Please log in

Registration Forgot password






Honda Transalp
Comment
Előző oldal Következő oldal
bf109 (msg) 18185 Feb. 7, 2013, 3:13 p.m.   reply to: 18184 x
Ezek szerint titokba más is be szokott nézni ide. Engem pl. érdekelne a 650-esen a levegõcsavarnak mennyire kellene kitekerve lennie?
     Reply to this


Pampusz (msg) 18184 Feb. 6, 2013, 6:12 p.m.   reply to: 18182 x
Én arra szoktam járni.:))
     Reply to this


BRUDER mester (msg) 18183 Feb. 6, 2013, 4:43 p.m.   reply to: 18182 x
De.
     Reply to this


an-dee (msg) 18182 Feb. 6, 2013, 9:11 a.m.   x
erre nem jár senki? :)
     Reply to this


jasszel (msg) 18181 Oct. 6, 2012, 9:50 p.m.   x
gurultunk...
     Reply to this


Transalpos Maszi (msg) 18180 Oct. 2, 2012, 3:41 p.m.   x
Szevasztok! Szép képek. Csatlakozok én is egy két képpel.
     Reply to this


genier (msg) 18179 Oct. 1, 2012, 9:53 p.m.   x
Jó képek !!
:-)
     Reply to this


jasszel (msg) 18178 Oct. 1, 2012, 9:47 p.m.   x
M0
     Reply to this


jasszel (msg) 18177 Oct. 1, 2012, 9:45 p.m.   x
hello mindenkinek ;-)
     Reply to this


ZooLee (msg) 18176 Aug. 15, 2012, 12:24 a.m.   reply to: 18175 x
Senki ne aggódjon, már találtam hozzá! :))
     Reply to this


ZooLee (msg) 18175 Aug. 9, 2012, 11:38 a.m.   x
Sziasztok,

szeretnék érdeklõdni, hogy valakinek nincs e elfekvõben, illetve nem e ismer valakit aki bont transalp alkatérszket, mert ma ahogy feszítettem a kormánycsapágyon, és hoztam meg a kifli csavarjait, hát eltörötött :( valózinüleg tulságonsan meghoztam a csavarokat. nekem 98as 600-asom van. kérek aki tud valamit irja meg. köszönöm szépen,

üdvözlettel,
Nagy Zoltán
     Reply to this


TPBalaton (msg) 18174 Aug. 9, 2012, 8:54 a.m.   reply to: 18173 x
A JT van a legjobb árban általában.
De furcsa a repedés.Ez már a 3. TA amelyiknek elreped a hátsó tárcsája itt a fórumon.
     Reply to this


ltz (msg) 18173 Aug. 9, 2012, 5:42 a.m.   x
36 e körül és nem terepezek vele . azért irok mert most vettem meg a gyári fék betétet nehogy elkoptassa a repedt tárcsa .
     Reply to this


TPBalaton (msg) 18172 Aug. 8, 2012, 6:29 p.m.   reply to: 18171 x
Mennyi km van a gépben?
Sokat terepezel?
     Reply to this


ltz (msg) 18171 Aug. 8, 2012, 6:20 p.m.   x
sziasztok! segítség kellene repedések vannak a hátsó féktárcsámon milyet érdemes venni (gyári vagy után gyártott is jó) 2003 650- es transalp .elõre is köszönöm motoros társak
     Reply to this


Syl (msg) 18170 Aug. 6, 2012, 4:20 p.m.   x
Sziasztok!

Eladó sorba került a motorom, irányár 550e Ft.
Tavaszra teljes generálon esett át, kifogástalan motorikus állapotban van, esztétikai hibák az idomon.
Részleteket magánban agostonsz@gmail.com, vagy a 06 20 9939483 telefonszámon
     Reply to this


zooli (msg) 18169 Aug. 1, 2012, 3:28 p.m.   reply to: 18168 x
Jóó lenne az,kiviném vele a Julist a falu rétjére oszt piszkálhatná a faszálkát.:D
     Reply to this


BRUDER mester (msg) 18168 Aug. 1, 2012, 2:23 p.m.   reply to: 18167 x
Sokk szódával elmegy. :-)
     Reply to this


zooli (msg) 18167 Aug. 1, 2012, 1:44 p.m.   reply to: 18166 x
Tessék gyilkold!:)))
Link
     Reply to this


BRUDER mester (msg) 18166 Aug. 1, 2012, 1:07 p.m.   reply to: 18165 x
Hát akkor én ki is estem a lehetséges vevõk körébõl. :-)
     Reply to this


matt1989 (msg) 18165 Aug. 1, 2012, 12:13 p.m.   x
Köszi, sok munkám és pénzem van benne.

Remélem, ha eladom nem valami offroados õrülthöz kerül. :)


     Reply to this


BRUDER mester (msg) 18164 Aug. 1, 2012, 12:05 p.m.   reply to: 18161 x
Pedig szép a motorod.

