Please log in

Registration Forgot password






TEREPMOTOROSOK BESZÉLGETNEK
Comment
Előző oldal
manóbácsi (msg) 359 June 6, 2016, 3:29 p.m.   x

Sziasztok !
Már több mint 1 éve tettem fel a kérdést !
Megyünk 1 TEREP túrát ?
Legalább 1 hetes ERDÉLY ! 64 Km a pálya !
Profi CROSS is van a szuper enduróhoz !

     Reply to this


manóbácsi (msg) 358 April 10, 2015, 6:53 p.m.   x

Úgy látom teljesen LEÜLT a terepesek fóruma !
Szervezzek valami TEREP túrát ?

     Reply to this


manóbácsi (msg) 357 Dec. 21, 2013, 3:11 p.m.   x
Boldogat minden porfelhõsnek !
     Reply to this


manóbácsi (msg) 356 Nov. 12, 2013, 7:58 a.m.   x

Szia ! jó reggelt !
Ha nincs idõd CSINÁLJ magadnak ! Mondj le valamirõl !

     Reply to this


BIKE-R (msg) 355 Nov. 5, 2013, 9:34 a.m.   reply to: 354 x
Annyi idõm nincs, hogy végig terepen menjek :)
     Reply to this


manóbácsi (msg) 354 Nov. 5, 2013, 9:18 a.m.   x

De akkor az közúti is ?

     Reply to this


BIKE-R (msg) 353 Nov. 5, 2013, 9:17 a.m.   reply to: 352 x
Ön nyert :)
     Reply to this


manóbácsi (msg) 352 Nov. 5, 2013, 9:14 a.m.   x

OROSZORSZÁG ?

     Reply to this


BIKE-R (msg) 351 Nov. 5, 2013, 8:18 a.m.   reply to: 350 x
1-et én is szervezek. Nem saját pályán, és kicsit hosszabb, mint 64 km. Ja,és ez se kezdõ :)))) Erdélytõl egy hajszálnyival keletebbre van :DDDD
     Reply to this


manóbácsi (msg) 350 Nov. 4, 2013, 6:34 p.m.   x

A jövõ évben talán többet beszélünk !
Talán szervezek 1 jó túrát ! Van pályám ! 64 Km hosszú tök magas szintû !! ERDÉLYBEN !


     Reply to this


BIKE-R (msg) 349 Nov. 4, 2013, 12:29 p.m.   reply to: 348 x
Kafa volt :) www.youtube.com/watch?v=KJitKQR-K_E
     Reply to this


manóbácsi (msg) 348 Nov. 4, 2013, 11:41 a.m.   x

ÉS ! Milyen volt a mai terep?

     Reply to this


BIKE-R (msg) 347 Nov. 1, 2013, 5:42 p.m.   reply to: 346 x
Nem hiszem. Akinek van ideje, az motorozik. Mi is így tettünk ma :)
     Reply to this


manóbácsi (msg) 346 Nov. 1, 2013, 4:44 p.m.   x

Úgy látom már mindenki téli álmát alussza !
Pedig méh jók a pályák !

     Reply to this


manóbácsi (msg) 345 Oct. 31, 2013, 11:13 a.m.   x

Terepesek!
Mi van ?
Mindenki át motorozta a nyarat ?
Mi a hír a Magyar Cross életrõl ?

     Reply to this


manóbácsi (msg) 344 Dec. 23, 2012, 6:41 p.m.   x
Link
     Reply to this


manóbácsi (msg) 343 April 29, 2012, 7 p.m.   x

A topikon be szólni TILOS
     Reply to this


manóbácsi (msg) 342 Feb. 7, 2012, 7:37 a.m.   x

Szervusztok porfelhõ lovagok !
A kaposvári OFF-ROAD motorosok 1 hetes cross,enduró Quad túrát szerveznek ERDÉLYBE !!
Kit érdekel a buli írjon !


     Reply to this


manóbácsi (msg) 341 Dec. 24, 2011, 7:16 a.m.   x

BOLDOG KARÁCSONYT MINDEN SÁRLOVAGNAK!
     Reply to this


manóbácsi (msg) 340 Oct. 3, 2011, 7:57 a.m.   x

Szia Zsore !
Hát nem tudom mit mondjak ! A 2 ütemû 500-as LÓERÕGYÁRAK igen csak forgatták
az anyaföldet ! Érdekes volt látni JAMES DOBB és mintha 1 pillanatra feltûnt volna
1 MAIKÓ mellett HANSZ MAIS is ! Sajna többet nem ismertem fel !
NAGYON KÖSZÖNÖM !
Talán júniusban szervezek 1 AMATÕR edzõtábort a saját pályámon ERDÉLYBEN ! !
Majd + írom !!
Pár kép a pályáról !!!! Manó

     Reply to this


zsore (msg) 339 Oct. 2, 2011, 9 p.m.   reply to: 338 x
Manóbácsi, fogadd szeretettel! Minden itt van, ami egy férfiembert tûzbe hoz... ;o)

Link
     Reply to this


manóbácsi (msg) 338 Sept. 27, 2011, 7:15 a.m.   x

Mi a frász van?
Mindenki készül a 7 végére?
     Reply to this


manóbácsi (msg) 337 Sept. 19, 2011, 7:08 a.m.   x

Akkor mi volt a 7 végén ???

     Reply to this


manóbácsi (msg) 336 Sept. 18, 2011, 12:57 p.m.   x

Akkor START !

     Reply to this


manóbácsi (msg) 335 Sept. 17, 2011, 7:27 a.m.   x

Teljes gáz
max biztonság !
Link
     Reply to this


manóbácsi (msg) 334 Sept. 16, 2011, 6:53 a.m.   x

Itt a 7 vége !!
Az edzéseken és a versenyeken mindenkinek SOK SIKERT
FEKVETÖLTS NÉLKÜL !

     Reply to this


manóbácsi (msg) 332 Sept. 15, 2011, 1:24 p.m.   x

Csak az öreg ujj bütykére kell 1-2 tekerést!
     Reply to this


Okta (msg) 331 Sept. 15, 2011, 11:51 a.m.   reply to: 329 x
Most már valami hasonló dolgot fel kell, hogy eszkábáljak, úgy érzem. :-D
     Reply to this


Okta (msg) 330 Sept. 15, 2011, 11:49 a.m.   reply to: 328 x
Köszi Fõnök, én is valami ilyesmire gondoltam. Csak azért nem voltam benne biztos, mert nekem még nem kezdte ki a kezem a pereme. :-)
     Reply to this


manóbácsi (msg) 329 Sept. 15, 2011, 11:48 a.m.   x

Ez így igaz !
Az igazi profik RAGTAPASSZAL oldják + !!!!
     Reply to this


BIKE-R (msg) 328 Sept. 15, 2011, 11:07 a.m.   reply to: 324 x
A markolat tövére kell húzni, hogy a markolat pereme ne kezdje ki a kezed.

