Please log in

Registration Forgot password






Pan European
Comment
Előző oldal Következő oldal
albertjeno (msg) 1869 March 1, 2017, 5:20 p.m.   reply to: 1868 x
Értem, köszönöm.
Valószínűleg én vagyok ennyire balek, én vagyok az első ilyen alvázszámmal. Remélem megoldják a technikai javítását Pesten, mert már nem bírom....
Hihetetlen mennyi mindennel büntetnek itt, ha Svájcból hozok be motort, eddig 200 e ft, s még hátra van a vagyonosodási illeték + a forgalomba helyezési költségek...:)
     Reply to this


Gábor 63 (msg) 1868 Feb. 28, 2017, 3:11 p.m.   x
Szia
Az enyém E2....
     Reply to this


albertjeno (msg) 1867 Feb. 28, 2017, 2:32 p.m.   reply to: 1866 x
bocsánat, mérgemben kicsit elírtam, de törölni nem tudtam, szóval alvázszám: JH2SC26F....
lényeg, hogy a 26 után F.-el kezdődő van-e valakinek?!
     Reply to this


albertjeno (msg) 1866 Feb. 28, 2017, 2:28 p.m.   x
S.O.S segítséget szeretnék kérni.
Van-e valakinek forgalmijában olyan alvázszám, hogy : JH2SCF.....?!
Állítólag A,B,C,F,E van már SC után, de F-es nem létezik forgalomban, ezért ma nem tudtam a svájci motorra megkapni a forgalmit.
Többi mindenen túl vagyok, igazi KATASZTRÓFA tortúra...igazi "való világ"!
köszönöm a hozzászólást, de akár telefonon is jó visszahívlak, 06303208323
     Reply to this


Toncsi68 (msg) 1865 Jan. 19, 2017, 7:04 a.m.   x
Sziasztok! Azt tudom, hogy a Paneuropán nem lehet fázni, de ett?l eltekintve egy nagyszer? túramotor.
     Reply to this


calypso (msg) 1864 Jan. 17, 2017, 8:36 p.m.   x
Helló ! Nyáron ne közlekedj rövid nadrágban ...... lehet hogy meleged lesz!!!!
     Reply to this


Toncsi68 (msg) 1863 Jan. 16, 2017, 6:33 a.m.   x
Szia Paja61!Köszi a válaszod.
     Reply to this


Paja61 (msg) 1862 Jan. 10, 2017, 9:52 p.m.   x
Szia Toncsi68 !
A Pánok már csak ilyenek. :) Addig míg a motorh?mérséklet normál értéket mutat nincs baj. Nyáron a piros lámpánál álva tudja pirítani a lábad szárát a meleg. Egy hosszabb út után hazaérve,még hüvösebb napokon is kevés alpjáraton járás után bekapcsol a venillátor. Nekem ez a tapasztalatom. Gondolom ez igy normális, és másoknál is ez a tapasztalat.? Üdv. Paja.
     Reply to this


Toncsi68 (msg) 1861 Jan. 8, 2017, 6:23 p.m.   x
Boldog új évet kívánok!

Szeretném kérdezni, hogy nektek is gyakran kapcsol be a h?t? ventillátorotok, vagy az csak az egyén csinálja.ST1300-ról van szó.Melegben még a váz is meleg.
Köszi.
     Reply to this


Gábor 63 (msg) 1860 Jan. 6, 2017, 8:41 p.m.   x
Boldog Új évet kívánok nektek :)
     Reply to this


Gábor 63 (msg) 1860 Jan. 6, 2017, 8:41 p.m.   x
Boldog Új évet kívánok nektek :)
     Reply to this


Gábor 63 (msg) 1860 Jan. 6, 2017, 8:41 p.m.   x
Boldog Új évet kívánok nektek :)
     Reply to this


banat (msg) 1859 Jan. 6, 2017, 1:47 p.m.   x
Az 1100-ashoz van két els? féktárcsám,az állapotuk jó(4,8mm)....ha érdekel valakit nem nagy összegért átadom.
     Reply to this


Gábor 63 (msg) 1858 Dec. 27, 2016, 12:06 p.m.   x
Hol?
Már el is vitte a krampusz!?!:))
     Reply to this


Gábor 63 (msg) 1858 Dec. 27, 2016, 12:06 p.m.   x
Hol?
Már el is vitte a krampusz!?!:))
     Reply to this


Gábor 63 (msg) 1858 Dec. 27, 2016, 12:06 p.m.   x
Hol?
Már el is vitte a krampusz!?!:))
     Reply to this


calypso (msg) 1857 Dec. 27, 2016, 4:11 a.m.   x
ITT az ÍGAZI MIKULÁS !!! AZ hiszem lehet írgykedni......
     Reply to this


feri62 (msg) 1856 Dec. 23, 2016, 6:53 a.m.   x
Kellemes Ünnepeket Kivánok a motorostársaimnak.
     Reply to this


Gábor 63 (msg) 1855 Dec. 22, 2016, 9:34 p.m.   x
Már hetedik éve, hogy anyósom átjön karácsonykor. Idén újítunk. Beengedjük.

