom (msg) 4049 June 8, 2017, 7:20 p.m.   reply to: 4048 x
Szia, persze sajátok! Nem sok a kifogásolni való szériában a vstrom rugózó elemein, árérték arányában persze! A használat módja (két személy, csomagok, fokozott terepigény,laponfordulás, száguldozás rosszabb utakon, stb...) erősebben rámutat a hiányosságaira. Ha van rá igény és pénz sokat lehet javítgatni a rugózási komforton, szélesebb állíthatóság áll rendelkezésre, stabilabb futás, nagyobb terhelhetòség, stb. Ezek a megoldások a villaolaj másra cserélésétől a komplett rugóstag cseréjéig számtalan lehetőséget kínálnak. Eljöhet az idő, hogy ez Téged is megszólít!
     Reply to this


rollerka (msg) 4048 June 8, 2017, 4:04 p.m.   reply to: 4045 x
szia,
Ezek a Te motrodon voltak? Nem akarnám megvenni, csak érdekelnének a tapasztalatok amik a cseréhez vezettek.
Jómagam 10 hónap alatt 12e-t mentem az enyémmel, de alapvetően nem tűnnek vészesnek a gyári rugók, rugóstagok.
Üdv.
Roland
     Reply to this


Z.Tibor (msg) 4047 June 7, 2017, 8:36 p.m.   x
Gyártóra és felszerelőre gondoltam.Én lennék a felhasználó.
     Reply to this


kmenyus (msg) 4046 June 6, 2017, 9:18 p.m.   x

     Reply to this


lajostrom (msg) 4045 June 6, 2017, 6:44 p.m.   x
L3 650 egyszezont futott (8000 km) már a hosszabb ( de mindhez jó) .45 000 HUF. Az első rugók (gyári hasonszōrű) grátisz.
     Reply to this




esSO (msg) 4043 May 25, 2017, 6:04 a.m.   reply to: 4042 x
Mire gondolsz? Gyártóra vagy felhasználóra?
     Reply to this


Z.Tibor (msg) 4042 May 24, 2017, 8:48 p.m.   x
Szeveasztok.Ismertek-e embert láncolajzó ügyben?
     Reply to this


lajostrom (msg) 4041 May 8, 2017, 9:21 a.m.   reply to: 4040 x
Homokot kérdez.
     Reply to this


ColargoTJ (msg) 4040 May 8, 2017, 8:35 a.m.   x
"Ez mennyit ront a láncon"
A sárra gondoltál?!
Semmit! Lerázza magáról még ezt az agyagos földet is, ahogy elindulsz.
A vázról, idomokról nehezebb volt eltávolítani, mert rászáradt.
     Reply to this


ColargoTJ (msg) 4039 May 8, 2017, 8:31 a.m.   x
Bocsi Lajostrom! az O betű lemaradt! :)
     Reply to this


ColargoTJ (msg) 4038 May 8, 2017, 8:28 a.m.   x
Jól látod Lajstrom! Hétvégén ismét gyerek lehettem! Dagonyázhattam a sárban büntetlenül és tolták a motoromat, míg meg nem tanulok rendesen két keréken egyensúlyozni, mint ahogy tette apukám annak idején! :)
Kicsit atyáskodóak, de jó fejek ezek az Africa Twinesek! :)
     Reply to this


lajostrom (msg) 4037 May 8, 2017, 7:56 a.m.   reply to: 4035 x
Lehetett abban "feküdj" is -ahogy nézem. Avatódott gumi, motor, ruha, ember.
     Reply to this


matyoferi (msg) 4036 May 8, 2017, 4:45 a.m.   reply to: 4035 x
Ez mennyit ront a láncon azaz egy kérdésem van, van egy tanyám amihez 1 km homokos út vezet ha kijárok naponta a V-Strom -al hogy kell ápolni a láncot mennyire árt neki. Mehetek e utána biztonságosan 1000 2000 km -es túrákra.
     Reply to this


matyoferi (msg) 4036 May 8, 2017, 4:45 a.m.   reply to: 4035 x
Ez mennyit ront a láncon azaz egy kérdésem van, van egy tanyám amihez 1 km homokos út vezet ha kijárok naponta a V-Strom -al hogy kell ápolni a láncot mennyire árt neki. Mehetek e utána biztonságosan 1000 2000 km -es túrákra.
     Reply to this