     Reply to this


Okta (msg) 324 Sept. 15, 2011, 10:46 a.m.   x
Valaki innen biztos tudja: a "markolatfánk", az mire jó? Meg hova kell tenni. (Gondolom a markolatra, de a belsõ részére?)

     Reply to this


Okta (msg) 323 Sept. 15, 2011, 9:46 a.m.   reply to: 322 x
Köszi, várjuk az infót!
     Reply to this


manóbácsi (msg) 322 Sept. 15, 2011, 9:39 a.m.   x

Most aztán össze kell szorítani a fogakat !
Délután beszélek vele !
Majd írom mit beszél!!!!!!!!!!!!
     Reply to this


Okta (msg) 321 Sept. 15, 2011, 9:01 a.m.   x
Link

A mínusz 130 fok elég durvának hangzik...
     Reply to this


manóbácsi (msg) 320 Sept. 13, 2011, 9:28 a.m.   x

Sehol 1 porfelhõ lovag??
     Reply to this


manóbácsi (msg) 319 Sept. 12, 2011, 7:36 a.m.   x

Akkor a 7-en is tréning!
Teljes gáz max bitzonság!
     Reply to this


manóbácsi (msg) 318 Sept. 11, 2011, 12:57 p.m.   x

Szia !

Lenyûgözõ,hogy uralja a Yamahát! Nem véletlen a 101 gyõzelem !
A kaposvári VB után hol nyert Stefán ,voltam náluk Belgiumban !
Az öreg Everts hívott + !!!!!!!!
Láttam és mentem ezen a pályán !!!!!!!!!!!!!
Ott van a házuktól nem messze ! Õ tréningezett a család barátjával !
Georges Jobe-val ! Csak akkor triál motorokkal mentek !
Életem 1-ik legnagyobb élménye volt! Igazi motoros család!

     Reply to this


BIKE-R (msg) 317 Sept. 11, 2011, 11:51 a.m.   reply to: 314 x
Stefan Everts Training: Link
     Reply to this


manóbácsi (msg) 316 Sept. 11, 2011, 7:03 a.m.   x

Jó reggelt !
Tud valaki a Balássi Csabiról valami eredményt?
     Reply to this


manóbácsi (msg) 315 Sept. 10, 2011, 12:53 p.m.   x

KIEGÉSZÍTÉS AZ ELÕZÕHÖZ!
1971 - R. De Coster
1972 - R. De Coster
1973 - R. De Coster
1975 - R. De Coster
1976 - R. De Coster
a GYÕZTES GÉPEK CZ SUZUKI HONDA !!
     Reply to this


manóbácsi (msg) 314 Sept. 10, 2011, 12:45 p.m.   x


DE EZ SEM SEMMI!
KI LEGALÁBB 10x-ER NYERT VV FUTAMOT!

1. Stefan Everts (belga) 101 gyõzelem (13X 125, 37X 250, 12X 500, 1X 650, 9X MotocrossGP, 29X MX1)
2. Joel Smets (belga) 57X (47X 500, 10X 650)
3. Joel Robert (belga) 50X (50X 250)
4. Antonio Cairoli (olasz) 40X (24X MX2, 16X MX1)
5. Eric Geboers (belga) 39X (18X 125, 5X 250, 16X 500)
6. Mickael Pichon (francia) 38X (1X 125, 24X 250, 3X MotocrossGP, 8X MX1, 2X MX3)
7. Torsten Hallman (svéd) 37X (36X 250, 1X 500)
8. Roger De Coster (belga) 36X (36X 250) EZ NEM STIMMEL !Championships 500cc -
1971-1973, 1975, aZ IGAZ,HOGY 36 GYÕZELME VAN DE NEM 250-BEN HANEM
500-BAN !
9. Yves Demaria (francia) 34X (4X 125, 11X 250, 2X 500, 17X MX3)
10. Heikki Mikkola (finn) 32X (25X 500, 7X 250)
11. Gaston Rahier (belga) 30X (29X 125, 1X250)
12. Paul Friedrichs (német) 28X (27X 500, 1X 250)
13. Georges Jobe (belga) 28X (15X 250, 13X 500)
14. André Malherbe (belga) 28X (27X 500, 1X 250)
15. Alessio Chiodi (olasz) 27X (26X 125, 1X MX2)
16. Dave Strijbos (holland) 27X (26X 125, 1X 250)
17. Jeffrey Smith (brit) 25X (22X 500, 3X 250)
18. Harry Everts (belga) 23X (16X 125, 7X 250)
19. Alessandro Puzar (olasz) 23X (12X 125, 11X 250)
20. Sten Lundin (svéd) 22X (22X 500)
21. Dave Thorpe (brit) 22X (22X 500)
22. Rolf Tibblin (svéd) 22X (22X 500)
23. Hakan Carlqvist (svéd) 20X (14X 500, 6X 250)
24. Sebastien Tortelli (francia) 20X (11X 125, 9X 250)
25. Marnicq Bervoets (belga) 19X (15X 250, 4X 500)
26. Kees Van der Ven (holland) 18X (4X 125, 10X 250, 4X 500)
27. Jacky Martens (belga) 17X (16X 500, 1X 250)
28. Pekka Vehkonen (finn) 17X (12X 250, 5X 125)
29. Andrea Bartolini (olasz) 15X (4X 125, 3X 250, 8X 500)
30. Jean-Michel Bayle (francia) 15X (7X 125, 6X 250, 2X 500)
31. Bil Nilsson (svéd) 15X (15X 500)
32. Tyla Rattray (dél-afrikai) 15X (15X MX2)
33. Donny Schmit (amerikai) 15X (7X 125, 8X 250)
34. Sven Breugelmans (belga) 14X (14X MX3)
35. Sylvain Geboers (belga) 14X (14X 250)
36. Gennyagyij Mojszejev (szovjet) 14X (14X 250)
37. Ben Townley (új-zélandi) 14X (1X 125, 9X MX2, 4X MX1)
38. Marvin Musquin (francia) 14X (14X MX2)
39. Frederic Bolley (francia) 13X (13X 250)
40. Kurt Nicoll (brit) 13X (2X 250, 11X 500)
41. Trampas Parker (amerikai) 13X (6X 125, 5X 250, 2X 500)
42. Michele Rinaldi (olasz) 13X (12X 250, 1X 125)
43. Jacky Vimond (francia) 13X (12X 250, 1X 500)
44. Gerrit Wolsink (holland) 13X (13X 500)
45. David Philippaerts (olasz) 12X (6X MX2, 6X MX1)
46. Bengt Aberg (svéd) 12X (12X 500)
47. Greg Albertijn (dél-afrikai) 12X (4X 125, 8X 250)
48. Bob Moore (amerikai) 12X (11X 125, 1X 250)
49. Joshua Coppins (új-zélandi) 11X (11X MX1)
50. James Dobb (brit) 11X (11X 125)
51. Viktor Arbekov (szovjet) 10X (9X 250, 1X 500)
52. Torleif Hansen (svéd) 10X (10X 250)
53. Ken Roczen (német) 10X (10X MX2)
     Reply to this


manóbácsi (msg) 312 April 2, 2011, 7:05 p.m.   x

Reméljük + jön rá a vevõ !!
     Reply to this


KT (msg) 311 April 1, 2011, 10:03 a.m.   x
Van egy eladó AGV krossz sisakom, az eladós topicban vannak képek !
     Reply to this


manóbácsi (msg) 310 March 28, 2011, 7:52 p.m.   x
Sziasztok !
Gyergyószárhegy és körzete !
Kapnak a srácok vezetõt ki oda valósi !
Én közúton nyomom!
     Reply to this


Okta (msg) 309 March 28, 2011, 10:08 a.m.   x
Csaxólok :-) hogy de jó volt a monori verseny: Kornél nagyon elment mindenkinek, Bence kétütemmel nyomta, pálya jó volt, idõjárás sem volt gáz, kiskölykeim is élvezték.

