Please log in

Registration Forgot password






Kipufogo!!
Comment
Előző oldal Következő oldal
Rugesz (msg) 321 June 4, 2010, 11:24 a.m.   reply to: 320 x
hali!
a flex tuti :-)))
lecerélted a vasat?
     Reply to this


Mike (msg) 320 June 4, 2010, 11:21 a.m.   x
Hy.

Kipuffógóra ráégett sarok, valamint esõruha maradványok letisztítása, valakinek 5lete?

Már próbáltam: higítót, den.szeszt, cif-et, eddig semmi sem segített.

Megköszönném
     Reply to this


night-rider (msg) 319 Jan. 10, 2010, 5:07 p.m.   reply to: 318 x
keresd rapkai zolit a h-d budapestnél,mivel budapesti vagy,õ a mûhelyfõnök,és normális.
     Reply to this


cruiserrob (msg) 318 Jan. 10, 2010, 4:41 p.m.   x
Sziasztok !
Egy Cimborámnak kellene egy kis segítség..Tõletek! Egy HARLEY SOFTAIL STANDARD -re szeretne tenni egy VANCE AND HINES pukifogót, még hozzá a BIG RADIUS-t. Itt most nem nagyob átalakításról lenne szó, ha nem csak egy szép hangot szeretne a lovának. Tehát maradna a légszûrõ is és az elektronika is, és minden más is a gyári. Ebben az esetben lehet-e számítani bármilyen nem várt "károsodásra" vagy valami olyasmire ami nem tenne jót a motornak. Szívesen meghallgatnánk mindenféle véleményt, tanácsot, tapasztalatot ezzel kapcsolatban...amit elõre köszönünk!!!
Üdv.: rob
     Reply to this


tozlaae (msg) 317 Dec. 1, 2009, 6:40 p.m.   x
Érdekelne a csere a gyári dobra.
     Reply to this


Rudo (msg) 316 Dec. 1, 2009, 3:36 p.m.   reply to: 315 x
A srác akinek hoztuk a drz-t múlthéten lehet belemegy a buliba majd megkérdem tõle.
     Reply to this


ztaki (msg) 315 Dec. 1, 2009, 11:32 a.m.   x
drz400-ra kerese egy nyitottabb dobot - cserébe adhatok egy gyári fojtottat.
     Reply to this


csocso (msg) 314 Nov. 30, 2009, 4:34 p.m.   x
Sziasztok !

Érdekelne ´08 Honda CBR 1000RR gyári dob.
Elõre is köszi a segítséget.
     Reply to this


fehereger (msg) 313 Nov. 21, 2009, 3:04 p.m.   reply to: 312 x
Sziasztok.!
Szükségem lenne egy kis segítségre.
Szeretnék vásárolni a 2000-es évjáratú Suzuki GSXR 600-ra gyári kipufogó dobot.
Ha valakinek esetleg lenne otthon elfekvõben....
Szivesen várok ötleteket is, hogy honnan szerezhetnék be egyet, persze nem túl magas áron.
Az Expressz.hu.-n találtam eladót, de az K5.-ös GSXR.-re való...
Nemtudom, hogy az enyémre felszerelhetõ-e?
Elõre is köszönöm önzetlen segítégetek.


Üdvözlettel.:
fehereger



     Reply to this


Amti (msg) 312 Feb. 21, 2009, 1:47 p.m.   reply to: 311 x
A hegesztési nyomokat is ki lehet csiszolni ill. polírozni vagy az egy másik technológia ? Valami zajcsillapítóval ki is tömöd a csövet ? Nem tetszenek a hangos kipufogók. Teljesen egyedi tervezés vagy valamirõl másolod ? Tavasszal biztos találkozunk egy forróteás futamon, akkor majd megcsodálom élóben.
     Reply to this


olika (msg) 311 Feb. 21, 2009, 12:19 a.m.   reply to: 310 x
Amti!
A fémcsiszolás egyfajta mûvészet.Egyszerûen mikor kész van megpolírozom.De amire te gondolsz régebbi képekre az egy másik kipufogó.Ha jól megnézed a végét akkor a régebbi hat míg a mostani csak három csavaros.
     Reply to this


Amti (msg) 310 Feb. 20, 2009, 11:52 p.m.   reply to: 309 x
A régebbi képekenlátni a hegesztéso nyomokat, a kész kipun meg semmi. Ez akkor most hogyan ..... ?
     Reply to this


Vaslovas (msg) 309 Feb. 20, 2009, 4:39 p.m.   reply to: 308 x
Örök króm...rozsdamentesbõl csinálja és szebb mint bármilyen krómozás!!
Nagyon állat...láttam:-))
     Reply to this


