Please log in

Registration Forgot password






Motorgumik! Ki mit ajánl, ki mire esküszik?
Comment
Előző oldal Következő oldal
Lacipapa15 (msg) 2975 April 4, 2016, 8:51 a.m.   x
Jók a hozzászólások! Egyre többet segítenek a gumiválasztásban!!!!!!!!
     Reply to this


kawa550 (msg) 2974 April 4, 2016, 6:33 a.m.   reply to: 2973 x
Aki nem vak, látja mi a lényeg! Mondá a tanksapka....:)))))))))
     Reply to this


Fido71 (msg) 2973 April 4, 2016, 6:29 a.m.   reply to: 2972 x
De azért arra ügyeltél, hogy a Tied legyen az utolsó szó!
Annyi még volt a tarisznyádban... ;)
     Reply to this


László_atya (msg) 2972 April 4, 2016, 12:37 a.m.   x
Ja, és befejeztem az offtopicot, elnézést kérek mindenkitõl a "közjátékért".
     Reply to this


László_atya (msg) 2971 April 4, 2016, 12:24 a.m.   reply to: 2969 x
Ezen az idehányt, okosnak látszani akaró, de csak okoskodó, teljesen homály lózungszövegen nincs is mit megérteni. A nicknevembõl meg ne következtess arra, hogy ha megdobnak kõvel, majd visszadobok kenyérrel. Ráadásul remekül szórakozok azon, ahogy TE mondod NEKEM, hogy ki milyen tarisznyából tud gazdálkodni, mikor épp most mutattad be másodszor, mennyid van...

Tudod, ha a tarisznyád olyan vaskos lenne, mint amilyennek láttatni akarod, akkor az elírásomra simán, normális hangnemben rákérdeztél volna, én pedig mea culpa mellett javítottam volna a hibát. De nem, neked oktatni, okoskodni és bunkóskodni, meg minõsítgetni kellett azonnal. Ez ám a vaskos tarisznya... Hát, ezen kéne gondolkodnod, szerintem. Menni fog?
     Reply to this


Dokypapa (msg) 2970 April 2, 2016, 9:04 p.m.   reply to: 2969 x
Ne évõdjetek , fõ az egyetértés . :-)

     Reply to this


kawa550 (msg) 2969 April 1, 2016, 10:46 p.m.   reply to: 2966 x
Igazam volt ott is, meg igazam van most is, mikor azt mondom: stílus megítélésében sem vagy jobb mint gumi témában, ebben sem kéne tanácsot adnod.
Elgondolkodnom max azon kell, hogy van aki ugyan ezt a hibát, ugyan itt, ugyan akkor elkövette, és tudja helyén kezelni a kritikát, ahelyett hogy elõvenné a primitív ember egyetlen fegyverét, a bunkózást meg az anyázást. De hát ahogy mondani szokták, a paraszt csak abból tud gazdálkodni, ami a tarisznyájában van, és a tiéd ebbõl a szempontból egy elég lapos kis tarisznya. Persze nem várom el hogy megértsd a mondanivaló lényegét.
     Reply to this


Yossarian (msg) 2968 April 1, 2016, 9:46 a.m.   reply to: 2967 x
Viszont nagyon jó a profiljuk és tapadnak mint a barom :) Kedvenc gumim annak ellenére, hogy még 7e-t sosem sikerült a hátsóból kinyerni :)
     Reply to this


R17.hu (msg) 2967 April 1, 2016, 8:56 a.m.   reply to: 2965 x
Kanyarodj többet és menj egyedül :)

Egyébként nem probléma az eltérõ abroncs használat az elsõ és hátsó keréken. PR3 egy elég tartós abroncs, 15 ezreket is el lehet vele menni,persze az általad említett használat azért minden abroncsot nagy feladat elé állít. Mondjuk a RoadAttack-ra és magukra a Contikra jellemzõ hogy kevesebbet futnak el mint mondjuk a kategória társak. Ez fõleg a régebbi modellekre igaz.
     Reply to this


László_atya (msg) 2966 April 1, 2016, 8:27 a.m.   reply to: 2960 x
A bunkó stílusod mellett igazad van, elírtam, Pilot Road lett volna a megfejtés, köszönöm, hogy szóltál. Valószínûleg te még sosem tévedtél, vagy írtál el valamit, ezért engedsz meg magadnak ilyen hangnemet. Ha így van, akkor respect maximum. Ha nem így van, akkor gondolkodj el egy kicsit.
     Reply to this


greg80 (msg) 2965 April 1, 2016, 7:40 a.m.   x
Sziasztok!

Yamaha TDM 3VD-hez szeretnek hátsó gumit. Elol egy szinte új road attack 2 van (tehát marad). Hátra most PR3-at gondoltam mert a hátsó road attack 7-8 ezer km alatt kockásra kopott (allando utas, egyenes alföld es h nem vagyok Rossi😃).
Probléma az eltérõ elsõ es hátsó gumi típus?

