Please log in

Registration Forgot password






V-STROMOS ISMERKEDÕS
Comment
Előző oldal
Gábor 63 (msg) 4109 Sept. 11, 2018, 8:54 p.m.   x
.
     Reply to this


matyoferi (msg) 4108 Sept. 11, 2018, 6:52 p.m.   x
Érdekelne DL 650 es ülés nem baj ha a huzat szakadozott a váz a lényeg.
     Reply to this


major (msg) 4107 Sept. 6, 2018, 9:33 a.m.   reply to: 4105 x
OK, írok!
András
     Reply to this


lajostrom (msg) 4106 Sept. 6, 2018, 8:50 a.m.   reply to: 4105 x

     Reply to this


kmenyus (msg) 4105 Sept. 5, 2018, 10:10 p.m.   x
Szia. Mi a gond? Írj a kmenyus kukac gmail pont com címre.
     Reply to this


major (msg) 4104 Sept. 5, 2018, 1:43 p.m.   x
Sziasztok!
A nyár elején lettem V-Strom tulaj, és gondoltam, regisztrálnék a V-Strom klub felületére (vstromclub.hu), de nem sikerül. Sajnos kontakt sincs a honlapon így kérdezni sem lehet tőlük.
Van ötlet, hogyan lehetne kapcsolatba kerülni velük (a Facebook részemről nem játszik)?
Előre is köszi a választ!
András
     Reply to this


lajostrom (msg) 4103 Aug. 28, 2018, 9:39 p.m.   reply to: 4102 x
Hello Endre!
Nem hinném h tipusfüggő a dolog.
Kis hozzáértéssel ezek felszerelhetők, működtethetök. A láncszett csere ( szerencsés esetben) csak kinyomó kérdése. Menni fog! Szinte bárhol asszem.
     Reply to this


endre55 (msg) 4102 Aug. 28, 2018, 6:30 p.m.   x
Köszönöm szépen a tippet!
Üdv! Endre
     Reply to this


Daty (msg) 4101 Aug. 28, 2018, 8:40 a.m.   reply to: 4100 x
Szia Endre!

Ide már elég kevesen néznek be, próbálj meg itt érdeklődni:

http://vstromclub.hu/

Üdv!

Daty
     Reply to this


endre55 (msg) 4100 Aug. 27, 2018, 10:26 p.m.   x
Üdv!
2015-ös DL 1000-en láncszettet szeretnék cserélni, és......ha már, akkor már egy scottoiler is felszerelésre kerülne. Van köztetek aki tudna ebben segíteni Csongrád megyén belül? (természetesen nem ingyen)
Szép napot!
     Reply to this


Nanu (msg) 4099 July 30, 2018, 11:49 a.m.   x
Sziasztok!

Van esetleg valakinek oldal sztenderdje 2008-as 650-hez? Az enyém szétnyalódott.

Köszi
     Reply to this


night-rider (msg) 4098 June 30, 2018, 9:44 a.m.   x
Mutasd a V-t hát itt meg sem emlitette senki ,hogy győrújbaráton/ panoráma birtok -panoráma panzió/ nagyszabású suzuki v-strom márkatalálkozó van most a hétvégén ..tegnap kezdődött .suzuki tesztmotorok motorosboltok kirakodva ..szigetközi túra stb. most beszéltem egy haverral szerinte nagyon szinvonalas a rendezvény..
     Reply to this


night-rider (msg) 4097 June 30, 2018, 9:43 a.m.   x
Mutasd a V-t hát itt meg sem emlitette senki ,hogy győrújbaráton/ panoráma birtok -panoráma panzió/ nagyszabású suzuki v-strom márkatalálkozó van most a hétvégén ..tegnap kezdődött .suzuki tesztmotorok motorosboltok kirakodva ..szigetközi túra stb. most beszéltem egy haverral szerinte nagyon szinvonalas a rendezvény..
     Reply to this


night-rider (msg) 4096 June 30, 2018, 9:43 a.m.   x
Mutasd a V-t hát itt meg sem emlitette senki ,hogy győrújbaráton/ panoráma birtok -panoráma panzió/ nagyszabású suzuki v-strom márkatalálkozó van most a hétvégén ..tegnap kezdődött .suzuki tesztmotorok motorosboltok kirakodva ..szigetközi túra stb. mosat beszéltem egy haverral sdzerinte nagyon szinvonalas a rendezvény..
     Reply to this