Manóbá, köszi a meghívást! Idén nekem sajnos erõsen korlátozottak a lehetõségeim mind anyagi és mind idõ terén. :-( Egy hetes motorozás biztosan nem fér bele...

Amúgy mennyire hard? Mint a Gas-Gas túrák, vagy teljesíthetõ nagyenduróval is, gumi téren mi az ajánlott, stb? Küldj egy e-mailt ide kérlek a részletekrõl, ha van: drbig-club@freemail.hu és megírom a Biges és egyéb fórumra.
     Reply to this


manóbácsi (msg) 308 March 27, 2011, 12:33 p.m.   x
Sziasztok !
ERDÉLYI HARD TÚRÁHOZ KERESÜNK TÁRSAKAT!
elérhetõség erdely01@citromail.hu
     Reply to this


manóbácsi (msg) 307 March 25, 2011, 4:55 p.m.   x

Szia OKTATA !
CSAXÓLOK,hogy 6 endurós társakat keres 1 hetes ERDÉLYI
motorozáshoz ! július 18-26 között !
     Reply to this


Okta (msg) 306 March 25, 2011, 4:35 p.m.   x
Csaxólok hogy Monoron vasárnap MX verseny lesz.

Link
     Reply to this


manóbácsi (msg) 305 March 8, 2011, 5:44 p.m.   x

Igenis Vettem, a ADÁST!
     Reply to this


BIKE-R (msg) 304 Feb. 20, 2011, 7:55 p.m.   x
"Tisztelt Motorosok és érdeklõdõk!

Ezúton szeretnénk meghívni a második alkalommal megrendezendõ, az elõzõ alkalommal nagy sikert aratott Monori Off-road Börzére. A börzét a Kawasaki Ivanics egyesülete szervezi.

Helyszín: Monori Motocross Pálya
Idõpont: 2011.03.20. (vasárnap)

Helypénz és belépõ díj: nincs.

A börze célja, hogy típusváltások, évjáratbeli különbségek vagy egyéb ok miatt feleslegessé vált, motorokat,felhalmozódott, elfekvõ alkatrészeket, ruhákat lehessen egymás közt baráti hangulatban csereberélni, a bolti árnál kedvezõbben adni, venni mert ez szezon kezdetén válságos idõszakban ilyen árak mellett különösen hasznos lehet mindenki számára.
Mindenki hozza magával a kis portékáját (lehetõleg felárazva) és máris indulhat az adok-veszek, csere-bere. ( Az árusítandó motorokra, alkatrészekre és egyéb kiegészítõkre semmilyen típusmegkötés vagy egyéb szankció nincsen, mindenki szabadon árusíthat. ) Kereskedõket is szívesen látunk.

Szezon kezdete elõtt általában nagyobb a lehetõség a motorok eladására, cseréjére.

Továbbá nagy elõny, hogy az eladásra kínált használt motorok kipróbálására van lehetõség, ugyanis a versenypálya melletti kis edzõpálya rendelkezésre áll. Így a megvásárolni kívánt motorkerékpárokat „terepen” is ki lehet próbálni díjmentesen. Lehetõség nyílik a motor és a futómû együttes kipróbálására, amire általában nem adódik lehetõség.

Célunk, hogy minél szélesebb körû lehessen a börze, a cross-osok mellett ezért quadosokat és endurosokat, pitbikeosokat, supermotosokat, és veterán motorosokat is nagy szeretettel várunk.

Jó idõ esetén itt lesz a 2011. idény Magyar Motocross Bajnokságának a hivatalos csapatbemutatója, meg lehet hallgatni az idei év csapatainak bemutatkozását illetve megtekinthetõk a csapatok motorjai.

Továbbá Pitbike nyílt nap is lesz, ahol mindenki betekintést nyerhet ebbe a sportágba, az idei bajnokság fõszervezõje pedig készséggel áll rendelkezésre a témával kapcsolatosan.
Akik még nem voltak, a pálya Budapesttõl, mintegy 40 km-re keletre Pest megyében, Monor és Monorierdõ között található. Budapesttõl 30 percen belül elérhetõ a pálya.

A rendezvényre érkezõket kulturált körülmények várják, nagy egybefüggõ körbekerített, gondozott füves terület, angol WC és kéz (és motor) mosási lehetõség, valamint büfé is üzemel.

A pályáról térkép (Google Föld):
Link

GPS koordináták:
É: 47fok 19perc 35másodperc (47.3263 fok)
K: 19fok 29perc 11másodperc (19.4864 fok)

Aki GPS-t használ kérem mindenképpen ellenõrizze, hogy az úti cél Monor és Monorierdõ közé essen. Bármilyen további kérdés ezzel kapcsolatban is, írjon vagy hívjon.

Igény esetén utcaszintû „rajzolt” térképet is tudok küldeni.

Motorozni a nagypályán természetesen a börzétõl függetlenül a megszokott feltételekkel és módon lehet.

A börzét követõ vasárnap, tehát 2011.03.27.-én itt lesz az Motocross és Quad bajnokság idén nyitó futama. A tavalyi évben nagy sikerû volt a verseny itt Monoron, a közel száz magyar induló mellett 36 külföldi élversenyzõ tette tiszteletét, igazi nemzetközi hangulatot varázsolva. Idén is hasonló érdeklõdésre számíthatunk, a Magyar profi bajnoki mezõny krémje, és már most több külföldi csapat is jelezte részvételi szándékát. Ide is mindenkit váruk nagyon sok szeretettel.

További infó, kérdés: monorcross@gmail.com
Tel.: 06-209-584-148, Vladár Zoltán"
     Reply to this


zsore (msg) 303 Feb. 9, 2011, 9:34 p.m.   x
Kis magyar valóság! (Vagy inkább hányinger?)

Link
     Reply to this


manóbácsi (msg) 302 Jan. 9, 2011, 5:03 p.m.   x

Úgy látom itt a terepeseknél UBORKA szezon van!
De mikor lesz már poros pálya?
     Reply to this


manóbácsi (msg) 301 Nov. 27, 2010, 8:36 a.m.   x

Szia Dani UFF !