Boldog Ünnepeket kívánok mindenkinek!
     Reply to this


Botanikus (msg) 1854 Dec. 22, 2016, 9:24 p.m.   x
Mindenkinek Békés Ünnepeket !
     Reply to this


calypso (msg) 1853 Dec. 22, 2016, 10:46 a.m.   x
Minden Kedves Motoros Társamnak !
Kellemes Karácsonyi ünnepeket Kívánok!
     Reply to this


Gábor 63 (msg) 1852 Dec. 20, 2016, 5:11 a.m.   x
Csak a szokásos rohanás volt semmi különös :)
     Reply to this


feri62 (msg) 1851 Dec. 19, 2016, 10:01 p.m.   x
Merre jártál hogy ilyen sokáig nem voltál???

     Reply to this


Gábor 63 (msg) 1850 Dec. 19, 2016, 9:47 p.m.   x
Már a szalag gyártás is beindult,de csak saját célra:)
     Reply to this


feri62 (msg) 1849 Dec. 19, 2016, 9:37 p.m.   x
Gábor ez az ujj motorod proto tipusa lessz ?????
     Reply to this


Gábor 63 (msg) 1848 Dec. 19, 2016, 9:23 p.m.   x
Üdv.
Okos és biztonságos vagy nem?? :))
     Reply to this


joe156 (msg) 1847 Dec. 8, 2016, 11:16 a.m.   reply to: 1846 x
Köszi , már gyûlnek a szállás ajánlatok , lesz mibõl válogatnunk :) És gratulálok a motorhoz , jó választás !
     Reply to this


albertjeno (msg) 1846 Dec. 5, 2016, 6:55 p.m.   reply to: 1829 x
Transalpina környékén van, merem ajánlani, tulajdonos beszél magyarul, szoktak nála szállásolni magyar motorosok.
Imádjuk a Transalpinát, iagaz eddig csak kocsival jártuk, remélem jövõre másképp lesz :)
Link
     Reply to this


albertjeno (msg) 1845 Dec. 4, 2016, 4:28 p.m.   reply to: 1844 x
Köszönöm szépen az információkat és a linkeket.
További szép napot,
üdv.Jenõ

     Reply to this


BFeco65 (msg) 1844 Dec. 4, 2016, 10:15 a.m.   reply to: 1843 x
Szia Jenõ!
Gratulálunk új motorodhoz, jó típust választottál.
Amennyiben nincs doboztartó a motoron, akkor elsõ lépés a platni beszerzése.
Link
Erre már tudsz rakni monokey rendszerû dobozt (pld. GIVI V46, melyhez kapható fényezett fedél és háttámla is. (ld. Shox, kb. 93 e Ft.))
A Képesmotor honlapján sok hirdetés van, ott olcsóbban beszerezhetõ akár új, vagy használt is.
A lényeg, hogy legalább 10 kg teherbírású legyen.
Az eredeti gyári dobozról azért nem írtam, mert abból normális állapotú nehezen beszerezhetõ, bár itt találtam egyet.
Link
Jó keresgélést.
BFecó

     Reply to this


albertjeno (msg) 1843 Dec. 1, 2016, 2:58 p.m.   x
Üdv Mindenkinek!
2 napja lettem Pan-os, svájci st1100-as, nagyon jól karbantartva.
Középsõ háttámlás dobozt bordó, piros színben hol lehet venni, mit javasolnátok?
Nem sürgõs, tél van, idõ van.
Kívánok jó pihenést télire mindenkinek, s köszi a segítséget,
Jenõ
     Reply to this


calypso (msg) 1842 Nov. 30, 2016, 9:28 p.m.   x
Helló!
Bemész az elsõ HÍVATALOS HONDA szervizbe és kérsz hozzá gyári olajat !! AZ TUTI!
     Reply to this