Ha ilyen kellene, én megvenném ennyiért, csakhogy senki nem vesz semmit.
     Reply to this


matt1989 (msg) 18163 Aug. 1, 2012, 11:23 a.m.   x
A dobozokat és a doboztartót már el is pattintottam.

A bukócsövem is lehet eladom 43-ért ködlámpástól.

Touratech bukócsõ újszerû karcmentes állapotban körülbelül 8 hónapos.

Az új ára:
Link
     Reply to this


zooli (msg) 18162 Aug. 1, 2012, 10:23 a.m.   reply to: 18161 x
Extrázd le és azokat nyomd külön,ritkán fizetik meg a spécit.Talán piac képesebb lesz,ahogy a Bruderm. írta nagy ám a "válság".
     Reply to this


matt1989 (msg) 18161 Aug. 1, 2012, 9:07 a.m.   x
Már így is jóval leengedtem az eredeti elképzelésembõl, és most az egyik legolcsóbb 650-es.

Ha nem megy el ennyi pénzért, akkor megmarad.
Egy jó motort szarért-húgyért nem fogok eladni csak hogy vegyek egy másikat.
     Reply to this


BRUDER mester (msg) 18160 Aug. 1, 2012, 8:12 a.m.   x
Az is marad, ha nem engecc a felibõl. Tapasztalatból mondom, tennap beszédült a fészerbe egy 2009-es LR az új ár 30 százalékáért.

Vagy árulod, vagy eladod.
     Reply to this


matt1989 (msg) 18159 July 31, 2012, 3:58 p.m.   x
Még mindig eladó:

Link
     Reply to this


BRUDER mester (msg) 18158 July 28, 2012, 12:25 a.m.   reply to: 18157 x
Állesz cuzámmen. :-)
     Reply to this


Okta (msg) 18157 July 23, 2012, 2:22 p.m.   reply to: 18153 x
"Amióta csináltam bukócsövet, bátran merek esni. Semmi baja."

Mármint a bukócsõnek?

:-)
     Reply to this


BRUDER mester (msg) 18156 July 23, 2012, 9:28 a.m.   reply to: 18138 x
Vagy 2 db motor, egy kicsi, meg egy nagy.
     Reply to this


BRUDER mester (msg) 18155 July 23, 2012, 9:27 a.m.   reply to: 18136 x
" Vagyis pontosabban gyertyát, olajat, szûrõket, szimeringeket én szoktam cserélni a motoromon. "

Mást nem is kell. Elromlani nem nagyon fog.

A transalp.hu-n azt vettem észre, hogy a "mûhelyt" nem is olvasom.

Karbantartást megfejtem otthon/szerelõvel, oszt azon kívûl inkább csak motrozom, jobb a békesség. :-)
     Reply to this


BRUDER mester (msg) 18154 July 23, 2012, 9:24 a.m.   reply to: 18136 x
"Borulni nem szeretnék. Használt motort ebben a kategóriában nem szívesen vennék, nem volt még új motorom és vágyom egyre. "

El kell dönteni, -nem a motort :-) -, hogy motorozni, vagy szerelni szeretnél.

Már döntöttél.
     Reply to this


BRUDER mester (msg) 18153 July 23, 2012, 9:22 a.m.   reply to: 18135 x
" aki pár óra alatt megtanít az alapokra. a terep azért más, mint az országút. "

Pár óra alatt, Öhömm. :-)

"ugye azt is tudod, hogy az endurosok esnek-borulnak? sokat. ezt annak tükrében mondom, hogy nálad számít a szín, meg az, hogy új legyen. egy enduro nem sokáig van külsõleg újszerû állapotban. ha az endurozás valódi endurozást jelent nálad és nincs rá sok pénzed, akkor nem túl célszerû új gépben gondolkodni. "

Amióta csináltam bukócsövet, bátran merek esni. Semmi baja.

     Reply to this


ZooLee (msg) 18152 July 16, 2012, 9:45 p.m.   x
Sziasztok Transalposok,

szeretném kikérni a véleményeteket, s inkább segitségeteket. Nmost hétvégén voltunk a magas tátrában. két személlyel mentem, megpakolva, de normálisan mint mindig. de ahogy jöttek a magaslatok, azt vettem észre, hogy a motor a nagyobb terheléskor, kopogó hangot hallat. olaj rendben, olajnyomás is van, de csak sebességben, kigyorsításkor hallatta magát. de menni ugyanugy ment rendesen. nem volt gond a reggeli hidegintisással sem.