Amti (msg) 308 Feb. 20, 2009, 4:32 p.m.   reply to: 301 x
Krómozást hogyan oldottad meg ?
     Reply to this


gourman (msg) 307 Feb. 20, 2009, 12:14 p.m.   reply to: 306 x
Hát E Betû:))))))))
     Reply to this


krisztianz (msg) 306 Feb. 20, 2009, 12:13 p.m.   x
Ez vmi rejtvény? Nem értem!:)
     Reply to this


gourman (msg) 305 Feb. 20, 2009, 12:03 p.m.   x
tessék...:)))))
     Reply to this


krisztianz (msg) 304 Feb. 20, 2009, 11:56 a.m.   x
Az E betût nem látom, de azért szép!:)
     Reply to this


olika (msg) 303 Feb. 20, 2009, 10:55 a.m.   reply to: 302 x
Megoldjuk a dolgot valahogy.:-)
     Reply to this


Vaslovas (msg) 302 Feb. 20, 2009, 10:23 a.m.   x
Nekem is csinálnál 1 párat???
A részleteket, meg majd megbeszéljük!
     Reply to this


olika (msg) 301 Feb. 20, 2009, 10:13 a.m.   reply to: 300 x
Szia Csaba!
Igen én csináltam õket :-))
Nehezéknek csináltam a robogóra hogy erõs szélben is tudjak robogni.
:-))))))
     Reply to this


S.Csaba (msg) 300 Feb. 19, 2009, 8:21 p.m.   reply to: 298 x
Te csináltad olika? Tök jók lettek. De minek egy robogóra két ekkora kipufogó? :)
     Reply to this


torpiken1 (msg) 299 Feb. 19, 2009, 7:45 p.m.   reply to: 298 x
Üdv néktek! Én is kíváncsi vagyok a hangra. Szépek lettek nagyon a csövek! A motor sem rossz. Sikerült szépen legyártani a komplett vasat. :)
     Reply to this


olika (msg) 298 Feb. 19, 2009, 6:56 p.m.   reply to: 297 x
csak jöjjön a jó idõ.Alig várom már,hogy kint hallgassam meg a hangját.Amit eddig tud már az is bíztató :-)))
     Reply to this


furoember (msg) 297 Feb. 19, 2009, 6:48 p.m.   reply to: 296 x
Szólj rájuk, hogy ne szójjanakbeeeee!!!:)
     Reply to this


olika (msg) 296 Feb. 19, 2009, 6:44 p.m.   reply to: 295 x
Itt lent a mûhelyben teljesen más hangja mint majd kint lesz.Itt a falak közbeszólnak.
:-))))
     Reply to this


furoember (msg) 295 Feb. 19, 2009, 6:41 p.m.   reply to: 294 x
Ja, az van neki:))))
     Reply to this


olika (msg) 294 Feb. 19, 2009, 6:40 p.m.   reply to: 293 x
Köszi Guri úr!A hangja is eléggé normális lett.:-)))
     Reply to this


gourman (msg) 293 Feb. 19, 2009, 4:07 p.m.   reply to: 292 x
Ez is jól néz ki mint az a pár tucat amit eddig gyártottál:)
     Reply to this


olika (msg) 292 Feb. 19, 2009, 3:33 p.m.   x
Ismét alkottam.:-))))))
     Reply to this


vbandi (msg) 291 July 3, 2008, 8:06 p.m.   x
Sziasztok! Yamaha FZ6-ra eladó Mastek rozsdamentes sportkipu. Képet hamarosan teszek fel. Ára: 60.000,- Ft. Üdv.: Vbandi 30/400-9905

     Reply to this


gns (msg) 290 July 3, 2008, 6:49 p.m.   x
Köszi.
Találtam ebayen 600 $-ért , nekem ennél alacsonyabb ár tetszene inkább. :)
     Reply to this


Macko (msg) 289 July 3, 2008, 6:20 a.m.   reply to: 288 x
Link

10. oldal alja.
     Reply to this


gns (msg) 288 July 3, 2008, 4:03 a.m.   x
Hali!

