Please log in

Registration Forgot password






HONDA CX/GL (öreg járgányok fóruma)
Comment
Előző oldal
GaST (msg) 125 Dec. 6, 2015, 10:32 a.m.   x
Sziasztok! Van 1 eladó COMSTAR elsõ kerék, komplett METZELER gumival (a gumi is régicske), ujszerü féktárcsákval, ha komolyan érdekel valakit Balassagyarmattól 15km-re lakom, ... esetleg Rétság - Szendehely-Vác-ig el is hozom, persze ha jó árat kínál valaki.
     Reply to this


truck33 (msg) 123 March 7, 2014, 7:09 p.m.   x
Köszönõm a segítségeteket!
     Reply to this


Gary (msg) 122 March 6, 2014, 8:19 p.m.   reply to: 120 x
Szia!
Neked is és édesapádnak is ajánlom a www.cx-gl.hu
oldalt! Ott segíthetnek beszerezni dolgokat, amire szükséged van!
     Reply to this


varajani (msg) 121 March 6, 2014, 7:29 p.m.   reply to: 120 x
Fõképpen USA-ból, esetleg Hollandia, Németország
     Reply to this


truck33 (msg) 120 March 6, 2014, 6:47 p.m.   x
sziasztok!Édesapámnak van egy gl1200 interstate és érdeklödnék hogy alkatrészeket honnand tudnánk szerezni hozzá!Elõre is köszönöm a segitséget
     Reply to this


Gary (msg) 118 Feb. 14, 2014, 9:36 p.m.   reply to: 117 x
Szia!
Üdvözöllek én is!
Nagyobb fórumot errõl a típusról jóbarátaimnál találsz a www.cx-gl.hu oldalon!!!!!!!
Ajánlom figyelmedbe! Regisztrálj és lépj be közéjük! Jó csapat!
Üdv: Gary
     Reply to this


Termonukleariscsatamenyet (msg) 117 Feb. 7, 2014, 7:20 p.m.   x
Egyébként üdvözlök mindenkit a csoportban! Jómagam egy GL 1100 boldog tulajdonosa vagyok!
Képek a vasról:

     Reply to this


Termonukleariscsatamenyet (msg) 116 Feb. 7, 2014, 7:15 p.m.   x
A mindenit! Szép lesz, ha elkészül!
     Reply to this


Gary (msg) 115 Feb. 6, 2014, 4:39 p.m.   x
láda
     Reply to this


littyes (msg) 114 Dec. 12, 2012, 8:31 p.m.   x
eLADÓ egy 3,50-19 METZELLER PERFECT 57S ME77 elsõ gumi!
ár:20000 Ft
Gyári új, új ára 25500Ft
Tel: 06204750577
     Reply to this


littyes (msg) 113 Oct. 15, 2012, 9:09 p.m.   x
elment aludni
     Reply to this


Gary (msg) 112 Sept. 3, 2012, 6:15 p.m.   reply to: 109 x
Regisztrálj be a magyarországi cx-gl klubba!
www.cx-gl.hu
itt minden segítséget megkapsz!
Üdv: Gary
     Reply to this


meszizs (msg) 111 Sept. 1, 2012, 10:25 p.m.   reply to: 109 x
Szia!
Vegyed fel a kapcsolatot Juhász Béla barátommal Atkáron/Gyöngyös mellett/ lakik.
Címe: majesty250@freemail.hu
Szerintem Õ tud segíteni, hivatkozhatsz rám is!
Mészi
     Reply to this


varajani (msg) 110 Sept. 1, 2012, 11 a.m.   reply to: 109 x
Rövidebbre lemunkálni a szelep végét, és egy rá illeszkedõ fém kupakot készíteni?
     Reply to this


Laszlo (msg) 109 Aug. 31, 2012, 4:55 p.m.   x
Felújítás alatt áll egy 1987-es kiadású HONDA CX 500-as motor.

2 kipufogó és 1 db szívó szelep kellene hozzá.
kopott a szárak vége. A zárófelülettel semmi gond.
Tud-e valaki segíteni? Ötlet?
Jó állapotban lévõ használt alkatrész olcsóbb lenne.