itthon haverral elkezdtük közelebbrõl szemügyre venni, a hang ugyanugy hallható volt. de nem fõtengely, vagy csapszeg hang. erre levettem a láncot, hogy csak maga a lánckerék tengely legyen maga. amikor beinditottam, akkor lehett hallni, ezt a hangot amikor sebességbe volt téve pl 2-3-4-5. olyna mintha a gázadásnál csattana a, de amikor alapjáraton járt ezen sebességben, akkor is lehett hallani. bemásolom a haver diagnosztikáját is, mert õ jobban fogalmaz mint én

erõsebb terhelésnél sebességtõl függetlenül erõsen hallható kopogó hang alacsonyabb fokozatokban kevésbé (vagy egyáltalán nem) érzékelhetõnem gázfröccsre jön elõ, sokkal inkább rendszertelen, ütemtelen kopogása lánckereket levéve egyértelmûen érzékelhetõ kis fordulaton is (így a hajtási zajok nem nyomják el, könnyebb megfigyelni)behúzott kuplung mellett semmi hiba nem jelentkezik

kérlek titteket, ha valamelyikõtöknek van hozzá tippje, vagy találkozott hasonlóval irja meg, mi lehet a hiba. nagyon szépen köszönöm! :)
     Reply to this


genier (msg) 18151 July 16, 2012, 9:44 p.m.   reply to: 18149 x
Hihetetlen malacom van, kvázi a Szerencse Fija vagyok.
:-))

Valami nem OK a motoron, de még nem tudom rendesen megmondani.
az, hogy "úgy érzem", hogy nagyon ráz ( mintha az eleje és a háta is csillapítás nélkül lenne), még nem korrekt megfogalmazás.
     Reply to this


night-rider (msg) 18150 July 16, 2012, 11:52 a.m.   x
heló kollégák! van pár szép hátsó gumim transalpra,sajna még egy gumi csere és vége a szezonnak ezért ide is felteszem hátha valakit érdekel mert az új gumik ára az egekben van. pirelli scorpion 130/80 17" 2007-es gyártás a közepén 6mm a szélén 8mm /70%/ 8000ft //avon distanzia 120/90 17" középen 5,5mm szélén 7,5mm 6000ft //dunlop trailmax 130/80 17" középen bõ 3mm a szélén 7mm 3000ft.a gumik gyõrben vannak postai utánvét 1770ft tel:20/3861930
     Reply to this


kisti (msg) 18149 July 16, 2012, 11:18 a.m.   reply to: 18148 x
Továbbra is hátul van!!
     Reply to this


genier (msg) 18148 July 15, 2012, 8:38 p.m.   reply to: 18146 x
Háccsó kerekem ???
     Reply to this


ErErpower (msg) 18147 July 15, 2012, 7:32 p.m.   x
700ast! ;-)
     Reply to this


kisti (msg) 18146 July 15, 2012, 7:20 p.m.   reply to: 18145 x
Mé, mit ígértem ,kész lecc valamikor?????? :o)
Hétfõn Dave cseréli a kormány csapágyadat ,oszt jöhecc érte!
Illetve mehecc érte, me Én cabin vagyok a héten!
     Reply to this


genier (msg) 18145 July 15, 2012, 3:53 p.m.   reply to: 18144 x
Hagyom.
az enyimé motorral miwammá??
:-)))
     Reply to this


kisti (msg) 18144 July 15, 2012, 10:04 a.m.   reply to: 18143 x
Haggyad má, nálunk kap szép újat pont olyan színben is!! :o)))
     Reply to this


genier (msg) 18143 July 15, 2012, 9:27 a.m.   reply to: 18140 x
Vegyél egy 600-ast,

vagy egy 650-est, esetleg egy Dominátort. Tapasztalat nélkül egy zsírúj 700-ast legyalázni ( ami még inkább nem való arra, amire tervezed, mint az általam említett 3 motor) - nem menõ.
:-)))))
     Reply to this


Zsoli86 (msg) 18142 July 14, 2012, 6 p.m.   reply to: 18141 x
Rendesen vágyom rá! :-D Igaz, azóta már megacélosodott mindkét lábam. :))
     Reply to this


ErErpower (msg) 18141 July 13, 2012, 10:37 p.m.   x
Nocsak! összeakarod magad újra törni? :)
     Reply to this


Zsoli86 (msg) 18140 July 13, 2012, 9:46 p.m.   reply to: 18138 x
Átgondolom, megfontolom még ezt a motorvásárlást. Tényleg nem volna jó lemorzsolni az új motort a tapasztalatlanság miatt.
     Reply to this


Zsoli86 (msg) 18139 July 13, 2012, 9:45 p.m.   reply to: 18138 x
Ma voltam "endúrózni" az Intruderral 30-40-es tempóban. Kicsit poros lett... :-D Viszont ez még fémbõl van, nem törik.

Épp, amiket leírtál a homokról, meg az utolsó pillanatban észrevett, kimosott keréknyom eltudja igazítani a motor vázát rendesen. Igazi erõnlét kell a motor "úton"tartásához.