Kawasaki er 6n-hez szeretnék valami frankó kidörrentõt, de sehol sem találtam rá , illetve megoldható-e a gyárinak valamilyen formában történõ átalakítása , hogy morcosabb hangja legyen?!
Elõre is kösz!
     Reply to this


olika (msg) 287 June 25, 2008, 9:01 p.m.   reply to: 286 x
Hello!
Keress meg oszt kitalálunk valamit.
     Reply to this


ltzoli (msg) 286 June 25, 2008, 7:39 p.m.   x
sziasztok! ltz 400 ra tudtok valami középmegoldást?
se nem túl hangos de ne legyen gyári se.
     Reply to this


olika (msg) 285 May 1, 2008, 11:30 a.m.   x
...
     Reply to this


olika (msg) 284 May 1, 2008, 11:29 a.m.   x
...
     Reply to this


Al1971 (msg) 283 April 29, 2008, 6:40 p.m.   reply to: 282 x
M2 Dual VA.L.E. Carbon-fiber /2 db/. 183.500.- Ft Budapesti átvétellel. 7kg-val könyebb mint a gyári. Magnézium bevonatú teflon végkarikákkal !

12-15 munkanap

     Reply to this


tsanyi (msg) 282 April 29, 2008, 6:10 p.m.   reply to: 281 x
A B-Kingre mennyi lenne a két testvér dob?
     Reply to this


Al1971 (msg) 281 April 29, 2008, 6:06 p.m.   reply to: 280 x
Te hetente hozok rendszereket kintrõl az USA-ból mindenféle sportmotorra. Én hetente járok Bécsbe motorral dolgozni az uj RR-el is soha nem nézték még az E betüt csak a 96 DB-s zajhatár érdekelte öket meg a papirok...
     Reply to this


tsanyi (msg) 280 April 29, 2008, 5:54 p.m.   reply to: 279 x
lehet....de E jel van benne?....hiába a hangtompító a rendõr nyugatabbra azt is nézi....
     Reply to this


Al1971 (msg) 279 April 29, 2008, 5:14 p.m.   x
Az Amerikai Yoshimurakkal illetve Two Brothersekkel ilyen gond nincs mert univerzális hangtompitó van bennük amely ki illetve becsavarható. é szép hangjuk van... Leovice-re ugyanez igaz.
     Reply to this


fix-x (msg) 278 Feb. 11, 2008, 8:22 p.m.   x
Köszönöm a segítségeket,majd beszámolok az eredményrõl!
     Reply to this


tsanyi (msg) 277 Feb. 7, 2008, 7:32 a.m.   x
vagy itt: Link
nagyjából azonosak az árak, de amit Macko írt az közelebb van........
     Reply to this


Macko (msg) 276 Feb. 6, 2008, 9:45 p.m.   reply to: 275 x
Pl. Ago Motors.

Link

Õk biztosan jók. Persze ez nem egy olcsó játék azért!
     Reply to this


fix-x (msg) 275 Feb. 6, 2008, 9:29 p.m.   reply to: 273 x
Köszi a hozzáértõ-hozzászólásod!
Mennyibe fáj egy ilyen újraprogramozás?Kik,és hol tudják ezt csinálni,ha kell?
     Reply to this


tsanyi (msg) 274 Feb. 5, 2008, 7:31 p.m.   reply to: 271 x
injektor írás....de a gyári csõ nyitástól nem szokott szépen szólni.....
     Reply to this


hajaj (msg) 273 Feb. 5, 2008, 7:31 p.m.   reply to: 271 x
Szia! Ez természetes, mivel gyorsabban megy végbe az öblítés elszegényül a hengerben a keverék, jobban fog melegedni a motor, nyújtottabb lesz az égés, ami akár a kipufogóba is belõhet, jócskán leterhelve a kipufogószelepeket. Egyes motoroknál a befecskendezés vezérlése utána tud menni a dolognak egy bizonyos határon belül, de lehet, hogy egy újraprogramozás (mind befecskendezõ, mind gyújtás) elkél majd neki.
     Reply to this


Rudo (msg) 272 Feb. 5, 2008, 7:17 p.m.   reply to: 271 x
Csukd vissza,csukd vissza! :))
     Reply to this


fix-x (msg) 271 Feb. 5, 2008, 6:46 p.m.   x
Szevasztok!
Létezik,hogy ha a gyári csövet nyittatom ki,romlik a motor teljesítménye?Magyarul,nem megy úgy végre.
Ez injektoros motor,tehát nem tudok több nyálat adni neki.Megoldás?
köszi fix-x
     Reply to this


hajaj (msg) 270 Feb. 4, 2008, 6:21 p.m.   x
Köszönöm a választ, én is attõl tartok, hogy ezek a srácok nem viccelnek. :)
Az oldalt már néztem, de az importõr szerint csak ez az egy rendszer létezik. Annyira nem bánom, mert a gyári sokkal jobban néz ki, de horror áron hoznák meg. A fúvókákat meg még úgy se.
     Reply to this


icebandit (msg) 269 Feb. 3, 2008, 11:12 p.m.   x
Link
     Reply to this


icebandit (msg) 268 Feb. 3, 2008, 11:10 p.m.   x
hajaj!
most néztem meg a marving.com-ot és ott megtudod nézni, hogy néz ki. nem csak racig rendszer van.
     Reply to this


icebandit (msg) 267 Feb. 3, 2008, 11:04 p.m.   x
Marving.

