Please log in

Registration Forgot password






Oldalkocsis akarok lenni
Comment
Előző oldal
Utalatos (msg) 86 Nov. 10, 2018, 9:07 a.m.   reply to: 85 x
Ez így van, de érdeklödő ember vagyok, szeretem az újdonságokat, de mégjobban a nosztalgikus formákat, tárgyakat és szeretek is ezekről beszélgetni, mert alapvetően kiváncsi vagyok szinte mindenre.
Nem gondoltam, hogy ezzel "megzavarom a köreidet".
De igérem ezután csak "női dolgokba" szólok bele. Természetesen semmi sértődés nincs, becsülöm az izlésedet, vonzódásodat, küldetésedet a ritkább járművek iránt.
     Reply to this


Jani55 (msg) 85 Nov. 10, 2018, 8:37 a.m.   reply to: 84 x
Szíved joga szkeptikusnak lenni.
Ha simán csak a műszaki adatokból indulok ki, úgymint tömeg, akksikapacitás, motorteljesítmény, akkor az eautókhoz képest jobbnak, használhatóbbnak tűnik.
Kéretik nem megsértődni, de a szavaidból az tisztán látszik, nem te vagy a célközönség, nem neked gyártották... (nem is akarsz te oldalkocsis lenni)
     Reply to this


Utalatos (msg) 84 Nov. 10, 2018, 7:49 a.m.   reply to: 83 x
Ezeket az aksikat hűteni is kell vagy a bordák csak a design része?
Szkeptikus vagyok én azzal a 165km-es hatótávval is. Itt a Balatonfelvidéken szerintem 100 se jönne össze.
A 13 órás (beépített töltős) töltés pedig egyszerűen nevetséges egy életszerű használathoz, valódi túrázáshoz pedig eleve alkalmatlan.
De legalább jó drága lehet:-(((
Nem bántom tovább, de ha lesz ilyened, vagy akár az új benzinesed szívesen megnézném. Az öregeket mindig körüljárom a rendezvényeken, utcán, használat közben már keveset látok.
Zundappok, BMW-k pedig csak veterán találkozókat gazdagítják, pedig azokban szívesen gyönyörködöm.
     Reply to this




Jani55 (msg) 82 Nov. 8, 2018, 7:53 p.m.   reply to: 81 x
Azt nem tudhatod, mit hoz a jövő, milyen motorokat fogsz venni 10-20-akárhány év múlva. Ha találkozókon, vagy kirándulások alkalmával, vagy bármi okból találkozunk, felülsz rá, kipróbálod, meg fog változni a véleményed és nagyon meg fogsz lepődni! Majd eldöntöd később, akarsz-e ilyen gépet magadnak.

Megbízhatatlan, korszerűtlen... Nagy tévedésben vagy! Elnyűhetetlen, abszolút megbízható, teljesen kiforrott technika. Nincs mi tönkremenjen rajta/benne, egyszerű, nem szervizigényes, mindenki ért hozzá, ezért kedvelik nagyon. A 2000 utániakon az elődmodell minden kényes pontját átdolgozták, minden japán: karburátorok, stb. Nem olcsó játék, (16e Euro-tól), ennek ellenére kb 1év a várakozás rá. A legújabbak már injektorosak, katalizátorosak, máskülönben nem lennének eladhatóak sem az unióban, sem az usában. (nem tudnak eleget gyártani, hiánycikk) Problémás példányokról, esetekről nem nagyon hallani, még a net világában sem, pedig a rosszhír gyorsan terjed... (egyébként meg, mint minden technikai dolognak, ennek is el szabad romlani, nem örökös semmi sem: egy-két karbantartási hiányosságra, elhanyagoltságra visszavezethető meghibásodásról hallani ezt-azt, mint minden más márka esetében)
     Reply to this