Paja61 (msg) 1841 Nov. 28, 2016, 5:54 p.m.   x
Szia pan1!
Én a 2010-es 1300A Pán-ba a Motul 7100 10W40 használom.
Nekem ezt ajánlották(Honda TS Integral),hogy megegyezik a gyárival. Két éve használom,és megvagyok elégedve vele. A következõ szezonra is azt rendeltem. Innen: Link
olajszûrõvel és levegõszûrõvel.
Üdv.
     Reply to this


ST1100TOMI (msg) 1840 Nov. 28, 2016, 1 p.m.   reply to: 1838 x
Én a félszintetikus Shell Advance AX7-re esküszöm, a motor csendesebb és a váltások is simábbak, használtam elõtte Castrolt és Motult is de szerintem fullszintetikus öszzetételükbõl adódóan valahogy "hígabb" érzetet keltenek váltásoknál.
     Reply to this


ST1100TOMI (msg) 1839 Nov. 28, 2016, 12:50 p.m.   reply to: 1820 x
Üdv!
Én júniusban váltottam ST1100-re, azelõtt egy 2005-ös Hornetem volt. Ég és föld a különbség, erõs és nyomatékos, szélvédelme kiváló, iszonyat kényelmes de van egy kis sportos pozíció is benne. Ez a motor olyan hogy csak mennél és mennél vele, leszállni róla szinte lehetetlen:)
Nekem ami orvosolandó lenne egy hátsó rugóstag, ha van itt a fórumban valaki aki cserélt már tapasztalatot írhatna, valamint arról is, hogy a generátora kinek hogy áll-pontosítva akinek még olajhûtéses-mert az enyém picit ugyan de ereszti az olajat az O-gyûrûknél.

Béke! :)
     Reply to this


pan1 (msg) 1838 Nov. 27, 2016, 8:14 p.m.   x
Sziasztok!
Érdeklõdnék, hogy akik már több éve megelégedésükre használják a motort, azok milyen motorolaj használatát javasolnák (márka, esetleg azon belül melyik)?
Válaszaitokat elõre is köszönöm!

     Reply to this


pan66 (msg) 1837 Nov. 21, 2016, 8:24 p.m.   reply to: 1835 x
Köszönöm szépen Botanikus, kérlek érdeklõdj a barátodnál! Köszi elõre is!
     Reply to this


BFeco65 (msg) 1836 Nov. 21, 2016, 6:33 p.m.   reply to: 1834 x
Szia Gyuri!
Az eredetihez jár fényképes szerelési útmutató és minõségi bizonyítvány, azt hiszem csavarok is, míg a használthoz valószínûleg nem. A képeket elnézve valószínûleg a Helibars terméke alapján készültek a másolatok. A mai CNC technikával nem lehet nehéz minta alapján másikat gyártanai. Az ár azonban kb. a fele. Ez elég erõs érv.
BFecó
     Reply to this


Botanikus (msg) 1835 Nov. 21, 2016, 7:29 a.m.   x
Sziasztok egyszer én már ajánlottam, akkor nem lett belõle üzlet ! Ha érdekel megkérdezhetem a srácot, hogy meg van-e még neki !
     Reply to this


pan66 (msg) 1834 Nov. 20, 2016, 8:21 p.m.   reply to: 1833 x
�Szia, köszönöm a válaszodat, szerinted a használt verzió megrendelhetõ még?, én valahogy félek az ilyen dolgoktól, tapasztalat hiányában.

     Reply to this


BFeco65 (msg) 1833 Nov. 16, 2016, 1:23 p.m.   x
Szia Gyuri!

Én a Helibars kormánymagasítóját tettem a motorra. Rumca társunk szintén (ld. 1517, 1518-as, 1218-as hozzászólás).
Három változatban gyártják (alap, GPS tartó elõkészítés és GPS elõk. + szivargyújtó)
Link
A cuccot az egyszerûség kedvéért Hollandiából rendeltem.
Link
Találtam egy ugyanilyen jellegû, használt magasítót is.
Link
Üdv: BFecó
     Reply to this


pan66 (msg) 1832 Nov. 15, 2016, 8:59 p.m.   x
Szia Fecó!

Olvastam hozzászólásodat, és érdekelne, hogyan oldottad meg a kormány magasítást.


