Please log in

Registration Forgot password






BMW F 800
Comment
Előző oldal
Daty (msg) 2095 Oct. 21, 2017, 8:56 p.m.   x
Én csak felfelé, szoktam kuplung nélkül váltani, azt is csak ritkán.
De szerintem semmi gond nincs ezzel.
     Reply to this


kawa70 (msg) 2094 Oct. 21, 2017, 8:21 p.m.   reply to: 2093 x
A lényeg a terhelésmentes váltás, ha érzéssel rátartassz a váltókarra, magától átugrik amikor kissé visszaveszed a gázt, onnan már csak a gyorsaság számit, hogy mielőbb végbemenjen a folyamat.
     Reply to this


kawa70 (msg) 2093 Oct. 21, 2017, 8:19 p.m.   reply to: 2092 x
Ez így van, mivel van egy kis szünet amig a két fogaskerék újra kapcsolódik, tehát nem egyből csúszik át a másikra.
     Reply to this


kawa550 (msg) 2092 Oct. 21, 2017, 5:20 p.m.   reply to: 2090 x
Ha sietős, akkor felfele én se mindig használom. Kis gázcsippentés, felpöckölöd oszt kész, az én motorjaim mind jól viselték az ilyesmit
     Reply to this


kawa70 (msg) 2091 Oct. 21, 2017, 5:17 p.m.   reply to: 2086 x
Ez japán motorokra igaz :)))
     Reply to this


kawa70 (msg) 2090 Oct. 21, 2017, 5:16 p.m.   reply to: 2088 x
Nem feltétlenül........ha tisztában van az ember a váltó müködésével és ésszel csinálja. Kulisszás váltóval oda-vissza váltok úgy, hogy észre se veszed, szekvenciálissal lefelé nem szoktam, de felfelé szintén észrevétlenül megoldom. Persze az is igaz, hogy nem keveset váltottam aszinkron váltós járművön.
     Reply to this


varajani (msg) 2089 Oct. 21, 2017, 2:40 p.m.   reply to: 2088 x
Általában használom a kuplungot.
     Reply to this


ErErpower (msg) 2088 Oct. 21, 2017, 12:43 p.m.   x
Kuplungot használni kell! nem azért van kitalálva....
     Reply to this


varajani (msg) 2087 Oct. 20, 2017, 7:40 p.m.   reply to: 2086 x
Egy éve vettem az F650GS-t csak 4000 km-t mentem vele eddig, de lassan kezdem már megszokni. Nagyon jó a váltója, le-fel lehet kapcsolni kuplung nélkül, rugalmas a motor, folyamatosan húz 2000-től végig, és keveset fogyaszt. Könnyű, kicsi, ami néha előny, néha hátrány.
     Reply to this


ErErpower (msg) 2086 Oct. 20, 2017, 10:14 a.m.   reply to: 2084 x
Nincs gond velük csak menni kell velük....
     Reply to this


Daty (msg) 2085 Oct. 17, 2017, 8:47 p.m.   reply to: 2082 x
Rendben, majd nézem!:-D
     Reply to this


Daty (msg) 2084 Oct. 17, 2017, 8:45 p.m.   reply to: 2076 x
Nem kell a BMW-t túlmisztifikálni, az is csak egy motor, elromolhat nem?
És mi volt az a probléma, ami adódott vele?
Lejött a tankról a BMW matrica?:-D
     Reply to this


Daty (msg) 2083 Oct. 17, 2017, 8:43 p.m.   reply to: 2081 x
Eszem ágában sincs eladni életem eddigi legjobb motorját!:-)
     Reply to this


kawa70 (msg) 2082 Oct. 17, 2017, 7:18 p.m.   reply to: 2080 x
Korrigálni fogom, amint arrajárok:)
     Reply to this


kawa70 (msg) 2082 Oct. 17, 2017, 7:18 p.m.   reply to: 2080 x
Korrigálni fogom, amint arrajárok:)
     Reply to this


night-rider (msg) 2081 Oct. 17, 2017, 5:45 p.m.   reply to: 2077 x
Cserés lesz az..de ezért nem eladni ám..
     Reply to this