Bedouin (msg) 4095 June 21, 2018, 7:41 a.m.   reply to: 4094 x
Nem teljesen értem a dolgot.
Nyilván kell gumi rá, hogy cserélni lehessen. Éppen ez a lényeg, hogy kereket cserélek és nem gumizgatom át folyton a felnit.
A csapágy, szimmering, porvédő része a keréknek, nem érdemel külön említést :)
Továbbá miért kellene kerék cserekor a fékbetéteket is cserélni? :O
Nem érdemes ennyire túl misztifikálni.
     Reply to this


Kovacspeter (msg) 4094 June 18, 2018, 8:42 p.m.   reply to: 4090 x
No meg ha a végére ér a projekt, akkor meg már jelentős anyagi vonzatai vannak. Gumipáron kívül két jó felni, jó csapágyakkal-porvédővel szimeringgel. 3 féktárcsa, ami még ha használt is de nem üt és van még rajta husika, akkor bontóban sem olcsó. +egy teljes szett fékbetét ami vele kopik-használódik.
Végigrágtam magam a kérdésen aztán inkább elengedtem a dolgot...
     Reply to this


Kovacspeter (msg) 4093 June 18, 2018, 8:35 p.m.   reply to: 4092 x
Tanár Úr, hétvégén kicsapás Erdély közelebbi részére, van-e kedv és idő?
     Reply to this


lecso (msg) 4092 June 18, 2018, 7:15 p.m.   reply to: 4090 x
Én is itt tartok...
     Reply to this


lajostrom (msg) 4091 June 17, 2018, 8:01 p.m.   reply to: 4090 x
Igen-igen. Ezen bukik el leggyakrabban. Az első a veszélyeztetebb. Abból alig tanáni...
     Reply to this


Bedouin (msg) 4090 June 17, 2018, 7:25 p.m.   reply to: 4089 x
Persze, semmi titkos nincs benne.
A rövid története az, hogy szerettem volna egy offroad-os csere szettet csinálni és azért vettem. Sajnos nem kaptam akkor első kereket és nagyjából el is halt a dolog itt.
Ennek cca 5-6 éve, azóta csak pakolgatom és most meguntam, eladom.
Akkor 25 ezret kértek érte, tulajdonképpen nem nyerészkednék rajta, ennyiért oda is adnám.
     Reply to this


lajostrom (msg) 4089 June 17, 2018, 1:17 p.m.   reply to: 4088 x
Nyilvános ára?
     Reply to this


Bedouin (msg) 4088 June 17, 2018, 5:46 a.m.   reply to: 4087 x
Felni + abroncs, bár ez utóbbi már úgyis kuka.
Féktárcsa sincs rajta, de természetesen az összes csapágy és szimmering benne van.
     Reply to this


lajostrom (msg) 4087 June 15, 2018, 7:39 p.m.   reply to: 4086 x
Csak felni, s no abs?
     Reply to this


Bedouin (msg) 4086 June 14, 2018, 8:59 p.m.   x
Van egy eladó hátsó kerekem, ha valaki éppen ilyet keres.
     Reply to this


boltvarazs (msg) 4085 June 13, 2018, 4:02 p.m.   reply to: 4080 x
A gyári haspáncél is elkelt, oldaldobozok, hátsó doboz, lámpavédő offroadrács van még, illetve kormánymagasító, krossz kormány-merevítővel).
boltvarazs@gmail.com
     Reply to this


nDURO (msg) 4084 April 6, 2018, 5:06 p.m.   x

     Reply to this


boltvarazs (msg) 4083 March 13, 2018, 6:31 a.m.   reply to: 4082 x
Igen, még megvan.
     Reply to this