Szóval kipróbáltam ezt is mókából. :)

     Reply to this


Okta (msg) 18138 July 13, 2012, 12:58 p.m.   reply to: 18136 x
Bocs, hogy itt is hozzászólok, de látom más is hasonló tanácsot adott, mint én :-)

Persze, lemész a földútra. Nincs semmi gond, mész szép lassan. Aztán egy kicsit homokosabb részre érsz, lassú tempóban, mert úgy ítéled meg, hogy az biztonságos. Aztán jön a becsóválás, kormánykicsavarás és a dõlés. Te egy bukfenccel leszálsz, védõfelszereléssel valószínûleg egy karc nélkül. Viszont a motoron megreped a plexi, letörik az index, karcos lesz az idom. Erre kár elhasználni egy új drága motort.
Fõleg, ha nincs rutinod!Elég egy nem látható keréknyomba belemenni, könnyen a földön találja magát az ember.
És még egy: ahogy a közúton, terepen is egyre bevállalósabb lesz az ember. Ahogy írtuk: terepen, fõleg kevés rutinnal könnyebb esni, mint mondjuk aszfalton.
Te tudod, a te pénzed, de a mondás szerint okos a más kárán tanul, buta a sajátján...
:-D

     Reply to this


Zsoli86 (msg) 18137 July 13, 2012, 12:19 p.m.   reply to: 18135 x
A szín annyira nem számít, viszont ha már pénzt adok érte, akkor a gyári három (fekete-fehér, bordó-szürke-fehér, kék-fehér-arany) színkombinációból ezt választanám, ami a képen volt, csak az aranyozott felni miatt, mert olyan szép. :)
     Reply to this


Zsoli86 (msg) 18136 July 13, 2012, 12:18 p.m.   reply to: 18135 x
Kron, köszönöm a velõs véleményedet!

Utánanéztem, mit jelent a "kemény" endurózás.
Tényleg félreérthetõ voltam. Annyira nem szeretnék belemélyedni a témába.

Nekem környékembeli, erdei csatangolásra kellene a motor. Erdõjárásra, porba, kavicsra, töltésre, fûbe, fába, horgászni, munkábajárni. Végülis könnyû terepezésre, ill. késõbb feldobozolni és túrázni, akár még sivatagba is, sosem lehet tudni, mit hoz a jövõ. :-) Olyan helyekre, ahová egy csopperral nem szívesen megyek a tûrhetõ minõség alatti útviszonyok miatt.

Borulni nem szeretnék. Használt motort ebben a kategóriában nem szívesen vennék, nem volt még új motorom és vágyom egyre.

A javításokat, karbantartásokat garancia alatt a Honda márkaszervízben végeztetném. Utána meg sajátkezûleg. Van elég szerszámom motorszereléshez. Vagyis pontosabban gyertyát, olajat, szûrõket, szimeringeket én szoktam cserélni a motoromon.

Azt sajnálom viszont, hogy már nem gyártanak új motorokat karburátorral.
     Reply to this


Kron (msg) 18135 July 13, 2012, 2:13 a.m.   reply to: 18133 x
jómagam évekig enduroztam, de sajnos nem tudok elfogulatlan véleményt mondani, mert 3 éve nekem is ilyen motorom van, csak abs-el:

ez neve ellenére egy túra motor, esetleg túra enduro. enduros körökben semmilyen motornak sem számít, mert endurozásra nem való. erre alkalmatlanná teszi a 220 kg-os feltankolt tömege, súlyeloszlása és a rugóútjai.

ellenben tökéletes városi csavargásra, országúti cirkálásra, visszafogott szerpentinezésre és gond nélkül le lehet vele térni az országútról földutakra, murvára, kisebb sárba. szóval, egy kiváló mindenes gép, de autópályázásra és valódi endurozásra nem való.

ha még kezdõ vagy és "akár milyen dzsungába" akarsz belevágni, akkor kisebb köbcentis (max 400, de inkább 250) valódi endurokat javasolnék és egy oktatót vagy egy tapasztalt endurost, aki pár óra alatt megtanít az alapokra. a terep azért más, mint az országút.
enduroban a 400 ccm már nagynak számít, azzal már dakarra mennek.
ugye azt is tudod, hogy az endurosok esnek-borulnak? sokat. ezt annak tükrében mondom, hogy nálad számít a szín, meg az, hogy új legyen. egy enduro nem sokáig van külsõleg újszerû állapotban. ha az endurozás valódi endurozást jelent nálad és nincs rá sok pénzed, akkor nem túl célszerû új gépben gondolkodni.
ha csak csatangolni akarsz országutakon, alkalmanként nem túl gödrös és meredek földutakkal, füves területekkel megbírkózni, arra tökéletes a transalp.

szerviz 6000 km-enként (vagy évente) van. ez minimum olajcserét jelent, de ha koszos helyen jársz, akkor légszûrõcserét is. szelepállítás 12000-ként. gyertya detto. nem túl szervizigényes (ellentétben egy valódi enduroval), persze márkaszervizben jóval drágább a karbantartás, mint privát szervizben. a garancia lejárta után érdemes ismerõs, megbízható szervizbe vinni (itt és a transalp klubban is tudnak ajánlani ilyet), fele annyi pénzbõl megvan, és nem jársz úgy, mint én legutóbb, hogy lelopja róla a márkaszerviz a fényszórót. :(
     Reply to this


Zsoli86 (msg) 18134 July 12, 2012, 10:13 p.m.   x
De elfogult Transalposok kíméljenek! :-))) (érzem, jó topikban járok, itt biztos nincsennek elfogult emberek)
     Reply to this


Zsoli86 (msg) 18133 July 12, 2012, 10:11 p.m.   x
Szép estét!