Utalatos (msg) 81 Nov. 8, 2018, 8:12 a.m.   reply to: 80 x
Tudom soha nem lesz ilyenem, nem is venném meg, mert valahogy megbízhatatlannak, korszerűtlennek érzem, különösen a blokkját(lehe nem az, de akkor is dolgoznak a régi reflexek, hogy az oroszoktól csak durva, robosztus, energiapazarló dolgok jönnek), szóval ennek ellenére nagyon tetszik.
Talán mert gyerekkort idéz, pedig már az én gyerekkoromban is más motorokkal jártak, talán mert a motorokrol alkotott képemet testesíti meg, vagy mert azt hiszem ezzel valami más dimenzió jelentene a motorozás, talán mert kb.15 éve néztem egy angol gasztro sorozatot, ahol két idős nő fözött, mindig más helyen és egy oldalkocsis Triumph-al közlekedtek?
Nagyon szép, mert az úton levés érzetét kelti bennem. Persze az oldalkocsit elhagynám, de az sem biztos:-)
A cikkben azért van egy szó, ami csípte a szememet: miért van az, hogy egy újságíró nem tud különbséget tenni "légzsák" és "szélzsák" között, mégha egyes nyelvekben lehet azonos is. Ő magyarul írt, ott egyértelmű, miről van szó.
Persze nem ettől vacak a világ:-)))
     Reply to this


Jani55 (msg) 80 Nov. 7, 2018, 10:51 p.m.   x
Ajánlom figyelmetekbe: http://www.automotor.hu/motor/mult-es-jovo-oldalkocsis-ural-dronnal/
     Reply to this


KTib962 (msg) 79 Nov. 7, 2018, 2:39 p.m.   x
Már megint...
     Reply to this


tiberius (msg) 78 Nov. 1, 2018, 6:44 p.m.   reply to: 76 x
Akkor kétfajta Velorex létezett,mert amit én ismertem,abban egy kb. 50 centis "botkormányt" kellett hirtelen hátrarántani a két ülés között,az volt az önindító. De az első önindítós motor a Tatran S 125 volt 1967-ben, (az ára 7600 Forint) dinaster volt benne,a dinamó és starter szóösszetételből adódik az elnevezés. Ha áramot kapcsolok rá,indít,ha forgatom áramot termel. 2 db 12 voltos akku működtette. (az 1960-as 500-as BMW már tudta ugyanezt)
     Reply to this


gezasz (msg) 77 Oct. 31, 2018, 12:01 p.m.   x
y
     Reply to this


varajani (msg) 76 Oct. 30, 2018, 9:08 p.m.   reply to: 75 x
A bőregérben is ezt használta a JAWA indítómotor-generátor üzemben.
     Reply to this


KTib962 (msg) 75 Oct. 30, 2018, 9:36 a.m.   reply to: 70 x
Ebben a motor-generátor kombiban jók az elvtársak, már a T-55-ös harckocsikon is használták, igaz ott csak indítómotor volt ha jól rémlik.
     Reply to this


nferro (msg) 74 Oct. 29, 2018, 7:51 p.m.   reply to: 69 x
Megoldható. Ha az oldalkocsi is hajtva van, akkor trükköseb, a crova szárat elhajtja, ha azzal akarja az emer rögzítani a kihajtást. Ha szóló a hajtás, az nagyjából de. Leakaszt és gyááá.
     Reply to this


Itil900 (msg) 73 Oct. 29, 2018, 3:40 p.m.   reply to: 62 x
Még a drótok is kilátszanak! Speckó beázásmentes orosz kötés???:)))
     Reply to this


Itil900 (msg) 72 Oct. 29, 2018, 3:39 p.m.   reply to: 62 x
Jaj jaj
     Reply to this


Utalatos (msg) 71 Oct. 29, 2018, 9:04 a.m.   reply to: 70 x
Jó, igazad van. Azért mégis csak nőből vagyok:-) Legalább azt díjazhattad volna, hogy ennek ellenére mennyire megfogott a látvány és a téma!:-)))
Akkor az a csatlakozás kizárólag a töltést, világítást, akkuk kapcsolatát szolgálja és az oldalkocsinak nincs külön, szinkronizált meghajtása.
Értem.
És mekkora teljesítménye van az e motornak? Meg hatótáv, végsebesség, stb, mert látom a BMW is megcsinálta a saját e motorját?
     Reply to this


Jani55 (msg) 70 Oct. 29, 2018, 8:47 a.m.   reply to: 69 x
62-es képet nézd meg jobban, a meghajtó e-motor a hagyományos kardántengelyen keresztül hajtja a hátsó kereket.
Az akksiegységek a hagyományos tank-motor helyén és az oldalkocsi csomagterében.
Töltő, energia-visszatápláló elektronikák hálózatról működik, erős lejtmenetben, féküzemben automatikusan töltő üzemmódba kapcsolnak, ekkor az e-motor generátorként működik.
     Reply to this