olaszok készítik, azt nem tudom, hogy milyen lehet. de mint írod "racing rendszer" (verseny rendszer) ebbõl gondolván ez sem lesz olyan halk mint a gyári és ez is elfogja szegényíteni a keveréket mert nyitott lesz a rendszer, nem lesz benne fojtás.
ha az alapfuvókából pluszod van vagy betudod szerezni, akkor azt már fel tudod fúrni nagyobbra, esetleg esztergáltatni lehet minta alapján, ami nagyobb méretû lesz. hogy mekkora kellene a rendszerhez azt érdeklõd meg egy hozzáértõ szakitól.
     Reply to this


hajaj (msg) 266 Feb. 3, 2008, 10:37 p.m.   x
Sziasztok! Marving dörrentõkkel van valakinek tapasztalata? Náluk egy racing-nek titulált rendszer feleannyiba lenne a vasamhoz, mint egy gyári. Ellenben a gyárit azért cserélném, mert teljesen belezett, nincs hangtompítója és amellett, hogy erõteljesebb a hangja mint szeretném még a keveréket is elszegényíti a halálba. Ez vajon változna a fent említett megoldással? (nem ismerem a gyárat, nem tudom mennyire gondolják komolyan ezt a megjelölést) Sajnos csak az alap fúvókákkal tudok gazdálkodni, túlméreteset nem tudok beszerezni. A vas egy ´77-es CB400f SS.
     Reply to this


Rudo (msg) 265 Feb. 3, 2008, 10:32 p.m.   x
Sztem a kipuff mérete arányos az 1henger köbcentivel.Legalábbis én így csinálom.(meg fülre) :))
     Reply to this


icebandit (msg) 264 Feb. 3, 2008, 10:28 p.m.   x
na persze én se úgy gondoltam, hogy olyan könnyû mint egy szelet kenyeret levágni.
azzal is lehet sz...ni eleget.

Macko.
a finster lehet, hogy nem literesre volt tervezve, pl. kicsi perforált csõ átmérõ. lehet hogy jó lett volna egy 600-ra.
     Reply to this


Rudo (msg) 263 Feb. 3, 2008, 10:23 p.m.   x
Mondjuk ez a teljesítményjáték a kihegyezet dolgokra lehet inkább igaz,egy végletekig hegyezett motoron persze észrevenni mindent,bár szintén van egy ellen példám mert saját építésû fzr1000exup-om saját készítésû kipuffal tudta keréken a 131Le-t,15évesen 40000km után ami gyári érték szerint új állapotában is 134Le keréken.
     Reply to this


Macko (msg) 262 Feb. 3, 2008, 10:14 p.m.   reply to: 253 x
Amit én konkrétan láttam, az régebbi GSX-R 1000, Finster dob.
Fékpadon mérve tizenlóerõs teljesítménycsökkenés.
Nem legenda, sajnos ténykérdés.
A tulaj visszatette a gyárit inkább, és elkönyvelte, hogy így járt.
     Reply to this


Rudo (msg) 261 Feb. 3, 2008, 10:12 p.m.   x
Nameg azért dobot se oly egyszerû,hogy ne mondják meg róla egybõl ho "sufnituning".
     Reply to this


Rudo (msg) 260 Feb. 3, 2008, 10:10 p.m.   reply to: 259 x
Persze, engem csak a hang érdekel (ami ugye a dob hosszával olyanra hangolható amilyen tetszik) a teljesítmény hidegen hagy.Persze csak a normál határokon belül úgyértem érezhetõ teljesítménycsökkenés ne legyen az hogy padon esetleg kevesebb 2Le-vel pfff legyen.
     Reply to this


icebandit (msg) 259 Feb. 3, 2008, 10:01 p.m.   x
nem dobot nehéz csinálni, hanem rendszert!!!
Rudo gondolom te is csak dobot csináltál.
     Reply to this


Zsifi (msg) 258 Feb. 3, 2008, 9:58 p.m.   reply to: 257 x
hajrá!!
     Reply to this


Rudo (msg) 257 Feb. 3, 2008, 9:57 p.m.   reply to: 256 x
Ezek szerint ebbõl kellene élnem!
Figyelem,figyelem csak most akció.................................:)))
     Reply to this