Megfogalmazódott bennem tavasszal egy kis vágy arra, hogy néha a közútról jól esne néha letérni egy kis "mocsokba", jóértelemben persze.

Az elmúlt pár hétben nézegettem túra-endúró bringákat.
Az új motorok között nézelõdtem és rájöttem, hogy anyagilag eléggé beszûkültek a lehetõségeim.

Kinéztem a Honda XL700V 2012-es Transalpját, ABS nélküli verzióját.
Olvastam pár értékelést is róla, leírást.

Kérdésem: Endúrós körökben ez milyen motornak számít? Bele lehet vágni vele akármilyen dzsungába? :-) Váz, rúgózás, mennyi km-enként kell kötelezõen szervizelni? Fogalmam nincs mit kérdezzek még, mert nincs tapasztalatom ebben a stílusban, csak általános véleményre vagyok kíváncsi. Ha jók a tapasztalatok, lehet megbolondulok és õszre beszerzek egyet (ebben a színben jöhetne is).


     Reply to this


an-dee (msg) 18132 July 12, 2012, 10:06 p.m.   reply to: 18120 x
"hadjam" helyett "hagyjam"
     Reply to this


jasszel (msg) 18131 July 11, 2012, 9:37 p.m.   x
HELLO !

ez tetszeni fog ;)


Link

     Reply to this


matt1989 (msg) 18130 July 11, 2012, 12:32 p.m.   x
Eladó a motorom:

Link


     Reply to this


lucius (msg) 18129 June 28, 2012, 3 p.m.   x
Szomorúan közlöm a díszes társasággal,hogy ma 14.30 jogtalanul tartózkodom az önök kiváló oldalán. ugyanis ebben az idõpontban bekövetkezett az amitõl féltem.Elkelt a kedves motorom TA.
Nagyon köszönöm nektek ,hogy e rövidke kis idõre is magatok közzé fogattatok és mint egy igazi motor haverral bántatok.
Kívánom nektek,hogy ez így maradjon továbbra is.Maradjon meg a barátság az egyetértés.Széles utat nektek...


u.i:

Ha egyszer(ami biztos!!) lesz újra motorom az csakis TA lehet!!!!
     Reply to this


lucius (msg) 18128 June 27, 2012, 7:43 p.m.   reply to: 18125 x
Sajnos ez van...NEM TESZEK LE RÓLA!! Mert ,úgyse tudok,de puhítom a családot és egyszer (ha sikerül)veszek újra egy TA!!!
     Reply to this


Games (msg) 18127 June 27, 2012, 4:52 p.m.   reply to: 18116 x
A vizsgahely (elvileg) nem szerviz, ott nem cserélnek semmit. Vagy volt pont egy ilyen plexije, és üveg kellett neki, (erre azért gondolni is alig merek) Vagy elõtte is plexi volt.
     Reply to this


KT (msg) 18126 June 27, 2012, 3:20 p.m.   x
Szicsu ! irtad, hogy jöttök xombaton ! Hányan ?
picit késöbb indulunk, mert volt aki panaszkodott, hogy nem tudja megnézni az esti mesét ! ;)
     Reply to this


KT (msg) 18125 June 27, 2012, 3:18 p.m.   x
szomorú, hogy vki szögre akasztja a sisakot...

Sajnos a belös kerekek ilyenek... sok futár kikeni szelvedöragasztoval a felni ágyát, tesznek bele külön szelepet es mehet a tömlönelkuli abroncs !
Az max lassan leereszt...

Bar lófaxx a Honda mérnökeibe, mert a feleségem XL600LM motorja is kullös kerekes, de lehet rá tömlö nélkuli gumit tenni !

     Reply to this


SZICSU (msg) 18124 June 27, 2012, 10:42 a.m.   x
Ha esetleg valakit érdekelne...ELADÓ!
     Reply to this


lucius (msg) 18123 June 27, 2012, 8:05 a.m.   x
Isten éltesen minden Lászlót !
     Reply to this


lucius (msg) 18122 June 24, 2012, 1:38 p.m.   x
Köszönöm a jó kívánságokat.
K60 gumi volt elõl ,kb 4000km futott(kb 5mm borda van még)
Elindultam a Tiszáról kb 800 métert haladtam az aszfalt úton,mikor éreztem ,hogy egyre jobban beszitál az elsõ kerék, 30km/h haladtam, óvatosan fékeztem a hátsó fékkel.De-gondolom-akkor már a felni mellé ment a gumi és eldobott a bal oldalra ,a motor meg tovább csúszott vagy 3m mikor leált a motorja. A haverom kocsival jött mögöttem kb 300m lemaradva,de addigra már kezdtem feltápászkodni.felállítottuk a motort ami 5perc állás után pöc- röf indult. Kabát nélkül egy szál pólóban voltam,még volt kb 2km a fõútig ott akartam fel venni....
kb 8m ment mire full leengedett,pedig volt benne defekt gél is. JA és nem láttam benne szöget vagy valamit!!
     Reply to this


zooli (msg) 18121 June 24, 2012, 9:36 a.m.   reply to: 18120 x
Nagyon sajnálom,ha így döntöttél érthetõ,elsõ a család.
Mielõbbi jobbulást!