Köszi: Gyuri
     Reply to this


joe156 (msg) 1831 Nov. 13, 2016, 8:22 p.m.   x
Üdv László Atya !
Kaptál már két infós tájékoztatót az 1300-ról , én mondanék pár szót az 1100-rõl . Egy éve használom , nyáron egy Lengyel túrán voltunk két személlyel , esõben , 32 fokban szóval volt minden .
Én egy Kawa zzr 1100 -rõl ültem át a Pánra . Már kicsit durvának éreztem a Kawát és a finomítás a Pánra esett .
Szóval :
- fogyasztása 5,5 és 6 liter között mozog , többnyire két személlyel használva .
- még mai szemmel nézve se néz ki rosszul és nem látszik rajta a 25 év .(91-es évjárat)
- pakolhatósága szerintem példás . Egy hétre való csomagjainkat simán elnyelte a két gyári oldal és a 46l-es top case .
- nem áztunk el esõben sem , nagyon jól eltereli a vizet a testrõl is és a lábakról is - 120-130 -as utazó tempót szereti a legjobban (és én is) minden erõlködés nélkül teszi a dolgát .
- súly .....hát igen .....meg kell tartani 300 kilót ami néha elég nehéz csak úgy mint tologatni .
- tipus hibája a kormánycsapágy . Ha még nem lett kúposra kicserélve akkor hajlamos a kormányszitálásra bizonyos tempónál , de ezt teszi a kopott elsõ gumi is . Ezekre figyelni kell vásárláskor .
- 188 cm magas vagyok . Kicsit magasabban is el tudnám képzelni a kormányt hogy kényelmesebb legyen , de így is sokkal kényelmesebb mint a Kawa volt .
- mûszaki hiba az egy év és a megtett 6000 km alatt nem volt . Fékbetét , fékolaj , fagyálló valamint olaj és szûrõcseréken kívül a vezérmûszíj és tartozékai lettek cserélve (vízpumpa volt kicsit rázós) .
Szóval nem bántam meg és egyenlõre nem gondolkozom rajta , hogy lecseréljem . Ha megteszem csak is 1300-as jöhet szóba .
     Reply to this


BFeco65 (msg) 1830 Nov. 13, 2016, 10:47 a.m.   reply to: 1820 x
Szia László Atya!
Én elsõsorban az 1300-ról tudok beszélni, 30800 km megtétele után.
Elõnyei:
- szépségével felveszi a versenyt vetélytársaival (FJ 1300, RT 1200, GT 1200, 1300, a többi szerintem nem vetélytárs), az utcán csak elismerõ pillantásokat kapsz,
- kiemelkedõen alacsony fogyasztás lakott területen kívül (2 fõ 3 csomagok, nálam legalacsonyabb: 4,7, legmagasabb 5,8 l/100 km, átlag: 5,3)
- brutális szél és esõvédelem elöl,
- állítható szélvédõ - bár ezt a vetélytársak is tudják,
- használtan is tartja az árát,
- három állásban állítható ülésmagasság 770, 790, 810, így alacsonyabb 170 cm-es, vagy magasabb sofõr is kényelmesen tud ülni)
- 29 l-es tank
- könnyen olvasható mûszerek, (aktuális fogy, még megtehetõ táv, hõmérõ, stb),
- 5-ikben 45 km/h-tól a végéig,
Hátrányai:
- nagy súlya miatt tologatása nehézkes,
- városi közlekedéshez túl széles, sorok közötti surranást, a dobozok és a tükrök autók tükreivel való azonos magassága miatt korlátozott, a városban gyakorlatilag egy autó (kivéve buszsáv használata)
- utas szélvédelem csak felhúzott plexivel jó (bár lehet, hogy túl kicsi vagyok)
- az eredeti kormánymagasság nekem alacsony volt
- Gyimi által említett úttartási bizonytalanságot én is éreztem, de csak hátsó dobozzal, utas nélkül és 160 felett
Hasznos exták: ABS, tükörre szerelhetõ szélterelõ, oldalvédõ szélterelõ, gyári hátsó doboz, kormánymagasító, hátsó dobozra tehetõ szárnyszerû féklámpa.
Összességében: újra megvenném
BFecó
     Reply to this


joe156 (msg) 1829 Nov. 12, 2016, 4:20 p.m.   x
És ha már van egy kis élet a csoportban :D akkor megkérdezem .
Jövõre is Erdély lenne a túránk célpontja egy kis baráti csapattal . Ha tud valaki szállást ajánlani a Transalpina környékén szóljon már legyen szíves .
     Reply to this


joe156 (msg) 1828 Nov. 12, 2016, 4:15 p.m.   x
Egyébként innen rendeltem : Link

     Reply to this


joe156 (msg) 1827 Nov. 12, 2016, 4:13 p.m.   reply to: 1824 x
Köszi :)
     Reply to this


joe156 (msg) 1826 Nov. 12, 2016, 4:13 p.m.   reply to: 1825 x
Nem lett alacsonyabb , csak mivel az új huzat más kialakítású mint az eredeti , itt - ott szivacs tömésre volt szükség . Jobban tartja a derekamat , hátamat így hogy meg van emelve a közepe . Az utas résznél is emelni kellett a hátsó részen . Ügyes a kárpitos ismerõs és megfelelõ minõségû szivaccsal megoldotta . :) Nagyon kényelmes lett !
     Reply to this