     Reply to this


gencsydani (msg) 300 Nov. 26, 2010, 9:32 p.m.   x
Picit talán OFF, de máshol meg még inkább az volna...

Közelgõ szezonjára való tekintettel ismét felhívom a népek figyelmét hogy van egy pár eladó szöges gumim...részletek: Link
     Reply to this


manóbácsi (msg) 299 Nov. 24, 2010, 11:29 a.m.   x
Szia Laci!
Ha tudok valamit szólok de nem nagyon hiszem!
Ezek a srácok négyen mennek 1 kocsival szombaton!
Manó
     Reply to this


Okta (msg) 298 Nov. 24, 2010, 9:47 a.m.   reply to: 297 x
Manó, az "események" között ott van a teremcross. Mivel nem jelentkezett senki, hogy jönne és szétdobnánk az útiköltségek, ezért már le is mondtam róla, asszonykám pedig hétvégére betervezett nekem egy kis parkettázást. Viszont most meg jelezték ketten, hogy érdekelné õket a közös leutazás. Én meg nem tudok menni...
Ha esetleg tudsz valakit, aki megy és Budapestrõl vagy Budapesten keresztül, nem érdekelné a két útitárs, akik beszállnak a benzinpénzbe?
Köszi
     Reply to this


manóbácsi (msg) 297 Nov. 23, 2010, 10:11 a.m.   x

Köszi szépen!
Vannak kik már mennek!
Én sajna nem tudok menni !!
Szia!
     Reply to this


Okta (msg) 296 Nov. 23, 2010, 9:59 a.m.   x
Ide írom, mert néha napján benéz ide is pár embör: Bp. környékérõl valakit érdekel a hétvégi teremcross rajtam kívül?
     Reply to this


manóbácsi (msg) 295 Nov. 16, 2010, 9:11 a.m.   x

Sziasztok !
Igen 10-telt terepesek!
Zsolti!
Igen nagy szeretettel köszönöm a Bence videót!!!
Talán még hallunk felõle többet is MAGASABB SZINTEN!!
Karcsi!
Most mindjárt + kérdezem a részleteket!! Azért kösz,hogy
szóltál!!!
Laci!
Utána nézek a bulinak de azért + írhatnád nekem a dátumot
és a helyet!
ÉN IS TUDOK ÁM MONDANI VALAMI FINOMAT!
Az OFFROADDEPO.HU-n van 1 igen faszának mutatkozó program
mit BODNÁR MÓNIVAL szervezek februárra! A Bence mellet vagy
helyett/térd mûtét/ A többszörös ENDURÓ BAJNOK TÓTH LACI
ma tesz pontot Pesten a szövetségi értekezleten erre a
bulira!Ha tudtok segítsetek!
Köszi az infókat Manó/bácsi/


     Reply to this


Okta (msg) 294 Nov. 16, 2010, 8:37 a.m.   reply to: 293 x
Köszi, rendes vagy.

Akik olvasgatják ezt a fórumot, szerintem már találkoztak az igényfelmérésemmel. ;-)

Amúgy megjegyezném, hogy nem is a képzés lenne a "lényeg", hanem elsõsorban egy találkozó ´nagyendurósoknak´ egy off-roados pályán. Ha van igény a tréningre, akkor be lehet szervezni a már említett Hessler urat.
     Reply to this


matador (msg) 293 Nov. 16, 2010, 5:49 a.m.   x
figyelmetekbe ajánlom a Honda Dominátor topikot..... Okta szervezne egy kis motoros-enduros-terep mocis képzést.Persze igény szerint.....
     Reply to this


zsore (msg) 292 Nov. 15, 2010, 10:14 p.m.   x
Manónak szeretettel :o)

Link
     Reply to this


manóbácsi (msg) 291 Nov. 9, 2010, 3:57 p.m.   x

Keresd + !!
Érdemes + hallgatni!
     Reply to this


zsore (msg) 290 Nov. 7, 2010, 7:09 p.m.   reply to: 289 x
Nem láttam. Talán a neten elérhetõ.
     Reply to this


manóbácsi (msg) 289 Nov. 7, 2010, 7:07 p.m.   x

Szépeket írnak!
De állítólag a VB-re ismét jönnek a 2 ütemûek!
Láttad a Széles útban a KORI nyilatkozatát?
Sajna a honi bajnokságról nevetett!
De hozzátette! De azért MAGYAROK vagyunk!
Szia
     Reply to this


zsore (msg) 288 Nov. 7, 2010, 3:17 p.m.   x
Egyik kedvenc témám: Link
     Reply to this


manóbácsi (msg) 287 Nov. 3, 2010, 5:33 p.m.   x

Bocs!!!
Köszi az idõpontot!

     Reply to this


manóbácsi (msg) 286 Nov. 3, 2010, 5:32 p.m.   x
Szia !
De mint látom a konyhában is otthon van!
Mi mást fõzne mint PASZTA RAVIÓLI-t!
A csapat igazgatója + az én HAVEROM!!!
Csak ne lenne ennyire messze!
Sikeresebb lennék a motoros dolgok szervezésében . Erre mérget veszek!
Manó

     Reply to this


zsore (msg) 285 Nov. 3, 2010, 4:07 p.m.   reply to: 284 x
Hogy õk a jövõ az stimmel! Az elsõ verseny idén endurócrossban március 13-14.-én Sóskúton volt, már ami az OB-t illeti.

Más. Ennek a Tony srácnak bejött az élet :o)

Link
     Reply to this


manóbácsi (msg) 284 Nov. 3, 2010, 8:51 a.m.   x
Szia Zsolt!
Az "öreg" igen jó videót készített!
De képzelj el ezen a pályán 1 fiatal "csikót" !
Mondok 1 nevet:BALÁSI Csabika! Ha már láttad õt menni
akkor szerintem õ lesz Bence stílusú versenyzõ!!!!!!!!!
Mert ugye abban 1-et értünk,hogy õk a jövõ!
Sajnos igen kevesen vannak kiknek a szülei bírják a
"STRAPÁT".
MÁS!
Az ENDURÓS edzõtáborra állítólag/ és miért ne lenne igaz/
20-15 motoros várható. Szeretném kérdezni tudod e mikor
volt itthon idén az elsõ verseny? Nagy könnyedséggel
segítene az idõpont kiválasztásában hogy ne késsünk le a "formába hozással".
Manó
     Reply to this


zsore (msg) 283 Nov. 2, 2010, 8:13 p.m.   x
Azé´ ott van az "öreg" a szeren...Döbbenet az a könnyedség amivel végigmegy Pannonhalmán. Nagyon megtévesztõ. Azt hinné az ember, hogy milyen fika, aztán ha megy egy-két kört fele ilyen tempóban, mindjárt kidõl a liszt :o)
Érdemes megnézni az endurós videóit is, nem pitik azok sem...