Utalatos (msg) 69 Oct. 29, 2018, 8:09 a.m.   reply to: 66 x
Azért a benzines még mindig jobban néz ki. Azt szívesen kipróbálnám, ha oldalkocsi nélküli, szoló változatban is gyártják. Gondolom, nem egyszerűen csak lekapcsolják az oldalkocsit róla.
Hülye vagyok hozzá, de tetszik a kinézete és már arra gondoltam, lányként mekkora királyság lenne egy ilyennel járni:-)
Az oldalkocsist is ki tudnám használni, gyerekmotoroztatásra, ami persze a saját ovisaimmal tilos, illetve olyan felelősség, amit én nem engedek meg magamnak, de több olyan rendezvényen voltam, ahol szinte a legnagyobb sikere az oldalkocsisoknak volt.
Az e-ural szerintem csúf és nem is értem, milyen elven müködik.
Eddig csak olyan elektromos motorokat láttam, amiknél a kerékagyon volt a motor. Ez a láncot hajtja központilag? És az oldalkocsinál? Mert a benzinesnél ugye kardántengellyel viszik át a hajtást?
Azért környezettudatos emberként egy jó elektromos robogóra szívesen beneveznék:-)
Szünetünk van, ezért ne toljatok le, hogy munkaidőben miért fórumozok!
     Reply to this


Jani55 (msg) 68 Oct. 29, 2018, 6:52 a.m.   x
URAL evolúció legújabb tagja: E-URAL
     Reply to this


Jani55 (msg) 66 Oct. 29, 2018, 6:50 a.m.   x
E-URAL
     Reply to this


Jani55 (msg) 63 Oct. 28, 2018, 11:13 p.m.   x
E_URAL
     Reply to this


Jani55 (msg) 62 Oct. 28, 2018, 11:11 p.m.   x
Itt az E-URAL
     Reply to this


Jani55 (msg) 61 Dec. 30, 2017, 8:10 p.m.   x
Délutáni kanyar a Vértesben:
     Reply to this


Jani55 (msg) 60 Nov. 28, 2017, 7:59 a.m.   x
4.00x19 URAL eredeti orosz 4db külső+belső+védőszalag 10 éves, 10ekm-t futott, kompletten eladó. Futófelület kb élete felénél, nem javított, nem volt defektes, egyben 10eFt.
     Reply to this


Jani55 (msg) 59 Nov. 24, 2017, 3:18 p.m.   reply to: 57 x
Van egy katalógusom, amiből rendelni tudsz olyan csomitartót, ami nekem van.

https://www.ebay.de/itm/Zubehoerkatalog-URAL-DNEPR-ENFIELD-Origialkatalog-plus-Preisliste-Enfield-/192360594148

Bármikor érkezhetsz, elviheted, nekem már nem kell.
     Reply to this




Attila85 (msg) 57 Nov. 22, 2017, 11:24 a.m.   reply to: 56 x
Bocsánat lehet, hogy nem volt egyértelmű...

Jani55 nek volt egy posztja 2016. szeptember 3-án Viktormegyében cimmel.
Azon a képen láttam a motort.
     Reply to this


Attila85 (msg) 56 Nov. 22, 2017, 11:20 a.m.   reply to: 40 x
Szia!

Van egy Dnepr MT16 os motorom és pontosan olyan oldalkocsi pótkerekére szerelhető csomagtartót keresek, mint amilyen ezen a képen van.
Tudnál-e tippet adni, hogy hol kaphatnék ilyet. Köszönöm a választ előre is.
Attila Kecskemétről.
mail: csertoatyi@gmail.com
     Reply to this


Jani55 (msg) 55 Oct. 24, 2017, 7:02 p.m.   x
Új modell:
     Reply to this


Jani55 (msg) 54 Oct. 21, 2017, 9:32 a.m.   x
IMZ
     Reply to this


Jani55 (msg) 53 Oct. 21, 2017, 9:29 a.m.   x
75 éves az IMZ (Irbit Motocikle Zavod).
     Reply to this