ColargoTJ (msg) 4035 May 7, 2017, 10:52 p.m.   x
Tegnap felavattam a gumit terepen az Africásokkal! :)
     Reply to this


lajostrom (msg) 4034 May 4, 2017, 6:05 a.m.   reply to: 4033 x
Sajna nálam se több , sőt! Kettőt még korábban elvitt a defektmumus. Ám a polkorrekt válasz: használatfüggő.
     Reply to this


ColargoTJ (msg) 4033 May 3, 2017, 10:12 p.m.   x
Lajostrom! A hátsó kerékre szerelt Karoo3-mal hány km tudsz megtenni?
Nekem 8ezer után már nagyon neccesre kopott! Keveslem ezt a futásteljesítményt! Igaz, az úttartására, tapadására nem volt panaszom!
     Reply to this


lajostrom (msg) 4032 May 2, 2017, 4:14 p.m.   x
Szia Laca! A krapek viszi a porlasztópárt, én hílak ha mék- te csinálod megfele. Súgd ha kész! Pusza!
     Reply to this


lajostrom (msg) 4031 April 26, 2017, 9:44 p.m.   reply to: 4030 x
Na! Duplaburger.
És a tesztelők. Tőlem hallod először, hogy mi ma a tárgyilagos tesztelés? És hogy kik írják? Ajaj!
     Reply to this


lajostrom (msg) 4030 April 26, 2017, 9:41 p.m.   reply to: 4028 x
Arra is gondolj, hogy a vstrom 15 éve kigondolt fékberendezéssel bír. Nyílván változtatthatak a betéteken, de ezek apróságok. A Honda már jóval fiatalabb, és egy újabb stratégiát is visz, "népmotor" szeretne lenni. Olcsó (suzuki?), népszerű (suzuki?) , felhasználóbarát (suzuki?), olcsó fenntartású (suzuki?). Ilyen egyszerű, feltünően olcsó, könnyen kezelhető jószág, mint a mienk mikor fog kétszer Alpenmasterst nyerni? Talán soha. Ha megnézed komoly ( tán 2-3 millió HUF) bmw átépítés is létezik (1200vizes gs) amin egy tárcsa van. Ezt a "fékigényt" a százlóerők-robogjunk aszfalton-többcélú járművek-divat kényszerïtette ki. Az új 1000 vstrom-ra olyan feket ad a gyár hogy megijjeszt. Tíz éve még u.a. vót, mint a kicsin.
     Reply to this


lajostrom (msg) 4029 April 26, 2017, 9:40 p.m.   reply to: 4028 x
Arra is gondolj, hogy a vstrom 15 éve kigondolt fékberendezéssel bír. Nyílván változtatthatak a betéteken, de ezek apróságok. A Honda már jóval fiatalabb, és egy újabb stratégiát is visz, "népmotor" szeretne lenni. Olcsó (suzuki?), népszerű (suzuki?) , felhasználóbarát (suzuki?), olcsó fenntartású (suzuki?). Ilyen egyszerű, feltünően olcsó, könnyen kezelhető jószág, mint a mienk mikor fog kétszer Alpenmasterst nyerni? Talán soha. Ha megnézed komoly ( tán 2-3 millió HUF) bmw átépítés is létezik (1200vizes gs) amin egy tárcsa van. Ezt a "fékigényt" a százlóerők-robogjunk aszfalton-többcélú járművek-divat kényszerïtette ki. Az új 1000 vstrom-ra olyan feket ad a gyár hogy megijjeszt. Tíz éve még u.a. vót, mint a kicsin.
     Reply to this