Daty (msg) 2080 Oct. 17, 2017, 5:40 p.m.   reply to: 2079 x
Amikor kimegyek a határon, nem azt látom kiírva.
Amint módosítják a kiírást, én is azt fogom írni.:-)
     Reply to this


kawa70 (msg) 2079 Oct. 17, 2017, 4:27 p.m.   reply to: 2078 x
Felvidék......mosmonták.......:)
     Reply to this


Daty (msg) 2078 Oct. 17, 2017, 11:11 a.m.   reply to: 2073 x
Az elkényelmesedett BMW-sek ilyenkor már nem ülnek motorra, azért nem láttál egyet sem.:-)
Szlovákiában rengeteggel találkoztam.:-D
     Reply to this


Daty (msg) 2077 Oct. 17, 2017, 11:08 a.m.   reply to: 2069 x
Sajna még nyöszörög, bár kicsit befújtam szilikonnal, attól egy darabig elhallgatott.:-))
     Reply to this


gezasz (msg) 2076 Oct. 16, 2017, 8:45 p.m.   reply to: 2074 x
Meg könnyen romlik. Valahogy a legutóbbi túrán is egy BMW-vel adodtak problémák
     Reply to this


1Laciapu (msg) 2075 Oct. 16, 2017, 11:09 a.m.   x
Én meg attól szoktam tolulást kapni, amikor a gugliban megtervezek egy utat a sógoréknál, a volt magyar területen még most is magyarul írja a települések nevét. De mikor kimész, minden németül van! Ha már egyszer Ausztria, akkor írja az összest németül! Aztán ha valakinek bántja az önérzetét, legyen egy átkapcsolhatósági lehetőség.
Éppen ezért nem a gugliponthut, hanem az "at" használom, de bosszant a következetlenség.
     Reply to this


lajostrom (msg) 2074 Oct. 16, 2017, 10:22 a.m.   reply to: 2073 x
Prémium márka, na!
     Reply to this


varajani (msg) 2073 Oct. 16, 2017, 9:21 a.m.   reply to: 2068 x
Tegnap csatlakoztam egy 18 motorból álló csapathoz Szeged-Világosi vár útvonalon. 300 km-be belefért. Remek napos idő +20 fok feletti hőm. Nagyon egyedül éreztem magam a sok Africa, Transalp és egyéb Honda között:-) BMW-vel nem jött senki.
     Reply to this


Utalatos (msg) 2072 Oct. 16, 2017, 7:59 a.m.   reply to: 2071 x
Hogy kerult a "Sahy"-ba a "p" betu nem tudom, en csak "tiszteletbol" megprobaltam az a hulye feluljelzett "S" betut kihozni valahogy. Azert nem allitom at a billentyuzetet:-)
     Reply to this


Utalatos (msg) 2071 Oct. 16, 2017, 7:52 a.m.   reply to: 2070 x
Nem mondod?:-))
Most keptelen vagyok tortenelem es foldrajz orat tartani, es a nemzeti hovatartozasrol sem papolnek, mert szerintem pont Te pontosan erted, mi bajom van ezzel.
Raadasul Popradot minden iranybol meg Szepes varmegye veszi korbe.
Ha pedig valakinek Pozsony inkabb Bratislava vagy Ipolysag inkabb Spahy, annak ugysem jelent semmit az en "hozongesem".
Mellesleg most tenyleg a szij erdekelt, de regi serelmem okan nem alltam meg, hogy ne tegyem szova:-)
Nem irok olyan gyakran a Datynak:-)
     Reply to this


kawa70 (msg) 2070 Oct. 15, 2017, 10 p.m.   reply to: 2069 x
Attól az még szlovákia:)Ráadásul nem is teljes szlovákia Felvidék:)
     Reply to this


Utalatos (msg) 2069 Oct. 15, 2017, 7:46 p.m.   reply to: 2068 x
Bàr vértolulást kapok minden alkalommal mikor Felvidék helyett a "Szlovákiát" használod, de ez most mellékes, mert csak a hajtásszíj viselkedésére lennék kiváncsi.
Nyöszörgött szegény vagy meggyógyúlt magátol?
     Reply to this


Daty (msg) 2068 Oct. 15, 2017, 5:30 p.m.   x
Tegnap kinéztünk Szlovákiába, Poprádtól 10 km-re fordultunk meg.