Jani55 (msg) 52 April 19, 2017, 9:16 p.m.   reply to: 51 x
Köszönöm, megtaláltam én is, (két irányból is).
     Reply to this


varajani (msg) 51 April 19, 2017, 3:52 p.m.   reply to: 50 x
Ha már van oldalkocsid, ezt ki ne hagyd!
http://onroad.hu/2017/04/18/oldalkocsis-motorok-versenye-a-bajkal-to-jegen-extrem/
     Reply to this


dlsatya (msg) 50 April 6, 2017, 11 a.m.   x
Dönthető oldalkocsit készítésével foglalkozik itt valaki? Vagy ismertek ilyen személyt?
     Reply to this


varajani (msg) 49 April 5, 2017, 11:23 a.m.   reply to: 47 x
Úgy értettem, hogy az új motor a gyári promóciós videón nagyon szép. A házilag épített összkerékhajtású szerkezet nem szép, de igen hasznos,mert kihúzta a sárból az egész kócerájt!
     Reply to this


csanyi (msg) 48 April 5, 2017, 8:52 a.m.   x
Ééés itt a nem szép és csak adott helyzetekben hasznos változat is, 2.30 körül látható miképp kell vele menni:): http://www.youtube.com/watch?v=UFK4A2XczlI
     Reply to this


Jani55 (msg) 47 April 5, 2017, 8:37 a.m.   reply to: 46 x
"Ez nem olyan szép, de hasznos!" Ne haragudj, de ez így értelmezhetetlen, (minthogy a fordítottja is: nem olyan ronda, de haszontalan!)
Szép, kecses, csinos, vagy ronda, kecstelen, ízlés, megítélés dolga és erősen szubjektív. Hasznos, vagy kevésbé hasznos, esetleg haszontalan, a használó igényei, a használat módja alapján lehet változó, sőt az is lehet, egyáltalán nem használjuk ki a gép biztosította tulajdonságokat, lehetőségeket.
Szerintem mindkettő szép (a maga módján), a hasznossága is alapvetően ugyanaz (miután ugyanarról a gépről, típusról, de újabb és értelemszerűen korszerűbb modellváltozatról van szó).
     Reply to this


varajani (msg) 46 April 4, 2017, 12:21 p.m.   reply to: 45 x
Ez nem olyan szép, de hasznos!
https://www.youtube.com/watch?v=TLr-7nPFQBs
     Reply to this


Jani55 (msg) 45 April 4, 2017, 9:48 a.m.   x
Tessék nézni: https://www.youtube.com/watch?v=fBpdISGeux8
     Reply to this


Jani55 (msg) 43 April 4, 2017, 9:48 a.m.   x
Tessék nézni: https://www.youtube.com/watch?v=fBpdISGeux8
     Reply to this


Jani55 (msg) 44 April 4, 2017, 9:48 a.m.   x
Tessék nézni: https://www.youtube.com/watch?v=fBpdISGeux8
     Reply to this


Hr.Geiger (msg) 42 Feb. 18, 2017, 3:21 p.m.   reply to: 40 x
Jól néz ki a fogatod! :-)
Az utóbbi id?szakban " rákattantam" én is az " autózás el?szobájára", talán nem véletlenül, hisz apró gyerekként egy Duna oldalkocsiban szocializálódtam, ami nagyapám T5-ös Pannóniájához volt kapcsolva. Valószín?leg ez lehet az oka ennek a nosztalgikus vonzódásnak a háromkerek?ek felé. Viszont az URAL-t túl drágának tartom, azért akárhonnét is nézzük, ez egy lassan 80 éves m?szaki színvonal, eljárt már felette az id?. ( A BMW 1938 február 18-án mutatta be az R71-es modelljét, amir?l a szovjet elvtársak megkezdték a másolást 1941-ben. ) Nem is értem, hogy az oroszok miért nem követték a fejlesztésekben az etalon BMW-t? Valószín?leg ez is lehet az oka, hogy a hazai piacon alig tudnak már eladni, ha a bolond amerikaiak nem zsongtak volna be a márkáért, akkor már lelakatolhatták volna az irbiti gyárat. :-) Bájos, nosztalgikus a motorozás romantikus id?szakába repít vissza az Ural, de én inkább egy ilyen fogatban gondolkodom..., a szóló motorkerékpár már a garázsban van hozzá. :-)
     Reply to this


Jani55 (msg) 41 Feb. 17, 2017, 11:35 p.m.   x
A márka: https://www.youtube.com/watch?v=UUZOzT4F0DI
     Reply to this