     Reply to this


Gary (msg) 108 July 11, 2012, 11:57 a.m.   x
A Vas!
     Reply to this


Gary (msg) 107 March 2, 2012, 10:25 p.m.   x
Viki
     Reply to this


Gary (msg) 106 March 2, 2012, 10:04 p.m.   x
kremona
     Reply to this


varajani (msg) 105 Aug. 31, 2011, 9:14 p.m.   reply to: 104 x
1200 jobban néz ki, a sok extrával.
     Reply to this


Gary (msg) 104 Aug. 31, 2011, 8:04 p.m.   reply to: 103 x
Most már kezd elérhetõ ára lenni a Goldinak. Nekem is az 1200-es és az ezeröcsi tetszik.
     Reply to this


varajani (msg) 103 Aug. 31, 2011, 7:27 p.m.   reply to: 102 x
Nekem sokáig álmaim netovábbja volt az 1200-es. Rengeteg fotót készítettem róluk, prospektusokat, alkalmi kiadványokat gyûjtögettem. De sohasem vettem ilyen motort végül is. Késõbb beleszerettem a túraendúróba.
     Reply to this


Gary (msg) 102 Aug. 31, 2011, 7:09 p.m.   x
Saját kezem munkája! Még most is sajog bele néhány ujjam.
Persze nem az én masinám. (bérmunka)

     Reply to this


varajani (msg) 101 Aug. 31, 2011, 7:03 p.m.   reply to: 100 x
Saját v. bérmunka?
     Reply to this


Gary (msg) 100 Aug. 31, 2011, 7:02 p.m.   x
Ja !
Most lettem kész vele tegnap!
     Reply to this


varajani (msg) 99 Aug. 31, 2011, 6:59 p.m.   reply to: 98 x
Úgy látom kitaláltam.
     Reply to this


Gary (msg) 98 Aug. 31, 2011, 6:58 p.m.   x
1200 Goldwing generátor!!
     Reply to this


varajani (msg) 97 Aug. 31, 2011, 6:57 p.m.   reply to: 96 x
Újra kellett tekercselni?
     Reply to this


Gary (msg) 96 Aug. 31, 2011, 6:54 p.m.   x
1200-es Goldwing generátor
     Reply to this


Gary (msg) 95 April 20, 2011, 8:56 p.m.   x
Ja a motoros pálinka!
:-)
Egy kis ragadozó a csatornában!
Küsz hadsereg!
     Reply to this


Gary (msg) 93 April 3, 2011, 1:54 p.m.   reply to: 92 x
Kösz szépen!
     Reply to this


varajani (msg) 92 April 1, 2011, 1:37 p.m.   reply to: 90 x
Gratula!
Tetszik!
     Reply to this


csoves (msg) 91 April 1, 2011, 11:22 a.m.   reply to: 90 x
Minden elismerésem a tiéd,ügyes vagy!!!!!!!!!!!!!!!!
     Reply to this


Gary (msg) 90 April 1, 2011, 7:48 a.m.   reply to: 89 x
Terminátorosan oldottam meg: Szövet a fém vázon, azaz horganyzott lemezbõl elkészítettem a ládát. Szegeccsel és ónozással rögzítettem mindent. Beépítettem a zárat. A Tatabányai "Car-pitos" csapattól beszereztem a bélésszövetet és a textilbõrt, amivel az ülésemet is áthúzták, majd egy festékszóróval felhordható spec. ragasztóval felragasztottam a mintákat amit bevontam a külsõ fedõbõrrel és így kaptam a domború mintákat. Persze minden visszahajtott bõrt bedolgoztam a lemez visszahajtása alá. Nem zörög, mert 8 csavarral rögzítettem a saját készítésû csomagtartón, ami szintén ehez készült.
     Reply to this


varajani (msg) 89 March 31, 2011, 5:22 p.m.   reply to: 88 x
Fából kifaragtad a formát és belepréselted a nedves bõrbe?
     Reply to this