ColargoTJ (msg) 4028 April 26, 2017, 12:01 p.m.   x
Rákerestem az első fékekre.
A Honda NC 320-as tárcsa 3 dugattyús féknyereggel.
A V-Strom 310 mm-es dupla tárcsa, 2 dugattyús féknyereggel.
Ennyit számítana a plusz dugattyú?!
De hát a Suzukinál dupla van elől, így igazából 4 dugattyús az első fék! :)
Ráadásul a Hondánál az egyik dugattyút a hátsó fék vezérli, így valójában csak két dugattyús míg a lábfékkel be nem segítek.
     Reply to this


ColargoTJ (msg) 4027 April 26, 2017, 11:31 a.m.   x
A V-Strom dupla tárcsás elől, mégis a fékére panaszkodnak a tesztelők és a használók is. Nekem eddig mindig tökéletesen megfelelt. Főleg, hogy intenzíven besegítek a motorfékkel is.
A Honda NC egytárcsás fékét viszont nem szapulják a tesztekben.
Nem is értettem, hogy miért nem.
Lehet, hogy a féknyeregben van a különbség, a dugattyúk száma más lenne?
A V-Strom úszónyerges az NC-t nem ismerem.
     Reply to this


lajostrom (msg) 4026 April 26, 2017, 8:19 a.m.   reply to: 4025 x
Én is így gondolom. A gyár által feltételezett célközönségnek mindennapi használatra találták ki, jól.idehaza is voltak-vannak megoldások a "gyenge" fék feljavítására, ezt általában a hegyeketjárt, sokcsomagos, kétszemélyes túrázók igénylik. ( kamuendúrósok??) Terepen még a gyári fék is rengeteg, főleg kikapcsolhatatlan ABS-sel. Utcára az én véleményem szerint némi fém fékcső elég "túrbózás". A miénknél viszont túl drága, szintén az ABS miatt. Szívesen!
     Reply to this


ColargoTJ (msg) 4025 April 25, 2017, 9:52 p.m.   x
Köszönöm én nem tervezek ilyen átalakítást. Én csak kamuendurós vagyok! :)
     Reply to this


lajostrom (msg) 4024 April 25, 2017, 9:37 p.m.   reply to: 4023 x
Nincs baj. Az amerikaiaknál szokásos az elsőfék átalakítása (van lé) ,úgy gyakori, hogy hullámos tárcsák, fém fékcső, régebbi gsxr nyegek, ilyen-olyan betéttel. Azok négydugós (lehet hat is!) fix nyergek, de átalakító kell a felszereléséhez. Ők ezt vmi ergál (könnyű és erős) anyagból, szépen kivitelezve nyomják. Na! Ilyen van az enyémen, oszt egyszemélyes használat+terep (gyakori!) bőven megelégszik az egyoldali fékkel. Súlyunknál fogva minden rugózatlan tömeget írtani próbálok, oszt ezért a hiánya. Eddig jó. Ha érdekelnek a részletek a cuccról segítek!
     Reply to this


ColargoTJ (msg) 4023 April 25, 2017, 9:10 p.m.   x
Lajostrom! Mi tortent az első tárcsáddal?
     Reply to this


petya89 (msg) 4022 April 15, 2017, 9:41 a.m.   x
Dl1000 középsztender eladó! Alkatrészeit adom. Motoron nem volt!
33000 Ft
     Reply to this


lajostrom (msg) 4021 April 13, 2017, 6:54 a.m.   reply to: 4018 x
Egy ócó kínai, két szétreklámozott Oxford (kínai??)
     Reply to this


lajostrom (msg) 4020 April 13, 2017, 6:51 a.m.   reply to: 4019 x
Kérdésed az volt, hogy a rossz régiek? Erre válasz,hogy a régiek sem rosszak és a motoron vannak. De van vadiúj a polcon. Ötért.
     Reply to this


esSO (msg) 4019 April 13, 2017, 5:42 a.m.   reply to: 4016 x
Pont ez a lényeg, nekem nem az elektronika kell, hanem csak a gumi markolat, mert vastagabb, mint a gyári. Nem akarok fűteni. :-)
     Reply to this