Válaszokat ötleteket elõre is Köszi mindenkinek. (tudom kanyarodjak többet es menjek egyedül 😅)
     Reply to this


yamaszaki (msg) 2964 March 31, 2016, 9:20 p.m.   reply to: 2962 x
Peace......
     Reply to this


Dokypapa (msg) 2963 March 31, 2016, 9:10 p.m.   x
Én Metzeller párti vagyok , vagy jöhet a Pirellki , ami ugye ugyan ott készül.

A lényeg az 50 ezres kategóriát az 50 ezressel vesd össze , na akkor szinte tök mindegy , 80 ropi felett már más kategória van , de azt meg veszi akinek sok a pénze,. volt gumim amit soha , de nem reklámoznám , mert másnak meg jó volt , a dot számra azért nem árt figyelni , otvark ,régi ,kemény gumi semmire nem jó .
     Reply to this


kovee (msg) 2962 March 31, 2016, 8:57 p.m.   reply to: 2960 x
Bocsi, Dunlop az, csak bekevertem a battlax miatt. mea culpa...
Remélem ezért nem feszítetek keresztre :-))))

     Reply to this


yamaszaki (msg) 2961 March 31, 2016, 8:40 p.m.   reply to: 2960 x
Oszt neked 46-os a rajtszámod?

Bár én meg Bridgestone RoadSmart-ról nem hallottam még!
     Reply to this


kawa550 (msg) 2960 March 31, 2016, 8:24 p.m.   reply to: 2957 x
A Michelin megvette a Continentalt, és mostantól õ használja a RoadAttack 2 nevet? Basszus, nem is hallottam még errõl! Mikor történt az eset? :)))))))))))))
Ha viszont úgy írod ezeket, hogy még a gumid nevével sem vagy tisztában, akkor az már nem is olyan vicces........
     Reply to this


pandamaci (msg) 2959 March 31, 2016, 4:46 p.m.   reply to: 2946 x
A motorodon elöl van 67es súlyindexû gumi. Hátul meg 77es. Ez való rá gyárilag (kb hátsó sárvédõre fel van ragasztva egy matricán is) Az összúly 2 keréken oszlik meg,ezért nem kell félned.

A baj esetleg akkor kezdõdhet, ha 2 személlyel, csomagokkal KIZÁRÓLAG az elsõ kereken gurulsz :))))))))))))))))
     Reply to this


kovee (msg) 2958 March 31, 2016, 3:02 p.m.   reply to: 2957 x
Igazad van, de itt a michelin PR3,4, és Bridgestone RoadSmart-ról van szó.
A battlax-ot már V-strom-on sem szerettem.... :-)
FJR-en meg PR2-vel kezdtem(azzal vettem).
És nekem sincs 46-os rajtszámom :-)))))
ÜdV!
     Reply to this


László_atya (msg) 2957 March 31, 2016, 2:22 p.m.   reply to: 2955 x
Nem értek egyet. Nem az enyém a 46-os rajtszám ugyan, és nem vagyok a klasszikus értelemben vett hétvégi motoros sem, de határozottan érzem a különbséget a korábbi Bridgestone Battlax és a mostani Michelin Road Attack 2 között. Utóbbi javára. És itt nem arra gondolok, hogy a Mecsekben ugyanazt a kanyart 180-al, vagy 183-al tudom-e bevenni és a majrécsíkot sem szoktam tolómérõvel nézegetni minden út után. Normál használat van. :)
     Reply to this


Dokypapa (msg) 2956 March 31, 2016, 1:37 p.m.   reply to: 2955 x
Nagyon igaz , max 2 év egy gumi ,így szinte lejesen mindegy mit veszel , az ára nem mindegy , aki nem versenyez , vagy csak hétvégi motoros , max 300 km t megy annak tök mindegy .
     Reply to this


kovee (msg) 2955 March 31, 2016, 1:03 p.m.   x
Másképpen fogalmazva ha nem a tied a 46-os rajtszám, akkor mindegy melyiket veszed, csak az ár a különbség.
Szerintem....
     Reply to this


kawa550 (msg) 2954 March 30, 2016, 10:43 p.m.   reply to: 2953 x
Igyál a héten kettõvel kevesebb sört, oszt az árán vedd a 4-et. :))))))))
     Reply to this


Anfanger001 (msg) 2953 March 30, 2016, 1:06 p.m.   reply to: 2945 x
Köszönöm mindenkinek. Most PR2 van fent és nem lettem okosabb... a 3-as 4-es között 10 euro van... Kawa550 majd a talin kiderül mire jutottam:))
     Reply to this


R17.hu (msg) 2952 March 30, 2016, 12:45 p.m.   reply to: 2951 x
Teszt alapján RoadSmart 3 ;)
Mi sem gondoltuk a mintázata alapján DE nem így történt. Mások is így vélekedtek.
     Reply to this