Gary (msg) 88 March 31, 2011, 10:08 a.m.   reply to: 86 x
Hali!
Hát ebbe befér 2 sisak kényelmesen és egy kalózládát formáztam meg amikor csináltam!
     Reply to this


papi (msg) 87 March 29, 2011, 10:29 p.m.   x
Sziasztok!
Maradt egy Sabre hátsó felnim.Ha valakit érdekel írjon árban + egyezünk.
Üdv,papi
     Reply to this


varajani (msg) 86 March 29, 2011, 8:53 p.m.   reply to: 85 x
Én is kétszer tekertettem meg annak idején. Elõször nem olajálló lakkot használt a mester. De volt annak a motornak még sok baja azon kívül.
Úgy látom szeretsz nagy kofferbe pakolni:-)
     Reply to this


Gary (msg) 85 March 29, 2011, 7:57 p.m.   x
Még egy Honda cx500c generátor
Azt a kutya fáját!
     Reply to this


Gary (msg) 84 March 29, 2011, 7:54 p.m.   x
Honda cx500 generátor javítása
     Reply to this


Gary (msg) 83 May 24, 2010, 1:11 p.m.   x
Elkészült a nagy mû!
     Reply to this


varajani (msg) 82 April 27, 2010, 10:13 p.m.   reply to: 81 x
Tedd fel azt is , amikor elkészült!
     Reply to this


Gary (msg) 81 April 17, 2010, 10:22 p.m.   x
Na most indul az összepakolás!
     Reply to this


varajani (msg) 80 March 9, 2010, 5:42 p.m.   reply to: 79 x
Én már csak motorozni szeretek, nem szerelni. Most már a szervizt is kiképzett szerelõvel csináltatom. Bowden kenést, gumicserét, mindent.Szezon végén mindent megcsinál ami szükséges, tavasszal meg- hajts!
     Reply to this


Gary (msg) 79 March 8, 2010, 4:22 p.m.   reply to: 78 x
Érdemes lesz belekukkantani a motorba!
Én élvezem a felújítás minden percét, csak már kész lenne...!
     Reply to this


varajani (msg) 78 March 6, 2010, 10:23 p.m.   reply to: 77 x
Ez elég sok hiba. Jövõ év végén már az enyémben is lesz 100E km.
     Reply to this


Gary (msg) 77 March 5, 2010, 6:25 p.m.   reply to: 76 x
Én is így gondoltam, de nem bántam meg, hogy szétszedtem, mert sok mindenre fény derült. Pl: Vezérmûlánc megnyúlt, láncvezetõ kopott és eltört a rögzítése az egyik fixnek. A láncfeszítõ racsnis tengelye oldalra koptatta a házát és cserélni kell. A blokk alatti szûrõt ami az olajpumpa elõtt van érdemes olajcserénként is leszedni, nem csak a gyári szûrõt kicserélni, mert rengeteg koszt, tömítésdarabkát, fémpikkelyt beszív. Ha ez bejut az olajpumpába azt károsíthatja. Cseréltem a váltónál a görgõs pozicionálót, mert ez is megkopott és néha pontatlan volt a váltás, ráadásul a csillag tengelycsavarja is ki volt lazulva és kikóválygott egészen a kuplung kosaráig és hozzáért hátulról a fogaskerekének. Ez magyarázza az érdekes dörzsöléses zajokat amit az õsszel hallottam. Komplett cseréltem a teljes fogaskerék áttételt, a léptetõvillákat, csapágyat egy 16 ezret futott, de hajtókartörést szenvedett blokkból. A hengerfejeket is cserélem. Hihetetlen kompatibilis minden. :-)A szelepszárak végei is egy kettõnél beverõdött, így ezeket is cserélem, persze becsiszolás után. A dugattyúcsap rögzítõ gyûrû fülecskéit pedig le kell csípni, mert ez elõbb utóbb letörik és kárt tesz a hengerben, dugóban egyaránt. Nekem letört az egyiknél és szerencsésen elõkerült, mert idõben szétszedtem. Kis károm így is lett, mert beszorult az olajlehúzó gyûrû feszítõrugójába és kis sérülést okozott benne ezért gyûrûznöm is kell. A hengerben dugóban kopás nem igazán látható, méretpontos, pedig cca 100 E km van benne. Itt jó az anyagminõség. Most már megy az összerakás, a fõtengely a váltóval össze van rakva, le van tömítve. Blokkfestés és ha megjönnek az alkatrészek teljes összeszerelés....
     Reply to this