MrDevil (msg) 4082 March 5, 2018, 2:49 p.m.   reply to: 4080 x
Szia!
Első lámpa védő még aktuális ?
     Reply to this


MrDevil (msg) 4081 Feb. 15, 2018, 11:49 p.m.   reply to: 4079 x
Szia.
Magasított túraplexid lenne a 2017 modellhez ? Köszönőm . Üdv, Zsolt
     Reply to this


boltvarazs (msg) 4080 Feb. 15, 2018, 7:52 a.m.   reply to: 4079 x
Pontosítom a lentieket:

- gyári kézvédő protektor (infó a suzuki oldalán)
- gyári haspáncél (infó a suzuki oldalán).
Ezeket bolti áruk alatt odaadom természetesen.

Egyéb:
- dobozok: 2x42 literes GIVI dobozok, vagy 2 alukoffer
- elsőlámpa védő protektor
- ködlámpa / nappali fény rendszer kompletten kapcsolóval
     Reply to this


boltvarazs (msg) 4079 Feb. 10, 2018, 1:29 p.m.   x
Sziasztok,

Suzuki DL650/DL650XT V-strom-hoz eladó gyári kézvédő protektor, gyári haspáncél, oldaldobozok és egyéb kiegészítők.
2017-2018 évjárathoz.

Érd: boltvarazs@gmail.com
     Reply to this


petya89 (msg) 4078 Jan. 23, 2018, 8:31 a.m.   x
Suzuki Dl650 középsztenderek eladóak minden évjáratra (2004-2018)!
     Reply to this


kovee (msg) 4077 Jan. 16, 2018, 9:28 p.m.   x
Sziasztok,

A fiók aljáról előkerült egy karcmentes jobbos gyári tükör 2005-ös motorra biztos jó.
Ha valakit érdekel, akkor ide írjon petikovacs13kukacgmailpontcom
Helyileg Gyöngyös, hetente mozgok Gyöngyös-Sopron(péntek-vasárnap) pálya mentén.
Irányára 7500ft.

Üdv!
Péter
     Reply to this


petya89 (msg) 4075 Jan. 15, 2018, 7:28 p.m.   reply to: 4072 x
Szia
Én tudok rá gyártani. Többet bír mint a Givi vagy a gyári.
Írj üzenetbe ha érdekel.
Üdv
Petya
     Reply to this


kojak007 (msg) 4074 Jan. 14, 2018, 8:53 p.m.   reply to: 4073 x
Köszi
     Reply to this


lajostrom (msg) 4073 Jan. 14, 2018, 7:52 p.m.   reply to: 4072 x
Szia! Hungarian Vstrom Club Németh Mihály, gyártó. De van gyári, Givi Kappa is.
     Reply to this


kojak007 (msg) 4072 Jan. 14, 2018, 11:54 a.m.   x
Sziasztok. Most vettem egy Kawa Klw 1000-t. Ami ugye egyenlő a dl 1000-el. Ha valaki tudna bukócsövet ne tartsa vissza.
Köszi
     Reply to this


lajostrom (msg) 4071 Nov. 13, 2017, 5:07 p.m.   x
Egy márkatárs.(más tollából loptam)
     Reply to this


lecso (msg) 4070 Oct. 4, 2017, 10:19 a.m.   x
Szállás lefoglalással a jelentkezést lezártam.
7 V-Strom 650.
     Reply to this


lajostrom (msg) 4069 Sept. 30, 2017, 8:43 p.m.   x
Janinak..
     Reply to this


lecso (msg) 4068 Sept. 29, 2017, 8:06 a.m.   x
Idén is feszegetném a határokat a Pádison, október végén. Csak szólok, ha valaki esetleg jönne.