Jani55 (msg) 40 Sept. 3, 2016, 10:05 p.m.   x
Viktormegyében
     Reply to this


Jani55 (msg) 39 Aug. 30, 2016, 6:06 p.m.   reply to: 25 x
Most visszaolvasva, 4 év és 33ekm után jelezném, semmi probléma, abszolút üzembiztos, nyáron-télen, esõben, bármikor, bárhol indul és megy (hegynek-völgynek, földúton, hóban, sárban,) maximális megelégedésemre.
Az új gumigarnitúrák, 1db új akksin, 2db új gyertyán (olajak+szûrõkön), 3x-i szelephézag ellenõrzésen (egyszeri állításon) kívül hozzányúlni semmihez nem kellett, minden gyári, eredeti.
     Reply to this


freund (msg) 38 Aug. 29, 2016, 10:50 a.m.   x
Sziasztok!
BMW R1100RT-hez keresek oldalkocsit.
Tud valaki valami infóval szolgálni?
Köszönöm.
     Reply to this


Jani55 (msg) 37 Aug. 25, 2016, 11 p.m.   x
Nagyon komoly! Link
     Reply to this


Jani55 (msg) 36 Sept. 30, 2015, 9:04 p.m.   x
4.00X19 URAL új, gyári eredeti gumikat keresek megvételre.
Ismét aktuális, megint nem tudok beszerezni.
(Esetleg 4.10x19 is megfelel)
Elõre is köszönöm.
     Reply to this


Macko (msg) 35 Feb. 4, 2013, 10:25 a.m.   reply to: 34 x
Én elajándékoztam a Jaffát...
     Reply to this


Rudo (msg) 34 Feb. 4, 2013, 10:03 a.m.   x
Nekem is volt egy 350-es jaffám oldalkocsival szép gyári állapotban,mikor meguntam alig tudtam elsütni 30eft-ért (kb10 éve) most meg látom 300körül beszélgetnek,wazze....
Mostani IZS-em is oldalkocsis volt de hozzám már szólóba jött,rajta a kapcsolódási pontok mindenhol,ha találnék emberi áron hozzá kocsit biztos rámennék a dologra,komoly feeling.
     Reply to this


qqriq64 (msg) 33 Feb. 3, 2013, 6:34 p.m.   reply to: 32 x
Nagyon jóóóó!
Imádtam az oldalkocsis motoromat.

     Reply to this


Pampusz (msg) 32 Feb. 3, 2013, 6:11 p.m.   x
Oldalkocsi örömei.:))) Link
     Reply to this


gazesmas (msg) 31 Feb. 3, 2013, 5:57 a.m.   reply to: 30 x
Szia. Gumim nincs. Van viszont pár eredeti alkatrésem. Kipufogó, Chopperes lábtartó, új gyári oldalkocsi ülés. Meg a fene tudja micsodák.
     Reply to this


Jani55 (msg) 30 Feb. 2, 2013, 8:46 p.m.   x
4.00X19 URAL gyári eredeti gumikat keresek megvételre.
Ha tud valaki valamilyen megoldást, kérem, jelezze.
Köszönöm.
     Reply to this


varajani (msg) 29 June 7, 2012, 10:39 p.m.   reply to: 28 x
Nekem is volt egy MZ-m, de nem szerettem meg.
     Reply to this


gazesmas (msg) 28 June 7, 2012, 6 p.m.   x
A lényeg inkább az, hogy uralt az vesz aki veterán motor kedvelõ.
Oldalkocsist az, akinek volt, vagy valóban meg akar tanulni motort vezetni. :))))))
     Reply to this


rosejblee (msg) 27 June 6, 2012, 11 a.m.   reply to: 26 x
Igen ez a lényeg,õ már negyvenöt,és 5-9.Nagy külömbség,az még vasból van.
     Reply to this


uraltom (msg) 26 June 6, 2012, 10:14 a.m.   x
Én 10 éve gyilkolok egy m63-ast,van elõnye is hátránya is,3 éve csak tankolni kellett.Könnyen javítható(kalapács,csavarhúzó,féltégla:))Szerethetõ gép.Nyilván nem vagyunk egyformák,valakinek nem jön be.De ha megállok vele valahol,akkor mindig csodálják.Tiszteletet ébreszt.Ja és 45 éves!
     Reply to this


varajani (msg) 25 June 6, 2012, 9:58 a.m.   reply to: 23 x
Hadmérnök barátomnak volt. Nagyon sokat dolgozott rajta, hogy üzembiztos legyen. Nem ajánlotta ezt a modellt.
     Reply to this