"SOSE MENJETEK EGY MÉTERT SE VÉDÕ FELSZERELÉS NÉLKÜL!!!! "

Te ezt nem tudtad??
     Reply to this


lucius (msg) 18120 June 24, 2012, 9:21 a.m.   x
KÉSZ, VÉGRE.Eladó a motorom a sisak meg minden cucc.
Tegnap kaptam egy elsõ kerék dúr defektet és estem.Egész éjjel a kórházban voltam. Váll-csípõ és medence zúzódás, a két karomon nincsen máz.SOSE MENJETEK EGY MÉTERT SE VÉDÕ FELSZERELÉS NÉLKÜL!!!!
A motornak (meg nekem)szerencse a bukó keret és a doboz megvédet.De a kislányom sírva kérte ,hogy hadjam abba motorozást!! Úgyhogy eladó,vagy így vagy veszek rá gumát és rendbe rakva....
     Reply to this


lucius (msg) 18119 June 22, 2012, 10:43 p.m.   reply to: 18117 x
A transalp.hu van eladó
     Reply to this


genier (msg) 18118 June 22, 2012, 10:04 p.m.   reply to: 18117 x
Szerinted mi az esélye,

hogy 2,5 év alatt nem adta el ??
:-)))))
     Reply to this


redrover (msg) 18117 June 21, 2012, 7:12 p.m.   reply to: 10945 x
�Szia! Van egy honda xl700v-m és szeretnék hozzá vásárolni egy közép állványt! Láttam, amit felraktál képet. Légyszíves írj egy telefonszámot az e-mailemre, hogy tudjunk egyeztetni! Elõre is köszönöm!
     Reply to this


Kron (msg) 18116 June 9, 2012, 9:12 p.m.   x
Sziasztok!

Egy 2008-as 700-as transalpom van, amit nemrég leadtam vizsgázni egy márkaszervízbe. A vizsgán sikeresen átment, de ma takarításkor vettem észre, hogy a fényszóróját kicserélték a gyári üvegrõl plexire.

Ez most valami új balesetvédelmi elõírás, mint az autóknál, hogy nem kerülhetnek már forgalomba üveggel vagy egyéb oka lehet? Tud errõl valaki valamit? Amikor átvettem a motort, nem jelezték, hogy ilyet kellett volna csinálniuk a szervízben és a munkalapon sincs rajta.
     Reply to this


lucius (msg) 18115 June 9, 2012, 3:51 p.m.   reply to: 18113 x
Hegedûs Ede ,õ szokott bontani itt borsodban ...Egy telefont megér...

06 70 274 4085
Osztály társam volt , hivatkozz rám nyugodtan .
     Reply to this


genier (msg) 18114 June 8, 2012, 8:13 p.m.   reply to: 18108 x
ebay-n nézzél szét, én 133 EUR-ból oldottam meg anno a komplett konzol+doboz kérdést. 3 db Moto Detail dobozról beszélünk, 3 idényben hiba nélkül mûködtek.
     Reply to this


jula87 (msg) 18113 June 8, 2012, 4:47 p.m.   x
88-as 600-as TA-ra keresek középsztendert megfizethetõ áron!
     Reply to this


tranyo (msg) 18112 June 6, 2012, 1:12 p.m.   reply to: 18108 x
Ez is jó alternatíva lehet az olaltáskára:

Link

Igaz, kerékpárra készült, de csak a tartón múlik...
     Reply to this


TPBalaton (msg) 18111 June 5, 2012, 10:18 p.m.   reply to: 18109 x
A régi lehet.
     Reply to this


KawaÉvi (msg) 18110 June 5, 2012, 10:18 p.m.   reply to: 18108 x
Szia leleszi!
Bár nem vagyok Hondás, talán nem gond ha válaszolok. Nekem cordura nyeregtáskám van. Állandóan nem hordom, csak ha több napos túrára megyek. A problémát jól látod. Nyilván úgy nem zárható mint egy doboz, de azért azt kinyitni sem egy mozdulat, nem hinném, hogy könnyen megbabrálnák. A le és fölszerelése nem macerás különösebben. A vízállósága viszont egy nulla, még esõzsákkal is... Legbiztosabb ha nejlonba csomagolod benne a ruhákat :-)
Viszont mosógépben mosható, és használaton kívül könnyen elfér a szekrényben is :-)
Ha hevederrel rögzíted (gyári tartozéka, és konzol sem kell hozzá) nem "libeg" a menetszéltõl.
Elõnye, hogy több zseb van rajta, iratok apróbb dolgok könnyen pakolhatók bele.
Üdv: Évi
     Reply to this