Botanikus (msg) 1825 Nov. 12, 2016, 2:29 p.m.   x
Nagyon pöpec lett! Az üléspozíció változott ? (alacsonyabb lett) ?
     Reply to this


Gábor 63 (msg) 1824 Nov. 12, 2016, 2:28 p.m.   x
Nagyon szép gratulálok!
     Reply to this


joe156 (msg) 1823 Nov. 12, 2016, 11:02 a.m.   x
Ülés project kész :)
     Reply to this


GyImi (msg) 1822 Nov. 10, 2016, 10:21 a.m.   reply to: 1820 x
Szevasz László_atya!

Én GSX1400-rõl váltottam ST1300-ra 2007-ben.
Mindkettõvel kb. 40.000 km-t mentem eddig.
Az indokok amiért váltottam:
- Ha esõbe kerültem, azonnal úgy néztem ki mint a kismalac
- Szélvédelem konvergál a nullához (nincs kedvem harcolni az elemekkel)
- A térd hegyesebb szöget zár be a suzukin, ezáltal hamarabb elzsibbad
- Az utasnak is kényelmesebb üléspozíció
- Kardán hajtású, ugyanis a lánc mindig tele szórt mindent olajjal
Ezek a fõ szempontok.
A két gép nyomatéka és ereje közel azonos, így a GSX1400 volt számomra e téren az etalon. A suzukival egyébként nagyon meg voltam elégedve.
A pán egy bizonyos sebesség felett elkezd kicsit kóvályogni a mindenféle turbulenciák és szélmozgások hatására, ami elsõre kicsit ijesztõ volt, DE nem kell minden áron túllépni az autópályán megengedett maximális sebességet.
+2 fok felett már motorozható számomra (idén április elején mentem Bp-re -1 fokban, na akkor már fáztam:-) ). Megbízható, ha normálisan mennek vele és oda figyelnek rá, ez a motor elnyûhetetlen. Nincsenek irreálisan magas szerviz költségek. Összegzésként a kiváló szél és esõvédelmet emelném ki.
Egyébként ami még akkor számításba jöhetett volna:
Kawasaki 1400GTR
Yamaha FJR1300
Ezt tartottam a leg jobb választásnak és nem bántam meg. Nem érzem, hogy váltanom kéne.
"Röviden" ennyi.
     Reply to this


Botanikus (msg) 1821 Nov. 8, 2016, 4:19 p.m.   x
Itt mindenki hallgatag, és titkolóznak is !
     Reply to this


László_atya (msg) 1820 Nov. 8, 2016, 3:03 p.m.   x
Sziasztok!

Motor cserét tervezgetek, sport-túra géprõl átülnék most már valamilyen csatahajóra. Cruiser-chopper vonal kizárva. A lehetséges jelöltek közt elõkelõ helyen van a Pan European. Mondanátok pár szót pro és kontra a típusról? Olvasgattam mát teszteket, de jobb´ szeretem olyan emberek véleményét hallani-olvasni, akik nem 2 napra ültek fel az adott típusra, hanem valóban ismerik.
     Reply to this


Rumca (msg) 1819 Nov. 3, 2016, 12:02 p.m.   reply to: 1816 x
feri62 - köszi a tippet, ez eddig nem jutott eszembe
     Reply to this


Star (msg) 1817 Oct. 25, 2016, 8:14 a.m.   x
Sziasztok!
Egy barátom most vett egy ST 1300-ast és a guminyomásokra lenne kíváncsi. Elõre is köszi! Star
     Reply to this


feri62 (msg) 1816 Oct. 25, 2016, 6:05 a.m.   reply to: 1813 x
Helló. Ac pumpa van az Ebay.-on 41.000 ft ért bontott.
     Reply to this


feri62 (msg) 1815 Oct. 24, 2016, 7:27 p.m.   x
�Szevasz- a szakirodalom szerint elöl és hátul 290 kpa.
     Reply to this