varajani (msg) 76 March 4, 2010, 5:51 p.m.   reply to: 75 x
Mennyi érdekes vasdarab! Remélem ezeket soha nem fogom látni az én motoromban! Még csak 72.000 Km van benne.
     Reply to this


Gary (msg) 75 March 3, 2010, 6:59 p.m.   x
bélés
     Reply to this


varajani (msg) 74 Feb. 23, 2010, 8:45 p.m.   reply to: 73 x
Egy öreg vasat vettem 20 évvel ezelõtt, össze-vissza volt festve, több rétegben is a blokk, gumi részek, csavarok, minden. Kiszedtem a vázból, hogy letisztíthassam. 50.000 Km volt benne. Egyúttal levettem a hengerfejet, és felcsiszoltattam a szelepeket. Megcsinálták, de teljesen szükségtelen volt. Minden részt szépen megtisztogattam felcsiszoltam, festettem políroztam stb. Azután szép haszonnal továbbadtam. Ez volt a belépõm a japán motorok /Honda/ világába.
     Reply to this


Gary (msg) 73 Feb. 22, 2010, 8:24 p.m.   reply to: 71 x
Jani akkor te is bütyköltél a blokkban egy kicsit?
     Reply to this


Gary (msg) 72 Feb. 22, 2010, 8:04 p.m.   x
Csontváz és a szíve kitépve!!!!
....és a szívritmus zavar oka: felhasal az elsõ hengerfej oldalára a totális nyúlás miatt a vez.lánc feszítõ !!!
Csere!
     Reply to this


varajani (msg) 71 Feb. 20, 2010, 7:50 p.m.   reply to: 70 x
Feltûnt, hogy nem áll ki két oldalra 2-2 henger!
Hogy fejlõdik a technika: az én 4 hengeres GW motorom blokkja ugyanúgy 106 kg volt, mint a mostani 6 hengeres. Hárman raktuk be a vázba.
     Reply to this


Gary (msg) 70 Feb. 4, 2010, 6:07 p.m.   reply to: 69 x
Helló Varajani!
Ez egy 87-es USA Intruder.
     Reply to this


varajani (msg) 69 Jan. 30, 2010, 4:25 p.m.   reply to: 68 x
Ez mi? GL vagy CX?
     Reply to this


Gary (msg) 68 Jan. 27, 2010, 5:44 p.m.   x
aa
     Reply to this


meszizs (msg) 67 Jan. 11, 2010, 7:51 p.m.   reply to: 66 x
Köszönöm!
Balesetmenteset!
Mészi
     Reply to this


Gary (msg) 66 Jan. 11, 2010, 6:24 p.m.   x
Üdv Meszizs!
Látogass el a www.cx-gl.hu
oldalra és a fórumokban kérdezz kentaur-tól!
Regisztálni lehet, hogy kell, de egy ilyen szép masinával köztünk a helyed. Esetleg engem is kérdezhetsz, hátha tudok segíteni.
Üdv: Gary
     Reply to this


meszizs (msg) 65 Jan. 9, 2010, 7:47 p.m.   x
Üdv!
Érdeklõdnék, hogy ebbe a csapatban van-e olyan motoros, akinek kérdéseket tehetnék fel GL1200-ról?
Fõképpen a hibákról szeretnék beszélni.
Ez a motorom.
Köszi!
Mészi
     Reply to this


meszizs (msg) 64 Jan. 9, 2010, 7:44 p.m.   reply to: 63 x
Bocs!
Lemaradt a kép!
Pótolva.
     Reply to this


meszizs (msg) 63 Jan. 9, 2010, 7:43 p.m.   reply to: 62 x
Üdv! Én már eladta az XV-met, de a kérdésedre válaszolva, ilyesmiket tennék rá.
Mészi
     Reply to this