leleszi (msg) 18109 June 5, 2012, 9:10 p.m.   reply to: 18107 x
A bikeparts.hu-ról rendeltem 1 hete. 20 e volt postával.
Nem tudom ez régi vagy új.
     Reply to this


leleszi (msg) 18108 June 5, 2012, 9:04 p.m.   x
Lenne egy kérdésem moci felmálházásáról. A nyeregtáska (givi T493) + tartó keret beszerzésén agyalok. (A kemény dobozhoz a konzol 40 lenne + a doboz min 30/db = 100., a kinézett táska tartókerettel 45 körül megáll.)
Kérdésem, hogy van-e valakinek tapasztalata a puha nyeregtáskákról.
Van-e valami jelentõsebb hátrányuk. (pl libegnek a menetszéltõl, stb)
Amit én látok: nem zárhatók, kicsit nyûgösebb a fel- és leszerelés. Nem teljesen vízállók csak a mellékelt esõzsákkal.
     Reply to this


TPBalaton (msg) 18107 June 5, 2012, 8:18 p.m.   reply to: 18106 x
Az újfajta Variot raktad fel vagy a régit?
Az új az nagyobb.
     Reply to this


leleszi (msg) 18106 June 5, 2012, 8:16 p.m.   reply to: 18104 x
178 cm vagyok. A szélhang csendesebb lett, de nem szûnt meg teljesen. Szerintem a keskeny plexi szélárnyéka keskenyebb a sisaktól.
A plexi repedése végén amúgy fúrtam kis lyukat.

     Reply to this


bf109 (msg) 18105 June 4, 2012, 9:01 p.m.   x
Sziasztok márkatársak. Nem tudom van-e valaki, aki olvasgatja a Transalp.hu Mûhely oldalát? Nem olyan régen volt téma a karbiszinkron, vagyis a szinkrontesztert helyettesítõ olcsóbb megoldás. Miszerint szakboltba veszünk két vákummérõ órát, meg egy kevés gumicsövet és már kész is van a saját szinkronteszterünk a gyári ár töredékébõl. Ma voltam Békéscsabán egy hasonló szakboltban és az igen intelligens és kellõ szakértelemmel megáldott eladó mutatott nekem egy vákummérõ órát 4100 Ft-ért, ami szerintem túlságosan is szuper lenne nekünk motorosoknak. Az óra háza fémbõl van, csillogó króm karika széllel, karcmentes üveggel és a számlap folyadékban úszik. Az eladó azt mondta, hogy gyárilag beépített csillapítás van benne, hogy a hírtelen váltakozó vákum erõssége ne tegyen kárt az órában. Ehhez még folytószelepet sem kellene eszkétolni, csak csövet rá és kész. Szerintetek???
     Reply to this


TPBalaton (msg) 18104 June 4, 2012, 7:48 p.m.   reply to: 18101 x
Milyen magas vagy?
     Reply to this


zooli (msg) 18103 June 4, 2012, 11:47 a.m.   reply to: 18101 x
Kösz,hogy megosztottad a tapasztalataidat.Sajnálom a repedt plexit, remélhetõleg nem reped tovább.Esetleg 1 -es fúróval a repedés végét "bezárni"?


A hátsó sort talán ki kellene próbálnod,így elsõ kézbõl lenne tapasztalatod.:))
Csak ott ne ragadj!:)))
     Reply to this


lucius (msg) 18102 June 4, 2012, 11:35 a.m.   reply to: 18101 x
Hasonló a véleményem a CBF-TA kapcsolatban,már kiöregedtem belõle...)

Link
     Reply to this


leleszi (msg) 18101 June 3, 2012, 8:29 p.m.   reply to: 18082 x
A plexi magasító (az MRA csík) a GIVI plexire szerlve sokat használt. Eddig 60-nál kezdte a szél csavarni a fejem, ha fel volt nyitva sisakom állrésze. Ez megszûnt + kobak lehajtva is sokat csendesedett. 60-70-nél nyitott sisakkal az arcomon sem érzek nagyon menetszelet. Ma tettem fel de, amerre mentünk többnyire oldalszél fújt, így a "teljes" végeredményt még nem éreztük. Üröm az örömben, hogy 4, plexire fúrandó 6-os lyukból az elsõnél sikerült berepesztenem a plexít... (de 1ben maradt.) Ha valaki ilyen magasítót akar felfúrni: csak tök új, éles fúróval, közepestõl nagyobb fordulattal, max. 0,1 N nyomóerõvel fúrjon. Óvatosan, mint ahogy a sünök kefélnek...

CBF-TA: Nekem egyértelmûen jobban tetszik a TA, mert könnyebb, jobban kezelhetõ. A CBF-el már kiszáguldoztam magam, most nyugisabban járok.
A Transalp hátsó ülésérõl még vegyes a véleményt hallok. Pl .a magas üléspozíció miatt fél amikor döntöm. Remélem, a hátsó sor is hamar megbarátkozik vele.
     Reply to this


tranyo (msg) 18100 June 3, 2012, 11:36 a.m.   x
Ja a térkép.