Spapa (msg) 2951 March 30, 2016, 12:20 p.m.   reply to: 2950 x
Most ezen elgondolkodtam. Nekem esõben a legjobb kell! Száraz úton a bakelit gumival is elmegyek. :-)
     Reply to this


R17.hu (msg) 2950 March 30, 2016, 12:08 p.m.   reply to: 2949 x
Én mondjuk kipróbálnék egy RoadSmart III-at :)

nem véletlenül mondjuk, kollégánk volt kint Dunlop teszten Franciaországban.
KIRÁLY. pl minden paraméterben jobb mint a Road4. Esõben IS.
Motorrad tesztelõk is ezt mondták.
     Reply to this


Spapa (msg) 2949 March 30, 2016, 10:48 a.m.   reply to: 2944 x
Nekem volt 3 garnitúra PR2-esem, most PR4 van.
A 2-es is nagyon jó volt, viszont a élete vége felé elég csúnyán lekopott két oldalt. Szögletesre. Gondolom a megpakolt motor miatt a kanyarban tette ezt.
A 4-es teljesen egyenletesen kopik, sõt talán a közepe jobban.
A következõ is 4-es lesz. :-)
     Reply to this


R17.hu (msg) 2948 March 30, 2016, 10:31 a.m.   reply to: 2946 x
A 67-es súlyindexû abroncs önmagában maximálisan 307 kg ig terhelhetõ, plusz ugye az elsõ abroncs általában 55-ös súlyindexe még 218kg, ezt összeadva 525 kg kapunk. Amennyiben nincs több mint 150 kg csomagotok, akkor semmi gond nem adódik :)
     Reply to this


kawa550 (msg) 2947 March 30, 2016, 9:38 a.m.   reply to: 2945 x
Nekem 3-as után jött a 4-es, szárazon tényleg nincs nagyon különbség, de vízen már igencsak nagy, a 4 javára. Bõven betakarja az árkülönbözetet.
     Reply to this


Butcher (msg) 2946 March 30, 2016, 9:10 a.m.   x
Kérdésem az volna( bár lehet buta a kérdés? ) az össz súlyunk 387 kg csomagik nélkül. Jól gondolom hogy oda már kevés a 67-es súly index?
Köszi a válaszokat!
     Reply to this


kovee (msg) 2945 March 30, 2016, 7:41 a.m.   x
Helló,
Saját tapasztalatom szerint igen, de gyorsan hozzá is teszem, hogy a Pilot road 3-as verzió is van olyan jó mint a 4-es. ÉS a 4-es sem tud többet mint a 3-as ezen a szinten.
Viszont a 3-as olcsóbb mint a 4-es... :-)
     Reply to this


Anfanger001 (msg) 2944 March 29, 2016, 10:33 p.m.   x
A Pilot Road2 és Road4 közötti árkülönbség (+26%) ér annyit egy átlagos motorosnak? Van annyi tudás, képesség, tartósság többlet a Road4-ben?
     Reply to this


R17.hu (msg) 2943 March 4, 2016, 12:16 p.m.   reply to: 2941 x
Pontosan a felhasználási feltételek miatt javasoltunk egy sport/túra gumit.
Egy újabb sport-túra gumi ugyan olyan hamar sõt hamarabb be fog melegedni, mint egy sport abroncs, mivel eleve alacsonyabb és szélesebb az a hõmérsékleti tartomány ahol megfelelõen mûködik.
Elsõ ingázónak, aki nem használja versenypályán, max autópályán és városban derékszögben fordul, 3-4ezer km múlva panaszkodni fog hogy rossz gumit adott a kereskedõ, nem jó nem jó mert kockára kopott. ÉS dobja le a gumit és kidobta a pénzt. Egy sport túra gumi ezt jobban tolerálja.

Továbbá egy ilyen gumival is lehet már olyan tempót menni ha szükséges, amit már sokan nem is tudnak. Ezért ajánlottunk sport/túra gumit.
     Reply to this


R17.hu (msg) 2942 March 4, 2016, 12:06 p.m.   reply to: 2940 x
Hidd el mentünk ilyen gumival, nem hasra ütve írjuk le a tapasztalatainkat.
annyira másodvonalas terméke már ez a Metzelernek, még mi is csodálkozunk hogy gyártásban van. Több mint egy 10 éves fejlesztésû gumiról beszélünk. Persze igénybevétel függõ, aki valóban nem használja ki a motorja tulajdonságait annak mindegy :)
     Reply to this


gesszti (msg) 2941 March 4, 2016, 8:08 a.m.   reply to: 2940 x
Én is szívesen olvasnék ezzel kapcsolatban egy mûszaki alapú összehasonlítást, mert árban azért rendesen veri a Michelin, Dunlop, Pirelli gumikat.

Az is kérdésként jelent meg nálam, hogy egy viszonylag kezdõ, ingázó, keveset túrázó (jó eséllyel 1 személyes) részére miért túra-sport gumi lett javasolva.