9-16 fok volt, 270 km lett a vége.:-)
     Reply to this


Daty (msg) 2067 Oct. 15, 2017, 9:36 a.m.   reply to: 2064 x
5 év, 40-50.000 km-t írnak rá.

Ez 4 éves 33.000 km-rel.
Nem repedezett, nem nyúlt.

Akkor miért kellene lecserélni?
Csak mert nyikorog?
     Reply to this


Daty (msg) 2066 Oct. 15, 2017, 9:34 a.m.   reply to: 2065 x
Szerintem Ernő a fogasszíjra gondolt!:-)

De amúgy nem rossz, amit feltettél, elgondolkodok rajta!:-DD
     Reply to this


gezasz (msg) 2065 Oct. 14, 2017, 8:41 p.m.   reply to: 2064 x
Én is nagy érdeklődéssel várom azt a pillanatot amikor Daty az ép aktuális csúcsmotorját lecseréli! Vajon mi lesz helyette? Esetleg?
     Reply to this


ErErpower (msg) 2064 Oct. 14, 2017, 12:24 p.m.   reply to: 2063 x
Daty! csere érett... :)
     Reply to this


Daty (msg) 2063 Oct. 13, 2017, 9:26 p.m.   reply to: 2062 x
Lehet, de akkor sem bántam meg, hogy lecseréltem, ma sem tennék másképp!:-))
     Reply to this


Ullyses (msg) 2062 Oct. 13, 2017, 1:32 p.m.   reply to: 2061 x
a ctx még nem nyikorogna! :)
     Reply to this


Daty (msg) 2061 Oct. 11, 2017, 9:36 p.m.   reply to: 2059 x
Köszönöm szépen, hogy megosztottad velem a tapasztalataidat!:-)
     Reply to this


Daty (msg) 2060 Oct. 11, 2017, 9:34 p.m.   reply to: 2058 x
Mert?
     Reply to this


Utalatos (msg) 2059 Oct. 11, 2017, 9:27 p.m.   reply to: 2057 x
Ne ijedj meg! Nagy valoszinuseggel abba fogja hagyni.
Volt szijas motorom es en is nagyon megijedtem, mikor eloszor elkezdett alattam, csikorogni, nyiszorogni, nyavogni, sot volt hogy szinte sivitott, nyikorgott.
Ha nincs lathato serules, szalszakadas,nyulas rajta, akkor az alabbi esetekben adhat kellemetlen hangot:
-esoben, vizes uton
-homerseklet valtozas miatti tagulas, nyulas, osszehuzodas (inkabb ez utobbi, vagyis a tulzott megfeszules, pengeszeru feszesseg)
-a szij a vezeto tarcsa ( fogalmam sincs minek hivjak pontosan) egyik falahoz tapad es folyamatosan ott fut, surlodva a peremmel
- szennyzodes kerult a szij es a tarcsa koze, ala
(majd kikopik, kihordodik a hasznalat alatt)
Kulonben minden esetben meg fog szunni a nyikorgas a hasznalat soran, erdemes lenne tobbszor is elore-hatra tologatni.
En leginkabb a tulzott feszessegre gyanakszom, de akkor sem kell beavatkozni, majd az enyhulo idovel elhallgat.
Persze ezek csak az en tapasztalataim voltak, ha valami hiba lenne, azt latnad, meg gondolom nalam jobban is ertesz hozza:-)
30000km-nel meg semmi komoly baj nem lehet a szijjal! Allittolag 80-120 ezret is nyulas, serules nelkul kibirnak.
Bocs, de en csak ilyen lanyos, anti muszakis modon tudom megfogalmazni a velemenyemet, mert sajnos tenyleg tok hulye vagyok hozza, viszont mivel vegigeltem,megtapasztaltam ezt tobbszor is, gondoltam nem artok a leirasaval:-)
     Reply to this


night-rider (msg) 2058 Oct. 11, 2017, 6:53 p.m.   reply to: 2057 x
Fájni fog)((((
     Reply to this