Link


     Reply to this


manóbácsi (msg) 282 Nov. 1, 2010, 9:18 a.m.   x
Én Haász János /Manó/ vagyok Kaposvárról.
>> 35 éve dolgozom a motorsport MOTO-CROSS szakágában.
>> Van a birtokomban egy 36 Km hosszú profi és amatõr szintû pálya!!!
>> A tavasszal EDZÕTÁBORT szervezek. A tréningek levezetõje SZVOBODA
>> BENCE és Szvoboda Tamás
>> Kérlek ha tudsz segíts a szervezésben!
>> Várom válaszod Manó
És 1 ilyen bulihoz mit szólnátok?
Ez a felkérés BODNÁR MÓNIKÁNAK ment
címe:bodnarmoni@offroaddepo.hu
Õnála lehet jelentkezni a bulira!
     Reply to this


manóbácsi (msg) 281 Nov. 1, 2010, 9:14 a.m.   x
Sziasztok!
Hát szerénytelenség nélkül mondhatom NAGYON NAGYON tud motorozni a kisgyerek!
És még 1!!Nálam ment elõször életében versenyen!
Õ a következõ generáció!!
     Reply to this


Macko (msg) 280 Nov. 1, 2010, 8:02 a.m.   reply to: 279 x
A leadbõl meg új szót tanulhattunk: "pattináns"! :-D
     Reply to this


zsore (msg) 279 Oct. 31, 2010, 10:45 p.m.   x
Ebbõl a gyerekbõl még lehet valami. Illetve valaki :o) Úgy legyen!

Link
     Reply to this


manóbácsi (msg) 278 Oct. 30, 2010, 7:46 a.m.   x
Szia Jó reggelt!
Köszönöm az információt!

     Reply to this


BIKE-R (msg) 277 Oct. 29, 2010, 6:01 p.m.   x
Link
     Reply to this


manóbácsi (msg) 276 Oct. 27, 2010, 4:45 p.m.   x
Mármint ÉN ÖREG?
Talán kicsit koros de nem öreg!Bár az Asszony nem ezt mondja!!!!35 éve dolgozom a moto-crossban!
Volt saját pályán csináltam 1-2 versenyt de az akkori
"hatalomnak"/ Kökényesi/ nem tetszett! IDÉZEM
" Manó nem láttunk jó pár évig most meg elõkerülsz a semmibõl
és olyan díjakat adsz mit a VB sem" Szerintem a versenyzõt
ki a gázt húzza,kockáztat,költi a pénzt stb legalább azzal
10 teljük +,hogy nem 100 forintos köcsögöt és 1 fél csokor
száraz virágot adunk a MB-ágért!
OKTA!
Hát igen abban az idõben mit ÁTKOSNAK mondanak
a SPORTPROPAGANDA adta a CZ-ket! Aztán az elsõ sorozat
KTM motorokat!Ma kinek a szülei nem "tehetõsek" és
+ szállotjai ennek az "ÕRÜLETNEK" sajna lehet tehetsége
1 valaggal nem jut el a pálya széléig sem!
Hát Ennyi !!! Kösz,hogy + hallgattatok!
Az "öreg" Manóbácsi

     Reply to this


Okta (msg) 275 Oct. 27, 2010, 9:30 a.m.   reply to: 272 x
Javíts ki Manóbá, de a világ nagyot változott: régen volt tehetséggondozás, azaz a különbözõ klubokban a tehetséges srácok kaptak lehetõséget. Ma az versenyezhet, akinek van rá pénze... Ezzel nem leszólom az egész mezõnyt (elsõsorban azért nem, mert én sehol nem vagyok hozzájuk), de ha valaki egy magasabb szinten akarja ûzni ezt a sportot, az nagyon sok pénzbe kerül. Ha valaki tényleg jól megy és eredményes akar lenni, az pénzbe kerül. A szponzori pénzek nem fedezik a költségeket, ezért bizony az illetõ családjának kell áldozni erre a sportra. Ha tehetõs a family, akkor nem gond, ha kevésbé, akkor az bizony sok lemondással jár. És lehet sok tehetséges gyerek az országban, de ezek közül nem mindenki engedheti meg magának.
És nem csak ez változott: a mai versenymotorok sokkal szervízigényesebbek, mint a régiek szerintem, azaz a fenntartásuk is többe kerül. Utazni sem olyan olcsó mostanában.

És ugye itt az a probléma, hogy a pénz nem minden esetben párosul a tehetséggel...

A nevek, kiket felsoroltál (és még lehetne folytatni a sort) nem hiszem, hogy akkoriban nagyon gazdagok lettek volna. Mégis ott tudtak lenni a futamokon.

Persze sokáig lehetne még boncolgatni ezt a témát, de ahogy mondják a tények makacs dolgok.

     Reply to this


Szicsu600 (msg) 274 Oct. 27, 2010, 8:56 a.m.   x
Na az öreg továbbra sem egyszerû, de ezt eddig is tudtam.:D
Hihetetlen a stílusa.:))De a lényeg, hogy képben van s ennyi év után ez tisztelendõ.
     Reply to this


manóbácsi (msg) 273 Oct. 27, 2010, 8:37 a.m.   x


Alig tették le a motorizáció alapjait a XIX. századvég nagy feltalálói és kerültek piacra a kétkerekû motoros járgányok elsõ példányai, a játékos ember már is versenyezni akart vele.Még ebben a században megrendezték a világ elsõ motorkerékpár versenyét és mind össze két évvel késõbb Magyarországon is felbõgtek a versenymotorok. Egy csodálatos új sportág indult el világhódító útjára.

Ennek a modern technikai sportnak egyik késõbb kialakult, fiatal szakága a motocross és annak ellenére, hogy fiatal, eredete mégis a legendák homályába vész. Mi azonban azt a verziót fogadjuk el, miszerint a kezdeteket az jelentette, hogy a háború elõtti idõkben az unatkozó angol katonák a laktanyákban motorokkal bravúroskodtak,minden féle akadályo- kon átmotoroztak, kipróbálva gödröket, dombokat, mitöbb még a lépcsõházat is. A kitünõ szórakozást még izgalmasabbá tette a versengés és némi szabályalkotás után már kész is volt az új sportág: a motocross.A szigetországban hamarosan kialakult a versenyrendszere, mely eltejedt Európában, majd az egész világon.