Ilyen célra elsõ nekifutásra inkább egy gyorsan melegedõ, esõt is bíró, puhább, sportosabb gumit javasolnék. Talán még a két komponens se lenne feltétlen fontos. Inkább a "hülebiztos" tapadás. Aztán majd az elsõ garnitúra kopásából tud következtetni a júzer, hogy melyik típusú gumi felé váltson. Rosszul gondolom?


     Reply to this


galoscsabus (msg) 2940 March 4, 2016, 7:28 a.m.   x
"Ezek közül amit végkép nem javaslunk az a Metzeler Z6 és a Bridgestone Bt021. Nagyon régi gumik ( a Metzeler még gyártásban van ) értsd régi fejlesztés, a Z6-nak nagyon rossz az anyaghasználata és mintázata is. "

Értem én, hogy profit, üzlet, marketing, haladás, fejlesztés, stb....
De ha egy motorgumi ezelõtt 7-8 évvel alkalmas volt arra, hogy a 900-as TDM-re szerelve, felmálházva, 2 személlyel körbemotorozzuk vele fél Nyugat-Európát, hogy lábtartó koptatót csiszolva kanyarogjunk vele Korzika poros útjain, hogy egy tavaszi túrán, néhol özönvíz szerû esõben, máshol hólé átfolyásokban, és nem egyszer + 3-5 °C hõmérsékletben megjárjuk vele egész jó tempóban az osztrák látványutakat, közben nem egy vészfékezést és vészelkerülést is beiktatva...... és mindezt bírta 12-15 ezer kilométeren át ...... akkor ma hogyan lehet "nagyon rossz" az anyagválasztása és a mintázata?
Azt nem kétlem, hogy laboratóriumi vizsgálatok alapján kimutatható az újabb fejlesztések és a régebbiek közötti különbség.
Azt is elhiszem, hogy egy kiélezett helyzetben, mondjuk pályán motorozva, egy vérprofi vagy komoly amatõr versenyzõ lekottázza a különbséget.
DE, hogy ebbõl egy olyan motoros, aki a városon belüli flangáláshoz, munkába járáshoz és egyelõre még csak tervben lévõ 1-2 túrához keres gumit, õ ebbõl semmit nem fog észrevenni, az 100%.
     Reply to this


R17.hu (msg) 2939 March 3, 2016, 6 p.m.   reply to: 2938 x
Látjuk a létjogosultságát, valóban idõ függõ a dolog. Beszéljünk róla :)
     Reply to this


gesszti (msg) 2938 March 3, 2016, 3:05 p.m.   reply to: 2937 x
Ugye, hogy lenne értelme egy olyan táblázatnak, amirõl beszéltünk? Lehetne látni, hogy melyik milyen kategória, azon belül is milyen minõség / árszint.
     Reply to this


R17.hu (msg) 2937 March 3, 2016, 2:21 p.m.   reply to: 2936 x
Szia!

Kicsit tegyük rendbe a motorgumikat kategóriák szerint. Amiket felsoroltál ezek két külön kategóriába sorolható abroncsok.
A Metzeler Z6 Bt021, Bt023, Dunlop RoadSmart és RoadSmartII és PilotRoad 2 ezek a pont sport/túra szegmens tagjai.
Supersport kategória: Bt016, S20EVO és QualifierII.

Ezek közül amit végkép nem javaslunk az a Metzeler Z6 és a Bridgestone Bt021. Nagyon régi gumik ( a Metzeler még gyártásban van ) értsd régi fejlesztés, a Z6-nak nagyon rossz az anyaghasználata és mintázata is.

Szerintünk Neked a sport túra kategóriából kellene választanod, mivel fontosabb a futásteljesítmény és a nedves tapadás is.
Bt023, RoadSmart vagy a Pilot Road2 közül bármellyik nagyon jó választás lehet, fõleg kezdõ szinten. Nézz szét nálunk ;)

www.r17.hu

     Reply to this


FarkasZDani (msg) 2936 March 1, 2016, 8:33 p.m.   x
Sziasztok !
Yamaha fz6n s2-es motorom 120/70 17 és 180/55 17 gumiméretekkel.
Még kezdõ motoros vagyok, szóval annyira nem hajtom a gépet. Városban, másik településre munkába motorozgatok, illetve idén akarok majd elmenni 1-2 túrára.
Milyen fajtájú és típusú motorgumit ajánlanátok?
Szeretném, ha biztonságos gumi lenne, könnyen melegedjen, jól tapadjon, esõben se kelljen félnem.
Néztem legfõképp ár miatt a Metzeler z6, Bt-016 pro-,Bt-021, Bt s20 Evo,Dunlop Roadsmart 1
De ha ezek nem jók, akkor kicsit drágább,de még talán beleférne a roadsmart2,Qualifier 2, Bridgestone bt-023, Michlene pilot road 2

     Reply to this


ktomy (msg) 2935 Feb. 29, 2016, 11:45 a.m.   x
Köszönöm szépen!
     Reply to this


R17.hu (msg) 2934 Feb. 25, 2016, 2:14 p.m.   x
gesszti annyira gyors voltál, hogy ebben most felül múltál minket, de egyébként szívesen veszünk Tõled olyan infókat, hogy melyek azok az abroncsok, amiket használtok. Elmondásod szerint egyébként mi is ezeket ajánlanánk.