Daty (msg) 2057 Oct. 11, 2017, 5:21 p.m.   x
Elkezdett nyikorogni a fogasszíj a vason.
Van erre valami "ellenszer"?
     Reply to this


Daty (msg) 2056 Sept. 28, 2017, 9:36 p.m.   x
Kíváncsiságból kinéztünk kedvenc alagutunkhoz, Siroke-ra.
Hát... a hegyekben már nem volt olyan meleg, 11 és 18 fok között motoroztunk.
Tiszta felüdülés volt az alagútban lévő 27,5 fok!:-)))
11.30-kor indultunk, 17.15-re értünk haza egy ebéddel.
340 km lett a vége.
Az utak még egész jól motorozhatók voltak, nem voltak még annyira csúszósak.
     Reply to this


varajani (msg) 2055 Sept. 24, 2017, 6:21 p.m.   reply to: 2054 x
Én is emlékszem rá!
Amikor a sárban gázolva toltuk a 600-ast:-)
     Reply to this


gezasz (msg) 2054 Sept. 23, 2017, 8:50 p.m.   reply to: 2053 x
A birkák látványától kiterült sornégyes gazdája is azt nyilatkozta nekem, hogy ez volt élete legfelejthetetlenebb túrája
     Reply to this


lajostrom (msg) 2053 Sept. 23, 2017, 8:25 p.m.   reply to: 2052 x
Cukorborsó vagy. És azt remélem neked is!
     Reply to this


gezasz (msg) 2052 Sept. 23, 2017, 8:21 p.m.   reply to: 2049 x
Most komolyan ez hiányzik neked?
     Reply to this


lajostrom (msg) 2051 Sept. 23, 2017, 8:15 p.m.   x
Az elkövető! Itt még előtte vagyunk, talán már sejtettem, hogy "nagyot lép" oszt lefotóztam!
     Reply to this


lajostrom (msg) 2050 Sept. 23, 2017, 8:13 p.m.   x

     Reply to this


lajostrom (msg) 2049 Sept. 23, 2017, 8:10 p.m.   reply to: 2048 x
Mé? Csernavölgyben tökön-babon is átment a sornégy-utcai gumi. Csak a birkák tudták felborítani! Tudod 100 kétszáz feletti lökést is feledtet az a nap.
     Reply to this


gezasz (msg) 2048 Sept. 23, 2017, 8:05 p.m.   reply to: 2047 x
Tudod amikor 200 felett felkapcsolsz 5.-be és odahuzod neki és még ránt egy nagyot rajtad... azért az nem gyerek motor
     Reply to this


lajostrom (msg) 2047 Sept. 23, 2017, 7:54 p.m.   reply to: 2044 x
A vallomásodnak viszont felhőtlenül örülök. Ez a forcilinder egysorba gyermekeknek, meg autóba való.
     Reply to this


1Laciapu (msg) 2046 Sept. 23, 2017, 7:52 p.m.   x
Persze, jó-jó a szupertehén - bár ízlés kérdése - de még véletlenül sincs 200kg közelében. 261kg!
Igaza van Janinak, Vara után minek még egy ilyen víziló?
     Reply to this


lajostrom (msg) 2045 Sept. 23, 2017, 7:51 p.m.   reply to: 2044 x
Súly és mréret problémája vót Janinak, Gézu!!
Amúgy másfél pézért talán egy fél XTZ-t kapol. A többi stimmel.
     Reply to this


gezasz (msg) 2044 Sept. 23, 2017, 7:39 p.m.   reply to: 2042 x
XTZ 1200 Super Tenere. Tudom ajánlani szerintem igazán jó túra enduró. A teszt kör után azt mondtam, ez az a motor ami hajazni tudja a TDM-et. Rajta ülve úgy éreztem megérkeztem, ez az én motorom! Csak sajnos az ára nem
     Reply to this