Gary (msg) 61 Dec. 5, 2009, 4:01 p.m.   x
vss
     Reply to this


Gary (msg) 60 Dec. 5, 2009, 3:50 p.m.   x
vs
     Reply to this


Gary (msg) 56 Sept. 26, 2009, 5:15 p.m.   x
Újrarekert változat:
     Reply to this


Gary (msg) 55 Sept. 23, 2009, 7:53 p.m.   x
Na ezt a CX 500 Honda generátort én tekercseltem, de ez is lefüstölt, mert valószínüleg a hátsó dekni amire fel van csavarozva kidörzsölte a zománchuzalt és letestelt!
Tanulság: Felszerelés elõtt le kell csiszolni a sarkait a felfogatási pontoknak és az olajvisszafolyó ´bûnös´ csonkjait!
:-(((
     Reply to this


Gary (msg) 54 July 23, 2009, 9:36 p.m.   reply to: 52 x
Hali!
A kartergáz elszívó csöve a szelepfedélbõl ered a légszûrõház szívászajcsökkentõ kamrájába. Ez a portól és a lehülõ gázok és olajgõzök, esetenként vízgõzök miatt el tud dugulni, mert felhabozhat, ha nedvesség is jelen van emulzió szerû fehéres hab is lehet benne!
A www.louis.de oldalon kikeresheted a járgányod évjárat szerinti adatlapját és ott pontos feltöltési adatokat is találhatsz minden folyadékról.
Üdv: Gary
     Reply to this


varajani (msg) 53 July 19, 2009, 3:55 p.m.   reply to: 49 x
Az épített Pannónia gyönyörû! Hol lehetne megnézni,avagy már írtak róla cikket valamelyik újságban?
Az autó egy Morgan, készítették többféle motorral, pl: Moto Guzzi, HD, de a legérdekesebb a boxer BMW hengereinek felhasználásával készült 3 hengeres motor.
     Reply to this


zzzzzzz (msg) 52 July 19, 2009, 1:19 p.m.   reply to: 51 x
Heló!

Köszönöm a választ! Viszont így kérdeznék még egyet:
"Nézd meg, hogy nincs-e dugulás a kartergáz elszívó csövében!"
Ez a csõ hol található, és hogyan kell megnézni, hogy el van-e dugulva??? Ha tényleg bebizonyosodik, hogy valóban ez a baj, hogyan ellenõrizzem ezentúl az olajszintet, mert akkor ezek szerint az elõzõekben leírt módszerben hiba van, pedig az owners manualban így írták...

Köszi.

Üdv,
Zoli
     Reply to this


Gary (msg) 51 July 17, 2009, 6:47 p.m.   reply to: 50 x
Hali!
Az olajszintet szerintem túltöltötted és így csökken a motorblokk belsõ légtere, ahol a karternyomás jobban meg tud nõni, így nyomja az olajat ki a szelepfedélnél, mert nem tud visszafolyni rendesen a karterba, nem szellõzik össze a szelepfedél és a karter.
Nézd meg, hogy nincs-e dugulás a kartergáz elszívó csövében, és eressz le az olajból az alsó szint fölé egy picit!
Üdv: Gary
     Reply to this


zzzzzzz (msg) 50 July 17, 2009, 3:34 p.m.   reply to: 22 x
Hello, sziasztok!
Nem tudom jó helyen kérdezek, de nagyon örülnék ha valaki tudna válaszolni. Egy CBX750F-em van (´84). Elvileg a szervízkönyv szerint olaj és olajszûrõ cserénél 2.8l olajat kell beletölteni, viszont nekem sikerült kb. 3.7litert, miután a vázból is leeresztettem az olajat. Az olajszintet is korrektül néztem (szerintem). Középtámasz, vízszintes talaj, hideg motor, 2-3 perc járatás, majd utána rögtön a nívópálcát kitekertem, megtöröltem majd visszahelyeztem, nem tekertem vissza(a hosszabbik nívópálcám van), elvileg akkor jó, ha a felsõ jelzésnél van az olaj. Nos ez nekem akkor jött össze, ha már a 3.7l benne volt. Akkor ez így korrekt??? Vagy túl sok??