ColargoTJ (msg) 4018 April 12, 2017, 10:30 p.m.   x
Az L3 markolatfűtése szintén SAITO volt?
     Reply to this


ColargoTJ (msg) 4017 April 12, 2017, 10:30 p.m.   x
Az L3 markolatfűtése szintén SAITO volt?
     Reply to this


lajostrom (msg) 4016 April 12, 2017, 7:55 p.m.   reply to: 4015 x
Nem a markolat fekszik le, hanem az elektronikus vezérlés.viszont van egy pár sosemhasznált. Ōtezer.
     Reply to this


esSO (msg) 4015 April 12, 2017, 6:56 p.m.   reply to: 4014 x
A rossz régiek nincsenek meg esetleg? Csak a markolat érdekelne, az eredeti vékonykákat szeretném kicserélni valami vastagabbra.
     Reply to this


lajostrom (msg) 4014 April 11, 2017, 9:39 p.m.   reply to: 4013 x
Szerintem se lesz baj. Van, hogy több van ,hogy kevesebb a szerencse. Ennyi az egész. És még egy példa.: a K4-et tíz éven át szolgált ki egy SAITO markolatfűtés. Annyit kellemetlenkedett csak, hogy időnként elforgott, kis ragacs, oszt tovább. Az L3-on a negyedik évet a harmadik markolatfűtéssel kezdtem. Mondom! Szerencse!
     Reply to this


ColargoTJ (msg) 4013 April 11, 2017, 8:33 a.m.   x
Nekem L5, 24.000 km-el, eddig sem üzemanyagjelző hiba, sem vezértengely-tőkekopás. A generátor múlt héten cserélve visszahívás keretén belül, remélem nem lesz gondom vele a jövőben sem.
A korábbi K5 ezresem, négy évig hiba nélkül tette dolgát, igaz, csak 40egynéhányezer volt benne. :)
     Reply to this


lajostrom (msg) 4012 April 10, 2017, 9:59 p.m.   reply to: 4011 x
Szerencse. De elvárható. Nálam az L3 még három téglával a műszeren ,423 téli km-rel ,ragyogó lehetøségeket mutatott. Míg le nem hörgött. Beszari lévén az egy liter tarcsibenzin hozott ki a d.varsányi tavaktól. Teletank, még csak három tégla. Gari-csere.2-3 hét. Mindez 20 000 km-nél.
35 000-nél visszahívják vezértengely-tőkekopás gyanúval. 45 000-nél generátorhiba merül fel, de nem várja meg, alapjáraton leég a tekercs. 3-4 hét
Vót nekem K4 is. 200 000 felett szeretve váltunk el.
Dokumentálva annyi baja vót amennyit én csináltam neki. Törtem-zúztam-borítottam. Kopók, gumik, csapágyak, fényezések. Ma másképp alakul. Akár 000050 km-nél beleszakad a csavar, hogy fúrni kell.
     Reply to this


endre55 (msg) 4011 April 10, 2017, 6:37 a.m.   x
Üdv Mindenkinek!
DL 1000 2015 ön leteszteltem az üzemanyag szintjelzőt. Ha azt mondja üres, tényleg üres. Nekem a kút előtt 500m -el fogyott el, még beálltam simán a tankoldába, és sikerült a 20l-es tankba 20,05l - t belecsorgatni. Szóval a műszer pontos, és semmi tartalék.
     Reply to this


lajostrom (msg) 4010 April 9, 2017, 1:37 p.m.   reply to: 4009 x
Nekem a' van vagy ōtéve. Sztem mindeniknél szélesebb az állítási lehetősége. Ez előnyös. Mire megtanálod a tutit az meg a hátrány.
     Reply to this


YLaca (msg) 4009 April 9, 2017, 9:49 a.m.   x
airflow szélvédőről vélemény?
     Reply to this


esSO (msg) 4008 March 31, 2017, 8:53 a.m.   reply to: 4005 x
100 ezer felett, bár bizonyára van szórás. Én 106-nál a lánckerék csapágyat cseréltem, mert picit hangosnak találtam, a kerékcsapágyak még gyáriak.
     Reply to this


Kovacspeter (msg) 4007 March 29, 2017, 9:51 p.m.   reply to: 4005 x
Hello Karcsi!