RoadSmart II ill III valóban jó abroncsok valljuk be más méretekben mi még rosszat nem hallottunk, tapasztaltunk róla.
Road3 mindig is egy jó gumi volt, vízen mai napig éllovas. Z6/Z8 már kicsit bajszos :)

Angel GT meg hozza azt amit egy Pirellitõl elvár az ember, tényleg brutál kis gumi.
     Reply to this


gesszti (msg) 2933 Feb. 25, 2016, 1:17 p.m.   reply to: 2932 x
R17-ék a Dunlop Roadsmart 2-t (és nem sokára a 3-at fogják ajánlani),
Van, aki a metzeler Z6, vagy Z8 környékén nézelõdik,
Van, aki a Michelin Pilot Road aktuális változatát favorizálja.
Nekem egyelõre a pirelli angel GT a favorit erre a motorra.
     Reply to this


ktomy (msg) 2932 Feb. 25, 2016, 12:06 p.m.   x
Sziasztok!
Ki milyen motorgumit javasol Tdm900-ra?
Túrázásra, használom leginkább, utcán és hegyekbe!
Elõre is köszönöm!

     Reply to this


cizi (msg) 2931 Feb. 16, 2016, 5:22 p.m.   reply to: 2928 x
Ritkán látogatok ebbe a topikba és most látom a nekem címzett mondatot!:))
Én egy garnitúra Z6-ot használtam, hozzáteszem, hogy teljes elégedettséggel. A hátsó kerékre már nem tenném fel, de abban biztos vagyok, hogy elsõ kerékre ennél jobb gumit, mintában és tartósságban most sem tud senki sokkal jobbat. A jelenlegi BT23 nagyon hasonlít rá, de a következõ Z6 lesz. Az aszfalt nem változott az évek alatt, én sem vállalok be többet bármilyen gumi is van a motoron és azt sem hiszem, hogy tapadásban többszörös elõrelépés történt akármelyik gyártóról is beszélünk.
     Reply to this


R17.hu (msg) 2930 Feb. 16, 2016, 4:54 p.m.   reply to: 2929 x
Amennyiben lesz idõnk és kapacitásunk rá össze dobhatunk majd egy ilyesmi táblázatot, de ezt ne vegyétek ígéretnek :)
     Reply to this


gesszti (msg) 2929 Feb. 16, 2016, 12:49 p.m.   reply to: 2927 x
Valami olyan összehasonlításra gondoltam volna, hogy elindulva a túra abroncsoktól túra-sport-on keresztül a sport abroncsig, valami táblázatban. pl. angel gt, diablo rosso 3, diablo rosso corsa, és ezekhez a többi gyártó gumijai hasonló felosztásban. Szerintem hasznos lenne egy ilyen táblázat, mert a rengeteg féle gumiból segíthetne kiválasztani a motorhoz, és motorozási stílushoz illeszkedõ típust. Amíg kawáék kisírják magukat, összedobhatnátok egy ilyen táblázatot.
Az is egy fontos infó lenne szerintem hogy a két komponensû gumiknál milyen százalékos az eloszlás. Ahogy olvasgattam, van, amelyiknél csak egy egész szûk rész a kopásállóbb keverék, és van, amelyiknél csak a gumi leg széle a puhább.
     Reply to this


kawa550 (msg) 2928 Feb. 15, 2016, 5:02 p.m.   reply to: 2927 x
Cizi, könyörgöm, ne fakadjatok sírva..... :-)))
     Reply to this


R17.hu (msg) 2927 Feb. 15, 2016, 3 p.m.   reply to: 2926 x
A RoadSmart 2-nek most jött ki az utódja a RoadSmart3, most fogja kollégánk személyesen is tesztelni Franciaországban. Írunk majd róla egy kis beszámolót. Angel GT is új fejlesztés.

A Diablo Strada és a Z6..... :) Mind a kettõ kifutott, nagyon régi modell
Õszintén egyiket se ajánljuk.
     Reply to this


gesszti (msg) 2926 Feb. 15, 2016, 12:21 p.m.   reply to: 2925 x
Köszönöm a bõvebb infót.

Ha még bevesszük a sorba a Dunlop RoadSmart2, és a Pirelli Angel GT mellé a Pirelli Diablo-t, és a Metzeler Z6-ot, akkor melyik miben tér el az elõzõektõl?
(Azért érdekel, mert diablo van most a motoron, és sok típustárs Z6-ost vett mostanában)


Ha jól látom, akkor a Z6 megkapta a régebbi Diablo mintázatát (vagy legyalábbis eléggé hasonlót). Kérdés, hogy milyen anyagot kapott hozzá?