Star (msg) 1814 Oct. 24, 2016, 10:17 a.m.   x
Sziasztok!
Egy barátom most vett egy ST 1300-ast és a guminyomásokra lenne kíváncsi. Elõre is köszi! Star
     Reply to this


Rumca (msg) 1813 Oct. 15, 2016, 2:34 p.m.   x
Sziasztok, valakinek nincs véletlenül bontott AC pumpája eladó ST1300-hoz?
     Reply to this


joe156 (msg) 1812 Oct. 8, 2016, 2:58 p.m.   x
Szerelt már valaki fokozatkijelzõt pánra ?
     Reply to this


la-li69 (msg) 1811 Oct. 1, 2016, 8 p.m.   x
Meg van,köszi a tippet.
     Reply to this


Moksaphoto (msg) 1809 Sept. 25, 2016, 10:32 p.m.   x
Sziasztok!

Ez jó a Pan-ba ugye?

Link

üdv.
Z.
     Reply to this


Paja61 (msg) 1808 Sept. 14, 2016, 8:28 p.m.   x
Esetleg Ebay...
Link

     Reply to this


la-li69 (msg) 1807 Sept. 14, 2016, 4:50 p.m.   x
Köszönöm az információt,valahol meg próbálom.

     Reply to this


GyImi (msg) 1806 Sept. 13, 2016, 3:59 p.m.   reply to: 1804 x
Hali!

Úgy látszik ez egy kopó/fogyó alkatrész! :-)
A horzsolt megvan, de azt hiszem nem olyan kellene.
Nekem a Honda Dream hozott megrendelésre, és valóban olyan 10 e körül volt.

Üdv: Imre
     Reply to this


BFeco65 (msg) 1805 Sept. 10, 2016, 6:46 p.m.   reply to: 1804 x
Szia!
Én tavaly a Karasnánál rendeltem, valamivel 10 e alatt volt az ára, de szerintem bármelyik Honda kereskedésnél tudsz érdeklõdni.
cikkszám: 64260MCSG01
BFecó
     Reply to this


la-li69 (msg) 1804 Sept. 8, 2016, 4:22 p.m.   x
Hali Lali vagyok egy st 1300 Pan gazdija,keresek egy jobboldali bukócsõ burkolatot.A segítséget elõre is köszönöm.
     Reply to this


Gábor 63 (msg) 1803 Sept. 7, 2016, 7:32 p.m.   x
Valaki jön?
Motoros találkozó
Bitti emléknap
Hungaroring
2016. szeptember 10., szombat 14:30 19:00

     Reply to this


joe156 (msg) 1802 Sept. 7, 2016, 4:25 p.m.   reply to: 1800 x
Nekem se ad fel erre semmit :(
     Reply to this


TPali (msg) 1801 Sept. 7, 2016, 1:52 p.m.   reply to: 1800 x
Hát továbbra sincs szerencsém:-((
     Reply to this


pan66 (msg) 1800 Sept. 6, 2016, 11:16 p.m.   reply to: 1799 x
�Szia Pali!
A következõ szöveget írd be a face keresõbe: Pan European motoros barátok
ezt bemásolva megjelenik a csoport.
     Reply to this


TPali (msg) 1799 Sept. 6, 2016, 2:09 p.m.   reply to: 1751 x
Szia Gyuri, engem érdekelne az oldal, mert rendszerint egyedül gurulok, de az FB ezen a néven nem hoz fel semmit, mi a pontos oldalnév???
     Reply to this


Gábor 63 (msg) 1798 Sept. 3, 2016, 4:22 p.m.   x
Szia.
Én olvastam, de hallgatók :)))
És azt sem mondom el,hogy ma volt egy laza 489-es karikám.:)
     Reply to this


joe156 (msg) 1797 Sept. 2, 2016, 12:24 p.m.   x
Hú de nagy a forgalom erre :D
Szeptember 17-én Boldogkõváralján lesz egy Csülökfesztivál . 3 haverral meg a párjukkal mi megyünk , szállást is foglaltunk mert este Karthago koncert is lesz . Ha valakinek van kedve jönni esetleg :)
Kápolnától autópálya Miskolcig , onnan elõször Füzéri vár majd vissza Boldogkõváraljára :)
     Reply to this


joe156 (msg) 1796 Aug. 20, 2016, 9:57 a.m.   x
Mi 2014 -be voltunk ott (még a ZZR 1100-al) igaz nem a pünkösdi búcsún de azért így is gyönyörû a hely . Egyszer mindenkinek látni kell .
     Reply to this


banat (msg) 1795 Aug. 18, 2016, 10:21 p.m.   reply to: 1791 x
Egyszer mindenkinek elkellene jutni oda ,.Érdekel ,mert én sem voltam még.Tavasszal majd emlékeztess és döntünk....
     Reply to this