lajostrom (msg) 2043 Sept. 22, 2017, 11:30 a.m.   reply to: 2042 x
Sztem se.
     Reply to this


varajani (msg) 2042 Sept. 22, 2017, 10:55 a.m.   reply to: 2041 x
Egy Africa tulajdonossal hosszabb beszélgetést folytattam, az nem nekem való.
     Reply to this


lajostrom (msg) 2041 Sept. 21, 2017, 9:25 p.m.   reply to: 2040 x

     Reply to this


varajani (msg) 2040 Sept. 21, 2017, 3:31 p.m.   reply to: 2039 x
Igaz, nem kapkodok! Nem elviselhetetlen a BMW, de szeretnék egy néhány 200 Kg súlyú motort kipróbálni.
     Reply to this


lajostrom (msg) 2039 Sept. 21, 2017, 2:33 p.m.   reply to: 2035 x
Biztos a súly és a méret vót a változtatás legfőbb oka nálad. E szempontból ok. Ám egy Varadérót nehéz (igen nehéz) helyettesíteni kompromisszum nélkül -másfél pénzért. Tanács lesz bőven, de tálcán kínálkozik a legfontosabb is
Semmit nem elkapkodni! Semmit
!
     Reply to this


night-rider (msg) 2038 Sept. 21, 2017, 1:27 p.m.   reply to: 2037 x
miért ...motort keresel? és mi van a bmw-vel....egyébként most van egy jó kis moci győrben a realban 2017-es 12000km-et futott karcmentes dl 650 /2millát kérnek érte / saját motorjuk ..mármint a szaloné ..ők helyezték üzembe a tavasszal.
     Reply to this


varajani (msg) 2037 Sept. 21, 2017, 1:08 p.m.   reply to: 2036 x
Egy 50.000 Km-es Africát néztem meg kívülről. Csavarok csillognak, úgy néz ki, mint ami még nem ment esőben soha. Ülés egyedi, kényelmes. A szomszéd utcában van, jövő héten elkérem egy menetre. Vacakot én sem akarok venni.
     Reply to this


kawa550 (msg) 2036 Sept. 21, 2017, 12:26 p.m.   reply to: 2035 x
Volt szerencsém nem olyan rég egy sérült kolléga africáját pár falunyira elfuvarozni. Értem én hogy 25 éve ez a motor maga volt az isten, terepen talán még mindig nagyon jó, de közúton erősen kiábrándító. Gyenge motor, lötyögős futómű, gyenge fék, deszka ülés, szélvédelme se egy isten, hiába a viszonylag nagy plexi. Ha az ember nem nagyon akar terepezni csak túrázgat, egy tdm jobb választás.
     Reply to this


varajani (msg) 2035 Sept. 21, 2017, 11:05 a.m.   reply to: 2034 x
Lehet, hogy nem voltam elég megfontolt, több motort is ki kellett volna próbálnom, pl. DL 650 és az Africa Twin régebbi( megfizethető) változatait. De még van lehetőségem váltani...
     Reply to this


lajostrom (msg) 2034 Sept. 21, 2017, 7:38 a.m.   reply to: 2032 x
Jók a példák úgy hiszem. A kerékméret, s a gumi látható jel nélkül is gyanusított. A felszerelt tartozékok, táskák, de még a kézvédö is. Szem Magyarországon -Janinak- a használt motor előélete, karban és kézben tartásia is etős rizikó faktor. Jól látható ma is,hogy ki mit képzel szakszerű javításnak, karbantartásinak, BMW ügyben pláne
     Reply to this


Daty (msg) 2033 Sept. 20, 2017, 8:35 p.m.   x
Életem egyik legrémisztőbb élménye egy "orrkönnyű" TS 250-hez kapcsolódik.
Amúgy is könnyű volt a TS eleje, a szóban forgó darabban meg már alig volt benzin is, ami "lenyomja" kicsit az elejét.
Úgy beszitált, hogy ütközéstől ütközésig csapkodott a kormány jobbra-balra.:-(
Természetesen megfogni nem bírtam.
'Szépen" átsodródtam a szembe levő sávba - ahol szerencsére semmi nem jött velem szemben - és sikerült lelassítanom annyira, hogy állóra fékezzem a motort.
2x pördült meg, de sikerült megtartanom úgy, hogy még csak el sem dőlt.
Szerencsémre, mert egyik haveromé volt, még talán most is fizetném neki.