Jani55 (msg) 24 June 6, 2012, 8:46 a.m.   reply to: 23 x
savanyú, nagyon savanyú...
     Reply to this


rosejblee (msg) 23 June 5, 2012, 7:28 p.m.   reply to: 22 x
Én kérek elnézést a szar nagyképû válaszod miatt.Akkor nyugodtan vegyél belõle,mert te megteheted,és használd egészséggel.A valós fõtengely,kuplung,váltó,elektromos problémákkal meg ne foglalkozzunk:)De csak halkan jegyezném meg,én már 2005-ben mentem,használtam ilyen(nagyon jó motort)sõt le is foglalóztam,de a jó szerencsém tovább vezérelt.Nem kérek választ,elõre is köszönöm.
     Reply to this


Jani55 (msg) 22 June 5, 2012, 4:19 p.m.   reply to: 21 x
Tájékozódj! Az új tulajdonosi kör a legnagyobb hangsúlyt a problémás részek "átdolgozására" fektette! Ha valakik, õk tudták/tudják a gyenge pontokat. Minden javítva, ha sorolhatom: már 30kW-os, emelt kompressziójú motor, japán karburátorok, gyertyák, aksi, stb, erõsített fékszerkezet, törekedtek rá, hogy a szigorúbb emissziós követelményeknek is megfeleljen (katalizátor), csendesebb, stb.
Az anyagminõséggel eddig sem volt különösebb probléma.
Trehány munka? Már ez sem igaz!
Sikerüket a piac díjazza, nem tudnak eleget gyártani(!), annak ellenére, hogy 10eEuro, ill. 14.500$ az ára!
Lentebb belinkeltem, ott meg lehet nézni a videokat, hogy mire is alkalmas ez a gépezet! Nem tudom, ezt más kibírná-e?
Biztonságos, erõs szerkezet, maximális megelégedésemre.
"A mai gyártásúak szart sem érnek" neked, mert nem tudsz, vagy nem vagy hajlandó ennyit fizetni érte! (az 5-6 éves példányok is 1.6-1.7MFt -nál kezdõdnek...)
Az Agárdi találkozón egymás mellett a báttyukkal, és két másik teljesen újszerû darab (a fekete tulajával nem tudtam találkozni).
     Reply to this


rosejblee (msg) 21 June 5, 2012, 2:28 p.m.   reply to: 19 x
Sajnos ez nem így van,mert a mai gyártásúak már sajnos szart sem érnek a trehány munka végzés,és a pocsék anyag minõség miatt.Nem véletlen volt szinte mind eladó már az 1 éves koruk elõtt.Magam is szemeztem eggyel,de a jó szerencse tovább vitt.Pedig külsõre az embernek igen fáj a foga rá.Még mindig azt mondom,kimész veszel a szájízednek megfelelõt,Lehet az ultra modern 3 személyes,vagy régi vágású, akár érvényes papírok nélkül is,majd P rendszám,és csak a jaszkarizás marad:)
     Reply to this


Mi legyen (msg) 20 June 5, 2012, 1:46 p.m.   x
Most volt itt nálam a Csabi. Saját bevallása szerint kb 5 éve nem frissítette a honlapját,mert nincs ideje rá. Most ládázott be Portugáliába valamint Norvégiába 3 oldalkocsit. Az intruderre készített oldalkocsiról fotó van nálam,de erröl a géprõl nem tudom feltenni.Ahogy lesz rá idõm,felrakom. Az ára 1 millió alatt van levizsgáztatott állapotban. A vizsgáztatás most lesz majd.
     Reply to this


Jani55 (msg) 19 June 5, 2012, 8:57 a.m.   x
A Varához kb 2MFt lett volna az oldalkocsi, a szükséges kellékekkel, újonnan. Ezután jött volna az engedélyeztetés, az összeépítés, a vizsga. (és ez az, ami nem megy magyarországon)
Az Ural újonnan 14.500$ Nincs semmi probléma, ezer éves, erõsen túlméretezett gyári konstrukció, mindent kibír!!! (lásd a videokat Link )
     Reply to this


Mi legyen (msg) 18 June 4, 2012, 4:56 p.m.   reply to: 17 x
Sok a munkája ezáltal nem igazán internetezik és nem frissül a honlapja,de azért itt látható pár információ. Ha írsz neki akkor hivatkozz a Gyurira az intruderesre.