Gábor 63 (msg) 1794 Aug. 18, 2016, 9:19 p.m.   x
Köszönöm.
Jön a matek :-)
     Reply to this


Paja61 (msg) 1793 Aug. 18, 2016, 9:03 p.m.   x
Szevasz Gábor63.! Én Debrecenben szoktam vásárolni és szereltetni is. Link Nagy a választék és az árak is jók. A hétre viszont lehet nem tudják vállalni. Egy telefont megér. :)
     Reply to this


Gábor 63 (msg) 1792 Aug. 18, 2016, 7:08 p.m.   x
Sziasztok.
S.O.S gumit kell vennem (a héten) st 1100 tud valaki valamit szerelve vagy,csak gumi vétel .szerelõt tudok.Párban keresek.
Nekem metzeler van ezt tudok is kb.80-e szerelve.
Ha tudtok valamit segítsetek.
Köszönöm.

     Reply to this


pan66 (msg) 1791 Aug. 17, 2016, 10:40 p.m.   x
Sziasztok! Ma jutott eszembe, hogy esetleg szervezek egy jövõ évi túrát a csíksomlyói pünkösdi búcsúra Erdélybe. Most június elején lesz pünkösd, tehát elvileg jó idõ várható. Több mint tizenöt éve járok ki a családommal és motorral, hozzáteszem engem nem a profitszerzés motivál csak, hogy együtt legyünk, mi pan-osok, sokan. Én csak a szállást szervezném le, a többi program mind megbeszélés, és igény szerint lenne alakítható. A szállásra nyolc éve járunk vissza, biztosan létezik tõle jobb, de én ott még nem jártam. Tehát várom véleményeteket, aztán megtervezek egy programot. Addig is üdv mindenkinek. Gyuri
     Reply to this


joe156 (msg) 1787 Aug. 4, 2016, 7:56 p.m.   reply to: 1786 x
Igazából ez csak az én ötletem , nem egy megszervezett túra . Domoszlóról indulunk 8 órakor és M3 autópályán felmegyünk M0 és át a Megyeri hídon . Pilisborosjenõ - Tinnye - Visegrád - Nagymaros - Királyrét . Innen haza . Találkozni lehetne mondjuk az M3 utolsó parkolójában Budapest elõtt .
     Reply to this


Gábor 63 (msg) 1786 Aug. 4, 2016, 6:09 a.m.   x
Szia
Mikor lenne a túra? Hol a találkozó? Reggel van egy kis melóm de talán...

     Reply to this


joe156 (msg) 1785 Aug. 3, 2016, 8:20 p.m.   x
Szombaton azaz 6-án egy Üvegtigris , Pilisborosjenõ (Egri vár filmbeli megfelelõje) utána egy ebéd a "Fáradt vándor" vendéglõben Királyréten . Nem jön valaki ?
     Reply to this


joe156 (msg) 1784 July 29, 2016, 9:18 p.m.   reply to: 1783 x
Ha egyedül vagyok akkor is ????? :D :D :D
     Reply to this


Botanikus (msg) 1783 July 29, 2016, 8:57 p.m.   x
Joe nem az Asszony sisakja koccan hozzá a tiedhez ? Te meg szétszeded a gépet !? :-)
     Reply to this


joe156 (msg) 1782 July 29, 2016, 8:11 p.m.   x
Ma mentem egy hosszabb kört és sajnos még mindig fenn áll a probléma azaz a koppanás néha hallatszik elinduláskor . :( na most merre tovább ?
     Reply to this


Gábor 63 (msg) 1781 July 27, 2016, 5:18 p.m.   x
A Balatoni hekk megvolt:))Na jóó nem csak vicc volt.
Szigligeten keszeg ill. igazi Balatoni halak nagyon nagyon ott van!!!