     Reply to this


R17.hu (msg) 2925 Feb. 15, 2016, 11:58 a.m.   reply to: 2922 x
Mit tud?? Elég sokat, legalábbis a vásárlói visszajelzések alapján mi még semmi rosszat nem hallottunk róla. Tapad hamar melegszik, van aki 18 ezret ment el egy hátsóval, van aki 10 ezret de sportmotorosokat megszégyenítõ tempóban.

Road4 száraz tapadásban csak megközelíti, nedvesen nyilván jobb, eleve más keverék, plusz tipikus esõ mintázat ( XST lamellázottság ) . Egy Pirelli Angel GT sportosabb kicsit, de kevésbé tartós.
     Reply to this


R17.hu (msg) 2924 Feb. 15, 2016, 11:54 a.m.   reply to: 2920 x
Szia,

az egyik legjobb választás lenne a Metzeler Tourance Next. Sportos jellemzõ, jó tapadás, futásteljesítményre se volt panasz eddig.
Ugyan az lehet még a Dunlop TrailSmart.

Road4 trailt azért nem mondom, mert hamar el fog kopni, legalábbis hamarabb mint a konkurensei.
     Reply to this


R17.hu (msg) 2923 Feb. 15, 2016, 11:49 a.m.   reply to: 2919 x
Szia, igen ez a kopásjelzõig mért érték. Tovább egyébként se használjuk a gumit :)
     Reply to this


gesszti (msg) 2922 Feb. 15, 2016, 10:32 a.m.   reply to: 2917 x
Nekem is a Dunlop RoadSmart2-t ajánlottátok (TDM900-hoz). Mit tud ez a gumi, hogy ekkora "sztár" ajánlat? Tetszik, detszik, de ... Van valami jó teszt, ahol össze van hasonlítva a megfelelõ kategóriájú michelinekkel, pirellikkel?

Esetleg túramotoros tartós teszt?
     Reply to this


kojak007 (msg) 2921 Feb. 14, 2016, 8:41 p.m.   x
Sziasztok. Suzuki vl1500. Nagyon szemezek a Michelin commander 2 gumival. Valaki használta hosszabb távon?
     Reply to this


mixer (msg) 2920 Feb. 13, 2016, 9:15 p.m.   x
Szia! BMW r1200gs LC-re mit ajánlasz? Csak aszfalt, 2 személy.
Köszi
     Reply to this


krisztian.fz6 (msg) 2919 Feb. 12, 2016, 10:03 p.m.   reply to: 2913 x
Szia. Köszi. Ez ugye a kopásjelzõig annyi?
     Reply to this


Botanikus (msg) 2918 Feb. 12, 2016, 6:41 p.m.   x
Köszi !
     Reply to this


R17.hu (msg) 2917 Feb. 12, 2016, 5:04 p.m.   reply to: 2916 x
Szia!

Road3-ból sajnos nincs készleten ilyen abroncsunk, csupán azért mert ez a típus nem is készült ilyen méretben.

Viszont ebben a méretben jó alternatíva lehet a Bridgestone BT023, T30
Dunlop RoadSmart II és Metzeler Z6

Ezek közül egyértelmûen a Dunlop a legjobb választás.
     Reply to this


Botanikus (msg) 2916 Feb. 12, 2016, 11:37 a.m.   x
Szia R17 ! Pilot road 3 160/70 17 érdekelne 1100 Pán European-re ! Van most belõle ?
     Reply to this


Mosquito (msg) 2915 Feb. 11, 2016, 10:45 a.m.   reply to: 2914 x
Szia,
Köszönöm!
     Reply to this


R17.hu (msg) 2914 Feb. 11, 2016, 9:58 a.m.   reply to: 2908 x
Szia, a Scorpion II Elsõ profilja 4,5 mm hátsó pedig 6,5mm.
     Reply to this


R17.hu (msg) 2913 Feb. 11, 2016, 9:52 a.m.   reply to: 2907 x
Szia!

A Road2 mondhatni a sztenderd profilmélységekkel rendelkezik elõl 3,5 hátul 5mm profillal.
     Reply to this


R17.hu (msg) 2912 Feb. 9, 2016, 12:58 p.m.   x
Sziasztok!

Persze megmérjük nektek a a gumik profilmélységét.
     Reply to this


krisztian.fz6 (msg) 2911 Feb. 9, 2016, 11:53 a.m.   reply to: 2910 x
O, köszi.
     Reply to this


ErErpower (msg) 2910 Feb. 8, 2016, 7:10 p.m.   reply to: 2907 x
Link
     Reply to this


Mosquito (msg) 2908 Feb. 8, 2016, 9:56 a.m.   x
R17,
Pirelli scorpion trail 2. Tudnál profilmélységet mondani a 110/80/19, 150/70/19 guminál?
     Reply to this


krisztian.fz6 (msg) 2907 Feb. 6, 2016, 9:37 a.m.   x
R17, meg tudnád mérni, hogy egy pilot road 2-es 120/180as szettnek mennyi a profilmėlysėge újkorában?
     Reply to this


R17.hu (msg) 2906 Feb. 1, 2016, 10:21 a.m.   reply to: 2905 x
Szia!