Link
     Reply to this


gazesmas (msg) 17 June 4, 2012, 3:06 p.m.   x
Szia, összehoznál vele?
     Reply to this


Mi legyen (msg) 16 June 4, 2012, 12:26 p.m.   x
Egy haverom aki kb 2 hetente látogat meg engemet,készít oldalkocsikat,fõleg nyugatra. Az itteni legutolsó munkája egy 1500-as intruderre készült. Még az én gépemet nézte meg elõtte,h hogyan smint tudja majd összehozni. :))
     Reply to this


qqriq64 (msg) 15 June 4, 2012, 10:27 a.m.   x
Valamikor Krisztus elõtt, megboldogult ifjúkoromban eladtam a szóló Zündappomat és megvettem az oldalkocsis BMW-t. Elõtte a haverom szintén vett egy oldalkocsis R51-est és elsõ útja a villanyoszlopnak ment. Ebbõl okulva nem akartam Tiszatenyõrõl lábon hazajönni vele merthogy soha nem vezettem oldalkocsist.
Aki meg akarta venni a Zündappot az maszek fuvarozó volt egy fixes IFA-val és úgy beszéltem meg vele hogy eladom neki ha hazahozza a BMW-t az alföldrõl. Így is történt és bizony néhány napba beletellett mire átszoktam az oldalkocsisra.Szokni kell hogy bátran húzd a kormányt nem testtel irányítod. Amúgy nagy élmény az oldalkocsis megvan a maga hangulata.
     Reply to this


tsanyi (msg) 14 June 4, 2012, 8:16 a.m.   reply to: 12 x
Ha jól emlékszem 2005 óta nehezítették meg vagy inkább tették lehetetlenné az összeépítéseket sõt az egyedi gyártást is, errõl az aki a motoros utánfutókat gyártja tudna mesélni.......igazából szerintem ennek nincs elfogadható oka......valakik vagy pénzt láttak benne vagy csak simán a bürokraták gyõzelme az ész felett.
     Reply to this


varajani (msg) 13 June 3, 2012, 9:44 p.m.   reply to: 12 x
-Külföldrõl vásárolni egy oldalkocsis Varaderot, majd a saját szóló motorodat eladni?


     Reply to this


Jani55 (msg) 12 May 8, 2012, 9 a.m.   x
Oldalkocsis akartam lenni... Meglévõ HONDA Varaderora szerettem volna (volna, volna) oldalkocsit. Egy évem ment rá...
2012-ben, ezt gyönyörû hazánkban szinte lehetetlen megoldani (vagy, ha lehetséges is, annyiba kerül, hogy egy új oldalkocsis 750-es URAL behozva, forgalomba helyezve is bõven belefér, sõt olcsóbb). De a bizonytalan kimenetelû dologba nem megyek bele...
Nem nagyon értem a Közlekedési Hatóság merevségét, vagy inkább úgy kell mondanom: részükrõl, mintha nem létezne ez a kategória!
Ha valaki esetleg a NKH részérõl itt magyarázatot adna, biztosan szívesen vennénk, többünket érdekelne.
(1994-ben, vettem egy féléves 3102-es Volgát, magam építhettem át dízelre, az enyém volt az elsõ és a mai napig egyetlen az országban, amelyikbe Nissan LD28-as, soros hathengeres D került. Minden szükséges engedélyt megkaptam a Szfehérvári akkori Közlekedési Felügyelettõl. Magam terveztem, építettem össze, vizsgáztattam, egyetlen kikötés volt: a végleges állapotról nyújtsam be a tervet a vizsga napján és 2 hónap alatt fejezzem be, vigyem vizsgára... A vizsga nem volt rendkívüli, simán átment és az átminõsítést is megcsinálták, ha jól emlékezem, az egész hatósági összköltség 10eFt ba belefért...)
     Reply to this


tsanyi (msg) 11 Dec. 5, 2010, 1:29 p.m.   x
Hogy lehet P rendszámhoz jutni?...
     Reply to this


Macko (msg) 10 Dec. 5, 2010, 5:41 a.m.   reply to: 9 x
A P rendszámot azt milyen feltételekkel lehet ma beszerezni és mennyibe kerül? Ha jól tudom, 2010 eleje óta már külföldre is mehetsz vele?