Tavalyról:
https://www.sportmotor.hu/video/IxlGZhtCQN4

https://www.sportmotor.hu/video/FEK9ybNUIjV
     Reply to this


lajostrom (msg) 4067 Sept. 21, 2017, 4:44 p.m.   reply to: 4066 x
Már van! A Péter legyártatta acélból.Túl távol vannak a feltámasztási pontok(gyári) oszt ha ûtés éri deformálódik, az acél erősebb.
     Reply to this


ColargoTJ (msg) 4066 Sept. 21, 2017, 3:37 p.m.   reply to: 4065 x
Mi lesz helyette?! Vagy ez is a könnyítés áldozata lesz?! :)
     Reply to this


lajostrom (msg) 4065 July 13, 2017, 9:45 p.m.   x
Gyári kartervédő eladó, pici pénzért! Harcát már megvívta, de használható állapot. 10 000HUF.
     Reply to this


lajostrom (msg) 4064 June 26, 2017, 9:49 p.m.   reply to: 4063 x
Bàr itt nem könnyű felismerni!
     Reply to this


lajostrom (msg) 4063 June 26, 2017, 8:35 p.m.   reply to: 4062 x
:-) :-) :-)
Ja! Csak nekem a nevem is árulkodik.
     Reply to this


ColargoTJ (msg) 4062 June 26, 2017, 8:12 p.m.   x
Amennyiben marad ez a tendencia Lajstrom, akkor a te motorodat is ilyen nehezen lehet majd felismerni! :)
     Reply to this


lajostrom (msg) 4060 June 25, 2017, 9:19 a.m.   reply to: 4059 x
Meg ez. Összes takaró, csavar.
     Reply to this


lajostrom (msg) 4059 June 24, 2017, 8:27 p.m.   x
Ezek a gyári dolgaim maradtak. Eladók!
     Reply to this


ColargoTJ (msg) 4058 June 21, 2017, 4:31 p.m.   x
Már csörgetlek is!
     Reply to this


ColargoTJ (msg) 4057 June 21, 2017, 4:28 p.m.   x
Tükör érdekel!
     Reply to this


lajostrom (msg) 4056 June 20, 2017, 9:29 p.m.   x
Gyári mind, elkótyavetyélném!
     Reply to this


Daty (msg) 4055 June 10, 2017, 7:02 p.m.   reply to: 4054 x
Gratulálok Ispán!:-)
     Reply to this


Ispan (msg) 4054 June 10, 2017, 4 p.m.   x
Ezt is megértük...
     Reply to this


lajostrom (msg) 4053 June 9, 2017, 6:59 p.m.   reply to: 4052 x
Ezesetben könnyebb, szerinterm is. Az emlitett módon használva elégedett leszel vele! Ha a karbantartását is elvégezteted örōkélet+egy nap. Széles utat!
     Reply to this


rollerka (msg) 4052 June 9, 2017, 6:06 p.m.   reply to: 4051 x
Terepezés nálam nem lesz.. :) Utas se nagyon..
Jó minőségű aszfalton szuperül fordul a gyáriakkal, de gondolom ott inkább a geometria számít.
Rossz aszfalton viszont nem vagyok teljesen elégedett, igaz nem álltam neki állitgatni..
     Reply to this


lajostrom (msg) 4051 June 8, 2017, 8:43 p.m.   x
Pl. itt a széria álapot már nem elégséges,
     Reply to this


lajostrom (msg) 4050 June 8, 2017, 7:20 p.m.   reply to: 4048 x
Szia, persze sajátok! Nem sok a kifogásolni való szériában a vstrom rugózó elemein, árérték arányában persze! A használat módja (két személy, csomagok, fokozott terepigény,laponfordulás, száguldozás rosszabb utakon, stb...) erősebben rámutat a hiányosságaira. Ha van rá igény és pénz sokat lehet javítgatni a rugózási komforton, szélesebb állíthatóság áll rendelkezésre, stabilabb futás, nagyobb terhelhetòség, stb. Ezek a megoldások a villaolaj másra cserélésétől a komplett rugóstag cseréjéig számtalan lehetőséget kínálnak. Eljöhet az idő, hogy ez Téged is megszólít!
     Reply to this