Zsifi (msg) 256 Feb. 3, 2008, 9:54 p.m.   reply to: 255 x
biztos mákod van...
egy ismerõs csináltatott egy dobot a motorjára ahelyi kipuffancs gyártóval...
négyszer kellett szétszedni, hogy menjen legalább valahogy...
     Reply to this


Rudo (msg) 255 Feb. 3, 2008, 9:51 p.m.   reply to: 253 x
Akkor nekem mákom van mindig saját kezûleg csinálok kipuffot a mociaimra de soha nem vettem észre teljesítménycsökkenést,fogyasztásnõvekedésd se, viszont kis fordulatról jobban mennek.
     Reply to this


Zsifi (msg) 254 Feb. 3, 2008, 9:51 p.m.   reply to: 252 x
ezek úgy kezdõdtek, hogy vettek egy akrapovic, vagy yosimusi dobot félbe vágták és egy ügyes lakatos lemásolta...
Az ilyen dobok nagyrésze minden motorra egyforma...csak az öszsekötõ csõ más...
aztán a Bódis elkezdte kimérni a suzukikat...abban jó...
A "drága" dobok azért drágák, mert több teszten mennek keresztül...persze abból is van ami nem tökéletes...
A végdob csere nem más mint hangkeltés többnyire..
     Reply to this


Zsifi (msg) 253 Feb. 3, 2008, 9:47 p.m.   reply to: 251 x
én a plusz 1-2 literes fogyasztásra gondolok, meg arra, hogy középen veszít a nyomatékból és szar vele elõzni...
de mindenki úgy intézi ahogy tudja..lelke rajta...

     Reply to this


icebandit (msg) 252 Feb. 3, 2008, 9:47 p.m.   x
Zsifi! már bocs, de nem suzukira van hegyezve.
amit suzuki-ra gyártanak azt nem tudod feltenni egy MV Agusta-ra.
amit kawára készítenek, azt nem egy suzukin tervezik meg.
de lehet, hogy félre értettelek.
amúgy a motor nagyon friss és nem lesz egyszerû találni rá, fõleg mert ezen is már a "csúf" kipufogó van.
     Reply to this


Rudo (msg) 251 Feb. 3, 2008, 9:45 p.m.   reply to: 250 x
100 helyett 96 hmmm,csak ellenék vele valahogy.
     Reply to this


Zsifi (msg) 250 Feb. 3, 2008, 9:43 p.m.   reply to: 249 x
csak már találkoztunk pár olyan motorral aminek romlott a menetteljesítménye az olcsó dobtól..
     Reply to this


Rudo (msg) 249 Feb. 3, 2008, 9:36 p.m.   reply to: 246 x
Raptor,finster, 60eFt kompletten felszerelve,de ha neked puccos dob kell vegyél azt.Hangja szép a magyar doboknak is ha meg az a lényeg,hogy lámpától lámpáig le tudj faragni 0,002másodpercet akkor vegyél drága cuccot.
     Reply to this


Zsifi (msg) 248 Feb. 3, 2008, 9:26 p.m.   reply to: 246 x
Én nem tennék Bodist..az a Suzukikra van kihegyezve.
Ami tesztelt dob
Remus
Sebring
Bos
Akrapovic
     Reply to this


icebandit (msg) 247 Feb. 3, 2008, 9:24 p.m.   x
Freagen!
www.yoshimura-rd.hu nézz körül.
a Bódis-t Balatonlellei Full-Gas forgalmazza.
még próbálkozz a google-val is.
bár a te mocid nagyon friss és ritkább, mint a speed-ek így lehet, hogy nehezebben fogsz rá találni.

szerintem érdemes rakni rá, igazából rendszerrel, a hozzáhangolt levegõ mennyiséggel, és elektronikával együtt a legérdemesebb, bár ez már igen pénzes dolog. ezt neked kell tudni, hogy mit áldozol rá. szerintem ez akár 500.000.- huf is lehet, míg egy dobbal megúszhatod 200-250.000 huf-ból is. a használt még olcsóbb is lehet, bár a te motorod esetében nehéz lesz találni használtat. szerintem.
az árak nagyon változóak. ha valamiben tévedtem akkor bocs. ha valaki jobban ért hozzá mint én akkor legyen szíves majd javítson ki.
gondolom a mocid még garanciás, ha igen akkor elõbb érdeklõdd meg, hogy nem-e elveszted a garit.
remélem egy kicsit tudtam segíteni. üdv.
     Reply to this


Freagen (msg) 246 Feb. 3, 2008, 8:39 p.m.   x
Sziasztok!