1947-ben kiírásra kerül a Motocross des Nations, tiz évvel késõbb az egyéni világbajnokság a fél litereseknél, 1962-ben a 250, ill. 75-ben a 125-ös géposztályban is. A motocross szabályai a kezdetek óta alig változtak.A pálya hossza általában 1500-2500 begin_of_the_skype_highlighting 1500-2500 end_of_the_skype_highlighting m. hosszú, min. 6 m. széles, teljesen zárt, önmagába visszatérõ,természetes és mesterséges akadályokkal kiépített körpálya.Fontos eleme a rajtegyenes,mely min.85, max.125 m hosszú, beépített, 40 versenyzõ egysorból történõ indítására alkalmas rajtgéppel. A közönségsiker nagyban függ a pálya területének jó kiválasztásától, a nyomvonal kijelölésétõl, mert jó esetben a látványos, izgalmas küzdelmek az egész pályán jó láthatóak. A szabályoknak megfelelõen a pálya vezetésének, akadályok,fordulók kialakításának a versenyzõk biztonsága érdekében olyannak kell lennie,hogy az átlagsebesség az 55 km/ órát ne haladja meg. Két akadály (ugrató) között min. 30 m. távolságnak kell lenni, a cél elõtti szakaszon már akadály nem lehet. Az a versenyzõ, aki a futam közban elhagyja, vagy levágja a pályát, kiesett a versenybõl. Ugyan ez vonatkozik arra is, aki szándékosan akadályozza, feltartja versenyzõtársait. Az elsõként célba érkezõ versenyzõ a futam gyõztese, az õt követõk befutási sorredjük szerint a helyezettek és ennek megfelelõ helyezési pontot kapnak. A versenyek két futamosak és a helyezési pontok összesítése alapján hirdetnek versenyeredményt. Világszerte igen sok kategóriában bónyolítják le ezt a versenyágat (50, 65, 85, 125, 250, és 500 ) valamennyit csak szólóban, de világbajnokságot csak 125, 250 és 500- ban, ill. oldalkocsis géposztályban.

Miután a motocross -amellett hogy a bátorság és ügyesség sportja- igen veszélyes is. Gyakoriak a bukások, balesetek, ezért számos elõírás szabályozza a versenymotor felszerelését, a versenyzõ öltözékét. A motor sárvédõinek hossza, a lábtartó szerkezeti kivitele, a kuplung és fékkar kialakítása, a rajtszámtábla elhelyezése ugyanúg szabályozott, mint a csizma, speciális nadrág és mez, bukósisak, szemüveg és kesztyû viselése.

A versenyzõ a verseny során nem részesülhet idegen segítségbe, szerelõjének, stábjának közremûködését csak az erre kijelölt pálya melletti külsõ depóban veheti igénybe. Magyarországon a bajnokságokban és díjversenyeken az 50, 65, 85,125, 250 ccm.- es gépek vesznek részt. ( a 250 ccm. géposztály un. open, itt indulnak megkülönböztetés nélkül az ennél nagyobb hengerürtartamú gépek is.) A hazai versenyrendszerben bárki részt vehet,aki MAMS ( Magyar Motorsport Szövetség ) versenyzõi licencével rendelkezik. A versenyrendszer három lépcsõben zajlik, az élsport, utánpótlás sport és tömegsport szintjén. A II.osztályú bajnokság legjobbjainak kötelezõ a felkerülés az élcsoportba, a III.osztály számára nincs ilyen elõírás. A gyerek kategóriákban már akár 5 éves kortól, a felnõtt géposztályokban 125 ?ben 14, a 250 ccm.-ben 15 éves kortól lehet indulni.Sportorvosi alkalmasság és szülõi hozzájárulás természetesen szükséges.

Hazánkban napjainkban a motocross népszerûsége a legszebb idõket idézi, 60 szakosztályban 420 licences versenyzõ ûzi ezt a szép és igen költséges sportot.De igen hosszú és olykor válságos idõszakokat is át kellett ehez a sportágnak vészelni. A magyarországi motocross kezdetét az egyes források más-más évszámhoz kötik. Kökényesi könyvében Sztankovics Sándor szakértõ táblázata 58-ban hozza az elsõ motocross bajnoki eredményeket, Rózsa György neves sportújságíró 1964-ben kiadott könyvében viszont 1957-es év motocross bajnokságának eredményeit ismerteti. Figyelmet érdemel azonban az az adat is, hogy 1955- ben terepgyorsasági versennyel bõvült a magyar motorsport és ki is írták a négy fordulós bajnokságot, melynek lebónyolítása lényegében megegyezett az akkor már Európa- szerte ismert motocrossal. A szakág gyors fejlõdését jellemzi, hogy cross versenyzõink már 1958-ban külföldön is rajthoz álltak. Az erõsen Budapest bázisú motorsport vidéken is fejlõdésnek indult, hiszen a motocross mûvelésére viszonylag köny- nyen lehetett pályát építeni. Már 1960-ban megtört a fõvárosi hegemónia, hiszen Máté és Harangvölgyi mellett a vidék is bajnoki címeket szerzett a szabolcsi Nemes és a vásárhelyi Técsy Sándor személyében. Felejthetetlen nagy versenyzõk tették népszerûvé a motocrosst a nézõk, sportrajongók tízerei számára, de az évtized elsõ felének izgalmas párhar- cát a sokszoros bajnok Máté Sándor és a trónkövetelõ Técsy összecsapásai jelentették. Király kategóriában 1965- ben megtört a jég, melyrõl a 66-ban kiadott "MHS Bajnokok" címû könyv igy ír: Az év nagy eredménye a hódmezõvásárhelyi Técsy Sándor nevéhez fûzõdik,aki megtörte az 1958 óta veretlen bajnok Máté Sándor (Újpesti Dózsa) gyõzelmi sorozatát. Ezzel együtt mi sem bizonyitjajobban Máté sportemberi nagyságát mint az, hogy a következõ két évben képes volt visszaszerezni az elvesztett koronát. De már Técsy mögött is felnõtt az új közönség kedvenc, az év 250-es bajnoka, az ajkai Simon Ferenc. A hihetetlen fizikummal és akaraterõvel megáldott fiút az elsõk között jelõlték a crossvilágbajnokságra. A lengyelországi bemutatkozáson nem volt szerencsé je géphiba miatt, Moszkvában rendezett VB. futamon 18.helyezett, a németországi Apoldában 17. lett és a Klagenfurtban tartott VB.futamban a 12. helyen fejezte be 1965-ben világbajnoki szereplését.