Nálam 100 ezernél cserélte mindhármat Frecska úr, bár az Inazuma... Igazából csak biztonságból, mindössze a lánckeréknél volt egy alig érezhető holtjáték, hangja semmi nem volt.
Nem árt néha ellenőrizni a szimeringeket, stb.
Na meg hogy milyen utakat kap a gép, az is számít.
Üdv
     Reply to this


lajostrom (msg) 4006 March 27, 2017, 11:12 a.m.   reply to: 4005 x
Ellenőrizgetni célszerű az állapotát. Széles az olló. A legveszélyeztetebb a hátsó lánckerék csapágy-szimmering duó. Kettő perc alatt ellenőrizhető az összes, lánc csere, gumicsere, fékbetétcsere mind-mind alkalmas erre. De szervízintervallumonként kötelező. Lenne.
     Reply to this


OcsiÚr (msg) 4005 March 27, 2017, 10:52 a.m.   x
Sziasztok!
Kerékcsapágy cserében kb. hány km után gondolkodjak?
Előre is köszönöm a válaszokat!
     Reply to this


lajostrom (msg) 4004 March 8, 2017, 3:12 p.m.   reply to: 4003 x
n betű baszik engedelmeskedni.
     Reply to this


lajostrom (msg) 4003 March 8, 2017, 2:24 p.m.   x
Na! Ma már jött a Suzuki levele, ajálva.
     Reply to this


Zsida (msg) 4002 March 7, 2017, 4:02 p.m.   reply to: 4000 x
Köszi Lajos!
     Reply to this


ColargoTJ (msg) 4001 March 7, 2017, 3:44 p.m.   reply to: 4000 x
Köszi Lajostrom! Pont ma beszéltem délelőtt a Motorraddal! A 2015-ös 650-es V-Stromok érintettek, majd kapunk értesítést is, de jelenleg nincs Európában alkatrész a cserékhez! Amint megérkezik a szajré értesíteni fognak. :)
     Reply to this


lajostrom (msg) 4000 March 7, 2017, 1:59 p.m.   x
Colargo v. bárki akit érint!
A vstromok -mint már írtam- generátorcseréje már
folyik. Ne várjátok a levelet, lépjetek ha kell javaslom! Nálam (3éves, 50 000 km) már le is feküdt a generátor.
     Reply to this


Butcher (msg) 3999 March 6, 2017, 8:28 p.m.   x
Köszönet!
     Reply to this


vlevi (msg) 3998 March 6, 2017, 7:04 p.m.   reply to: 3996 x
2004-esen még szürke volt, valamelyik későbbi évjártban lett fekete a váz, a kapaszkodó, satöbbi.
Gyrosan meggugliztam, k5-től asszem fekete a vaz, de szürke a kapaszmodó, k7-től a kapaszkodó, a hatso csomagtatró is fekete lett.
     Reply to this


lajostrom (msg) 3997 March 6, 2017, 6:47 p.m.   reply to: 3996 x
Vlszleg évjárat.
     Reply to this


Butcher (msg) 3996 March 6, 2017, 5:52 p.m.   x
Srácok! Mitől függött az hogy fém színű csomagtartó vagy fekete van a motoron. Dob takaró detto. ?????
     Reply to this


lajostrom (msg) 3995 March 4, 2017, 7:43 a.m.   x
L3 komplett hátsó rugóstag eladó.
Az összes 650-be jó.
     Reply to this


lajostrom (msg) 3994 March 4, 2017, 7:41 a.m.   x

     Reply to this


lajostrom (msg) 3993 March 4, 2017, 6:47 a.m.   reply to: 3991 x
Szerintem se, sőt nálam kúpos vég, nálad cső a vég. Azért ajánlottam a komplett gyári rendszert, minden takaróval, bilincsel, csavarral, mert hogy kis átalakítással felrakható-bár nem "korhű" de gyári. Sok sikert!
     Reply to this


esSO (msg) 3992 March 4, 2017, 6:08 a.m.   reply to: 3991 x
Nekem is másik dob van rajta, de a gyárit nem adom el, mert visszaalakíthatóra van megcsinálva. 4-5 csavar, 1 bilincs és már gyári is az állapot, ha szükséges.
Lehet, hogy mások is így vannak vele.
     Reply to this