Tudna nekem valaki arrol infót hogy 2007es 600as Hornetre mennyiért, milyet lehet és egyáltalán érdemes-e sportkipufogot rakni? köszi a válaszokat
     Reply to this


icebandit (msg) 245 Feb. 3, 2008, 8:19 p.m.   x
oszitrek!!

bölcs maradtál volna, ha nem szólalsz (írsz) meg, a Bódis csövekkel kapcsolatban. (remélem nincs harag, nem sértésnek szántam)
nekem volt szerencsém végignézni a gyárat ahol készítik a csöveket. hát nem semmi volt.
mellékesen megjegyezve: literes gixeren a bódis többet tud mint a yosi - értelemszerûen rendszerrõl beszélve.
gyártás minõségében kenterbe veri az összes gyártót. aki nem hiszi hasonlítsa össze õket és utána lehet csodálkozni.

mielõtt megkiabáltok nekem yosi van a gépemen és meg vagyok vele elégedve. amúgy mi halandó felhasználók nem hiszem, hogy 4-5 LE különbséget észreveszünk. -tisztelet a kivételnek-

UI: A Bódisnak gyári Kawa csapata megy a német bajnokságban.
     Reply to this


gourman (msg) 244 Feb. 3, 2008, 8:02 p.m.   reply to: 241 x
gsr 600-ra egy Bódis dob 120e ft
Ugyanez Akrából 230 ezer forint
Tapasztalat,a feleségem motorjára amikor néztem dobokat pontosan körbejártam,én a Bódis mellett döntöttem,és nem bántam meg,illetve aki már hallotta a hangját az tudja hogy a gyári dobbal tulajdonképpen csendes motor,viszont Bódissal szépen duruzsol,ezeket csak az árak és viszonyítás miatt írtam.........
     Reply to this


Macko (msg) 243 Feb. 3, 2008, 7:33 p.m.   reply to: 241 x
Oszi, azért mert ostoba vagy és nem vagy képben, milyen nemzetközi neve lett mára a BÓDIS márkának, legalább ne kürtöld világgá!

     Reply to this


Bandito (msg) 242 Feb. 3, 2008, 7:27 p.m.   reply to: 241 x
Azért javaslom nézz meg elõször élõben egy ilyen dobot. A Bódis egy nagy jó minõségû cucc. Csak azért ne fikázzunk már valamit mert magyar. Inkább örüljünk, hogy van nálunk komolyan megtervezett csõ is nem csak olyan "ránézésre méretezett" mint a Finster vagy a Raptor (ezt senki ne vegye sértésnek).
Biztos szar cucc, azért versenyeznek vele annyian. Pont annyira gagyi mint olaszországban egy Termignoni. Az is csak gagyi lehet, mert nincs benne ebben a táblázatban... :-))))))
     Reply to this


oszitrek (msg) 241 Feb. 1, 2008, 7:35 a.m.   reply to: 230 x
Bódis? Hát az mi a rák??? :)))) 1 garázsos ki magyar bóvli... Arról nem beszélve, h amennyiért adja a szarjait, annyiért már 1 Akrát is lehet venni, ami legalább márkás....
     Reply to this


Bandito (msg) 240 Feb. 1, 2008, 5:56 a.m.   reply to: 236 x
Látom Te vagy az Agy...
     Reply to this


Bandito (msg) 239 Feb. 1, 2008, 5:55 a.m.   x
Szerintem ez így marhára nem obijektív.
Ha fogsz egy motort és ráteszel egy másik kipufogót és leméred, akkor nem biztos, hogy jobb lesz. Pl. a Yoshi a szerelési útmutatóban közli, hogy légszûrõt is kell cserélni. Ha még azt is figyelembe veszed, hogy a széria motorok átlagosan 30%-al több anyagot kapnak a kelleténél (ideális levegõ/benzin ~12,5, szériában nem ritka a 10 sem) aztán felteszel valamit ami mégtöbb levegõt igényel... Szerintem ez a táblázat így nagyon csalóka.
     Reply to this


kilajsanyi (msg) 238 Jan. 31, 2008, 7:12 p.m.   reply to: 237 x
annyér már inkább a hengerfejhez nyúlnék.