Az EVO változat valamelyest változott az elõdjéhez képest, javítottak a nedves tapadáson és kicsit a futásteljesítményen is. Mintázat pl változatlan maradt. Alapvetõen az EVO annyit takar hogy egy újabb fejlesztésû, frissebb modell.
     Reply to this


Lacipapa15 (msg) 2905 Jan. 31, 2016, 10:25 a.m.   x
Szia!
Kérdezni szeretném, hogy mi a különbség a Bridgestone T30, és a T30 Evo között?
     Reply to this


R17.hu (msg) 2904 Jan. 22, 2016, 8:09 a.m.   reply to: 2901 x
Szia!

Szintén kiváló ár/értékû abroncs lehet még a Dunlop RoadSmart is, mely egy jó kis sportosra hangolt sport túra kategóriájú abroncs. Tartós és igen jó tempóban lehet vele szerpentinezni is.

Nézz szét nálunk ;)
     Reply to this


sjanek (msg) 2903 Jan. 21, 2016, 8:09 p.m.   reply to: 2902 x
Szia,
Köszi, ezt néztük mi is, de gondoltam rákérdezek, itt biztosan vannak tapasztaltabbak is.
     Reply to this


szbdavid (msg) 2902 Jan. 21, 2016, 3:54 p.m.   reply to: 2901 x
Szia,

a Pirelli Angel szerintem remek választás lehet, 61-ért nehezen találsz hasonló kaliberû gumit párban.

Jól is bírja, de tapadásban sincs igazán panasz rá.

Link
     Reply to this


sjanek (msg) 2901 Jan. 21, 2016, 2:36 p.m.   x
Sziasztok!
Haverom SV650-re keres párban új gumikat. Általában szerpentinezni szoktunk, azért fontos lenne a tartósság és az kedvezõ ár is. Tudtok javasolni valamit?
Köszi!
     Reply to this


R17.hu (msg) 2900 Jan. 13, 2016, 1:40 p.m.   x
Idén debütál a Dunlop RoadSmart3, kaptunk is belõle egy kis ízelítõt, 2db metszet formájában, amit gyorsan meg is mutatunk Nektek ;)
Egy kis érdekesség
     Reply to this


Bogesz01 (msg) 2899 Jan. 11, 2016, 12:44 p.m.   x
Köszi a hozzászólásokat, február elejéig van idõm eldönteni.
     Reply to this


R17.hu (msg) 2898 Jan. 5, 2016, 4:23 p.m.   x
MEGÉRKEZETT!!

A Bridgestone váratlanul, szinte meglepetés szerûen piacra dobta az új utcai sport abroncsát az S20 EVO utódjának szánt S21-es modellt.
Természetesen hozzánk is megérkeztek az elsõ darabok, hamarosan elérhetõ lesz webshoppunkban. Addig is látogassatok el hozzánk.
www.r17.hu
     Reply to this


R17.hu (msg) 2897 Jan. 5, 2016, 4:23 p.m.   reply to: 2895 x
Elõttem már ajánlottak abroncsot, tökéletesen, de ne feledkezzünk meg a Dunlop StreetSmart mintázatáról sem, ami szerintünk a legjobb választás lehet!


     Reply to this


kawa550 (msg) 2896 Jan. 4, 2016, 11:51 p.m.   reply to: 2895 x
Ha egyforma elsõ-hátsó, akkor nem túl nagy a választék, Bt45 vagy misi pilot street.
     Reply to this


Bogesz01 (msg) 2895 Jan. 4, 2016, 10:36 p.m.   x
GS-500-ra keresek gumikat. Ötlet, javaslat?
     Reply to this


R17.hu (msg) 2894 Dec. 5, 2015, 9:47 a.m.   x
Karácsonyig ismét díjtalan szállítás van érvényben az oldalunkon, használjátok ki az alkalmat.
     Reply to this


R17.hu (msg) 2893 Nov. 25, 2015, 9:16 a.m.   x
Bizonyára sokan tudjátok, hogy az elmúlt héten rendezték meg az EICMA-t Milánóban, ahol rengeteg újdonság, érdekesség volt kiállítva.

Természetesen mi is jelen voltunk és rengetek mindent láttunk, hallottunk.
Hozunk nektek képeket, hamarosan elérhetõ lesz az R17.hu a blogbejegyzés, melyben egy összefoglaló videót is láthattok.

Facebook oldalunkonon elérhetõ a galéria ahol megtekinthetitek képeinket
Link

további képek a kiállításról: Link
     Reply to this


TIZ (msg) 2892 Nov. 20, 2015, 11:18 a.m.   x
Köszönöm!
     Reply to this


kawa550 (msg) 2891 Nov. 19, 2015, 10:38 p.m.   reply to: 2881 x
Nem tom milyen lyukat keresel, de a minta nyíl formájú részében a száron van egy kis kiemelkedés a mintában(mint minden guminál) amikor azt eléri/síkba kerül a gumi többi részével, akkor kopott el.
A jobb oldali gumi közepén a lefelé mutató nyílnál tökéletesen látszik a képen is.