A másik kérdés:
Sajna most kellett felújítani a blokkot. Már a második szelepfedél tömítést használjuk de még mindig ereszt, pedig minden elõírás szerint van összerakva. (Utángyártott olasz tömítés). Valaki használt ilyet? Mit gondoltok ha gyári Hondára cseréltetem a tömítést (mert most már az következik,)megoldódik a problémám?

A választ elõre is köszi.

Üdv,
Zoli
     Reply to this


Gary (msg) 49 June 23, 2009, 5:06 p.m.   x
Egy kis érdekesség CX-bõl!
És egy hasonló Pancsi!
     Reply to this


Gary (msg) 48 May 25, 2009, 10:06 p.m.   reply to: 47 x
Köszi!
:-)
     Reply to this


varajani (msg) 47 May 25, 2009, 9:03 p.m.   x
Helló mindenki!
Nekem is volt GL 1000-es. Ez volt az elsõ japán motorom 20 évvel ezelõtt. Remek gép volt,de a pénz nagy úr,eladtam.Még most is megbámulom, ha látok egy szép, eredeti darabot.Pl: Észtországban láttam egy 10.000 Km-est.Az F6-hoz lehet hasonlítani a mostani gépek közül.Nagyon jól vezethetõ.
GL 650 is volt,sokat szereltem,de mégsem volt tökéletes,és nekem alacsony is volt. Ez a típus nem jött be.
Széles utat Nektek!
     Reply to this


Gary (msg) 46 May 17, 2009, 10:18 p.m.   x
Ja a képeket úgy illik lementeni, hogy ráklikkelsz bal egérgombbal és a nagy képre még egyszer,( ekkor a legnagyobb a mérete,) ilyenkor jobbkatt és mentés másként.....oda ahova el tudod menteni!
:-)
     Reply to this


Gary (msg) 45 May 17, 2009, 10:12 p.m.   x
Na ennyi vót mára!
Bér a képek között az áprilisi találkozóról is találtok frisset!
Üdv és széles utat!
Garyék
     Reply to this


Gary (msg) 44 May 17, 2009, 10:07 p.m.   x
és mééég!
     Reply to this


Gary (msg) 43 May 17, 2009, 10:05 p.m.   x
naaaaaa méég
     Reply to this


Gary (msg) 42 May 17, 2009, 10:03 p.m.   x
méééég 3
     Reply to this


Gary (msg) 41 May 17, 2009, 9:59 p.m.   x
na mééééég!
     Reply to this


Gary (msg) 40 May 17, 2009, 9:57 p.m.   x
+3
     Reply to this


Gary (msg) 39 May 17, 2009, 9:53 p.m.   x
na még!
     Reply to this


Gary (msg) 38 May 17, 2009, 9:52 p.m.   x
következõ adag
     Reply to this


Gary (msg) 37 May 17, 2009, 9:49 p.m.   x
Halihóóóóóó! Néhány kép a pusztavacsi falunapról!!!!!!
     Reply to this


cxandor (msg) 36 May 12, 2009, 8:28 p.m.   x
Sziasztok! CXZoli igen én csináltam. Hétvégén az ülésemet is megspéciztem egy kicsit,az volt a problémám vele hogy az utasom midig elõre csúszott fékezésnél.Az oldalait meghagytam a felírat miatt és így eredetibbnek hat,az ülõlapokat kicseréltem perforált gumisra és a közepét meg emeltem szivacs betéttel.Vasárnap voltunk Tokajban a nejemmel és a teszt eredménye:+ megszünt a csúszkálás! Íme a kreációm:
     Reply to this


toecutter (msg) 35 May 12, 2009, 11:25 a.m.   x
Link
     Reply to this


Gary (msg) 34 May 11, 2009, 10:37 p.m.   x
Na egy kis nyálcsorgatás CX-es barátaimnak ez a GoldWing! a Császári Henryx motoros western farmról!
     Reply to this