Na, azóta sem ültem TS 250-esen, de nem is áll szándékomban sem arra, sem semmiféle "elkönnyülő elejű" vasra ráülni.
     Reply to this


night-rider (msg) 2032 Sept. 20, 2017, 8:22 p.m.   x
az f800gs-el csak kb 1800km megtétele van mögöttem,de tapasztaltam némi bizonytalanságot nekem tura plexi van és 185cm 110kg vagyok szólóban új gumikkal 120-140 közöt bizonyos szögben ható erősebb oldalszélnél lehet érezi ahogy a 21-es elsőkereket cincálja /küllős kerék/ vagy ha fent van a 45literres givi hátsódoboz akkor is nagy sebességnél gyenge periódikus kacsázást lehet érezni,de biztos,hogy faszra pakolva 3doboz + utas érdekes dolgokat csinálhat a vas..mikor bejött 2008-ban találkoztunk zadar felett egy német csávóval megpakolva utassal nagy oldalszélben alig mert menni ..akkor furcsállottuk is mi 1150-essel voltunk és hasitottunk..ezt a mocit én sem tervezem utassal használni..
     Reply to this


Flenegen (msg) 2031 Sept. 20, 2017, 7:45 p.m.   reply to: 2029 x
Ez nem ár kérdése. Viszont terepen meg jobb mint más . Nem megbántani akartalak hanem elmondtam a BMW értékesítő indokát. Mindezek ellenére egy tök jó kis gépnek gondolom.
     Reply to this


lajostrom (msg) 2030 Sept. 20, 2017, 3:19 p.m.   x
Nem hiszem, hogy az imbolygás evidens. Az optimalizáltság sem erre vonazkozhat.
Számozatlan sok oka lehet!
     Reply to this


varajani (msg) 2029 Sept. 20, 2017, 3:02 p.m.   reply to: 2027 x
Mivel Nekem a legfontosabb a 200 kg körüli tömeg, és az 1.5 M Ft körüli ár, ebbe a keretbe ez fért bele. Ennyi pénzért ez jár.
     Reply to this


Daty (msg) 2028 Sept. 20, 2017, 1:16 p.m.   reply to: 2026 x
Szerencsére az F800 GT egyáltalán nem így viselkedik.
Még 200 környékén, 3 dobozzal, és utassal is stabil.
     Reply to this


Flenegen (msg) 2027 Sept. 20, 2017, 12:42 p.m.   reply to: 2026 x
Sajnos nem a plexi okozza. Egy BMW tesztnapon mentem egy 70-80 Km-t ilyen motorral , gyári kis plexivel , akkor még a 850-es TDm-em volt. Kérdezte is az értékesítő srác, hogy milyen volt, nekem instabilnak tünkt 130-140 felett a motor eleje. Ott akkor azt a választ kaptam, hogy a motor nem erre a sebességre van optimalizálva, és 120 felett elkönnyül az eleje, de korrektül jelzi mert instabil érzetet ad. Összességében tetszett a motor, de meglepődtem rajta.
     Reply to this


varajani (msg) 2026 Sept. 20, 2017, 10:13 a.m.   reply to: 2025 x
Két Varaderoval kísérve szombaton Szeged-
Medve-barlang utat jártuk be:
https://goo.gl/maps/bBZQBHPrkj52
Mivel én mentem elöl, egy kicsit bátrabban húztam a gázt a GS 650F 800-al. Úgy tapasztaltam, hogy jó úton is csak 140-ig fut stabilan, utána már imbolyog. Ekkor 5000-et forog, tehát menne még gyorsabban is, de nem mertem tovább húzni. Hosszított plexi van rajta, egy szélterelő peremmel együtt, lehet, hogy az rángatja a kormányt. Így kell elfogadni.
     Reply to this