A következõ évtized Simon és Mohácsi Jenõ meghatározó szerepével folytatódott, majd jelentkeztek a késõbbi bajnokok, egy- egy kivételes tehetség,mint pl. Kiss László, Czuni László, Nátó János, Závodni István.1976-ra azonban a sportág átélte elsõ nagy válságát, megszünt az addig biztonságot nyújtó támogatási sruktúra,neves klubok szüntek meg és sok helyen szélnek eresztették a versenyzõket. A 70-es évek végére azonban feltünnek azok az új tehetségek,akik a következõ évtized meghatározó szereplõi lesznek, Németh Kornél, Borka János,Halász László, Gyurászik és a többiek. A sportág kiheverte a nehézségeket, cégek és vállalatok álltak a sportklubok mögé, jelentõs támogatásokat biztosítva. A szakágnak elsõ alkalommal áll az élére igazán hozzáértõ sportember,az 77 és 78- évi 500-as motocross bajnok Kökényesi György személyében,aki nagy lendülettel építi a versenyrendszert és a válogatott csapatot. Szerencsés körülmény, hogy erre az idõszakra esett egy jelentõs interkontinentális versenysorozat megerõsödése, a BBK, az un.Béke és Barátság Motocross Kupa,mely 7 ország részvételével bónyolódott. A számos világbajnokságot nyert CZ crossmotorok jelentõs szerepet bíztosítottak a keleti tömb versenyzõinek a VB.- ken és sorozatban nyerték is a versenyeket. A VB.menõk csúcsformában tartásához és egy erõs második vonal kialakításához szükség volt egy olyan versenysorozatra, mely felért egy VB-találkozó szintjével. A háromszoros világbajnok Mojszejev ugyanúgy rajthoz állt itt, mint a bronzérmes Rangelov, ill. Khudjakov, vagy Kuntz. Volt tehát lehetõség a nemzetközi szintû felzárkózásra. Ehhez még hozzá vehetjük, hogy erre az idõszakra esett a két legjobb magyar crossozó csúcsteljesítménye. Németh Kornél és Gyurászik László képes volt arra, hogy méltó ellenfelei legyenek a nemzetközi élvonal elején motorozó csehszlovák és szovjet versenyzõknek. Idõközben kialakult a legfiatalabb korosztályból egy tehetséges utánpótlás gárda és 1982-ben kiírásra kerülhetett a 125-ös géposztály bajnoksága is.

Beköszöntött a magyar motocross sport egyik legsikeresebb korszaka. Az 1982-es BBK sorozaton Gyurászik megnyerte a német és szovjet, Németh Kornél a romániai versenyt. Késõbbi VB. szereplésüket ugyan nem kísérte különösebb szerencse, de a 84-es BBK.-ra keményen felkészült a csapat és lengyelországban fölényes kettõs gyõzelmet arattak, majd további futamgyõzelmekkel, nehéz küzdelmek árán megnyeri a magyar gárda a 84- évi csapatversenyt és Németh Kornél diadalmaskodik egyéniben is. Sajnos, nemsokkal ezt követõen a két kivételes crossbajnok visszavonul.Közben a 125-ös géposztályban az évek során egy csendes kitartó versenyzõ gyûjti a bajnoki babérokat, a vásárhelyi Horváth Pál, összesen hetet.

Az évtized végén ismét két meghatározó, kivételes tehetség tartja lázban a szurkolókat, Kamrás Károly és Balogi Zoltán. Melletük feltûnt újabb tehetséges gárda ellenére sajnos ismét mélypont következik a szakág történetében. Belsõ vitáktól, marakodásoktól hangosak a depók, soha nem tapassztalt gyûlölködés osztja meg a versenyzõket, szakvezetõket. A sajtó csak a szakág botrányairól ir és végül a 90- es évek elején bekövetkezik a szakadás. A távozó kemény mag az MMSz keretein belöl alakit szakágat és beindítja az ún. amatör versenyrendszert. Az idõközben történt politikai rendszerváltás csak súlyosbítja a sport helyzetét, már azok a cégek is megszünnek, akik eddig némi hátteret jelenthettek a kluboknak. Igy nem maradt más lehetõség, minthogy a versenyzõk maguk, ill. családjuk vállalja fel a versenyzés anyagi terheit. Mégis, furcsa módon egy néhány kivételes motocross ünnepnek örvendhet a hazai motorsport kedvelõ publikum; a kaposvári Surján RT. jóvoltából zsinórban négy világbajnoki futamra is sor kerül Cserénfán. Ennek ellenére a szakágban a romló folyamat nem áll meg, egyre több versenyzõ követi a távozókat, a MAMS-ban vészesen lecsökken a bajnoki és díjversenyek száma. A konfliktus az egykor sikeres szakágvezetõ körül csúcsosodik ki, aki 1995 õszén lemond. A szakág romokban hever, eladósodva, mindössze 17 klubbal és alig 50 licences versenyzõvel vág neki az 96-os szezonnak. Új szakágvezetõnek Czuczi Gyõzõt választják meg, aki 1960-tól maga is crossozott néhány évig, majd késõbb a Szakági Bizottságban ténykedett és valamennyi hazai EB. és VB. futam technikai igazgatója volt. Az adósság állomány felszámolásával, stabil versenyrendszer kiépítésével és az utánpótlás bázis létrehozásával kezdi el a munkát és létre jön az, ami akkor a legfontosabb dolognak tünt: a szakágbelsõ békéje.

Ha lassan is, de a fejlödés megindult, egyre több klub vállalkozott versenyrendezésre, rendben folyt a bajnokság. De ebben az idõben még egy veszteség érte a szakágat, itthon megszünt az új és a világban oly népszerû versenyforma, a supercross. Közben az élsportban ismét sikeres neveket ismerhetett meg a cross kedvelõ közönség, többek között Grillmayer Gábor, Tóth Ádám, Soóky László, Iváfi Kornél, Hujber Péter mellett felragyogott egy új csillag: ifj. Németh Kornél neve. Ma élversenyzõink már szinte minden jelentõs kontinentális versenyen rajthoz állnak, EB.-n, Európa Kupán és nincs olyan év, hogy a magyar csapat ne állna ott a Motocross des National rajtjánál. Németh Kornél pedig sikeresen járja kivételes útját, megszerezte hazánk számára az elsõ motocross EB. érmet és VB. pontokat. Az utánpótlásra fordított figyelem is meghozta elsõ eredményeit, az alig 10 fõt számláló gárda néhány év alatt több mint 80 fõre emelkedett és kiváló szakemberek, edzõk tevé- kenysége igazán kivételes tehetségeket hozott felszinre. Soha sem szünetelt az a törekvés, hogy a motocross sport megosztottsága megszünjön, és újra együtt meneteljen a gárda. Sok sikertelen egyeztetés, tágyalás után, évek multán mégis eljött az idõ, amikor a motocrossozók nagy családja egymásra talált. 2000.ápr. 30. -án létre jött az a verseny Kõszárhegyen, amely az egyesülést jelentette és azóta is békében és zavartalanul mûködik az amatör gárda versenyrendszere, a III.osztályú bajnokság. Ma már 60 egyesület, 24 versenypálya, több, mint 400 aktív versenyzõ bizonyítja a szakág életképességét és ad hitet ahoz,hogy eredményes jövõ, számtalan jelentõs siker elõtt áll a magyar motocross sport...
     Reply to this


manóbácsi (msg) 272 Oct. 27, 2010, 8:35 a.m.   x
Sziasztok Jó reggelt!
Az biztos,hogy a pénz is sokat dominál a sportban mint
minden hol!
DE!
Sajnos a DEPÓ világán /mármint az MX kategóriákban/
nem érzékelhetõ!Én különbözõ okok miatt nagyon régen voltam
MB futamon!!Most mentem el a SZvobodáék és a Balásiék
+ hívására Kõszárhegyre! Nos A több milliós lakókocsikon és az elõsátrakon kívül SEMMI NEM VÁLTOZOTT! Csak a minõség és a versenyzõk létszáma! De ezek RADIKÁLISAN NEGATÍV irányba!
Ti biztosan jobban ismeritek a mai élmezõny mint én!
De fogadni mernék Ti sem tudtok mondani 5 versenyzõt kik együtt 1 kategóriában mennek és az 5 közül bárki nyerhet!
Kis visszatekintés! Czuni,Borka,Németh,Vesztergom,Nátó,
Kökényesi,Závodny,Mohácsi,Gyurászik,Somogyi,Bányai!
Nos ha + hívásos verseny volt közülük BÁRKI nyerhetett!