lajostrom (msg) 4049 June 8, 2017, 7:20 p.m.   reply to: 4048 x
Szia, persze sajátok! Nem sok a kifogásolni való szériában a vstrom rugózó elemein, árérték arányában persze! A használat módja (két személy, csomagok, fokozott terepigény,laponfordulás, száguldozás rosszabb utakon, stb...) erősebben rámutat a hiányosságaira. Ha van rá igény és pénz sokat lehet javítgatni a rugózási komforton, szélesebb állíthatóság áll rendelkezésre, stabilabb futás, nagyobb terhelhetòség, stb. Ezek a megoldások a villaolaj másra cserélésétől a komplett rugóstag cseréjéig számtalan lehetőséget kínálnak. Eljöhet az idő, hogy ez Téged is megszólít!
     Reply to this


rollerka (msg) 4048 June 8, 2017, 4:04 p.m.   reply to: 4045 x
szia,
Ezek a Te motrodon voltak? Nem akarnám megvenni, csak érdekelnének a tapasztalatok amik a cseréhez vezettek.
Jómagam 10 hónap alatt 12e-t mentem az enyémmel, de alapvetően nem tűnnek vészesnek a gyári rugók, rugóstagok.
Üdv.
Roland
     Reply to this


Z.Tibor (msg) 4047 June 7, 2017, 8:36 p.m.   x
Gyártóra és felszerelőre gondoltam.Én lennék a felhasználó.
     Reply to this


kmenyus (msg) 4046 June 6, 2017, 9:18 p.m.   x

     Reply to this


lajostrom (msg) 4045 June 6, 2017, 6:44 p.m.   x
L3 650 egyszezont futott (8000 km) már a hosszabb ( de mindhez jó) .45 000 HUF. Az első rugók (gyári hasonszōrű) grátisz.
     Reply to this




esSO (msg) 4043 May 25, 2017, 6:04 a.m.   reply to: 4042 x
Mire gondolsz? Gyártóra vagy felhasználóra?
     Reply to this


Z.Tibor (msg) 4042 May 24, 2017, 8:48 p.m.   x
Szeveasztok.Ismertek-e embert láncolajzó ügyben?
     Reply to this


lajostrom (msg) 4041 May 8, 2017, 9:21 a.m.   reply to: 4040 x
Homokot kérdez.
     Reply to this


ColargoTJ (msg) 4040 May 8, 2017, 8:35 a.m.   x
"Ez mennyit ront a láncon"
A sárra gondoltál?!
Semmit! Lerázza magáról még ezt az agyagos földet is, ahogy elindulsz.
A vázról, idomokról nehezebb volt eltávolítani, mert rászáradt.
     Reply to this


ColargoTJ (msg) 4039 May 8, 2017, 8:31 a.m.   x
Bocsi Lajostrom! az O betű lemaradt! :)
     Reply to this


ColargoTJ (msg) 4038 May 8, 2017, 8:28 a.m.   x
Jól látod Lajstrom! Hétvégén ismét gyerek lehettem! Dagonyázhattam a sárban büntetlenül és tolták a motoromat, míg meg nem tanulok rendesen két keréken egyensúlyozni, mint ahogy tette apukám annak idején! :)
Kicsit atyáskodóak, de jó fejek ezek az Africa Twinesek! :)
     Reply to this


lajostrom (msg) 4037 May 8, 2017, 7:56 a.m.   reply to: 4035 x
Lehetett abban "feküdj" is -ahogy nézem. Avatódott gumi, motor, ruha, ember.
     Reply to this


matyoferi (msg) 4036 May 8, 2017, 4:45 a.m.   reply to: 4035 x
Ez mennyit ront a láncon azaz egy kérdésem van, van egy tanyám amihez 1 km homokos út vezet ha kijárok naponta a V-Strom -al hogy kell ápolni a láncot mennyire árt neki. Mehetek e utána biztonságosan 1000 2000 km -es túrákra.
     Reply to this


matyoferi (msg) 4036 May 8, 2017, 4:45 a.m.   reply to: 4035 x
Ez mennyit ront a láncon azaz egy kérdésem van, van egy tanyám amihez 1 km homokos út vezet ha kijárok naponta a V-Strom -al hogy kell ápolni a láncot mennyire árt neki. Mehetek e utána biztonságosan 1000 2000 km -es túrákra.
     Reply to this