Daty (msg) 2025 Sept. 19, 2017, 9:25 p.m.   reply to: 2022 x
Nagyon!:-D
     Reply to this


kawa70 (msg) 2022 Sept. 18, 2017, 11:31 a.m.   reply to: 2021 x
Fasza vót....
     Reply to this


Daty (msg) 2021 Sept. 12, 2017, 1:33 p.m.   reply to: 2020 x
A mi túránkról készült egy órás filmet itt megnézheted:

https://www.youtube.com/watch?v=bzBX_FQ2gT0
     Reply to this


kawa70 (msg) 2020 Sept. 12, 2017, 12:27 p.m.   reply to: 2019 x
Nem voltam még, kiváncsi leszek.
     Reply to this


Daty (msg) 2019 Sept. 12, 2017, 9:47 a.m.   reply to: 2018 x
Indultok Montenegróba?
Gyönyörű hely, az biztos!:-)
     Reply to this


kawa70 (msg) 2018 Sept. 11, 2017, 7:42 p.m.   reply to: 2017 x
Ako egyeztessünk:) idén már voltam de oda vissza kell menni. Holnapután Montenegró :)
     Reply to this


Daty (msg) 2017 Sept. 11, 2017, 9:40 a.m.   reply to: 2015 x
Én is szívesen elmotoroznék Ausztria irányába, de az nekem az "jó messze" van.:-(
Na, talán majd jövőre...:-)

Jó kis túra lehetett a Tiétek, irigyellek Benneteket!
Gratula!
     Reply to this


night-rider (msg) 2016 Sept. 10, 2017, 8:26 p.m.   reply to: 2015 x

     Reply to this


night-rider (msg) 2015 Sept. 10, 2017, 8:25 p.m.   x
hali! mi tegnap voltunk a teichalm tónál/ ausztria/ most volt a hegyi rétek fesztiválja 3bmw-vel mentünk 2db 800gs és egy 1200-es nekem a 85lovas gs 4,4-4,5lityit szipogat hegyi szerpentinezésnél. 500 km felett lett a vége 9-26fok közötti volt a hőmérséklet .
     Reply to this


kawa70 (msg) 2014 Sept. 10, 2017, 8:05 p.m.   reply to: 2013 x
Hát ha tudom........
     Reply to this


Daty (msg) 2013 Sept. 10, 2017, 7:56 p.m.   reply to: 2012 x
Megállhattál volna, hátha épp összefutottunk volna!:-(
     Reply to this


kawa70 (msg) 2012 Sept. 10, 2017, 7:48 p.m.   reply to: 2010 x
Ma én is jártam szilvásváradon, gondolkodtam a rétesen de sokan voltak aztán nem álltam meg.
     Reply to this


Daty (msg) 2011 Sept. 10, 2017, 7:41 p.m.   x
Ha jól emlékeszek, 23.500 km-nél, egy első gumi cserével kezdtem a szezont.
Ez elől a második új gumi a gyárit is beleszámítva.
A gyári hátsó 18.300 km-t bírt ki a második (Metzeller Z6) 12.000 km-t.
Kidurrant ugyan, 30.000 km-nél, (ezt írtam is) azért cseréltem le, de egyébként sem volt már benne max 1-2.000 km.
A jelenlegi hátsóban (BT 023) 2.000 km van, kíváncsi leszek, mennyit fog bírni.

Bízok benne, hogy összejön az évben a 10.000 km.:-)
Nem a hátsó gumira gondoltam, hanem a szezonra!:-D
     Reply to this


Daty (msg) 2010 Sept. 10, 2017, 7:14 p.m.   x
Tegnap gurultunk egyet Kassa felé is, hogy ne csak nyugat és észak Szlovákiát lássuk.:-)
Az 576-oson mentünk fel Kassától Nagymihályig (Mihalovce). Az út fele hagyott némi kívánnivalót maga után, de ki lehetett bírni, a másik fele jó minőségű kanyargós kis rész volt.:-)
Ez után megkerültük a Széles tavat (Zemplinska Sirava), aztán irány haza.
Hazafelé már nagyon lógott az eső lába, de megúsztuk.:-)
A kaja most dobozból volt.
11.30-kor indultunk, 18.30-ra értünk haza.
garázstól garázsig 364 km volt.