(Amúgy ne felejtsd el, hogy P rendszámmal mindig egy buzi nagy keményfedeles könyvvel rohangálsz, amit elég sûrûn írogatnod is kell.)
     Reply to this


rosejblee (msg) 9 Dec. 4, 2010, 8:16 p.m.   x
Dolgozna vele annyit a tököm.Ráépítenék kintrõl bármit ami megtetszik,és vennék egy p rendszámot,oszt nyalják ki a seggedelmem.
     Reply to this


tsanyi (msg) 8 Dec. 4, 2010, 1:38 p.m.   reply to: 7 x
Csak pár éve(2-3) nem lehet, elõtte nem volt gond ez, csak valami okos kitalálta, hogy csak a gyári jó, persze mert ebbõl nem esett le nekik semmi..:))
     Reply to this


Macko (msg) 7 Dec. 4, 2010, 1:30 p.m.   reply to: 6 x
Biztos hogy le lehet vizsgáztatni, Ottó Bácsiénak is magyar rendszáma volt!

Link


     Reply to this


tsanyi (msg) 6 Dec. 4, 2010, 9:47 a.m.   reply to: 5 x
Jó, hogy ezeket mindenhol le lehet vizsgáztatni csak nálunk nem......szép is a hatalom az érdemtelenek kezében.....azt hiszem, hogy egy XX-et láttam hirdetni tavaly lila színben oldalkocsival......amúgy újonnan ha van gyári összeépítési papír akkor lehet csak utólagos összeépítés tilos ha jól sejtem..
     Reply to this


Macko (msg) 5 Dec. 4, 2010, 9:38 a.m.   x
Ottó Bácsi fogata az EML cégtõl származott. Suzukiból ha jól nézem, VX800 átépítésük van, de fotót nem találtam róla.

Link


     Reply to this


tsanyi (msg) 4 Dec. 4, 2010, 9:26 a.m.   reply to: 3 x
Amikor most vizsgáztattam az oldalkocsisomat azt kérdezték elsõre, hogy már benne van-e a forgalmiban mert pár éve tilos MO-n az utólagos összeépítés.....nem tudom ez miért jó pedig új gépen is jól mutatna egy szép oldalkocsi...
     Reply to this


Larten (msg) 3 Sept. 11, 2009, 9:31 p.m.   x
Mert korábban megigértem hogy utána nézek,

Cimbi sok régi motor és oldalkocsi gazdája amikor elmondtam a problémádat anyit javasolt,
hogy ny-európábol kell behozni, már 200 eFt körül beszerezhetõ.
Lényeg hogy legyen rendben a papírja.

Õ próbált többször oldalkocsit vizsgáztatni, amihez lellett volna származási igazolás, hogy közúti forglomra tervezték és gyártották.
Az old-timerekre persze nem volt neki.


Ha építeni akarsz, ugyan az a helyzet mint pl. az utánfutóval.
tervrajz, ami lehet tipusterv is az Autó Felügyelettõl,
..vagy egyedi terv egy jogosult tervezõtõl,
midezt engedélyezik, majd építheted de nem te,
hanem aki építhet gépjármûvet.

ezután jöhet az elsõ forgalomba helyezés

Itt magyarországon ez rendkívül körülményes és sokáig tart.
Õ erre azt modta, hogy lehetetlen.

Marad a külföldrõl behozott papírokkal randelkezõ oldalkocsi.

Állítólag már két személyes is létezik

és ha ezek után nem lankadtál, hát sok sikert:

Larten
     Reply to this


gazesmas (msg) 2 July 14, 2009, 9:06 p.m.   x
Bocsi, csak azért írok, hogy lássátok kérésem!
     Reply to this


gazesmas (msg) 1 July 14, 2009, 5:58 p.m.   x
Szeretnék egy SUZUKI 800 Intruder-e egy oldalkocsit. Van egy cég, Szekszárdon, de elég érdekes, mert nem válaszol semmire. Így szeretnék más infókat begyûjteni az ügyben. Az említett cég honlapján van egy amelyik tetszene, de lhet más hasonló is. A papírozása is érdekel.
A cég: www.prohi.hu a tipus PROHI 2.
Köszi.
     Reply to this


Felhokep
Hirdetések




Member count: 26763