ColargoTJ (msg) 4035 May 7, 2017, 10:52 p.m.   x
Tegnap felavattam a gumit terepen az Africásokkal! :)
     Reply to this


lajostrom (msg) 4034 May 4, 2017, 6:05 a.m.   reply to: 4033 x
Sajna nálam se több , sőt! Kettőt még korábban elvitt a defektmumus. Ám a polkorrekt válasz: használatfüggő.
     Reply to this


ColargoTJ (msg) 4033 May 3, 2017, 10:12 p.m.   x
Lajostrom! A hátsó kerékre szerelt Karoo3-mal hány km tudsz megtenni?
Nekem 8ezer után már nagyon neccesre kopott! Keveslem ezt a futásteljesítményt! Igaz, az úttartására, tapadására nem volt panaszom!
     Reply to this


lajostrom (msg) 4032 May 2, 2017, 4:14 p.m.   x
Szia Laca! A krapek viszi a porlasztópárt, én hílak ha mék- te csinálod megfele. Súgd ha kész! Pusza!
     Reply to this


lajostrom (msg) 4031 April 26, 2017, 9:44 p.m.   reply to: 4030 x
Na! Duplaburger.
És a tesztelők. Tőlem hallod először, hogy mi ma a tárgyilagos tesztelés? És hogy kik írják? Ajaj!
     Reply to this


lajostrom (msg) 4030 April 26, 2017, 9:41 p.m.   reply to: 4028 x
Arra is gondolj, hogy a vstrom 15 éve kigondolt fékberendezéssel bír. Nyílván változtatthatak a betéteken, de ezek apróságok. A Honda már jóval fiatalabb, és egy újabb stratégiát is visz, "népmotor" szeretne lenni. Olcsó (suzuki?), népszerű (suzuki?) , felhasználóbarát (suzuki?), olcsó fenntartású (suzuki?). Ilyen egyszerű, feltünően olcsó, könnyen kezelhető jószág, mint a mienk mikor fog kétszer Alpenmasterst nyerni? Talán soha. Ha megnézed komoly ( tán 2-3 millió HUF) bmw átépítés is létezik (1200vizes gs) amin egy tárcsa van. Ezt a "fékigényt" a százlóerők-robogjunk aszfalton-többcélú járművek-divat kényszerïtette ki. Az új 1000 vstrom-ra olyan feket ad a gyár hogy megijjeszt. Tíz éve még u.a. vót, mint a kicsin.
     Reply to this


lajostrom (msg) 4029 April 26, 2017, 9:40 p.m.   reply to: 4028 x
Arra is gondolj, hogy a vstrom 15 éve kigondolt fékberendezéssel bír. Nyílván változtatthatak a betéteken, de ezek apróságok. A Honda már jóval fiatalabb, és egy újabb stratégiát is visz, "népmotor" szeretne lenni. Olcsó (suzuki?), népszerű (suzuki?) , felhasználóbarát (suzuki?), olcsó fenntartású (suzuki?). Ilyen egyszerű, feltünően olcsó, könnyen kezelhető jószág, mint a mienk mikor fog kétszer Alpenmasterst nyerni? Talán soha. Ha megnézed komoly ( tán 2-3 millió HUF) bmw átépítés is létezik (1200vizes gs) amin egy tárcsa van. Ezt a "fékigényt" a százlóerők-robogjunk aszfalton-többcélú járművek-divat kényszerïtette ki. Az új 1000 vstrom-ra olyan feket ad a gyár hogy megijjeszt. Tíz éve még u.a. vót, mint a kicsin.
     Reply to this