Holnap Tokaj.ill. Tája:)
     Reply to this


galoscsabus (msg) 1780 July 26, 2016, 10:27 p.m.   x
Üdv Urak!
A #7-#10-ig tartó hozzászólásokban láthatjátok az ex Pan-omat.
Szegény rövid idõt tudott nálunk szolgálni, "hála" egy vakegér autósnak :-((

A sérült motor utóéletérõl annyi infóm van, hogy egyszer felhívott egy nagyon zaklatott és szomorú ember, akit az összegányolt motorral derekasan átb@xtak :-(((

Ha esetleg olvassa a fórumot, vagy valakinek lenne róla infója, pár mondatban tájékoztasson róla legyen szíves, hogy sikerült-e valahogyan megoldani a dolgot?
Nagyon sajnáltam a motort is, de azt a szerencsétlen motoros társamat, akit megvezettek vele, talán még nála is jobban.
Köszönöm!
     Reply to this


Gábor 63 (msg) 1779 July 26, 2016, 2:44 p.m.   x
Sokat nem és keveset is csak véletlen megyek vele.
Szabin vagyok:))
     Reply to this


Botanikus (msg) 1778 July 26, 2016, 2:06 p.m.   reply to: 1775 x
De ugye nem szoktál folyamatosan szivatóval menni !? Amúgy szeressük a benzin szagát !
     Reply to this


Botanikus (msg) 1777 July 26, 2016, 2:04 p.m.   x
Tudsz élni barátom !
     Reply to this


Gábor 63 (msg) 1776 July 26, 2016, 12:59 p.m.   x
Mentem egy laza 250 km karikát. Visegrád -Esztergom -Párkány -Dobogókõ -stb.
Most a Balaton karika jön. :-)
     Reply to this


Gábor 63 (msg) 1775 July 26, 2016, 12:52 p.m.   x
A tanksapka nyitása nálam is sziszegõ cuppogó minden alkalommal.
A szag kb 30 perc alatt megszûnik.
Ha a szívató rá volt húzva nem éreztem ennyire.
Ki próbálom ha megnyitom a t.sapkát hamarabb szûnik -e meg a szag.

     Reply to this


Botanikus (msg) 1774 July 26, 2016, 8:51 a.m.   x
Én tapasztaltam, sõt még a tanksapka nyöszörgését is !:-)
Meleg volt mikor hazaértem, és leállítottam a motort, ahogy pakoltam ki a dobozokból, valami nyöszörgés-félét hallottam !
Amikor a tanksapkát meglazítottam, egy nagy szisszenés kíséretében szûnt meg a túlnyomás ! Az üzemanyagtank a motor mögött helyezkedik el, és a meleg levegõ túlnyomást hoz létre benne ! A fogyó üzemanyag ezt kompenzálja, gondolom, de ha megállsz megszûnik a csökkenés, és kitágul a benzin feletti légréteg ! ezt a tanksapka, végezvén az egyik funkcióját elengedi ! Ezt te erõs benzinszagként érzékeled a megállást követõen, pláne zárt térben !
Ez az én teóriám ! Jöhettek birkózni ! :-)
     Reply to this


Gábor 63 (msg) 1773 July 25, 2016, 10:06 p.m.   x
Sziasztok.

Tapasztaltatok már olyant,hogy megállás után nagyon erõs benzin szag dõl a motorból? Igaz,hogy csak akkor érezni ha rögtön garázsba van állítva.Szivárgás nincs,száraz minden,és baj sincs vele csak a szag:)
     Reply to this


joe156 (msg) 1772 July 25, 2016, 5:10 p.m.   reply to: 1771 x
Igen mert itt azon a menesztõ szemeken keresztül adja át a meghajtást . Gyakorlatilag ha az lóg a gumiba akkor kuka az egész .
     Reply to this


kawa550 (msg) 1771 July 24, 2016, 9:14 p.m.   reply to: 1770 x
A linked alapján nem is csodálom hogy nem bíztál benn, a miénk teljesen más konstrukció, csak sík egyenes felületek találkoznak, ezt a középsõ szárnyas csapot biztos nem lehet kihézagolni.
     Reply to this


joe156 (msg) 1770 July 24, 2016, 7:48 p.m.   x
Természetesen mindenki munkáját és hozzászólását elismerem és tiszteletbe tartom , elnézést ha esetleg sértõnek találtátok amit írtam , nem volt szándékomban senkit megsérteni csak látszatra én nem nagyon bíztam a hézagolós megoldásban :) Találtam egy linket a szerelésrõl . Link

     Reply to this


Gábor 63 (msg) 1769 July 24, 2016, 5:08 p.m.   x
Akkor most nem Botanikus vagy?
     Reply to this


Hoterkep
Hirdetések




Member count: 26743