Minimoa (msg) 3991 March 3, 2017, 11 p.m.   reply to: 3990 x
Az az érdekes, hogy amiket eddig láttam, ott nem kellene kukázni a levágott részt, mert eddig mindegyiknél meghagyták az alsó (fekete) hővédő rögzítéséhez szükséges alsó fület és felett vágták el...
https://www.motorcyclespareparts.eu/suzuki-parts/motorcycles/dl650a-v-strom-2007/muffler-458572.aspx

Sajnos az L3 így ránézésre nem kompatibilis a K7-tel. :-(
     Reply to this


lajostrom (msg) 3990 March 3, 2017, 6:49 a.m.   reply to: 3988 x
Talán mert vágni kell - lom , aztán kuka.

Nekem van egy L3 komplett rendszer.
     Reply to this


lajostrom (msg) 3990 March 3, 2017, 6:49 a.m.   reply to: 3988 x
Talán mert vágni kell - lom , aztán kuka.

Nekem van egy L3 komplett rendszer.
     Reply to this


Minimoa (msg) 3989 March 3, 2017, 12:04 a.m.   reply to: 3988 x
Kimaradt, hogy 650-es géphez keresek.
     Reply to this


Minimoa (msg) 3988 March 2, 2017, 11:58 p.m.   x
Sziasztok!

Nem tudja valaki véletlenül, hogy hol vannak azok a gyári kipufogók, amiket sport dobra cserélnek a népek?

Vettem egy 2007-es ABS-es gépet és szeretnék gyári kipufogót a sportdob helyett (nem az én stílusom...).

Egyszerűen égen-földön nem találok sehol. Az a verzió kellene, ahol a végdob előtti középső dob nem cső, hanem egy lapított valami.
     Reply to this


csanyi (msg) 3987 Feb. 25, 2017, 6:31 p.m.   x
Ha valakinek a haverja DL1000-et szeretne akkor az egyik kollégám eladná.
     Reply to this


lajostrom (msg) 3986 Feb. 25, 2017, 6:11 p.m.   x
A garanciális generátor csere ügyét a magyar Suzuki lengén intézi, de intézi, már folyamatban van. Info híjján javasolt az összes 12' utáni vstrom alvázszámával egy márkakereskedésben érdeklődni.
     Reply to this


petya89 (msg) 3985 Feb. 17, 2017, 5:27 p.m.   x
Suzuki Dl650 és Dl1000 középsztender eladó!
20/2614429
     Reply to this


Butcher (msg) 3984 Feb. 14, 2017, 2:03 p.m.   x
Olajat tapasztalatotokra szeretnék hagyatkozni. Melyiket kedveli a szerkezet? pl néztem az AGO oldalán a Silkolene PRO 4 Plus 10W-40,vagy az ELF MOTO4 ROAD 10W-40. Az Intruderembe Motul volt. Köszi a választ.
     Reply to this