ColargoTJ (msg) 4028 April 26, 2017, 12:01 p.m.   x
Rákerestem az első fékekre.
A Honda NC 320-as tárcsa 3 dugattyús féknyereggel.
A V-Strom 310 mm-es dupla tárcsa, 2 dugattyús féknyereggel.
Ennyit számítana a plusz dugattyú?!
De hát a Suzukinál dupla van elől, így igazából 4 dugattyús az első fék! :)
Ráadásul a Hondánál az egyik dugattyút a hátsó fék vezérli, így valójában csak két dugattyús míg a lábfékkel be nem segítek.
     Reply to this


ColargoTJ (msg) 4027 April 26, 2017, 11:31 a.m.   x
A V-Strom dupla tárcsás elől, mégis a fékére panaszkodnak a tesztelők és a használók is. Nekem eddig mindig tökéletesen megfelelt. Főleg, hogy intenzíven besegítek a motorfékkel is.
A Honda NC egytárcsás fékét viszont nem szapulják a tesztekben.
Nem is értettem, hogy miért nem.
Lehet, hogy a féknyeregben van a különbség, a dugattyúk száma más lenne?
A V-Strom úszónyerges az NC-t nem ismerem.
     Reply to this


lajostrom (msg) 4026 April 26, 2017, 8:19 a.m.   reply to: 4025 x
Én is így gondolom. A gyár által feltételezett célközönségnek mindennapi használatra találták ki, jól.idehaza is voltak-vannak megoldások a "gyenge" fék feljavítására, ezt általában a hegyeketjárt, sokcsomagos, kétszemélyes túrázók igénylik. ( kamuendúrósok??) Terepen még a gyári fék is rengeteg, főleg kikapcsolhatatlan ABS-sel. Utcára az én véleményem szerint némi fém fékcső elég "túrbózás". A miénknél viszont túl drága, szintén az ABS miatt. Szívesen!
     Reply to this


ColargoTJ (msg) 4025 April 25, 2017, 9:52 p.m.   x
Köszönöm én nem tervezek ilyen átalakítást. Én csak kamuendurós vagyok! :)
     Reply to this


lajostrom (msg) 4024 April 25, 2017, 9:37 p.m.   reply to: 4023 x
Nincs baj. Az amerikaiaknál szokásos az elsőfék átalakítása (van lé) ,úgy gyakori, hogy hullámos tárcsák, fém fékcső, régebbi gsxr nyegek, ilyen-olyan betéttel. Azok négydugós (lehet hat is!) fix nyergek, de átalakító kell a felszereléséhez. Ők ezt vmi ergál (könnyű és erős) anyagból, szépen kivitelezve nyomják. Na! Ilyen van az enyémen, oszt egyszemélyes használat+terep (gyakori!) bőven megelégszik az egyoldali fékkel. Súlyunknál fogva minden rugózatlan tömeget írtani próbálok, oszt ezért a hiánya. Eddig jó. Ha érdekelnek a részletek a cuccról segítek!
     Reply to this


ColargoTJ (msg) 4023 April 25, 2017, 9:10 p.m.   x
Lajostrom! Mi tortent az első tárcsáddal?
     Reply to this


petya89 (msg) 4022 April 15, 2017, 9:41 a.m.   x
Dl1000 középsztender eladó! Alkatrészeit adom. Motoron nem volt!
33000 Ft
     Reply to this


lajostrom (msg) 4021 April 13, 2017, 6:54 a.m.   reply to: 4018 x
Egy ócó kínai, két szétreklámozott Oxford (kínai??)
     Reply to this


lajostrom (msg) 4020 April 13, 2017, 6:51 a.m.   reply to: 4019 x
Kérdésed az volt, hogy a rossz régiek? Erre válasz,hogy a régiek sem rosszak és a motoron vannak. De van vadiúj a polcon. Ötért.
     Reply to this


esSO (msg) 4019 April 13, 2017, 5:42 a.m.   reply to: 4016 x
Pont ez a lényeg, nekem nem az elektronika kell, hanem csak a gumi markolat, mert vastagabb, mint a gyári. Nem akarok fűteni. :-)
     Reply to this