     Reply to this


Macko (msg) 237 Jan. 31, 2008, 6:57 p.m.   reply to: 236 x
Milyen durva egy Yoshi dob 312 ezer HUFért, és az összes nyereséged -90 deka... :-DDD
     Reply to this


krisztian.fz6 (msg) 236 Jan. 31, 2008, 6:55 p.m.   reply to: 229 x
Teljesítménynövelés=parasztvakítás
     Reply to this


Macko (msg) 235 Jan. 31, 2008, 6:52 p.m.   reply to: 234 x
Illetve az a Revüben volt, ez nem tudom hol.
     Reply to this


Macko (msg) 234 Jan. 31, 2008, 6:52 p.m.   reply to: 231 x
Ezen ne nevessetek, mert 2 éve a Bódis UGYANEZT az összehasonlítást simán MEGNYERTE!!!
Úgyhogy óvatosan!
     Reply to this


Bandito (msg) 233 Jan. 31, 2008, 6:22 p.m.   x
Hát ha a Gixer nem tetszik, akkor milyen az új ZX-10??? :-)))) Úgy látszik az Euro-X normákat csak egyre bénább formákkal lehet kielégíteni :-)))
     Reply to this


indián (msg) 232 Jan. 31, 2008, 10:02 a.m.   reply to: 231 x
:-)))))
     Reply to this


Vaslovas (msg) 231 Jan. 31, 2008, 10:01 a.m.   reply to: 230 x
Na k...be !
Az nincs rajta:-)))))))))))))))))
     Reply to this


indián (msg) 230 Jan. 31, 2008, 9:58 a.m.   reply to: 229 x
És a Bódis ! ?
     Reply to this


Vaslovas (msg) 229 Jan. 31, 2008, 9:57 a.m.   reply to: 224 x
Suzuki GSX-R 1000 fordítási részletek !
Gyári:183 LE, 6,5 Kg

Akropovic Slip on: 1172Euro.....Plussz 2,7Ló/12000 /min...minusz 2,6Kg ....120Nm/9600/min
Arrow: 949.-.....+0,9/11900.....-2,6.........117,6/9900
Bos Slip on: 699.-........+1,5/12000.................-2,7,,,,,,118/9600
Giannelli Slip On: 849.-,,,,,,,,,+2,6/12000,,,,,,,,-2,2,,,,,,,,,,,,119/9700
G.P.R.:848.-,,,,,,,,,,,+2/12000,,,,,,,,,-1,7,,,,,,,,,119/9700
Holeshot P-Max:1198.-,,,,,,+2,5/11900,,,,,,-2,5,,,,,,,,,119,2/9800
Leo vince GP:679.-,,,,,,,+2,2/11900,,,,,,,-2,,,,,,,,,,,,119/9800
Micron delta:798.-,,,,,,,,,-2 !!!!!!!!!!!/11800,,,,,,,,,,,,,,,,,,,-2,8,,,,,,,,,,,117/9800
Remus hexa Cone:1076.-,,,,,,,,,,0!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!/1200,,,,,,,,,-0,7,,,,,,,,,,116,5/9800
Sebring:830.-,,,,,,+2/11800,,,,,,,,-1,1----------120/9800
SR-racing:990.-,,,,,,,,,-1,6/11900,,,,,,,,,,,,,,,,,,,-1,3,,,,,,,,,,,117,7/9700
Yoshimura:1200.-, ,,,,0LE/1200min!!!!!!!!!!!,,,,,,,,-0,9Kg,,,,,,,116,7Nm/9800min

Na ennyi...bogarásszatok :-))))))))
     Reply to this


Macko (msg) 228 Jan. 30, 2008, 9:16 p.m.   reply to: 227 x
Nekem mindig az a (talán) K5-ös 1000-es Gixxer jut az eszembe, amire egy magyar sufnituning-dobot tett fel a tulajdonosa. Aztán nem nagyon akart menni. Fékpad, és kerek 12 lóerõs gyengülést mértek.
Vissza is került rá a gyári dob...
     Reply to this


Zsifi (msg) 227 Jan. 30, 2008, 8:52 p.m.   x
egy kis történet "sportkipufogókhoz"

Nekem arégi varán 5 évig volt sportdob (Remus, neves dob drága pénzért) kétszer volt szelepellenõrzésen, de nem kellett korongozni.
Az új motoromon a kezdetektõl rajta van a sportdob (BOS ez is neves, drága) kétszer volt szelepellenõrzésen, de itt sem kellett hozzányúlni.
Van több varás akinek sportdobja van (leginkább a nagy cégektõl akik motorokhoz gyártanak)
Még eddig nem volt vara amin kellett volna piszkálni a szeelpek korongjait.
A Múlt héten egy srác elvitte avaráját szervízbe 20.000km-el és kiderül a 4 kipuff szelepet korongozni (állítani) kell. Nagy pánikolva felhívott, hogy ezek szerint mégsem annyi a km mint az órájában. A szervízben is azt mondták neki ilyet még nem tapasztaltak (pedig ez a klub szervize ahová sok varás jár)
Majd kis siránkozás és nézelõdés után rájöttünk, hogy a NONAME kipuffancs miatt van az egész.
Szóval nem mindíg az olcsó kerül kevesebbe..
     Reply to this


heinrich (msg) 226 Jan. 30, 2008, 8:41 p.m.   reply to: 225 x
A bevezetõt még el tudtam olvasni:

"Úgy igazából sohasem arattak sikert az aktuális GSXR-1000-es otromba kipufogói. Ezért is megérett az idõ, hogy a 185 LE sportmotorhoz 12 alternatív kipufogópárost teszteljünk. A vizsgapadon, a mérleges és utcán. Egy biztos: valamennyi szebb, mint az eredetiek.