Butcher (msg) 3983 Feb. 5, 2017, 8:54 p.m.   reply to: 3982 x
Azért az a 60e meredek. Okés hogy mimindenttudócsodakamera, de ezt azért nem . Azért köszi.
     Reply to this


mati12 (msg) 3982 Feb. 5, 2017, 7:33 a.m.   reply to: 3980 x
Üdv. Én most árulok egy ilyen kamerát távirányítóval együtt 60.000 forintért. Dobozában teljesen gyári állapotban. Rengeteg extra funkciója van pl.rögzítí a sebességed a magasságod az útvonalad amiket aztán a kész videón meg is tudsz jeleníteni. Alapból vízálló nem kell hozzá tok,motorozáshoz ideális.
Kamera:
http://zerge.info/catalogue_item/garmin-virb-elite-white-videokamera/index#tab-content-holder
Távirányító: http://old.zerge.info/www/index.php/GARMIN_VIRB_Taviranyito?tf=tf_kiegeszitok
És pl. egy videó ami a kamerával készült: https://youtu.be/xll54lDRpFA

Ha esetleg érdekel a 0630/6324-987-es számon elérsz.
     Reply to this


mati12 (msg) 3982 Feb. 5, 2017, 7:33 a.m.   reply to: 3980 x
Üdv. Én most árulok egy ilyen kamerát távirányítóval együtt 60.000 forintért. Dobozában teljesen gyári állapotban. Rengeteg extra funkciója van pl.rögzítí a sebességed a magasságod az útvonalad amiket aztán a kész videón meg is tudsz jeleníteni. Alapból vízálló nem kell hozzá tok,motorozáshoz ideális.
Kamera:
http://zerge.info/catalogue_item/garmin-virb-elite-white-videokamera/index#tab-content-holder
Távirányító: http://old.zerge.info/www/index.php/GARMIN_VIRB_Taviranyito?tf=tf_kiegeszitok
És pl. egy videó ami a kamerával készült: https://youtu.be/xll54lDRpFA

Ha esetleg érdekel a 0630/6324-987-es számon elérsz.
     Reply to this


Flenegen (msg) 3981 Feb. 4, 2017, 1:16 p.m.   x
Az edigitalon most akcióban van az sj cam elég jók!
     Reply to this


Butcher (msg) 3980 Feb. 4, 2017, 12:54 p.m.   x
Sziasztok! Kamerát (sport) melyiket, milyet érdemes venni aminek nem horror az ára és jól viseli a motorozást?
Köszönet
     Reply to this


petya89 (msg) 3979 Feb. 3, 2017, 6:10 a.m.   reply to: 3978 x
Mondták hogy a levelezés nem m?ködik így itt a számom: 20/2614429
     Reply to this


petya89 (msg) 3978 Jan. 30, 2017, 4:17 p.m.   x
Suzuki Dl1000 középsztender eladó alkatrészeivel!
     Reply to this


Ispan (msg) 3977 Jan. 27, 2017, 6:44 p.m.   reply to: 3975 x
Szia!
Érdekelne a rugós tag,ha be lehet építeni K 5-ös 650-es Stromiba.
ha rám csörögsz visszahívlak.
Ispán: 06309007598
     Reply to this


lajostrom (msg) 3976 Jan. 27, 2017, 5:48 p.m.   x
Már kapható a Suzuki gyári olaja is. Ásványi, rész, és teljesen szintetikus, 2T is.
     Reply to this


lajostrom (msg) 3975 Jan. 21, 2017, 3:17 p.m.   x
L3 komplett hátsó rugóstag eladó.
Hosszabb rugóutas.
     Reply to this


lecso (msg) 3974 Jan. 16, 2017, 8:36 p.m.   x
https://www.sportmotor.hu/video/FEK9ybNUIjV
     Reply to this


lajostrom (msg) 3973 Jan. 16, 2017, 3:57 p.m.   x
i=ö
e=ö
     Reply to this


fonpet (msg) 3972 Jan. 15, 2017, 5:14 p.m.   x
Jé, a kis motorkám. Köszi Lajos :)
     Reply to this


lajostrom (msg) 3971 Jan. 15, 2017, 12:58 p.m.   reply to: 3970 x
Épp mint az öreg. Kett?vel fiatalabb, száztízzel rövidebb. barátomé.
     Reply to this


lecso (msg) 3970 Jan. 15, 2017, 11:48 a.m.   reply to: 3969 x
Hátez?
     Reply to this


Hoterkep
Hirdetések




Member count: 26466