ColargoTJ (msg) 4018 April 12, 2017, 10:30 p.m.   x
Az L3 markolatfűtése szintén SAITO volt?
     Reply to this


ColargoTJ (msg) 4017 April 12, 2017, 10:30 p.m.   x
Az L3 markolatfűtése szintén SAITO volt?
     Reply to this


lajostrom (msg) 4016 April 12, 2017, 7:55 p.m.   reply to: 4015 x
Nem a markolat fekszik le, hanem az elektronikus vezérlés.viszont van egy pár sosemhasznált. Ōtezer.
     Reply to this


esSO (msg) 4015 April 12, 2017, 6:56 p.m.   reply to: 4014 x
A rossz régiek nincsenek meg esetleg? Csak a markolat érdekelne, az eredeti vékonykákat szeretném kicserélni valami vastagabbra.
     Reply to this


lajostrom (msg) 4014 April 11, 2017, 9:39 p.m.   reply to: 4013 x
Szerintem se lesz baj. Van, hogy több van ,hogy kevesebb a szerencse. Ennyi az egész. És még egy példa.: a K4-et tíz éven át szolgált ki egy SAITO markolatfűtés. Annyit kellemetlenkedett csak, hogy időnként elforgott, kis ragacs, oszt tovább. Az L3-on a negyedik évet a harmadik markolatfűtéssel kezdtem. Mondom! Szerencse!
     Reply to this


ColargoTJ (msg) 4013 April 11, 2017, 8:33 a.m.   x
Nekem L5, 24.000 km-el, eddig sem üzemanyagjelző hiba, sem vezértengely-tőkekopás. A generátor múlt héten cserélve visszahívás keretén belül, remélem nem lesz gondom vele a jövőben sem.
A korábbi K5 ezresem, négy évig hiba nélkül tette dolgát, igaz, csak 40egynéhányezer volt benne. :)
     Reply to this


lajostrom (msg) 4012 April 10, 2017, 9:59 p.m.   reply to: 4011 x
Szerencse. De elvárható. Nálam az L3 még három téglával a műszeren ,423 téli km-rel ,ragyogó lehetøségeket mutatott. Míg le nem hörgött. Beszari lévén az egy liter tarcsibenzin hozott ki a d.varsányi tavaktól. Teletank, még csak három tégla. Gari-csere.2-3 hét. Mindez 20 000 km-nél.
35 000-nél visszahívják vezértengely-tőkekopás gyanúval. 45 000-nél generátorhiba merül fel, de nem várja meg, alapjáraton leég a tekercs. 3-4 hét
Vót nekem K4 is. 200 000 felett szeretve váltunk el.
Dokumentálva annyi baja vót amennyit én csináltam neki. Törtem-zúztam-borítottam. Kopók, gumik, csapágyak, fényezések. Ma másképp alakul. Akár 000050 km-nél beleszakad a csavar, hogy fúrni kell.
     Reply to this


endre55 (msg) 4011 April 10, 2017, 6:37 a.m.   x
Üdv Mindenkinek!
DL 1000 2015 ön leteszteltem az üzemanyag szintjelzőt. Ha azt mondja üres, tényleg üres. Nekem a kút előtt 500m -el fogyott el, még beálltam simán a tankoldába, és sikerült a 20l-es tankba 20,05l - t belecsorgatni. Szóval a műszer pontos, és semmi tartalék.
     Reply to this


lajostrom (msg) 4010 April 9, 2017, 1:37 p.m.   reply to: 4009 x
Nekem a' van vagy ōtéve. Sztem mindeniknél szélesebb az állítási lehetősége. Ez előnyös. Mire megtanálod a tutit az meg a hátrány.
     Reply to this


YLaca (msg) 4009 April 9, 2017, 9:49 a.m.   x
airflow szélvédőről vélemény?
     Reply to this


Felhokep
Hirdetések




Member count: 26754