A feltett fotók nagyjából átfedik.

Még várok én is fotókra a raftingról, a vízeséses rajcsúrról és a tengeri fürdésrõl...
     Reply to this


tranyo (msg) 18099 June 3, 2012, 11:34 a.m.   x
Átmentünk.
A csúcsokat Zabljakból észak felõl megkerülõ úton:
Zabljak - Crna Gora - Susica kanyon - Nadajno - Trsa

Lásd a térképen.

Trsa-ból elindultunk a déli úton vissza Zabjak felé, de Boricje után, 1800 m felett még hó volt az úton, így Bezuje - Piva kanyon felé indultunk.

Május 18-26 között voltunk.

Az elsõ 3 napon ferõfény volt 25, 26 fok. A Tarában még raftingoltunk.

A Savnik utáni napon egész du. áztunk Podgoricáig.

Ezen kívül változóan napos, 22-24 fokos idõnk volt végig.

2 éjszakát vadkempingeztünk (Szerbiában Valjevo elõtt és a Komarnica kanyonban), 2 éj kemping a Tara mellett és 4 éj motelben (Rijeka Crnojavica, Uljcin, Visegrad).

A kemping 3 EUR, a szoba 10-12 EUR volt reggelivel.


     Reply to this


TPBalaton (msg) 18098 June 3, 2012, 10:39 a.m.   x
Durmitoron át tudtatok meni?
Általában hány fok volt?
     Reply to this


TPBalaton (msg) 18097 June 3, 2012, 10:22 a.m.   x
Tranyo toljad még!!:-)))
Ennyi nem elég!!:-))
     Reply to this


tranyo (msg) 18096 June 3, 2012, 10:02 a.m.   x
Lovcen NP
     Reply to this


tranyo (msg) 18095 June 3, 2012, 9:58 a.m.   x
Shkoderi tó, Murici
uljcini szállásunkról
Kotori öböl
     Reply to this


tranyo (msg) 18094 June 3, 2012, 9:53 a.m.   x
Rijeka Crnojevica

Pelikánok
     Reply to this


tranyo (msg) 18093 June 3, 2012, 9:50 a.m.   x
fent a vízesésben fürödtünk

Rijeka Crnojevica
     Reply to this


tranyo (msg) 18092 June 3, 2012, 9:48 a.m.   x
Piva - Ne Vidio (Komarnica) kanyon
     Reply to this


tranyo (msg) 18091 June 3, 2012, 9:46 a.m.   x
+ Trsa - Durmitor
     Reply to this


tranyo (msg) 18090 June 3, 2012, 9:45 a.m.   x
Durmitor - Susica kanyon
     Reply to this


tranyo (msg) 18089 June 3, 2012, 9:42 a.m.   x
Nem rég Montenegróban jártunk.
Az utóbbi 6 évben negyedszerre jártam az országban, de még mindig maradt felfedezni való érték benne. Fõleg az ország belsejében.

Erre mentöünk... Szeged - Novi Sad - Ruma - Sabac - Valjevo - Uzice - Nova Varos - (MNE) Jabuka - Pljevlja - Tara Durdevica - Zabljak - Durmitor hegység, Crna Gora, Trsa - Piva kanyon - Savnik - Ne Vidio kanyon - Niksic - Ostrog Manistir - Podgorica - Rijeka Crnojevica - Virpazar - Murici - Arbnez - Ada Bojana - Uljcin - Stari Bar - Budva - kotori szerpentin - Njegusi - Resna - Grahovo - Bileca - (BIH) - Foca - Gorazde - Visegrad - (SRB) - Valjevo...

9 nap, 2100 km.
     Reply to this


matt1989 (msg) 18088 May 26, 2012, 8:13 p.m.   reply to: 18084 x
Az enyém a gép amirõl szeretnél volna többet megtudni, de látom már tárgytalan.

Nagyon megszerettem a motort, (nem kell sorolnom itt az elõnyeit), így nem fogok bánkódni, ha megmarad. :)

Az egyetlen problémám vele az 52LE, ez az oka annak hogy felraktam. (ja és autót szeretnék vásárolni)

Link


     Reply to this


zooli (msg) 18087 May 22, 2012, 6:12 p.m.   reply to: 18086 x
Igaz legalább a szél fújja fel.:-)))
Már sejted miért járok strandra.:-D
     Reply to this


lucius (msg) 18086 May 22, 2012, 4:02 p.m.   reply to: 18083 x
nála felfúvódás..:-)))

Nekem CBR 600 volt elõtte ,de ott a sebesség el viszi a hõt,ennél én nem érzem annyira. Motoros ruhában vágtattok? Nekem kordura van ,de az ok-
     Reply to this


Hoterkep
Hirdetések




Member count: 26487