Link
     Reply to this


Kawakarika (msg) 2890 Nov. 19, 2015, 7:11 p.m.   reply to: 2886 x
Talán most:
     Reply to this


R17.hu (msg) 2889 Nov. 19, 2015, 4:17 p.m.   reply to: 2888 x
Semmi extra, egy 2 férõhelyes garázs, egy beálló, egy kis iroda rész ahol tömlõk vannak, ( mi a város másik végén ) egy teherlift és polcrendszer amin szépen sorban pihennek a gumik :) az a "pár" darab
     Reply to this


csokabi (msg) 2888 Nov. 19, 2015, 3:44 p.m.   reply to: 2885 x
Kívülrõl jól néz ki. Belülrõl milyen lehetett? Engem a raktározási rendszeretek érdekelne. Amúgy kösz a képet.
     Reply to this


Kawakarika (msg) 2887 Nov. 19, 2015, 1:15 p.m.   reply to: 2886 x
Nem megy a kép.
Tegnap szóvá tettem utána jo volt.
Most megint nem jo.
     Reply to this


Kawakarika (msg) 2886 Nov. 19, 2015, 1:13 p.m.   reply to: 2881 x
Jól tudod!
Nem tudom átmegy-e a fénykép.
Az "A"betünél látod,ha látod.Kb.10cm-enként van körbe.És a futófelületen is
     Reply to this


R17.hu (msg) 2885 Nov. 19, 2015, 11:37 a.m.   x
Valamiért nem sikerül az oldalnak megjelenítenie a képet, akkor itt egy közvetlen link hozzá.

Link
     Reply to this


TIZ (msg) 2881 Nov. 19, 2015, 9:47 a.m.   x
Próbáltam meglelni a Conti RoadAttack gumikon a TWI kopsájelzõt de nem találtam. Tudom hogy az oldalfalon kéne lennie egy jelnek ami a pozícióját mutatja és ha jól sejtem akkor a jel tulajdonképpen egy luk ami azzal jelzi a kopást hogy eltûnik. Tudna valaki ebben segíteni?
     Reply to this


Kawakarika (msg) 2880 Nov. 18, 2015, 1:05 p.m.   x
A tegnap rendelt gumi megjött,köszi Krisztián,ezt nevezem rugalmasságnak!Sajnos nem fûthetõ a DPD furgon raktere:(((
De sebaj ma is 20fok van.:)))


     Reply to this


Fido71 (msg) 2879 Nov. 17, 2015, 5:37 p.m.   reply to: 2875 x
Hát, látod... :)))
     Reply to this


kawa70 (msg) 2878 Nov. 17, 2015, 4:06 p.m.   reply to: 2876 x
Miért? Elázik? Akkor esõben ne motorozz :)) Hála istennek az én gumijaim nincsenek tudatában ezeknek a dolgoknak:)
     Reply to this


csokabi (msg) 2877 Nov. 17, 2015, 3:57 p.m.   x
Tuti, hogy olajfestmény készül arról a csodaépületrõl...
     Reply to this


TIZ (msg) 2876 Nov. 17, 2015, 2:05 p.m.   x
Ha most megveszem a gumit de csak tavasszal kerül szerelésre, akkor lehet-e károsodás nélkül egy olyan pincében laposan egymásra fektetve tárolni a gumikat amelyik a beállított párátlanítók ellenére is kicsit nyirkos?
     Reply to this


Kawakarika (msg) 2875 Nov. 17, 2015, 1:09 p.m.   reply to: 2874 x
Többes számban??? ;))

     Reply to this


Fido71 (msg) 2874 Nov. 17, 2015, 1:07 p.m.   reply to: 2873 x
Rohadtul!
Ezért is trollkodunk... ;)
     Reply to this


Kawakarika (msg) 2873 Nov. 17, 2015, 1 p.m.   reply to: 2872 x
Nappal 20´ és éjjel sincs még fagy.Miért kéne fûteni a rakteret????
Szerintem túl van lihegve ez a dolog(is)...;)))
De mindenki maga dönti el mit,miért,és honnan rendel.

     Reply to this


Fido71 (msg) 2872 Nov. 17, 2015, 9:58 a.m.   reply to: 2870 x
Nem állítólag, hitetlenke...
Amúgy Te egész télen nyomod, mert én ráérek tavaszig. ;)
Azt azért kérdezd meg a futártól, hogy fûtött és páramentesített-e a rakterük, mert ha nem igen nagy a gond a téli kiszállítással.
Oda lehet az egész jövõ évi szezon egy sz@rul tárolt vagy kiszállított gumi miatt :))))))

     Reply to this


Hoterkep
Hirdetések




Member count: 26899