Ma a Kékesre ugrottunk ki.
245 km oda-vissza.
Ahol már leaszfaltozták az utat a Mátrában, ott szuper volt, de a többi kritikán aluli.:-(
A siroki rész is nagyon rossz.
11.00-kor indultunk, 17.00-ra értünk haza egy ebéddel.
Ja és természetesen Szilvásváradon nem hagytuk ki a rétest sem!:-D

Ma átléptem a 32.000 km-t.:-)
     Reply to this


lajostrom (msg) 2009 Aug. 28, 2017, 9:06 p.m.   reply to: 2008 x
Így igaz! Bár én tôkön-babon-árkon-bokron gondótam, traktorista vok. Irigylem is a betonszaggatókat! Amúgy van ott domb - a nevén kívúl-. Aligha!
     Reply to this


gezasz (msg) 2008 Aug. 28, 2017, 7:27 p.m.   reply to: 2006 x
Van az hatvan is!
     Reply to this


varajani (msg) 2007 Aug. 28, 2017, 2:50 p.m.   reply to: 2006 x
:DDD
     Reply to this


lajostrom (msg) 2006 Aug. 27, 2017, 9:33 p.m.   x
Lófaxt! Dombegyház még harminc sincs hozzád!
     Reply to this


gezasz (msg) 2005 Aug. 27, 2017, 9:17 p.m.   reply to: 2004 x
Jó neked,hogy olyan közel vannak hozzád hegyek. Nekem 160km kell menni minimum,hogy kezdjen dombosodni. 200 után kezdődnek a hegyek/Kárpátok/.
     Reply to this


Daty (msg) 2004 Aug. 27, 2017, 8:32 p.m.   x
Tegnap sikerült újabb 372 km-t gurulni, ma meg 270-et!:-))
Természetesen a Tátrában!:-D
     Reply to this


Daty (msg) 2003 Aug. 27, 2017, 8:37 a.m.   reply to: 2000 x
Szép gumi!:-)
     Reply to this


gezasz (msg) 2002 Aug. 26, 2017, 9:31 p.m.   x
Amúgy érdekes egy gumi ez a Contiroadattack 2 Evo . Képes trapéz alakura kopni.Túl kemény a futó felület, vagy túl lágy az oldala?
     Reply to this


gezasz (msg) 2001 Aug. 26, 2017, 9:27 p.m.   x
a másik oldal
     Reply to this


gezasz (msg) 2000 Aug. 26, 2017, 9:26 p.m.   x
A mai gumi képem jobboldal szinte nincs is majrécsík , baloldalt félcentis talán.Conti RoadAttack 2 evo
     Reply to this


Daty (msg) 1999 Aug. 25, 2017, 4:08 p.m.   reply to: 1996 x
Na, ez meg a másik!:-DD
     Reply to this


Daty (msg) 1998 Aug. 25, 2017, 4:07 p.m.   reply to: 1995 x
Az első 200 nagyon "lájtos" volt!:-)
     Reply to this


Daty (msg) 1997 Aug. 25, 2017, 4:06 p.m.   reply to: 1994 x
A Triump-omon BT021-es volt, imádtam.
Eddig ezzel is meg vagyok elégedve.
Majd ha megtudom az "élettartamát", akkor talán már tudok többet mondani.
     Reply to this


rimen (msg) 1996 Aug. 25, 2017, 1:04 p.m.   reply to: 1995 x
Nem merte elengedni a kapaszkodót :-)))
     Reply to this


gezasz (msg) 1995 Aug. 25, 2017, 12:42 p.m.   reply to: 1993 x
Az asszony nem verte a hátadat,hogy apjuk ne dűtsd mán annyira?
     Reply to this


Hoterkep
Hirdetések




Member count: 26484