Talán ha sikerül még összehoznom 1 igazi pályát akkor
személyesen is + ismerhetjük 1 mást!
Manó
     Reply to this


BIKE-R (msg) 268 Oct. 26, 2010, 9:48 p.m.   reply to: 267 x
Na, ez a kép már sokkal jobban tetszik :)

Tudod, van az a mondás: "kis pénz, kis foci". Lehet, hogy ez a motocrossra is igaz?

Én bízom benne, hogy a srácok a cseh bajnokságban is megállják majd a helyüket.
     Reply to this


manóbácsi (msg) 267 Oct. 26, 2010, 9 p.m.   x
Sziasztok Jó estét!
Szerinted az a mezõny hol közel 20 év motorozás után
/mi legalább 38-40 évet jelent/elsõ tud lenni egy
nagy múlttal rendelkezõ versenyzõ az ERÕS ??
Szerintem NEM!Mindezzel nem szeretném Grill képességeit
és az elkötelezettségét kétségbe vonni.Sajnos itt tart a
motorsport kis hazánkban!!!A Szvoboda és a Kornél jövõre
a cseh bajnokságban is fog menni ott erõsebb lesz a
mezõny! Itthon õk a legjobbak ott hol lesznek?
Ti közelebb vagytok a "LEGENDÁHOZ" Szabó II Lászlóhoz
kérdezzétek + õt mi a véleménye.
Azért örülök,hogy kis vitát,vélemény cserét tudtunk
erre az oldalra tenni.Ez a fotó jó lesz?

     Reply to this


BIKE-R (msg) 266 Oct. 26, 2010, 6:50 p.m.   reply to: 263 x
Manóbácsi,

Lehet, hogy sokat tettél a magyar motorsport asztalára (bár nyoma nem maradt az "elektronikus médiában"), ennek ellenére kicsit szerényebben kellene elõadni.

Nem biztos, hogy az a legjobb reklám az általad szervezett edzõtábornak, hogy egy nagy nullának titulálod azokat, akiket elvársz oda.

Végül, de nem utolsó sorban a sokak által emlegetett fotó. Bizony, cserélni kellene. Ha hiteles is akarsz maradni, akkor kb. ilyenre:
     Reply to this


Norbu (msg) 265 Oct. 26, 2010, 6:13 p.m.   reply to: 264 x
Így van és sokan ismerik eme mûvésznéven...
     Reply to this


Macko (msg) 264 Oct. 26, 2010, 5:44 p.m.   reply to: 263 x
Nem névtelen, úgy hívják: Bike-R... :-)
     Reply to this


manóbácsi (msg) 263 Oct. 26, 2010, 3:48 p.m.   x

Figyelj NÉVTELEN motoros társam!
Én nem alázok + senkit!
Viszont a véleményemet elmondom mindenkirõl!
Legyen az BÁR KI!!!!
Én már le tettem a MAGYAR MOTORSPORT asztalára annyit,
hogy ezt bátran tehetem. Aztán + mindenki gondoljon azt mit
akar!Sajnos ma a motorsport nem arról szól mirõl szólnia
kellene!Régen is voltak a depóban hangos kijelentések
gyûlölködések és még mondhatnék számos olyan dogot mi még
ma is ott vannak!

     Reply to this


BIKE-R (msg) 262 Oct. 26, 2010, 8:46 a.m.   reply to: 261 x
Komolyan nem érted? Az baj :(

Olvasd végig az itteni hozzászólásaidat, kikrõl és hogyan nyilatkozol...
     Reply to this


manóbácsi (msg) 261 Oct. 26, 2010, 8:18 a.m.   x
Szia Laci!
Mi 1988 ban fejeztük be a Kornéllal a VB-zést!
Grill a következõ évben ment Sverepecen!
Nos ennek 22 éve/sajna/!!!!
Tehát TINI már nem lehet Gábor!
A KING választáson igen szép számmal voltak.
Csak azon csodálkozom,hogy szerveztünk a Szvobodával 1 igen
frankó programot és arra nem jelentkezett szinte SENKI!!
Te érted ezt?
Mert én NEM
Szia Manó

     Reply to this


Okta (msg) 260 Oct. 25, 2010, 1:37 p.m.   reply to: 259 x
Találtam róla egy újabbat:
Link

:-DDD
     Reply to this


Ispan (msg) 259 Oct. 25, 2010, 1:33 p.m.   x
Manóbácsi!
Csinálj már valami új képet magadról!!!
Ez már uncsi egy kicsit.:-))))
Nemsokára megyek Kaposvárra,majd viszem az aparátot:-)))
     Reply to this


Okta (msg) 258 Oct. 25, 2010, 1:32 p.m.   reply to: 257 x
Most is voltak elég sokan:
Link

(Miért is 102 éves?...)
     Reply to this


manóbácsi (msg) 257 Oct. 25, 2010, 1:15 p.m.   x
A 102 éves Grill Gábor?
Fasza!
Hát ezért van csak 2 "igazi" motoros országos szinten!!!!!
Bence-Kornél!!!
Slussz passz!!!
Akkor mikor mi mentünk kategóriánként 40-45 motor állt
a startnál!!!!!!!!

     Reply to this


Okta (msg) 256 Oct. 25, 2010, 10:57 a.m.   reply to: 254 x
Egyre jobban sajnálom, remélem jövõre el tudok menni nézni:
Link

Ha jól értelmezem (mily meglepõ...) Grill lett a király:

Link

(Hanyadjára is már?) ;-)
     Reply to this


Okta (msg) 255 Oct. 25, 2010, 10:53 a.m.   x
Hogy mondják kínaiul, hogy TEREPMOTOROSOK? :-)

Link

Itt a dombok császárát választhatták meg. ;-)
     Reply to this


Okta (msg) 254 Oct. 25, 2010, 9:39 a.m.   reply to: 253 x
Mint írtam én sem tudtam menni, de engem is érdekelne, hogy ki kapta a koronát. ;-)

Mindjárt rákeresek.
     Reply to this


manóbácsi (msg) 253 Oct. 25, 2010, 8:55 a.m.   x

Szia Laci!
Mennyien voltatok és ki lett a KING?
Manó
     Reply to this


Okta (msg) 252 Oct. 21, 2010, 2:09 p.m.   x
Most szombaton Királyválasztó:
Link

Családi programom van már hétvégére, de aki tud menjen!
     Reply to this


Felhokep
Hirdetések




Member count: 26573