Gary (msg) 33 May 11, 2009, 9:57 p.m.   reply to: 32 x
Halihó!
Mi csináltattuk a pólókat nekik elsõ motoros túrájuk emlékére!
A feleségemnek, Littyes lányának, Áginak, a motoros, zenekaros pólóboltja áll kapcsolatban pólónyomós vállalkozóval, ahol egyedi megrendeléseket is tudnak teljesíteni!
:-)
     Reply to this


cxandor (msg) 32 May 11, 2009, 8:46 p.m.   x
Sziasztok! Littyes te alapitó tag vagy a cxhungaryban azért van pólód? Vagy magadnak csináltattad?
     Reply to this


toecutter (msg) 31 May 7, 2009, 8:44 a.m.   x
Sziasztok! Eladó cx 500 ülésalatti odomok. Nem törött nem repedt gyári fényezéssel 6000 ft a pár. Ha valakit érdekel más cx vagy cx-c alaktrészek hívjatok. Pl.: gyári fényezásû tank + farokidom kompletten és minden más motorikus és elektromos alaktrészek.
     Reply to this


littyes (msg) 30 May 5, 2009, 10:30 p.m.   reply to: 29 x
Szia Zoli! A Gary hejett mondom, tényleg akkora,ott voltam mikor fogta!de vissza is lett engedve!(lichtenberger)

     Reply to this


cxzoli (msg) 29 May 5, 2009, 9:42 p.m.   reply to: 20 x
Szia Gary!
Az a hal tényleg ekkora, vagy a photoshop segített?
     Reply to this


cxzoli (msg) 28 May 5, 2009, 9:39 p.m.   x
Nagyon vagány a mellény. Te csináltad?
     Reply to this


littyes (msg) 27 May 5, 2009, 9:12 p.m.   x
Hát nekünk már van CX es pólónk!
     Reply to this


cxandor (msg) 26 May 5, 2009, 9:08 p.m.   x
Ok! Jó lenne valami logót kialakítani magunknak és felvarrható matricát hímeztetni, vagy pólóra nyomatni nem gondoltatok még rá? Nekem van ismerõsöm aki megcsinálná.Majd felvetem a témát Pusztavacson.
     Reply to this


littyes (msg) 25 May 5, 2009, 8:53 p.m.   x
Csodás! majd Pusztavacson közelebbrõl megvizslatjuk!

     Reply to this


cxandor (msg) 24 May 5, 2009, 8:51 p.m.   x
Ha már ilyen szépen összejöttünk mutatok én is valamit. Mit szóltok a mellényemhez?
     Reply to this


littyes (msg) 23 May 5, 2009, 8:38 p.m.   x
Sziasztok! Pusztavacsrol hazafelé jövet, 5,2-5,3-at számoltam,két személlyel, pedig jöttünk rendesen.(Lichtenberger)
     Reply to this


gajanlac (msg) 22 May 5, 2009, 8:23 p.m.   x
Hello.
CBX750-el labdába rughatok ? Majdnem minden részéhez hozzá kellet nyúlni ,kivéva a blokkot. Sajnos kikönyökölt az egyik hajtokar.
     Reply to this


Gary (msg) 21 May 5, 2009, 8:22 p.m.   x
Ja itt kergettük a halakat!:-)
     Reply to this


Gary (msg) 20 May 5, 2009, 8:18 p.m.   x
Az én vasam beéri két fõvel is a 4,5-öt.
     Reply to this


cxandor (msg) 19 May 5, 2009, 8:11 p.m.   reply to: 18 x
Üdv mindenkinek! Jó az a fogyasztás Zoli! Az euróm tavaly 4.8-5.2 körül evett,legutóbb mikor Pusztavacson voltunk majdnem benyomta a 6 lityit,még csodálkoztam is rajta mert nem csinált még ilyet! Bár utólag belegondolva kentük is keményen mert késésben voltunk oda-vissza,tehát sajna a fogyasztás a CX-nél is csuklófüggõ!
     Reply to this


Felhokep
Hirdetések




Member count: 26752