Míg a 2005-ös és 2006-os modellévekben a suzuki GSXR -1000 elsõ osztályú, titánlemezbõl finoman megmunkált kipufogóval rendelkezett, az utódmodell sokkolta a szemlélõt a két kövérkés, irtózatos, túramotorra emlékeztetõ kipufogóival. Botrány: minden idõk egyik legjobb motorját meggyalázták és valósággal elcsúfították.

A 13499 € (+ egyéb költségek) árú motorkerékpár sok vásárlója számára világos, hogy a kipufogógázzal kapcsolatos technikával valamit tenni kell. 12 alternatívát vizsgáltunk meg pontosan 12X2 kipufogót és nem komplett rendszereket.

A néhány gsxr-1000 vásárló teljesítmény és nyomaték utáni keresésben van. A négyhengeres hivatalosan 185 LE és 117Nm-vel rendelkezik. Sokak szerint így sokkal inkább a küllem, a hang, és esetleg még a tömegarány javításáról lehet szó. A teljesítményméréssel inkább arról lehet szó, hogy az utólagosan felszerelt kipufogó nem okoz-e teljesítményveszteséget, kevésbé van szó + — néhány lóerõrõl a csúcsteljesítményben. Sokkal fontosabb a teljes teljesítmény-leadás, különösen a mindennapi használatakor fontos középsõ tartományban. Tény, hogy csak egyetlen egy utólag felszerelt kipufogó nem teljesítette a széria által nyújtott teljesítményt. Cserébe a kissé gyengélkedõ Micron küllemét tekintve messze a leginnovatívabb. Az ívelt és nagyon kompakt és könnyû kipufogók illenek a leginkább a GSXR vonalához. A gyártók a GSXR-1000 –hez nagyon vonzó kipufogókat kínálnak, jóval a gyári ára alatt. Mindazonáltal a legnemesebb kipufogók ára 1000 € fölé kúszik. Ugyanakkor örvendetes, hogy a Giannelli alumínium szettet kínál már 599€-tól. A kipufogók minõsége meggyõzõ, majdnem mindegyik igen magas minõségi kidolgozottságú. Csak néhánynak vannak nem igazán szép heggesztési varatai, feltûnõ, szennyezõdések a megmunkálásban inkább kivételeknek tekinthetõek. Összességében megmutatja magát a minõség. Mindegyiket legális hangerõvel szállítják, mindegyik rendelkezik vizsgajelzéssel, és a kipufogót cserélõ minden esetben elégedett lehet a hanghatással. Az összehasonlításból az az eredmény adódott, hogy egyik kipufogó megvásárlása sem tekinthetõ kirívó melléfogásnak. Kinek melyik tetszik, megragadhatja.. A motor esztétikai értéke nõ az új „csövek” felszrelésével."

a lényeg, vagyis a teszteredmények azonban annyira aprók, hogy egyszerûen összemosódnak a betûk, és semmit, még fogalmam sincs, hogy milyen szavak lehetnek. NIncs meg esetleg valahol egy link, ahol jobb méretben elérhetõ?

Sajnálom, hogy csak ennyit tudtam tenni

     Reply to this


Vaslovas (msg) 225 Jan. 30, 2008, 5:33 p.m.   x
Ha minden igaz sikerül felnagyítani a cikkeket!
     Reply to this


Vaslovas (msg) 224 Jan. 30, 2008, 11:13 a.m.   reply to: 223 x
1 Német szaklapban, hogy teszteltek 12 kéle tuning kipufogót Suzuki GSX-R 1000-en !
Minden bemérés ...lóerõ növekedés és súly rajta van !
     Reply to this


Vaslovas (msg) 223 Jan. 30, 2008, 11:09 a.m.   x
teszt.....
     Reply to this


Vaslovas (msg) 222 Jan. 30, 2008, 10:51 a.m.   reply to: 221 x
Oké...így menni fog úgy látom...mindjárt felteszem !!!
     Reply to this


Hoterkep
Hirdetések




Member count: 26903